Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.21 szerda, 09:11:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11766540 alkalommal)
Scratch
és 11 vendég van a témában
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Elérhető
Hozzászólások: 37301
www.mondeo.hu
Elektromos dolgok
«
Dátum:
2009.09.01 kedd, 19:43:48 »
Elektromos dolgok
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #1 Dátum:
2009.09.02 szerda, 16:58:54 »
Valaki megtudná mondani, hogy a műszerfalban lévő biztitáblán alulról a második sorban lévő, balról a negyedik 7.5A-es bizti (egy kilométeróra jel van hozzárendelve) mit lát el villannyal?
Vagy, hogy hol lehetne erről valami kapcsolási rajzot találni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #2 Dátum:
2009.09.02 szerda, 21:31:26 »
Idézetet írta: Horesz - 2009.09.02 szerda, 16:58:54
Valaki megtudná mondani, hogy a műszerfalban lévő biztitáblán alulról a második sorban lévő, balról a negyedik 7.5A-es bizti (egy kilométeróra jel van hozzárendelve) mit lát el villannyal?
Vagy, hogy hol lehetne erről valami kapcsolási rajzot találni?
Segítségeteket előre is köszönöm!
pl.
itt
van infó.
Ha F82-t kérdezed, akkor az légkondi, ablakmosó fúvóka fűtés, elektromos előfűtés, tempomat.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Horesz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #3 Dátum:
2009.09.05 szombat, 07:20:41 »
Köszönöm a segítséget!
Akkor ezek alapján megpróbálom megkeresni, hogy mi veri ki a biztit.
üdv!
Naplózva
MK III 2002 Ghia TDCi 2.0 130 LE automata
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #4 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 22:18:53 »
Indítózásnál hány V-ig eshet a feszültség (ha eshet egyáltalán)?
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #5 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 22:21:42 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.06 vasárnap, 22:18:53
Indítózásnál hány V-ig eshet a feszültség (ha eshet egyáltalán)?
12v alá eshet kicsivel,az nem gond.Ha 11 alá is leesik akkor mán erősen avét......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #6 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 22:33:50 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.06 vasárnap, 22:21:42
12v alá eshet kicsivel,az nem gond.Ha 11 alá is leesik akkor mán erősen avét......
Akkor asszem el kell kezdenem akksikat nézelődnöm.
Olyan furcsán indul néha meg egyszer be is villant indítózásnál. Ma néztem műszertesztel és bár gyorsan változott, de szerintem 9V környékére is beszaladt.
Esetleg van valakinek valami tuti tipp, hogy honnan mit és mennyiért?
(Nem vagyok ám az a telhetetlen fajta
)
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #7 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 22:38:46 »
Idézetet írta: zsapeti - 2009.09.06 vasárnap, 22:33:50
Akkor asszem el kell kezdenem akksikat nézelődnöm.
Olyan furcsán indul néha meg egyszer be is villant indítózásnál. Ma néztem műszertesztel és bár gyorsan változott, de szerintem 9V környékére is beszaladt.
Esetleg van valakinek valami tuti tipp, hogy honnan mit és mennyiért?
(Nem vagyok ám az a telhetetlen fajta
)
Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsapeti
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 974
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #8 Dátum:
2009.09.06 vasárnap, 22:49:02 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.06 vasárnap, 22:38:46
Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut.....
Megnézem, bár gyanítom már nagyon a végét járja szegény.
Nem hiszem, hogy a gyárit gyári akksira cserélték volna . (Most Motorcraft van bent.) Ha viszont így van akkor ez az akksi már lassan 7 éves lesz. Így meg szerintem megérthető már a botladozása.
Naplózva
MKIII. 2.0 TDCi Trend kombi /2002.12./ --> ex/Citroen Evasion 1.9 TD --> ex/Galaxy 2.0 TDCi 2006-->ex/Renault Grand Espace 2.0T
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #9 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 16:21:30 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.06 vasárnap, 22:38:46
Vidd el elsőkörben villamosságishoz,csináltass terhelővillás vizsgálatot!Töltsd fel rendesen(árammal és vízzel is,ha savas)!
Aztán gondolkozhatsz,hol vegyél akkut.....
Alf Mester!
Mennyi ideig bírhatja egy gyári akkumulátor? Nekem még eredeti van a gépben, s augusztusban töltötte be a 6. évet. Semmilyen gondom nem volt eddig vele, mindig pöccre indult. De azért nem szeretnék az út szélén maradni egy őszi/téli napon. Viszont ha nem szükséges, akkor nem veszek újat.
A terhelővillás vizsgálatot meg tudja csinálni minden villamosságis?
Kösz:
F
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #10 Dátum:
2009.09.07 hétfő, 16:23:41 »
Idézetet írta: francoe - 2009.09.07 hétfő, 16:21:30
Alf Mester!
Mennyi ideig bírhatja egy gyári akkumulátor? Nekem még eredeti van a gépben, s augusztusban töltötte be a 6. évet. Semmilyen gondom nem volt eddig vele, mindig pöccre indult. De azért nem szeretnék az út szélén maradni egy őszi/téli napon. Viszont ha nem szükséges, akkor nem veszek újat.
A terhelővillás vizsgálatot meg tudja csinálni minden villamosságis?
Kösz:
F
Ez a lényeg,nem az,hogy mennyi idős!
Aztat nem tom,hogy mindegyik tudja-e,de a profik tutira igen!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gőzi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #11 Dátum:
2009.09.08 kedd, 00:54:37 »
Szevasztok!
Nemrég lettem MkIII-as 2001-es Ford Mondeo Zetec tulajdonosa és gondoltam, hogy beFORDulok a mondeo.hu-ra, ahol két tanácsot szeretnék kérni a szakértő uraktól elektromos témában:
1 -a középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt? Itt egy link a középkonzolom fotójához:
http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
2- a közponi zár működtetésekor nem villognak a vészjelzők. Meghibásodott relé lehet a bűnös?
Válaszaitokat, utbaigazításotokat köszönöm előre.
Tisztelettel,
Gőzi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #12 Dátum:
2009.09.08 kedd, 05:17:42 »
Idézetet írta: Gőzi - 2009.09.08 kedd, 00:54:37
Szevasztok!
Nemrég lettem MkIII-as 2001-es Ford Mondeo Zetec tulajdonosa és gondoltam, hogy beFORDulok a mondeo.hu-ra, ahol két tanácsot szeretnék kérni a szakértő uraktól elektromos témában:
1 -a középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt? Itt egy link a középkonzolom fotójához:
http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
2- a közponi zár működtetésekor nem villognak a vészjelzők. Meghibásodott relé lehet a bűnös?
Válaszaitokat, utbaigazításotokat köszönöm előre.
Tisztelettel,
Gőzi
2.A vészvillogók csak a második zárásra villannak fel,mert 2 ős zárás van az autódban!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kishalacska
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #13 Dátum:
2009.09.08 kedd, 10:26:19 »
Sziasztok!
Az archívumban a "hibák" között értekeztünk a problémáról, miszerint minden villogott, világított és vészüzembe kapcsolt a gép,
majd mindez megjavult.
Ott kaptam sok remek tippet, amiket megfogadva mentem doktorbácsihoz.
Megvolt a diagnosztika és az lett a konklúzió, hogy az aksi jó, valószínűleg a generátor, vagy az abban lévő feszültség szabályozó fogja feladni, mivel valamennyi hibakód feszültség esésre utalt.
Tehát nagyjából erre kell készülnöm.
Ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatok?
Generátort kell cserélnem, vagy lehet benne a fesszabályzót külön orvosolni?
Üdv. kishalacska
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #14 Dátum:
2009.09.08 kedd, 10:34:10 »
Idézetet írta: kishalacska - 2009.09.08 kedd, 10:26:19
Sziasztok!
Az archívumban a "hibák" között értekeztünk a problémáról, miszerint minden villogott, világított és vészüzembe kapcsolt a gép,
majd mindez megjavult.
Ott kaptam sok remek tippet, amiket megfogadva mentem doktorbácsihoz.
Megvolt a diagnosztika és az lett a konklúzió, hogy az aksi jó, valószínűleg a generátor, vagy az abban lévő feszültség szabályozó fogja feladni, mivel valamennyi hibakód feszültség esésre utalt.
Tehát nagyjából erre kell készülnöm.
Ezzel kapcsolatban vannak tapasztalatok?
Generátort kell cserélnem, vagy lehet benne a fesszabályzót külön orvosolni?
Üdv. kishalacska
fesszabalyzot tod kulon cserelni, felteve ha kapol...de elso korben szenkefe csere...
Naplózva
blah blah blah
kishalacska
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #15 Dátum:
2009.09.08 kedd, 10:37:44 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 10:34:10
fesszabalyzot tod kulon cserelni, felteve ha kapol...de elso korben szenkefe csere...
két éves kocsin már szénkefe?
életében nem forgott még annyit a generátor
ezek szerint jöhet a generátor kibuherálása és nézegetése....
fesszabályzót hol nem kapok?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #16 Dátum:
2009.09.08 kedd, 11:01:31 »
Idézetet írta: kishalacska - 2009.09.08 kedd, 10:37:44
két éves kocsin már szénkefe?
életében nem forgott még annyit a generátor
ezek szerint jöhet a generátor kibuherálása és nézegetése....
fesszabályzót hol nem kapok?
Hmmm, hat lehet csak valami gixer van a szenkefeknel. Lehet el van torve. Ilyen eloferdulhet. Elso korben mindenkepp a szenkefeket ellenoriznem es a kontaktokat. Utana johet a feszstab. Hogy hol nem kapol ? Barhol
Hogy hol kapol ? Nah ez jo kerdes...szerintem valami generator felujito ceget kellene megkeresni. Ok biztosan tudnak segiteni feszstab ugyben...Ha mas nincs akkor vegye egy bontott generatort occoert es abbol tedd at az alig hazsnalt generatorba a cuccot.
Naplózva
blah blah blah
kishalacska
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #17 Dátum:
2009.09.08 kedd, 11:07:12 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 11:01:31
Ha mas nincs akkor vegye egy bontott generatort occoert es abbol tedd at az alig hazsnalt generatorba a cuccot.
...hát így tervezem, ha fesszab lesz a dologból, bár "örülnék" egy törött, vagy felakadt szénkefének
Naplózva
Petya78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #18 Dátum:
2009.09.08 kedd, 14:03:04 »
Sziasztok sráccok!
Szeretnék segítséget kérni a következőkben, hátha már találkozott vele vki.
A központizár rendetlenkedik. Beállítottam az elindulás utáni zárást, ami sokáig, és többnyire mostanában is rendesen műkszik. Az egy két zavaró példa pedig az, hogy néha ha az én oldalamról bontani akarom a zárást, akkor nem teszi meg, csak nállam. A többi ajtó manuális nyitása után, minden visszavezethetőséget nélkülözve monjuk 5 perc után hallom menet közben, hogy kinyit. (párom kirakom, én tovább és akkor)
Ma reggel beszálláskor a kulcsról nyitottam mint mindíg, és nyitotta is az összes utastér ajtót, kivéve a csomagteret, amit a belső gomb sem nyitott, újraindítás után sem. Még el sem indultam. Utána a szokásos "kirakom a párom" mozdulatsor után ami megint manuális nyitást kért, a menet közbeni "észbekap" nyitás után néztem meg a csomagteret, és addigra már az is nyitott, gondolom az "észbekapkor".
Kicsit tartok a jelenségtől, nehogy az egyszer lezárt autó nyisson vhol, illetve zavaró, átnyúlkálni a nem kis teret a nyitáshoz.
Ha nem voltam elég tiszta jelezzétek.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv mindenkinek!
P.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 19486
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #19 Dátum:
2009.09.08 kedd, 14:47:30 »
Idézetet írta: Petya78 - 2009.09.08 kedd, 14:03:04
Sziasztok sráccok!
Szeretnék segítséget kérni a következőkben, hátha már találkozott vele vki.
A központizár rendetlenkedik. Beállítottam az elindulás utáni zárást, ami sokáig, és többnyire mostanában is rendesen műkszik. Az egy két zavaró példa pedig az, hogy néha ha az én oldalamról bontani akarom a zárást, akkor nem teszi meg, csak nállam. A többi ajtó manuális nyitása után, minden visszavezethetőséget nélkülözve monjuk 5 perc után hallom menet közben, hogy kinyit. (párom kirakom, én tovább és akkor)
Ma reggel beszálláskor a kulcsról nyitottam mint mindíg, és nyitotta is az összes utastér ajtót, kivéve a csomagteret, amit a belső gomb sem nyitott, újraindítás után sem. Még el sem indultam. Utána a szokásos "kirakom a párom" mozdulatsor után ami megint manuális nyitást kért, a menet közbeni "észbekap" nyitás után néztem meg a csomagteret, és addigra már az is nyitott, gondolom az "észbekapkor".
Kicsit tartok a jelenségtől, nehogy az egyszer lezárt autó nyisson vhol, illetve zavaró, átnyúlkálni a nem kis teret a nyitáshoz.
Ha nem voltam elég tiszta jelezzétek.
Előre is köszi a segítséget!
Üdv mindenkinek!
P.
Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon
Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto
Lesz majd ilyen is
Naplózva
blah blah blah
Petya78
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #20 Dátum:
2009.09.08 kedd, 15:01:54 »
Idézetet írta: zacci - 2009.09.08 kedd, 14:47:30
Ajto csatlakozasokat es a zar csatlakozokat kellene atnezni, es befujkalni wd40el gazdagon
Hidd el sokkal xarabb, mikor telen ecceruen ki zar az oto
Lesz majd ilyen is
Zacci, köszi az infót
adok neki anyagot...
Naplózva
Gőzi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #21 Dátum:
2009.09.08 kedd, 18:05:33 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.08 kedd, 05:17:42
2.A vészvillogók csak a második zárásra villannak fel,mert 2 ős zárás van az autódban!
Üdv Alf!
Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?
Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #22 Dátum:
2009.09.08 kedd, 21:00:49 »
Idézetet írta: Gőzi - 2009.09.08 kedd, 18:05:33
Üdv Alf!
Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?
Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
Nyommeg a gombot kettő alkalommal egymás után!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
BTomi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23 Dátum:
2009.09.08 kedd, 21:32:46 »
Idézetet írta: Gőzi - 2009.09.08 kedd, 18:05:33
Üdv Alf!
Nem igazán értem. Ha kifejtenéd kicsit bővebben.
''masodik zárás'' = kétszer egymásutáni bezárás?
''2 ős zárás van az autódban" -?
Az eredeti leírásból kimaradt, hogy csak akkor villog ha kedve van (2 hónap alatt 3-szor láttam villogni de csak kizáráskor, bezáráskor 0).
Ebben a leírásban olvashatsz róla:
http://mondeo.hu/ftp/pdf/kezelesi/mondeo_3_kezelesi.pdf
Füzet 74-78 oldal (pdf 38-40)
Naplózva
Gőzi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #24 Dátum:
2009.09.09 szerda, 01:04:56 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.08 kedd, 21:00:49
Nyommeg a gombot kettő alkalommal egymás után!
Alf kösz szépen, hogy segítettél megvilágosodnom
A köv. kérdés még mindig nyított. "A középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt?
Itt egy link a középkonzolom fotójához:"
http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.09 szerda, 01:08:04 írta Gőzi
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #25 Dátum:
2009.09.09 szerda, 05:09:00 »
Idézetet írta: Gőzi - 2009.09.09 szerda, 01:04:56
Alf kösz szépen, hogy segítettél megvilágosodnom
A köv. kérdés még mindig nyított. "A középkonzol levegőelosztó-szabályzó háttérvilágítása nem működik. Hogyan lehet kibontani a közkonzolt, hogy kicserélhessem az egőt?
Itt egy link a középkonzolom fotójához:"
http://kepfeltoltes.hu/090908/media6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És villogott az irányjelző?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Gőzi
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #26 Dátum:
2009.09.09 szerda, 23:35:39 »
Idézetet írta: alf - 2009.09.09 szerda, 05:09:00
És villogott az irányjelző?
Naná, hogy "múkodott" (Pákó)
Köszi.
Naplózva
kredenc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #27 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 17:10:23 »
Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz.
Amúgy 2002 dec. Mondeo III ghia automata TDCI kombi
Előre is köszönöm az ötletelést, a rám szánt időt és energiát. Jó utat mkinek!
Kredenc
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #28 Dátum:
2009.09.10 csütörtök, 18:25:21 »
Idézetet írta: kredenc - 2009.09.10 csütörtök, 17:10:23
Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz.
Amúgy 2002 dec. Mondeo III ghia automata TDCI kombi
Előre is köszönöm az ötletelést, a rám szánt időt és energiát. Jó utat mkinek!
Kredenc
Akkumulátor,vagy testkábelhiba!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kishalacska
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #29 Dátum:
2009.09.11 péntek, 09:47:30 »
Idézetet írta: kredenc - 2009.09.10 csütörtök, 17:10:23
Szevasztok Ti, kik eddig mindent tudtatok, amit kérdeztem.
De most ezt fejtsétek meg! Ha az autó 10-12 órát v. annál többet pihen, indításkor a műszerfal digitális kijelzőjén nem látható semmi (néhány alsó vonal jelzi a számok hűlt helyét). Újraindításkor eleinte azonnal helyrejött. Ma már 4x v. 5x kell újraindítanom, hogy rendbe jöjjön. Egy alkalommal nem vettem észre a jelenséget és elindultam. Menet közben figyeltem fel rá, de nem tudtam megállni. Lassacskán elment a kocsiból az erő, a Lánchídon épp hogy csak átcsorogtam, majd a körforgalomból kijövet lefulladt. Újraindításkor minden megint rendben. Kijelző OK, power OK. A hiba csak akkor jelentkezik, ha a kocsit nem használom egy ideig. Ha egész nap ki-be ugrálok, semmi baj, de reggelre megint gáz.
Kredenc
Nekem hasonló volt, azzal kiegészítve, hogy az órák mutatói is ugráltak, és néhány kontroll-lámpa is világított, villogott közben.
Neked az izzítás jelző villog ilyenkor?
Nálam a diagnózis a generátor, vagy abban lévő fesszabályzó.
Persze ez az állás utáni dolog valóban inkább az aksira utalhat.
Üdv.
Naplózva
rolo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #30 Dátum:
2009.09.15 kedd, 17:36:52 »
Sziasztok Tagok !
Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.
Köszönöm a segítséget:Rolo
Naplózva
tádé
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #31 Dátum:
2009.09.15 kedd, 17:41:50 »
Idézetet írta: rolo - 2009.09.15 kedd, 17:36:52
Sziasztok Tagok !
Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.
Köszönöm a segítséget:Rolo
Nemsokára visszatér a fóoldalunk, ott van egy cikk róla.
Ha jól emlékszem, kb 20k Ft a gyári szett hozzá. A beépítéssel kapcsolatban keresd meg Zaccit.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #32 Dátum:
2009.09.15 kedd, 17:43:34 »
Idézetet írta: rolo - 2009.09.15 kedd, 17:36:52
Sziasztok Tagok !
Tudnátok-e sgíteni abban, hogy holl lehet utólagosan tempomatot beszereltetni és mennyiért ? Nekem egy 2003 TDCI GHIAm van.
Köszönöm a segítséget:Rolo
Vik-fórumtársat keresd itt a fórumon!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
kredenc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #33 Dátum:
2009.09.16 szerda, 23:07:16 »
Igen, egyszer, amikor le is állt, akkor valóban villogott végig az izzítás jelző. Narancssárga spirál. Ha mégis az aksi, akkor elég, ha csak a kábeleket ellenőrzöm?
Kösz előre
Idézetet írta: kishalacska - 2009.09.11 péntek, 09:47:30
Nekem hasonló volt, azzal kiegészítve, hogy az órák mutatói is ugráltak, és néhány kontroll-lámpa is világított, villogott közben.
Neked az izzítás jelző villog ilyenkor?
Nálam a diagnózis a generátor, vagy abban lévő fesszabályzó.
Persze ez az állás utáni dolog valóban inkább az aksira utalhat.
Üdv.
Naplózva
kredenc
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #34 Dátum:
2009.09.16 szerda, 23:09:35 »
OK, holnap ellenőrzöm a testkábelt és az aksit. Addig is kösz, azért nem jártam itt egy ideje, mert azóta, hogy írtam, nem jelentkezett a hiba. Fura
Idézetet írta: alf - 2009.09.10 csütörtök, 18:25:21
Akkumulátor,vagy testkábelhiba!
Naplózva
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #35 Dátum:
2009.09.23 szerda, 19:57:23 »
Sziasztok!
Már egyszer kértem infót de valami nem stimmel még mindig!
Tehát a hiba:
Ha távirányítóval kinyitom az aútót és hosszan nyomom ugy ahogy kell akkor az ablakok lemenek,
viszont ha bezárom és hosszan nyomom akkor csak az anyos oldala záródik be ami persze jó ha ben ül ő is de a
másik oldalon ki tud mászni mert ott nem megy fel csak le!
Kööszönöm
Zsolt
Az ablak tanitást megcsináltam de semmi!
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #36 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:11:30 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.09.23 szerda, 19:57:23
Az ablak tanitást megcsináltam de semmi!
A távirányítón kívül, az ajtóban lévő kapcsolóra felmegy egy pöccintésre?
Naplózva
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #37 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:18:29 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.23 szerda, 20:11:30
A távirányítón kívül, az ajtóban lévő kapcsolóra felmegy egy pöccintésre?
Nem csak ha nyomva tartom a másik az fel!
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #38 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:20:51 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.09.23 szerda, 20:18:29
Nem csak ha nyomva tartom a másik az fel!
Akkor csak nem sikerült a programozás...
Naplózva
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #39 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:22:25 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.23 szerda, 20:20:51
Akkor csak nem sikerült a programozás...
Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
tádé
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #40 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:27:13 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.09.23 szerda, 20:22:25
Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?
Kellene keressél valakit, akinek Mk3-asa van, és megcsinálta már. Sztem a gyújtás elég, csak mintha a kéziféknek behúzva kellene lenni, meg az ajtónak csukva talán....
Esetleg próbálj meg a felkelő nap felé fordulva bemutatni előtte egy áldozati kakast...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #41 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:30:58 »
Idézetet írta: Koronczai - 2009.09.23 szerda, 20:22:25
Elég ha gyújtásra teszem az autót vagy inditsam is be?
Elég a gyújtás rá. Felhúzod, elengeded, majd ismét megnyomod.
Ezt a 3 ablakra, persze egyenként.
Ennyi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Koronczai
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #42 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:33:09 »
Idézetet írta: TáDé - 2009.09.23 szerda, 20:27:13
Kellene keressél valakit, akinek Mk3-asa van, és megcsinálta már. Sztem a gyújtás elég, csak mintha a kéziféknek behúzva kellene lenni, meg az ajtónak csukva talán....
Esetleg próbálj meg a felkelő nap felé fordulva bemutatni előtte egy áldozati kakast...
Na jó akkor majd csak lesz valami bár ennél nagyobb problémám ne legyen soha!
Köszönöm még egyszer!
Üdv
Naplózva
Ford Mondeo Turner 2.0 tddi
mACSman
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #43 Dátum:
2009.09.23 szerda, 20:33:40 »
Idézetet írta: Angel - 2009.09.23 szerda, 20:30:58
Elég a gyújtás rá. Felhúzod, elengeded, majd ismét megnyomod.
Ezt a 3 ablakra, persze egyenként.
Ennyi.
A második nyomás kb. legyen 2-3 mp.
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #44 Dátum:
2009.09.25 péntek, 08:06:15 »
valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát? nem csak a szimpla elemcserére gondolok, hanem a kis panelra ami a másik részben van. konkrétan azt emelném ki ha kijönne, de nem akar. kezdenek a gombok furcsán viselkedni, és a kulcs hatótávolsága is jelentősen lecsökkent. mivel nemrégen cseréltem elemet benne így ez kilőve. kicsit nehezebben is mozog a zárógomb mint korábban így az az elképzelés, h a gumi szigetelés ellenére csak bemászott vlmi kosz a gombok közé, v a kis gumilapocskák vannak elkopva a gombok alatt.
szóval a panel nagyon agresszívan tartja magát a helyén, én pedig nem akarok túl agresszív lenni hozzá, mert ha elpattan akkor csá 1 kulcsnak. ha van valami trükk ahogy ki lehet venni akkor az érdekelne.
köszi!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Sakos
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4957
Válasz: Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #45 Dátum:
2009.09.25 péntek, 10:56:21 »
Idézetet írta: Tsory - 2009.09.25 péntek, 08:06:15
valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát? nem csak a szimpla elemcserére gondolok, hanem a kis panelra ami a másik részben van. konkrétan azt emelném ki ha kijönne, de nem akar. kezdenek a gombok furcsán viselkedni, és a kulcs hatótávolsága is jelentősen lecsökkent. mivel nemrégen cseréltem elemet benne így ez kilőve. kicsit nehezebben is mozog a zárógomb mint korábban így az az elképzelés, h a gumi szigetelés ellenére csak bemászott vlmi kosz a gombok közé, v a kis gumilapocskák vannak elkopva a gombok alatt.
szóval a panel nagyon agresszívan tartja magát a helyén, én pedig nem akarok túl agresszív lenni hozzá, mert ha elpattan akkor csá 1 kulcsnak. ha van valami trükk ahogy ki lehet venni akkor az érdekelne.
köszi!
Nekem simán kijön a panel. Sőt szinte kiesett elemcserekor. Viszont mikrokapcsolók vannak benne, nem gumilapocskák. Azokat max cserélni lehet, de ahhoz precíz forrasztó felszerelés nem árt.
Naplózva
2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #46 Dátum:
2009.09.25 péntek, 10:59:49 »
Idézetet írta: Sakos - 2009.09.25 péntek, 10:56:21
Nekem simán kijön a panel. Sőt szinte kiesett elemcserekor. Viszont mikrokapcsolók vannak benne, nem gumilapocskák. Azokat max cserélni lehet, de ahhoz precíz forrasztó felszerelés nem árt.
nekem feszegetésre se bukott ki belőle, persze nagyon nem is erőltettem, nehogy sérüljön a panel. de ha mikrokapcsolós akkor nem is küzdök vele. a gombok külsőleg látható részéből a gumilapos megoldásra gondoltam ... na mind1.
köszi!
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #47 Dátum:
2009.09.25 péntek, 23:38:18 »
Idézetet írta: Tsory - 2009.09.25 péntek, 08:06:15
valaki szedte már szét apróra a távirányítós kulcsát?
Van ezek közt használható fotó?
http://indafoto.hu/francoe/ford_mondeo_remote_fob
A P1040150 nevű képen látod a kis NYÁK sarkánál lévő fekete kis rögzítő pöcköt. Emlékeim szerint annak a feje egy kicsit szét van lapítva, hogy rögzítse a NYÁKot. Én asszem lecsíptem a tetejét egyszerűen, és így kijött.
«
Utoljára szerkesztve: 2009.09.26 szombat, 09:36:00 írta francoe
»
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
APityu
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 77
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #48 Dátum:
2009.09.26 szombat, 20:49:04 »
Én pillanatnyilag még az elemet sem tudom kiszedni belőle.
Naplózva
2004 MKIII Mondeo kombi 2.0 TDCI Ghia Aut.
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #49 Dátum:
2009.09.27 vasárnap, 08:20:58 »
Idézetet írta: francoe - 2009.09.25 péntek, 23:38:18
Van ezek közt használható fotó?
http://indafoto.hu/francoe/ford_mondeo_remote_fob
A P1040150 nevű képen látod a kis NYÁK sarkánál lévő fekete kis rögzítő pöcköt. Emlékeim szerint annak a feje egy kicsit szét van lapítva, hogy rögzítse a NYÁKot. Én asszem lecsíptem a tetejét egyszerűen, és így kijött.
király kis fotósorozat
nagyon köszönöm!
most ugyan megtáltosodott és működik jól, de később még jól fognak jönni
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
Oldalak: [
1
]
2
3
4
5
6
7
8
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ