Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 05:52:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11154934 alkalommal)
0 Felhasználó és 147 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #12450 Dátum: 2012.10.08 hétfő, 21:45:49 »

sziasztok

van tippetek,hogyan tudnám kicsit tuningolni a hátsó ablakfütést? Kicsit gyengén muzsikál........ Smiley
Az nálad mit jelent?Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #12451 Dátum: 2012.10.09 kedd, 06:14:14 »

Az nálad mit jelent?Huh?

elég sok idő kell mire láthatóán olvadni kezdene az ablak.Olyan lassan melegszenek a szállak. Sad
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #12452 Dátum: 2012.10.09 kedd, 09:57:01 »

elég sok idő kell mire láthatóán olvadni kezdene az ablak.Olyan lassan melegszenek a szállak. Sad

ha már olvad az ablak elég nagy a baj  nyes
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #12453 Dátum: 2012.10.09 kedd, 17:22:39 »

Sziasztok!
Az lenne a problémám,h a frissen vásárolt mondeomban nem működik a szivargyújtó.
Megnéztem a biztosítékokat és megdöbbenve láttam,h nincs benne a biztosíték  falbav
Az lenne a kérdésem,h ha én bemegyek az üzletbe milyen méretü 15A-es biztit keressek(kérjek),mert ez a 68-as bizti
nagyobb mint a többi és nem tudom elvinni mutiba  vigyor3
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12454 Dátum: 2012.10.09 kedd, 18:25:59 »

Sziasztok!
Az lenne a problémám,h a frissen vásárolt mondeomban nem működik a szivargyújtó.
Megnéztem a biztosítékokat és megdöbbenve láttam,h nincs benne a biztosíték  falbav
Az lenne a kérdésem,h ha én bemegyek az üzletbe milyen méretü 15A-es biztit keressek(kérjek),mert ez a 68-as bizti
nagyobb mint a többi és nem tudom elvinni mutiba  vigyor3
olyat kérj, mint a többi. ezért van dupla hely neki: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #12455 Dátum: 2012.10.09 kedd, 18:50:35 »

olyat kérj, mint a többi. ezért van dupla hely neki: http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F
Köszi szépen  worship
de miért is van dupla méretü hely neki?mert a linken nincs semmi erről
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12456 Dátum: 2012.10.09 kedd, 18:51:10 »

Köszi szépen  worship
de miért is van dupla méretü hely neki?mert a linken nincs semmi erről
az egészet át kell másolni.

http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szivargyujtó-tudtátok!%3F
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #12457 Dátum: 2012.10.09 kedd, 18:54:24 »

Köszi szépen  worship
de miért is van dupla méretü hely neki?mert a linken nincs semmi erről
bocsi megtaláltam ,mégegyszer köszi! integet2
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12458 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:16:00 »

ha már olvad az ablak elég nagy a baj  nyes
Akkor nem is olyan gyenge az az ablakfűtés. nyes
Naplózva
wolfgabor
Vendég
« Új hozzászólás #12459 Dátum: 2012.10.09 kedd, 19:31:30 »

Akkor nem is olyan gyenge az az ablakfűtés. nyes

...akkor nincs is problémám,ha az ablak olvad........... Tongue    Este volt már..... vigyor3 Cheesy
Naplózva
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #12460 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:02:27 »

Sziasztok!

Hányas számú biztosíték a tolatólámpáé?

köszi...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12461 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:33:31 »

Sziasztok!

Hányas számú biztosíték a tolatólámpáé?

köszi...
a fülkében F80 7,5A
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mferkó
Vendég
« Új hozzászólás #12462 Dátum: 2012.10.09 kedd, 20:57:48 »

a fülkében F80 7,5A

Köszi!!!!!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #12463 Dátum: 2012.10.09 kedd, 21:22:46 »

Köszi!!!!!
nincs mit.de általában nem az a baj,hanem a kapcsoló....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nz_zoli
Vendég
« Új hozzászólás #12464 Dátum: 2012.10.10 szerda, 13:30:57 »

Sziasztok!

MKIII TDDI 2001 115LE Ambient felszereltségű Mondimba szeretném a tempomatot beépíteni. A fórumon található leírás alapján nekem a pedálok felett a 36-os csatlakozó benne van, viszont a biztosíték táblánál a 32-esnél nem csak az aljzatból hiányzik a 3 tempomat érintkező, hanem onnan a kormánykapcsolókhoz vezető kábelkötegből is a vezeték.
Mennyire bonyolult ezt utólag bevezetékezni? Hogy érdemes próbálkoznom?

Üdv
Zoli
Naplózva
nz_zoli
Vendég
« Új hozzászólás #12465 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:35:41 »

Tempomat kérdésemet magam megválaszolom.
Szétszedtem, megoldódott. A kormányátvezetés szálak benne vannak, így közvetlenül az amphenol csatijába kell betennem a vezetékeket, nem a 32-es csatlakozóhoz, ami kb 50 cm plusz vezetéket jelent.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #12466 Dátum: 2012.10.10 szerda, 21:42:46 »

Tempomat kérdésemet magam megválaszolom.
Szétszedtem, megoldódott. A kormányátvezetés szálak benne vannak, így közvetlenül az amphenol csatijába kell betennem a vezetékeket, nem a 32-es csatlakozóhoz, ami kb 50 cm plusz vezetéket jelent.

Szívesen segítünk máskor is Wink
Naplózva
szerviz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #12467 Dátum: 2012.10.10 szerda, 22:58:02 »

Tisztelt mondeosok  5éve használok egy 2001 TDDI MKIII autót voltak vele kisebb problémák azokat a fórum segítségével sikerült orvosolni most  a probléma  a fűtés kapcsoló csak legnagyobb fordulaton működik az alatta levő fokozatok halottak!! mi lehet a probléma oka?

Köszönöm az esetleges tippeket Roll Eyes

Naplózva
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #12468 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 06:04:00 »

Tisztelt mondeosok  5éve használok egy 2001 TDDI MKIII autót voltak vele kisebb problémák azokat a fórum segítségével sikerült orvosolni most  a probléma  a fűtés kapcsoló csak legnagyobb fordulaton működik az alatta levő fokozatok halottak!! mi lehet a probléma oka?

Köszönöm az esetleges tippeket Roll Eyes


Szerintem tipikus ellenállás hiba.
Naplózva
szerviz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #12469 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 09:50:14 »

S hol találom az ellenállást?
Naplózva
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #12470 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 09:56:27 »

S hol találom az ellenállást?
MkII-s mondeonál a fűtőmotor mellett volt,a kesztyűtartó mögött/alatt! Sztem. ennél is ott találod valahol.
Naplózva
szerviz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #12471 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 10:37:27 »

Ennél is a motor a kesztyűtartó alatt van akkor lehet mögötte van az ellenállás? a motort hogy lehet kiszedni?
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12472 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 11:24:53 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mivel az eddig használatos akkutöltőm megadta magát(T4X SE Ultimate Speed), rászántam magam egy komoly, korszerű töltő, várárlására. A CTEK MXS 5.0 Svéd tipus mellett tettem le a garast. A töltő teljesen autómatikus 8 fázisban tölti és regenerálja az akksit, és minden fajta hagyományos és a legkorszerűbb ezüst-calcium és ca-ca valamint, a zselés akksik töltésére is alkalmas o-160A/ó kapacitásig.(ez nem egyenlő az inditó kapacitással) Ajánlom mindenkinek A CTEK video megtekintését. A töltö ára most kedvezményesen volt 19.900 Ft 5év garanciával.(Fétis Kft) Szerintem egyszer kell megvenni egy jót, és lehet többet nem kell rá költeni. A töltőt úgy is rá lehet kapcsolni az akksira töltés céljából, hogy nem szereled ki az akksit. Télen ez kiválóan alkalmas a szinten tartó töltés alkalmazásakor, estétől reggelig. Én mindenkinek csak ajánlani tudom, ha nem sajnálja rá a pénzt, és minőségi terméket szeretne beszerezni. Megjegyzem a Mondeók ezüst-calcium és calcium- calcium akkumulátorai, csak ilyen korszerű, és ehhez hasonló elven működő töltőkkel tölthető, az akksi károsodása nélkül. (a zárt rendszer gázosodásának veszélye miatt) wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12473 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:06:11 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mivel az eddig használatos akkutöltőm megadta magát(T4X SE Ultimate Speed), rászántam magam egy komoly, korszerű töltő, várárlására. A CTEK MXS 5.0 Svéd tipus mellett tettem le a garast. A töltő teljesen autómatikus 8 fázisban tölti és regenerálja az akksit, és minden fajta hagyományos és a legkorszerűbb ezüst-calcium és ca-ca valamint, a zselés akksik töltésére is alkalmas o-160A/ó kapacitásig.(ez nem egyenlő az inditó kapacitással) Ajánlom mindenkinek A CTEK video megtekintését. A töltö ára most kedvezményesen volt 19.900 Ft 5év garanciával.(Fétis Kft) Szerintem egyszer kell megvenni egy jót, és lehet többet nem kell rá költeni. A töltőt úgy is rá lehet kapcsolni az akksira töltés céljából, hogy nem szereled ki az akksit. Télen ez kiválóan alkalmas a szinten tartó töltés alkalmazásakor, estétől reggelig. Én mindenkinek csak ajánlani tudom, ha nem sajnálja rá a pénzt, és minőségi terméket szeretne beszerezni. Megjegyzem a Mondeók ezüst-calcium és calcium- calcium akkumulátorai, csak ilyen korszerű, és ehhez hasonló elven működő töltőkkel tölthető, az akksi károsodása nélkül. (a zárt rendszer gázosodásának veszélye miatt) wave
Tisztelettel László! worship

Amit én vettem az is jó ilyen "kinemszerlős" töltésre, ugye? (persze nem ugyanaz a minőség)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12474 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:30:07 »

Amit én vettem az is jó ilyen "kinemszerlős" töltésre, ugye? (persze nem ugyanaz a minőség)

Nem h.ség ez... nekem többször előfordult, hogy 3 hétig a garázsban állt a verda. Épphogy beindult...
Ilyenkor jó lenne rádugni egy csepegtetős töltési üzemre. Én is tervezek egy ilyet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12475 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:38:37 »

Amit én vettem az is jó ilyen "kinemszerlős" töltésre, ugye? (persze nem ugyanaz a minőség)
Kedves Gábor!
Nyugodj meg a tied is alkalmas rá. Az egy kicsit szerényebb változata annak amit most én vettem, de attól még az üzemi tulajdonságai, megfelelnek a Mondi elvárásainak. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 16:41:09 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12476 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 12:49:45 »

Nem h.ség ez... nekem többször előfordult, hogy 3 hétig a garázsban állt a verda. Épphogy beindult...
Ilyenkor jó lenne rádugni egy csepegtetős töltési üzemre. Én is tervezek egy ilyet.
Tisztelt Fórumtárs!
Nézd meg a CTEK videóját. Azt mondják és irják a prospektusban, hogy akár hónapokra is magára lehet hagyni a töltőt üzem közben. Azért ez már nem semmi. Egyébbként az 5 év garancia is magáért beszél. A videón egy fazon egy gépkocsival áthajt üzem közben egy ilyen töltőn, és mint mondani szoktuk, megrázta magát és működik tovább. Evvel reklámozzák a szabadtéri üzemet is. Mégegyszer mondom csak ajánlani tudom, és a sokkal kevesebbet tudó impulzus töltők is 14-18 ezerbe kerülnek. Szerintem nincs ezen mit meggondolni, ha össze jön rá a suska meg kell venni, és szerintem többet töltöre nem kell pénzt kiadni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12477 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 13:05:56 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nézd meg a CTEK videóját. Azt mondják és irják a prospektusban, hogy akár hónapokra is magára lehet hagyni a töltőt üzem közben. Azért ez már nem semmi. Egyébbként az 5 év garancia is magáért beszél. A videón egy fazon egy gépkocsival áthajt üzem közben egy ilyen töltőn, és mint mondani szoktuk, megrázta magát és működik tovább. Evvel reklámozzák a szabadtéri üzemet is. Mégegyszer mondom csak ajánlani tudom, és a sokkal kevesebbet tudó impulzus töltők is 14-18 ezerbe kerülnek. Szerintem nincs ezen mit meggondolni, ha össze jön rá a suska meg kell venni, és szerintem többet töltöre nem kell pénzt kiadni. wave
Tisztelettel László! worship

Én vettem kettőt a lidliben 3 rugóért. Egy darabig elleszek velük. 3 évig garis, minden évben lehet újra kapni, csak kicsit más a design évről-évre.

A többit meg eliszom...  pias

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12478 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 14:00:58 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nézd meg a CTEK videóját. Azt mondják és irják a prospektusban, hogy akár hónapokra is magára lehet hagyni a töltőt üzem közben. Azért ez már nem semmi. Egyébbként az 5 év garancia is magáért beszél. A videón egy fazon egy gépkocsival áthajt üzem közben egy ilyen töltőn, és mint mondani szoktuk, megrázta magát és működik tovább. Evvel reklámozzák a szabadtéri üzemet is. Mégegyszer mondom csak ajánlani tudom, és a sokkal kevesebbet tudó impulzus töltők is 14-18 ezerbe kerülnek. Szerintem nincs ezen mit meggondolni, ha össze jön rá a suska meg kell venni, és szerintem többet töltöre nem kell pénzt kiadni. wave
Tisztelettel László! worship

Értem én, hogy a tiéd mindezt tudja... de ahogy Andy is írja, a 3e forintos töltő is tudja a csepp üzemmódot. Rendes töltőm van... eddig 1x használtam  vigyor3 a 15 év alatt (mióta megvan).

Szóval, kéne is, meg nem is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 14:07:33 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #12479 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 14:26:25 »

Én vettem kettőt a lidliben 3 rugóért. Egy darabig elleszek velük. 3 évig garis, minden évben lehet újra kapni, csak kicsit más a design évről-évre.

A többit meg eliszom...  pias

AndyA

Szintén. Szerintem nagyon jó. Jó motor akksihoz, autóhoz, és van ilyen csepptöltés is.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
szerviz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22


E-mail
« Új hozzászólás #12480 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:03:09 »

Ennél is a motor a kesztyűtartó alatt van akkor lehet mögötte van az ellenállás? a motort hogy lehet kiszedni?

megtaláltam az ellenállást ami mérésem alapján hibátlan viszont az alatta levő hő biztosítékék szakadt volt kicseréltem tökéletesen működik a biztosítékék 200FT így spóroltam 6000Ft  taps taps taps


Köszönöm a válaszokat

Gábor
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12481 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:25:39 »

megtaláltam az ellenállást ami mérésem alapján hibátlan viszont az alatta levő hő biztosítékék szakadt volt kicseréltem tökéletesen működik a biztosítékék 200FT így spóroltam 6000Ft  taps taps taps

Köszönöm a válaszokat

Erről szól ez a fórum. worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12482 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:37:27 »

Tisztelt Fórumtársak!
Senki ne értsen félre! Nem azt mondtam, hogy a T4X SE Ultimate Speed  Lidl-ben vásárolt akkutöltő nem jó. Én is ezt használtam, csak behalt. Az akksim viszont 2005 01 15 üzembehelyezési kóddal ellátott(még eredeti). Tehát matuzsálemnek mondható. Még most teszi a dolgát, pöcre indul, megjegyzem tavaly abban a kemény télben is tette a dolgát. Kérdés, hogy viseli a telet? Na ezért kellett töltőt vennem, és úgy gondoltam, hamár lúd legyen kövér. Remélem megszolgálja a műhelyben az árát. Tudom több Fórumtársnak van CTEK töltöje. Egyébbként ki mit szeret, szép az annak, mondja a közmondás. Én csak a tapasztalatomat és a vélemányemet tettem közé. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 16:40:08 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12483 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 16:56:56 »

Tisztelt Fórumtársak!
Senki ne értsen félre! Nem azt mondtam, hogy a T4X SE Ultimate Speed  Lidl-ben vásárolt akkutöltő nem jó. Én is ezt használtam, csak behalt. Az akksim viszont 2005 01 15 üzembehelyezési kóddal ellátott(még eredeti). Tehát matuzsálemnek mondható. Még most teszi a dolgát, pöcre indul, megjegyzem tavaly abban a kemény télben is tette a dolgát. Kérdés, hogy viseli a telet? Na ezért kellett töltőt vennem, és úgy gondoltam, hamár lúd legyen kövér. Remélem megszolgálja a műhelyben az árát. Tudom több Fórumtársnak van CTEK töltöje. Egyébbként ki mit szeret, szép az annak, mondja a közmondás. Én csak a tapasztalatomat és a vélemányemet tettem közé. wave
Tisztelettel László! worship

A 2005-ös akksi nekem is kifogásmentes, közben meg a 2006-os úgy megállt, hogy a Spar parkolóból nem tudott hazamenni az autóval a feleségem... Sad

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12484 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 17:21:14 »

Tisztelt Fórumtársak!
Senki ne értsen félre! Nem azt mondtam, hogy a T4X SE Ultimate Speed  Lidl-ben vásárolt akkutöltő nem jó. Én is ezt használtam, csak behalt. Az akksim viszont 2005 01 15 üzembehelyezési kóddal ellátott(még eredeti). Tehát matuzsálemnek mondható. Még most teszi a dolgát, pöcre indul, megjegyzem tavaly abban a kemény télben is tette a dolgát. Kérdés, hogy viseli a telet? Na ezért kellett töltőt vennem, és úgy gondoltam, hamár lúd legyen kövér. Remélem megszolgálja a műhelyben az árát. Tudom több Fórumtársnak van CTEK töltöje. Egyébbként ki mit szeret, szép az annak, mondja a közmondás. Én csak a tapasztalatomat és a vélemányemet tettem közé. wave
Tisztelettel László! worship

Ahogy Andy írja, a fórum meg a tapasztalatcsere... amúgy én inkább a drágább pártján vagyok, jobban hiszek egy masszívabb, komolyabb töltőnek.
Nem értem, hogy lehet 3e-ből megcsinálni... nyilván ennyi a nagyker ára, a lidli haszon nélkül adja, ez a behúzó termék. De akkor is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #12485 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 17:42:33 »

A 2005-ös akksi nekem is kifogásmentes, közben meg a 2006-os úgy megállt, hogy a Spar parkolóból nem tudott hazamenni az autóval a feleségem... Sad

AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
Akkor a nejed 2006-os akksija még jól is teljesített. Tisler19 Fórumtársnak a legmodernebb technológiát képviselő ezüst-calcium akksija (VARTA), 2 év és 2 hónap után szintén egyik pillanatról a másikra megadta magát. Sajnos egy ilyen akkumulátor, közel van a 40 ezer forinthoz. Szerintem ez csak úgy lehet, hogy a komoly nagy nevű cégek, nem  vagy csak alacsonyan képzett szakemberekkel, bedolgoztatnak. Elkeseritő. falbav
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 17:44:37 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #12486 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 18:26:51 »

Tisztelt Fórumtárs!
Akkor a nejed 2006-os akksija még jól is teljesített. Tisler19 Fórumtársnak a legmodernebb technológiát képviselő ezüst-calcium akksija (VARTA), 2 év és 2 hónap után szintén egyik pillanatról a másikra megadta magát. Sajnos egy ilyen akkumulátor, közel van a 40 ezer forinthoz. Szerintem ez csak úgy lehet, hogy a komoly nagy nevű cégek, nem  vagy csak alacsonyan képzett szakemberekkel, bedolgoztatnak. Elkeseritő. falbav
Tisztelettel László! worship
Ez a mai koncepció a gyártóktól természetes tervezett avultatás, hogy forogjon a piac.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
dzsozy
Vendég
« Új hozzászólás #12487 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 19:31:31 »

Ez a mai koncepció a gyártóktól természetes tervezett avultatás, hogy forogjon a piac.
Két év után minden perc ajándék egy akksinak. Előző munkahelyemen forgalmaztunk két fajtát is,majdnem ugyan annyi ment tönkre a drágából is,mint az olcsóbból. Én már nem veszek drága akksit,18e pénz a 72ah unixos,ha bekotlik,cserélem. wave De lehet elmegy három vagy négy évig is,nem lehet tudni.
Naplózva
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12488 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 19:38:27 »

Két év után minden perc ajándék egy akksinak. Előző munkahelyemen forgalmaztunk két fajtát is,majdnem ugyan annyi ment tönkre a drágából is,mint az olcsóbból. Én már nem veszek drága akksit,18e pénz a 72ah unixos,ha bekotlik,cserélem. wave De lehet elmegy három vagy négy évig is,nem lehet tudni.
Így van, nem is olyan rossz az az Unixos akksi, már 2 olyan akksim volt, mindkettő 5 évig bírta, sok más, jóval drágább márkák sem bírják addig. Most egy Exide van az autóban, ezt a 4. éve használom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.10.11 csütörtök, 20:05:49 írta Kusti1 » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12489 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:50:51 »

Így van, nem is olyan rossz az az Unixos akksi, már 2 olyan akksim volt, mindkettő 5 évig bírta, sok más, jóval drágább márkák sem bírják addig. Most egy Exide van az autóban, ezt a 4. éve használom.
Az Exide jó, de az MKIII-ba nem jó akármilyen.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #12490 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 20:53:45 »

Az Exide jó, de az MKIII-ba nem jó akármilyen.

Nem bizony... nekem sajnos a 19-es magasságú jutott. Nem én intéztem... sürgős volt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12491 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:03:33 »

Nem bizony... nekem sajnos a 19-es magasságú jutott. Nem én intéztem... sürgős volt.
Nem a magasságra gondoltam, bár az sem mindegy. Inkább, hogy ezüst-kalcium, stb... Az Exide meg nem olyan.
Kusti1-nek MKII van, tehát az Exide, jó választás, abba.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
joxer
Vendég
« Új hozzászólás #12492 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:17:42 »

Nekem Excide akkumulátor van a Mk3 kocsimban immáron öt éve, és ezidáig csak egyszer kellett töltenem, nekem nem volt gondom vele. Le kellene cseréljem? Nem megfelelő az autómba ez az akkumulátor?
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12493 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:21:23 »

Nekem Excide akkumulátor van a Mk3 kocsimban immáron öt éve, és ezidáig csak egyszer kellett töltenem, nekem nem volt gondom vele. Le kellene cseréljem? Nem megfelelő az autómba ez az akkumulátor?
Amíg nem megy tönkre, nem kell. Benzinesbe meg szerintem jó a sima is, de mondják meg az okosok.
Hé, Okosok! Benzinesben is smart-charge rendszer van?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Kusti1
Vendég
« Új hozzászólás #12494 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:45:08 »

Amíg nem megy tönkre, nem kell. Benzinesbe meg szerintem jó a sima is, de mondják meg az okosok.
Hé, Okosok! Benzinesben is smart-charge rendszer van?
Ezt találtam, de ebben nincs külön említve benzines-diesel.http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #12495 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:47:24 »

Ezt találtam, de ebben nincs külön említve benzines-diesel.http://mondeo.hu/index.php?topic=5150.0
Igen, ezért kérdezem az Okosokat.  vigyor3
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Csorosz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



E-mail
« Új hozzászólás #12496 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:47:29 »

Üdv mindenki.

Lenne egy fontos kérdésem. Mostanában elég sok helyen hirdetnek IDS kábelt a neten. Piros, Rotunda felirattal. Ez tök úgy néz ki mint a gyári IDS egység.
Van -e valakinek esetleg személyes tapasztalat ezen másolatok használhatóságáról?
PCM programozásra is lenne használva.

Bárkinek van infója ne tartsa magába.  integet2
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #12497 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:49:29 »

Amíg nem megy tönkre, nem kell. Benzinesbe meg szerintem jó a sima is, de mondják meg az okosok.
Hé, Okosok! Benzinesben is smart-charge rendszer van?

Igen, de a benzinesekben jellemzően alacsonyabb a töltőfeszültség, így nem annyira fontos, hogy Ca-s legyen. Benzinesben nekünk is kicsi Noname van öt éve, és még mindig gond nélkül működik. De ettől függetlenül a Ca akkumulátorok fejlettebb technológiát képviselnek, és nem csak a magasabb elviselt töltőfeszültség/áram miatt előnyös a használatuk.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #12498 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 21:52:48 »

Üdv mindenki.

Lenne egy fontos kérdésem. Mostanában elég sok helyen hirdetnek IDS kábelt a neten. Piros, Rotunda felirattal. Ez tök úgy néz ki mint a gyári IDS egység.
Van -e valakinek esetleg személyes tapasztalat ezen másolatok használhatóságáról?
PCM programozásra is lenne használva.

Bárkinek van infója ne tartsa magába.  integet2
link??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #12499 Dátum: 2012.10.11 csütörtök, 22:44:18 »

Tisztelt Fórumtárs!
Akkor a nejed 2006-os akksija még jól is teljesített. Tisler19 Fórumtársnak a legmodernebb technológiát képviselő ezüst-calcium akksija (VARTA), 2 év és 2 hónap után szintén egyik pillanatról a másikra megadta magát. Sajnos egy ilyen akkumulátor, közel van a 40 ezer forinthoz. Szerintem ez csak úgy lehet, hogy a komoly nagy nevű cégek, nem  vagy csak alacsonyan képzett szakemberekkel, bedolgoztatnak. Elkeseritő. falbav
Tisztelettel László! worship

Ez gyári akksi mind a kettő, dettó kalciumos.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 243 244 245 246 247 248 249 [250] 251 252 253 254 255 256 257 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.