Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 20:02:21 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 742   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 11141988 alkalommal)
0 Felhasználó és 65 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23200 Dátum: 2014.09.13 szombat, 00:01:40 »

Közben megtaláltam a telszámod,majd hívlak.Köszi
OK.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
hoope
Vendég
« Új hozzászólás #23201 Dátum: 2014.09.13 szombat, 11:22:09 »

Szevasztok!

Egy-két hete fordulatszámmal arányosan változó sípoló hang jön a rádióból, akár CD-t, akár rádiót hallgatok.
Mi okozhatja? Van a generátorban beépített zavarszűrés, ami esetleg tönkremehetett? Vagy a rádiónak a saját zavarszűrése mehetett tönkre? Huh?

2004-es 2.5 V6 Ghia, CD6000 Sony CD váltós rádióval.

Üdv!
HP
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #23202 Dátum: 2014.09.13 szombat, 13:19:05 »

Kezdek elkeseredni!!  rinya rinya

Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!

Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...

Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?Huh?

Most volt cserélve...kezdek elkeseredni... falbav

Szerintetek???
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23203 Dátum: 2014.09.13 szombat, 14:51:17 »

Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Menet közben, illetve járó motornál a kesztyűtartó mögül kattogó hangot hallok, olyan mint ahogy a régi órák járnak. Próbáltam a szellőzést kikapcsolni, de ez sem változtatott semmin.
A segítséget előre is köszönöm.

Amikor kikapcsolod, akkor is megpróbálja becsukni a zsalukat. Ha nem sikerül neki elsőre, akkor elég kitartóan. Egyébként valóban a szellőzés az a kattogás.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23204 Dátum: 2014.09.13 szombat, 15:48:09 »

Halihó
tud valaki immós kulcsot felprogizni az autóhoz IDS vagy hasonló jósággal Bp vagy környékén?
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23205 Dátum: 2014.09.13 szombat, 15:49:52 »

Halihó
tud valaki immós kulcsot felprogizni az autóhoz IDS vagy hasonló jósággal Bp vagy környékén?


Vik vagy http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/immobiliser.htm
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23206 Dátum: 2014.09.13 szombat, 15:54:34 »


Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani  Wink
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23207 Dátum: 2014.09.13 szombat, 16:03:13 »

Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani  Wink

Alf és a VCM esetleg?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23208 Dátum: 2014.09.13 szombat, 16:32:33 »

Kezdek elkeseredni!!  rinya rinya

Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!

Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...

Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?Huh?

Most volt cserélve...kezdek elkeseredni... falbav

Szerintetek???
Vidd vissza, csinálja meg gariban!
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23209 Dátum: 2014.09.13 szombat, 16:37:37 »

Kezdek elkeseredni!!  rinya rinya

Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!

Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...

Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?Huh?

Most volt cserélve...kezdek elkeseredni... falbav

Szerintetek???

Ilyet akkor csinál az önindító, ha nem ér rendesen össze a fogaskereke a lendkerék fogaskoszorújával. Ennek is lehet több oka. Ha 25 rugót kért a pofa, akkor kb. kicserélte az önindítót, az kerülhet kb. ennyibe, de minimum kicserélte rajta a fogaskereket.

Annak elég kicsi az esélye, hogy a fogaskoszorú adta volna meg magát.

Ha a behúzómágnes döglődik (akár csak simán elkoszolódott és akad), akkor viszont az önindító fogaskereke simán ledarálódhatott a félig-meddig kapcsolattól a fogaskoszorúval. Ha a behúzót elsőre nem csinálta meg, akkor hiába cserélte ki a fogaskereket, két hét alatt simán újra ledarálhatta az újat is.

Vidd vissza, hogy ez így nem kerek, fogjon neki, és csinálja meg, de ezúttal rendesen (és nyilván garanciában).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23210 Dátum: 2014.09.13 szombat, 21:28:52 »

Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme

Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23211 Dátum: 2014.09.13 szombat, 21:40:31 »

Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani  Wink
elméletileg tudok.gyakorlatban van cuccom hozzá,de nem próbáltam,és lassan 2 éve nincs mk3-sem.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23212 Dátum: 2014.09.13 szombat, 21:44:42 »

Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme



próbáld a wikiben leírt tesztet lefuttatni a zárérzékelőkre. Szerintem valamelyik zár nem érzi hogy zárva van.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1790



E-mail
« Új hozzászólás #23213 Dátum: 2014.09.13 szombat, 21:49:33 »

elméletileg tudok.gyakorlatban van cuccom hozzá,de nem próbáltam,és lassan 2 éve nincs mk3-sem.... Roll Eyes
sebaj, asszony Fityójára kellene felprogizni  vigyor3
de még kulcsom sincs. aliexpress-en találtam immo csippel nyers kulcsot kb. 2000ft-ért
Naplózva

ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia,  tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23214 Dátum: 2014.09.13 szombat, 22:22:18 »

próbáld a wikiben leírt tesztet lefuttatni a zárérzékelőkre. Szerintem valamelyik zár nem érzi hogy zárva van.

Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23215 Dátum: 2014.09.13 szombat, 22:32:16 »

Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?


nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.

kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23216 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 08:35:46 »

nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.

kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.

Az oszlopon levő érzékelőket nem találtam, de úgy próbáltam tesztelni,hogy az ajtókat egyenként nyitottam,csuktam és így kb. 30 mp után fokozatosan aludtak ki.
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23217 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 10:38:18 »

nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.

kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.
pancser!akkor kérdezz! eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23218 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 10:39:30 »

Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?

http://mondeo.hu/index.php?topic=5055.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23219 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 12:52:18 »

Kérek engedélyt magam alá piszkítani!A kérdés:miért nem működik a riasztóm?

Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #23220 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 13:32:45 »

apám 2004-es kombiján a gps-esként emlegetett formájú antennatalp van. (ami szerintem nem az vagy legalábbis funkciótlan, mert fapad ambiente az autó). a talp teljesen elöregedett és az antennaszár csatlakozás is annyira oxidálódott, hogy a menet már alig fogja, tehát csereérett.

kérdés, hogy a gyakoribb és még újonan is olcsóbb sima ovális talpat fel lehet-e hekkelni a helyére?
annyi különbséget láttam, hogy a mostaniba egy stift megy a kasztniból, az oválisnál pedig magán a talpon van egy pöcök ugyanott. (ezen kívül csak annyi, hogy a szár az egyiknél anya foglalatú, a másiknál meg azon van a menet, de úgyis szárral együtt cserélném, tehát ez mindegy.)
valakinek van már tapasztalata az ilyen cserében?

Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23221 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 15:04:26 »

apám 2004-es kombiján a gps-esként emlegetett formájú antennatalp van. (ami szerintem nem az vagy legalábbis funkciótlan, mert fapad ambiente az autó). a talp teljesen elöregedett és az antennaszár csatlakozás is annyira oxidálódott, hogy a menet már alig fogja, tehát csereérett.

kérdés, hogy a gyakoribb és még újonan is olcsóbb sima ovális talpat fel lehet-e hekkelni a helyére?
annyi különbséget láttam, hogy a mostaniba egy stift megy a kasztniból, az oválisnál pedig magán a talpon van egy pöcök ugyanott. (ezen kívül csak annyi, hogy a szár az egyiknél anya foglalatú, a másiknál meg azon van a menet, de úgyis szárral együtt cserélném, tehát ez mindegy.)
valakinek van már tapasztalata az ilyen cserében?


Belül is cserélni kell az adapter dobozkát (amibe belefutnak a vezetékek), amihez rögzíted az antenna talpat.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zsombi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 395


« Új hozzászólás #23222 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 17:31:21 »

Belül is cserélni kell az adapter dobozkát (amibe belefutnak a vezetékek), amihez rögzíted az antenna talpat.

köszönöm, ez minden esetre előrevetíti, hogy nem lesz sima ügy a csere.
ez a dobozka egy ránézésre lapos alumínium tömb? nálunk egy olyan volt bent, 2 db vezetékkel (fekete és zöld). a csere kimerül a vezetékek átforrasztásábban vagy többről van szó?
Naplózva

1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #23223 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 20:19:14 »

Sziasztok!

Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #23224 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 20:21:23 »

Sziasztok!

Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?
Koszos a lencse, fáradt a tükör. Szedd szét, pucold ki.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23225 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 20:22:40 »

Sziasztok!

Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?

A refi az  nem xenon.Biztos megérett a xenoncső csere.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Bulba
Vendég
« Új hozzászólás #23226 Dátum: 2014.09.14 vasárnap, 21:20:02 »

OK, köszi.
Még egy kérdés: melyik a rádió biztosítéka?
Naplózva
autokiller
Vendég
« Új hozzászólás #23227 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 11:00:31 »

Hali!

Olvasgattam itt a fórumon, hogy valakinek villogott a lámpája és azt tanácsoltátok neki, hogy a generátorban cseréljen szénkefét. Azt vettem észre, hogy a xenonom nekem is kicsit vibrál alapjáraton, de amikor rámértem digitmultiméterrel az akkumulátorra, akkor a töltés stabilan 14,61V és 14,63V között volt. (2 század szerintem nem eltérés.) A kérdés, hogy ennek ellenére lehet-e generátor - konkrétan szénkefe - probléma, amit a műszer nem mutat a mintavételezési frekvencia miatt, vagy más irányba kell keresgélni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23228 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 11:18:18 »

Hali!

Olvasgattam itt a fórumon, hogy valakinek villogott a lámpája és azt tanácsoltátok neki, hogy a generátorban cseréljen szénkefét. Azt vettem észre, hogy a xenonom nekem is kicsit vibrál alapjáraton, de amikor rámértem digitmultiméterrel az akkumulátorra, akkor a töltés stabilan 14,61V és 14,63V között volt. (2 század szerintem nem eltérés.) A kérdés, hogy ennek ellenére lehet-e generátor - konkrétan szénkefe - probléma, amit a műszer nem mutat a mintavételezési frekvencia miatt, vagy más irányba kell keresgélni?

Simán lehet. A digi műszerek erősen simítják a mért értéket. Ha szkópon nézed és rengeteg a tüske, akkor ez a baj. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23229 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:29:31 »

Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme



Nem elég, ha beáztatod, meg is kell mozgatni (jó erős rugó van benne).
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23230 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 12:31:32 »


Az oszlopon levő érzékelőket nem találtam, de úgy próbáltam tesztelni,hogy az ajtókat egyenként nyitottam,csuktam és így kb. 30 mp után fokozatosan aludtak ki.


Teszteld úgy, hogy gyújtásra rakod. Akkor a becsukáskor ki kell aludnia a belső világításnak. Szerintem nem az ajtóknál lesz a gond, mert akkor menet közben is világítania kellene a belső világításnak. Ha be van csukva az ajtó, akkor gyújtáson azonnal elalszik a belső világítás. Szerintem ott a géptető kapcsolója szórakozik. Azt kellene megnézned.
« Utoljára szerkesztve: 2014.09.15 hétfő, 12:33:51 írta Lacika71 » Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23231 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:01:41 »

Teszteld úgy, hogy gyújtásra rakod. Akkor a becsukáskor ki kell aludnia a belső világításnak. Szerintem nem az ajtóknál lesz a gond, mert akkor menet közben is világítania kellene a belső világításnak. Ha be van csukva az ajtó, akkor gyújtáson azonnal elalszik a belső világítás. Szerintem ott a géptető kapcsolója szórakozik. Azt kellene megnézned.
taps :taps:Je bővebbenóóóóó a riasztóm!/na azért nem százas!?/Majd este bővebben.Köszi mindenkinek :worship:Hali
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23232 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:29:41 »

taps :taps:Je bővebbenóóóóó a riasztóm!/na azért nem százas!?/Majd este bővebben.Köszi mindenkinek :worship:Hali

Na mi történt?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23233 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 16:36:48 »

Na mi történt?

Lehet, hogy hatott a fürdő a géptető nyomógombjának.
Naplózva
Balu74
Vendég
« Új hozzászólás #23234 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:29:52 »

Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben. smile

AndyA
Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23235 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:31:50 »

Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?

Egy van. Majd megkeresem, merre járhat éppen, egy ideje nem láttam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mk3mondeo
Vendég
« Új hozzászólás #23236 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 19:55:48 »

Sziasztok.

A következő problémákat észleltem a 2001-es mondeomon (2.0 diesel, trend).

Spontán elgyengülő fényszórók. Klíma bekapcsolásánál elgyengülő: fényszóró, műszerfal világítás, és túl nagy teljesítmény visszaesés a motornál. Ezen túl ingadozó alapjárat indítás után kb. 4 másodpercig.

Ha valaki sejti, hogy mi a probléma a kocsimmal, kérem írjon.
Naplózva
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23237 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:01:34 »

Lehet, hogy hatott a fürdő a géptető nyomógombjának.
Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és  arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi  bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett  világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23238 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:03:45 »

Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?

Itt is van.

1S7T-3F818-AD

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #23239 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:34:42 »

Ford mondeoba bendix mennyibe kerül?Huh?

Mert ez érdekelne Smiley Smiley

 Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23240 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 20:39:44 »

Ford mondeoba bendix mennyibe kerül?Huh?

Mert ez érdekelne Smiley Smiley

 Wink
https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/?limitstart=0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23241 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 21:14:44 »

Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és  arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi  bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett  világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?



A barna csatit ne nagyon zárd rövidre ha lehet, mert az az ütközésérzékelőre kell....A fekete meg a zárra való.Annak a helyét elég nehéz meglátni mivel lefelé áll.Megoldás:Barna csati a kis öngyújtószerű érzékelőre vízszintesen,a fekete meg a zárra függőlegesen alulról. eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #23242 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 21:17:38 »

Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és  arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi  bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett  világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?



Jah és a kalapáccsal tényleg tönkreteszed....Elég csak rátenni egy kalapácsfejet és lenyomni.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23243 Dátum: 2014.09.15 hétfő, 21:34:09 »



A barna csatit ne nagyon zárd rövidre ha lehet, mert az az ütközésérzékelőre kell....A fekete meg a zárra való.Annak a helyét elég nehéz meglátni mivel lefelé áll.Megoldás:Barna csati a kis öngyújtószerű érzékelőre vízszintesen,a fekete meg a zárra függőlegesen alulról. eljen
Köszi majd holnap délelőtt megnézem
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23244 Dátum: 2014.09.16 kedd, 10:19:20 »

Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és  arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi  bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett  világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?

 eljen
Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #23245 Dátum: 2014.09.16 kedd, 17:50:41 »

Sziasztok,

Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám  help

A jelenség:
  • Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
  • Autópályán 100 feletti tempónál  nem csinálja ott ki tudja hűteni
  • A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
  • Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
  • Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
  • kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
  • kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
  • A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma

Kérdéseim  help
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?

Előre is köszi,

Molbar

« Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 17:54:43 írta molbar » Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #23246 Dátum: 2014.09.16 kedd, 17:56:05 »

Sziasztok,

Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám  help

A jelenség:
  • Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
  • Autópályán 100 feletti tempónál  nem csinálja ott ki tudja hűteni
  • A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
  • Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
  • Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
  • kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
  • kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
  • A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma

Kérdéseim  help
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?

Előre is köszi,

Molbar




Szerintem a ventilátor vezérlője szórakozik.   
Nem felcserélhető az 1 és 2 propelleres.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Döme
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101



E-mail
« Új hozzászólás #23247 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:42:22 »

eljen

Működik a riasztó,ezért hálás köszönet mindenkinek.Csak a kiriasztásról nincs visszajelzésem!!!!!!!!  >:(A motrháztető zárat levettem,/eléggé ügyeskedni kell,hogy hátranyomva ,alulról kivarázsoljam.Az elektromos kapcsolórésze pedig nincs összefüggésben a kiálló rugós stifttel.A stift szerepe szerintem csak annyi, hogy fellöki a tetőt ,hogy aperemét meg tudd fogni anyitáshoz.A zár sajnos csak roncsolással bontható/acélszegecsek/úgyhogy maradt a kontaktspray ill. ha a takaró müanyagot felfeszíted egy picit hozzáférsz az érintkező egyik pólusához/csavarhúzóval megkapirgálod/Ezután visszaraktam a helyére ,ráakasztottam a csatikat, próba, és működött,csak nyitásra nincs visszajelzésem.Mégegyszer köszi
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23248 Dátum: 2014.09.16 kedd, 19:49:39 »

Sziasztok,

Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám  help

A jelenség:
  • Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
  • Autópályán 100 feletti tempónál  nem csinálja ott ki tudja hűteni
  • A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
  • Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
  • Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
  • kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
  • kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
  • A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma

Kérdéseim  help
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?

Előre is köszi,

Molbar


és azt ellenőrizted,hogy a vízpumpa tengelyén a ricni illetve a szervószivattyú tengelyvégében megvan-e a bordázat?mert ha elnyalta akkor biza nem hajt a vízpumpád továbbra sem... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szebence
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 139



E-mail
« Új hozzászólás #23249 Dátum: 2014.09.16 kedd, 20:02:37 »

Sziasztok!

Lenne pár kérdésem, fl előtti mk3-ról van szó:

1. Az automatikusan sötétedő visszapillantó tükröt hogy kell leszedni? Nem akarom letörni, gondolom hasonló mint a sima tükörnél, ott műanyag a rögzítője és egy kis pöcköt kellett benyomni. Ennél mi a technika?
2. Mi a bekötése? Hét PIN-es a csatlakozója, amit vettem, arra abban csak 3db PIN van bekötve. Hogy kell bekötni, illetve milyen modelnél használja a többi négy vezetéket és mire?
3. A napellenző roncsolás nélkül szétszedhető? A bal oldali rögzítőjét, ami fixen a tetőbe van rögzítve, azt szeretném kifúrni.
4. Három típusú világítás kapcsoló van, azautó felszereltségétől függően: - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító + belső fényerő szabályzás - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító + belső fényerő szabályzás + a fényerő kapcsolón egyedl több állásba lehet kapcsolni a kapcsolót, van olyan funkciója, hogy "Auto" Ha ide kapcsolom, akkor mit kellene csinálnia?

A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva

2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Oldalak: 1 ... 458 459 460 461 462 463 464 [465] 466 467 468 469 470 471 472 ... 742   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.117 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.