Ford Mondeo Club Hungary
2025.05.23 péntek, 14:39:43
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
Elektromos dolgok
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
743
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Elektromos dolgok (Megtekintve 11783043 alkalommal)
Petya
és 4 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23200 Dátum:
2014.09.13 szombat, 00:01:40 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.12 péntek, 21:06:12
Közben megtaláltam a telszámod,majd hívlak.Köszi
OK.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
hoope
Vendég
Generátor zavarszűrés - sípoló rádió
«
Új hozzászólás #23201 Dátum:
2014.09.13 szombat, 11:22:09 »
Szevasztok!
Egy-két hete fordulatszámmal arányosan változó sípoló hang jön a rádióból, akár CD-t, akár rádiót hallgatok.
Mi okozhatja? Van a generátorban beépített zavarszűrés, ami esetleg tönkremehetett? Vagy a rádiónak a saját zavarszűrése mehetett tönkre?
2004-es 2.5 V6 Ghia, CD6000 Sony CD váltós rádióval.
Üdv!
HP
Naplózva
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23202 Dátum:
2014.09.13 szombat, 13:19:05 »
Kezdek elkeseredni!!
Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!
Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...
Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?
Most volt cserélve...kezdek elkeseredni...
Szerintetek???
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23203 Dátum:
2014.09.13 szombat, 14:51:17 »
Idézetet írta: Guci07 - 2014.09.12 péntek, 19:31:32
Sziasztok!
Az alábbi kérdéssel kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. Menet közben, illetve járó motornál a kesztyűtartó mögül kattogó hangot hallok, olyan mint ahogy a régi órák járnak. Próbáltam a szellőzést kikapcsolni, de ez sem változtatott semmin.
A segítséget előre is köszönöm.
Amikor kikapcsolod, akkor is megpróbálja becsukni a zsalukat. Ha nem sikerül neki elsőre, akkor elég kitartóan. Egyébként valóban a szellőzés az a kattogás.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23204 Dátum:
2014.09.13 szombat, 15:48:09 »
Halihó
tud valaki immós kulcsot felprogizni az autóhoz IDS vagy hasonló jósággal Bp vagy környékén?
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23205 Dátum:
2014.09.13 szombat, 15:49:52 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.09.13 szombat, 15:48:09
Halihó
tud valaki immós kulcsot felprogizni az autóhoz IDS vagy hasonló jósággal Bp vagy környékén?
Vik vagy
http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/immobiliser.htm
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23206 Dátum:
2014.09.13 szombat, 15:54:34 »
Idézetet írta: Zoleex - 2014.09.13 szombat, 15:49:52
Vik vagy
http://www.hevederzar.hu/Szolg/html/immobiliser.htm
Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23207 Dátum:
2014.09.13 szombat, 16:03:13 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.09.13 szombat, 15:54:34
Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani
Alf és a VCM esetleg?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23208 Dátum:
2014.09.13 szombat, 16:32:33 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.09.13 szombat, 13:19:05
Kezdek elkeseredni!!
Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!
Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...
Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?
Most volt cserélve...kezdek elkeseredni...
Szerintetek???
Vidd vissza, csinálja meg gariban!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23209 Dátum:
2014.09.13 szombat, 16:37:37 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.09.13 szombat, 13:19:05
Kezdek elkeseredni!!
Régebben említettem, hogy indításkor függetlenül az üzemmeleg motor állapotától, fura furó szerű hangot hallok! Az autó nem indul akkor...majd visszaveszem a gyújtást, ismételek, néha jött ez a fúrószerű hang megint...és 3.-ra indul az autó!
Majd a következő 10 indításnál semmi probléma...majd megint jön ez a hang...félelmetesnek is mondhatnám ezt a hangot!
Elvittem szakihoz (autóvillamossági), kicserélte az önindítónál a fogaskereket...meg nem tudom mit...25.000 Huf volt...ez a lényeg! Mondta, hogy mi volt a hiba...
Utána pöccre indult 1 hétig...az elmúlt 2 napban ismét ugyanazt csinálja!!! Nem akarom elhinni...megint jön ez a hülye fúrószerű hang indításnál...mi lehet ez?
Most volt cserélve...kezdek elkeseredni...
Szerintetek???
Ilyet akkor csinál az önindító, ha nem ér rendesen össze a fogaskereke a lendkerék fogaskoszorújával. Ennek is lehet több oka. Ha 25 rugót kért a pofa, akkor kb. kicserélte az önindítót, az kerülhet kb. ennyibe, de minimum kicserélte rajta a fogaskereket.
Annak elég kicsi az esélye, hogy a fogaskoszorú adta volna meg magát.
Ha a behúzómágnes döglődik (akár csak simán elkoszolódott és akad), akkor viszont az önindító fogaskereke simán ledarálódhatott a félig-meddig kapcsolattól a fogaskoszorúval. Ha a behúzót elsőre nem csinálta meg, akkor hiába cserélte ki a fogaskereket, két hét alatt simán újra ledarálhatta az újat is.
Vidd vissza, hogy ez így nem kerek, fogjon neki, és csinálja meg, de ezúttal rendesen (és nyilván garanciában).
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23210 Dátum:
2014.09.13 szombat, 21:28:52 »
Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23211 Dátum:
2014.09.13 szombat, 21:40:31 »
Idézetet írta: mondejoooooo - 2014.09.13 szombat, 15:54:34
Vik vagy márkaszervízzel tisztában vagyok én is. Gondoltam hátha van klubtag aki meg tudja oldani
elméletileg tudok.gyakorlatban van cuccom hozzá,de nem próbáltam,és lassan 2 éve nincs mk3-sem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23212 Dátum:
2014.09.13 szombat, 21:44:42 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.13 szombat, 21:28:52
Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme
próbáld a wikiben leírt tesztet lefuttatni a zárérzékelőkre. Szerintem valamelyik zár nem érzi hogy zárva van.
Naplózva
mondejoooooo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1790
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23213 Dátum:
2014.09.13 szombat, 21:49:33 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.13 szombat, 21:40:31
elméletileg tudok.gyakorlatban van cuccom hozzá,de nem próbáltam,és lassan 2 éve nincs mk3-sem....
sebaj, asszony Fityójára kellene felprogizni
de még kulcsom sincs. aliexpress-en találtam immo csippel nyers kulcsot kb. 2000ft-ért
Naplózva
ex 2001. Mondeo 2.0 16V 145LE Ghia, tempomat, IPS, 4 kerék, kormány...
2013. Mondeo Mk4 fl 2.0 SCTI Ecoboost
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23214 Dátum:
2014.09.13 szombat, 22:22:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.13 szombat, 21:44:42
próbáld a wikiben leírt tesztet lefuttatni a zárérzékelőkre. Szerintem valamelyik zár nem érzi hogy zárva van.
Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23215 Dátum:
2014.09.13 szombat, 22:32:16 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.13 szombat, 22:22:18
Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?
nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.
kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.
Naplózva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23216 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 08:35:46 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.13 szombat, 22:32:16
nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.
kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.
Az oszlopon levő érzékelőket nem találtam, de úgy próbáltam tesztelni,hogy az ajtókat egyenként nyitottam,csuktam és így kb. 30 mp után fokozatosan aludtak ki.
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23217 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 10:38:18 »
Idézetet írta: vzoli - 2014.09.13 szombat, 22:32:16
nem találom én sem , pedig láttam. lehet hogy csak obd-vel lehet.
kezdetnek nézd meg, hogyha az oszlopon levő érzékelőket egyesével benyomod, fokozatosan vagy egyből alszik e el a belső világítás.
pancser!akkor kérdezz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23218 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 10:39:30 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.13 szombat, 22:22:18
Bocs de hol találom ezt a tesztet? milyen címen?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5055.0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23219 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 12:52:18 »
Idézetet írta: alf - 2014.09.14 vasárnap, 10:39:30
http://mondeo.hu/index.php?topic=5055.0
Kérek engedélyt magam alá piszkítani!A kérdés:miért nem működik a riasztóm?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
antennatalp
«
Új hozzászólás #23220 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 13:32:45 »
apám 2004-es kombiján a gps-esként emlegetett formájú antennatalp van. (ami szerintem nem az vagy legalábbis funkciótlan, mert fapad ambiente az autó). a talp teljesen elöregedett és az antennaszár csatlakozás is annyira oxidálódott, hogy a menet már alig fogja, tehát csereérett.
kérdés, hogy a gyakoribb és még újonan is olcsóbb sima ovális talpat fel lehet-e hekkelni a helyére?
annyi különbséget láttam, hogy a mostaniba egy stift megy a kasztniból, az oválisnál pedig magán a talpon van egy pöcök ugyanott. (ezen kívül csak annyi, hogy a szár az egyiknél anya foglalatú, a másiknál meg azon van a menet, de úgyis szárral együtt cserélném, tehát ez mindegy.)
valakinek van már tapasztalata az ilyen cserében?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: antennatalp
«
Új hozzászólás #23221 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 15:04:26 »
Idézetet írta: zsombi - 2014.09.14 vasárnap, 13:32:45
apám 2004-es kombiján a gps-esként emlegetett formájú antennatalp van. (ami szerintem nem az vagy legalábbis funkciótlan, mert fapad ambiente az autó). a talp teljesen elöregedett és az antennaszár csatlakozás is annyira oxidálódott, hogy a menet már alig fogja, tehát csereérett.
kérdés, hogy a gyakoribb és még újonan is olcsóbb sima ovális talpat fel lehet-e hekkelni a helyére?
annyi különbséget láttam, hogy a mostaniba egy stift megy a kasztniból, az oválisnál pedig magán a talpon van egy pöcök ugyanott. (ezen kívül csak annyi, hogy a szár az egyiknél anya foglalatú, a másiknál meg azon van a menet, de úgyis szárral együtt cserélném, tehát ez mindegy.)
valakinek van már tapasztalata az ilyen cserében?
Belül is cserélni kell az adapter dobozkát (amibe belefutnak a vezetékek), amihez rögzíted az antenna talpat.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
zsombi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 395
Válasz: antennatalp
«
Új hozzászólás #23222 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 17:31:21 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.14 vasárnap, 15:04:26
Belül is cserélni kell az adapter dobozkát (amibe belefutnak a vezetékek), amihez rögzíted az antenna talpat.
köszönöm, ez minden esetre előrevetíti, hogy nem lesz sima ügy a csere.
ez a dobozka egy ránézésre lapos alumínium tömb? nálunk egy olyan volt bent, 2 db vezetékkel (fekete és zöld). a csere kimerül a vezetékek átforrasztásábban vagy többről van szó?
Naplózva
1,8TD kombi 1998
2,0i 5ajtós 2004
Bulba
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23223 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 20:19:14 »
Sziasztok!
Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?
Naplózva
vzoli
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23224 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 20:21:23 »
Idézetet írta: Bulba - 2014.09.14 vasárnap, 20:19:14
Sziasztok!
Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?
Koszos a lencse, fáradt a tükör. Szedd szét, pucold ki.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23225 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 20:22:40 »
Idézetet írta: Bulba - 2014.09.14 vasárnap, 20:19:14
Sziasztok!
Nem tudom valakinek van-e ilyen tapasztalata, de megkérdezem: a Mondeomban xenon fényszóró van, ami számomra elég meglepő módon, nem valami erős. Reflektorra kapcsolva nagyon jó, de normál tompított állásban nem erősebb, mint egy hagyományos fényszóró, sőt! Mi lehet az oka?
A refi az nem xenon.Biztos megérett a xenoncső csere.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Bulba
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23226 Dátum:
2014.09.14 vasárnap, 21:20:02 »
OK, köszi.
Még egy kérdés: melyik a rádió biztosítéka?
Naplózva
autokiller
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23227 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 11:00:31 »
Hali!
Olvasgattam itt a fórumon, hogy valakinek villogott a lámpája és azt tanácsoltátok neki, hogy a generátorban cseréljen szénkefét. Azt vettem észre, hogy a xenonom nekem is kicsit vibrál alapjáraton, de amikor rámértem digitmultiméterrel az akkumulátorra, akkor a töltés stabilan 14,61V és 14,63V között volt. (2 század szerintem nem eltérés.) A kérdés, hogy ennek ellenére lehet-e generátor - konkrétan szénkefe - probléma, amit a műszer nem mutat a mintavételezési frekvencia miatt, vagy más irányba kell keresgélni?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23228 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 11:18:18 »
Idézetet írta: autokiller - 2014.09.15 hétfő, 11:00:31
Hali!
Olvasgattam itt a fórumon, hogy valakinek villogott a lámpája és azt tanácsoltátok neki, hogy a generátorban cseréljen szénkefét. Azt vettem észre, hogy a xenonom nekem is kicsit vibrál alapjáraton, de amikor rámértem digitmultiméterrel az akkumulátorra, akkor a töltés stabilan 14,61V és 14,63V között volt. (2 század szerintem nem eltérés.) A kérdés, hogy ennek ellenére lehet-e generátor - konkrétan szénkefe - probléma, amit a műszer nem mutat a mintavételezési frekvencia miatt, vagy más irányba kell keresgélni?
Simán lehet. A digi műszerek erősen simítják a mért értéket. Ha szkópon nézed és rengeteg a tüske, akkor ez a baj.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23229 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 12:29:31 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.13 szombat, 21:28:52
Szevasztok!
Az autó riasztójával kapcsolatban lenne kérdésem .A jelenség a kösvetkező:"Zárás " gombot 2x megnyomom,ajtók bezárnak,de nincs semmi visszajelzés/indexfelvillanás/Ajtók,csomagtartó bezárva.Az ajtókat lehúzott ablaknál megnéztük,kettős zárás rendben,csomitartó is bezárva.motorháztetőt ha kulccsal kinyitom semmi riasztás.A mhtetőzár kis pöckét beáztattam rendesen kontaktspray-vel.a kinyitásnál megint semmi visszajelzés,kiolvasásnál nincs hibaüzenet.Várom az ötleteket,köszönettel:Döme
Nem elég, ha beáztatod, meg is kell mozgatni (jó erős rugó van benne).
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23230 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 12:31:32 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.14 vasárnap, 08:35:46
Az oszlopon levő érzékelőket nem találtam, de úgy próbáltam tesztelni,hogy az ajtókat egyenként nyitottam,csuktam és így kb. 30 mp után fokozatosan aludtak ki.
Teszteld úgy, hogy gyújtásra rakod. Akkor a becsukáskor ki kell aludnia a belső világításnak. Szerintem nem az ajtóknál lesz a gond, mert akkor menet közben is világítania kellene a belső világításnak. Ha be van csukva az ajtó, akkor gyújtáson azonnal elalszik a belső világítás. Szerintem ott a géptető kapcsolója szórakozik. Azt kellene megnézned.
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.15 hétfő, 12:33:51 írta Lacika71
»
Naplózva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23231 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 16:01:41 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.15 hétfő, 12:31:32
Teszteld úgy, hogy gyújtásra rakod. Akkor a becsukáskor ki kell aludnia a belső világításnak. Szerintem nem az ajtóknál lesz a gond, mert akkor menet közben is világítania kellene a belső világításnak. Ha be van csukva az ajtó, akkor gyújtáson azonnal elalszik a belső világítás. Szerintem ott a géptető kapcsolója szórakozik. Azt kellene megnézned.
:taps:Je bővebbenóóóóó a riasztóm!/na azért nem százas!?/Majd este bővebben.Köszi mindenkinek :worship:Hali
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23232 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 16:29:41 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.15 hétfő, 16:01:41
:taps:Je bővebbenóóóóó a riasztóm!/na azért nem százas!?/Majd este bővebben.Köszi mindenkinek :worship:Hali
Na mi történt?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23233 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 16:36:48 »
Idézetet írta: Styleair - 2014.09.15 hétfő, 16:29:41
Na mi történt?
Lehet, hogy hatott a fürdő a géptető nyomógombjának.
Naplózva
Balu74
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23234 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 19:29:52 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.08.07 szerda, 15:35:12
Kormányelfordulás-érzékelőm még nekem is van fölösben.
AndyA
Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23235 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 19:31:50 »
Idézetet írta: Balu74 - 2014.09.15 hétfő, 19:29:52
Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?
Egy van. Majd megkeresem, merre járhat éppen, egy ideje nem láttam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mk3mondeo
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23236 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 19:55:48 »
Sziasztok.
A következő problémákat észleltem a 2001-es mondeomon (2.0 diesel, trend).
Spontán elgyengülő fényszórók. Klíma bekapcsolásánál elgyengülő: fényszóró, műszerfal világítás, és túl nagy teljesítmény visszaesés a motornál. Ezen túl ingadozó alapjárat indítás után kb. 4 másodpercig.
Ha valaki sejti, hogy mi a probléma a kocsimmal, kérem írjon.
Naplózva
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23237 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 20:01:34 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.15 hétfő, 16:36:48
Lehet, hogy hatott a fürdő a géptető nyomógombjának.
Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27060
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23238 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 20:03:45 »
Idézetet írta: Balu74 - 2014.09.15 hétfő, 19:29:52
Üdv! Van még egy érzékelőd esetleg?
Itt is van.
1S7T-3F818-AD
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Petike86
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 446
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23239 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 20:34:42 »
Ford mondeoba bendix mennyibe kerül?
Mert ez érdekelne
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23240 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 20:39:44 »
Idézetet írta: Petike86 - 2014.09.15 hétfő, 20:34:42
Ford mondeoba bendix mennyibe kerül?
Mert ez érdekelne
https://cromax.hu/ford/mondeo-2000-2007-/40000000-elektromos-rendszer/41070000-generator-es-onindito-reszei/41070300-onindito-alkatreszei/?limitstart=0
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23241 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 21:14:44 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.15 hétfő, 20:01:34
Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?
A barna csatit ne nagyon zárd rövidre ha lehet, mert az az ütközésérzékelőre kell....A fekete meg a zárra való.Annak a helyét elég nehéz meglátni mivel lefelé áll.Megoldás:Barna csati a kis öngyújtószerű érzékelőre vízszintesen,a fekete meg a zárra függőlegesen alulról.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1146
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23242 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 21:17:38 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.15 hétfő, 20:01:34
Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?
Jah és a kalapáccsal tényleg tönkreteszed....Elég csak rátenni egy kalapácsfejet és lenyomni.
Naplózva
2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23243 Dátum:
2014.09.15 hétfő, 21:34:09 »
Idézetet írta: Csabi77 - 2014.09.15 hétfő, 21:14:44
A barna csatit ne nagyon zárd rövidre ha lehet, mert az az ütközésérzékelőre kell....A fekete meg a zárra való.Annak a helyét elég nehéz meglátni mivel lefelé áll.Megoldás:Barna csati a kis öngyújtószerű érzékelőre vízszintesen,a fekete meg a zárra függőlegesen alulról.
Köszi majd holnap délelőtt megnézem
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
Lacika71
Vendég
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23244 Dátum:
2014.09.16 kedd, 10:19:20 »
Idézetet írta: Döme - 2014.09.15 hétfő, 20:01:34
Tulajdonképpen Lacika71 bíztatására ugortam neki megint.A motorháztetőzárnál már matattam egyszer és arra jutottam,hogy az ott levő barna színü csatiban mind a kettő pontnál "negatív" fesz.van. De hiába próbáltam ,hogy lehúzom a csatit,vagy összezárom egy vezetékkel,semmi.Ma du. próbaképpen egy a barna vezeték melletti fekete csatit vettem kezelésbe.ez egy szabadon lógó csati ,gondosan bekenve zsírral./Gondolom ,hogy ne menjen bele a szutyok./Ezt acsatit már nézegettük Stylear-rel de nem tudtuk ,hogy mi bánatért lehet ott.Egy darab vezetékkel rövidre zártam.Kettős zárás be ,és istenicsoda irányjelző 2xrámkacsint.Ha avezetéket kihúztam a csatibol/mtrháztetőnyitás imitálva/megszólalt a szaggatott kürt.Ismét élesítettem,és működik,de azért nem gömbölyü, mert kiriasztásnál továbbra sincs visszajelzés/indexvillanás/.Tudom ez még csak azt jelenti,hogy megvan a vezeték ,de a motorházkapcsoló valszeg rossz.Ezt majd holnap kivesézem egy nagyobb kalapáccsal.Lehetne akár hapy end is ,de nem.Du.elindulok vele de a légzsákvisszajelző lámpa az az édes villog.Mégpedig 4x majd pici szünet és 2x.Ezt csinálta 3-4 percig menet közben majd folyamatosa elkezdett világítani.Visszafordultam és visszaállítottam az eredeti állapotot/barna csati visszadug,fekete csatiban pedigbennemarad a darab vezeték.Ja és ezután aksisaru le 3-4 percre majd vissza , és a villogó lgzskvisszajelzés eltünt.Amikor jelzett alégzsákvissz. lámpa akkor a barna és a fekete csati is rövidre volt zárva/önmagukban/ Mi a jelentése a légzsákjelzésnek ill. mi lehet ez a 2 csati?Esetleg egy frontális ütközésérzékelő?Miért van 2 /barna és fekete/ és hol lehet afekete dugalja?Elvitte a cica?
Naplózva
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
hűtés-melegedés probléma
«
Új hozzászólás #23245 Dátum:
2014.09.16 kedd, 17:50:41 »
Sziasztok,
Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám
A jelenség:
Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
Autópályán 100 feletti tempónál nem csinálja ott ki tudja hűteni
A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma
Kérdéseim
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?
Előre is köszi,
Molbar
«
Utoljára szerkesztve: 2014.09.16 kedd, 17:54:43 írta molbar
»
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Zoleex
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6653
Válasz: hűtés-melegedés probléma
«
Új hozzászólás #23246 Dátum:
2014.09.16 kedd, 17:56:05 »
Idézetet írta: molbar - 2014.09.16 kedd, 17:50:41
Sziasztok,
Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám
A jelenség:
Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
Autópályán 100 feletti tempónál nem csinálja ott ki tudja hűteni
A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma
Kérdéseim
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?
Előre is köszi,
Molbar
Szerintem a ventilátor vezérlője szórakozik.
Nem felcserélhető az 1 és 2 propelleres.
Naplózva
2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
2023.12. MK3 2.5 PHEV KUGA STLINE-X
Döme
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 101
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23247 Dátum:
2014.09.16 kedd, 19:42:22 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2014.09.16 kedd, 10:19:20
Működik a riasztó,ezért hálás köszönet mindenkinek.
Csak a kiriasztásról nincs visszajelzésem!!!!!!!! >:(A motrháztető zárat levettem,/eléggé ügyeskedni kell,hogy hátranyomva ,alulról kivarázsoljam.Az elektromos kapcsolórésze pedig nincs összefüggésben a kiálló rugós stifttel.A stift szerepe szerintem csak annyi, hogy fellöki a tetőt ,hogy aperemét meg tudd fogni anyitáshoz.A zár sajnos csak roncsolással bontható/acélszegecsek/úgyhogy maradt a kontaktspray ill. ha a takaró müanyagot felfeszíted egy picit hozzáférsz az érintkező egyik pólusához/csavarhúzóval megkapirgálod/Ezután visszaraktam a helyére ,ráakasztottam a csatikat, próba, és működött,csak nyitásra nincs visszajelzésem.Mégegyszer köszi
Naplózva
Ford Mondeo MK3 2003. 2.0 TDCI 96kW Turnier
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48583
Válasz: hűtés-melegedés probléma
«
Új hozzászólás #23248 Dátum:
2014.09.16 kedd, 19:49:39 »
Idézetet írta: molbar - 2014.09.16 kedd, 17:50:41
Sziasztok,
Bár már írtam ezzel ide, továbbra is fenn áll a melegedés-problémám
A jelenség:
Felfelé haladva tartós emelkedőn a víz elmelegszik és pirosba dől a mutató
Autópályán 100 feletti tempónál nem csinálja ott ki tudja hűteni
A venti (sima, nem iker-venti) nem kapcsol rendesen, városban nincs klímám
Ezidáig ezeket végeztem el:
Thermosztát főköri kiszed, jelenség maradt-visszarak
Thermosztát olajköri kicseréltem mert volt egy tartalék, jelenség maradt
kiszedtem a hűtőt kimostam a szutykot a lamellákból, jelenség maradt
kiszedtem a vízpumpát, amennyire tudtam átvizsgáltam, leszedtem a müanyag fedelet, tekergettem, a fogaskerékkel stabilan, együtt forgott a vízhajtó propeller, nem tudtam csúszást vagy tengelyen elfordulást szimulálni - vízpumpa vissza jelenség maradt
A hűtővíz tiszta, olajnak semmi nyoma
Kérdéseim
Akkor most nem maradt más, mint a ventillátor felé szaglászni? Azt eddig is tudtam, hogy nem kapcsol rendesen, de el nem tudtam volna képzelni, hogy hegynek felfelé még 80-as tempónál is bekapcsol és erősebb levegőáramlást tud generálni, mint a menetszél!?
Szóval szerintetek érdemes ventit cserélni? Esetleg meg kell még nézni valami mást? Javítható a venti, vagy csere? Ki kell cserélni a teljes panelt? A 2 propelleres venti kompatibilis az 1 propelleressel?
Előre is köszi,
Molbar
és azt ellenőrizted,hogy a vízpumpa tengelyén a ricni illetve a szervószivattyú tengelyvégében megvan-e a bordázat?mert ha elnyalta akkor biza nem hajt a vízpumpád továbbra sem...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Szebence
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 139
Válasz: Elektromos dolgok
«
Új hozzászólás #23249 Dátum:
2014.09.16 kedd, 20:02:37 »
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem, fl előtti mk3-ról van szó:
1. Az automatikusan sötétedő visszapillantó tükröt hogy kell leszedni? Nem akarom letörni, gondolom hasonló mint a sima tükörnél, ott műanyag a rögzítője és egy kis pöcköt kellett benyomni. Ennél mi a technika?
2. Mi a bekötése? Hét PIN-es a csatlakozója, amit vettem, arra abban csak 3db PIN van bekötve. Hogy kell bekötni, illetve milyen modelnél használja a többi négy vezetéket és mire?
3. A napellenző roncsolás nélkül szétszedhető? A bal oldali rögzítőjét, ami fixen a tetőbe van rögzítve, azt szeretném kifúrni.
4. Három típusú világítás kapcsoló van, azautó felszereltségétől függően: - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító + belső fényerő szabályzás - világítás kapcsoló + fényszóró magasság állító + belső fényerő szabályzás + a fényerő kapcsolón egyedl több állásba lehet kapcsolni a kapcsolót, van olyan funkciója, hogy "Auto" Ha ide kapcsolom, akkor mit kellene csinálnia?
A válaszokat előre is köszönöm!
Naplózva
2001 Ford Mondeo Limuzin MK3 Ambiente 2.0 TDDI 90LE
Oldalak:
1
...
458
459
460
461
462
463
464
[
465
]
466
467
468
469
470
471
472
...
743
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ