Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 10:17:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 4706753 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #14750 Dátum: 2024.02.09 péntek, 20:13:10 »

Szia!
Köszönöm a választ.
Mi a baj az utángyártott szűrővel?

Szia!
Göd, ESS szervíz. Nagyon sok rossz tapasztaltuk volt utángyártott szűrővel, de az Mk4 fb csoportban is sokan szenvednek az ugy. szűrőkkel.
Én gyárit rakattam bele, és nincs vele problémám kb 40e km óta.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #14751 Dátum: 2024.02.16 péntek, 19:31:55 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F  a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?

Köszönettel!
Rozilaci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14752 Dátum: 2024.02.16 péntek, 20:16:23 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném.
A kijelzőn jelzést kaptam, hogy forduljak szervizhez azonnal. Ezt az üzenetet az OK gombbal eltudom tüntetni, de minden indításnál feljön.
kiolvastuk a hibakódot: P253F00-2F  a motorolaj nem megfelelő. Lecseréltem az olajat, de a jelzés továbbra is
megjelenik minden indításkor. Hogyan tudnám eltüntetni? És miért jelenik meg ez a felszólítás?
Sokszor a kiolvasáskor ez a kód is megjelenik: P165:07-28 a rácselzáró teljesítménye / beragadt.
Ez mit jelent?

Köszönettel!
Rozilaci
ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullazhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Rozilaci57
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Új hozzászólás #14753 Dátum: 2024.02.17 szombat, 11:46:41 »

ha az olajcsere intervallumot kell törölni,az fék gáz pedál lenyomásával a gyújtás rá adásával nullázhato.
Az a grill rács hibája lesz a hűtő előtt.

Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14754 Dátum: 2024.02.17 szombat, 12:25:29 »

Az olajcsere intervallumot töröltem, bár a figyelmeztetés nem erről szólt. A figyelmeztetés ezután is fenn áll minden indításkor. A grill rácsot megnézem .
Ha gyakran sikertelen a regeneráció,akkor is érkezik ilyen hibaüzenet.
Indíts egy kényszerített regen-t,ha lefut oké,ha nem,megvan a hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Valkof
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #14755 Dátum: 2024.03.02 szombat, 16:24:51 »

Üdv.
Kérnék egy kis segítséget.
Mk4 TDCI 2.0 a hármas porlasztónál szökik a résolaj.
Kérdés: le tudom cserélni a csöveket, a szívosor leszedés nélkül, vagy mindenképp rendeltek hozzá tömítést is?
Köszönöm mindenkinek.
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI qxba
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14756 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 16:39:52 »

Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14757 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 17:50:09 »

Sziasztok! Lenne egy problémám! Igaz nem Mondeo,deFord! A lányom vett magának egy 1.4 tdci fiestat 2011-es évjárat. A probléma a következő, hideg motornál mikor még csak vagy 3 percet ketyegett alap járaton, a fordulatszámot megemelem 2000-re és elengedem a gázpedált, egy nagy fehér füstöt dob a kipufogó! Ez milyen hibára utal szerintetek?
arra,hogy hidegen ne rúgd neki.... Cheesy
Csak hideg a kipufogó rendszer és minden más is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14758 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 18:08:42 »

Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!  Wink Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14759 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 19:42:39 »

Köszi Alf! Akkor elvileg nincs semmi baja?! Nem szoktuk hidegen gyilkolni!  Wink Ezt úgy vettük észre,hogy a hétvégén ki lett herélve a DPF ,és egy kicsit meg pöcköltük a gázpedált! Akkor vettük észre a fehér füstöt,de csak ha magasabb fordulatról engedttük hirtelen vissza alapjáratra!
az,hogy semmi baja....ez még nem az...
Miért lett offolva a dpf? Kár volt...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #14760 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 20:04:17 »

Mert teljesen el volt tömődve,és az autó 90%-ban csak városban van használva rövid távon!
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #14761 Dátum: 2024.03.18 hétfő, 14:20:02 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.18 hétfő, 15:32:36 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14762 Dátum: 2024.03.18 hétfő, 17:19:08 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca
kínai.aliexpress.mk3.2,2smax.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #14763 Dátum: 2024.03.19 kedd, 07:03:08 »

Milyen utángyártott turbó töltő csővel van jó tapasztalat? Maxgear-t senkinek nem ajánlom.

Bonca

Megveszel bármilyet és bandázs szallaggal betekered és egy örökélet lesz meg kettő
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


E-mail
« Új hozzászólás #14764 Dátum: 2024.03.20 szerda, 08:11:14 »

Feltettem a Maxgear gyártmányt. Többször lehetett/kellett utánahúzni a bilincseknek, mert szétkenődött alatta a a cső. A legkisebb darab átmérője 1 centivel volt kisebb, mint a csonk, ahova rá kellett húzni. Ennyit nem tudtam tágítani rajta, mert már kezdett repedezni a cső. A képen a csonk, a gyári cső és az utángyártott:



Bonca
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.20 szerda, 08:18:01 írta Bonca » Naplózva

2.0 TDCi 140 LE QXBA 2010.11.
WF0GXXGBBGAA13463
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14765 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 08:36:26 »

Szerelő levette a burkolatot és sajna nem a tűzkarikánál fújt ki. Hibakód nincs minden rendben a diag szerint, de a motor csak kelepel.
Megkérdezte, hogy elkezdhetik-e szetszedni?! Sajna nincsennek jó kilátások Sad
Egyik hidrotőke adta meg magát ezért kelepelt a motor. 2,5 hónapig tartott ez a hibafeltárás  szomoru1
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14766 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 09:15:01 »

Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #14767 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:09:16 »

Érdemes mind a 16-ot kicserélni szerintetek? Gondolom igen, így 233e km-nél és 16 évesen...
szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14768 Dátum: 2024.03.22 péntek, 14:41:54 »

szét lehet szedni 16x is, csak nem lesz gazdaságos vigyor3
Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #14769 Dátum: 2024.03.23 szombat, 21:41:33 »

Erre gondoltam én is és mind a 16 cserélve lesz  eljen
Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1671


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #14770 Dátum: 2024.03.24 vasárnap, 09:52:43 »

Nem egy nagy tétel… bár felszorozva 16-al, elég szarul hangzik. INA csinál ilyetneket is.
De mitől adja meg magát egy hidrotőke?
Mechanikusan ment tönkre, van benne egy rugó és az tört el. Sajnos nem az olaj furata tömítődött el, mert utána olvasgattam és azt pl lehet tisztítani akár adalékkal is   wow1
Nem nagy tétel egyébként  worship
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
BZs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #14771 Dátum: 2024.04.25 csütörtök, 10:45:02 »

Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #14772 Dátum: 2024.04.25 csütörtök, 16:39:29 »

Sziasztok,

2009-es évjárat, 2.0 QXBA motorkód. Van benne 467000 km. Mennyire kockázatos vállalkozás az izzítógyertyák cseréje?
Mekkora valószínűséggel szakad be?
Előző tulajnak nincs tudomása arról, hogy cserélték volna valaha.


Köszi!
50-50%.... Cheesy
Ha nem próbálod ki,sosem tudod meg.Fel kell készülni lelkiekben.Nomeg szakmailag... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 289 290 291 292 293 294 295 [296]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.