Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.03.29 péntek, 07:31:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 791 792 793 794 795 796 797 [798]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK4 Általános kérdések  (Megtekintve 10716198 alkalommal)
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #39850 Dátum: 2023.12.09 szombat, 14:08:18 »

Igen mindkettő 63,4mm és 5x108 a lyukkör, de a kerék átmérő változott!
nagyon szépen köszönöm a választ, akkor pótkeréknek alkalmatlan lesz az mk3 kereke?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1670


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39851 Dátum: 2023.12.09 szombat, 14:53:51 »

nagyon szépen köszönöm a választ, akkor pótkeréknek alkalmatlan lesz az mk3 kereke?
Sztm rövid távon amíg eljutsz a gumisig hátul simán vállalható!
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #39852 Dátum: 2023.12.09 szombat, 22:49:26 »

Sztm rövid távon amíg eljutsz a gumisig hátul simán vállalható!
köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 410


E-mail
« Új hozzászólás #39853 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 07:45:56 »

köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
Mondjuk innen:
https://mk4-wiki.denkdose.de/artikel/nav_common/pin_code_calculator

persze kel hozza a cimke is ami a radion van a szeriaszam es a model miatt.
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.10 vasárnap, 09:52:27 írta toby_as » Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48439



« Új hozzászólás #39854 Dátum: 2023.12.10 vasárnap, 09:47:16 »

köszönöm a segítséget!
Még egy kérdés: az audió kód-ot ha nem tudom, akkor hogy lehet hozzájutni?
http://mondeo.hu/index.php?topic=6954.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Candle
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2087


E-mail
« Új hozzászólás #39855 Dátum: 2023.12.27 szerda, 16:55:53 »

Háááát, sajnos eladtam a paripát. Élmény volt vele autózni, de rá kellett volna egy kalap pénzt költeni, amit én már nem szerettem volna.
Beszámoltákl a kollégám új autójába a porsche pestnél és már meg is jelent a használtautón.

Érdekes, h trendként adtam le, ghiaként hirdetik és a problémái sem léteznek már. De legalább  a km-t nem tekerték vissza.  hehe
 
Naplózva
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #39856 Dátum: 2024.01.10 szerda, 11:01:53 »

Sziasztok,

EURO5 2.0 TDCi motor, 440e km.
Minden szép, minden jó, hibakód semmi; azonban konstans paraméterek mellett (mondjuk autópálya, sík út, 130km/h, tempomat) irreálisan megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás.
Tehát 5.8-6.0 között ingadozásról felmegy 7-8-9l/100km átlagra, majd vissza 6.0 körüli értékre. Unalomig ismert útszakaszról van szó, tehát a körülményeket vehetjük fixnek.
Az élő adatokban az O2S11_CUR érték válozik lényegesn (asszem magasabb lesz).
Hogyan tunám kideríteni, hogy az érték változása ok, vagy okozat?

Próbáltam resetelni az O2 sensor tanult értékeit, és mintha egy darabig (kb 100-150km nem csinálta volna; vagy legalábbis nagyon minimálisan és nagyon rövid ideig érzékeltem kilengést).  Shocked

Cseréljem találomra, aztán vagy változik, vagy nem? Tongue
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #39857 Dátum: 2024.01.10 szerda, 13:11:36 »

Sziasztok,

EURO5 2.0 TDCi motor, 440e km.
Minden szép, minden jó, hibakód semmi; azonban konstans paraméterek mellett (mondjuk autópálya, sík út, 130km/h, tempomat) irreálisan megemelkedik a pillanatnyi fogyasztás.
Tehát 5.8-6.0 között ingadozásról felmegy 7-8-9l/100km átlagra, majd vissza 6.0 körüli értékre. Unalomig ismert útszakaszról van szó, tehát a körülményeket vehetjük fixnek.
Az élő adatokban az O2S11_CUR érték válozik lényegesn (asszem magasabb lesz).
Hogyan tunám kideríteni, hogy az érték változása ok, vagy okozat?

Próbáltam resetelni az O2 sensor tanult értékeit, és mintha egy darabig (kb 100-150km nem csinálta volna; vagy legalábbis nagyon minimálisan és nagyon rövid ideig érzékeltem kilengést).  Shocked

Cseréljem találomra, aztán vagy változik, vagy nem? Tongue
Regenerálás közben teljesen normális, hogy a pill fogyasztás kb. dupla értéket mutat. Eddig nem tűnt fel?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
capefear75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #39858 Dátum: 2024.01.10 szerda, 19:31:46 »

Regenerálás közben teljesen normális, hogy a pill fogyasztás kb. dupla értéket mutat. Eddig nem tűnt fel?

Nem regenerál; tudom, hogy mi az.

Shoot, Load alacsony értéke mellett is csinálja, a relé sem húz be, a DPF előtti és utáni hőmérsékelet is teljesen normálisak (autópálya tempónál 300C körül, regenerálásnál 630C).
Van, hogy 5-10mp-re ugrik fel a fogyasztás, van hogy percekre.
Eleinte rövid ideig tartottak ezek a kilengések, mostmár viszont egyre hosszabbak.
Naplózva
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #39859 Dátum: 2024.01.12 péntek, 08:01:05 »

Sziasztok!
Eddig mk3-as mondeom volt 205/55 R16 gumikkal.
Eddig a nyári gumi ezen a felnin volt: kba 46351 dezent
Ez jó az mk4-es mondeómhoz is? Itt ugye 215/55 R16-os gumi van már?
Kerékagy méretben van eltérés?
Tomi
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1670


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39860 Dátum: 2024.01.12 péntek, 09:04:03 »

Igen a gumi atmerő változott, de a a kerékagy es a lyukkör nem.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39861 Dátum: 2024.01.20 szombat, 08:40:56 »

Sziasztok kedves Fórumlakók!

Segítséget szeretnék kérni, mert nagyon nem értek az autókhoz rinya
Lassan 6 éve használom a legnagyobb elégedettséggel az MK4 kombi Mondeom(2009, facelift előtt).
Sajnos tegnap történt egy baleset, amiben egy őz életét vesztette, az autóm eleje pedig megsérült.
Nem tudom szerencsésen -e, vagy csak ránézésre nem olyan durva, mert elől beül szinte minden tartó szerkezet eltörött. Talán szerencsés mert úgy látom van kompletten műanyag(?) homlokfal, amire mindent újra fel lehet csavarozni(gépháztető zárszerkezet stb.)
Hűtő stb illetve az általam eddig valóban homlokfalnak nevezett dolgok nem sérültek, egy jó lakatos talán még a gépháztetőt is megmenti, mert azon is csak az a rész hajlott be erősen amin a króm szegély fut elöl.
(légzsákok nem nyíltak)
Lényegi kérdésem a biztonsági övvel kapcsolatos.Ütközés után a két első biztonsági öv nem mozdul, sem ki, sem be...úgy tudom ez normális, de a kérdés, hogy mit kell vennem?
Biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten? Vagy biztonsági öv "csattot", ami az ülés mellett van amibe a az övet bedugjuk.(Mert mintha azt látnám a neten hogy ez utobbiban van a patron ami elsült ütközésnél....

Esetleg ha kaphatnék szerelő/ lakatos elérhetőséget aki az autó elejében tudna "segíteni", azt is megköszönném nagyon. (Budapest, Göd ,Vác Szentendre, Leányfalu és vonzáskörzete körnéykén) Hiszen az elejét le kell bontani az autónak gondolom ahhoz hogy ezt a homlokrészt ki lehessen cserélni...

Lökhárító egy kb 30 centi részen repedt "csak" azt valószínüsítem, hogy egy "műanyagos" ügyesen meg tudja heggeszetni szomoru1

ELőre is köszönök minden nemű olyan segítséget, információt amit esetleg meg sem kérdeztem tudatlanságom miatt...
 worship
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1670


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #39862 Dátum: 2024.01.20 szombat, 10:02:13 »

Sajnálom, de legalább megúsztad  worship
Sztm az övfeszítő zárszerkezetete lockolt a baleset miatt és a biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten ki kell cserélni.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39863 Dátum: 2024.01.20 szombat, 10:21:56 »

Sajnálom, de legalább megúsztad  worship
Sztm az övfeszítő zárszerkezetete lockolt a baleset miatt és a biztonsági övet ami a B oszlopra van szerelve kompletten ki kell cserélni.

Köszönöm szépen a választ worship
Akkor abból próbálok két bontottat beszerezni... közben sikerült beszélni egy lakatos fényezővel, hétfőn ránéz és talán közelebb kerülök a megoldáshoz...
Van esetleg olyan hely ahonnan "ajánlott" alkatrészeket beszerezni, vagy random túrjam a netet, és amit látok "jó áron" azt vegyem?
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1121


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #39864 Dátum: 2024.01.21 vasárnap, 10:27:18 »

Köszönöm szépen a választ worship
Akkor abból próbálok két bontottat beszerezni... közben sikerült beszélni egy lakatos fényezővel, hétfőn ránéz és talán közelebb kerülök a megoldáshoz...
Van esetleg olyan hely ahonnan "ajánlott" alkatrészeket beszerezni, vagy random túrjam a netet, és amit látok "jó áron" azt vegyem?

Borsos Áron https://www.facebook.com/groups/1256158261096788/user/100000786061436/

Tóth Joci https://www.facebook.com/groups/892890140785267/user/100023133673455
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
twine
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #39865 Dátum: 2024.01.23 kedd, 07:16:19 »


 worshiphttp://
köszönöm
Naplózva
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #39866 Dátum: 2024.01.31 szerda, 08:41:54 »

Sziasztok!
MK4 mondeom van 2.0 l benzin. Sima  minden turbo nélkül.... 2008
A kérdésem az lenne, hogy hogy an lehet cserélni a "rezocsövet", mert ahogy látom, az közvetlen a katalizátor után van?
Helyszínen kell behegeszteni, vagy a katalizátor levehető, ami a leömlő után van?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tomi

Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
thomas791
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 100


E-mail
« Új hozzászólás #39867 Dátum: 2024.02.01 csütörtök, 14:14:13 »

Vagy a katalizátor elött van csatlakozó a leömlőhöz?
Naplózva

Mondeo kombi 2009 MK IV    2.0 benzin
Mondeo kombi 2002 MKIII   1.8 benzin 110LE
Oldalak: 1 ... 791 792 793 794 795 796 797 [798]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.041 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.