Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:47:29 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3594665 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6500 Dátum: 2016.09.28 szerda, 13:14:23 »

Értem, köszönöm a segítséget, infókat. Amúgy ha csak a hangzást nézzük, akkor mennyivel járok jobban egy "márkásabb" 1 din-es, vagy 2 din-es fejegységgel, mint mondjuk egy ilyen kínai utángyártott navis cuccal?

Alapvetően a gyári cuccokat összelövik, olyan hangszórót használnak amivel jól szól, de még nem drága. Erre a gyáritól eltérő fejegységet használva szerintem nem fogsz nagy zenei élményt kapni. Én a jepp-ben is kicseréltem ilyen kínai cuccra, majd a hangszórókat is kicseréltem alpine-ra. Nagyon jó hangminőséget értem el. Persze biztos, hogy egy 500eHuf-os fejegység, 400eHuf-nyi hangszóróval másként szólna, de nekem annyit nem ér. Majd minire megpróbálok elmenni és meg lehet hallgatni.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6501 Dátum: 2016.09.28 szerda, 13:26:50 »

Alapvetően a gyári cuccokat összelövik, olyan hangszórót használnak amivel jól szól, de még nem drága. Erre a gyáritól eltérő fejegységet használva szerintem nem fogsz nagy zenei élményt kapni. Én a jepp-ben is kicseréltem ilyen kínai cuccra, majd a hangszórókat is kicseréltem alpine-ra. Nagyon jó hangminőséget értem el. Persze biztos, hogy egy 500eHuf-os fejegység, 400eHuf-nyi hangszóróval másként szólna, de nekem annyit nem ér. Majd minire megpróbálok elmenni és meg lehet hallgatni.

Már megint a Kottaizmus...  eplus2

Szóval az Audinál van egy külön részleg, aki tesztelgeti a hangszórók helyét, méretét stb.

Na a Fordnál szerintem megrajzol valamelyik lángeszű egy ajtókárpitot, aztán ott oda rakja a hangszórót, ahol talál helyet. Erre a mértre meg a Ford szerez egy beszállítót... A gyári hangszórók egy talicskányi xarkupac...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6502 Dátum: 2016.09.28 szerda, 13:36:05 »

Sziasztok!

A képen látható mondeoba milyen GPS-es gyári fejegység típusokat lehet beépíteni?
Szeretném lecserélni a mostanit valami komolyabbra, de nem igazán tudom, hogy mik jöhetnének szóba.

Jól gondolom, hogy az enyém még facelift előtti modell (2011 2. havi)?

Köszi


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Gyáriból blaupunkt nx navit tudnál bele tenni, de kellene egy manuális->digitális klímavezérlés átalakítás is, mert a navi hozza magával a klímavezérlőt is.
Ha a hangzás érdekes, lehetne sony 1 vagy 6cd-s verziót betenni, az szerintem jobban szól, mint a visteon 6000.
Kotta által ajánlott irány lesz neked jó, válassz valami kínai cuccot a drágábbik verzióból, annak még a hangja is elfogadható lesz talán. (de ha csak kísérletezni kell, én is hirdetek egy kínait, ami bemegy a meglévőd helyére).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6503 Dátum: 2016.09.28 szerda, 14:08:06 »

Gyáriból blaupunkt nx navit tudnál bele tenni, de kellene egy manuális->digitális klímavezérlés átalakítás is, mert a navi hozza magával a klímavezérlőt is.
Ha a hangzás érdekes, lehetne sony 1 vagy 6cd-s verziót betenni, az szerintem jobban szól, mint a visteon 6000.
Kotta által ajánlott irány lesz neked jó, válassz valami kínai cuccot a drágábbik verzióból, annak még a hangja is elfogadható lesz talán. (de ha csak kísérletezni kell, én is hirdetek egy kínait, ami bemegy a meglévőd helyére).

Érdekes ez, én egy Focus-ba cseréltem ilyen gyárit, gyári Sony-ra és a Sony hallhatóan gyengébben szólt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6504 Dátum: 2016.09.28 szerda, 15:12:07 »

Érdekes ez, én egy Focus-ba cseréltem ilyen gyárit, gyári Sony-ra és a Sony hallhatóan gyengébben szólt.
Ez tényleg az, keresztapám és apám együtt vettek 2009ben mk4 mondeo-t, egyikben sony hifi volt másikban ezüst sima(trendek), ha egyikből átültem a másikba hallható volt a különbség, pedig aztán én pont letojom hogy szól meg mint, csak ne recsegjen, mégis észrevettem. Sőt, apám is megjegyezte, aztán neki meg még inkább mind1.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6505 Dátum: 2016.09.28 szerda, 16:01:53 »

Ez tényleg az, keresztapám és apám együtt vettek 2009ben mk4 mondeo-t, egyikben sony hifi volt másikban ezüst sima(trendek), ha egyikből átültem a másikba hallható volt a különbség, pedig aztán én pont letojom hogy szól meg mint, csak ne recsegjen, mégis észrevettem. Sőt, apám is megjegyezte, aztán neki meg még inkább mind1.

Én sem vagyok ilyen nagy hifi mágus, de az MK4 Sony észrevehetően gyengébb mint a MK4 sima gyári, az MK3 Sony viszont lényegesen jobb mindkettőnél.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6506 Dátum: 2016.09.28 szerda, 16:34:40 »

Én sem vagyok ilyen nagy hifi mágus, de az MK4 Sony észrevehetően gyengébb mint a MK4 sima gyári, az MK3 Sony viszont lényegesen jobb mindkettőnél.
Állítólag facelift elott után is van eltérés hangban. + nem mindegy, hogy 6 v 8 hangszórós a konfiguráció .
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #6507 Dátum: 2016.09.28 szerda, 18:31:53 »

Állítólag facelift elott után is van eltérés hangban. + nem mindegy, hogy 6 v 8 hangszórós a konfiguráció .

Elvileg mk4-nél mindegyik felszereltségben már 8 hangszóró van, még az ambiente-ben is.
Vagy rosszul tudom?

Igazából azt kell eldöntenem, hogy elmenjek-e a kínai csoda navis fejegység irányába, vagy mondjak le a naviról és inkább ruházzak be egy "jobb" 1 din-es, vagy 2 din-es fejegységbe, aminek elvileg "sokkal" jobb lesz a hangzása, megfelelő hangszórókkal.

Nem egyszerű kérdés.............  falbav
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6508 Dátum: 2016.09.28 szerda, 19:24:10 »

Elvileg mk4-nél mindegyik felszereltségben már 8 hangszóró van, még az ambiente-ben is.
Vagy rosszul tudom?

Igazából azt kell eldöntenem, hogy elmenjek-e a kínai csoda navis fejegység irányába, vagy mondjak le a naviról és inkább ruházzak be egy "jobb" 1 din-es, vagy 2 din-es fejegységbe, aminek elvileg "sokkal" jobb lesz a hangzása, megfelelő hangszórókkal.

Nem egyszerű kérdés.............  falbav

Egy kinai csoda ha Androidost valasztasz 70 korul indul. Valszeg megy ra Afa is. Olyan 100 korul lesz a kezedben. Garancia maceras. Ennyi penzert itthon veszel jo fejet meg meg hanszoro cserere is marad. Es itthoni garanciad van. Szerintem. Telefonon waze meg jo navigaciora
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Pityke78
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37


E-mail
« Új hozzászólás #6509 Dátum: 2016.09.28 szerda, 19:27:46 »

Egy kinai csoda ha Androidost valasztasz 70 korul indul. Valszeg megy ra Afa is. Olyan 100 korul lesz a kezedben. Garancia maceras. Ennyi penzert itthon veszel jo fejet meg meg hanszoro cserere is marad. Es itthoni garanciad van. Szerintem. Telefonon waze meg jo navigaciora

Szívemből szóltál, én is ezt az irányt tervezem..... worship

Lehet érdemes lenne átmennem az autó hifi topicba a fejegység kiválasztása kapcsán? Smiley
Naplózva
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6510 Dátum: 2016.09.28 szerda, 20:28:00 »

Szívemből szóltál, én is ezt az irányt tervezem..... worship

Lehet érdemes lenne átmennem az autó hifi topicba a fejegység kiválasztása kapcsán? Smiley
Én is ezt csináltam volna, csak egy 1 dines cucc nagyon hülyén nézne ki a középkonzolon Cheesy
Egy Sony fejegység + USBs modul 60 körül megáll, persze ettől nem lesz jobb hangszóród, de gyárilag szerintem ez a legjobb, amit ki lehet hozni belőle.
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
ticu
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4247


2011 S-MAX 2.0 TDCi 140Le

ticu@flx.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6511 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:33:57 »

Az S-maxomban 9 van (műszerfal közepén és Sonyval) a bátyám Mondeojában meg 10 (nagy navi műszerfal közepén és gyári láda is hátul). Az S-maxba lehetett rendelni ilyet mert, hogy a hangzása azért nem olyan "prémium". Szólni szól csak hát mondjuk a Mondeo 10 hangszórósa (sztem az a premium sound) 20x szebben szól.

Állítólag facelift elott után is van eltérés hangban. + nem mindegy, hogy 6 v 8 hangszórós a konfiguráció .
Naplózva

Utcára néző ablakokkal és tekerhető kormánnyal...
Korábban: MK3 Mondeo 2,0 TDCi... MK2 Mondeo 2,0 Zetec
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6512 Dátum: 2016.09.28 szerda, 21:54:18 »

Egy kinai csoda ha Androidost valasztasz 70 korul indul. Valszeg megy ra Afa is. Olyan 100 korul lesz a kezedben. Garancia maceras. Ennyi penzert itthon veszel jo fejet meg meg hanszoro cserere is marad. Es itthoni garanciad van. Szerintem. Telefonon waze meg jo navigaciora

itt jönnek az ízlések és a pofonok. Sokan szidják a kínai cuccokat, pedig nekem is az van és nem szól rosszul, mindazonáltal egy 400eHuf-os, márkás itthonit is össze lehet rakni jól. Ha a megfelelő komponenseket válogatja össze az ember, akkor jó lesz és kész.

Én nem raknék nem típus specifikus cuccot az autóba. Az egy dines borzasztóan néz ki és ami 50 alatt van, az nem tudja azt, amit a gyári fejegység tud. Miért dobna ki az ember pénzt azért, hogy ugyan azt kapja, csak sokkal rondábban. Ha normális fejegységet akarsz, ami minőségben jobb mint a gyári, akkor 200eHuf alatt nincs olyan. A kínaira is tudtam érvényesíteni a garit is és mindent. Nem bántam meg a mai napig és nagyon jól szól.
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6513 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 11:16:45 »

itt jönnek az ízlések és a pofonok. Sokan szidják a kínai cuccokat, pedig nekem is az van és nem szól rosszul, mindazonáltal egy 400eHuf-os, márkás itthonit is össze lehet rakni jól. Ha a megfelelő komponenseket válogatja össze az ember, akkor jó lesz és kész.

Én nem raknék nem típus specifikus cuccot az autóba. Az egy dines borzasztóan néz ki és ami 50 alatt van, az nem tudja azt, amit a gyári fejegység tud. Miért dobna ki az ember pénzt azért, hogy ugyan azt kapja, csak sokkal rondábban. Ha normális fejegységet akarsz, ami minőségben jobb mint a gyári, akkor 200eHuf alatt nincs olyan. A kínaira is tudtam érvényesíteni a garit is és mindent. Nem bántam meg a mai napig és nagyon jól szól.

Ámen!  worship

Jancas trolming márkájú?  eplus2 eplus2
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6514 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 11:21:37 »

Ámen!  worship

Jancas trolming márkájú?  eplus2 eplus2

Én ezt a feliratot láttam a fejegységén:

 Ky Fing Tunk

 nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6515 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:12:21 »

Én ezt a feliratot láttam a fejegységén:

 Ky Fing Tunk

 nyes

nem is láttad még. amúgy a sony pont ugyan ott készül, csak más előlapot csavaroznak rá....
 wave
Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6516 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:20:02 »

nem is láttad még. amúgy a sony pont ugyan ott készül, csak más előlapot csavaroznak rá....
 wave

Tutti nem, a Kottaizmus beszél belőled!  nyes nyes
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6517 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:25:16 »

Saját káromon tudom, hogy az unionnál változik, de ez lehet h biztosító vagy szerződés függő, csak akkor ne úgy hirdesse a carglass magát
ez a vásárló megtévesztése, fogyasztóvédelemhez is lehetne vele menni
Ma pont belefutottam egy carglass emberkébe a parkolóban.
mk4 szélvédő 195000 ford embléma nélküli. azért az elég borsos a pilkington árajánlathoz képest. nyes
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6518 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:30:56 »

Ma pont belefutottam egy carglass emberkébe a parkolóban.
mk4 szélvédő 195000 ford embléma nélküli. azért az elég borsos a pilkington árajánlathoz képest. nyes

Azért van MK4 - het minimum 5 féle... Ne ítélj elsőre! Zöld, kék, szenzoros, nem szenzoros, irídiumos, piros, fűtőszállal, nélküle...stb.

egy Zöld, fűtőszálas, szenzoros (eső és fény), nem irídium az ~ 110K Ft mindenhol.
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
zsolank
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 333


« Új hozzászólás #6519 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:36:04 »

Azért van MK4 - het minimum 5 féle... Ne ítélj elsőre! Zöld, kék, szenzoros, nem szenzoros, irídiumos, piros, fűtőszállal, nélküle...stb.

egy Zöld, fűtőszálas, szenzoros (eső és fény), nem irídium az ~ 110K Ft mindenhol.
nem tudom ki linkelt nekem pilkingtont árat, de nem ennyi volt.
fűthető,eső, kék. ennyi a kritérium Cheesy
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #6520 Dátum: 2016.09.29 csütörtök, 12:44:39 »

nem tudom ki linkelt nekem pilkingtont árat, de nem ennyi volt.
fűthető,eső, kék. ennyi a kritérium Cheesy

Nincs meghirdetve árlistájuk...

Kérj telefonon ajánlatot! Alvázszámot fognak kérni és kb. 5 - 10perc múlva visszaszólnak!

T: (1) 262 0565
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
momo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7



E-mail
« Új hozzászólás #6521 Dátum: 2016.10.07 péntek, 17:59:20 »

Hello Mindenki!

Nem oly rég észrevettem, hogy a műszerfal háttérvilágítása "remeg, vibrál"! Ma már néha a fordulatszám és sebességmérő műszerek felső felétől is néha. Utalhat ez komolyabb elektronikai hibára, vagy csak a háttérben húzódó led-ek lazultak ki? Néha a tempomatot sem lehet bekapcsolni, az on gombra kiírja hogy "stand by", de a plus gomba már nem indítja el, néha kiírja " active" és akkor jó. Kicsit idegesít. Egy autómon sem tapasztaltam még ilyet. Az autó 4 éves ( mk4). Van ebben valakinek tapasztalata? Fordokban népbetegség, vagy csak kifogtam? Sad
Naplózva

MK4 Mondeo Tourer 2.0 163LE
kzrider
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


kakuk.zoltan@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6522 Dátum: 2016.10.07 péntek, 18:43:35 »

Hali!
A tempomat problémára a faq-ban találsz megoldást!
Nekem is ez volt a gond ,és a leírás segített.

Hello Mindenki!

Nem oly rég észrevettem, hogy a műszerfal háttérvilágítása "remeg, vibrál"! Ma már néha a fordulatszám és sebességmérő műszerek felső felétől is néha. Utalhat ez komolyabb elektronikai hibára, vagy csak a háttérben húzódó led-ek lazultak ki? Néha a tempomatot sem lehet bekapcsolni, az on gombra kiírja hogy "stand by", de a plus gomba már nem indítja el, néha kiírja " active" és akkor jó. Kicsit idegesít. Egy autómon sem tapasztaltam még ilyet. Az autó 4 éves ( mk4). Van ebben valakinek tapasztalata? Fordokban népbetegség, vagy csak kifogtam? Sad
Naplózva

2009 MK4 Ford Mondeo Titanium X 2.0 TDCI (170 LE) morello
Fiat seicento Optimus
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6523 Dátum: 2016.10.07 péntek, 20:50:49 »

Hello Mindenki!

Nem oly rég észrevettem, hogy a műszerfal háttérvilágítása "remeg, vibrál"! Ma már néha a fordulatszám és sebességmérő műszerek felső felétől is néha. Utalhat ez komolyabb elektronikai hibára, vagy csak a háttérben húzódó led-ek lazultak ki? Néha a tempomatot sem lehet bekapcsolni, az on gombra kiírja hogy "stand by", de a plus gomba már nem indítja el, néha kiírja " active" és akkor jó. Kicsit idegesít. Egy autómon sem tapasztaltam még ilyet. Az autó 4 éves ( mk4). Van ebben valakinek tapasztalata? Fordokban népbetegség, vagy csak kifogtam? Sad
a ford maga népbetegség.... nyes dehogy!
A generátort kell javíttatni.A bronzkeféje és vagy  csúszógyűrűje kopott meg.Van már benne vagy 150-200e km?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gery83
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



« Új hozzászólás #6524 Dátum: 2016.10.08 szombat, 00:15:08 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de vadásztam hozzávalókat Bluetooth előkészítés nélküli autóhoz Bluetooth megoldására. A koncepció most éppen az volt, hogy a jelenleg beépített kábelköteghez ne kelljen hozzányúlni, azaz visszaalakítható legyen az egész teljes mértékben. Ezt a következőkkel oldottam meg:

- Quadlock apa és anya csatlakozó kb 20 cm vezetékkel: Ezt illesztem be a jelenlegi köteg és a rádió közé
- Bluetooth modulhoz a hosszú 54 pin-es csatlakozó kábellel, mikrofonnal.

Mivel a Bluetooth csati nem Fordhoz volt alapból, a pin-eket át kellett rajta rendezni, és hozzátenni még pluszba. Kipróbáltam, működik, holnap építem be véglegesen.

Bekötés alf által linkelt megoldás alapján tökéletesen működött:
http://mondeo.hu/index.php?topic=24182.0
http://www.talkford.com/community/topic/206956-mondeo-2008-ghia-bluetooth-help/

Ilyen lett:

Naplózva

MK4 2.0 2011 Titanium 140le
kotta_cs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2304



E-mail
« Új hozzászólás #6525 Dátum: 2016.10.08 szombat, 00:50:19 »

Nem tudom jó helyre írom-e, de vadásztam hozzávalókat Bluetooth előkészítés nélküli autóhoz Bluetooth megoldására. A koncepció most éppen az volt, hogy a jelenleg beépített kábelköteghez ne kelljen hozzányúlni, azaz visszaalakítható legyen az egész teljes mértékben. Ezt a következőkkel oldottam meg:

- Quadlock apa és anya csatlakozó kb 20 cm vezetékkel: Ezt illesztem be a jelenlegi köteg és a rádió közé
- Bluetooth modulhoz a hosszú 54 pin-es csatlakozó kábellel, mikrofonnal.

Mivel a Bluetooth csati nem Fordhoz volt alapból, a pin-eket át kellett rajta rendezni, és hozzátenni még pluszba. Kipróbáltam, működik, holnap építem be véglegesen.

Bekötés alf által linkelt megoldás alapján tökéletesen működött:
http://mondeo.hu/index.php?topic=24182.0
http://www.talkford.com/community/topic/206956-mondeo-2008-ghia-bluetooth-help/

Ilyen lett:

[img width=800 height=450]https://s12.postimg.org/wir427y3x/2016_10_07_23_06_20.jpg

 taps király
« Utoljára szerkesztve: 2016.10.08 szombat, 20:54:53 írta alf » Naplózva

-=újra=-
2006 Grand Cherokee 3.0 CRD V6 Limited
Anya: 2007 Mondeo MK4 1.8TDCi
ex: 2007 Mondeo MK4 2.0TDCi
ex: 2002 Mondeo MK3 1.8 aranybogár
ex: egyéb fordok
agocsrobert
Vendég
« Új hozzászólás #6526 Dátum: 2016.10.08 szombat, 11:05:57 »

Sziasztok mk4 Mondeo vasarlasa elott allok 2011 utani facelifteset szeretnek de sok EDGE felszereltsegu van ami az analog (tekeros) legkondit jelenti viszont azt mindenkepp szeretnem hogy 2 zonas digites legyen a kerdesem az hogyha veszek egy analogosat es kicserelem a kozepkonzolt ra tudom majd kotni a digit klimat,benne van a technika vezetekek stb vagy lehetetlen?
Naplózva
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6527 Dátum: 2016.10.08 szombat, 11:08:39 »

Sziasztok mk4 Mondeo vasarlasa elott allok 2011 utani facelifteset szeretnek de sok EDGE felszereltsegu van ami az analog (tekeros) legkondit jelenti viszont azt mindenkepp szeretnem hogy 2 zonas digites legyen a kerdesem az hogyha veszek egy analogosat es kicserelem a kozepkonzolt ra tudom majd kotni a digit klimat,benne van a technika vezetekek stb vagy lehetetlen?

Kerlek egy kerdest csak egy Topikban tegyel fel.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6528 Dátum: 2016.10.08 szombat, 12:16:16 »

Sziasztok mk4 Mondeo vasarlasa elott allok 2011 utani facelifteset szeretnek de sok EDGE felszereltsegu van ami az analog (tekeros) legkondit jelenti viszont azt mindenkepp szeretnem hogy 2 zonas digites legyen a kerdesem az hogyha veszek egy analogosat es kicserelem a kozepkonzolt ra tudom majd kotni a digit klimat,benne van a technika vezetekek stb vagy lehetetlen?
biztos, hogy nem elég csak a vezérlőt cserélni, valószínűleg komplett fűtésbox kell és vezetékelés
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #6529 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:19:09 »

Nem szélvédőfűtőszálas kocsiba bele lehet tenni utólag ilyet? Betört a szélvédőm, cserélni kéne és ha már akkor jó lenne. Lehet vezetékezés benne, mi kéne hozzá? Gomb külön van mint a hátsó ablak fűtésnél?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6530 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:55:40 »

Nem szélvédőfűtőszálas kocsiba bele lehet tenni utólag ilyet? Betört a szélvédőm, cserélni kéne és ha már akkor jó lenne. Lehet vezetékezés benne, mi kéne hozzá? Gomb külön van mint a hátsó ablak fűtésnél?
Be lehet, én megcsináltam.
Kell hozzá:
* szélvédő
* első-hátsó ablakfűtés kombinált gomb (a hátsó fűtés gombját kell cserélni).
* 2db vezeték a szélvédő-motortéri biztosítéktábla (EJB) közé
* 1db spéci csavar a fűtés testeléséhez az első belső világítás fölé (tetőlemezbe van testelve a fűtés, a tükör fölött)
* 1db jelvezeték a BCM (utastéri biztosítéktábla a kesztyűtartó alatt)-EJB közé
* 2db 40A-s biztosíték
* 1db relé

A 2db tápvezetékhez kell a spéci csatlakozó a szélvédő bekötéséhez (a tápvezetékek a motortéri kábelköteg részei).
Aztán az egészet érdemes beépíteni a motortéri biztosítéktábla gyári helyére, ehhez pótolni kell a hiányzó érintkezőket a táblában.
Érdemes a szélvédő cserével párhuzamosan csinálni a tápvezetékek beépítését, mert ha már lent vannak az ablaktörlő karok és a szélvédő alatti műanyag, sokkal egyszerűbb a kábelezést betenni a helyére.

Ha elektromosan minden a helyén, a BCM central configban aktiválni kell a funkciót szoftveresen.

A fűthető szélvédő általában szenzoros is, így érdemes már az eső és fényszenzort is kihasználni (automata ablaktörlő és lámpa).
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6531 Dátum: 2016.10.08 szombat, 20:56:37 »

Nem szélvédőfűtőszálas kocsiba bele lehet tenni utólag ilyet? Betört a szélvédőm, cserélni kéne és ha már akkor jó lenne. Lehet vezetékezés benne, mi kéne hozzá? Gomb külön van mint a hátsó ablak fűtésnél?
mindent lehet,pénz kérdése.Ha nincs benne a kapcsolója,szerintem a csatlakozója sem.

De kérdezd meg Relhistet,mert asszem ő már túl van 1 ilyen projekten.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6532 Dátum: 2016.10.08 szombat, 21:49:58 »

mindent lehet,pénz kérdése.Ha nincs benne a kapcsolója,szerintem a csatlakozója sem.

De kérdezd meg Relhistet,mert asszem ő már túl van 1 ilyen projekten.
egyáltalán nem biztos, hogy nincs benne. a dízelben nekem is elő van készítve
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #6533 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 09:10:41 »

Be lehet, én megcsináltam.
Kell hozzá:
* szélvédő
* első-hátsó ablakfűtés kombinált gomb (a hátsó fűtés gombját kell cserélni).
* 2db vezeték a szélvédő-motortéri biztosítéktábla (EJB) közé
* 1db spéci csavar a fűtés testeléséhez az első belső világítás fölé (tetőlemezbe van testelve a fűtés, a tükör fölött)
* 1db jelvezeték a BCM (utastéri biztosítéktábla a kesztyűtartó alatt)-EJB közé
* 2db 40A-s biztosíték
* 1db relé

A 2db tápvezetékhez kell a spéci csatlakozó a szélvédő bekötéséhez (a tápvezetékek a motortéri kábelköteg részei).
Aztán az egészet érdemes beépíteni a motortéri biztosítéktábla gyári helyére, ehhez pótolni kell a hiányzó érintkezőket a táblában.
Érdemes a szélvédő cserével párhuzamosan csinálni a tápvezetékek beépítését, mert ha már lent vannak az ablaktörlő karok és a szélvédő alatti műanyag, sokkal egyszerűbb a kábelezést betenni a helyére.

Ha elektromosan minden a helyén, a BCM central configban aktiválni kell a funkciót szoftveresen.

A fűthető szélvédő általában szenzoros is, így érdemes már az eső és fényszenzort is kihasználni (automata ablaktörlő és lámpa).

Köszi! Hajnalban szétszedtem a gépet és abból amit írtál minden benne van wow1 Eszembe se jutott mert délfrancia első tulaja volt, ott meg nem divat a téli csomag. Legalábbis első ránézésre teljesen elő van készítve. Vagy amire gondolok: van valami részleges téli csomag, csak törés után kicserélte az üveget simára. Ha kikapcsolják az opciót szoftveresen akkor nem is dob hibát sehol emiatt? A belső gomb hogy néz ki ami elöl-hátul fűtős? Ugyanúgy mint a sima? (Csak mert furcsa lenne ha gombot is cserélt)
Esőérzékelő, fényérzékelő eddig is volt, működik is. Hihetetlen mennyi hibrid van ebből a kocsiból a Titanium elnevezés mellett.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6534 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 09:38:02 »

egyáltalán nem biztos, hogy nincs benne. a dízelben nekem is elő van készítve
írtam,hogy biztos?Ne okoskodj,maradj tényszerű,és szakadj le rólam!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6535 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:31:23 »

írtam,hogy biztos?Ne okoskodj,maradj tényszerű,és szakadj le rólam!

Megcsaltad? Vagy nem volt mikrofonpróba?

Verjétek ki egymásnak, csináljatok egy békülős kekszet... hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #6536 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:33:32 »

egyáltalán nem biztos, hogy nincs benne. a dízelben nekem is elő van készítve

Nekem is dízel és nem volt előkészítve kábeleket kellett volna behúzni és inkább hagytam a fenébe, pedig két éve nekem is megfordult a fejembe, amikor cseréltem szélvédőt. Relhis leírását olvasva jobb is hogy hagytam.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6537 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 10:54:33 »

Köszi! Hajnalban szétszedtem a gépet és abból amit írtál minden benne van wow1 Eszembe se jutott mert délfrancia első tulaja volt, ott meg nem divat a téli csomag. Legalábbis első ránézésre teljesen elő van készítve. Vagy amire gondolok: van valami részleges téli csomag, csak törés után kicserélte az üveget simára. Ha kikapcsolják az opciót szoftveresen akkor nem is dob hibát sehol emiatt? A belső gomb hogy néz ki ami elöl-hátul fűtős? Ugyanúgy mint a sima? (Csak mert furcsa lenne ha gombot is cserélt)
Esőérzékelő, fényérzékelő eddig is volt, működik is. Hihetetlen mennyi hibrid van ebből a kocsiból a Titanium elnevezés mellett.

Hibát nem dob, ha ki van kapcsolva.
Relé és biztosíték is van benne? F34, F35 és R6 a motortérin.

Az előkészítés motortéri köteg függő, így szerintem fényszóró mosó, szintező is elő lehet készítve a xenonhoz, ha még nincs benne.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Kresz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


« Új hozzászólás #6538 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 11:21:16 »


Hibát nem dob, ha ki van kapcsolva.
Relé és biztosíték is van benne? F34, F35 és R6 a motortérin.

Az előkészítés motortéri köteg függő, így szerintem fényszóró mosó, szintező is elő lehet készítve a xenonhoz, ha még nincs benne.
Minden megvan, azért is csodálkoztam hogy nem dob hibát a gép. Viszont ami nagyon furcsa hogy a gomb sima, nem dupla! Hajlok arra, hogy gyárilag fütött lehetett, csak cserélték és valamilyen furcsa okból kicserélte a gombot is a tulaj (talán hogy eladásnál ne derüljön ki hogy cserélve lett simára az üveg?). Magyarul csak egy szélvédő és egy gomb kell hozzá plusz a szoftveres beállítás. Mosó, szintező, xenon van, működnek.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #6539 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:01:11 »

Minden megvan, azért is csodálkoztam hogy nem dob hibát a gép. Viszont ami nagyon furcsa hogy a gomb sima, nem dupla! Hajlok arra, hogy gyárilag fütött lehetett, csak cserélték és valamilyen furcsa okból kicserélte a gombot is a tulaj (talán hogy eladásnál ne derüljön ki hogy cserélve lett simára az üveg?). Magyarul csak egy szélvédő és egy gomb kell hozzá plusz a szoftveres beállítás. Mosó, szintező, xenon van, működnek.
A xenon miatt fullos köteg van a motortérben. Ha van benne relé és bizti is, akkor az van amit mondasz: cserélnél nem fűthetőt kapott.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6540 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:05:41 »

írtam,hogy biztos?Ne okoskodj,maradj tényszerű,és szakadj le rólam!
nem, csak azt írtad, hogy szerinted, én meg arra írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól, hogy szerinted nincs benne akkor valóban nincs is benne.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6541 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:06:18 »

Megcsaltad? Vagy nem volt mikrofonpróba?

Verjétek ki egymásnak, csináljatok egy békülős kekszet... hehe
biztos elfogyott az algoflexM és átváltott hiperérzékenybe nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6542 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:07:50 »

nem, csak azt írtad, hogy szerinted, én meg arra írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól, hogy szerinted nincs benne akkor valóban nincs is benne.
ha már nem érzi , hogy benne vagy, akkor vagy neked kicsi, vagy neki tág... eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6543 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:08:19 »

Minden megvan, azért is csodálkoztam hogy nem dob hibát a gép. Viszont ami nagyon furcsa hogy a gomb sima, nem dupla! Hajlok arra, hogy gyárilag fütött lehetett, csak cserélték és valamilyen furcsa okból kicserélte a gombot is a tulaj (talán hogy eladásnál ne derüljön ki hogy cserélve lett simára az üveg?). Magyarul csak egy szélvédő és egy gomb kell hozzá plusz a szoftveres beállítás. Mosó, szintező, xenon van, működnek.
alvázszám alapján kiderül mi volt benne gyárilag, ahogy Relhist is írja, a fullos köteg miatt megvan minden.

nekem is ilyen a dízel, hogy xenonos, megvan a szélvédőfűtéshez minden csati, de gyárilag nem fűthető szélvédővel vették és szimpla kapcsoló van benne
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #6544 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 15:09:13 »

ha már nem érzi , hogy benne vagy, akkor vagy neked kicsi, vagy neki tág... eplus2
nem az a fajta vagyok, aki saját neműbe dugdosná vigyor3 a nőneműektől ilyen visszajelzés pedig még nem érkezett vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6545 Dátum: 2016.10.09 vasárnap, 19:02:55 »

nem, csak azt írtad, hogy szerinted, én meg arra írtam, hogy egyáltalán nem biztos, hogy attól, hogy szerinted nincs benne akkor valóban nincs is benne.
értelmetlenül.Ne nekem írj,hiszen nem nekem van a problémám!
Tessék: http://mondeo.hu/index.php?topic=1595.msg1078634#msg1078634
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
PeterHz
Vendég
« Új hozzászólás #6546 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 08:17:04 »

Sziasztok! Most vettem használtan az MkIV-em, ha becsukom a kesztyűtartót nem alszik ki a lámpa. Van valami ötlet, hogy hogyan lehetne megoldani?
Naplózva
Bandy
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 521


2016 MK5 Mondeo 2.0 TDCI 150/180/205LE Tit Design


E-mail
« Új hozzászólás #6547 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 09:35:22 »

Barátomnak van egy ilyen gyárilag halogén projektoros lámpás mk4e, az elmúlt kb másfél hónapban előjött a jobb oldaliban egy probléma, állandóan kikapcsol. Valószínű volt már ilyesmi( vagy annyira törött, hogy cserés lett, de erről nem beszélünk Cheesy ), mert pont az az oldali fényesebb, tehát már volt cserélve, és újabb. Szinte mindenhol csak xenon van amit felkutattunk, igaz még csak neten, bontók nem lettek felhívva még. Milyen áron mérhetnek egy ilyet, vagy esetleg a 13ker környékén van e valami szaki, aki ezzel meg tudná neki vizslatni? Vagy egy segítőkész polgártárs, akinek ilyesmi van és esetleg próbára stb kicserélni, bár a hiba nem mindig jön elő, de az mind1, hogy esetleg áll a lámpánál, vagy épp az autópályán száguldozik, viszont ha a hiba fennállásakor a lámpát megkocogtatja, akkor be/kikapcsol, ebből is gondoljuk, hogy esetleg ottan van a hiba valahol.
Naplózva

Mivel az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #6548 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 10:22:24 »

Sziasztok! Most vettem használtan az MkIV-em, ha becsukom a kesztyűtartót nem alszik ki a lámpa. Van valami ötlet, hogy hogyan lehetne megoldani?
Ha kiszeded a kesztyűtartót, látni fogod, hogy a lámpán van egy nyomógomb, ami zárja az áramkört nyílt állapotban. Vagy szétugrott, vagy keress egy ilyen lámpát bontósnál, és cseréld ki.  Wink
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #6549 Dátum: 2016.10.10 hétfő, 12:40:32 »

Barátomnak van egy ilyen gyárilag halogén projektoros lámpás mk4e, az elmúlt kb másfél hónapban előjött a jobb oldaliban egy probléma, állandóan kikapcsol. Valószínű volt már ilyesmi( vagy annyira törött, hogy cserés lett, de erről nem beszélünk Cheesy ), mert pont az az oldali fényesebb, tehát már volt cserélve, és újabb. Szinte mindenhol csak xenon van amit felkutattunk, igaz még csak neten, bontók nem lettek felhívva még. Milyen áron mérhetnek egy ilyet, vagy esetleg a 13ker környékén van e valami szaki, aki ezzel meg tudná neki vizslatni? Vagy egy segítőkész polgártárs, akinek ilyesmi van és esetleg próbára stb kicserélni, bár a hiba nem mindig jön elő, de az mind1, hogy esetleg áll a lámpánál, vagy épp az autópályán száguldozik, viszont ha a hiba fennállásakor a lámpát megkocogtatja, akkor be/kikapcsol, ebből is gondoljuk, hogy esetleg ottan van a hiba valahol.
Úgy hangzik, mint egy sima kontakthiba. Minek ehhez átcserélni?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Oldalak: 1 ... 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.