Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.08.14 kedd, 16:30:38 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 179   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 1388317 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
lucky74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #8450 Dátum: 2018.02.10 szombat, 10:35:21 »

igen. nekem is csak némítanak,de nekem nincs aktiválva sem a BT a rádióban.
 lehet, hogy a tiédben a modul nincs benne,de a rádióban aktiválva van.
Talán diaggal kilehetne kapcsolni a funkciót a rádióban.

 worship worship worship
Naplózva

Ez most valami, vagy megy valahová?
Mondeo MK4 Trend 2008 1.8 TDCI 125 LE Kombi
+
Mondeo MK4 Ghia X 2009 2.0 Benzin 145 LE Sedan
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 194



E-mail
« Új hozzászólás #8451 Dátum: 2018.02.10 szombat, 18:19:45 »

Sziasztok!Szedett már szét valaki ülésfűtés kapcsolót?Szédszethető  roncsolás nélkül?


Igen, szét lehet.
Nem nagy ördöngősség
Naplózva

Ex: Ford Mondeo 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D
Ford Mondeo 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen:)
somi24
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #8452 Dátum: 2018.02.10 szombat, 18:50:06 »

Hogyan?Szét kell pattintani a 4 kis fülnél vagy a két kisméretű furatban csavar lapul?
Naplózva

MONDEO 2008 2,0 tdci titanium
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 887



E-mail
« Új hozzászólás #8453 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:33:20 »

Hogyan?Szét kell pattintani a 4 kis fülnél vagy a két kisméretű furatban csavar lapul?
Pontosan!  Wink Úgy emlékszem nincs csavar.
Naplózva

Mondeo MKIV 2008 Titanium 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #8454 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 11:57:56 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 2014-es, Titanium felszereltségű MK4-be utólag be lehet-e rakatni a gyári parkoló szenzorokat előre-hátra? A kocsi amit néztem tele van aggatva alcantarával, navival, vonóhoroggal, keyless go-val meg még ki tudja milyen extrával, és aki konfigurálta képes volt kihagyni belőle a park szenzorokat.  gun
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8455 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:21:12 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 2014-es, Titanium felszereltségű MK4-be utólag be lehet-e rakatni a gyári parkoló szenzorokat előre-hátra? A kocsi amit néztem tele van aggatva alcantarával, navival, vonóhoroggal, keyless go-val meg még ki tudja milyen extrával, és aki konfigurálta képes volt kihagyni belőle a park szenzorokat.  gun
tele van aggatva alcantarával?Az milyen az? nyes
Nem mindenki szereti a parkoló segédet,az minek rendeljen vagy 100ért?
Belehet építeni,és aktiválni kell a BCM-ben.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23475


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #8456 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:22:25 »

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy 2014-es, Titanium felszereltségű MK4-be utólag be lehet-e rakatni a gyári parkoló szenzorokat előre-hátra? A kocsi amit néztem tele van aggatva alcantarával, navival, vonóhoroggal, keyless go-val meg még ki tudja milyen extrával, és aki konfigurálta képes volt kihagyni belőle a park szenzorokat.  gun
bele lehet rakni
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
herrkoser
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27


E-mail
« Új hozzászólás #8457 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 12:58:09 »

tele van aggatva alcantarával?Az milyen az? nyes
Nem mindenki szereti a parkoló segédet,az minek rendeljen vagy 100ért?
Belehet építeni,és aktiválni kell a BCM-ben.

Az a fiszemf*szom velúros bőrös piroscérnás csodakárpit   nyes
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8458 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 13:00:54 »

Az a fiszemf*szom velúros bőrös piroscérnás csodakárpit   nyes
ja,aham.azt hittem fel van hasgatva,és tele van vele aggatva.... eplus2
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #8459 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 21:10:05 »

Sziasztok!

Tulajdonosai lettünk egy 2014-es Mondeo kombinak, amin van néhány rendbe tennivaló elektromos oldalon. Ezekbe kérném a segítségeteket, hátha van rá valakinek már bejáratott megoldása.
1. Nekünk is vacakol a csomagtartó ajtón lévő jobb oldali lámpában a led csík. A helyi márkaszerviz szerint hiába van garancia kiterjesztése az autónak 5-éves koráig ez a lámpára nem vonatkozik. Olvastam az előző oldalon, hogy másoknak is van ilyen problémája. Hol érdemes ilyen lámpát vásárolni, ha nem találok senkit, aki megtudná javítani? Gondolom az ebben az évben esedékes műszakin ez problémát fog jelenteni.
2. A kocsihoz kapott két bicska kulcs közül az egyiken nem működnek a gombok. Hiába nyomkodom őket semmi sem történik. A kulcs nyitja az autót, indítja az autót. Elemet már cseréltem benne. Tudja ezt esetleg valaki javítani? Vagy ilyenkor kell venni tényleg 50 rúgóért egy másik kulcsot és felprogramoztatni a márkaszervizben? Esetleg lehet ilyen kulcsot valahol olcsóbban is kapni, mint márkaszervizben?
3. Azt olvastam, hogy a blaupunktos navihoz lehet tolató kamerát bekötni. Csinált már vki ilyet? Mi kell még a kamera modulon kívül? Tudtok olyan helyet, ahol esetleg építenek be ilyet, esetleg van infó, hogy ez mennyibe kerülne?
4. Bónusz kérdés Smiley: Mankó kerék van a kocsihoz, ha jól láttam van ehhez gyári mélynyomó megoldás. Ilyet lehetséges vhol beszerezni utólagosan? Mennyire  bonyolult a bekötése? Kell ehhez erősítő vagy elég a gyári fejegység?

Előre is köszi a segítséget,
Joe

Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8460 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 22:36:26 »

Sziasztok!

Tulajdonosai lettünk egy 2014-es Mondeo kombinak, amin van néhány rendbe tennivaló elektromos oldalon. Ezekbe kérném a segítségeteket, hátha van rá valakinek már bejáratott megoldása.
1. Nekünk is vacakol a csomagtartó ajtón lévő jobb oldali lámpában a led csík. A helyi márkaszerviz szerint hiába van garancia kiterjesztése az autónak 5-éves koráig ez a lámpára nem vonatkozik. Olvastam az előző oldalon, hogy másoknak is van ilyen problémája. Hol érdemes ilyen lámpát vásárolni, ha nem találok senkit, aki megtudná javítani? Gondolom az ebben az évben esedékes műszakin ez problémát fog jelenteni.
Miért is nem vonatkozik rá a garancia? Fődarabra vonatkozik csak?

2. A kocsihoz kapott két bicska kulcs közül az egyiken nem működnek a gombok. Hiába nyomkodom őket semmi sem történik. A kulcs nyitja az autót, indítja az autót. Elemet már cseréltem benne. Tudja ezt esetleg valaki javítani? Vagy ilyenkor kell venni tényleg 50 rúgóért egy másik kulcsot és felprogramoztatni a márkaszervizben? Esetleg lehet ilyen kulcsot valahol olcsóbban is kapni, mint márkaszervizben?
4x elfordítod 0-II állásig és vissza, pittyen a gép. Nyomod a kulcson bármelyik gombot, megint pittyen. kulcs ki, és kész is. Smiley

3. Azt olvastam, hogy a blaupunktos navihoz lehet tolató kamerát bekötni. Csinált már vki ilyet? Mi kell még a kamera modulon kívül? Tudtok olyan helyet, ahol esetleg építenek be ilyet, esetleg van infó, hogy ez mennyibe kerülne?
Csak amelyiknek van kamera csatlakozó a hátulján.

Pirossal karikázva.
Elvileg amelyiknek van ezüst inzert a jobb/bal oldali gombsor gombjai között, tudhatja ezt.

Ha van ilyen csati a hátulján, kameramodul, kamera és kész.

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8461 Dátum: 2018.02.11 vasárnap, 22:53:29 »

Mai napi mondeo "kis szines": ma délre eltűnt az áram az autóból. Tegnap délben még nyitotta-zárta a kp zárat távirányítóval, ma meg már néma csend... Akkuban 4V feszültség  falbav
1 hete áll, előtte mentem vele 600km-t, majd a városban 2 órát le-fel. Előtte a hegyen állt -10fokban napokig, simán indult, még a levegősödés miatti extra indítózást is kibírta.
Előtte 2 hétig állt, nem volt gondja az indulással.
Töltése 14,2-14,3V volt még múlt vasárnap

(megoldja az autó, hogy ne tudjam használni a túlhordott vezérműszíjjal....  hehe )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #8462 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:39:09 »

Miért is nem vonatkozik rá a garancia? Fődarabra vonatkozik csak?

 4x elfordítod 0-II állásig és vissza, pittyen a gép. Nyomod a kulcson bármelyik gombot, megint pittyen. kulcs ki, és kész is. Smiley
Csak amelyiknek van kamera csatlakozó a hátulján.

Pirossal karikázva.
Elvileg amelyiknek van ezüst inzert a jobb/bal oldali gombsor gombjai között, tudhatja ezt.

Ha van ilyen csati a hátulján, kameramodul, kamera és kész.



Szia!

Köszi a gyors választ.
1. Lámpa. Fogalmam sincs, hogy mire vonatkozik a a 2 év után a garancia. A hozzáadott kártya szerint az autó elektromos rendszerére is érvényes. Ha akarom beleértem az autó élettartamára tervezett led sort az elektromos rendszerbe, ha nem akarom, akkor nem. A helyi márkaszerviz nem érti bele. Lehet, hogy megpróbálok másik városban lévő márkaszervizt felhívni. Esetleg van valaki, akinek már cserélték garanciában a lámpát? Vagy van vmi márkaszervizes ismerőse, aki erre tud válaszolni. Nem szeretnék úgy járni, hogy szétszedetem, utána meg közlik velem, hogy barkácsolt a lámpa. A nyáron esedékes műszakira meg gondolom kell. A márkaszerviz által mondott  cirka 53000 Ft + szerelés díját pedig egy kicsit sokkalom. Pláne úgy, hogy ez 3 év alatt tönkre ment. Az offtopic autómban lassan 10 éve világít a ledes hátsó lámpa probléma nélkül folyamatos üzemben. Sz@rrágó vagyok, na..
2. Kulcs programozás. Nekem nem történik semmi a programozás után. Egyáltalán nem is pittyenik a négy kulcs elfordítás után sem. A rossz kulccsal semmit nem csinál a gomb nyomásra. A jó kulccsal pedig teszi a dolgát, nyitja az ajtót vagy zárja. Marad a szerviz nettó 40 rúgós ajánlata vagy van esetleg ismertek olyan szakit, aki tudja javítani?
3. Kamera. Elvileg fém inzertek vannak a navi gombjai között. Van esetleg valakinek tapasztalat, hogy milyen kamera modult érdemes venni? Esetleg beszerelő helye vagy leírása a beszerelésről?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Üdv,
Joe
Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6435



E-mail
« Új hozzászólás #8463 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:40:39 »

Mai napi mondeo "kis szines": ma délre eltűnt az áram az autóból. Tegnap délben még nyitotta-zárta a kp zárat távirányítóval, ma meg már néma csend... Akkuban 4V feszültség  falbav
1 hete áll, előtte mentem vele 600km-t, majd a városban 2 órát le-fel. Előtte a hegyen állt -10fokban napokig, simán indult, még a levegősödés miatti extra indítózást is kibírta.
Előtte 2 hétig állt, nem volt gondja az indulással.
Töltése 14,2-14,3V volt még múlt vasárnap

(megoldja az autó, hogy ne tudjam használni a túlhordott vezérműszíjjal....  hehe )

Lelke van neki látod  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6435



E-mail
« Új hozzászólás #8464 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 08:43:41 »

Szia!

Köszi a gyors választ.
1. Lámpa. Fogalmam sincs, hogy mire vonatkozik a a 2 év után a garancia. A hozzáadott kártya szerint az autó elektromos rendszerére is érvényes. Ha akarom beleértem az autó élettartamára tervezett led sort az elektromos rendszerbe, ha nem akarom, akkor nem. A helyi márkaszerviz nem érti bele. Lehet, hogy megpróbálok másik városban lévő márkaszervizt felhívni. Esetleg van valaki, akinek már cserélték garanciában a lámpát? Vagy van vmi márkaszervizes ismerőse, aki erre tud válaszolni. Nem szeretnék úgy járni, hogy szétszedetem, utána meg közlik velem, hogy barkácsolt a lámpa. A nyáron esedékes műszakira meg gondolom kell. A márkaszerviz által mondott  cirka 53000 Ft + szerelés díját pedig egy kicsit sokkalom. Pláne úgy, hogy ez 3 év alatt tönkre ment. Az offtopic autómban lassan 10 éve világít a ledes hátsó lámpa probléma nélkül folyamatos üzemben. Sz@rrágó vagyok, na..
2. Kulcs programozás. Nekem nem történik semmi a programozás után. Egyáltalán nem is pittyenik a négy kulcs elfordítás után sem. A rossz kulccsal semmit nem csinál a gomb nyomásra. A jó kulccsal pedig teszi a dolgát, nyitja az ajtót vagy zárja. Marad a szerviz nettó 40 rúgós ajánlata vagy van esetleg ismertek olyan szakit, aki tudja javítani?
3. Kamera. Elvileg fém inzertek vannak a navi gombjai között. Van esetleg valakinek tapasztalat, hogy milyen kamera modult érdemes venni? Esetleg beszerelő helye vagy leírása a beszerelésről?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Üdv,
Joe

Kérdezd meg a gariról a Ford Magyarországot.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8465 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 15:44:35 »

Szia!

Köszi a gyors választ.
1. Lámpa. Fogalmam sincs, hogy mire vonatkozik a a 2 év után a garancia. A hozzáadott kártya szerint az autó elektromos rendszerére is érvényes. Ha akarom beleértem az autó élettartamára tervezett led sort az elektromos rendszerbe, ha nem akarom, akkor nem. A helyi márkaszerviz nem érti bele. Lehet, hogy megpróbálok másik városban lévő márkaszervizt felhívni. Esetleg van valaki, akinek már cserélték garanciában a lámpát? Vagy van vmi márkaszervizes ismerőse, aki erre tud válaszolni. Nem szeretnék úgy járni, hogy szétszedetem, utána meg közlik velem, hogy barkácsolt a lámpa. A nyáron esedékes műszakira meg gondolom kell. A márkaszerviz által mondott  cirka 53000 Ft + szerelés díját pedig egy kicsit sokkalom. Pláne úgy, hogy ez 3 év alatt tönkre ment. Az offtopic autómban lassan 10 éve világít a ledes hátsó lámpa probléma nélkül folyamatos üzemben. Sz@rrágó vagyok, na..
2. Kulcs programozás. Nekem nem történik semmi a programozás után. Egyáltalán nem is pittyenik a négy kulcs elfordítás után sem. A rossz kulccsal semmit nem csinál a gomb nyomásra. A jó kulccsal pedig teszi a dolgát, nyitja az ajtót vagy zárja. Marad a szerviz nettó 40 rúgós ajánlata vagy van esetleg ismertek olyan szakit, aki tudja javítani?
3. Kamera. Elvileg fém inzertek vannak a navi gombjai között. Van esetleg valakinek tapasztalat, hogy milyen kamera modult érdemes venni? Esetleg beszerelő helye vagy leírása a beszerelésről?

Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Üdv,
Joe
1.) írj e-mailt a Ford Magyarországnak. Én is így intéztem annak idején az MK3-on az ajtó alj rothadás javítását garanciában.
2) nem jól csinálod ha nem csipog. Kulcs be, 4x 0-II-0 5mp-n (3mp-n?) belül. Nem veszed ki a kulcsot a végén.  Ekkor pittyen és törli a kp zár távirányítók regisztrációját. Nyomod a gombot a kulcson, pittyen, örülsz. Kulcs ki, és vége.

3) elmconfiggal/ids progival ki kell olvasni az alkatrészkódot, az alapján el tudod dönteni, hogy van-e kamera lehetőség. Beszerelésben Vik segít. Smiley

Ha jó a Bp V. vagy XII ker, össze is futhatunk, ránézek szívesen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Joe_Purple
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #8466 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 20:44:28 »

1.) írj e-mailt a Ford Magyarországnak. Én is így intéztem annak idején az MK3-on az ajtó alj rothadás javítását garanciában.
2) nem jól csinálod ha nem csipog. Kulcs be, 4x 0-II-0 5mp-n (3mp-n?) belül. Nem veszed ki a kulcsot a végén.  Ekkor pittyen és törli a kp zár távirányítók regisztrációját. Nyomod a gombot a kulcson, pittyen, örülsz. Kulcs ki, és vége.

3) elmconfiggal/ids progival ki kell olvasni az alkatrészkódot, az alapján el tudod dönteni, hogy van-e kamera lehetőség. Beszerelésben Vik segít. Smiley

Ha jó a Bp V. vagy XII ker, össze is futhatunk, ránézek szívesen.

Szia!

Köszi a segítséget. Megpróbálom a levelezést a Forddal. Sikerült csipogásra bírnom a kulcs programozással a kocsit, valószínűleg lassú voltam a 4 kulcsfordításnál. A jó kulccsal a gomb megnyomása után is van pittyenés, de sajnos a rossz kulccsal nincs. Ezek szerint annak a vmi nagyobb baja van. Keresek rá majd vmi okos embert, aki javít ilyeneket.
Köszönöm a felajánlást a ránézésre, vidéken élek, így ezzel csak a legközelebbi bp-i látogatásnál tudnék élni.

Köszi,
Joe


Naplózva

Mondeo Mk4 Tit. 2.0 TDCI 163 le PS 2014
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #8467 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 21:55:11 »

Mai napi mondeo "kis szines": ma délre eltűnt az áram az autóból. Tegnap délben még nyitotta-zárta a kp zárat távirányítóval, ma meg már néma csend... Akkuban 4V feszültség  falbav
1 hete áll, előtte mentem vele 600km-t, majd a városban 2 órát le-fel. Előtte a hegyen állt -10fokban napokig, simán indult, még a levegősödés miatti extra indítózást is kibírta.
Előtte 2 hétig állt, nem volt gondja az indulással.
Töltése 14,2-14,3V volt még múlt vasárnap

(megoldja az autó, hogy ne tudjam használni a túlhordott vezérműszíjjal....  hehe )

Szia
Na pont ebbe a cipőbe estem én is! Az autónak valóban lelke van, meg van neki fűtött pince garázsa is, ahová 3 napja nem álltam le.(mentségemre szól, hogy a feleségem vitte a gyereket az orvoshoz és ő nem tud kiállni a garázsból) Szóval ma reggel nem nyítja a távirányító a kocsit. Akksiba 3.8V!???!! Két éves az akksi, mi lehet a gixer? Mielőtt vennék egy másis akkut, ezt fetöltöm megnézem mi lesz, és leállok a garázsba...
De ha tud valaki ötletet, hogy mi okozhatta azt megköszönném!
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5375



« Új hozzászólás #8468 Dátum: 2018.02.12 hétfő, 22:11:01 »

Miért is nem vonatkozik rá a garancia? Fődarabra vonatkozik csak?
 4x elfordítod 0-II állásig és vissza, pittyen a gép. Nyomod a kulcson bármelyik gombot, megint pittyen. kulcs ki, és kész is. Smiley
Csak amelyiknek van kamera csatlakozó a hátulján.

Pirossal karikázva.
Elvileg amelyiknek van ezüst inzert a jobb/bal oldali gombsor gombjai között, tudhatja ezt.

Ha van ilyen csati a hátulján, kameramodul, kamera és kész.



Áki! mi az a kameramodul?
egyik ismerősömnek kéne nézegetnem vmit, gyárilag tudta, de tönkrement a kamera. a gyári 98e meg kicsit sok.
Naplózva

2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 180LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL

Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Orion68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 114



E-mail
« Új hozzászólás #8469 Dátum: 2018.02.13 kedd, 09:13:19 »

Szia
Na pont ebbe a cipőbe estem én is! Az autónak valóban lelke van, meg van neki fűtött pince garázsa is, ahová 3 napja nem álltam le.(mentségemre szól, hogy a feleségem vitte a gyereket az orvoshoz és ő nem tud kiállni a garázsból) Szóval ma reggel nem nyítja a távirányító a kocsit. Akksiba 3.8V!???!! Két éves az akksi, mi lehet a gixer? Mielőtt vennék egy másis akkut, ezt fetöltöm megnézem mi lesz, és leállok a garázsba...
De ha tud valaki ötletet, hogy mi okozhatta azt megköszönném!

Csak ötlet szintjén:
Én decemberben jártam így az MK2-vel. 10 nap állás után akksiban 1,3V. Természetesen lezárva, riasztózva. Rátettem a töltőt direktbe, 0-6V ugrál, riasztó brekeg. Akksisaru le, töltés 5A-rel 2-3 óra, majd visszatettem a sarukat, riasztó őrjöng, de távirányítóval sikerült leállítanom, ekkor 9V volt az akksiban. Még töltöttem 5 órát, utána minden OK volt. Azóta nem riasztózom a kocsit (udvarban áll) és bármikor indul fél pöccre. Az oka az lehetett, hogy a motorháztető szenzor szarakodik nedves időben és ez a hibajel leszívja az áramot (riasztás után fél perccel csippentett - valami nyitva van), kb 300mA állandó fogyasztása volt.
Naplózva

2.0 Titanium-S EcoBoost PowerShift SCTI 240PS BA7 >203ekm 2011/12
2.5 V6 2000/05 Turnier (SEC) >486ekm;
2.5 V6 1998/10 (SEA) >313ekm;
Ex. Sierra 2.0 GLX DOHC Turnier 1991
Ex. Sierra 1.6 Ferdehátú 1983
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8470 Dátum: 2018.02.13 kedd, 16:39:31 »

Szia
Na pont ebbe a cipőbe estem én is! Az autónak valóban lelke van, meg van neki fűtött pince garázsa is, ahová 3 napja nem álltam le.(mentségemre szól, hogy a feleségem vitte a gyereket az orvoshoz és ő nem tud kiállni a garázsból) Szóval ma reggel nem nyítja a távirányító a kocsit. Akksiba 3.8V!???!! Két éves az akksi, mi lehet a gixer? Mielőtt vennék egy másis akkut, ezt fetöltöm megnézem mi lesz, és leállok a garázsba...
De ha tud valaki ötletet, hogy mi okozhatta azt megköszönném!
Valahol szivárog az áram. Cheesy
Az enyémnél vagy a jobb tükör fűtése lesz a ludas (volt rá valami DTC tárolva, hogyasszonnya short to battery...) vagy a kp zár miatt szivat (a múlt héten 1x előfordult, hogy mechanikusan zártam, 2x balra fordítással - retesz). Ki tudja. Akksi feltöltve, tesztelés alatt, hogy tartja- e a feszültséget (cellazárlat rulez). A hét végén, ha nem esik a hó/eső és nem lesz nagyon hideg, rámérek az áramfelvételre nyugalmi állapotban (kb 5 perc után már el kell érnie a nyugalmi áramfelvételt, mert ha nem, a 15 perces relé nem áramtalanít...).
Az ajtó modulok állandó 12v-on vannak, tehát ha az ajtók környékén zárlat, nedves időben áthúzás van, simán megeszi az akksit 1 hét alatt.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Signat1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #8471 Dátum: 2018.02.13 kedd, 18:02:08 »

Sziasztok

2007-es 5 ajtós TDCI mondeo (sima lámpás) elégett a h7 izzó foglalata,hol tudnék szerezni cseredarabot amit be kell forrasztani?

Üdv
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8472 Dátum: 2018.02.13 kedd, 18:05:38 »

Sziasztok

2007-es 5 ajtós TDCI mondeo (sima lámpás) elégett a h7 izzó foglalata,hol tudnék szerezni cseredarabot amit be kell forrasztani?

Üdv
bontókban,ebay.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
BRoland
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 194



E-mail
« Új hozzászólás #8473 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:02:58 »

Sziasztok,

Elég erősen recseg az első ajtóban lévő hangszóróm, csere lesz. Még nem szedtem szét, de vki tudja mekkora hangszóró van benne?
Naplózva

Ex: Ford Mondeo 2.0TDCI Titanium, 2008, 5D
Ford Mondeo 2.0TDCI Titanium Individual, 2013, Turnier

Egy nap 24 órából áll, egy rekeszben 24 sör van...ez nem lehet véletlen:)
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 887



E-mail
« Új hozzászólás #8474 Dátum: 2018.02.13 kedd, 19:29:10 »

Sziasztok,

Elég erősen recseg az első ajtóban lévő hangszóróm, csere lesz. Még nem szedtem szét, de vki tudja mekkora hangszóró van benne?
16,5cm.
Naplózva

Mondeo MKIV 2008 Titanium 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #8475 Dátum: 2018.02.13 kedd, 22:09:22 »

Valahol szivárog az áram. Cheesy
Az enyémnél vagy a jobb tükör fűtése lesz a ludas (volt rá valami DTC tárolva, hogyasszonnya short to battery...) vagy a kp zár miatt szivat (a múlt héten 1x előfordult, hogy mechanikusan zártam, 2x balra fordítással - retesz). Ki tudja. Akksi feltöltve, tesztelés alatt, hogy tartja- e a feszültséget (cellazárlat rulez). A hét végén, ha nem esik a hó/eső és nem lesz nagyon hideg, rámérek az áramfelvételre nyugalmi állapotban (kb 5 perc után már el kell érnie a nyugalmi áramfelvételt, mert ha nem, a 15 perces relé nem áramtalanít...).
Az ajtó modulok állandó 12v-on vannak, tehát ha az ajtók környékén zárlat, nedves időben áthúzás van, simán megeszi az akksit 1 hét alatt.

Először is köszi a választ! Az elektromos dolgokhoz minimálisan értek. Én is most tesztelem az aksimat a cellazárlat végett, szóval ha vele minden oke, akkor lehet tovább vakarózni. Ezt a 15 perces relé dolgot nem igazán értem, hogy lehet teszteltelni, megnézni, hogy rendesen működik? Vagy honnan, és hogyan kezdjem a keresést szerinted?
Vagy ehhez inkább már szaki kell??
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8476 Dátum: 2018.02.13 kedd, 22:09:51 »

Sziasztok

2007-es 5 ajtós TDCI mondeo (sima lámpás) elégett a h7 izzó foglalata,hol tudnék szerezni cseredarabot amit be kell forrasztani?

Üdv
nekem van eladó. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8477 Dátum: 2018.02.13 kedd, 23:10:26 »

Először is köszi a választ! Az elektromos dolgokhoz minimálisan értek. Én is most tesztelem az aksimat a cellazárlat végett, szóval ha vele minden oke, akkor lehet tovább vakarózni. Ezt a 15 perces relé dolgot nem igazán értem, hogy lehet teszteltelni, megnézni, hogy rendesen működik? Vagy honnan, és hogyan kezdjem a keresést szerinted?
Vagy ehhez inkább már szaki kell??
Multiméter/lakatfogó kell.
úgy kell bekötni az akksit, hogy árammérésre állított multimétert bekötöd a + pólus és + saru közé. így méri az átfolyó áram erősségét. Be ne akard indítani, mert az indítási áram látványosan füstté alakítja a műszert. Lakatfogóval egyszerűbb, mérni kell a (+) vezetéken folyó áramot.
Vársz 5 percet, minden fogyasztó lekapcsolva (hifi, klíma, lámpák, riasztó, stb). Ha nincs szivárgás, pár milliamper lehet csak a terhelés.
Ha magasan marad, valami szívja az áramot. A motortéri biztosítéktáblán az egyes biztosítékokat egyenként kivéve meg tudod nézni melyik áramkör a gyanús. Ha egyik sem, akkor a központi táblán vagy a csomagtérin kell a biztosítékokat végignézni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4344


E-mail
« Új hozzászólás #8478 Dátum: 2018.02.14 szerda, 19:21:33 »

Multiméter/lakatfogó kell.
úgy kell bekötni az akksit, hogy árammérésre állított multimétert bekötöd a + pólus és + saru közé. így méri az átfolyó áram erősségét. Be ne akard indítani, mert az indítási áram látványosan füstté alakítja a műszert. Lakatfogóval egyszerűbb, mérni kell a (+) vezetéken folyó áramot.
Vársz 5 percet, minden fogyasztó lekapcsolva (hifi, klíma, lámpák, riasztó, stb). Ha nincs szivárgás, pár milliamper lehet csak a terhelés.
Ha magasan marad, valami szívja az áramot. A motortéri biztosítéktáblán az egyes biztosítékokat egyenként kivéve meg tudod nézni melyik áramkör a gyanús. Ha egyik sem, akkor a központi táblán vagy a csomagtérin kell a biztosítékokat végignézni.
Ha nagyon ügyes vagy, akkor úgy csinálod, hogy a multiméter tüskéit még úgy szorítod a pólusra és a sarura, hogy a saru már le van lazítva, de még érintkezik. Majd óvatosan lehúzod a sarut, úgy, hogy a műszer tüskéivel a kapcsolat egy pillanatra se szakadjon meg. Azért jó ez a módszer, mert akkor tudsz áramot mérni, amikor az autó már nyugalomban van. Ha levett sarunál teszed rá a műszert, akkor elsőre sok áramot vesz fel (akár ki is verheti a műszer biztosítékát), és lehet, hogy egy órát is ott kell állnod, mire minden fogyasztó kikapcsol.

Lakatfogóból csak a DC-s tud itt áramot mérni.
Naplózva

2.2TDCi Titanium-X 175LE M6 - 2008
Thanator
Vendég
« Új hozzászólás #8479 Dátum: 2018.02.14 szerda, 21:35:21 »

Sziasztok!

MK4 diesel, 2008.02. havi Mondeoban lehet cornering light-ot bekapcsolni, programozni?

Köszönöm:
Zoli
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8480 Dátum: 2018.02.14 szerda, 22:04:41 »

Sziasztok!

MK4 diesel, 2008.02. havi Mondeoban lehet cornering light-ot bekapcsolni, programozni?

Köszönöm:
Zoli
VAn a lámpatestben ilyen izzó?
Kell hozzá HCM modul akár xenon, akár AFS verzió.
Az egy érdekes kísérlet lenne, hogy a ködlámpát kapcsolja...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8481 Dátum: 2018.02.14 szerda, 22:05:22 »

Ha nagyon ügyes vagy, akkor úgy csinálod, hogy a multiméter tüskéit még úgy szorítod a pólusra és a sarura, hogy a saru már le van lazítva, de még érintkezik. Majd óvatosan lehúzod a sarut, úgy, hogy a műszer tüskéivel a kapcsolat egy pillanatra se szakadjon meg. Azért jó ez a módszer, mert akkor tudsz áramot mérni, amikor az autó már nyugalomban van. Ha levett sarunál teszed rá a műszert, akkor elsőre sok áramot vesz fel (akár ki is verheti a műszer biztosítékát), és lehet, hogy egy órát is ott kell állnod, mire minden fogyasztó kikapcsol.

Lakatfogóból csak a DC-s tud itt áramot mérni.
eljen
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bonca
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


E-mail
« Új hozzászólás #8482 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 09:28:53 »

Először is köszi a választ! Az elektromos dolgokhoz minimálisan értek. Én is most tesztelem az aksimat a cellazárlat végett, szóval ha vele minden oke, akkor lehet tovább vakarózni. Ezt a 15 perces relé dolgot nem igazán értem, hogy lehet teszteltelni, megnézni, hogy rendesen működik? Vagy honnan, és hogyan kezdjem a keresést szerinted?
Vagy ehhez inkább már szaki kell??

Cellazárlatot úgy teszteltem régebbi 6 kupakos aksin, hogy levettem a kupakokat, megterheltem az aksit, és amelyik cellánál erős pezsgés volt, ott egy lefordított pohárral összegyűjtöttem a gőzt. Vagyis hidrogén gázt. Ha már döglött az aksi, legalább lehessen durranógázozni Smiley

Bonca
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCi 140 LE QXBA
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #8483 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 14:04:11 »

Multiméter/lakatfogó kell.
úgy kell bekötni az akksit, hogy árammérésre állított multimétert bekötöd a + pólus és + saru közé. így méri az átfolyó áram erősségét. Be ne akard indítani, mert az indítási áram látványosan füstté alakítja a műszert. Lakatfogóval egyszerűbb, mérni kell a (+) vezetéken folyó áramot.
Vársz 5 percet, minden fogyasztó lekapcsolva (hifi, klíma, lámpák, riasztó, stb). Ha nincs szivárgás, pár milliamper lehet csak a terhelés.
Ha magasan marad, valami szívja az áramot. A motortéri biztosítéktáblán az egyes biztosítékokat egyenként kivéve meg tudod nézni melyik áramkör a gyanús. Ha egyik sem, akkor a központi táblán vagy a csomagtérin kell a biztosítékokat végignézni.
Ez elég profinak hangzik
Neki is állok
Köszi!!!
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #8484 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 14:06:27 »

eljen

Köszönöm  a válaszokat, ha megtudok vslamit megírom!!
Naplózva
kisherczeg
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38


E-mail
« Új hozzászólás #8485 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 14:08:11 »

 
Cellazárlatot úgy teszteltem régebbi 6 kupakos aksin, hogy levettem a kupakokat, megterheltem az aksit, és amelyik cellánál erős pezsgés volt, ott egy lefordított pohárral összegyűjtöttem a gőzt. Vagyis hidrogén gázt. Ha már döglött az aksi, legalább lehessen durranógázozni Smiley

Bonca


 nyes
 Wink
Naplózva
Signat1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #8486 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 17:56:08 »

nekem van eladó. Smiley

Ment pü
Naplózva
juppe008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 38



« Új hozzászólás #8487 Dátum: 2018.02.15 csütörtök, 21:37:29 »

nekem ugy remlik, hogy automata allason nem vilagit a hatso lampan semmi nappal, csak elol a DRL
van akinel hatul is vilagit automatan nappal?

Megoldható, hogy alapértelmezetten bekapcsoljon, úgy mint az első DRL ?
Ha helyzetjelzőre kapcsolom akkor az nem tetszik benne, hogy visszaveszi az első Ledek fényerejét ... amit nem értek, hogy miért is.
Naplózva

2013 / MK4 fl / Kombi / Titanium / 2.0 Benzin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8488 Dátum: 2018.02.16 péntek, 17:46:11 »

Megoldható, hogy alapértelmezetten bekapcsoljon, úgy mint az első DRL ?
Ha helyzetjelzőre kapcsolom akkor az nem tetszik benne, hogy visszaveszi az első Ledek fényerejét ... amit nem értek, hogy miért is.
mert csakígy működhet törvényi előírás szerint egyszerre.

Szerintem átkapcsolható a világítás, hogy gyujtás ráadására már működjön.Bár gyári drl-esnél nem tudom, van-e ez a lehetőség.
Elmconfiggal megkell nézni(diaggal).
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
sinci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 349



E-mail
« Új hozzászólás #8489 Dátum: 2018.02.17 szombat, 12:33:00 »

Üdv. Ki tudja miért csak 100-ból 1 alkalommal hajtja be a tükröket a távirányítóval történő bezáráskor?
Van valami kombináció amire behajtja, vagy csak véletlenszerűen gondol egyet és behajtja? De nagyon ritkán csinálja.
Köszi!

Naplózva

2010. 2.0 TDCI 136 LE
Adam86
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99


« Új hozzászólás #8490 Dátum: 2018.02.17 szombat, 12:39:09 »

Sziasztok. Kulcsnélküli távirányítót tud valaki beprogramozni? Vettem egy pluszot magamnak de be kéne állítani. Állítólag ELMconfig is tudja (eddig csak Forscant használtam működő kábellel)
Ford markaszervizben 35-öt mondtak kulccsal együtt, de az nekem már van.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6435



E-mail
« Új hozzászólás #8491 Dátum: 2018.02.17 szombat, 13:19:20 »

Sziasztok. Kulcsnélküli távirányítót tud valaki beprogramozni? Vettem egy pluszot magamnak de be kéne állítani. Állítólag ELMconfig is tudja (eddig csak Forscant használtam működő kábellel)
Ford markaszervizben 35-öt mondtak kulccsal együtt, de az nekem már van.

Power_Ford.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8492 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:03:21 »

Sziasztok. Kulcsnélküli távirányítót tud valaki beprogramozni? Vettem egy pluszot magamnak de be kéne állítani. Állítólag ELMconfig is tudja (eddig csak Forscant használtam működő kábellel)
Ford markaszervizben 35-öt mondtak kulccsal együtt, de az nekem már van.
próbáld ki.

https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwja3Ozmtq3ZAhVILFAKHcLuCZIQFggnMAA&url=http%3A%2F%2Fcivil.iffc.ru%2Felmconfig%2F&usg=AOvVaw0GhPdUU-2KhTIIWv4qkB2w
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8493 Dátum: 2018.02.17 szombat, 18:52:44 »

Mai napi mondeo "kis szines": ma délre eltűnt az áram az autóból. Tegnap délben még nyitotta-zárta a kp zárat távirányítóval, ma meg már néma csend... Akkuban 4V feszültség  falbav
1 hete áll, előtte mentem vele 600km-t, majd a városban 2 órát le-fel. Előtte a hegyen állt -10fokban napokig, simán indult, még a levegősödés miatti extra indítózást is kibírta.
Előtte 2 hétig állt, nem volt gondja az indulással.
Töltése 14,2-14,3V volt még múlt vasárnap

(megoldja az autó, hogy ne tudjam használni a túlhordott vezérműszíjjal....  hehe )
A jó hír az, hogy nem találtam parazitát. 15 perc után az akku (+)-on mért áramfelvétel 0,00A-ra csökken. Előtte 10 és 15 perc között 0,2-0,4A.
A rossz hír az, hogy nem derült ki, mi nullázta ki az akksit.

Volt viszont pár izgalmas hibakód:
B10EB:77-6C Driver door double locking motor
B10ED:77-6C Rear door driver side double locking motor
B110A:77-2C Rear door driver side central locking motor
B108F:23-26  Cabin Lock/Unlock Switch

Kulccsal nyitottam-zártam.  Teljes agyhalál....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8494 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 13:07:02 »

xenon,jobb oldali kanyarba világító izzó nem ég,(bal jó),hibakódot tárol hozzá,szakadás az áramkörében.
Izzó jó,csatlakozások rendben.Nincs külön biztije,modult reseteltem.
Gondolom a HCM halálának eljövetele okozhatja.Ami ugye a kesztyűtartó felett lakik a BT modul mellett.

Vegyek mk2-től, vagy érdemes javítani?
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8495 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 17:52:43 »

xenon,jobb oldali kanyarba világító izzó nem ég,(bal jó),hibakódot tárol hozzá,szakadás az áramkörében.
Izzó jó,csatlakozások rendben.Nincs külön biztije,modult reseteltem.
Gondolom a HCM halálának eljövetele okozhatja.Ami ugye a kesztyűtartó felett lakik a BT modul mellett.

Vegyek mk2-től, vagy érdemes javítani?

amennyiben nincs kábelszakadás:

- None of the cornering lights is permanently lit: RENEW the adaptive front lighting module. TEST the system for normal operation If the concern persists:REFER to: Communications Network (418-00 Module Communications Network, Diagnosis and Testing).
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6950



E-mail
« Új hozzászólás #8496 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 18:30:13 »

xenon,jobb oldali kanyarba világító izzó nem ég,(bal jó),hibakódot tárol hozzá,szakadás az áramkörében.
Izzó jó,csatlakozások rendben.Nincs külön biztije,modult reseteltem.
Gondolom a HCM halálának eljövetele okozhatja.Ami ugye a kesztyűtartó felett lakik a BT modul mellett.

Vegyek mk2-től, vagy érdemes javítani?

A vezetékelést kimérted, jó?
A modul nem túl bonyolult, a kanyarbevilagító rész kb egy relé (tranzisztor). Vedd ki, nézz bele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
DzZoltan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #8497 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 19:40:08 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Ketétörött a napfénytetőm meghajtómotorjának(Webasto) a fogaskereke. Lehet külön rendelni? Esetleg tudtok valakit aki legyártaná mint pl. mk3 mondeo ülésmagasság állító motorjának fogaskerekét?

Válaszotokat előre is köszönöm.
Naplózva

2007.12  2.0 Tdci kombi  minden földi jóval.
2006       1.4 Tdci p..cibusz
2001-es 2.0 TDDi kombi, Ghia, 6-seb.+Chip, Navi, tempomat, ülésfűtés stb.
R 1 3 5
 └-┼┼┤
   2 4 6
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8498 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 21:05:18 »

A vezetékelést kimérted, jó?
A modul nem túl bonyolult, a kanyarbevilagító rész kb egy relé (tranzisztor). Vedd ki, nézz bele.
nem mértem még ki,de az madnem biztosan jó.
Továbbá,ahhoz, hogy kimérjem,mindenképpen kikell szedni a kesztyűtartót (kb 1 óra,Sakos tudja  vigyor3 ),és abban a pillanatban meglesz a megoldás, ahogy a kezembe fogom a modult.Ezt már lesakkoztam.
Ami aggaszt, hogy ha nem javítható,egy 250 Ft-os izzó működése érdekében vennem kell majd egy 30e Ft-os modult.
Hogy ezt nem lehetett megoldani ésszerűen(szerűbben),én ezt el sem hiszem... falbav
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42584



« Új hozzászólás #8499 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 21:06:09 »

Sziasztok!

Segítségeteket kérném. Ketétörött a napfénytetőm meghajtómotorjának(Webasto) a fogaskereke. Lehet külön rendelni? Esetleg tudtok valakit aki legyártaná mint pl. mk3 mondeo ülésmagasság állító motorjának fogaskerekét?

Válaszotokat előre is köszönöm.
egy fogaskereket bármikor legyárt neked egy szakműhely.

https://www.google.hu/search?source=hp&ei=vNyJWpycMdHZwALc6YygCg&q=fogasker%C3%A9k+gy%C3%A1rt%C3%A1s&oq=fogasker%C3%A9&gs_l=psy-ab.1.1.0l10.1456.3456.0.7314.11.9.1.1.1.0.100.709.7j1.9.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.11.872.6..35i39k1j0i131k1j0i131i67k1j0i67k1.137.mVuwY0i3h38
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 ... 179   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.