Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.20 szombat, 13:43:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3266357 alkalommal)
0 Felhasználó és 15 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9800 Dátum: 2020.01.18 szombat, 08:12:03 »

Nem lehet hogy azért csinálja, mert ebben a hidegben több fogyasztó megy neked ?

nálam is megy a kiegészítő fűtés + a PTC + ülésfűtés és ha a fűtés automatára van állítva, akkor bekapcsolnak a szélvédő fűtések is automatikusan (igaz ezeket kikapcsolom )
Lekapcsolt lámpával, rádió halkan, ülésfűtés off, állófűtés off, klíma off, szélvédőfűtesek off, alapjártOn 15,1-2-3 Volt
(PTC nincs)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9801 Dátum: 2020.01.18 szombat, 08:30:41 »

Lekapcsolt lámpával, rádió halkan, ülésfűtés off, állófűtés off, klíma off, szélvédőfűtesek off, alapjártOn 15,1-2-3 Volt
(PTC nincs)

Multiméter, akkusarun?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #9802 Dátum: 2020.01.18 szombat, 08:52:21 »

Nekem az a furcsa, hogy állandóan ennyivel tölt, miközben korábban ez változott a nap folyamán.
Halódó akkuval vettük, folyamatosan 14.7-8 körül ment. Feltöltöttem. Másnap miután a reggeli indítást visszapótolta, szépe esett lefelé a fesz. Aztán akkucsere, mert az akku gyenge volt. Azóta figyelem, kb a tendencia hasonló, a visszatöltés után csökken. Ami változott, mióta megvettük, hogy hidegebb lett, és többet használom az állófűtést.
Igazából kedden voltam a Ford nál diagnosztikán, ahol kb 1 órán keresztül gyújtáson volt az autó, amíg túrkásztak benne. Utána indult pöccre, de kb azóta van ez a 15 V érték.
Azóta töltőre tettem, de nem változott.
A diagot h. kód olvasásával kezdték(nem volt), és törléssel ( ABS modulban volt 2, kormányszög meg még vmi) fejezték be.
Arra gondolok, hogy meghűlyíthette vmi az autó elektronikáját, ami miatt ez van. Egy akkusaru le fel hátha helyre teszi.


akkis miéyen ment bele?
cserekor reset megvolt?
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9803 Dátum: 2020.01.18 szombat, 09:18:06 »

akkis miéyen ment bele?
cserekor reset megvolt?
Varta Silver 80Ah
Igen megvolt
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9804 Dátum: 2020.01.18 szombat, 09:25:00 »

Multiméter, akkusarun?
még ahhoz nem jutottam hozzá.
Ez még a tegnapi állapot kiegészítése.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9805 Dátum: 2020.01.18 szombat, 11:06:27 »

Multiméter, akkusarun?
Megmértem, ugyanannyit mutat, mint a fedélzeti, egy két tized ide-oda, de ez elhanyagolható.
Szóval a tegnapi, menetközben tapasztalt értékeket mértékadónak tartom.
Jelenleg beindítás után 15,1-2-3 Volt, úgy hogy semmi komoly fogyasztó nincs rajta.
Leállítás után mértem lakatfogóval (B4K-nak ezúton is köszönet  worship, igaz más miatt kértem tőle kölcsön) áramokat a negatívkábelen.
Leállítás után 2,2A.
kb 20 perccel a leállítás után 1,0A körüli a fogyasztás, ez elfogadható egy ilyen autótól?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9806 Dátum: 2020.01.18 szombat, 11:15:15 »

Megmértem, ugyanannyit mutat, mint a fedélzeti, egy két tized ide-oda, de ez elhanyagolható.
Szóval a tegnapi, menetközben tapasztalt értékeket mértékadónak tartom.
Jelenleg beindítás után 15,1-2-3 Volt, úgy hogy semmi komoly fogyasztó nincs rajta.
Leállítás után mértem lakatfogóval (B4K-nak ezúton is köszönet  worship, igaz más miatt kértem tőle kölcsön) áramokat a negatívkábelen.
Leállítás után 2,2A.
kb 20 perccel a leállítás után 1,0A körüli a fogyasztás, ez elfogadható egy ilyen autótól?


1A sok, 20 perc kevés, motorháztető nyitva....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9807 Dátum: 2020.01.18 szombat, 11:35:02 »

1A sok, 20 perc kevés, motorháztető nyitva....
40 -50 perccel utána 1.4 A. Fogót levéve is 1,4 A  wow1
Ja ezt a műszert nullázni is lehet/kell vigyor3. Nullázás után újra mértem, nullát mutatott a negatívon is, meg a 2 pozitívon is.
Vmi fogyasztás csak kéne legyen nyugalomban nem?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #9808 Dátum: 2020.01.18 szombat, 17:25:10 »

Nekem az a furcsa, hogy állandóan ennyivel tölt, miközben korábban ez változott a nap folyamán.
Halódó akkuval vettük, folyamatosan 14.7-8 körül ment. Feltöltöttem. Másnap miután a reggeli indítást visszapótolta, szépe esett lefelé a fesz. Aztán akkucsere, mert az akku gyenge volt. Azóta figyelem, kb a tendencia hasonló, a visszatöltés után csökken. Ami változott, mióta megvettük, hogy hidegebb lett, és többet használom az állófűtést.
Igazából kedden voltam a Ford nál diagnosztikán, ahol kb 1 órán keresztül gyújtáson volt az autó, amíg túrkásztak benne. Utána indult pöccre, de kb azóta van ez a 15 V érték.
Azóta töltőre tettem, de nem változott.
A diagot h. kód olvasásával kezdték(nem volt), és törléssel ( ABS modulban volt 2, kormányszög meg még vmi) fejezték be.
Arra gondolok, hogy meghűlyíthette vmi az autó elektronikáját, ami miatt ez van. Egy akkusaru le fel hátha helyre teszi.


A vassal közöltétek az akksi cserét?
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9809 Dátum: 2020.01.18 szombat, 17:37:05 »

A vassal közöltétek az akksi cserét?
Igen.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9810 Dátum: 2020.01.18 szombat, 20:18:17 »

Sziasztok!
Új vagyok még itt!Vettem egy 2008-as 1.6 benzines trend felszereltségű mondeót!Ma hoztam haza.Mikor vettem nem reagált az ülésfűtés kapcsolója semmire.Itthon szétszedtem a kapcsolót,letakarítottam mert rettenetesen oxidos volt.Most erős nyomásra reagál,világítanak a ledek is,de nem érzékelem hogy fűtene az ülés.Szokott oly módon behalni a kapcsoló,hogy látszólag működik,de nem ad áramot a fütőszálnak?Illetve van még stekker valahol a kapcsoló és az ülés között ami kontakthibás lehet?
Köszönöm!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9811 Dátum: 2020.01.18 szombat, 21:37:57 »

Sziasztok!
Új vagyok még itt!Vettem egy 2008-as 1.6 benzines trend felszereltségű mondeót!Ma hoztam haza.Mikor vettem nem reagált az ülésfűtés kapcsolója semmire.Itthon szétszedtem a kapcsolót,letakarítottam mert rettenetesen oxidos volt.Most erős nyomásra reagál,világítanak a ledek is,de nem érzékelem hogy fűtene az ülés.Szokott oly módon behalni a kapcsoló,hogy látszólag működik,de nem ad áramot a fütőszálnak?Illetve van még stekker valahol a kapcsoló és az ülés között ami kontakthibás lehet?
Köszönöm!

Nem a kapcsoló ad áramot a fűtőszálnak, de még feszültséget sem.
A kapcsoló csak PWM jellel vezérli az ülésben a modult, ami működteti a fűtőszálakat.



2008, 1.6 trend.....   Magadat bünteted ezzel?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.18 szombat, 21:39:38 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9812 Dátum: 2020.01.18 szombat, 21:44:55 »

Nem a kapcsoló ad áramot a fűtőszálnak, de még feszültséget sem.
A kapcsoló csak PWM jellel vezérli az ülésben a modult, ami működteti a fűtőszálakat.



2008, 1.6 trend.....   Magadat bünteted ezzel?

Még nem tudom!
Azt teszem?
Naplózva
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9813 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 17:00:47 »

40 -50 perccel utána 1.4 A. Fogót levéve is 1,4 A  wow1
Ja ezt a műszert nullázni is lehet/kell vigyor3. Nullázás után újra mértem, nullát mutatott a negatívon is, meg a 2 pozitívon is.
Vmi fogyasztás csak kéne legyen nyugalomban nem?
Fejlemény.
Akkusarut levettem.
Így töltöttem fel az akkut. Lidlis töltő. Kb 1 óra alatt feltöltött, szóval nem hiányzott belőle sok.
Akkusaru vissza. Próbakör Bp->Érd.
Jelenleg 14,5-6 Volton ketyeg a rendszer. Ugyanakkora terheléssel( lámpa, fűtések, stb) mint korábban.

Sztem az 1 órányi gyújtáson lét, meg esetleg a diagnosztikák sora összekuszált vmit.

Egyelőre Problem Solved.
A többi a hosszútávú használat után derül ki.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9814 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 17:04:34 »

Fejlemény.
Akkusarut levettem.
Így töltöttem fel az akkut. Lidlis töltő. Kb 1 óra alatt feltöltött, szóval nem hiányzott belőle sok.
Akkusaru vissza. Próbakör Bp->Érd.
Jelenleg 14,5-6 Volton ketyeg a rendszer. Ugyanakkora terheléssel( lámpa, fűtések, stb) mint korábban.

Sztem az 1 órányi gyújtáson lét, meg esetleg a diagnosztikák sora összekuszált vmit.

Egyelőre Problem Solved.
A többi a hosszútávú használat után derül ki.


Ilyen nem lehetséges.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9815 Dátum: 2020.01.19 vasárnap, 18:30:54 »

Ilyen nem lehetséges.
Ok.
A jelen állapot szerint azóta volt magas a fesz.
De egyelőre a saru le/fel rendezte a dolgokat.
A többit az idő hozza.
Lehet a külső hőmérséklet változása csap be.
Hazafele Érdről 13,6 ra lement. De közben enyhült az idő +2-3 fokra.   
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #9816 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 09:59:51 »

Így télvíz idején normális, hogy 15V feletti értéket mutat a kijelző, járó motornál?
Az akku 2 hónapos. Tegnap tűnt fel a jelenség, így biztos ami biztos este feltöltöttem, de a mai napon autózva is 15,1-15,3V feszültségeket láttam, pedig ma elég sokat mentem ahhoz, hogy az indításoknál felvett áramot vissza tudja pótolni simám.
Külső hőmérséklet 0 fok körül volt. Nincs "alacsony akku feszültség" hiba üzenet. Ha leállítom a motort a kapocsfeszültség leesik 13Vra, és szépen lassan megy lefelé. Egy óra múlva már 12,3-4-5 V körül van. Indításnál sem esik le 11V alá. Fél óra állófűtés járatás alatt sem esik 12V alá.

Hétvégén mentem kicsit a kocsival, néztem, és indítás után pár percig nekem is 15V körüli értékeket mutatott. Mondjuk nálam 2 ülésfűtés, PTC. Korábban nem néztem, hogy mit töltött.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #9817 Dátum: 2020.01.20 hétfő, 20:58:34 »

Skacok

Az miért van/mi lehet a bibi , hogy az index gyújtáson és vészvillogóval rendesen működik/villog, de ha beindul a kocsi , akkor már gyorsan villog,
mintha ki lenne égve valamelyik izzó de nincs.
találkoztatok már ilyennel  nemtudom
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9818 Dátum: 2020.01.21 kedd, 19:52:01 »

Kb 1 óra alatt feltöltött, szóval nem hiányzott belőle sok.
Szerintem hibás a következtetés. Ha egy lemerült akku egy óra után már nem vesz fel töltést, akkor az elvesztette a kapacitását.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9819 Dátum: 2020.01.21 kedd, 19:54:37 »

Skacok

Az miért van/mi lehet a bibi , hogy az index gyújtáson és vészvillogóval rendesen működik/villog, de ha beindul a kocsi , akkor már gyorsan villog,
mintha ki lenne égve valamelyik izzó de nincs.
találkoztatok már ilyennel  nemtudom
Nem ahhoz van köze, hogy világít mondjuk a tompított is, amikor begyorsul? Egyébként testelés hibára gyanakszom (vagy esetleg LED-es izzókat tákolt bele valaki?)
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #9820 Dátum: 2020.01.21 kedd, 20:03:02 »

Szerintem hibás a következtetés. Ha egy lemerült akku egy óra után már nem vesz fel töltést, akkor az elvesztette a kapacitását.
Nem volt lemerülve az akku.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Bencsik666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9821 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 18:54:53 »

Sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy az ablaktörlő lapát néha 10-15 fokos szögben áll meg.törölni lemegy 0 pontra 2011 16 D mondeó.köszönöm!!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9822 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 19:43:38 »

Sziasztok.azt szeretném kérdezni hogy az ablaktörlő lapát néha 10-15 fokos szögben áll meg.törölni lemegy 0 pontra 2011 16 D mondeó.köszönöm!!
Bocs, ennek a mondatnak neki futnál mégegyszer?
Naplózva
Bencsik666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9823 Dátum: 2020.01.23 csütörtök, 21:38:21 »

Bocs, ennek a mondatnak neki futnál mégegyszer?
helló azt szerettem volna kérdezni hogy az ablaktörlő lapát 15 fokos szögben áll meg.nem megy vissza teljesen.ha törlök vele akkor működés közben rendesen le megy.most meg rendesen működik!ha lekapcsolom lent áll meg. Van benne valami véghejzet kapcsoló?vagy ez mi lehetett?
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #9824 Dátum: 2020.01.24 péntek, 07:23:18 »

Hát... Helyzet az van, de inkább vész...  rinya Siralmas...
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9825 Dátum: 2020.01.24 péntek, 07:29:46 »

Hát... Helyzet az van, de inkább vész...  rinya Siralmas...

Mi a baj Laci bá'...elfogyott a pia?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6475


E-mail
« Új hozzászólás #9826 Dátum: 2020.01.24 péntek, 07:38:16 »

Mi a baj Laci bá'...elfogyott a pia?  hehe
Hát az még a kisebbik baj lenne, de Kölcsey ismét forog a sírjában... Ami ennél is nagyobb, hogy ez már senkit sem zavar..
Na jó, eltüntem!
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #9827 Dátum: 2020.01.24 péntek, 07:43:40 »

Hát az még a kisebbik baj lenne, de Kölcsey ismét forog a sírjában... Ami ennél is nagyobb, hogy ez már senkit sem zavar..
Na jó, eltüntem!
AdminA biztos netflixet néz inkább.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #9828 Dátum: 2020.01.25 szombat, 17:23:45 »

Srácok

Akkor most hány voltos izzító gyertya kell egy 2012-s mondiba, mert valahol 11v-st és van ahol 11 és 5 v-s izzító gyertyát irnak
csak a 11v-s M10-s míg az 5 v-s M8-s menettel van és nekem meg cserélni kellene és igy nem tudom melyiket rendeljem

a választ köszönöm előre is
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #9829 Dátum: 2020.01.25 szombat, 18:40:16 »

Srácok

Akkor most hány voltos izzító gyertya kell egy 2012-s mondiba, mert valahol 11v-st és van ahol 11 és 5 v-s izzító gyertyát irnak
csak a 11v-s M10-s míg az 5 v-s M8-s menettel van és nekem meg cserélni kellene és igy nem tudom melyiket rendeljem

a választ köszönöm előre is

Szerintem ez kell Neked is, mint anno Nekem:

https://cromax.hu/izzitogyertya_citroen_ford_peugeot_56024?kereso_modell=0
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
tszab3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #9830 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 18:44:59 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Egy 2009.12 havi Mk4  Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Mondeóm van.
2-3 hónapja tapasztalom, hogy a töltés jelző 1-2 kilométer után folyamatosan elkezd világítani.
Több szerelő is látta, de tanácstalanok.
Az akksi be lett mérve szaki által és teljesen jónak mondta, a generátor 14.4-en tölti az akksit, gyertyacsere megtörtént.
Már kb1500km-t mentem vele így, de szerencsére nem tapasztaltam semmilyen más negatívumot, viszont nagyon zavaró a kijelző folyamatos világítása.
Találkozott már valaki hasonló problémával, ill. van tippetek milyen irányba induljak, hogy megszünjön végre a hibajelzés?

Köszi előre is, Tamás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #9831 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 18:57:50 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni.
Egy 2009.12 havi Mk4  Duratec 16V Ti-VCT (125 le)  Mondeóm van.
2-3 hónapja tapasztalom, hogy a töltés jelző 1-2 kilométer után folyamatosan elkezd világítani.
Több szerelő is látta, de tanácstalanok.
Az akksi be lett mérve szaki által és teljesen jónak mondta, a generátor 14.4-en tölti az akksit, gyertyacsere megtörtént.
Már kb1500km-t mentem vele így, de szerencsére nem tapasztaltam semmilyen más negatívumot, viszont nagyon zavaró a kijelző folyamatos világítása.
Találkozott már valaki hasonló problémával, ill. van tippetek milyen irányba induljak, hogy megszünjön végre a hibajelzés?

Köszi előre is, Tamás
diagnosztika, hibakod olvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9832 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 20:21:36 »

Üdv!

Honnan lehet megtudni, hogy hány Amperes generátor van az autóban.
Azt láttam (cromaxnál), hogy a benzineshez 120A-t, a dieselhez 150A-t ír.
Az enyém 2,3 benzin szóval ha csak 120A van benne az szomorúvá tenne, persze nem kizárt.

Ha így van a 120A helyére simán felszerelhető a 150A-s vagy valamit még át kell alakítani (felfogatás, vezetékek, stb)Huh?
Van esetleg még nagyobb A opció?

Ha valakinek van tapasztalata ilyen téren és megosztaná megköszönném!  worship
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.27 hétfő, 20:25:11 írta Gyuri74 » Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #9833 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 20:29:45 »

Üdv!

Honnan lehet megtudni, hogy hány Amperes generátor van az autóban.
Azt láttam (cromaxnál), hogy a benzineshez 120A-t, a dieselhez 150A-t ír.
Az enyém 2,3 benzin szóval ha csak 120A van benne az szomorúvá tenne, persze nem kizárt.

Ha így van a 120A helyére simán felszerelhető a 150A-s vagy valamit még át kell alakítani (felfogatás, vezetékek, stb)Huh?
Van esetleg még nagyobb A opció?

Ha valakinek van tapasztalata ilyen téren és megosztaná megköszönném!  worship

etis vagy picicica.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bencsik666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9834 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 21:03:32 »

Sziasztok azt szeretném kérdezni hogy a telók párosítva vannak a sony rádióval.pár perc után nem működnek.nem lehet telózni.eddig nem volt vele gond.sarut még nem vettem le!valaki tudna segíteni.köszönöm!
Naplózva
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9835 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 21:05:30 »

etis vagy picicica.

Megoldottam, rá van írva...  taps



Viszont akkor nem tudom mi a sz@rt csináljak, a feszültség megfelelő még alapjáraton is megvan 14,4V körül.
Az tény, hogy sok a fogyasztó + erősítő
De akkor ez ezek szerint ennyit tud, veszek egy rendes "okos" akkutöltőt aztán töltögetem pár hetente...
Talán nem nyírom ki az új akksit mint az eddigieket.
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #9836 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 21:10:33 »


Ha alapjáraton (is) 14,4 -et tölt, akkor az akku gyenge/nem megfelelő és/vagy valami hőmérséklet érték átveri a PCM-et.  Ez nem dízel.

A legnagyobb hidegben volt indítás után 14.3V pár percig, aztán 14....13.8 -ra állt be.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.27 hétfő, 21:13:35 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 256



« Új hozzászólás #9837 Dátum: 2020.01.27 hétfő, 21:34:48 »

Ha alapjáraton (is) 14,4 -et tölt, akkor az akku gyenge/nem megfelelő és/vagy valami hőmérséklet érték átveri a PCM-et.  Ez nem dízel.

A legnagyobb hidegben volt indítás után 14.3V pár percig, aztán 14....13.8 -ra állt be.
Most hidegindítás után mértem, nem vártam percekig, nem tudom mennyire áll be majd kipróbálom.
1 hónapos Ford gyári 75Ah-s start-stopos akksi van benne.
Fordulaton sem megy 14,5-6 fölé.
Az tény hogy rövid távon van használva és tél van meg minden...
Majd kiderül
Naplózva

Chrysler Town&Country 3.8i V6 aut. '08
Ford Mondeo MK3 2.0i Ghia '01
Volvo S80 2.4i aut. '00
Ex: Ford Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi '10
Ex: Ford Scorpio 2.9 24V SW Cosworth Ghia '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 16V SW aut. '95
Ex: Ford Scorpio 2.0 8V SW '95
Ex: Ford Sierra 2.0 8V EFI '85
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9838 Dátum: 2020.01.28 kedd, 10:08:36 »

Megoldottam, rá van írva...  taps

Viszont akkor nem tudom mi a sz@rt csináljak, a feszültség megfelelő még alapjáraton is megvan 14,4V körül.
Az tény, hogy sok a fogyasztó + erősítő
De akkor ez ezek szerint ennyit tud, veszek egy rendes "okos" akkutöltőt aztán töltögetem pár hetente...
Talán nem nyírom ki az új akksit mint az eddigieket.
Miért kéne bármit is csinálnod? Ha alapjáraton is megfelelő a feszültség, az azt jelenti, hogy a generátor tölt, és el tudja látni teljesítménnyel a sok fogyasztót is vagyis minden fogyasztó annyi áramot tud felvenni, amennyit akar.
Ha gyenge lenne a generátor, akkor kevés lenne a feszültség.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9839 Dátum: 2020.01.28 kedd, 10:14:14 »

Üdv!

Honnan lehet megtudni, hogy hány Amperes generátor van az autóban.
Azt láttam (cromaxnál), hogy a benzineshez 120A-t, a dieselhez 150A-t ír.
Az enyém 2,3 benzin szóval ha csak 120A van benne az szomorúvá tenne, persze nem kizárt.

Ha így van a 120A helyére simán felszerelhető a 150A-s vagy valamit még át kell alakítani (felfogatás, vezetékek, stb)Huh?
Van esetleg még nagyobb A opció?

Ha valakinek van tapasztalata ilyen téren és megosztaná megköszönném!  worship

Csak jelzem hogy ha 200amperos generátort tennèl bele sem töltené jobban az akkut! Az akku 10-15A-nél többet nem tud felvenni ezen a feszültségen!
Naplózva
tszab3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #9840 Dátum: 2020.01.28 kedd, 11:27:17 »

diagnosztika, hibakod olvasás.

Köszi a tippet, de a szerelő diagnosztikával sem talált megoldásra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48446



« Új hozzászólás #9841 Dátum: 2020.01.28 kedd, 11:44:46 »

Köszi a tippet, de a szerelő diagnosztikával sem talált megoldásra.
akkor vidd el fordszervízbe gyári diagra.Valaminek kell lennie.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26655


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #9842 Dátum: 2020.01.28 kedd, 13:17:49 »

Gyurka81 Gyuri74 fia lehet?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Gyurka 81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #9843 Dátum: 2020.01.28 kedd, 16:51:32 »

Gyurka81 Gyuri74 fia lehet?  hehe

Nem tudok róla!
Naplózva
steve78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 396



« Új hozzászólás #9844 Dátum: 2020.01.28 kedd, 18:42:52 »

Gyurka81 Gyuri74 fia lehet?  hehe

Inkább a testvére.  vigyor3
Naplózva

Mondeo Turnier MKIV Titanium, 2011, 2.0TDCI 140 LE UFBA, 6 seb. kézi
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1123


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #9845 Dátum: 2020.01.28 kedd, 19:51:28 »

Hölgyek ,Urak

Van megint egy furcsán működő elektronika és a fentebb irt még fen áll

Szóval a régi jelenség:  ha beindul a kocsi az index gyorsabban villog, de semmilyen hiba nincs és hiba kód sincs , gyújtáson minden rendben

Új jelenség : ha gyújtáson van az autó, a park radar működik, ha beindítom a kocsit és míg el nem éri a 14V-t addig működik, de amint eléri v. meghaladja a 14V-t abban a pillanatban egy hosszút sípol és 6-t villog,Hibakód nincs

ezekre valami ötlet , esetleg aksi döglődése miatt lehet ilyen jelenség ?

Válaszokat előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.28 kedd, 20:11:36 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Hosszúka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #9846 Dátum: 2020.01.28 kedd, 20:28:11 »

Sziasztok! Még új vagyok itt, és máris a segítségeteket kérném! Mondeo mk4 es 2008as kiadás 103kw-os 2.0 dizelemhez keresek érintőképernyős navigációs rádióm egybe van építve a klímavezérlő panellel na ilyet keresek komplett sajnos elég nehéz  ugyanolyat találni bontottat. Ha tudna valaki segíteni nagyon örülnék. Köszönöm szépen előre is!
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4940



E-mail
« Új hozzászólás #9847 Dátum: 2020.01.28 kedd, 20:37:35 »

Sziasztok! Még új vagyok itt, és máris a segítségeteket kérném! Mondeo mk4 es 2008as kiadás 103kw-os 2.0 dizelemhez keresek érintőképernyős navigációs rádióm egybe van építve a klímavezérlő panellel na ilyet keresek komplett sajnos elég nehéz  ugyanolyat találni bontottat. Ha tudna valaki segíteni nagyon örülnék. Köszönöm szépen előre is!

Miért kell komplett? Javítani is lehet és belül független modulokból áll. Amúgy Travelpilot NX a böcsületes neve.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Hosszúka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #9848 Dátum: 2020.01.28 kedd, 21:21:29 »

Miért kell komplett? Javítani is lehet és belül független modulokból áll. Amúgy Travelpilot NX a böcsületes neve.
Naplózva
Hosszúka
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #9849 Dátum: 2020.01.28 kedd, 21:37:33 »


Azért mert a rádio 1 órát működik aztán kikapcsol nincs bluetooth kapcsolat se fűtésem
Naplózva
Oldalak: 1 ... 190 191 192 193 194 195 196 [197] 198 199 200 201 202 203 204 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.079 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.