Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:40:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3600592 alkalommal)
0 Felhasználó és 48 vendég van a témában
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1500 Dátum: 2013.06.14 péntek, 09:05:08 »

Sziasztok!
Használtan vásárolt (2010es) S-max-ban lévő 6000CD-s egységen lehet látni, hogy eddig 5 telefon lett bluetooth kapcsolattal "betanítva". Hogy lehet a korábbi telefonokat elfelejtetni a kihangosítóval? Roll Eyes
 worship


Nyomd a menü gombot mikor a párosított készüléket kiírja és lesz egy olyan opció, hogy delete.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1501 Dátum: 2013.06.14 péntek, 09:09:58 »

Nyomd a menü gombot mikor a párosított készüléket kiírja és lesz egy olyan opció, hogy delete.
Köszi az infót... worship a párosítás megvolt .. meg van a törlés is...
 wave
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.14 péntek, 09:33:34 írta Benedek » Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1502 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:14:16 »

Mennyibe kerül mostanában egy gombsorcsere?
Pofátlanul sokba. De a gomb jónak tűnik.
Állítólag a tempomat modul is tud ilyet csinálni. A modul okos módon a kormány leszerelésével cserélhető csak. Fogok kapni kipróbálásra gombot is, modult is.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1503 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:28:21 »

Sziasztok!
Újabb kérdés... vigyor3
Hármas mondeoban a szivargyújtó biztosítékával lehetett variálni (gyújtás nélkül legyen-ne legyen benne delej).. ezt S-maxban (mondeoban  vigyor3 ) hogy lehet elérni... Tehát az újabb szériákban is van ilyen opció?
 worship
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1504 Dátum: 2013.06.14 péntek, 10:29:34 »

Sziasztok!
Újabb kérdés... vigyor3
Hármas mondeoban a szivargyújtó biztosítékával lehetett variálni (gyújtás nélkül legyen-ne legyen benne delej).. ezt S-maxban (mondeoban  vigyor3 ) hogy lehet elérni... Tehát az újabb szériákban is van ilyen opció?
 worship

Minek is? 15-20 perc után az elsőtől (smaxbam) elveszi a delejt. Ami csomiban van, attól nem!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1505 Dátum: 2013.06.14 péntek, 11:04:52 »

Minek is? 15-20 perc után az elsőtől (smaxbam) elveszi a delejt. Ami csomiban van, attól nem!
worship
Most ismerkedünk a járgánnyal... köszi az infót.... wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1506 Dátum: 2013.06.17 hétfő, 23:30:44 »

Sziasztok!
S-maxunkkal ismerkedem... Aux gomb van a cd lejátszón, csak csatlakozó nincs a kesztyűtartóban (6000 cd).. ebbe is belehet valahogy építeni (utólag ) a csatlakozót?  vigyor3
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1507 Dátum: 2013.06.18 kedd, 06:35:20 »

Sziasztok!
S-maxunkkal ismerkedem... Aux gomb van a cd lejátszón, csak csatlakozó nincs a kesztyűtartóban (6000 cd).. ebbe is belehet valahogy építeni (utólag ) a csatlakozót?  vigyor3

Mesélj róla, évjárat, motor, eddigi tapasztalatok...

Gtraula!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Benedek
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2518


S-max Trend 2,0 TDCI


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1508 Dátum: 2013.06.18 kedd, 22:23:05 »

Mesélj róla, évjárat, motor, eddigi tapasztalatok...

Gtraula!
Wink
Kapunk a fejünkre szét OFFoljuk a témát... vigyor3 2010 2,0 TDci Titanium, fehér, 7 üléses.... TETSZIK...  taps
 wave
Naplózva

MKI 1,6 clx 2évig , MKIII 2,0 GHIA 10 évig , s-max 2,0 Tend, 1,5 EcoBoost Titanium a jelen...
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1509 Dátum: 2013.06.20 csütörtök, 23:07:52 »

Minek is? 15-20 perc után az elsőtől (smaxbam) elveszi a delejt. Ami csomiban van, attól nem!

Szia!

Ezt kifejtenéd bövebben, én nemrég vettem egy szivargyujtóról működő hűtőládát és pont ilyen információra lenne szükségem a használatához.
(S-MAX)
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1510 Dátum: 2013.06.21 péntek, 08:47:16 »

Szia!

Ezt kifejtenéd bövebben, én nemrég vettem egy szivargyujtóról működő hűtőládát és pont ilyen információra lenne szükségem a használatához.
(S-MAX)
2 aljzatod van.a váltó felett a gyujtás levétele után 15perccel már nincs villany.a csomitartóban lévőben pedig folyamatosan van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1511 Dátum: 2013.06.21 péntek, 10:48:24 »

Nálam biztos nem csúszott le semmi a naviról, mert nem volt piszkálva. Végüls tök egyszerű a dolog, a normál rádióantenna talpában van a GPS antenna. A belső világítás kipattintása után simán hozzáférhető.
Az 5V-ot megkapja, tehát a kábelezés jó.
Maga az antenna belül eléggé szétrohadt a víztől, a csatlakozó tüskéje is letörött a korróziótól. Szétszedtem, kipucoltam, a tüskét visszaforrasztottam, de meg se nyikkan. Venni kell ezt is.
Alig két hónapja cseréltem le a GPS-es antenna talpat. Ma vettem észre, hogy már ez sem működik.  gun gun falbav
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
maximális
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64



« Új hozzászólás #1512 Dátum: 2013.06.21 péntek, 19:22:42 »

2 aljzatod van.a váltó felett a gyujtás levétele után 15perccel már nincs villany.a csomitartóban lévőben pedig folyamatosan van.

Hát ez az enyémben nem működik, mert nálam mindig van áram mind a kettőben. (gyujtáskulcs kivéve, autó bezárva)
Naplózva

S-MAX 2.0 TDCi Titanium 2006 DPF nélkül QXWB motorkód
tibcsi78
Vendég
« Új hozzászólás #1513 Dátum: 2013.06.25 kedd, 23:02:34 »

Sziasztok!

A múlt héten sikerült vásárolnom egy mondeót (2010. 05. havi, 2.0 tdci 120 kw). Nagyon pöpec a gép, van hozzá gyári leszerelhető vonóhorog, amit fel is tudok szerelni a helyére, csak az elektromos csatlakozót nem tudom, hogy hogyan lehet levarázsolni a lökhárító alól. Tudna ebben valaki segíteni? A lökhárító alja csak a vonóhorognál van kivágva.

Megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni! help

Köszönettel:Tibcsi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1514 Dátum: 2013.06.26 szerda, 10:41:29 »

Sziasztok!

A múlt héten sikerült vásárolnom egy mondeót (2010. 05. havi, 2.0 tdci 120 kw). Nagyon pöpec a gép, van hozzá gyári leszerelhető vonóhorog, amit fel is tudok szerelni a helyére, csak az elektromos csatlakozót nem tudom, hogy hogyan lehet levarázsolni a lökhárító alól. Tudna ebben valaki segíteni? A lökhárító alja csak a vonóhorognál van kivágva.

Megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni! help

Köszönettel:Tibcsi
A horog mellett bal oldalon van felhajtva a csatlakozó, azt kell lefelé húzni.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Kázy
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #1515 Dátum: 2013.06.26 szerda, 10:43:42 »

Sziasztok!

A múlt héten sikerült vásárolnom egy mondeót (2010. 05. havi, 2.0 tdci 120 kw). Nagyon pöpec a gép, van hozzá gyári leszerelhető vonóhorog, amit fel is tudok szerelni a helyére, csak az elektromos csatlakozót nem tudom, hogy hogyan lehet levarázsolni a lökhárító alól. Tudna ebben valaki segíteni? A lökhárító alja csak a vonóhorognál van kivágva.

Megköszönném, ha valaki tudna ebben segíteni! help

Köszönettel:Tibcsi

Hali
Gratula a géphez! Az enyémet csak egyszerűen le kell hajtani.
Naplózva

2009. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #1516 Dátum: 2013.06.26 szerda, 10:45:45 »

Itt megtudod nézni: http://www.youtube.com/watch?v=Td3ssLD55PA
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1517 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 11:57:02 »

Sziasztok!

Lehet, hogy van egy kis elektromos problémám. Motor indítása után néha világít pár másodpercig (2-15) az akku visszajelző lámpa. Megnéztem teszt módban:
Gyújtás: 11,5-11,6 (leállítás után)
Gyújtás: elfelejtettem megnézni (estés állás után)
Menet közben: 13,5-13,9

Akksi egy éven belül volt cserélve Ford márkaszervizben.

Nem tudom mennyi a töltőfeszültsége a gépnek, ha az jó, akkor az akku lehet a hibás, vagy eloxidálódott valami csati?

Köszi.
Med.

Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1518 Dátum: 2013.06.27 csütörtök, 12:17:56 »

Sziasztok!

Lehet, hogy van egy kis elektromos problémám. Motor indítása után néha világít pár másodpercig (2-15) az akku


Szrad se le. Mind ilyen.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1519 Dátum: 2013.06.28 péntek, 15:09:28 »

Szrad se le. Mind ilyen.

Köszi, biztató Smiley
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1520 Dátum: 2013.06.28 péntek, 15:19:43 »

Köszi, biztató Smiley

Ne add fel, az enyém nem olyan.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
medvegyev
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72


« Új hozzászólás #1521 Dátum: 2013.06.28 péntek, 15:50:32 »

Ne add fel, az enyém nem olyan.


Hát akkor most jó lenne tudni, hogy visszavigyem gariba és csapjak oda az asztalra, vagy majd a szerviz csap arcon egy combos számlával, valami egyéb hiba miatt.
Naplózva

Ford Mondeo MK4 1.8 TDCi Trend
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1522 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:56:26 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy anyósülés felöli ablakemelő elfelejtette hogy tudnia kéne automatán is felhuzni az ablakot nem csak ugy ha folyamatosan huzom a gombot.Lefele müxik az automata.Ja és a vezetőülés kapcsolóval és az ajtón levővel is ugyanaz.
A többi ablak tudja a dolgát....mi lehet erre a megoldás?
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1523 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 21:57:30 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy anyósülés felöli ablakemelő elfelejtette hogy tudnia kéne automatán is felhuzni az ablakot nem csak ugy ha folyamatosan huzom a gombot.Lefele müxik az automata.Ja és a vezetőülés kapcsolóval és az ajtón levővel is ugyanaz.
A többi ablak tudja a dolgát....mi lehet erre a megoldás?


Felhúzod teljesen és még nyomva tartod a gombot 2-3-4 másodpercig.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1524 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:00:15 »

Sziasztok!
Olyan problémám lenne hogy anyósülés felöli ablakemelő elfelejtette hogy tudnia kéne automatán is felhuzni az ablakot nem csak ugy ha folyamatosan huzom a gombot.Lefele müxik az automata.Ja és a vezetőülés kapcsolóval és az ajtón levővel is ugyanaz.
A többi ablak tudja a dolgát....mi lehet erre a megoldás?


Ha jól emlékszem, akkor ezt kell csinálni:

Engedd le az ablakot.
A gombot folyamatosan tartva húzd fel az ablakot, és még mindig tartsd úgy a gombot vagy 10 másodpercig /felhúzott ablak mellett/
Ezzel ismét feltanítottad az ablakot.
Vedd le a gyújtást, újra add rá, aztán próbáld ki, hogy megy-e az automata felhúzás.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1525 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:03:46 »

Felhúzod teljesen és még nyomva tartod a gombot 2-3-4 másodpercig.



Fog kattanni is egyet.
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
husi1986
Vendég
« Új hozzászólás #1526 Dátum: 2013.07.01 hétfő, 22:34:19 »

köszönöm!holnap kiprobálom
Naplózva
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1527 Dátum: 2013.07.03 szerda, 10:45:58 »

[img]Sziasztok!

Üdv mindenkinek itt a fórumon. Előszőr irok itt és máris lenne pár kérdésem. Már 2005 óta mondeot használok eddig egy Mk3 2002-es 1.8 ambient benzinest hajottam amit sajnos a múlt héten megtörtek. Új kocsi vásárlása mellett döntöttem ami egy 2008-as 1.8 TDCi MK4 Ghia lett, melyben a vásárláskor már az eredeti halogén ház helyett bi-xenon fényszóróház és utólagos xenon "izzó" került. Sajnos másnap a vásárlás után kialudt az egyik xenon lámpa, valamint észrevettem hogy nincs helyzetjelző beépítve a bal oldali lámpatestbe. Ezeket még a kereskedővel egyeztetve gyorsan orvosoltuk kicserélték a xenont és a helyzetjelzőt (persze a kereskedő által javasolt maszek autóvillamosságisnál). Az utólagos xenon mondjuk elég érdekes összeforrasztott dróttal lett bekötve, de működik.
https://lh3.googleusercontent.com/WodNqX6CdjbP1oGEw4fIygI1Bq89e0_WPpMCk2r91tk=w276-h207-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/3x6jpNhmQf7z6PPivSqNahy-Q2quHeDmlJ-6s5dsDhA=w276-h207-p-no
https://lh5.googleusercontent.com/-1CezZU3wTvWM44CHhmjd5kNBcnoGGMO6oJBT9YcpLM=w239-h179-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/Emy_3rtWM_TleCjhtuEpGY036jZS1tN0FmVzOfZbrrk=w240-h179-p-no
1. Mivel ez a kocsi eredetileg halogén lámpatesttel rendelkezett manuális fényszoró magasság kapcsoló van benne. Ez viszont nem működik vagy nincs bekötve (nem tudták még kideríteni) a jelenlegi bi xenon lámpatesttel. Az auton van gyári fényszoró mósó, gyári a xenon lámpatest is ami projektoros fix, és fix H1-es kanyarizzó is van benne.
Sajnos automatikus szintszabályozás nincs az autóban gondolom azért mert eredetileg halogén lámpás volt.

Kérdésem az lenne hogy szerintetek megoldható-e valahogy az automatikus szintszabályozás, mondjuk egy utólagos Hella szintszabályzóval, vagy bontott gyári szintszabályzó beépítésével, vagy ez utóbbihoz kanyarmodul (AFS) is kellene?
Azt honan tudom hogy van e kocsiban esetleg AFS modul, mert a bitzosíték táblán vanF39 és F43-ban is biztosíték amik ezekért felelnek.
Jelenleg az is elég lenne ha a bi-xenon lámpatestbe beépített mozgatómotort valahogy működésre lehetne bírni a manuális szintszabályzó kapcsolóval a műszerfalról. Jelenleg nem minden esetben indításkor bolint egyet a xenon projektor, de ez valószínűleg az a trükk elektronika ami a hatóságok megtévesztésére lett kitalálva hogy le fel járassa a mozgatómotort az utólagos xenon miatt. Bár én nem láttam a kis fekete dobozkát ami ezt vezérelné.
Jó lenne tudni hol jön ki a mozgató motor jele a lámpatest fő csatlakozójánál, mert gondolom ha az be van kötve akkor manuálisan is kéne mozdulnia?

Az hogy a kanyarizzók is működjenek nem is merek álmodni, de ha az is megoldható lenne nagyon örülnék neki, csak ahhoz tuti kell valamilyen modul amit nem tudom hogy utólag be lehet e tenni?

Mellékelem a fotókat a lámpáról kocsiról. Aki ütközött már hasonló utólagos xenon problémába, eredetileg halogenes kocsival kérem írjon vagy ha van olyan szerelő aki tudhat megoldást erre az is jól jönne. Nem vagyok még ismerős itt a fórumon ezért irjatok elérhetőséget is ha van kontakt.
Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget.

« Utoljára szerkesztve: 2013.07.03 szerda, 11:52:51 írta Ltomi78 » Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1528 Dátum: 2013.07.03 szerda, 10:52:50 »

Tavaly kicseréltem a xenon izzókat, mert baromi gyengének találtam a világítást. A drágább Philips izzókat vettem az erősebb fény és jobb minőség érdekében. Elsőre jobbnak tűnt, de lenyűgözve soha nem voltam tőle. Utána egyre inkább az lett az érzésem, hogy ez még egy hagyományos halogén fényével sem vetekszik. Végül 2 hete elmentem megméretni a fényerőt, ahol azt mondták ez nagyon gyenge teljesítmény egy alig használt izzótól. Az egyik oldalon a műszer 2100-as, a másikon 1100-as értéket mért tompított állásban. Állítólag egy jó izzónak 4000 körüli értéket kéne produkálnia, és trafó hiba ilyet nem okozhat. Az vagy működik vagy nem.
Visszavittem az izzókat garanciális bevizsgálásra. Most a régieket tettem vissza, és bizony kb. ugyanazt a fényerőt tapasztalom, talán még jobbnak is tűnik.

Ami fura nekem, hogy miért tompított állásban mérik a fényerőt. Ma próbálgattam fehér fal előtt és nem azt tapasztaltam amit vártam. Úgy gondolom, hogy tompított állásban csak ki van takarva a fénykéve magasra világító része. Viszont szemre úgy tűnik, hogy az alsó rész is jóval erősebb reflektor állásban, mint tompítottban. Mintha tompított állásban az izzó fényereje is csökkentve lenne, és nem csak a fénykéve van korlátozva.

Az úton más xenonos autók fényereje látványosan erősebb. Lehet, hogy más típusokban a lámpatest jobb minőségű vagy ez a lemezzel eltakarós bi-xenon megoldás ilyen gagyi vagy tényleg sz@r izzókat fogtam ki?

Már az is felmerült bennem, hogy valami kínai hulladékot sóztak rám Philips árban, és találtam is egy oldalt ami a Philips izzók hamisításáról szól:
http://www.dt-xenon.hu/blog/2013/02/hamisitott-philips-d1s-xenon-izzok/
De megnéztem, és az enyémek eredetinek tűnnek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1529 Dátum: 2013.07.03 szerda, 16:45:13 »

Tavaly kicseréltem a xenon izzókat, mert baromi gyengének találtam a világítást. A drágább Philips izzókat vettem az erősebb fény és jobb minőség érdekében. Elsőre jobbnak tűnt, de lenyűgözve soha nem voltam tőle. Utána egyre inkább az lett az érzésem, hogy ez még egy hagyományos halogén fényével sem vetekszik. Végül 2 hete elmentem megméretni a fényerőt, ahol azt mondták ez nagyon gyenge teljesítmény egy alig használt izzótól. Az egyik oldalon a műszer 2100-as, a másikon 1100-as értéket mért tompított állásban. Állítólag egy jó izzónak 4000 körüli értéket kéne produkálnia, és trafó hiba ilyet nem okozhat. Az vagy működik vagy nem.
Visszavittem az izzókat garanciális bevizsgálásra. Most a régieket tettem vissza, és bizony kb. ugyanazt a fényerőt tapasztalom, talán még jobbnak is tűnik.

Ami fura nekem, hogy miért tompított állásban mérik a fényerőt. Ma próbálgattam fehér fal előtt és nem azt tapasztaltam amit vártam. Úgy gondolom, hogy tompított állásban csak ki van takarva a fénykéve magasra világító része. Viszont szemre úgy tűnik, hogy az alsó rész is jóval erősebb reflektor állásban, mint tompítottban. Mintha tompított állásban az izzó fényereje is csökkentve lenne, és nem csak a fénykéve van korlátozva.

Az úton más xenonos autók fényereje látványosan erősebb. Lehet, hogy más típusokban a lámpatest jobb minőségű vagy ez a lemezzel eltakarós bi-xenon megoldás ilyen gagyi vagy tényleg sz@r izzókat fogtam ki?

Már az is felmerült bennem, hogy valami kínai hulladékot sóztak rám Philips árban, és találtam is egy oldalt ami a Philips izzók hamisításáról szól:
http://www.dt-xenon.hu/blog/2013/02/hamisitott-philips-d1s-xenon-izzok/
De megnéztem, és az enyémek eredetinek tűnnek.


Nalad lehet valami. Az enyem idegesitoen vakit. Hala az egnek ritkan megyek masik autoval a mondi elott.
Szintezo jo?
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1530 Dátum: 2013.07.03 szerda, 17:02:42 »


Nalad lehet valami. Az enyem idegesitoen vakit. Hala az egnek ritkan megyek masik autoval a mondi elott.
Szintezo jo?
Az jó. Billegteti a fényt bekapcsoláskor.
Minitalira mész?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.03 szerda, 17:04:42 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zsoel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10594



« Új hozzászólás #1531 Dátum: 2013.07.03 szerda, 19:00:34 »

Az jó. Billegteti a fényt bekapcsoláskor.
Minitalira mész?

Szerintem az enyém is nagyon jól világít.
Naplózva

MKIV, 2.0 TDCi, Ghia mánia! Smiley
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1532 Dátum: 2013.07.03 szerda, 19:01:23 »

Az jó. Billegteti a fényt bekapcsoláskor.
Minitalira mész?

Aham le a Balatonra!!!
Átúszás van szombaton, jupííííííí
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1533 Dátum: 2013.07.03 szerda, 20:04:03 »

Szerintem az enyém is nagyon jól világít.
És te mész minitalira?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1534 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:12:40 »

Valakinek ötlete?  Vagy kihez lehetne fordulni...? Kiss


[img]Sziasztok!

Üdv mindenkinek itt a fórumon. Előszőr irok itt és máris lenne pár kérdésem. Már 2005 óta mondeot használok eddig egy Mk3 2002-es 1.8 ambient benzinest hajottam amit sajnos a múlt héten megtörtek. Új kocsi vásárlása mellett döntöttem ami egy 2008-as 1.8 TDCi MK4 Ghia lett, melyben a vásárláskor már az eredeti halogén ház helyett bi-xenon fényszóróház és utólagos xenon "izzó" került. Sajnos másnap a vásárlás után kialudt az egyik xenon lámpa, valamint észrevettem hogy nincs helyzetjelző beépítve a bal oldali lámpatestbe. Ezeket még a kereskedővel egyeztetve gyorsan orvosoltuk kicserélték a xenont és a helyzetjelzőt (persze a kereskedő által javasolt maszek autóvillamosságisnál). Az utólagos xenon mondjuk elég érdekes összeforrasztott dróttal lett bekötve, de működik.
https://lh3.googleusercontent.com/WodNqX6CdjbP1oGEw4fIygI1Bq89e0_WPpMCk2r91tk=w276-h207-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/3x6jpNhmQf7z6PPivSqNahy-Q2quHeDmlJ-6s5dsDhA=w276-h207-p-no
https://lh5.googleusercontent.com/-1CezZU3wTvWM44CHhmjd5kNBcnoGGMO6oJBT9YcpLM=w239-h179-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/Emy_3rtWM_TleCjhtuEpGY036jZS1tN0FmVzOfZbrrk=w240-h179-p-no
1. Mivel ez a kocsi eredetileg halogén lámpatesttel rendelkezett manuális fényszoró magasság kapcsoló van benne. Ez viszont nem működik vagy nincs bekötve (nem tudták még kideríteni) a jelenlegi bi xenon lámpatesttel. Az auton van gyári fényszoró mósó, gyári a xenon lámpatest is ami projektoros fix, és fix H1-es kanyarizzó is van benne.
Sajnos automatikus szintszabályozás nincs az autóban gondolom azért mert eredetileg halogén lámpás volt.

Kérdésem az lenne hogy szerintetek megoldható-e valahogy az automatikus szintszabályozás, mondjuk egy utólagos Hella szintszabályzóval, vagy bontott gyári szintszabályzó beépítésével, vagy ez utóbbihoz kanyarmodul (AFS) is kellene?
Azt honan tudom hogy van e kocsiban esetleg AFS modul, mert a bitzosíték táblán vanF39 és F43-ban is biztosíték amik ezekért felelnek.
Jelenleg az is elég lenne ha a bi-xenon lámpatestbe beépített mozgatómotort valahogy működésre lehetne bírni a manuális szintszabályzó kapcsolóval a műszerfalról. Jelenleg nem minden esetben indításkor bolint egyet a xenon projektor, de ez valószínűleg az a trükk elektronika ami a hatóságok megtévesztésére lett kitalálva hogy le fel járassa a mozgatómotort az utólagos xenon miatt. Bár én nem láttam a kis fekete dobozkát ami ezt vezérelné.
Jó lenne tudni hol jön ki a mozgató motor jele a lámpatest fő csatlakozójánál, mert gondolom ha az be van kötve akkor manuálisan is kéne mozdulnia?

Az hogy a kanyarizzók is működjenek nem is merek álmodni, de ha az is megoldható lenne nagyon örülnék neki, csak ahhoz tuti kell valamilyen modul amit nem tudom hogy utólag be lehet e tenni?

Mellékelem a fotókat a lámpáról kocsiról. Aki ütközött már hasonló utólagos xenon problémába, eredetileg halogenes kocsival kérem írjon vagy ha van olyan szerelő aki tudhat megoldást erre az is jól jönne. Nem vagyok még ismerős itt a fórumon ezért irjatok elérhetőséget is ha van kontakt.
Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget.


Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1535 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:23:05 »

Valakinek ötlete?  Vagy kihez lehetne fordulni...? Kiss


esélytelen.a canbus megbolondít mindent a rendszerben.nem hiszem,hogy sok vállalkozó lesz a dologra.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1536 Dátum: 2013.07.03 szerda, 21:44:20 »

esélytelen.a canbus megbolondít mindent a rendszerben.nem hiszem,hogy sok vállalkozó lesz a dologra.....
Szia.
Azért hátha. ..vagy olyan ritka hogy betesznek egy bi xenon testet egy halogén es kocsiba? Végül is megmozdul a lampa test le es fel az mitől van ha nincs afs kap valami fals jelet? Igazából a műszaki vizsga miatt lehet fontos... vagy vissza kell tenni egy sima halogen testet a vizsga ra... Azért jo lenne ha mukodne igy a xenon jobban tetszik. ..valakinek hasonlo megoldása van gyari halogén es mondiba?
Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1537 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:29:58 »

Szia.
Azért hátha. ..vagy olyan ritka hogy betesznek egy bi xenon testet egy halogén es kocsiba? Végül is megmozdul a lampa test le es fel az mitől van ha nincs afs kap valami fals jelet? Igazából a műszaki vizsga miatt lehet fontos... vagy vissza kell tenni egy sima halogen testet a vizsga ra... Azért jo lenne ha mukodne igy a xenon jobban tetszik. ..valakinek hasonlo megoldása van gyari halogén es mondiba?

Hát ez az igazi sufni tunning, eddig azt hittem, hogy csak 20 éves autókba teszik az utólagos xenont, de tévedtem.  vigyor3
Esélytelen a dolog ,a gatyád rámegy, míg szintezőt teszel bele, összehangoltatod az agyával, közben jönnek majd az okosságok, ez meg az a vezérlő modul is cserére szorul miatta stb. Cserélheteda lámpa kapcsoló szigetet, de az autómata sziget nem kompatibilis a manuálissal, szóval kanossza lesz ebből.
Ez nem úgy megy, mint a zsiguliknál a xenon szett, hogy a mezei autóvillamosságis kiszalad a 100 forintos multiméterével, egy kevés szigetelőszalaggal és ide köt - oda köt és kész.
Az autóvillamosságis szerelők nagy %-a a canbusról azt hiszi, hogy valami helyközi járat és keresi a www.volanbusz.hu -n, hogy mikor érkezik.

Nyugtass meg ,hogy azért vetted ezt így meg, mert iszonyat alkalmi vételnek számított.

Egyszerűbb a műszakin megkenni valakit, hogy ne vegyék észre.

Ráadásul nincs is gyári bixenon lámpa test.

Naplózva
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1538 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:48:18 »

Illetve van még nyitott kérdés:
Írod, hogy a bal oldali lámpa testbe nincs beépítve helyzetjelző, ez azt jelenti, hogy le van dugózva? Tehát a facelift mondinak a lámpateste került az autóba?

Illetve xenonnál nincs kanyarkövető, csak kanyarba bevilágító rendszer, ergo ezt is bele kell hackelni valahogy, itt kell kormányszög jeladó meg ilyen finomságok.
A gyári szintező ára valami iszonyat borsos.
Gondolom a fényszórómosó az működik ha már benne van.

Írj priviben egy alvázszámot, megnézem neked van -e benne AFS modul.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.03 szerda, 22:52:50 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1539 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:54:54 »

Illetve van még nyitott kérdés:
Írod, hogy a bal oldali lámpa testbe nincs beépítve helyzetjelző, ez azt jelenti, hogy le van dugózva? Tehát a facelift mondinak a lámpateste került az autóba?

Illetve xenonnál nincs kanyarkövető, csak kanyarba bevilágító rendszer, ergo ezt is bele kell hackelni valahogy, itt kell kormányszög jeladó meg ilyen finomságok.
A gyári szintező ára valami iszonyat borsos.
Gondolom a fényszórómosó az működik ha már benne van.

Írj priviben egy alvázszámot, megnézem neked van -e benne AFS modul.

A kormányszög jeladó mindegyikben benne van!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1540 Dátum: 2013.07.03 szerda, 22:57:19 »

A kormányszög jeladó mindegyikben benne van!

Az igaz, csak szarra sem mész vele ha nem adja a jelet a lámpának, hogy kapcsoljon be. Máris nyúlhatsz a bankártya után
Mert alaphelyzetben az nem azért van ott ,hogy lámpát kapcsoljon, hanem ESP, tempomat stb.
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.03 szerda, 22:58:59 írta tomeed » Naplózva
SzJani
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6323

offok


« Új hozzászólás #1541 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:36:41 »

[img]Sziasztok!

Üdv mindenkinek itt a fórumon. Előszőr irok itt és máris lenne pár kérdésem. Már 2005 óta mondeot használok eddig egy Mk3 2002-es 1.8 ambient benzinest hajottam amit sajnos a múlt héten megtörtek. Új kocsi vásárlása mellett döntöttem ami egy 2008-as 1.8 TDCi MK4 Ghia lett, melyben a vásárláskor már az eredeti halogén ház helyett bi-xenon fényszóróház és utólagos xenon "izzó" került. Sajnos másnap a vásárlás után kialudt az egyik xenon lámpa, valamint észrevettem hogy nincs helyzetjelző beépítve a bal oldali lámpatestbe. Ezeket még a kereskedővel egyeztetve gyorsan orvosoltuk kicserélték a xenont és a helyzetjelzőt (persze a kereskedő által javasolt maszek autóvillamosságisnál). Az utólagos xenon mondjuk elég érdekes összeforrasztott dróttal lett bekötve, de működik.
https://lh3.googleusercontent.com/WodNqX6CdjbP1oGEw4fIygI1Bq89e0_WPpMCk2r91tk=w276-h207-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/3x6jpNhmQf7z6PPivSqNahy-Q2quHeDmlJ-6s5dsDhA=w276-h207-p-no
https://lh5.googleusercontent.com/-1CezZU3wTvWM44CHhmjd5kNBcnoGGMO6oJBT9YcpLM=w239-h179-p-no
https://lh4.googleusercontent.com/Emy_3rtWM_TleCjhtuEpGY036jZS1tN0FmVzOfZbrrk=w240-h179-p-no
1. Mivel ez a kocsi eredetileg halogén lámpatesttel rendelkezett manuális fényszoró magasság kapcsoló van benne. Ez viszont nem működik vagy nincs bekötve (nem tudták még kideríteni) a jelenlegi bi xenon lámpatesttel. Az auton van gyári fényszoró mósó, gyári a xenon lámpatest is ami projektoros fix, és fix H1-es kanyarizzó is van benne.
Sajnos automatikus szintszabályozás nincs az autóban gondolom azért mert eredetileg halogén lámpás volt.

Kérdésem az lenne hogy szerintetek megoldható-e valahogy az automatikus szintszabályozás, mondjuk egy utólagos Hella szintszabályzóval, vagy bontott gyári szintszabályzó beépítésével, vagy ez utóbbihoz kanyarmodul (AFS) is kellene?
Azt honan tudom hogy van e kocsiban esetleg AFS modul, mert a bitzosíték táblán vanF39 és F43-ban is biztosíték amik ezekért felelnek.
Jelenleg az is elég lenne ha a bi-xenon lámpatestbe beépített mozgatómotort valahogy működésre lehetne bírni a manuális szintszabályzó kapcsolóval a műszerfalról. Jelenleg nem minden esetben indításkor bolint egyet a xenon projektor, de ez valószínűleg az a trükk elektronika ami a hatóságok megtévesztésére lett kitalálva hogy le fel járassa a mozgatómotort az utólagos xenon miatt. Bár én nem láttam a kis fekete dobozkát ami ezt vezérelné.
Jó lenne tudni hol jön ki a mozgató motor jele a lámpatest fő csatlakozójánál, mert gondolom ha az be van kötve akkor manuálisan is kéne mozdulnia?

Az hogy a kanyarizzók is működjenek nem is merek álmodni, de ha az is megoldható lenne nagyon örülnék neki, csak ahhoz tuti kell valamilyen modul amit nem tudom hogy utólag be lehet e tenni?

Mellékelem a fotókat a lámpáról kocsiról. Aki ütközött már hasonló utólagos xenon problémába, eredetileg halogenes kocsival kérem írjon vagy ha van olyan szerelő aki tudhat megoldást erre az is jól jönne. Nem vagyok még ismerős itt a fórumon ezért irjatok elérhetőséget is ha van kontakt.
Köszönöm előre is mindenkinek a segítséget.



www.talkford.com
www.mondeo.de
Naplózva

off: '05 Fusion
ex: '10 Mondeo MKIV fl. Tit-X(S) 5a. 2.0 EcoB (240PS) PowerShift
ex: '08 Mondeo MKIV Tit-X(S) 5a. 2.2 TDCi
ex: '01 Focus Ghia kombi 1.8i
Ltomi78
Vendég
« Új hozzászólás #1542 Dátum: 2013.07.03 szerda, 23:37:45 »

Az autót részben a xenon miatt is valasztottam de sajnos korábban nem volt xenonos kocsim nem tudtam hogy automatikusan szintezo kell meg hogy a 4es mondiba ez akkor derül ki ha nincs benne manuális kapcsoló.  Már fizetettem a kereskedovel xenon izzo cserét de nem tudom hogy most tamadjam azzal is hogy tetettesse vissza a gyari halogén testet mert gondolom az a legolcsobb legális megoldás.
A lampatestekrol ezeket talaltam :
http://www.allpartssouthwest.com/acatalog/Special_Offers__MONDEO_Mk4_03_07_10_2010_851.html
Akkor ezek nem gyariak?
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476
Az auto volt előtte Petrányi eknal allapotfelmeresen meg ra is kérdeztem a xenonra hogy mi van ha kieg...azok nem mondtak hogy utolagos nemhogy ez valójában halogén es kocsi volt es azert benne a manuális kapcsoló. Persze nem is neztek bele a lampatestbe.

Igen le van dugozva a helyzetjelzo...az auto egyébként rendben van nekem az ára is jonak tűnt bar nem tudtam hogy automatikusa magasság nincs benne a xenonhoz..kanyarkovetos izzót meg ugy deritettem ki hogy mi az benne..mosoja meg mukszik es az eleg gyarinak latszik de linkeltem kepeket a legelso hozzá szolasomban.  Leinformaltam az osszes korabbi szervizt is ahol járt. Erre a xenonra nem emlekeztek valszeg a legutolsó szervize utan került bele kitudja.

Amúgy meg gondolom pár auto szaladgál meg afs autolevel nélkül utólagos xenonnal. A lampatest meg joval többet er mint a halogén es legrosszabb esetben eladom es halogén est teszek be bar ez jobban tetszik. 

Két kérdés.  Ha vissza teszem egy eredeti halogén lampatestet akkor azzal mar mukodnie kell a manuális világítás magasság kapcsolonak ha minden kábel a helyére kerül? 

A másik hogy most ezt a bi xenon projektor t mi keszteti  bolintasra ha nincs afs es autolevel?  Ráadásul a bolintast nem ismétli meg azonnal ha le es felkapcsolom a világítás t csak ha varok 1-2 percet es gyújtás le fel...akkor bolint de ez sem kiszamithato. Lenne benne valami gyari elektronika ami mivel nem ksp jelet  afs bol mozdul egyet?
« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 01:11:14 írta Ltomi78 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #1543 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 06:50:18 »

Az autót részben a xenon miatt is valasztottam de sajnos korábban nem volt xenonos kocsim nem tudtam hogy automatikusan szintezo kell meg hogy a 4es mondiba ez akkor derül ki ha nincs benne manuális kapcsoló.  Már fizetettem a kereskedovel xenon izzo cserét de nem tudom hogy most tamadjam azzal is hogy tetettesse vissza a gyari halogén testet mert gondolom az a legolcsobb legális megoldás.
A lampatestekrol ezeket talaltam :
http://www.allpartssouthwest.com/acatalog/Special_Offers__MONDEO_Mk4_03_07_10_2010_851.html
Akkor ezek nem gyariak?
http://ford.workshop-manuals.com/Mondeo_2007.5_02.2007/index.php?id=1476
Az auto volt előtte Petrányi eknal allapotfelmeresen meg ra is kérdeztem a xenonra hogy mi van ha kieg...azok nem mondtak hogy utolagos nemhogy ez valójában halogén es kocsi volt es azert benne a manuális kapcsoló. Persze nem is neztek bele a lampatestbe.

Igen le van dugozva a helyzetjelzo...az auto egyébként rendben van nekem az ára is jonak tűnt bar nem tudtam hogy automatikusa magasság nincs benne a xenonhoz..kanyarkovetos izzót meg ugy deritettem ki hogy mi az benne..mosoja meg mukszik es az eleg gyarinak latszik de linkeltem kepeket a legelso hozzá szolasomban.  Leinformaltam az osszes korabbi szervizt is ahol járt. Erre a xenonra nem emlekeztek valszeg a legutolsó szervize utan került bele kitudja.

Amúgy meg gondolom pár auto szaladgál meg afs autolevel nélkül utólagos xenonnal. A lampatest meg joval többet er mint a halogén es legrosszabb esetben eladom es halogén est teszek be bar ez jobban tetszik. 

Két kérdés.  Ha vissza teszem egy eredeti halogén lampatestet akkor azzal mar mukodnie kell a manuális világítás magasság kapcsolonak ha minden kábel a helyére kerül? 

A másik hogy most ezt a bi xenon projektor t mi keszteti  bolintasra ha nincs afs es autolevel?  Ráadásul a bolintast nem ismétli meg azonnal ha le es felkapcsolom a világítás t csak ha varok 1-2 percet es gyújtás le fel...akkor bolint de ez sem kiszamithato. Lenne benne valami gyari elektronika ami mivel nem ksp jelet  afs bol mozdul egyet?
igen,működne az eredeti felállás.
bocs,de én visszatenném az eredeti állapotot..........így tuti meghúznak a vizsgán,és kókány így az egész
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1544 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 07:01:38 »

Beérek meloba leirom ezt a xenon, afs, es tarsait h mi mivel van es hogy mukodik.
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #1545 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 07:53:23 »


Az auto volt előtte Petrányi eknal allapotfelmeresen meg ra is kérdeztem a xenonra hogy mi van ha kieg...azok nem mondtak hogy utolagos nemhogy ez valójában halogén es kocsi volt es azert benne a manuális kapcsoló. Persze nem is neztek bele a lampatestbe.


Űllői úti Petrányi? Egy vicc az a társaság. Kóklerek, felületesek, nem értenek az autóhoz.

A http://www.etis.ford.com/ oldalon a vehicle fülön magad is le tudod ellenőrizni a gyári felszereltséget az alvázszám alapján.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1546 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:22:06 »

Szóval Smiley

3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.

Automata magasságállító csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.

Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni Smiley. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.

Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.

Az egyes tipusú sima halogénnel van, volt szerelve az autód.
Viszont az első tulaj mosókkal kérte, szóval az nem utólag belegagyizott Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2013.07.04 csütörtök, 08:29:58 írta tomeed » Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1547 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:27:05 »

Szóval Smiley

3 féle lámpával van szerelve a Mondi, facelifttel nem foglalkozok.
Van a sima egyszerű projektoros lámpa ami semmit nem tud, csak világítani.
Aztán van az AFS -es ami projektoros és kanyarkövető. De ez nem összekeverendő a kanyarba bevilágítóssal, ami csak a harmadik típusnál van, azaz a xenonnál.
Szintező csak a xenonnál van, és lámpamosó is, mivel ezt előírja az ISO százmillió vagy a TS akárhányezer.

Automata lámpakacsoló csak a xenonnál van, az összes többinál kézi magasság állítás van.
Ha nem jól tudom javítsatok ki.

Azokban a lámpatestekben ahol le van dugózva a helyzetjelző az már faceliftes lámpatest. Ott ledugózták, occsójánosként megoldották, hogy a DLR-t be tudják aplikálni Smiley. Ez no komment!
Bi-xenon nem létezik Mondeoban, mivel 100 euroval többe került volna az autó, ezért kihagyták belőle.
Hamisított bi-xenont tudsz belőle kreálni, egyszerűen kicseréled a refi izzót valami fehér fényű izzóra és kész.

Ha xenonosítani akarod az autót megoldható, hiszen minden cserélhető, csak iszonyat sokba fog ez megállni.



1. A sima fényszóró nem projektoros.
2. Automata lámpakacsoló halogénes lámpához is van, de ha az autómata magasságállításra gondoltál - aminek semmi köze a kapcsolóhoz - az csak xenonosban van
3. azt hittem, valami tudományosabbat írsz.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
tomeed
Vendég
« Új hozzászólás #1548 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:28:37 »

1. A sima fényszóró nem projektoros.
2. Automata lámpakacsoló halogénes lámpához is van, de ha az autómata magasságállításra gondoltál - aminek semmi köze a kapcsolóhoz - az csak xenonosban van
3. azt hittem, valami tudományosabbat írsz.  vigyor3

Te vagy jogász, vagy bölcsész lehetsz Smiley

Mi köze van az automata fényszórnak az automata magasságállításhoz?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Ne kötekedj, ülj le egyes!
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #1549 Dátum: 2013.07.04 csütörtök, 08:29:49 »

Te vagy jogász, vagy bölcsész lehetsz Smiley

Mi köze van az automata fényszórnak az automata magasságállításhoz?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

Ne kötekedj, ülj le egyes!

Te írtad, hogy autómata lámpakapcsoló...

(egyébként jogász) vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.078 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.