Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 21:13:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 213   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 3593792 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4050 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:02:00 »

Érdekességképpen szétszedtem egy mk4 első zárat (angol, bal első)

Full műanyag belül, a nagyobbik motor a központi zár a kisebbik a kettős zárásért felelős. Legalább a motorok be vannak forrasztva, nem bepattintósak, mint az mk3-nál.

Szia,

Tuti, hogy be van forrasztva a nagyobbik motor? Amikor én szétszedtem a BH zárat, ott simán ki tudtam emelni a helyéről. Igaz nem volt egyértelmű. Nézegettem hogyan lehet kiszedni, míg a végén simán ki kellett csak emelni.
Az enyémben nincs kettős zárás, viszont abban is van egy második motor a kulcsnélküli nyitás miatt.

Egyébként a motor válik zárlatossá. Szétszedés és a kommutátorok közti rés kitakarítása után olyan lesz, mint az új.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4051 Dátum: 2015.02.14 szombat, 12:22:47 »

Van itt a fórumon olyan aki tudja frissíteni a motorvezérlő szoftverét?
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4052 Dátum: 2015.02.14 szombat, 13:51:56 »

Szia,

Tuti, hogy be van forrasztva a nagyobbik motor? Amikor én szétszedtem a BH zárat, ott simán ki tudtam emelni a helyéről. Igaz nem volt egyértelmű. Nézegettem hogyan lehet kiszedni, míg a végén simán ki kellett csak emelni.
Az enyémben nincs kettős zárás, viszont abban is van egy második motor a kulcsnélküli nyitás miatt.

Egyébként a motor válik zárlatossá. Szétszedés és a kommutátorok közti rés kitakarítása után olyan lesz, mint az új.

Szia!
Az enyemben sajna nincs a kettos zaras, viszont anno a harmasban megszoktam es szerettem is. Utolag be lehet szerelni vajon a motort vagy csak komplett zar cserevel megy?
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4053 Dátum: 2015.02.14 szombat, 14:43:42 »

Szia!
Az enyemben sajna nincs a kettos zaras, viszont anno a harmasban megszoktam es szerettem is. Utolag be lehet szerelni vajon a motort vagy csak komplett zar cserevel megy?
Én is ezt a projektet futtatom, emiatt kértem motorcrafttól egy "hulló" angol zárat (BE, ami ugye nem jó a balkormányosba). Ez egy olyan zár, ami elvileg tudott kettős zárást. Ki fogom venni az enyémből a zárat, megnézem mi vele a helyzet motor fronton.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4054 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:18:13 »

Én is ezt a projektet futtatom, emiatt kértem motorcrafttól egy "hulló" angol zárat (BE, ami ugye nem jó a balkormányosba). Ez egy olyan zár, ami elvileg tudott kettős zárást. Ki fogom venni az enyémből a zárat, megnézem mi vele a helyzet motor fronton.
Nekem sincs kettős zárás, viszont az etis a felszereltségnél  olyat ír, hogy "Teljes-zárással". Az mit jelenthet?  nemtudom
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4055 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:20:31 »

Szia!
Az enyemben sajna nincs a kettos zaras, viszont anno a harmasban megszoktam es szerettem is. Utolag be lehet szerelni vajon a motort vagy csak komplett zar cserevel megy?
Az nem lehet, hogy programozással ki-be lehet kapcsolni ezt az opciót?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4056 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:29:08 »

Az nem lehet, hogy programozással ki-be lehet kapcsolni ezt az opciót?

Nem tudom, de most irt GSR, hogy ra kellene nezni, lehet csak beallitas kerdese. A kovetkezo talin megprobalom megnezetni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #4057 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:36:32 »

Nem tudom, de most irt GSR, hogy ra kellene nezni, lehet csak beallitas kerdese. A kovetkezo talin megprobalom megnezetni.
És a teljes zárás elnevezésről esetleg tudsz valamit?
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4058 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:36:52 »

Nem tudom, de most irt GSR, hogy ra kellene nezni, lehet csak beallitas kerdese. A kovetkezo talin megprobalom megnezetni.

Igazából semmi értelme a kettős zárásnak. Ha feltörik, az is nyílik...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4059 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:49:37 »

Igazából semmi értelme a kettős zárásnak. Ha feltörik, az is nyílik...

Pont hogy nem. Amikor a harmasomat feltortek a baromja a bal hatso ajto torott ablakan ment be majd ki mert nem tudta kinyitni az ajtokat. Igaz ez nem akadalyozta meg hogy a teremgarazsban a szirenazo autobol elvigye a fejegyseget meg a monitorokat. Igaz a harmasnak jobb volt az ajtozarja.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4060 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:51:34 »

Pont hogy nem. Amikor a harmasomat feltortek a baromja a bal hatso ajto torott ablakan ment be majd ki mert nem tudta kinyitni az ajtokat. Igaz ez nem akadalyozta meg hogy a teremgarazsban a szirenazo autobol elvigye a fejegyseget meg a monitorokat. Igaz a harmasnak jobb volt az ajtozarja.

Felejtsd el, nekünk a családban csak az én autómat nem törték fel, faterét kétszer is, mindegyikben van kettős zárás, fater észre se vette, hogy feltörték...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4061 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:53:54 »

Felejtsd el, nekünk a családban csak az én autómat nem törték fel, faterét kétszer is, mindegyikben van kettős zárás, fater észre se vette, hogy feltörték...

De akkor neki valahogy a zarat nyitottak. Nekem azt csak tonkretenni tudtak. Ujra kellett lamellaztatni.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4062 Dátum: 2015.02.14 szombat, 15:56:08 »

De akkor neki valahogy a zarat nyitottak. Nekem azt csak tonkretenni tudtak. Ujra kellett lamellaztatni.

Mk4, smax, focus 2, stb... A zár pillanatok alatt törhető...

Mk3 sokkal jobb volt!
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4063 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:00:08 »

Mk4, smax, focus 2, stb... A zár pillanatok alatt törhető...

Mk3 sokkal jobb volt!

Ja hogy akkor a negyesben nem er semmitsenem? Mivel a riasztom nem gyari, igy a zartoressel nem kapcsol ki. Igy talan kicsit jobb. Amugy gondolkozom a zardugozason.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
balazs1011
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 254



E-mail
« Új hozzászólás #4064 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:07:13 »

Ja hogy akkor a negyesben nem er semmitsenem? Mivel a riasztom nem gyari, igy a zartoressel nem kapcsol ki. Igy talan kicsit jobb. Amugy gondolkozom a zardugozason.

De ha ledugózog a zárat akkor manuálisan nem tudod kinyitni,ha a "kulcsban" lemerül az elem.
Naplózva

Ford Mondeo MKIV 2008.05 Titanium Kombi 2.0 TDCI 140LE (175LE 395NM)
(Ex Ford Mondeo 2004 TDCI Trend 130 LE 5 év 200000 km)
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #4065 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:11:52 »

De ha ledugózog a zárat akkor manuálisan nem tudod kinyitni,ha a "kulcsban" lemerül az elem.


Altalaban van nalam egy tartalek elem a penztarcamban.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4066 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:14:48 »

De ha ledugózog a zárat akkor manuálisan nem tudod kinyitni,ha a "kulcsban" lemerül az elem.


Akinek lemerül benne az elem és nem veszi észre az előjeleit, az kicsit megérdemli!  taps

Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #4067 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:15:06 »

Altalaban van nalam egy tartalek elem a penztarcamban.

És ha az akku merül le?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4068 Dátum: 2015.02.14 szombat, 16:18:17 »

És ha az akku merül le?

Életszerűtlen... 2 volt még kinyitja a zárat!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4069 Dátum: 2015.02.14 szombat, 17:22:19 »

Az nem lehet, hogy programozással ki-be lehet kapcsolni ezt az opciót?
Teljesen más a hardver. Nem lehet csak úgy "bekapcsolni".
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4070 Dátum: 2015.02.14 szombat, 17:23:35 »

Van itt a fórumon olyan aki tudja frissíteni a motorvezérlő szoftverét?
Igen, Powerford.
Ha épp nem elérhető, mást is tudopk ajánlani a XXII kerületben.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4071 Dátum: 2015.02.14 szombat, 18:22:06 »

Igen, Powerford.
Ha épp nem elérhető, mást is tudopk ajánlani a XXII kerületben.

Írok is neki, köszi.

Akku: Ma végül lecseréltem a gyári aksit, mert indításnál már leesett 0.90-re a feszültség meg pár hibakód is el volt tárolva állandóan hiába törölgettem, majd most kíváncsi leszek, hogy vissza kerülnek-e.

Simán befért az S5-ös 85Ah-s Bosch szerintem még a 90-es is lazán bement volna. A gyári ford 80Ah 700a-s volt. Elég jól bírta sőt még lehet tovább is hagyhattam volna, de jobb a békesség. Smiley


Még valami a motorvezérlő szoftververziót hogyan tudom kideríteni? Forscan megmondja nekem?
« Utoljára szerkesztve: 2015.02.14 szombat, 18:30:18 írta Szlobi » Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4072 Dátum: 2015.02.14 szombat, 19:35:54 »

Még valami a motorvezérlő szoftververziót hogyan tudom kideríteni? Forscan megmondja nekem?
Szerintem megmondja. De az elmconfig biztosan.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4073 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 00:24:05 »

Teljesen más a hardver. Nem lehet csak úgy "bekapcsolni".
ezt tudod vagy gondolod?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4074 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 08:39:39 »

ezt tudod vagy gondolod?
Volt a kezemben pár központizár modul. Más a cikkszámuk a kiépítéstől függően. 3 motor lehet benne, és a motoroktől függően a csatlakozó kiosztás is más, valamint az ajtóban a kábelezés is, és valószínűleg a vezérlő modul is.
A központi konfigban persze be lehet kapcsolni a kettős zársát, mint ahogy a bőrkárpitozást is be lehet pipálni. Smiley
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4075 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 08:44:08 »

..... mint ahogy a bőrkárpitozást is be lehet pipálni. Smiley
nebasssssszd... wilting zavart2 nevetes1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4076 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 10:41:25 »

Volt a kezemben pár központizár modul. Más a cikkszámuk a kiépítéstől függően. 3 motor lehet benne, és a motoroktől függően a csatlakozó kiosztás is más, valamint az ajtóban a kábelezés is, és valószínűleg a vezérlő modul is.
A központi konfigban persze be lehet kapcsolni a kettős zársát, mint ahogy a bőrkárpitozást is be lehet pipálni. Smiley

Eddig jutottam én is.
Azt keresem, hogy hol kell módosítani, hogy működjön a kettős zárás (még ha BT szerint sz@rt sem ér).
3 opció van a zártestnél: kulcsnélkülivel, kettős zárással, mindkettő nélkül.
Van fényképes esetleg az alap verizió belsejéről? Vagy a kulcsnélküli+kettős nelkuliről?
Ha a kulcsnélküli + kettős nélkül verzióban a második motornak máshol kell lennie, mint a kettősben.

Ami bizakodásra ad okot, hogy az angolok szerint az összes ajtó modul hardver azonos, csak az sw más, de kis mokolassal rátehető olyan sw is, amivel tudja pl. a tükör behajtást zárásra.  integet2
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4077 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 12:45:45 »

Írok is neki, köszi.

Akku: Ma végül lecseréltem a gyári aksit, mert indításnál már leesett 0.90-re a feszültség meg pár hibakód is el volt tárolva állandóan hiába törölgettem, majd most kíváncsi leszek, hogy vissza kerülnek-e.

Simán befért az S5-ös 85Ah-s Bosch szerintem még a 90-es is lazán bement volna. A gyári ford 80Ah 700a-s volt. Elég jól bírta sőt még lehet tovább is hagyhattam volna, de jobb a békesség. Smiley


Még valami a motorvezérlő szoftververziót hogyan tudom kideríteni? Forscan megmondja nekem?

Miért akarod tudni az sw verziót ? Csak úgy?  Huh?

Vagy elégedetlen vagy a mostanival?

Nekem még eccer fordult meg a fejemben, hogy de jó lenne tudni!
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #4078 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 18:41:33 »


Eddig jutottam én is.
Azt keresem, hogy hol kell módosítani, hogy működjön a kettős zárás (még ha BT szerint sz@rt sem ér).
3 opció van a zártestnél: kulcsnélkülivel, kettős zárással, mindkettő nélkül.
Van fényképes esetleg az alap verizió belsejéről? Vagy a kulcsnélküli+kettős nelkuliről?
Ha a kulcsnélküli + kettős nélkül verzióban a második motornak máshol kell lennie, mint a kettősben.

Ami bizakodásra ad okot, hogy az angolok szerint az összes ajtó modul hardver azonos, csak az sw más, de kis mokolassal rátehető olyan sw is, amivel tudja pl. a tükör behajtást zárásra.  integet2

Én úgy tudom, hogy MK4-ben nincs már kettős zárás
Naplózva
siki
Vendég
« Új hozzászólás #4079 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 18:56:21 »

Én úgy tudom, hogy MK4-ben nincs már kettős zárás

ezt a "kettős zárást",hogy kell értelmezni,vagyis hogyan müködik és mivel kellene müködnie

én a kettős zárásnak gondoltam azt ahogy az én gépem müködik,de akkor már nem vagyok benne biztos,hogy az e

kiszállás után a távirányíton 1X megnyomva a zárás piktogrammot, hallom a "motorokat" az ajtóban,majd 1-2 másodperc mulva ismét megnyomom 1X a zárást és ismét hallom a behúzást az ajtókban és abban a pillanatban az indexek is villannak 1X vagy 2X,bocs de nem számoltam
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4080 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 18:59:27 »

Én úgy tudom, hogy MK4-ben nincs már kettős zárás
de van, élő példa rá a zárszerkezet, amiről képet posztoltam. Abban a kisebbik motor a kettős zárásért felelős.
Továbbá angliában csak kettős zárással rendelkező mk4-ek kerültek forgalomba állítólag.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4081 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 19:03:16 »

ezt a "kettős zárást",hogy kell értelmezni,vagyis hogyan müködik és mivel kellene müködnie

én a kettős zárásnak gondoltam azt ahogy az én gépem müködik,de akkor már nem vagyok benne biztos,hogy az e

kiszállás után a távirányíton 1X megnyomva a zárás piktogrammot, hallom a "motorokat" az ajtóban,majd 1-2 másodperc mulva ismét megnyomom 1X a zárást és ismét hallom a behúzást az ajtókban és abban a pillanatban az indexek is villannak 1X vagy 2X,bocs de nem számoltam
kettős zárás esetén a bezárt állapot belülről sem oldható fel a kis karokkal sem. Kettős zárás nélkül bezárod, belülről tudod nyitni. Ha van kettős zárás, az indexek csak kettős zár aktiválásakor villannak kettőt. Ha nincs, már 1 gombnyomásra is villan az index (pl. az enyémen is így van)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
siki
Vendég
« Új hozzászólás #4082 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 19:19:31 »

kettős zárás esetén a bezárt állapot belülről sem oldható fel a kis karokkal sem. Kettős zárás nélkül bezárod, belülről tudod nyitni. Ha van kettős zárás, az indexek csak kettős zár aktiválásakor villannak kettőt. Ha nincs, már 1 gombnyomásra is villan az index (pl. az enyémen is így van)

 worship  worship  worship

akkor holnap elszórakozok vele,mit,hogy müvel,meg villan vagy nem villan az index  Wink  Wink
Naplózva
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4083 Dátum: 2015.02.15 vasárnap, 20:34:41 »


Eddig jutottam én is.
Azt keresem, hogy hol kell módosítani, hogy működjön a kettős zárás (még ha BT szerint sz@rt sem ér).
3 opció van a zártestnél: kulcsnélkülivel, kettős zárással, mindkettő nélkül.
Van fényképes esetleg az alap verizió belsejéről? Vagy a kulcsnélküli+kettős nelkuliről?
Ha a kulcsnélküli + kettős nélkül verzióban a második motornak máshol kell lennie, mint a kettősben.

Ami bizakodásra ad okot, hogy az angolok szerint az összes ajtó modul hardver azonos, csak az sw más, de kis mokolassal rátehető olyan sw is, amivel tudja pl. a tükör behajtást zárásra.  integet2
Sajnos anno nem csináltam képeket. De a kulcsnélkülinél a második motor tök máshol van. Eleve nem a zármechanika dobozában van. Tehát én is úgy csináltam anno, hogy a vásárolt egymotoros modult külön kicseréltem a kulcsnélküli komplett zárszerkezetben.
Nulla esélyt látok arra, hogy programozással akár kettős zárásúra akár kulcsnélkülivé alakíthatnád az autódat.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4084 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 00:28:52 »

Sajnos anno nem csináltam képeket. De a kulcsnélkülinél a második motor tök máshol van. Eleve nem a zármechanika dobozában van. Tehát én is úgy csináltam anno, hogy a vásárolt egymotoros modult külön kicseréltem a kulcsnélküli komplett zárszerkezetben.
Nulla esélyt látok arra, hogy programozással akár kettős zárásúra akár kulcsnélkülivé alakíthatnád az autódat.
én is nulla esélyt adok neki. A kérdés az, hogy hol kell belenyúlni a rendszerbe, hogy működjön. A nullhipotézisem az, hogy a jelenlegiből hiányoznak a reteszelő motorok, így azok pótlásával a kettős zárás kialakítható.
Ettől egyszerűbb, ha csak az ajtókötegben hiányzik a szál (elvileg az 5ös láb a záron a reteszelő motoré, 6-os a motorok közös testpontja, a 7-es a főmotor), ez egyszerűen pótolható.

Nem értem, a kulcsnélküliben minek +1 motor?  Huh? mit csinál?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4085 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 00:36:22 »

Ma szétbontottam egy titanium-x 2.0tdci motortéri kábelköteget. Kibontottam belőle a fűthető szélvédő vezetékeit. Nem volt egyszerű, főleg a biztosítéktábla volt szivatós. Olyan, mint egy ördöglakat, egymást rögzítik a különböző részek. Az egyes csatlakozókat sem egyszerű kibányászni a táblából.
Remélem, a beépítés már egyszerűbb lesz....  Cool
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4955



E-mail
« Új hozzászólás #4086 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 08:50:17 »

én is nulla esélyt adok neki. A kérdés az, hogy hol kell belenyúlni a rendszerbe, hogy működjön. A nullhipotézisem az, hogy a jelenlegiből hiányoznak a reteszelő motorok, így azok pótlásával a kettős zárás kialakítható.
Ettől egyszerűbb, ha csak az ajtókötegben hiányzik a szál (elvileg az 5ös láb a záron a reteszelő motoré, 6-os a motorok közös testpontja, a 7-es a főmotor), ez egyszerűen pótolható.

Nem értem, a kulcsnélküliben minek +1 motor?  Huh? mit csinál?
Azt csinálja, mintha belülről nyitnál, mert csak onnan megy a nyitás a zár mechanikus oldásával együtt. Nem is vagyok benne biztos, hogy létezik-e kettős zárás kulcsnélküli nyitással kombinálva.

Kár találgatni. Szedd ki az egyik záradat és hasonlítsd össze a kétmotorossal, hogy mi hiányzik. Nem csodálkoznék, ha még a zárvezérlő modult is cserélned kéne minden ajtóban.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Plebi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #4087 Dátum: 2015.02.16 hétfő, 21:18:00 »

Novemberben vettem, előtte főnököm használta éves 40-50e km-t ment vele. Az én használatom már jóval gyengébb, hét négy napja 8-8km munkahelyre, egyszer 15-15k munkahelyre. Nem tudom, mi tehetett be neki, lehet rossz darab, bár a varta black aksit nem igazán ajánlják sok fogyasztóval ellátott kocsiba.

Megoldódott aztán mégsem. Az akksi ki lett cserélve, de nem indult, nem volt gyújtás. Csak egy biztosíték ment ki, központi biztosíték doboz F24-es. Ki lett cserélve egyből indult. Ma akartam indítani megint gyújtás rá, megvárom mindig míg minden, elfordítom a kulcsot és katt megint elposszant. Gyújtáskapcsoló biztosítéka. Kivételkor vettem észre, hogy a szerelő 5-ös helyett 10-es biztosítékot rakott bele, de ezt is eltörte.

Mi a csuda nyomja ki állandóan. Van egy már régóta beszerelt nyomógombos indításgátló, de eddig azzal nem volt gond, csak kényelmetlen indításkor is azt nyomni. Valakinek volt hasonló gondja?
Naplózva

2007 Mondeo MKIV Titanium TDCI 96KW 130LE
reszki
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33



E-mail
« Új hozzászólás #4088 Dátum: 2015.02.17 kedd, 07:49:02 »

Azt csinálja, mintha belülről nyitnál, mert csak onnan megy a nyitás a zár mechanikus oldásával együtt. Nem is vagyok benne biztos, hogy létezik-e kettős zárás kulcsnélküli nyitással kombinálva.

Kár találgatni. Szedd ki az egyik záradat és hasonlítsd össze a kétmotorossal, hogy mi hiányzik. Nem csodálkoznék, ha még a zárvezérlő modult is cserélned kéne minden ajtóban.

Létezik kettős zárás kulcsnélküli nyitással kombinálva. Az enyémben így működik. Egy gombnyomásra lezár (nem indexel, csak behajtja a tükröt), ilyenkor belülről nyitható. A második gombnyomásra kettőt villan az index és zár a retesz. Az ajtón lévő gombbal egyszerübb a művelet. Ha nincs bent, vagy a közelben a kulcs, akkor nem nyitható belulről sem, viszont a belső mozgásra a riasztó bekapcsol.  (Ha van)
A kulcs nélküli nyitás-zárás az egyik legtöbbet használt, legpraktikusabb extra. Kíméled az elemet és be sem tudják mérni.
A zárdugózást javaslom én is. Nem kell tartani attól, hogy lemerül az elem, vagy az akksi. Jelzi előre, de ha előfordul, könnyedén meg is oldható a probléma.
A reteszzárat ki kell építeni, ha nincs az autóban, sw-esen nincs mit aktiválni.
Naplózva

2.0 TDCi Titanium X Powershift (2011)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #4089 Dátum: 2015.02.17 kedd, 15:27:49 »

Létezik kettős zárás kulcsnélküli nyitással kombinálva. Az enyémben így működik. Egy gombnyomásra lezár (nem indexel, csak behajtja a tükröt), ilyenkor belülről nyitható. A második gombnyomásra kettőt villan az index és zár a retesz. Az ajtón lévő gombbal egyszerübb a művelet. Ha nincs bent, vagy a közelben a kulcs, akkor nem nyitható belulről sem, viszont a belső mozgásra a riasztó bekapcsol.  (Ha van)
A kulcs nélküli nyitás-zárás az egyik legtöbbet használt, legpraktikusabb extra. Kíméled az elemet és be sem tudják mérni.
A zárdugózást javaslom én is. Nem kell tartani attól, hogy lemerül az elem, vagy az akksi. Jelzi előre, de ha előfordul, könnyedén meg is oldható a probléma.
A reteszzárat ki kell építeni, ha nincs az autóban, sw-esen nincs mit aktiválni.
Ez utóbbi a kérdés, hogy mit és hogyan kell kiépíteni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4090 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:15:08 »

Tegnapelőtt sikerült a jobb oldali fényszóróban is a tisztítási műveletet elvégezni (lencse + plexi belülről). A lencse tisztítása (xenon) tényleg számít. Akkor volt jól megfigyelhető, amikor a bal oldal már, a jobb még nem volt kitisztítva. A jobb oldal kicsit sárgásabban világított, a balnak láthatóan hidegebb, de egyben erősebb fénye is volt.
Mondjuk kicsit megszívtam, mert szépen kitisztítottam a csatit, kifújkodtam a vezeték oldalán lévőt is, összeraktam, hogy majd holnap de jó lesz. Kaptam is egy "Beleuchtung vorne störung" hibajelzést tegnap reggel.  A Xenon a jobb oldalon nem is indult be, a helyzetjelző is pislákolt (mint orosz filmekben a lámpa) Smiley. Nem is erőltettem a témát, nehogy zárlat legyen.  Na, tegnap szétszedtem, s akkor már finom csiszolópapírral a lámpa kis tüskéit átcsiszoltam, a vezeték oldali csatiba meg tettem kontakt-krémet. Még egy ideig így is szivatott, de most jó. Nem zárlat volt, hanem a tüske nem érintkezett a másik résszel. Hát, nem egy bravúr ez a csatis megoldás, olyat kellett volna csinálni, mint belül, a xenonnál van a lámpatestben.
A plexit belülről meg nem lehet tiszítani csak annyira, amennyire a kis lukon  :eplus2:a kéz befér s a rongyot be tudja tuszakolni.  laugh
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #4091 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:23:39 »

Milyen kontakt krémet használtál?
Naplózva
Llort Eht
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2209



E-mail
« Új hozzászólás #4092 Dátum: 2015.02.18 szerda, 09:28:20 »

Tegnapelőtt sikerült a jobb oldali fényszóróban is a tisztítási műveletet elvégezni (lencse + plexi belülről). A lencse tisztítása (xenon) tényleg számít. Akkor volt jól megfigyelhető, amikor a bal oldal már, a jobb még nem volt kitisztítva. A jobb oldal kicsit sárgásabban világított, a balnak láthatóan hidegebb, de egyben erősebb fénye is volt.
Mondjuk kicsit megszívtam, mert szépen kitisztítottam a csatit, kifújkodtam a vezeték oldalán lévőt is, összeraktam, hogy majd holnap de jó lesz. Kaptam is egy "Beleuchtung vorne störung" hibajelzést tegnap reggel.  A Xenon a jobb oldalon nem is indult be, a helyzetjelző is pislákolt (mint orosz filmekben a lámpa) Smiley. Nem is erőltettem a témát, nehogy zárlat legyen.  Na, tegnap szétszedtem, s akkor már finom csiszolópapírral a lámpa kis tüskéit átcsiszoltam, a vezeték oldali csatiba meg tettem kontakt-krémet. Még egy ideig így is szivatott, de most jó. Nem zárlat volt, hanem a tüske nem érintkezett a másik résszel. Hát, nem egy bravúr ez a csatis megoldás, olyat kellett volna csinálni, mint belül, a xenonnál van a lámpatestben.
A plexit belülről meg nem lehet tiszítani csak annyira, amennyire a kis lukon  :eplus2:a kéz befér s a rongyot be tudja tuszakolni.  laugh

 eljen  taps
Naplózva

Ex: Mondeo 2002. TDCi Ghia
Ex: Mondeo 2011. MK4 Turnier Tit-S 163ps

Off: Insignia 2019 st. gsi
danidoki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 768



E-mail
« Új hozzászólás #4093 Dátum: 2015.02.18 szerda, 11:21:06 »

Kék színű, még a békeidőkből (Zsigulis korszak) maradt meg. Zöld tubusos, olyan, amit az akksisaruknál láttam régen. Nemrég bementem egy elektromosságis szaküzletbe, mondtam, ilyet keresek. Néztek, mint egy bolondra, hogy mi ez, meg kérdezték. Lehet, hogy van helyettesítője, de mivel ilyen birkák voltak, vettem inkább zsugorcsőt, arról tudták mi az.
A krém előtt WD40-nel is fújkodtam, de az nem igazán erre való, mégha a petróleum old is valamit...Wd40 inkább a csavarokra jó, meg ahol csúsznia kell a dolgoknak, d ez is átmenetileg jó, mert a petróleum kidolgozza a más összetevőket. Nekem ez a tapasztalat.

Ha van más, jobb, én szívesen veszem, mert én csak jr. vagyok  worship

Milyen kontakt krémet használtál?
Naplózva

Mk4 2.0 TDCI - 140PS Ghia Tournier, VorFL - 2008.
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #4094 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:04:17 »

Kék színű, még a békeidőkből (Zsigulis korszak) maradt meg. Zöld tubusos, olyan, amit az akksisaruknál láttam régen. Nemrég bementem egy elektromosságis szaküzletbe, mondtam, ilyet keresek. Néztek, mint egy bolondra, hogy mi ez, meg kérdezték. Lehet, hogy van helyettesítője, de mivel ilyen birkák voltak, vettem inkább zsugorcsőt, arról tudták mi az.
A krém előtt WD40-nel is fújkodtam, de az nem igazán erre való, mégha a petróleum old is valamit...Wd40 inkább a csavarokra jó, meg ahol csúsznia kell a dolgoknak, d ez is átmenetileg jó, mert a petróleum kidolgozza a más összetevőket. Nekem ez a tapasztalat.

Ha van más, jobb, én szívesen veszem, mert én csak jr. vagyok  worship

Van spec. kontaktspray. De vmi ampervadász majd megmondja.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4095 Dátum: 2015.02.18 szerda, 16:25:45 »

Kék színű, még a békeidőkből (Zsigulis korszak) maradt meg. Zöld tubusos, olyan, amit az akksisaruknál láttam régen. Nemrég bementem egy elektromosságis szaküzletbe, mondtam, ilyet keresek. Néztek, mint egy bolondra, hogy mi ez, meg kérdezték. Lehet, hogy van helyettesítője, de mivel ilyen birkák voltak, vettem inkább zsugorcsőt, arról tudták mi az.
A krém előtt WD40-nel is fújkodtam, de az nem igazán erre való, mégha a petróleum old is valamit...Wd40 inkább a csavarokra jó, meg ahol csúsznia kell a dolgoknak, d ez is átmenetileg jó, mert a petróleum kidolgozza a más összetevőket. Nekem ez a tapasztalat.

Ha van más, jobb, én szívesen veszem, mert én csak jr. vagyok  worship

az akkusarut szilikonzsírral kell vékonyan bekenni. miután megtisztítottad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4096 Dátum: 2015.02.18 szerda, 18:44:43 »

Ma meglátogattam power-ford fórumtársunkat frissítette az ecu-t + a converst is.

Nagyon elégedett vagyok a munkájával, láthatóan tudja is mit csinál szóval csak ajánlani tudom.  vigyor3
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
blackbile
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 202


E-mail
« Új hozzászólás #4097 Dátum: 2015.02.18 szerda, 18:53:20 »

És mit csinált az ECU-val?
Naplózva
Szlobi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 943



E-mail
« Új hozzászólás #4098 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:09:22 »

És mit csinált az ECU-val?

Legújabb softot tette fel, nekem még a gyári volt azóta meg már volt vagy 5féle verzió ugrás.

Picit érezhető az autó viselkedésén, de nekem a dpf miatt kellett.
Naplózva

2008 MK4 Titanium 2.0 TDCI 180Le/400Nm Kombi. EGR-OFF,DPF-OFF.  eljen
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #4099 Dátum: 2015.02.18 szerda, 19:26:52 »

Ma meglátogattam power-ford fórumtársunkat frissítette az ecu-t + a converst is.

Nagyon elégedett vagyok a munkájával, láthatóan tudja is mit csinál szóval csak ajánlani tudom.  vigyor3
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 ... 213   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.