Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.29 hétfő, 16:04:22 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 1860652 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6600 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:40:24 »

na most akkor az mk4 memós üléssel tudja vagy nem? Grin

súgnék,de nem ér... nyes

Szerintem a bal oldalit nem tudja.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6601 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:42:23 »

Szerintem a bal oldalit nem tudja.
kérdezzük meg Zsoelt.ha jól emlékszem,neki memós volt az ülése.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6602 Dátum: 2014.12.16 kedd, 08:34:22 »

Semmi javulást nem hozott a "gyári tuning"?

Nem volt semmiféle "gyári tuning" (egyelőre még), a kérdés nem erre vonatkozott, olvass vissza, mire kérdezett rá Smiley
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6603 Dátum: 2014.12.16 kedd, 08:40:04 »


A hátramenethez melyik az adott oldal?  wave
Mindkét oldal egyformán megy hátra....  vigyor3

Adott oldal: amelyik oldalon áll éppen a tükörállító kapcsolód...ha van benne ilyen opció, mindkét oldalon működik az automatikus lebillentés. Ha van memória funkció, beállítható bármelyik oldal adott állásra és ez tárolható. Ha középállásban van a tükörállítód, természetesen nem történik semmi hátramenetkor sem...
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6604 Dátum: 2014.12.16 kedd, 08:44:23 »

Szerintem a bal oldalit nem tudja.

Utánanéztem, elméletileg tudja mindkettőt. Attól függ, melyik oldalra állítod a kapcsolót.
(a gépkönyvben van róla valami, csak első körben lusta voltam elővenni Wink)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6605 Dátum: 2014.12.16 kedd, 08:49:17 »

Adott oldal: amelyik oldalon áll éppen a tükörállító kapcsolód...ha van benne ilyen opció, mindkét oldalon működik az automatikus lebillentés. Ha van memória funkció, beállítható bármelyik oldal adott állásra és ez tárolható. Ha középállásban van a tükörállítód, természetesen nem történik semmi hátramenetkor sem...
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1face
Vendég
« Új hozzászólás #6606 Dátum: 2015.01.09 péntek, 06:32:47 »

Sziasztok!
Törvényszerű az, hogy gyertya cserénél a kábeleket is cserélni kell, vagy ez csupán a véletlenen múlik?
 wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6607 Dátum: 2015.01.09 péntek, 07:09:05 »

Sziasztok!
Törvényszerű az, hogy gyertya cserénél a kábeleket is cserélni kell, vagy ez csupán a véletlenen múlik?
 wow1
az.ugyanúgy cserélni kell mint a gyertyákat.játszani lehet,de csak bosszúságot okoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
1face
Vendég
« Új hozzászólás #6608 Dátum: 2015.01.09 péntek, 11:37:27 »

az.ugyanúgy cserélni kell mint a gyertyákat.játszani lehet,de csak bosszúságot okoz.
Köszi, az nem klassz:(
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #6609 Dátum: 2015.01.09 péntek, 16:20:13 »

az.ugyanúgy cserélni kell mint a gyertyákat.játszani lehet,de csak bosszúságot okoz.

Miért kellene cserélni a kábeleket? Azt csak akkor ha gond van, nem? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #6610 Dátum: 2015.01.13 kedd, 12:40:35 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeós, de sokat olvasgattam már a fórumon.
Jó autó a benzines 4-es Mondeo?

A fórumon szinte csak dízeles problémákat olvastam és ugye a korszerűsödés miatt jelentősen megnőtt a kockázat és a javítási költségük.
Gondolom a benzinesekkel semmi probléma, működnek szépen és probléma mentesen.

A 4-esből már a dízelek is. Az nem ugyanaz a motor, mint ami az MK3-asokban van.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6611 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:09:16 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeós, de sokat olvasgattam már a fórumon.
Jó autó a benzines 4-es Mondeo?

A fórumon szinte csak dízeles problémákat olvastam és ugye a korszerűsödés miatt jelentősen megnőtt a kockázat és a javítási költségük.
Gondolom a benzinesekkel semmi probléma, működnek szépen és probléma mentesen.


Nagyszámok törvénye.....1 benzines mondeora jut 100 dízel. Ezért olvashattál több "problémát" a dízelekről.   
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6612 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:10:33 »

Köszönöm a választ, de nyilván 4-es dízel topikokban olvastam a problémákról. De úgy általában mindig a dízelekkel van a probléma.
Persze az elején beleolvastam a 3-as dízel topikba is, de hamar kihátráltam. Ami és amennyi probléma ott olvasható azokkal, azt az ellenségemnek sem kívánom.

Benzines problémáról azért nem olvasol, mert a 4-esben (meg a 3-asban is) olyan őskövület benzin motor van, hogy nem érimeg megvenni. Sokat fogyaszt, cserébe xarul megy... Az új ecoboost motorokról meg még nincs visszajelzés.

Ami korszerű és szerintem nagyon megbízható is, a 4-esben található PSA (pug) 2.0-2.2 tdci...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6613 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:25:10 »

Tipcsi beregelt álnéven? smile
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6614 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:26:35 »

Tipcsi beregelt álnéven? smile

Timcsire gondolsz?  nyes
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6615 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:31:32 »

Timcsire gondolsz?  nyes
De nem a mi Timcsinkre  vigyor3
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6616 Dátum: 2015.01.13 kedd, 13:34:03 »

De nem a mi Timcsinkre  vigyor3

Tévedőtimcsi?  laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6617 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:35:35 »

Tipcsi beregelt álnéven? smile

Nagyon érdekes, hogy pár napja sokat foglalkoztok velem.  Az egészséséges határon bőven túl....Te is, alf is, BT is, VZoli is......
Mindenhol és mindenben engem láttok....   idiot2

Ez már nagyon beteges!  vomit
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6618 Dátum: 2015.01.13 kedd, 14:43:01 »

Nagyon érdekes, hogy pár napja sokat foglalkoztok velem.  Az egészséséges határon bőven túl....Te is, alf is, BT is, VZoli is......
Mindenhol és mindenben engem láttok....   idiot2

Ez már nagyon beteges!  vomit
Te kutattál fel rólam valami képet, amiből még fotomontázst is csináltál  hehe

Amúgy mi az az egészséséges??  nyes
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6619 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:39:15 »

Te kutattál fel rólam valami képet, amiből még fotomontázst is csináltál  hehe

Amúgy mi az az egészséséges??  nyes
Ha nem tűnt volna fel, azelőtt egész délután Timicsiztetek..... az csak a visszhang volt már!   .......  szóval?
Az a kép csak a Timicsizésre ment válaszként, bár nem annyiszor fordul elő a kép, mint a Timicsizésetek. Aki ugye valaki már, mert én biztos nem!  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6620 Dátum: 2015.01.13 kedd, 15:48:47 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeós, de sokat olvasgattam már a fórumon.
Jó autó a benzines 4-es Mondeo?

A fórumon szinte csak dízeles problémákat olvastam és ugye a korszerűsödés miatt jelentősen megnőtt a kockázat és a javítási költségük.
Gondolom a benzinesekkel semmi probléma, működnek szépen és probléma mentesen.

Ezt a megnőtt javítási költséget honnan vetted? Szerintem egy 1965-ös mustángnak drágább a javítása. Biztos vannak alkatrészárban különbségek, de nem a Dizi vs Benya és nem annyira az MK3 vs Mk4 miatt. Nomeg MK4 motorjára kevesebb a panasz

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6621 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:02:21 »

Ha nem tűnt volna fel, azelőtt egész délután Timicsiztetek..... az csak a visszhang volt már!   .......  szóval?
Az a kép csak a Timicsizésre ment válaszként, bár nem annyiszor fordul elő a kép, mint a Timicsizésetek. Aki ugye valaki már, mert én biztos nem!  hehe
gyere,sírj a vállamon.....Timi.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37275


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6622 Dátum: 2015.01.13 kedd, 17:15:26 »

Benzines problémáról azért nem olvasol, mert a 4-esben (meg a 3-asban is) olyan őskövület benzin motor van, hogy nem érimeg megvenni. Sokat fogyaszt, cserébe xarul megy... Az új ecoboost motorokról meg még nincs visszajelzés.

Ami korszerű és szerintem nagyon megbízható is, a 4-esben található PSA (pug) 2.0-2.2 tdci...

Semmi gond nincs vele! A szívósora érzékeny, de van javítószett, 200e km-ként max. 50e Ft-ból lehet cserélni. Ha nem taposod neki 7L körül is simán eljár.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6623 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:22:51 »

Sziasztok!

Még nem vagyok Mondeós, de sokat olvasgattam már a fórumon.
Jó autó a benzines 4-es Mondeo?

A fórumon szinte csak dízeles problémákat olvastam és ugye a korszerűsödés miatt jelentősen megnőtt a kockázat és a javítási költségük.
Gondolom a benzinesekkel semmi probléma, működnek szépen és probléma mentesen.

Most engem ezért biztosan letámadnak a dízelesek.  laugh

Valóban sok a dízeles probléma, mert sokkal több van belőlük. A 3-as dízel lefutott kör már, de úgyis 4-est kérdeztél.
A 4-es dízel motorok sokkal jobbak, mint a 3-asoké! (de még mindig nem olyan jók, mint egy jó benzin motor  eplus2.....mit kapok ezért laugh )
A kérdés az, hogy mennyi az éves autózott kilométered és mennyire bírod a büdöset(dízel).
Ha éves futásod 20-25e km, akkor talán ésszerűbb még a benzines. Ha ennél több, akkor talán szóba kerülhet a dízel, de abból is inkább a 2.0 vagy 2.2.
Mondjuk mostanában a két autó üzemanyagköltsége között átlagosan jó ha van 5-600 forint, amiből elég sokára jönne össze (ha félre tennéd) egy általánosságban előforduló javítás egy dízelnél. (4-esnél befecskendező már nem jellemző, de turbó van, levegő csövek vannak, egyéb szelepek stb.)
Mert ugye gondolom használtban gondolkodsz. Az meg akárhogy is nézzük, mindig lutri. Ez igaz benzinesre is, de talán ott nem akkora. Dízeleket tekergetik vissza inkább.
Összességében nem rossz autó a 4-es, nagy és eléggé biztonságos is és a karbantartási költségei közepes nagyságrendűek.

Olvasgass még vagy kérdezz.....és mérlegelj.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6624 Dátum: 2015.01.13 kedd, 19:24:35 »

gyere,sírj a vállamon.....Timi.... hehe

Nem tudok olyan mélyre hajolni  eplus2....tudod a gerincem....  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6625 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:01:03 »

Most engem ezért biztosan letámadnak a dízelesek.  laugh

Valóban sok a dízeles probléma, mert sokkal több van belőlük. A 3-as dízel lefutott kör már, de úgyis 4-est kérdeztél.
A 4-es dízel motorok sokkal jobbak, mint a 3-asoké! (de még mindig nem olyan jók, mint egy jó benzin motor  eplus2.....mit kapok ezért laugh )
A kérdés az, hogy mennyi az éves autózott kilométered és mennyire bírod a büdöset(dízel).
Ha éves futásod 20-25e km, akkor talán ésszerűbb még a benzines. Ha ennél több, akkor talán szóba kerülhet a dízel, de abból is inkább a 2.0 vagy 2.2.
Mondjuk mostanában a két autó üzemanyagköltsége között átlagosan jó ha van 5-600 forint, amiből elég sokára jönne össze (ha félre tennéd) egy általánosságban előforduló javítás egy dízelnél. (4-esnél befecskendező már nem jellemző, de turbó van, levegő csövek vannak, egyéb szelepek stb.)
Mert ugye gondolom használtban gondolkodsz. Az meg akárhogy is nézzük, mindig lutri. Ez igaz benzinesre is, de talán ott nem akkora. Dízeleket tekergetik vissza inkább.
Összességében nem rossz autó a 4-es, nagy és eléggé biztonságos is és a karbantartási költségei közepes nagyságrendűek.

Olvasgass még vagy kérdezz.....és mérlegelj.  wave
na.ennek csak a fele hülyeség,Timi. eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6626 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:06:14 »

na.ennek csak a fele hülyeség,Timi. eplus2

Unalmas vagy alfika....  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6627 Dátum: 2015.01.13 kedd, 21:07:56 »

Unalmas vagy alfika....  eplus2
mi a baj? a másik fele nem! eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #6628 Dátum: 2015.01.14 szerda, 11:01:13 »

Sziasztok!
Törvényszerű az, hogy gyertya cserénél a kábeleket is cserélni kell, vagy ez csupán a véletlenen múlik?
 wow1

Inkább úgy, hogy minden második garnitúra gyertyára jusson egy kábelszett csere.
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6629 Dátum: 2015.01.16 péntek, 14:37:08 »

jobb topic-ot nem találtam neki. Biztos volt már, hogy hiányzott egy bolha vagy spéci csavar, szóval a megoldás:

http://www.patentcentrum.hu/
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6630 Dátum: 2015.01.16 péntek, 18:51:13 »

Inkább úgy, hogy minden második garnitúra gyertyára jusson egy kábelszett csere.

Kábelt akkor kell cserélni, ha valamelyik (vagy több) tönkrement. Akkor viszont célszerű az összeset.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6631 Dátum: 2015.01.16 péntek, 18:52:59 »

jobb topic-ot nem találtam neki. Biztos volt már, hogy hiányzott egy bolha vagy spéci csavar, szóval a megoldás:

http://www.patentcentrum.hu/


Nekem sosem hiányzott még egy bolha sem.  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6632 Dátum: 2015.01.16 péntek, 18:58:39 »

Nekem sosem hiányzott még egy bolha sem.  eplus2


elég bolhás vagy plusz bolhák nélkül is.  eplus2
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6633 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:00:09 »

elég bolhás vagy plusz bolhák nélkül is.  eplus2
az biztos.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26657


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6634 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:01:45 »

Nekem sosem hiányzott még egy bolha sem.  eplus2


Azért nem hiányzik, mert van? laugh
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6635 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:04:44 »

Azért nem hiányzik, mert van? laugh

Furcsa logikád van.
Igen. Meg van az összes. Pontosan 0 azaz nulla.
Hogyan kéne magyaráznom, hogy te is megértsd.....  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6636 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:08:04 »

Furcsa logikád van.
Igen. Meg van az összes. Pontosan 0 azaz nulla.
Hogyan kéne magyaráznom, hogy te is megértsd.....  fejvakaras

lazíts kicsit a bolhanyakörveden, akkor talán fog elég vér jutni az agyadba, hogy értelmesebb dolgokat írogathass  eplus2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6637 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:13:54 »

lazíts kicsit a bolhanyakörveden, akkor talán fog elég vér jutni az agyadba, hogy értelmesebb dolgokat írogathass  eplus2

Mondod te, aki a saját hibájából tanult és neked már teljesen (2 perc alatt) emiatt leépült az a kevés agyad?  hehe
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6638 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:51:03 »

Mondod te, aki a saját hibájából tanult és neked már teljesen (2 perc alatt) emiatt leépült az a kevés agyad?  hehe

van bolhanyakörvem, és? most épp a kutyán van, de van  eplus2

az agyam pedig így leépülve is hozza a jelenleg elfogadott 20% körüli kihasználtságot. Az a maradék 80% ami elpusztult az nem is volt szükséges, szimpla evolúciós alapokon az alkohol kiseperte a gyenge szükségtelen ballaszot  eplus2 mf1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6639 Dátum: 2015.01.16 péntek, 19:55:56 »

van bolhanyakörvem, és? most épp a kutyán van, de van  eplus2

az agyam pedig így leépülve is hozza a jelenleg elfogadott 20% körüli kihasználtságot. Az a maradék 80% ami elpusztult az nem is volt szükséges, szimpla evolúciós alapokon az alkohol kiseperte a gyenge szükségtelen ballaszot  eplus2 mf1

 taps   eljen
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6640 Dátum: 2015.01.16 péntek, 21:41:02 »

 appl poigneemain poigneemain poigneemain appl
van bolhanyakörvem, és? most épp a kutyán van, de van  eplus2

az agyam pedig így leépülve is hozza a jelenleg elfogadott 20% körüli kihasználtságot. Az a maradék 80% ami elpusztult az nem is volt szükséges, szimpla evolúciós alapokon az alkohol kiseperte a gyenge szükségtelen ballaszot  eplus2 mf1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6474


E-mail
« Új hozzászólás #6641 Dátum: 2015.01.16 péntek, 21:50:26 »

van bolhanyakörvem, és? most épp a kutyán van, de van  eplus2

az agyam pedig így leépülve is hozza a jelenleg elfogadott 20% körüli kihasználtságot. Az a maradék 80% ami elpusztult az nem is volt szükséges, szimpla evolúciós alapokon az alkohol kiseperte a gyenge szükségtelen ballaszot  eplus2 mf1
B+ végre tudom a magyarázatot...  integet2 Ezért nem tudok rendesen korizni! Mármint, hogy hiányzik a ballaszt... Cheesy Cheesy
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6642 Dátum: 2015.01.16 péntek, 21:52:14 »

 eplus2
Naplózva
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6643 Dátum: 2015.01.16 péntek, 23:18:36 »

B+ végre tudom a magyarázatot...  integet2 Ezért nem tudok rendesen korizni! Mármint, hogy hiányzik a ballaszt... Cheesy Cheesy


vazze, nekem még megvan. Ja, mert még használom. Vagy mégsem?  nyes  nyes  nyes  nyes
Naplózva
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6644 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:17:39 »

Sziasztok!

Nem találtam jobb helyet neki, így most itt teszem fel égetően fontos kérdésemet!  Grin

Sajnos elérkezett az az idő, hogy be kell ruházni egy új akkumulátorba.
Érdeklődnék, hogy ti mit használtok, mi vált be?
Illetve, hogy az Exide márkáról tud-e valaki valami érdekeset?

Egy 1.8i Mk1-be kellene, 60Ah körüliben gondolkodtam.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
« Utoljára szerkesztve: 2015.04.26 vasárnap, 20:22:34 írta HegeGabi » Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6645 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:33:56 »

Sziasztok!

Nem találtam jobb helyet neki, így most itt teszem fel égetően fontos kérdésemet!  Grin

Sajnos elérkezett az az idő, hogy be kell ruházni egy új akkumulátorba.
Érdeklődnék, hogy ti mit használtok, mi vált be?
Illetve, hogy az Exide márkáról tud-e valaki valami érdekeset?

Egy 1.8i Mk1-be kellene, 60Ah körüliben gondolkodtam.

Köszi, Üdv, HegeGabi.
Legolcsóbbat.
Naplózva
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #6646 Dátum: 2015.04.26 vasárnap, 20:35:53 »

Sziasztok!

Nem találtam jobb helyet neki, így most itt teszem fel égetően fontos kérdésemet!  Grin

Sajnos elérkezett az az idő, hogy be kell ruházni egy új akkumulátorba.
Érdeklődnék, hogy ti mit használtok, mi vált be?
Illetve, hogy az Exide márkáról tud-e valaki valami érdekeset?

Egy 1.8i Mk1-be kellene, 60Ah körüliben gondolkodtam.

Köszi, Üdv, HegeGabi.

keresd Wiktort!
 wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
HegeGabi
Vendég
« Új hozzászólás #6647 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 06:45:17 »

Legolcsóbbat.
Mi az oka, hogy a legolcsóbbat ajánlod, és nem pedig valami drágább márkásat?
Köszi.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #6648 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 07:24:29 »

Mi az oka, hogy a legolcsóbbat ajánlod, és nem pedig valami drágább márkásat?
Köszi.
Mert a legolcsóbb is pont 3 évig lesz jó. Viszont a megspórolt 20-25 ezerből mondjuk le lehet műszakiztatni, teletankolni, stb.
Nekem a V6os jp-t kapott, és ugyanúgy örül neki mint a gyárinak örült volna Wink
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #6649 Dátum: 2015.04.27 hétfő, 08:35:27 »

Mert a legolcsóbb is pont 3 évig lesz jó. Viszont a megspórolt 20-25 ezerből mondjuk le lehet műszakiztatni, teletankolni, stb.
Nekem a V6os jp-t kapott, és ugyanúgy örül neki mint a gyárinak örült volna Wink
téves.a Jászplasztik akkuk nem ezüst cink akkuk,így hamarabb elhaláloznak a magasabb töltőáram miatt.akkuból ,ülj le egyes! eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.