Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.01 péntek, 02:24:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2020353 alkalommal)
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #3950 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:29:00 »

Sziasztok, 2 hete én is boldog Mondeo tulaj lettem, egy 2001 végi 2.0 benzines ghia lett a szerencsés. Mentem már vele azóta 1500 kilcsit, cserben nem hagyott, de előjött pár dolog, amiben remélem tudtok nekem segíteni. Valami kis gebasz lehet a motorvezérléssel, tízből 5ször elég nehezen indul be, sokáig kell indítózni, és általában 1 hörgés után (fordulat fel kb 1200-ig) lefullad. Köv. indításnál már rendben van az alapjárat, illetve ingadozik össze-vissza, de már le nem fullad. Ha pici gázfröcccsöt adok neki első hörgésnél, az is megoldja a lefulladás problémát, de gondolom itt vmi gáz van. A másik, sokkal zavaróbb probléma: indulás után kb 10-15 percig fékezésnél olyan érzésem van, mintha abs működne a kuplungpedálon, mintha rugdosnák, rángatnák! Ez mi az isten lehet? Ilyenkor is ingadozik rendesen az alapjárat, kb 15 perc múlva teljesen megszűnik. A harmadik dolog, sajnos vásárlás előtt a gyári cd-részt nem próbáltam ki, pár napja akartam bedugni egyet, és nem veszi be egyáltalán. Megnyomom a Load-ot, kiírja, hogy wait. Megpróbálom berakni a CD-t, de nagyon korán beakad és nem húzza be egyáltalán, nem történik semmi. kb 10-15 sec múlva jön az üzenet, hogy CD Error, E 3 Sad Ettől eltekintve nagyon tetszik az autó, bár az ajtókapaszkodóknál hogy miért kellett ilyen igénytelen, kopó gumis anyaggal bevonni a műanyagot, az hihetetlen...
Valakinek 5let, tapasztalat, akármi? Köszi előre is.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3951 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:41:00 »

Nem lehetne gömbcsukló. Mintha ki lenne száradva.
Szia ezt nem tudom,okozhat ilyent ?
ha kinyomom a kuplungot azonnal megszünik a rágás,a kuplung nem csuszik,ha kinyomom alapjáraton nincs hangja tehát a kuplung is kilöve mint hiba,csak 80km/h felet kezdi csinálni és ha emelkedő kicsi vagy nagy olyan mintha gödröket fogna ,ha belemegyek az út hulámaiba akkor fel erősődik a rágás.Ha rendesen megyek városi közlekedésben semmi gond nincs vele.Még azt figyeltem meg hogy akkor is csinálja ha egyeletesen megyek 80/km sebességel és hirtelen oda nyomom neki a gázt egy bizonyos holtpontig akkor jelentkezik és olyan mintha a motor melegedése is közbe játszana.De lehet hogy olyan egyszerü a hiba hogy elkerüli a figyelmem valami,az biztos hogy csak a jobb oldalrol jön és berázza az autót.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3952 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:43:00 »

Sziasztok, 2 hete én is boldog Mondeo tulaj lettem, egy 2001 végi 2.0 benzines ghia lett a szerencsés. Mentem már vele azóta 1500 kilcsit, cserben nem hagyott, de előjött pár dolog, amiben remélem tudtok nekem segíteni. Valami kis gebasz lehet a motorvezérléssel, tízből 5ször elég nehezen indul be, sokáig kell indítózni, és általában 1 hörgés után (fordulat fel kb 1200-ig) lefullad. Köv. indításnál már rendben van az alapjárat, illetve ingadozik össze-vissza, de már le nem fullad. Ha pici gázfröcccsöt adok neki első hörgésnél, az is megoldja a lefulladás problémát, de gondolom itt vmi gáz van. A másik, sokkal zavaróbb probléma: indulás után kb 10-15 percig fékezésnél olyan érzésem van, mintha abs működne a kuplungpedálon, mintha rugdosnák, rángatnák! Ez mi az isten lehet? Ilyenkor is ingadozik rendesen az alapjárat, kb 15 perc múlva teljesen megszűnik. A harmadik dolog, sajnos vásárlás előtt a gyári cd-részt nem próbáltam ki, pár napja akartam bedugni egyet, és nem veszi be egyáltalán. Megnyomom a Load-ot, kiírja, hogy wait. Megpróbálom berakni a CD-t, de nagyon korán beakad és nem húzza be egyáltalán, nem történik semmi. kb 10-15 sec múlva jön az üzenet, hogy CD Error, E 3 Sad Ettől eltekintve nagyon tetszik az autó, bár az ajtókapaszkodóknál hogy miért kellett ilyen igénytelen, kopó gumis anyaggal bevonni a műanyagot, az hihetetlen...
Valakinek 5let, tapasztalat, akármi? Köszi előre is.
Üdv a csapatban olvasgass és gyere gyakran, jó hely ez itt
Első körben MAF tisztítás, levegőszűrő csere, gyertya és kábelszett csere (ha indokolt lesz) ezt csak gyárit nem tudom ismered-e az előéletét, de ha magad cserél(tet)sz olajat -gyárit- legalább ismerni fogod a következő csereperiódus végét ... lehet, hogy egy hibakód kiolvasás is ráférne, ha nincs eredmény. A kuplungot egyszerre nyomod ki a fékkel fékezéskor? Éppenséggel lehet az ABS is, bár kicsi az esélye. A cd ügyében ha szerencséd van Jánosmester tud segíteni (hifi topic). A kapaszkodó ilyen ... a többit majd a többiek (mondeo III topik).
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3953 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:44:00 »

Szia ezt nem tudom,okozhat ilyent ?
ha kinyomom a kuplungot azonnal megszünik a rágás,a kuplung nem csuszik,ha kinyomom alapjáraton nincs hangja tehát a kuplung is kilöve mint hiba,csak 80km/h felet kezdi csinálni és ha emelkedő kicsi vagy nagy olyan mintha gödröket fogna ,ha belemegyek az út hulámaiba akkor fel erősődik a rágás.Ha rendesen megyek városi közlekedésben semmi gond nincs vele.Még azt figyeltem meg hogy akkor is csinálja ha egyeletesen megyek 80/km sebességel és hirtelen oda nyomom neki a gázt egy bizonyos holtpontig akkor jelentkezik és olyan mintha a motor melegedése is közbe játszana.De lehet hogy olyan egyszerü a hiba hogy elkerüli a figyelmem valami,az biztos hogy csak a jobb oldalrol jön és berázza az autót.
Mutasd meg egy tesónak eccer ...
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3954 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:45:00 »

Sziasztok, 2 hete én is boldog Mondeo tulaj lettem, egy 2001 végi 2.0 benzines ghia lett a szerencsés. Mentem már vele azóta 1500 kilcsit, cserben nem hagyott, de előjött pár dolog, amiben remélem tudtok nekem segíteni. Valami kis gebasz lehet a motorvezérléssel, tízből 5ször elég nehezen indul be, sokáig kell indítózni, és általában 1 hörgés után (fordulat fel kb 1200-ig) lefullad. Köv. indításnál már rendben van az alapjárat, illetve ingadozik össze-vissza, de már le nem fullad. Ha pici gázfröcccsöt adok neki első hörgésnél, az is megoldja a lefulladás problémát, de gondolom itt vmi gáz van. A másik, sokkal zavaróbb probléma: indulás után kb 10-15 percig fékezésnél olyan érzésem van, mintha abs működne a kuplungpedálon, mintha rugdosnák, rángatnák! Ez mi az isten lehet? Ilyenkor is ingadozik rendesen az alapjárat, kb 15 perc múlva teljesen megszűnik. A harmadik dolog, sajnos vásárlás előtt a gyári cd-részt nem próbáltam ki, pár napja akartam bedugni egyet, és nem veszi be egyáltalán. Megnyomom a Load-ot, kiírja, hogy wait. Megpróbálom berakni a CD-t, de nagyon korán beakad és nem húzza be egyáltalán, nem történik semmi. kb 10-15 sec múlva jön az üzenet, hogy CD Error, E 3 Sad Ettől eltekintve nagyon tetszik az autó, bár az ajtókapaszkodóknál hogy miért kellett ilyen igénytelen, kopó gumis anyaggal bevonni a műanyagot, az hihetetlen...
Valakinek 5let, tapasztalat, akármi? Köszi előre is.
Húúú!
Te vagy Zacci embere!!!
 
Addig is: mennyi benya van ilyenkor a tankban, valceg benyapumpedli csinázza ezt! vagy kuplung, vagy tempomat!!!
 
Zacci ért mindent, és nem sértődős!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3955 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:55:00 »

Des,
 
Eloszoris gratulalok a verdahoz ! Jo valasztas volt !
Mennyi km van a verdaban ?
 
Nah, es akkor nezzuk mit tehetunk az ugy erdekeben...
Eza 10-bol 5x nem indul be, hidegen vagy csak melegen csinalja ?  
Sajnos sok mondeonal altalanos jelenseg, hogyha mondjuk otopalyaztal, vagy sokat mentel es utana leallitod a mocit, mondjuk beugrasz egy benya kutra valamiert, aztan inditasz, es nem indul, illetve igen, csak joval hosszabban kell inditozni, mint szokas. Ezt a jelenseget egyelore nem tudni mi okozza. Ez az egyik lehetseges jelenseg. De ez nem fugg ossze a lefulladasos jelenseggel. Annak mas oka van. AMi lehetseges, aza szivosor, egr, illetve alapjarati motor gond. EGR-t, alapjarati motort celszeru kitisztitatni. De majdnem biztos, hogz a szivosorral lesz gond. Nekem is pontosan ugyanezek a tunetek voltak, es egy szivosor csere megoldotta a problemat. Ez a lefulladasos dolog elsosorban hideg mocinal jon elo. Tehat nem a nem indul be a verda pocre, hanem hidegen beindul, majd ezzel alendulettel le is fullad, illteve eroteljesen ingadozik az alapjarat. Erdemes lenne megnezetni a szivosort. Ha azzal nincs gond, akkor esetleg uzemanyagnyomast kell meretni. Es igen, inditasnal mielott visszaesne a fordulatszam, es lefulladna, hatasos megoldasnak bizonyult nalam is a gazfroccs. Persze most mar ilyennel nem kell kuzdenem, mert megjavult...
A kuplung rugdosas tipikusan elfaradt lendkerek tunet. Nalam is ez volt, es miutan kicsereltek megszunt. Ha sokat futott a verda (gyanitom igen), mondjuk ugy 150-200e-ret akkor eza jelenseg teljesen normalis es azt jelenti, hogy kopott a lendkerek. Erdemes kapasbol komplett kuplungot es kinyomocsapagyat is csereltetni, mert valceg az sem birja mar sokaig. Ezeket azert irom, mert nalam is pontosan ugyanezek a tunetek voltak, mind lefuladassal kapcsolatban, mind pedig kuplung rugdosassal kapcsolatban. Sajnos 150-200e km-nel mar ezek az alkatreszek elkopnak, elfaradnak es cserelni kell. De ha ez megvolt, akkor ujabb 150-200e km-ig nem lesz vele gondod. Az auto halkabb lesz es kevesebbet is fogyaszt.
A CDs radio ami neked van valceg a 6006-os tipus. Sajnos ez nem egy jo konstrukcio. A mechanika egy ido utan elallitodik. Szerintem gyarilag szarul allitottak be, aztan ahogy kopott a cucc szepen elogyutt mint problema. Tehat ha mechanikus hiabaj van, akkor az nagy esellyel javithato. en a sajatomat faxan megcsinaltam es kb. 1 eve kifogastalanul eszi a CDket.
Az ajtok kapaszkodojan levo gumis izemicsoda tenyleg gusztustalan, ha kopik. Megoldas: kerd meg parodat, hogy kapirgalja. A noknek van ehhez turelmuk nah es nem utolso sorban karmuk  
 
Egyebkent honnan szarmazik a gep ? kulfoldrol ? Van szervizkonyve ?
Ha lekaparta, akkor amr jobban fog kinezni...
Merre lakx ? Ha pesti vagy, vagy pesten jarsz, akkor szivesen ranezekj a verdara, es nagy esellyel megmondom, hogy mit kell rajta csinazni...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3956 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:56:00 »

Des,
 
ha tenyleg, van benne tempomat ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3957 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 14:58:00 »

Sziasztok, 2 hete én is boldog Mondeo tulaj lettem, egy 2001 végi 2.0 benzines ghia lett a szerencsés. Mentem már vele azóta 1500 kilcsit, cserben nem hagyott, de előjött pár dolog, amiben remélem tudtok nekem segíteni. Valami kis gebasz lehet a motorvezérléssel, tízből 5ször elég nehezen indul be, sokáig kell indítózni, és általában 1 hörgés után (fordulat fel kb 1200-ig) lefullad. Köv. indításnál már rendben van az alapjárat, illetve ingadozik össze-vissza, de már le nem fullad. Ha pici gázfröcccsöt adok neki első hörgésnél, az is megoldja a lefulladás problémát, de gondolom itt vmi gáz van. A másik, sokkal zavaróbb probléma: indulás után kb 10-15 percig fékezésnél olyan érzésem van, mintha abs működne a kuplungpedálon, mintha rugdosnák, rángatnák! Ez mi az isten lehet? Ilyenkor is ingadozik rendesen az alapjárat, kb 15 perc múlva teljesen megszűnik. A harmadik dolog, sajnos vásárlás előtt a gyári cd-részt nem próbáltam ki, pár napja akartam bedugni egyet, és nem veszi be egyáltalán. Megnyomom a Load-ot, kiírja, hogy wait. Megpróbálom berakni a CD-t, de nagyon korán beakad és nem húzza be egyáltalán, nem történik semmi. kb 10-15 sec múlva jön az üzenet, hogy CD Error, E 3 Sad Ettől eltekintve nagyon tetszik az autó, bár az ajtókapaszkodóknál hogy miért kellett ilyen igénytelen, kopó gumis anyaggal bevonni a műanyagot, az hihetetlen...
Valakinek 5let, tapasztalat, akármi? Köszi előre is.
Szia tísztísd át a rendszer megfelelő tisztitóval és az üzemanyaghoz töltsél benzinbefecskendező tisztító folyadékot,vegyél a levegő mennyiség szabályzóhoz is tisztító spryt és pucold tisztára, a gyertyákat cserélted már? ha nem eredeti gyertyára cseréld ki ha ezt megcsinálod müködni kell a mondinak.Mivel müszerész vagyok való szinü hogy a cd_nél a mehanika adta meg magát szétszed megnéz ha nem látsz semilyen komolyabb hibát ne kílodj vele hiszen már olcson is lehet jót venni,mert ha nincs nagy baja javítsd meg ha igen akkor a végén ugyis kisseb vagyont költeszrá megéri
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3958 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:00:00 »

huhh, a vege picit osszekuszalodott, de azert remelem ertheto vot
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3959 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:01:00 »

MACER,
 
En a sajat 6006-os fejegsegemet 0ft-ert csinaltam meg
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3960 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:18:00 »

Szia tísztísd át a rendszer megfelelő tisztitóval és az üzemanyaghoz töltsél benzinbefecskendező tisztító folyadékot,vegyél a levegő mennyiség szabályzóhoz is tisztító spryt és pucold tisztára, a gyertyákat cserélted már? ha nem eredeti gyertyára cseréld ki ha ezt megcsinálod müködni kell a mondinak.Mivel müszerész vagyok való szinü hogy a cd_nél a mehanika adta meg magát szétszed megnéz ha nem látsz semilyen komolyabb hibát ne kílodj vele hiszen már olcson is lehet jót venni,mert ha nincs nagy baja javítsd meg ha igen akkor a végén ugyis kisseb vagyont költeszrá megéri
... és adalékokat inkább ne
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3961 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:19:00 »

... és adalékokat inkább ne
Mert?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Vendég
« Új hozzászólás #3962 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:26:00 »

Mert?
... kivéve a gyevibírót
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3963 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:27:00 »

... és adalékokat inkább ne
3éve vagyok boldog tulajdonosa a mondinak én szoktam 5000 km-enként tísztítani töb mint 200,000-km van az aútómban és semmi baj nem volt a tísztítás után sőt sokkal jobban húz a kocsi ,és szebben jár a motor is persze nem a gagyira gondoltam. üdv tyuk vagy a tójás?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3964 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:29:00 »

3éve vagyok boldog tulajdonosa a mondinak én szoktam 5000 km-enként tísztítani töb mint 200,000-km van az aútómban és semmi baj nem volt a tísztítás után sőt sokkal jobban húz a kocsi ,és szebben jár a motor is persze nem a gagyira gondoltam. üdv tyuk vagy a tójás?
Ön dönt, de akkor sem ajánlott, nem csak szerintem, ez már nem a Ladakorszak, azt már én is kinőttem és jó így
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3965 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 15:52:00 »

Ön dönt, de akkor sem ajánlott, nem csak szerintem, ez már nem a Ladakorszak, azt már én is kinőttem és jó így
Igazad van, az ember amit igazán megszeret nehezen válik meg,megprobálja a lehetőségei szerint kiválasztani a helyes dolgokat és megadni ami kell neki,persze ez nem mindig ugy sikerül ahogy gondolja naivan az ember,külömben én nekem ellőtte trabim volt tehát ment a buhera mint állat, ezért vettem mondit mert itt amit költök rá az meg is látszik.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3966 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 16:11:00 »

Igazad van, az ember amit igazán megszeret nehezen válik meg,megprobálja a lehetőségei szerint kiválasztani a helyes dolgokat és megadni ami kell neki,persze ez nem mindig ugy sikerül ahogy gondolja naivan az ember,külömben én nekem ellőtte trabim volt tehát ment a buhera mint állat, ezért vettem mondit mert itt amit költök rá az meg is látszik.
Naplózva
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #3967 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 19:27:00 »

... és adalékokat inkább ne
Az enyémbe konkrétan a szakszervíz öntött metabondot Smiley) (és ők is javasolták)
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3968 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 19:41:00 »

dodi,
 
metabond ? Az nem valami ragaszto ?
Naplózva

blah blah blah
Dodi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 592



E-mail
« Új hozzászólás #3969 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 20:07:00 »

dodi,
 
metabond ? Az nem valami ragaszto ?
De bizony!
Beleragad a henger falába aztán úgy csúszik mint a jég, vagy jobban
Naplózva

2010.11. 2.0 TDCI TITANIUM FACELIFT WEBASTO
2002.10. TDCI GHIA, 130Le, bőr, két pedál
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3970 Dátum: 2007.01.11 csütörtök, 20:45:00 »

Dodi,
 
jovan, megnyugodtam...man azt hittem hulyesegeket beszelek
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3971 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:13:00 »

Az enyémbe konkrétan a szakszervíz öntött metabondot Smiley) (és ők is javasolták)
Én is három (inkább 4) éve hajtom ... adalékmentesen de szakszervízben csak eccer volt
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3972 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:22:00 »

és a Wynn's féle olajadalékról mi a véleményetek? már bent figyel az olajban, de mégis
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3973 Dátum: 2007.01.12 péntek, 09:46:00 »

és a Wynn's féle olajadalékról mi a véleményetek? már bent figyel az olajban, de mégis
Én egyszer közvetlenül (!) az olajcsere előtt toltam bele egy (olyan) flakont a hidrotőkék tisztításához, hát, annyira megkocsonyásodott benne az olaj, hogy úgy kellett kicsalogatni belőle, eredmény pedig ... khmm: 0.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3974 Dátum: 2007.01.12 péntek, 10:12:00 »

Dodi,
 
jovan, megnyugodtam...man azt hittem hulyesegeket beszelek
Szerintem először gondoltad jól!!!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3975 Dátum: 2007.01.12 péntek, 10:15:00 »

Ha mar olajcsere.
Nekem elso szervizre 16000km van beirva, hogy akkor kell majd vinni.
Viszont olvasom itt, hogy erdemes 2500km utan egy olajcsere.
Par eve mikor vettem uj autot, ott is kellett egy olajcsere valami 3000km-nel. (A lehetseges femdarabkak miatt.)
 
Akkor most, hogy is van ez? Erdemes elvinnem 2500km-nel, vagy hallgassak arra amit a kereskedo mondott, meg a szelvedo hatuljara felragasztottak.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3976 Dátum: 2007.01.12 péntek, 10:27:00 »

Szerintem először gondoltad jól!!!
Szia. Mindneképpen érdemes, mert ilyenkor egy pár sorlya lejön. De fogalmazhatunk úgy is, hogy ártani nem árt. Pl. teherautóknál nincs ilyen, csak 90.000-nél kell vinni elsőre. Személykocsiknál szokták ezt mondani. Ha megteheted szerintem midnenképpen vidd el 5000-nél.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3977 Dátum: 2007.01.12 péntek, 19:39:00 »

Sziasztok, nagyon köszi a válaszokat!
Olajat, szűrőt mindenképp akarok cseréltetni hamar...
A nehezen indulás hidegen történik csak, a kuplungrángás is csak akkor van, elmúlik viszonylag hamar... nem szeretem az ilyen hibákat, most akkor vagy működjön vmi rendesen, vagy nem, csak ne váltogassa a módokat:) tempomat nincsen, legalábbis nem tudok róla, a kormányról biztos nem lehet vezérelni:)
a teljes kupluncsere elég ijesztően hangzott, ezt Neked mennyiért csinálták meg Zacci? 128k km volt beleírva mikor vettem, most léptem át a 130-at, kereskedésből van, szervízkönyvvel, mo.-i amúgy..
Benzinhez adagolható befecskendező tisztító folyadék jól hangzik, meg a levegőmennyiség szabályozó tisztítás.. ez a MAF? nem értek hozzá sajna.. gyertyacserét is megejtem.. Cromaxban érdemes megvenni ezeket a cuccokat?  
A cd-m a Sony 6006-os széria, kell hozzá spéci cucc, hogy leszedhessük? Van egy nokiás kihangosító is aminek a vezetéke a rádiós egység alól jön ki, kiszedném a fenébe kell a halálnak, nem kell vkinek ingyen?Smiley
 
facelift utáni cd-egység nem passzol bele ebbe a modellbe jól sejtem? Ill. első lökös?
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3978 Dátum: 2007.01.12 péntek, 19:46:00 »

Sziasztok, nagyon köszi a válaszokat!
Olajat, szűrőt mindenképp akarok cseréltetni hamar...
A nehezen indulás hidegen történik csak, a kuplungrángás is csak akkor van, elmúlik viszonylag hamar... nem szeretem az ilyen hibákat, most akkor vagy működjön vmi rendesen, vagy nem, csak ne váltogassa a módokat:) tempomat nincsen, legalábbis nem tudok róla, a kormányról biztos nem lehet vezérelni:)
a teljes kupluncsere elég ijesztően hangzott, ezt Neked mennyiért csinálták meg Zacci? 128k km volt beleírva mikor vettem, most léptem át a 130-at, kereskedésből van, szervízkönyvvel, mo.-i amúgy..
Benzinhez adagolható befecskendező tisztító folyadék jól hangzik, meg a levegőmennyiség szabályozó tisztítás.. ez a MAF? nem értek hozzá sajna.. gyertyacserét is megejtem.. Cromaxban érdemes megvenni ezeket a cuccokat?  
A cd-m a Sony 6006-os széria, kell hozzá spéci cucc, hogy leszedhessük? Van egy nokiás kihangosító is aminek a vezetéke a rádiós egység alól jön ki, kiszedném a fenébe kell a halálnak, nem kell vkinek ingyen?Smiley
 
facelift utáni cd-egység nem passzol bele ebbe a modellbe jól sejtem? Ill. első lökös?
Nekem kell a nokiás cucli Smiley Pont ilyenem van, csak baxart
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3979 Dátum: 2007.01.12 péntek, 19:52:00 »

Des,
 
"A nehezen indulás hidegen történik csak..."
 
Ahogy sejtettem. Akkor az valceg szivosor lesz...
 
"a kuplungrángás is csak akkor van"
 
Valceg kezdodo lendkerek halal...Meg ki fog birni jo par km-t. En csak azert csereltettem, mert rohadtul idegesitett a labmasszazs.
Merre lax egyebkent? Raneznek a verdara csak ugy es akkor megmondanam, hogy kb. mire szamithatsz...
En a 18kerben lakom pestimren.
 
6006-oshoz kell ilyen kiszedo izemicsoda. Nekem az van. Egyebkent ford boltban vehecc is.
 
A kuplung alkatreszek es a lendkerek eleg draga, de hal istennek vannak alternativ beszerzesi forrasok. Azert erdemes ezeket eccere cserelni, mert 1. igykeveseb a munkadij, mivel a lendkerek es a kuplung szerkezet 1 helyen lakik. 2. Ha az egyiket csereled, mondjukalendkereket, utana idovel ugyis ki kell cserelned a kuplungot is. 130e-nel elofordulhat mar, hogy cserelni kell ezeket, ha sokat ment varosban. Mert ugye ezek elettartama erosen fugg az uzemi korulmenyektol.
 
"tempomat nincsen, legalábbis nem tudok róla, a kormányról biztos nem lehet vezérelni:)"
 
nyugi, elobb-utobb majd lesz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3980 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:12:00 »

Sziasztok !
120 ezres nagyszervíz következik.
Dilemmám, hogy szakszervízbe vigyem (Veszprém) vagy elég egy jó szaki is ? Nyilván olcsóbbért.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #3981 Dátum: 2007.01.12 péntek, 21:35:00 »

Sziasztok !
120 ezres nagyszervíz következik.
Dilemmám, hogy szakszervízbe vigyem (Veszprém) vagy elég egy jó szaki is ? Nyilván olcsóbbért.
Ha vezetett szervízkönyves, akkor a gyári fordos dolgokat vedd meg olcsóbban, és a szervízben csináltasd meg! Ha nem, akkor az olcsó szaki is megteszi, de a gyári cuccokat így is javaslom... (Nagyautó)
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #3982 Dátum: 2007.01.12 péntek, 22:02:00 »

sziasztok!most regisztáltam erre az oldalra!elvileg hétfön már megkapom az 1.9 tddi mondeomat!most vettem meg!amit érzek és tudok az nagyon nyugtató!!!/KÉNYELMES!HATALMAS!MEGBÍZHATÓ????ALKATRÉSZEK OLCSÓK?Huh?Huh??JOL JÁROK VELE?Huh?Huh?Huh?
köszönö
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #3983 Dátum: 2007.01.12 péntek, 22:14:00 »

sziasztok!most regisztáltam erre az oldalra!elvileg hétfön már megkapom az 1.9 tddi mondeomat!most vettem meg!amit érzek és tudok az nagyon nyugtató!!!/KÉNYELMES!HATALMAS!MEGBÍZHATÓ????ALKATRÉSZEK OLCSÓK?Huh?Huh??JOL JÁROK VELE?Huh?Huh?Huh?
köszönö
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #3984 Dátum: 2007.01.12 péntek, 22:25:00 »

sziasztok!most regisztáltam erre az oldalra!elvileg hétfön már megkapom az 1.9 tddi mondeomat!most vettem meg!amit érzek és tudok az nagyon nyugtató!!!/KÉNYELMES!HATALMAS!MEGBÍZHATÓ????ALKATRÉSZEK OLCSÓK?Huh?Huh??JOL JÁROK VELE?Huh?Huh?Huh?
köszönö
2,0... és nagggyon jól jársz vele!
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #3985 Dátum: 2007.01.12 péntek, 23:25:00 »

sziasztok!most regisztáltam erre az oldalra!elvileg hétfön már megkapom az 1.9 tddi mondeomat!most vettem meg!amit érzek és tudok az nagyon nyugtató!!!/KÉNYELMES!HATALMAS!MEGBÍZHATÓ????ALKATRÉSZEK OLCSÓK?Huh?Huh??JOL JÁROK VELE?Huh?Huh?Huh?
köszönö
En tegnap hoztam el, igaz nekem 1.8 benya, de nem viszem vissza .
Nagynak nagy, bar mihez kepest. (Volt mar nagyobb autom is.)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3986 Dátum: 2007.01.13 szombat, 08:37:00 »

Ha mar olajcsere.
Nekem elso szervizre 16000km van beirva, hogy akkor kell majd vinni.
Viszont olvasom itt, hogy erdemes 2500km utan egy olajcsere.
Par eve mikor vettem uj autot, ott is kellett egy olajcsere valami 3000km-nel. (A lehetseges femdarabkak miatt.)
 
Akkor most, hogy is van ez? Erdemes elvinnem 2500km-nel, vagy hallgassak arra amit a kereskedo mondott, meg a szelvedo hatuljara felragasztottak.
Szia! Érdemes elvinni, én is vittem az enyémet. Átnézték az autót, lecserélték az olajat+olajszűrőt. És munkadíjat nem számoltak fel, ezt elveg a gyártó állja. Anyagköltségek fájdalmai is enyhíthetőek, részletekről érdeklődj itt a fórumon!
Üdv:)
Naplózva
REF100
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 376

gyulairobert@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3987 Dátum: 2007.01.17 szerda, 11:11:00 »

Sziasztok !
120 ezres nagyszervíz következik.
Dilemmám, hogy szakszervízbe vigyem (Veszprém) vagy elég egy jó szaki is ? Nyilván olcsóbbért.
Sandoar!
 
én péteken voltam 120.000km szervízen és 34000ft fizettem.
szerintem ez korrekt ár!
ja és ford solymár szakszervíz!!!!!!!
Naplózva

MKV 2.0 TDCi (180LE) Ruby red
Vendég
« Új hozzászólás #3988 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:34:00 »

Des,
 
"A nehezen indulás hidegen történik csak..."
 
Ahogy sejtettem. Akkor az valceg szivosor lesz...
 
"a kuplungrángás is csak akkor van"
 
Valceg kezdodo lendkerek halal...Meg ki fog birni jo par km-t. En csak azert csereltettem, mert rohadtul idegesitett a labmasszazs.
Merre lax egyebkent? Raneznek a verdara csak ugy es akkor megmondanam, hogy kb. mire szamithatsz...
En a 18kerben lakom pestimren.
 
6006-oshoz kell ilyen kiszedo izemicsoda. Nekem az van. Egyebkent ford boltban vehecc is.
 
A kuplung alkatreszek es a lendkerek eleg draga, de hal istennek vannak alternativ beszerzesi forrasok. Azert erdemes ezeket eccere cserelni, mert 1. igykeveseb a munkadij, mivel a lendkerek es a kuplung szerkezet 1 helyen lakik. 2. Ha az egyiket csereled, mondjukalendkereket, utana idovel ugyis ki kell cserelned a kuplungot is. 130e-nel elofordulhat mar, hogy cserelni kell ezeket, ha sokat ment varosban. Mert ugye ezek elettartama erosen fugg az uzemi korulmenyektol.
 
"tempomat nincsen, legalábbis nem tudok róla, a kormányról biztos nem lehet vezérelni:)"
 
nyugi, elobb-utobb majd lesz
Zacci,
köszi szépen a segítőkészséget:) Én XVII. kerben lakom, szóval nem leküzdhetetlen a távolság azt hiszem:) Szombaton lenne kedved ránézni a masinára, meg kikapni a cd-t?Smiley Olajcsere ügyben általános kérdés mindenkihez. Mi jött be nektek eddig a legjobban? Lassan 1 hónapja megvettem a verdát és most már nyomatnék bele szép új olajat! Köszi!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #3989 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:36:00 »

Des,
 
"A nehezen indulás hidegen történik csak..."
 
Ahogy sejtettem. Akkor az valceg szivosor lesz...
 
"a kuplungrángás is csak akkor van"
 
Valceg kezdodo lendkerek halal...Meg ki fog birni jo par km-t. En csak azert csereltettem, mert rohadtul idegesitett a labmasszazs.
Merre lax egyebkent? Raneznek a verdara csak ugy es akkor megmondanam, hogy kb. mire szamithatsz...
En a 18kerben lakom pestimren.
 
6006-oshoz kell ilyen kiszedo izemicsoda. Nekem az van. Egyebkent ford boltban vehecc is.
 
A kuplung alkatreszek es a lendkerek eleg draga, de hal istennek vannak alternativ beszerzesi forrasok. Azert erdemes ezeket eccere cserelni, mert 1. igykeveseb a munkadij, mivel a lendkerek es a kuplung szerkezet 1 helyen lakik. 2. Ha az egyiket csereled, mondjukalendkereket, utana idovel ugyis ki kell cserelned a kuplungot is. 130e-nel elofordulhat mar, hogy cserelni kell ezeket, ha sokat ment varosban. Mert ugye ezek elettartama erosen fugg az uzemi korulmenyektol.
 
"tempomat nincsen, legalábbis nem tudok róla, a kormányról biztos nem lehet vezérelni:)"
 
nyugi, elobb-utobb majd lesz
Zacci,
köszi a segítőkészséget:) Én XVII.kerben lakom, szombaton vmi találka összejöhet, ha van kedved meglesni a masinát:)  
Kérdés megint... már 1 hónapja lassan nálam van a gép, olajcserét eszközölnék rajta már, mi vált be nektek a legjobban? Kösz!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3990 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:39:00 »

Des,
 
Hetvegen atgurulhatnal hozzam es akkor meglesem a gepet.
Olajbol csak gyarit ! 5w30
Nagyautonal egesz occso.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3991 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:42:00 »

tényleg, szakszervíz tapasztalatok?
én a ford petrányihoz (kerepesi út) vittem állapotfelmérésre az autót, nem vagyok most megelégedve velük... rákötöttek computert is hibakód kiolvasásra, azt mondták semmi baja nem volt sose a gépnek, 1x volt merülve az aksi és ennyi, semmi mást nem mondtak... ilyen dolgoknak, mint pl halódó kuplung, nehezen induló motor, stb. nem kellett volna kiderülnie egy teljes átvizsgálás során? na mind1...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3992 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:44:00 »

Des,
 
Ez sok mindentol fugg. Pl. ha toluk vetted a gepet, akkor ertelemszeru, hogy ezek a hibak nem derulnek ki ott es akkor Cool
Ha mastol vetted, de csokos vot aabban a szervizben, akkor detto...
Es azt hogy a picsbe tudtak megmondani, hogy eccer le volt merulve az aksi ? A compu ilyeneket nem tarol...tudtommal.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3993 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:45:00 »

En a lurdyval szemben levo Auto Fort-hoz szoktam vinni a verdat, mert 1. kozel van, 2. eleg korrektek. Idokozi (nem kotelezo) szervizt meg mar a gyali mesternel fogom intezni. Ok is korrektek.
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3994 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:46:00 »

tényleg, szakszervíz tapasztalatok?
én a ford petrányihoz (kerepesi út) vittem állapotfelmérésre az autót, nem vagyok most megelégedve velük... rákötöttek computert is hibakód kiolvasásra, azt mondták semmi baja nem volt sose a gépnek, 1x volt merülve az aksi és ennyi, semmi mást nem mondtak... ilyen dolgoknak, mint pl halódó kuplung, nehezen induló motor, stb. nem kellett volna kiderülnie egy teljes átvizsgálás során? na mind1...
Keresd Aky-t(Petrányi), és jól olvass be Neki a Szervízes topicba!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #3995 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:47:00 »

Zacci,
köszi a segítőkészséget:) Én XVII.kerben lakom, szombaton vmi találka összejöhet, ha van kedved meglesni a masinát:)  
Kérdés megint... már 1 hónapja lassan nálam van a gép, olajcserét eszközölnék rajta már, mi vált be nektek a legjobban? Kösz!
Olaj, ahogy Zacci mondja nagyauto.hu! Viheted Te is, és így drasztikusan olcsó, és ez kell az autódnak!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3996 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 15:47:00 »

Des,
 
valceg nem vizsgaltak at megfeleloen a gepet, illetve lehetnek olyan hibak, amik ott es akkor nem jelentkeznek. Persze egy szivosor hibat kb. 2sec alatt meg lehet alapitani, mar aki ert hozza.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #3997 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 21:43:00 »

Ismerős venne egy 2001 es 1.8 benyás Mondit. Mik is azon a tipushibák - nem a Zacci fél fogorvosi ló esetére gondolnék valami szolidabb értékelés olyanoktól akinek hasonló van benyásba. Magyarországi az ótó ismerőstől venné.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3998 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 21:45:00 »

Fusim,
 
"nem a Zacci fél fogorvosi ló esetére"
 
Ezt nem ertem
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #3999 Dátum: 2007.01.18 csütörtök, 21:57:00 »

Fusim,
 
Egyebkent semmi kulonos. Tipus hiba a szivosor ido elotti kinyiffanasa. Ugy sacra 150e-ret birhat. Ara szervizben cakk-pakk kb. 80e
Mas tipushibarol nemtok.
Ami meg szoba johet ugy 150e kornyeken:
Anyos oldali feltengely segedcsapagy. Asszem valami 14e ft. Ez nalam 160e-et elt. Aztan van meg szijfeszito, de ezt nem neveznem tipushibanak, hacsak nem 100e km alatt megy tonkre. Ez kb. 40e ft botban. Nalam kb. 160e-et elt.
150-200e km korul kuplung es lendkerek valoszinusitheto.
Arai (csak anyag)lendkerek botban kb. 90e, kuplung+kinyomo kb. szinten.
Ami meg lehetseges, az 1-2 szilent a hatso hidban, illetve kutyacsontok elol-hatul. Nem veszes tetel.
 
Remelem azert segitettem valamelyest...
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 [80] 81 82 83 84 85 86 87 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.082 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.