Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.10 vasárnap, 23:11:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2027341 alkalommal)
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #4300 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 14:15:00 »

Jó eséllyel kirepedt valahol a turbócsöved.
Hello Angel, koszi a valaszt, eleg remisztoen hangzik, azt esetleg nem tudod hogy nagyjabol milyen koltsegre szamithatok ha beigazolodik ez a hiba?
Udv.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4301 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 15:24:00 »

Hello Angel, koszi a valaszt, eleg remisztoen hangzik, azt esetleg nem tudod hogy nagyjabol milyen koltsegre szamithatok ha beigazolodik ez a hiba?
Udv.
Dehogy rémisztő. Ez az egyik legolcsóbba, legegyszerűbben javítható hiba. Kireped a gumicső, ha megtaláltad, melyik akár te magad is kicserélheted, és nem is drága.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4302 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 15:48:00 »

Dehogy rémisztő. Ez az egyik legolcsóbba, legegyszerűbben javítható hiba. Kireped a gumicső, ha megtaláltad, melyik akár te magad is kicserélheted, és nem is drága.
Egyik haverom régi alfa 90-én (2.4TD)is szétrepedt a cső. (A kocsiról tudni kell, hogy egy fillért sem költött rá, csak kókányolta, meg a légszűrőt is megunta cserélgetni, mert mindig teliverte olajjal, az meg kettévágott kocsimosószivacs volt..)
Kitalálta, hogy motorbelső is jó lesz oda! Smiley Ráhúz, beindít, fasza. Elindult, és a nyomás felfújta a belsőt, és kidurrant. Szólt akkorát, mint egy petárda. Rendes, kemény gumicsövet nem találtunk, így inkább dróttal meg lett varrva, és úgy lett ráhúzva a motorbelső. Úgy már jól működött!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4303 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 16:11:00 »

thevenin,
 
Ha ez neked remiszto, akkor jobb ha most azonnal eladod a verdat, mert kesobb meg szivrohamot is kaphatsz
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4304 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 18:31:00 »

Egyik haverom régi alfa 90-én (2.4TD)is szétrepedt a cső. (A kocsiról tudni kell, hogy egy fillért sem költött rá, csak kókányolta, meg a légszűrőt is megunta cserélgetni, mert mindig teliverte olajjal, az meg kettévágott kocsimosószivacs volt..)
Kitalálta, hogy motorbelső is jó lesz oda! Smiley Ráhúz, beindít, fasza. Elindult, és a nyomás felfújta a belsőt, és kidurrant. Szólt akkorát, mint egy petárda. Rendes, kemény gumicsövet nem találtunk, így inkább dróttal meg lett varrva, és úgy lett ráhúzva a motorbelső. Úgy már jól működött!
Ezt a storyt, biztosan szivessen olvasnánk a Tuning topicban!
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #4305 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 18:46:00 »

thevenin,
 
Ha ez neked remiszto, akkor jobb ha most azonnal eladod a verdat, mert kesobb meg szivrohamot is kaphatsz
Csak nem a Te autódat adtad el Neki?
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4306 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 18:59:00 »

thevenin,
 
Ha ez neked remiszto, akkor jobb ha most azonnal eladod a verdat, mert kesobb meg szivrohamot is kaphatsz
Ne izgulj, Zacci, ebben nincs szívósor, amit cserélgetni kell.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szabogaby
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



E-mail
« Új hozzászólás #4307 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 20:57:00 »

Tudja valaki, hogy magyarországon hol lehetne lekérni európai szervizkönyvet behozott használtautóra (nyilván márkaszervizben pofozgatták az első 1-2 évben...) Köszi!
Én már futottam ezzel egy kört. Csak az autó eredeti importőre tud hozzá adni (amelyik országból való), de azok is csak az új autóhoz egy darabot. Tehát nekünk nem lessz szervízkönyvünk.
Naplózva

1996 1.8 TD MKI.
2003 2.0 TDCi Ghia 115 LE MKIII.
Jelenleg 2008 2.0 TDCi Titanium Kombi MKIV.
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4308 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 21:02:00 »

Joe,
 
Fenebe, most lebuktam
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4309 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 21:03:00 »

Angel,
 
De van mas...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4310 Dátum: 2007.05.07 hétfő, 21:10:00 »

Angel,
 
De van mas...
Az már egy más tészta... gondolom, az izémicsodára (izemicsodara) gondolsz... ami csinaz ezt-azt...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4311 Dátum: 2007.05.08 kedd, 20:51:00 »

Dehogy rémisztő. Ez az egyik legolcsóbba, legegyszerűbben javítható hiba. Kireped a gumicső, ha megtaláltad, melyik akár te magad is kicserélheted, és nem is drága.
Angel, elismeresem! A haziorvosom nem mondja meg ennyi tunetbol mi a baj.Koszi megegyszer! 10400Huf volt a cso (mondjuk szerintem ez k*rva sok egy 40 cm-es girbe gurba gumicsoert de ez van) meg 3000 a munkadij.udv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4312 Dátum: 2007.05.08 kedd, 20:54:00 »

Marmint az en bajom...a kocsiet meg foleg.Amugy annyibol jol volt a dolog hogy megint lattam a motort.Immaron masodszor amiota megvettem. Legutoljara mult novemberben volt alkalmam kisse szemugyre venni amikor a teli szelvedomosot ontottem bele.szoval ezert nem allok neki en az ilyen meloknak Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4313 Dátum: 2007.05.15 kedd, 19:23:00 »

Hello, hogy kell kivenni a CD lejatszot(6000CD)?Kell valami specialis szerszam kiszedesehez? Nem adja ki a CD-met, es mar rohadtul unom.A terv az hogy kiveszem, szetszedem, megnezem miert vonzodik ennyire ehez a CD-hez aztan vissza minden, lehetoleg ugy hogy ratudom beszelni ki is adja a Cd-ket ezutan.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4314 Dátum: 2007.05.15 kedd, 19:27:00 »

Hello, hogy kell kivenni a CD lejatszot(6000CD)?Kell valami specialis szerszam kiszedesehez? Nem adja ki a CD-met, es mar rohadtul unom.A terv az hogy kiveszem, szetszedem, megnezem miert vonzodik ennyire ehez a CD-hez aztan vissza minden, lehetoleg ugy hogy ratudom beszelni ki is adja a Cd-ket ezutan.
thevenin lehet, hogy császár vagy a technikában, de inkább a cdk kioperálását bízd János Mesterre. Magát az egységet 4db 60-80as szeg segítségével ki tudod húzni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4315 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:17:00 »

Helló. Mondeo 3 ba elő lehet valahogy csalogatni a pillanatnyi fogyasztást. 2000 TDDI
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4316 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:31:00 »

Helló. Mondeo 3 ba elő lehet valahogy csalogatni a pillanatnyi fogyasztást. 2000 TDDI
Csak úgy tudod, hogy menet közben nullázod az átlagfogyit....
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4317 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:44:00 »

sajna azt esm tudom hogy kell.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4318 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:46:00 »

sajna azt esm tudom hogy kell.
Az átlagfogyit mikor mutatja, megnyomod hosszan a nullázó gombot a műszerfalon, már ha van egyálltalán olyanod. Milyen felszereltségű az autód?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4319 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:51:00 »

2.0 TDDI Ghi
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #4320 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 14:53:00 »

2.0 TDDI Ghi
Akkor így kell, ahogy mondtam. Az index karon beállítod, hogy az átlagfogyit mutasa, és mikor mész az autóval, lenullázod, akkor a pillanatnyit mutatja értelem szerűen, de kimondottan pillanatnyi fogyimérő nincsen benne.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #4321 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:01:00 »

köszi
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4322 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:02:00 »

a hátsó szélvédő fűttés mellet van egy kapcsoló mi lehet az?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4323 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:04:00 »

Tommy,
 
Talan a hatso szelvedo futes kapcsoloja...De miert raktak hatra ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4324 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:05:00 »

Tommy,
 
Talan a hatso szelvedo futes kapcsoloja...De miert raktak hatra ?
Hmm vagy forditva ulsz a kocsiban?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4325 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:15:00 »

aha ja                                     első kapcsoló : nem tudom                   második kapcsoló : hátsó szv fűttés
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #4326 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:16:00 »

Charlie,
 
Ahh az kitart. En jol ulok, de szerintem a kocsi van rossz iranyban
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #4327 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:19:00 »

na ezze varjál gombot!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4328 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:36:00 »

aha ja                                     első kapcsoló : nem tudom                   második kapcsoló : hátsó szv fűttés
nincsen veletlenul elso szelvedofutesed? az lehet akkor nem?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4329 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:38:00 »

nem tudom, azért kérdeztem. Akkor valószínű van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4330 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:39:00 »

Papíron full extra, aztán kitudja mi van benne.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4331 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:40:00 »

nem tudom, azért kérdeztem. Akkor valószínű van.
Racsosan latsz elore, vagy nem?
Vannal szalak az also ablakon, vagy nincsenek?
Ha nincsen, akkor elkepzelheto, hogy volt szelvedocsere.
Nekem ugy van, hogy egymas mellett az elso/hatso futes, utana meg a gyors ablakrafujokapcsolo.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4332 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:47:00 »

Nincsenek szálak,
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4333 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 15:51:00 »

Szerintem, ha teszel bele olyan szelvedot amiben vannak, es osszekotod a megfelelo drotokat, akkor lehet, hogy fog mukodni.
En rengeteget szenvedtem regebben telen a para miatt. Mindenfele csodaszereket kiprobaltam, de eddig ez a legjobb modszer, ha nincsen garazs.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4334 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 16:15:00 »

Nekem is gyakran párásodik, de a páramantesítő automat kapcsolja a klímát és hamar leviszi.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4335 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 16:32:00 »

Érdekes, nekem soha nem párásodik. Ti a belsőlevegőkergetőt használjátok?
 
Ha meg bekapcsolod a jklímát, akár szárítási-, akár hűtési célzattal, egy ideig nyomja a párásabb levegőt, de ha kiszáradt, akkor már nem!  
 
Vagy arról beszéltek, amíg hideg a motor?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4336 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 16:46:00 »

Érdekes, nekem soha nem párásodik. Ti a belsőlevegőkergetőt használjátok?
 
Ha meg bekapcsolod a jklímát, akár szárítási-, akár hűtési célzattal, egy ideig nyomja a párásabb levegőt, de ha kiszáradt, akkor már nem!  
 
Vagy arról beszéltek, amíg hideg a motor?
Telen reggelente nagyon paras szokott lenni. De pl tegnap zuhogott az eso, es nem volt bekapcsolva semmi sem, es parasodott akkor is. Persze tegnap csak bekapcsoltam csak a sima levegot, legkondi nelkul, es akkor ok. De telen nagyon jo az elso ablakfutes.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4337 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 17:28:00 »

Telen reggelente nagyon paras szokott lenni. De pl tegnap zuhogott az eso, es nem volt bekapcsolva semmi sem, es parasodott akkor is. Persze tegnap csak bekapcsoltam csak a sima levegot, legkondi nelkul, es akkor ok. De telen nagyon jo az elso ablakfutes.
Nekem is van, de ritkán használom.
Én garázsból indulok.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4338 Dátum: 2007.05.17 csütörtök, 17:53:00 »

Akinek szokottnál jobban párásodik a  szélvédője,az gyorsan cseréljen pollenszűrőt!
És ha bevált a tipp,jöhet a sör!
 
Álltalában az ilyen tippek után mindig berúgok!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4339 Dátum: 2007.05.18 péntek, 11:25:00 »

Sziasztok!
 
Én is mondeos lettem tegnap! Egy 130 lovas, 5 ajtós TDCi Ghia lett a kiválasztott. Egyelőre ismerkedünk.
Máris segítségre lenne szükségem.
Hogyan tudom a gyári Sony rádiót kivenni (kiszedőt nem adtak hozzá), vagy a középkonzolt a legegyszerűbben megbontani?  
Hozzá kell férnem a kihangosítóhoz, mert okos fejjel a bölcsőt kiszereltem, és jobb híján a hozzá menő kábelt elvágtam. Azóta a rádió Phone módban van. Sad
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4340 Dátum: 2007.05.18 péntek, 11:35:00 »

Sziasztok!
 
Én is mondeos lettem tegnap! Egy 130 lovas, 5 ajtós TDCi Ghia lett a kiválasztott. Egyelőre ismerkedünk.
Máris segítségre lenne szükségem.
Hogyan tudom a gyári Sony rádiót kivenni (kiszedőt nem adtak hozzá), vagy a középkonzolt a legegyszerűbben megbontani?  
Hozzá kell férnem a kihangosítóhoz, mert okos fejjel a bölcsőt kiszereltem, és jobb híján a hozzá menő kábelt elvágtam. Azóta a rádió Phone módban van. Sad
A gyári rádiót legegyszerűbb úgy kivenni, hogy bemész az első szakszervízbe, ahol 15 mp-re kijön a villanyszerelő és a spéci szerszámával hipi-hopira kihúzza neked. Ha ehhez nincs kedved, akkor nekem azt tanácsolták, hogy ha nem akarom az egész műszerfalat szétszerelni, akkor vegyem ki a rádió alatti fekete középkonzolrészt, (két csavar tartja a pedálok mélységében, a többi csak patent) és onnan alulról benyúlva próbáljam benyomni a rögzítőfüleket és úgy kivenni a rádiót. Mondjuk ezt navira mondták, de a Sony rádió szerintem hasonlóan szerelhető.
Ja és Isten hozott a klubban!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4341 Dátum: 2007.05.18 péntek, 11:56:00 »

Sziasztok!
 
Én is mondeos lettem tegnap! Egy 130 lovas, 5 ajtós TDCi Ghia lett a kiválasztott. Egyelőre ismerkedünk.
Máris segítségre lenne szükségem.
Hogyan tudom a gyári Sony rádiót kivenni (kiszedőt nem adtak hozzá), vagy a középkonzolt a legegyszerűbben megbontani?  
Hozzá kell férnem a kihangosítóhoz, mert okos fejjel a bölcsőt kiszereltem, és jobb híján a hozzá menő kábelt elvágtam. Azóta a rádió Phone módban van. Sad
4db 80as szeget dugj be a rádió előlapon a lyukakba és ki tudod húzni. Ez a csípőfogós módszer tetszik - volt valami sorrend ami szerint elvágtad a kábeleket? mondjuk elsőnek a pirosat utána a kéket.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #4342 Dátum: 2007.05.18 péntek, 12:02:00 »

4db 80as szeget dugj be a rádió előlapon a lyukakba és ki tudod húzni. Ez a csípőfogós módszer tetszik - volt valami sorrend ami szerint elvágtad a kábeleket? mondjuk elsőnek a pirosat utána a kéket.
A sonyhoz egy lapos kiszedő kell, nem jó a szög.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #4343 Dátum: 2007.05.18 péntek, 12:35:00 »

4db 80as szeget dugj be a rádió előlapon a lyukakba és ki tudod húzni. Ez a csípőfogós módszer tetszik - volt valami sorrend ami szerint elvágtad a kábeleket? mondjuk elsőnek a pirosat utána a kéket.
Igen, négy lapos nyílás van a rádió körül.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4344 Dátum: 2007.05.18 péntek, 12:35:00 »

4db 80as szeget dugj be a rádió előlapon a lyukakba és ki tudod húzni. Ez a csípőfogós módszer tetszik - volt valami sorrend ami szerint elvágtad a kábeleket? mondjuk elsőnek a pirosat utána a kéket.
Egy vastag kábel ment a telefon tartóba + az antenna kábel. Ezeket egyben el is csíptem.
Gondoltam egy-az-egyben rámegy a telefon csatlakozó tüskéire, és nincs benne telefon=nincs telefontartó.
Nem gond. Csak hozzá kéne férnem a kihangosító központi részéhez. Ha minden igaz lehet hozzá kapni Bluetooth adaptert, és azzal királyság lesz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4345 Dátum: 2007.05.18 péntek, 13:15:00 »

En is most akarom kiszedni a radiot, eleg ha bedugom azokat a szogeket? Csak mert neten talaltam valakit akinek valszeg ez lesz a hobbija mert egesz oldalt szentelt a FROD radiok kiszerelesnek, es ott egy kis feszitest is javasolt a radio kozepetol kifele tarto iranyba. ez logikusnak is tunik ha feltetelezzuk hogy valami rugos karmok szoritjak a kozepkonzol belso falahoz. Na mindegy hetvegen megprobalom mar csinaltam hozza celszerszamot, igy nem 4 szoget kell iranyitanom hanem ket U alaku bizbaszt...Ha tonkreteszem a muszerfalamat meg a radiot majd segitseteke potolni jo?Udv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4346 Dátum: 2007.05.18 péntek, 13:16:00 »

En is most akarom kiszedni a radiot, eleg ha bedugom azokat a szogeket? Csak mert neten talaltam valakit akinek valszeg ez lesz a hobbija mert egesz oldalt szentelt a FROD radiok kiszerelesnek, es ott egy kis feszitest is javasolt a radio kozepetol kifele tarto iranyba. ez logikusnak is tunik ha feltetelezzuk hogy valami rugos karmok szoritjak a kozepkonzol belso falahoz. Na mindegy hetvegen megprobalom mar csinaltam hozza celszerszamot, igy nem 4 szoget kell iranyitanom hanem ket U alaku bizbaszt...Ha tonkreteszem a muszerfalamat meg a radiot majd segitseteke potolni jo?Udv.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4347 Dátum: 2007.05.18 péntek, 13:57:00 »

Kedves Kisérletezők... Magynő kiszedő kütyüm "U"alakú...olyanom van.... ha Bp-en jártok akkor percek alatt kiszedem.... szóljatok ha segítségre szorúltok...ami pedig az Sony magnóhoz való, "lapos" kiszedőt illeti azt passzolom ...abban nem nagyon tudok segíteni,csak a szervizesemnél láttam én is...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4348 Dátum: 2007.05.18 péntek, 14:31:00 »

A sonyhoz egy lapos kiszedő kell, nem jó a szög.
Ezért írtam a szervízt, mert a szeg (nem szög) nem jó. B verzió: Bementek a szakszervízbe, lemásoljátok a 2D-s kiszedőt, mejd egy ügyes lakatossal 1-es lemezből megcsináltatjátok.
A Sony-é nem tom, milyen, de a nagynavihoz való elég hülye alakú, középen két téglalalap alakú lyukkal, amit talán 2-es fúróval lehet kifúrni (ha bele nem törik), majd tűreszeltyűvel kireszelni, de nem egyszerű. Szakszervíz az ajánaltom, 5 forintért, vagy ingyen tényleg 15 másodperc alatt kihúzzák. Nem érdemes tökölni vele.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #4349 Dátum: 2007.05.18 péntek, 14:34:00 »

En is most akarom kiszedni a radiot, eleg ha bedugom azokat a szogeket? Csak mert neten talaltam valakit akinek valszeg ez lesz a hobbija mert egesz oldalt szentelt a FROD radiok kiszerelesnek, es ott egy kis feszitest is javasolt a radio kozepetol kifele tarto iranyba. ez logikusnak is tunik ha feltetelezzuk hogy valami rugos karmok szoritjak a kozepkonzol belso falahoz. Na mindegy hetvegen megprobalom mar csinaltam hozza celszerszamot, igy nem 4 szoget kell iranyitanom hanem ket U alaku bizbaszt...Ha tonkreteszem a muszerfalamat meg a radiot majd segitseteke potolni jo?Udv.
Én is szedtem már ki az asszony 5000-sét 65-ös szeggel, és azt is el kellett nyomni, bár én úgy emlékszem, belfelé kellett a szegeket nyomni, hogy elfeszítsem a körmöket a rádiótól. De ha nem, akkor kifelé, 2 mp alatt kiderül.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 80 81 82 83 84 85 86 [87] 88 89 90 91 92 93 94 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.073 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.