Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 00:17:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2041806 alkalommal)
0 Felhasználó és 37 vendég van a témában
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5300 Dátum: 2008.10.16 csütörtök, 20:06:26 »

Tehat ez a forum azoknak keszult, akik hetente 1x olvassak ?

neem! ez a fórum azoknak készült akik nem szeretik a mondeot eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
zsoel
Vendég
« Új hozzászólás #5301 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:37:20 »

neem! ez a fórum azoknak készült akik nem szeretik a mondeot eplus2 eplus2 eplus2

 help
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5302 Dátum: 2008.10.17 péntek, 11:43:44 »

help

nem elírás. érdemes megnézni kinek ment hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
sanya6
Vendég
« Új hozzászólás #5303 Dátum: 2008.10.17 péntek, 18:56:33 »

Sziasztok.Mondeo3 ablakmosó motorját kéne kicserélnem.A motor már megvan,de csak nem akar lejönni a tartály oldaláról.Segítsetek légyszi!
Naplózva
szalakos
Vendég
« Új hozzászólás #5304 Dátum: 2008.10.18 szombat, 00:20:04 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2007.04-es magyarországi üzembe helyezésű, 2.0 TDCI, III-as kombi mondeót 33000 km-el az ivanicsnál. Alkalomszerűen lámpánál állva, amikor egyesbe rakom, a kuplungolás alatt egy csattanó hangot hallok. Ugyanezt a csattanó hangot hallom néha váltáskor. Azt olvastam, hogy ez a kettős tömegű lendkerék lesz.

Namost érdekelne a véleményetek, hogy ha tényleg cserélendő a lendkerék, akkor van-e esélyem garanciában intézni az ügyet?

Végülis még gyári garancia van az autón, 33000 km alatt pedig nem kellene megadnia magát.... ???
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #5305 Dátum: 2008.10.18 szombat, 06:47:42 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2007.04-es magyarországi üzembe helyezésű, 2.0 TDCI, III-as kombi mondeót 33000 km-el az ivanicsnál. Alkalomszerűen lámpánál állva, amikor egyesbe rakom, a kuplungolás alatt egy csattanó hangot hallok. Ugyanezt a csattanó hangot hallom néha váltáskor. Azt olvastam, hogy ez a kettős tömegű lendkerék lesz.

Namost érdekelne a véleményetek, hogy ha tényleg cserélendő a lendkerék, akkor van-e esélyem garanciában intézni az ügyet?

Végülis még gyári garancia van az autón, 33000 km alatt pedig nem kellene megadnia magát.... Huh?

Meg kell próbálni, de sajnos ez ilyen csattogós. Sad
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5306 Dátum: 2008.10.18 szombat, 07:01:12 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2007.04-es magyarországi üzembe helyezésű, 2.0 TDCI, III-as kombi mondeót 33000 km-el az ivanicsnál. Alkalomszerűen lámpánál állva, amikor egyesbe rakom, a kuplungolás alatt egy csattanó hangot hallok. Ugyanezt a csattanó hangot hallom néha váltáskor. Azt olvastam, hogy ez a kettős tömegű lendkerék lesz.

Namost érdekelne a véleményetek, hogy ha tényleg cserélendő a lendkerék, akkor van-e esélyem garanciában intézni az ügyet?

Végülis még gyári garancia van az autón, 33000 km alatt pedig nem kellene megadnia magát.... Huh?
Majdnem látatlanba mondom hogy semmi baja. A kettőstömegü lendkerekeknél néha csattognak. Először én is furcsának találtam.
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5307 Dátum: 2008.10.18 szombat, 08:05:59 »

Majdnem látatlanba mondom hogy semmi baja. A kettőstömegü lendkerekeknél néha csattognak. Először én is furcsának találtam.

Hár nem tudom. Szerintem azért ebbe így nem kellene belenyugodni. Az, hogy leállításkor koppan párat már új kkorában is, normálisnak mondható. Nem az, de annak mondható. De váltáskor, úgy, hogy észre is lehet venni? 33000 km után? Nemááááá! Annak valami tikkje már van, nézesd meg és ne hagyd magad meggyőzni a szerviztől, hogy ez így a legnagyobb rendben van!
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5308 Dátum: 2008.10.18 szombat, 08:12:40 »

Hár nem tudom. Szerintem azért ebbe így nem kellene belenyugodni. Az, hogy leállításkor koppan párat már új kkorában is, normálisnak mondható. Nem az, de annak mondható. De váltáskor, úgy, hogy észre is lehet venni? 33000 km után? Nemááááá! Annak valami tikkje már van, nézesd meg és ne hagyd magad meggyőzni a szerviztől, hogy ez így a legnagyobb rendben van!
0 km-óta használom az enyémet (egészen pontosan 8km-el vettem át) most 116ekm van benne, semmivel csattog jobban mint az elején. Ez ilyen, ennél csak rosszabbak vannak  Undecided
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5309 Dátum: 2008.10.18 szombat, 09:10:54 »

Hár nem tudom. Szerintem azért ebbe így nem kellene belenyugodni. Az, hogy leállításkor koppan párat már új kkorában is, normálisnak mondható. Nem az, de annak mondható. De váltáskor, úgy, hogy észre is lehet venni? 33000 km után? Nemááááá! Annak valami tikkje már van, nézesd meg és ne hagyd magad meggyőzni a szerviztől, hogy ez így a legnagyobb rendben van!

Ez ilyen. Szfh. Es azert, mert a kezdetektol csattog meg nem mondhato, hogy ez normalis. Fordnal igen  eplus2 De hat mit varjon az ember egy 100eves autogyartotol  eplus2
Nekem is csattog valtaskor, pedig vadi uj gyari lendkerek van benne.
Belenyugodni akkor fogsz, ha eladod es veszel olyan verdat, aminel nem csattog a lendkerek. Mondjuk valami japcsi ?  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.18 szombat, 09:12:48 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5310 Dátum: 2008.10.18 szombat, 17:36:20 »

Hát márpedig az enyém nem kopog - illetve csak leállításkor, pedig óra szerint is 140 000 km van benne, amúgy meg gondolom 200 körül lehet. Na mind1. Azért én nem nyugodnék ebbe bele egy garanciás autónál. De sajnos nem az én problémám... nyes
Naplózva
Zsiri
Vendég
« Új hozzászólás #5311 Dátum: 2008.10.18 szombat, 17:46:13 »

Belenyugodni akkor fogsz, ha eladod es veszel olyan verdat, aminel nem csattog a lendkerek. Mondjuk valami japcsi ?  vigyor3
Zacci!

Akkor ajánlok néhány japánt, de csak neked  eplus2:
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=52021
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=63989
http://totalcar.hu/nepitelet/?op=itelet&cat_id=67560

Mint látod, már a japcsik sem az igaziak!
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5312 Dátum: 2008.10.18 szombat, 19:50:31 »

Hát márpedig az enyém nem kopog - illetve csak leállításkor, pedig óra szerint is 140 000 km van benne, amúgy meg gondolom 200 körül lehet. Na mind1. Azért én nem nyugodnék ebbe bele egy garanciás autónál. De sajnos nem az én problémám... nyes

2 éve javasoltam Transit kuplungra alakítást - senki nem próbálta ki! pedig tuti belemegy ugyanez a motor váltó van némely Transitba
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #5313 Dátum: 2008.10.19 vasárnap, 09:43:23 »

2 éve javasoltam Transit kuplungra alakítást - senki nem próbálta ki! pedig tuti belemegy ugyanez a motor váltó van némely Transitba

szerintem a lábtornának odavágna jól ha beszerelhető.
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
szalakos
Vendég
« Új hozzászólás #5314 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 08:38:47 »

Hát márpedig az enyém nem kopog - illetve csak leállításkor, pedig óra szerint is 140 000 km van benne, amúgy meg gondolom 200 körül lehet. Na mind1. Azért én nem nyugodnék ebbe bele egy garanciás autónál. De sajnos nem az én problémám... nyes

Kösz a válaszokat, szerintem én sem fogok belenyugodni. Asszem itt az ideje, hogy benézzek a szervizbe.

Olvasgattam a visszább, hogy Vik -hez kell menni, ha jót akar az ember. Csak azt nem tudom, hogy hol lehet elérni az urat... Smiley Tudtok ebben segíteni még?
Naplózva
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5315 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 08:54:34 »

Kösz a válaszokat, szerintem én sem fogok belenyugodni. Asszem itt az ideje, hogy benézzek a szervizbe.

Olvasgattam a visszább, hogy Vik -hez kell menni, ha jót akar az ember. Csak azt nem tudom, hogy hol lehet elérni az urat... Smiley Tudtok ebben segíteni még?


Auto-Fort KK körút 3 (Lurdy-val szemben)
06húsz384ötvenegy88
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #5316 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 11:35:28 »

2 éve javasoltam Transit kuplungra alakítást - senki nem próbálta ki! pedig tuti belemegy ugyanez a motor váltó van némely Transitba
Állitólag már van kiváltó szet.Fix lendkerék+hagyományos kuplung tárcsa.De még nem jártam utána,és remélem hogy nem is kell ilyenekel foglalkoznom.
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
Hugi
Vendég
« Új hozzászólás #5317 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 14:39:34 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: autóvásárlás előtt állok, kinéztem egy 93-as benzines 1.6-os Mondeót.
Az a kérdésem, hogy mennyire megbízhatóak ezek  az autók (ilyen idősen), milyen hibákra kell a vásárláskor odafigyelni. Gondolom ennek a típusnak is meg vannak a klasszikus hibái.
Esztétikailag nagyon jó állapotban van kívül-belül egyaránt. Kuplung és a fék lett rajta nemrég javítva, cserélve.
Naplózva
MondESU
Vendég
« Új hozzászólás #5318 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 18:02:11 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: autóvásárlás előtt állok, kinéztem egy 93-as benzines 1.6-os Mondeót.
Az a kérdésem, hogy mennyire megbízhatóak ezek  az autók (ilyen idősen), milyen hibákra kell a vásárláskor odafigyelni. Gondolom ennek a típusnak is meg vannak a klasszikus hibái.
Esztétikailag nagyon jó állapotban van kívül-belül egyaránt. Kuplung és a fék lett rajta nemrég javítva, cserélve.
Szia!
Üdv itt közöttünk!
Kérdésedre...
Klasszikus hiba. Egy ennyi idős autónál annyi, hogy ha valamit nem végeztek el rajta időben ( kopó alkatrészek cseréje) valamilyen szükséges javítást.
Kezdjük az elején...A legegyszerűbbek, fékolaj-csere, aztán mint motor-folyadékok cseréje, szűrők, gyertya/-és kábelei cseréje mikor volt, akkummulátor milyen állapotban van, és a vezérmű-szíj/szíjfeszítő görgők cseréje mikor volt?
Szillentek állapota a futóműben? Sebességek mennyire jól kapcsolhatók, kinyomott kuplungnál mennyire változik meg az alapjárati hang?
Ha mindezekre megvan a válasz, menni kell egy két próbakört.
Aztán jöhet a végleges döntés!
Én ezekre keresném a választ.
Típushibák nem rémlenek az általad említett, és vásárolni kívánt Mondeóval kapcsolatban. Ez lehet jó jel...
Üdv:)
Naplózva
yooccoo
Vendég
« Új hozzászólás #5319 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 18:42:54 »

egy kis hatástanulmány, a fékek időben történő cseréjéhez
http://kepfeltoltes.hu/081014/DSC01402_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/081014/DSC01403_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/081014/DSC01406_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5320 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 19:43:04 »


Ez olyan szőke nős poén.  wow1
Nem tudom eldönteni, hogy hanyagság vagy takarékosság áll a háttérben? Shocked
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5321 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 19:54:44 »

Hár nem tudom. Szerintem azért ebbe így nem kellene belenyugodni. Az, hogy leállításkor koppan párat már új kkorában is, normálisnak mondható. Nem az, de annak mondható. De váltáskor, úgy, hogy észre is lehet venni? 33000 km után? Nemááááá! Annak valami tikkje már van, nézesd meg és ne hagyd magad meggyőzni a szerviztől, hogy ez így a legnagyobb rendben van!
Csere előtt és után is csattog az enyém is. Főleg alacsony fordulatnál, hirtelen terhelésemelésnél (gázadás.....  eplus2) Ha döglődne, leállításkor, üresben alapjáraton csilingelne szépen.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5322 Dátum: 2008.10.20 hétfő, 21:37:23 »

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni: autóvásárlás előtt állok, kinéztem egy 93-as benzines 1.6-os Mondeót.
Az a kérdésem, hogy mennyire megbízhatóak ezek  az autók (ilyen idősen), milyen hibákra kell a vásárláskor odafigyelni. Gondolom ennek a típusnak is meg vannak a klasszikus hibái.
Esztétikailag nagyon jó állapotban van kívül-belül egyaránt. Kuplung és a fék lett rajta nemrég javítva, cserélve.

1.6 os mocival picit alul motorizált - könnyen elhasználódik. A nagy kasznit 96 ló mozgatja (1.8 115lo 2.0 136lo) Kábelkötegeket a motortérben meg kell nézni - injektoroknál látványosan pereghet a szigetelés. Hátsó sárvédőív és a küszöbök valamint a hátsó futó bekötési pontjai rozsdásodhatnak, ezeket át kell nézni friss alvázvédő küszöb rücsizve gyanús lehet. Fülkén 300ezer km alatt sem keletkezik látványos lehasználódás, ülések, mechanika jó állapotúak maradnak. Futómű emberi árban javítható, karambolos azért ne legyen. Legmagasabb felszerelést vegyél, később bánni fogod ha beülsz egy CLX be - Ghia vagy Ghia-X a tuti választás, klíma legyen.
Ha fenn van a neten a kiszemelt autó linkeld be meglessük hátha ismerős itt valakinek.
Naplózva
sanya6
Vendég
« Új hozzászólás #5323 Dátum: 2008.10.21 kedd, 09:36:08 »

Azért köszi a sok segítséget a lentebb írt kérdésemre!! A dolog nagyon egyszerűnek tűnik,de nem vagyunk egyformák.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5324 Dátum: 2008.10.21 kedd, 10:07:00 »

Azért köszi a sok segítséget a lentebb írt kérdésemre!! A dolog nagyon egyszerűnek tűnik,de nem vagyunk egyformák.
Mostmegsértődtél mert nem ugrott mindenki azonnal? Ha igen, akkor tényleg nem vagyunk egyformák. Itt a társaság ÖNZETLENÜL próbál segíteni abban amiben tud. Ha nem tud akkor többnyire hallgat. Ez nem egy fizetős assistance + szolgáltatás a fordtol. Ezen nem kellene megsértődni wave
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5325 Dátum: 2008.10.21 kedd, 10:26:50 »

Azért köszi a sok segítséget a lentebb írt kérdésemre!! A dolog nagyon egyszerűnek tűnik,de nem vagyunk egyformák.

Ezek szerint nem túl jellemző, hogy valaki MK-III-on ablakmosó motort cseréljen. Javaslom, addig bontsd, míg le nem jön. Lehet, hogy a tartályt is ki kéne venni?
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.21 kedd, 10:29:07 írta TZS » Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
Hugi
Vendég
« Új hozzászólás #5326 Dátum: 2008.10.21 kedd, 13:45:25 »

Köszi a sok infót a lehetséges hibákról. Az olajcseréket, illetve a vezérműszíj cserét mindenképpen megcsináljuk, bármit mond a tulaj. Állítólag minden apróságért szerelőhöz vitte. Motorikusan is dicsérik (de ki tudja, meddig bírja). Mindenképp kipróbálom, mielőtt belemegyek a vásárlásba, majd meprópálok figyelni arra amit mondtatok.
Sajnos nem tudom, hogy a neten fent van-e, ez egy "falubeli" autója, csak a szerelője szólt, hogy eladó.
Naplózva
Fürge Teknős
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5823



WWW E-mail
« Új hozzászólás #5327 Dátum: 2008.10.21 kedd, 22:19:01 »

Azért köszi a sok segítséget a lentebb írt kérdésemre!! A dolog nagyon egyszerűnek tűnik,de nem vagyunk egyformák.
Szia!
Csupán merő kíváncsiságból kérdem:amit nyáron vettél autót, azt árulod/árultad most szeptemberben?Akkor nem sokáig örültél neki...Most meg ablakmosómotort cserélsz benne...Akkor, ezekszerint  még megvan?
Naplózva

"Szitrhoén, kréátív tehnolozsíí" Smiley
gravitydave
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1002



« Új hozzászólás #5328 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 11:19:39 »

Azért köszi a sok segítséget a lentebb írt kérdésemre!! A dolog nagyon egyszerűnek tűnik,de nem vagyunk egyformák.
szasz!
 nem minden nap olvasok forumot!
 a tartalyt nem kell kiszedni csak alurol kell lebontani a mua lemezt es aztan hozzafersz az ablakmoso motorjahoz.
egyszeruen ki kell huzni belole, es lehuzni rola a csoveket!
 utangyartottat vehetsz bele, bontottat ne mert az ugyanolyan rozsdas lehet!
jo szerelest! udv! gy. wave
Naplózva

2020 MK-5 2.0 Hibrid Kombi ST Line
2006 MK-3 1.8 b Szedan Ambiente
EX 2011 Fusion 2,5 SEL Szedan
EX 2008 Mk-4 1.6 b Kombi, Trend, LPG
EX 1997 Mk-2 1.8 b Ferdehatu GLX
Ex 2002 MK-3 1.8 b Kombi Ambiente
Ex 1996 Mk-1 1.6 b Kombi CLX
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #5329 Dátum: 2008.10.23 csütörtök, 22:59:38 »

Sziasztok. Nemrég vettem egy MKIII-as Mondeot 2.0 TDDI 2001-es 120ezer km-rel. Olyan problémám lenne hogy az utóbbi 2 napban furcsa hangot ad ki a turbó...eléggé süvítős hangja lett, elég hangos is lett az eddigehez képest(mintha kifújna valahol), de ugyan úgy húz mint régen! Nem tudom mi tévő legyek nem szeretném ha a turbó szétmenne! Segítsetek nekem légyszives hogy mi tévő legyek. válaszotokat előre is köszönöm
Naplózva
zola0312
Vendég
« Új hozzászólás #5330 Dátum: 2008.10.24 péntek, 06:17:03 »

Üdv mindenkinek.
   Lenne egy olyan kérdésem, hogy találkozott e már valaki olyan problémával, hogy nem lehet a
   fűtés ill a hűtés irányát változtatni (csak a szélvédőre fúj) ez a legnagyobb gondom most rinya
   A következő probl. Cseréltem kompl. hátsó futóművet és az ABS jeladó kiszerelésnél megsérült:((
  ( Egy 97-es hátul dobfékes Mondeóról van szó) a Cromaxnál ilyen 40k körül beszélnek sajna:(
   
    Hát ennyi lenne csupán a gondom a segítséget előre is köszönöm....
Naplózva
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #5331 Dátum: 2008.10.24 péntek, 08:04:32 »

Üdv mindenkinek.
   Lenne egy olyan kérdésem, hogy találkozott e már valaki olyan problémával, hogy nem lehet a
   fűtés ill a hűtés irányát változtatni (csak a szélvédőre fúj) ez a legnagyobb gondom most rinya
   A következő probl. Cseréltem kompl. hátsó futóművet és az ABS jeladó kiszerelésnél megsérült:((
  ( Egy 97-es hátul dobfékes Mondeóról van szó) a Cromaxnál ilyen 40k körül beszélnek sajna:(
   
    Hát ennyi lenne csupán a gondom a segítséget előre is köszönöm....

ABS jeladót csonkállvánnyal tudsz cserélni bontott cuccot keress kb 10eFt - benne van a jeladó csapágy. A jeladót nem szabad kiszedni belerohad.

Fűtésirány állítás vákuumos rendszer a motortérbe lecsúszott egy cső ami bemegy a kapcsolok mögé
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5332 Dátum: 2008.10.24 péntek, 09:04:39 »

Sziasztok. Nemrég vettem egy MKIII-as Mondeot 2.0 TDDI 2001-es 120ezer km-rel. Olyan problémám lenne hogy az utóbbi 2 napban furcsa hangot ad ki a turbó...eléggé süvítős hangja lett, elég hangos is lett az eddigehez képest(mintha kifújna valahol), de ugyan úgy húz mint régen! Nem tudom mi tévő legyek nem szeretném ha a turbó szétmenne! Segítsetek nekem légyszives hogy mi tévő legyek. válaszotokat előre is köszönöm

Ültess be valakit, aki nyomja a gázt 2000 fölé, ott kezd a turbó igazán dolgozni, te meg fülelj a motortérben, hogy honnét jön a hang. A turbócső repedés teljesítményvesztéssel jár, de kicsi repedést nem mindig lehet érezni, csak a hangján meg a megnőtt fogyasztáson.
Naplózva
reisza
Vendég
« Új hozzászólás #5333 Dátum: 2008.10.24 péntek, 09:43:01 »

Sziasztok,

MKI-MKII-ben a generátorrol milyen jel jön le a fordulatszámmérő számára?

Köszi
Naplózva
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #5334 Dátum: 2008.10.24 péntek, 19:29:18 »

Ültess be valakit, aki nyomja a gázt 2000 fölé, ott kezd a turbó igazán dolgozni, te meg fülelj a motortérben, hogy honnét jön a hang. A turbócső repedés teljesítményvesztéssel jár, de kicsi repedést nem mindig lehet érezni, csak a hangján meg a megnőtt fogyasztáson.


Köszönöm válaszodat, akkor megpróbálom kifülelni. De szerinted nem a turbonak lehet valami baja??? vagy abban valami tömítésnek? Bocs ha hülyét kérdezekm, de nem nagyon értek hozzá. Meg azt is megköszönném ha tudnál ajánlani nekem egy jó szerelőt! Jelenleg Bp-n tartózkodom a munkám miatt, 7 végeken meg Békés megyében!
Válaszodat előre is köszönöm wave
Naplózva
tomi3118
Vendég
« Új hozzászólás #5335 Dátum: 2008.10.25 szombat, 19:17:47 »


Köszönöm válaszodat, akkor megpróbálom kifülelni. De szerinted nem a turbonak lehet valami baja??? vagy abban valami tömítésnek? Bocs ha hülyét kérdezekm, de nem nagyon értek hozzá. Meg azt is megköszönném ha tudnál ajánlani nekem egy jó szerelőt! Jelenleg Bp-n tartózkodom a munkám miatt, 7 végeken meg Békés megyében!
Válaszodat előre is köszönöm wave

Jó szerelő...

Szeles mestert szokták ajánlani, aztán Gyálon van egy jó szerelő (keress rájuk, talán megvan valahol az elérhetőségük), és persze Vik, aki a Fortnál dolgozik a Lurdyval szemben (márkaszerviz), ő is nagyon bevált, ért hozzá és úgy bánik az autókkal, mintha a sajátja lenne. Persze ő is mondeós. Neki írhatsz privát üzenetet. hehe

Én tatabányai vagyok, úgyhogy a Bp-i szerelőkkel nemigen vagyok képben. szomoru1
Naplózva
nandi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 123


E-mail
« Új hozzászólás #5336 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 09:38:27 »

Sziasztok!

Teljesen új Mondeós lennék, kevesebb mnt egy hete szereztem be egy 2004.03. tdci komb mondeot,szóvel ez a topik a legmegfelelőbb a hülye kérdéseimhez:)
Pár kérdés ami felmerült hirtelen bennem

1. Az érintőképernyő kijelez egy AUX feliratot. Rá lehet csatlakoztatni esetleg valamilyen eszközt? Ha igen akkor hol ?
2. A vezérmű hajtás láncos vagy szíjas megoldású?
3. A navigációhoz van magyar hang? Térképet honnan tudnék letölteni (PÜ) ? Természetesen csak ahhoz kellene hogy ki tudjam próbálni és miután tetszik beszerezném hivatalos formában.
Update dvd-t találtam már hozzá de még nem kísérleteztem vele
4. A csomagtartóban található DVD meghajtót csak a navigációs lemezhez lehet használni vagy jó másra is?

Köszönöm előre válaszaitokat.
« Utoljára szerkesztve: 2008.10.26 vasárnap, 10:21:06 írta nandi » Naplózva

MKIII facelift 2004 Ghia érintőképernyős navi TDCi 130 LE M6
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #5337 Dátum: 2008.10.26 vasárnap, 10:08:57 »

Sziasztok!

Teljesen új Mondeós lennék, kevesebb mnt egy hete szereztem be egy 2004.03. tdci komb mondeot,szóvel ez a topik a legmegfelelőbb a hülye kérdéseimhez:)
Pár kérdés ami felmerült hirtelen bennem

1. Az érintőképernyő kijelez egy AUX feliratot. Rá lehet csatlakoztatni esetleg valamilyen eszközt? Ha igen akkor hol ?
2. A vezérműszíj láncos vagy szíjas megoldású?
3. A navigációhoz van magyar hang? Térképet honnan tudnék letölteni (PÜ) ? Természetesen csak ahhoz kellene hogy ki tudjam próbálni és miután tetszik beszerezném hivatalos formában.
Update dvd-t találtam már hozzá de még nem kísérleteztem vele
4. A csomagtartóban található DVD meghajtót csak a navigációs lemezhez lehet használni vagy jó másra is?

Köszönöm előre válaszaitokat.

Hali,
Üdv a klubban.  wave
1)Ha van AUX, akkor a kesztyűtartó hátlapján szürke 3,5mm-es jack aljzatot keress
2) szép lenne egy láncos vezérműSZÍJ Smiley egyébként láncos asszem.
3) elvileg már van magyar térkép, ha esetleg jössz minitalira nov.7-én (BP, Lurdy parkoló), ott részleteket is megtudhatsz. Elvileg a jaguar legújabb lemeze jó bele.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
SSanya
Vendég
« Új hozzászólás #5338 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 11:14:40 »

Sziasztok!

4. A csomagtartóban található DVD meghajtót csak a navigációs lemezhez lehet használni vagy jó másra is?

Köszönöm előre válaszaitokat.


Ezt Relhist mester kifelejtette.

4. Csak navihoz jó.
Naplózva
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #5339 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 19:01:05 »


Köszönöm válaszodat, akkor megpróbálom kifülelni. De szerinted nem a turbonak lehet valami baja??? vagy abban valami tömítésnek? Bocs ha hülyét kérdezekm, de nem nagyon értek hozzá. Meg azt is megköszönném ha tudnál ajánlani nekem egy jó szerelőt! Jelenleg Bp-n tartózkodom a munkám miatt, 7 végeken meg Békés megyében!
Válaszodat előre is köszönöm wave

Hello Rabcsa,
nekem is egy TDDI mondeom van bar ez lehet hogy lenyegtelen jelen esetben de atestem ugyanezen amin te. Suvitett es amikor legerosbbnek kellett volna lennie, olyan 1900 - 2100 rpm korul, akkor meg remegett is a kocsi, erotlen lett.
A turbocso repedt meg. egy sz*ros 40cm-es gorbe gumicso.  ha van raktaron kabe 20perc alatt kicserelik barmelyik ford szevrizben, nekem 10k forintba kerult. Egy rohadt gumicso...arrol nem is beszelve hogy miert reped el egy 4 eves autoban... na ennyi mert csak felidegesitem magam.  smile
Naplózva
rabcsa
Vendég
« Új hozzászólás #5340 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 23:03:00 »

Hello Rabcsa,
nekem is egy TDDI mondeom van bar ez lehet hogy lenyegtelen jelen esetben de atestem ugyanezen amin te. Suvitett es amikor legerosbbnek kellett volna lennie, olyan 1900 - 2100 rpm korul, akkor meg remegett is a kocsi, erotlen lett.
A turbocso repedt meg. egy sz*ros 40cm-es gorbe gumicso.  ha van raktaron kabe 20perc alatt kicserelik barmelyik ford szevrizben, nekem 10k forintba kerult. Egy rohadt gumicso...arrol nem is beszelve hogy miert reped el egy 4 eves autoban... na ennyi mert csak felidegesitem magam.  smile


Köszi Thevenin
Meg is nézettem egy szerelővel az vele a gond hogy már lett belőle vágva és bilincs is *** volt Embarrassed! De 2 nap mulva ismét csinálja! Akkor én is megpróbálkozok a cserével. Meg tudnád nekem mondani hogy mi annak a csőnek a pontos neve?
Előre is köszönöm
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #5341 Dátum: 2008.10.27 hétfő, 23:53:03 »

A turbocso repedt meg. egy sz*ros 40cm-es gorbe gumicso.  ha van raktaron kabe 20perc alatt kicserelik barmelyik ford szevrizben, nekem 10k forintba kerult. Egy rohadt gumicso...arrol nem is beszelve hogy miert reped el egy 4 eves autoban... na ennyi mert csak felidegesitem magam.  smile
Örülj hogy eddig is bírja. Az abba a szerencsétlen gumicsőben 1-2,5 bar között változik állandóan a nyomás. Ne csodálkozz ha elfárad.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #5342 Dátum: 2008.10.28 kedd, 09:36:12 »

Hello Rabcsa,
nekem is egy TDDI mondeom van bar ez lehet hogy lenyegtelen jelen esetben de atestem ugyanezen amin te. Suvitett es amikor legerosbbnek kellett volna lennie, olyan 1900 - 2100 rpm korul, akkor meg remegett is a kocsi, erotlen lett.
A turbocso repedt meg. egy sz*ros 40cm-es gorbe gumicso.  ha van raktaron kabe 20perc alatt kicserelik barmelyik ford szevrizben, nekem 10k forintba kerult. Egy rohadt gumicso...arrol nem is beszelve hogy miert reped el egy 4 eves autoban... na ennyi mert csak felidegesitem magam.  smile


Ezen ne akadj ki. Masok 4eves korban komplett feszitot cserelnek gorgostul, fotengelytarcsastul. Ez a 10k-s gumicso ennel a kategorianal igazan nem tetel.
Naplózva

blah blah blah
thevenin
Vendég
« Új hozzászólás #5343 Dátum: 2008.10.29 szerda, 11:15:22 »

Köszi Thevenin
Meg is nézettem egy szerelővel az vele a gond hogy már lett belőle vágva és bilincs is *** volt Embarrassed! De 2 nap mulva ismét csinálja! Akkor én is megpróbálkozok a cserével. Meg tudnád nekem mondani hogy mi annak a csőnek a pontos neve?
Előre is köszönöm

Hello, hat a tobbiek itt jobban ertenek hozza mint en de azt hiszem ez az:  Gumicső függöleges, töltölevegőhütő rendsz. Diesel Mo00-02
Van az a Cro kezdetu max vegu kereskedes ott 10634Huf az ara most.

Az eleresi utvonal a honlapjukon: Mondeo 1993-2006 / Motor / Levegőbeszívás, kipufogógáz visszavezetés, EGR rendszer / Gumicső, függöleges, töltölevegőhütőhöz / 2000.10.15-2002.05.15.

Udv,

Naplózva
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #5344 Dátum: 2008.10.31 péntek, 12:04:35 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001-es kétezres TDDi Turniert. Örülök, hogy rátaláltam erre a Clubra, már eddig is sok hasznos infót megtudtam olvasgatással.
A segítségeteket kérem, mert a két kis csillag folyamatosan világít a műszerfalon (külső hőmérséklet), pedig itt a tavasz. Tudja valaki, hogy valamilyen teszttel le tudom-e ellenőrizni, hogy az érzékelő rossz, vagy valami más gáz van, illetve hogy hol találom pontosan az érzékelőt (hátha csak valami szétcsúszott)? Okoz ez amúgy valami gázt a működésben?
Amúgy nagyon tetszik a vas, tervek szerint marad sokáig!

Köszi!
Naplózva
TZS
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1410



E-mail
« Új hozzászólás #5345 Dátum: 2008.10.31 péntek, 14:39:33 »

Sziasztok!

Nemrég vettem egy 2001-es kétezres TDDi Turniert. Örülök, hogy rátaláltam erre a Clubra, már eddig is sok hasznos infót megtudtam olvasgatással.
A segítségeteket kérem, mert a két kis csillag folyamatosan világít a műszerfalon (külső hőmérséklet), pedig itt a tavasz. Tudja valaki, hogy valamilyen teszttel le tudom-e ellenőrizni, hogy az érzékelő rossz, vagy valami más gáz van, illetve hogy hol találom pontosan az érzékelőt (hátha csak valami szétcsúszott)? Okoz ez amúgy valami gázt a működésben?
Amúgy nagyon tetszik a vas, tervek szerint marad sokáig!

Köszi!


A külső hőmérő érzékelő a lökhárító mögött van. Együtt nem szokott a két hópihe égni. Lehet lecsúszott a vezeték?
Ha már a vételkor is világítottak akkor lehet, hogy megbontották az elejét és nem rakták vissza a csatit. De persze maga szenzor is lehet rossz, de én még olyanról nem hallottam.
Naplózva

2016 MK-II facelift Kuga 2.0 TDCI AWD (Mondeo szívvel)
ex: 2011 MK-IV 2.0 TDCi
ex: 2003 MK-III facelift 2.0 TDCI
ex: 1993 MK-I 2.0 ZETEC

"Összejönni - jó kezdés. Együtt maradni - haladás. Együtt is dolgozni - siker." Henry Ford
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #5346 Dátum: 2008.10.31 péntek, 15:20:20 »

A külső hőmérő érzékelő a lökhárító mögött van. Együtt nem szokott a két hópihe égni. Lehet lecsúszott a vezeték?
Ha már a vételkor is világítottak akkor lehet, hogy megbontották az elejét és nem rakták vissza a csatit. De persze maga szenzor is lehet rossz, de én még olyanról nem hallottam.

Köszi a gyors választ, benézek majd a lökhárító mögé. Remélem csak valami érintkezési gond lehet! Amúgy egyszerre világít mind a kettő, meg a műszerfalon is csak három csík van az érték helyett. Valóban 'igazítva' volt az első lökhárító, de ezt mondta is az eladó. Fejlemények kicsit később...
Naplózva
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #5347 Dátum: 2008.10.31 péntek, 16:00:51 »

Köszi a gyors választ, benézek majd a lökhárító mögé. Remélem csak valami érintkezési gond lehet! Amúgy egyszerre világít mind a kettő, meg a műszerfalon is csak három csík van az érték helyett. Valóban 'igazítva' volt az első lökhárító, de ezt mondta is az eladó. Fejlemények kicsit később...
Ha jól emléxem akkor ha leveszed a diszrácsot,bal oldalt,kb a köd lámpa fölőtt,fekete hosszukás izé!
Szóljatok rám ha butaságot irtam!
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
cézé
Vendég
« Új hozzászólás #5348 Dátum: 2008.10.31 péntek, 21:12:43 »

Ha jól emléxem akkor ha leveszed a diszrácsot,bal oldalt,kb a köd lámpa fölőtt,fekete hosszukás izé!
Szóljatok rám ha butaságot irtam!

Köszönöm a segítséget, megtaláltam! Az érzékelő csatlakozójában volt egy kis szösz-mösz, de azt meg alulról el lehet érni különösebb nehézség nélkül. Széthúztam, kipucoltam, WD-40 és jó lett! Kelenföldön este fél hatkor 16 fok volt (október utsó napján...).
Köszi szépen!
cézé
Naplózva
APRÓ
Vendég
« Új hozzászólás #5349 Dátum: 2008.12.28 vasárnap, 12:28:11 »

Hali!

Elképzelhető hogy egy 2001 2.0D 116Le Mondeoban az eredeti akkumulátor van?
Motorcraft superstar EMF570091068W  12V  125RC  70Ah  680A
« Utoljára szerkesztve: 2008.12.28 vasárnap, 12:35:06 írta APRÓ » Naplózva
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 [107] 108 109 110 111 112 113 114 ... 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.