Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 12:19:35 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Egy új Mondeós kérdései  (Megtekintve 2037086 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6550 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 07:08:24 »

Akkor rosszul tudtam smile

De nekem is van  vigyor3
mid is van most? vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6551 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 07:08:59 »

Egynyóccal ezekkel bírsz el?!  eplus2
nagynehezen.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6552 Dátum: 2014.11.10 hétfő, 09:18:07 »

a citronyban? vagy most mivel kalózkodsz?  vigyor3
mid is van most? vigyor3

Ja ja C5 a saját.   Meg mindig van 1-2 eladnivalo
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #6553 Dátum: 2014.11.11 kedd, 08:22:35 »

Fontos tudni, hogy 2 termosztát van!
Az első, hogy a termosztátok legyenek rendben. Lépj be az info menübe (mielőtt ráadnád a gyújtást, tartod a km számláló nullázóját, majd addig nyomkodod, amíg kiírja a motor hőfokát, ha hideg a motor, 40-et fog kiírni). Amikor kb 50 fokos a motor, megállsz, leállítod a motort, és megnézed a hűtőre menő csöveket. Mindkettőnek hidegnek kell lennie. Ha meleg, akkor azt a termosztátot cseréled, amelyik rossz.
Ha mondjuk 0 fok van kinn, és kinn áll az autó, akkor is kb 1-2 km után már langyosat fúj, és durván 5 km után már jó meleg. Üzemmeleg csak 10 km után lesz.
Állóhelyzetben a belső fűtéssel vissza lehet hűteni (a benzinest is).


Hát, én nem tudtam belépni az info menübe. Már addig nyomtam a nullázót, hogy begörcsölt a kezem, de nem történt semmi. Mi lehet a gond? A kulcsnak milyen állásban kell lennie?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6554 Dátum: 2014.11.11 kedd, 08:33:17 »

Hát, én nem tudtam belépni az info menübe. Már addig nyomtam a nullázót, hogy begörcsölt a kezem, de nem történt semmi. Mi lehet a gond? A kulcsnak milyen állásban kell lennie?
https://www.youtube.com/watch?v=lxVLe9RYIOg
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #6555 Dátum: 2014.11.11 kedd, 10:38:56 »

Nagyon köszönöm!   worship
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6556 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 09:13:42 »

Sziasztok!

Nem tudom, jó helyre írom-e, de mivel első hozzászólásom, gondoltam itt a helye:
Szerintetek is érdemes elvinni 5.000 km-nél első szervizre az autót (átvizsgálás + olajcsere), vagy elég csak a hivatalos 20.000-nél? Márkaszerviz szerint nyilván igen (az ő szempontjából érthető Smiley), sokak szerint felesleges, a mai motoroknál már én se látom sok értelmét. Várom a véleményeteket!
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6557 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:07:24 »

Sziasztok!

Nem tudom, jó helyre írom-e, de mivel első hozzászólásom, gondoltam itt a helye:
Szerintetek is érdemes elvinni 5.000 km-nél első szervizre az autót (átvizsgálás + olajcsere), vagy elég csak a hivatalos 20.000-nél? Márkaszerviz szerint nyilván igen (az ő szempontjából érthető Smiley), sokak szerint felesleges, a mai motoroknál már én se látom sok értelmét. Várom a véleményeteket!
igen.az olajcsere miatt.most kiszűri a motorban maradt fémforgácsot a gyártás után,ezt érdemes lecseréltetni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6558 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:47:02 »

igen.az olajcsere miatt.most kiszűri a motorban maradt fémforgácsot a gyártás után,ezt érdemes lecseréltetni.

Köszi!
Most már csak arra lennék kíváncsi, vajon a tulajok közül hányan teszik meg ezt? Legtöbbektől azt hallom (márkaszervizesek kivételével), hogy 20.000 előtt felesleges, meg hogy ezek már bejáratott motorok stb., de egy plusz olajcsere az apró forgácsok miatt tényleg nem árthat.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6559 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:51:49 »

Köszi!
Most már csak arra lennék kíváncsi, vajon a tulajok közül hányan teszik meg ezt? Legtöbbektől azt hallom (márkaszervizesek kivételével), hogy 20.000 előtt felesleges, meg hogy ezek már bejáratott motorok stb., de egy plusz olajcsere az apró forgácsok miatt tényleg nem árthat.
mi is lecseréltük az első 5e km után az autónkban az olajat(i20).a kismotoromban 1000km után volt előírva.éerdemes volt.kis fémszemcsék még akkor voltak az olajban....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6560 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:53:05 »

Köszi!
Most már csak arra lennék kíváncsi, vajon a tulajok közül hányan teszik meg ezt? Legtöbbektől azt hallom (márkaszervizesek kivételével), hogy 20.000 előtt felesleges, meg hogy ezek már bejáratott motorok stb., de egy plusz olajcsere az apró forgácsok miatt tényleg nem árthat.


Szerintem nem sokan (kivéve, ha kötelező)....de nem is sokan vesznek új autót. Ide meg átalában akkor jönnek, ha (már) valami baja van az autónak.   
Én biztos cserélném 5000 után és a további olajcsere intervallumokat is rövidíteném kicsit.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6561 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:55:11 »



Szerintem nem sokan (kivéve, ha kötelező)....de nem is sokan vesznek új autót. Ide meg átalában akkor jönnek, ha (már) valami baja van az autónak.   
Én biztos cserélném 5000 után és a további olajcsere intervallumokat is rövidíteném kicsit.
Egyetértek és tegyél bele prolongot vagy gnolorpot is  vigyor3
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6562 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:55:40 »

Köszi!
Most már csak arra lennék kíváncsi, vajon a tulajok közül hányan teszik meg ezt? Legtöbbektől azt hallom (márkaszervizesek kivételével), hogy 20.000 előtt felesleges, meg hogy ezek már bejáratott motorok stb., de egy plusz olajcsere az apró forgácsok miatt tényleg nem árthat.
Mennyi pénz forog kockán, ha menni kell?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6563 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 10:56:32 »

Köszi!
Most már csak arra lennék kíváncsi, vajon a tulajok közül hányan teszik meg ezt? Legtöbbektől azt hallom (márkaszervizesek kivételével), hogy 20.000 előtt felesleges, meg hogy ezek már bejáratott motorok stb., de egy plusz olajcsere az apró forgácsok miatt tényleg nem árthat.

Nekem 3000-et mondtak, és el is vittem tavaly. Utána viszont elméletileg elég a 20ezrenként, szerelők elmondása szerint teljesen felesleges 10-15 ezrenként mint az MKIII-at.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6564 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:09:40 »

én használatfüggően cserélek. július végén volt a 220-as most meg tegnap 237-nél. tehát szerintem 5 hónap az nem indokolja azt hogy 3 havonta 10.000-ként cseréljek. több mint a kétharmada autópálya és országút. nézd meg te is hogy mennyit és hol mész...aztán úgy könnyebb dönteni. ha 90% város, akkor lehet én is lecserélném 10-15ekm után/félévente.
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #6565 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:14:07 »

Egyetértek és tegyél bele prolongot vagy gnolorpot is  vigyor3


Azt nem ttennék soha.  Az olajat 10ezrenként cserélem....mostanában 12ezer, mert 90%-ban pályán használom.  Egy olajcsere kb 12ezer ft....nekem ennyit megér.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6566 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:43:17 »

én használatfüggően cserélek. július végén volt a 220-as most meg tegnap 237-nél. tehát szerintem 5 hónap az nem indokolja azt hogy 3 havonta 10.000-ként cseréljek. több mint a kétharmada autópálya és országút. nézd meg te is hogy mennyit és hol mész...aztán úgy könnyebb dönteni. ha 90% város, akkor lehet én is lecserélném 10-15ekm után/félévente.

Nálam is hasonló az arány, max. 20-30% város, a többi országút és pálya vegyesen, havi 2-3.000 km. A továbbiakban a 20.000-es periódust megtartanám, csak ezt a javasolt (?) első 4-5.000-est nem tudtam eldönteni, hogy valóban érdemes-e az összekopás és forgácsok miatt.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6567 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:46:16 »

Nálam is hasonló az arány, max. 20-30% város, a többi országút és pálya vegyesen, havi 2-3.000 km. A továbbiakban a 20.000-es periódust megtartanám, csak ezt a javasolt (?) első 4-5.000-est nem tudtam eldönteni, hogy valóban érdemes-e az összekopás és forgácsok miatt.
Szerintem egy új autó árához képest elhanyagolható összeget jelent egy olajcsere. Még ha nem is feltétlenül szükséges, ártani biztos nem árt. Meg azért is érdemes, hogy nehogy egy esetleges későbbi meghibásodás esetén a szerviz a szervizkönyvben nem található pecsétre hivatkozva megtagadja a garanciális javítást, stb.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6568 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 11:50:18 »

Nálam is hasonló az arány, max. 20-30% város, a többi országút és pálya vegyesen, havi 2-3.000 km. A továbbiakban a 20.000-es periódust megtartanám, csak ezt a javasolt (?) első 4-5.000-est nem tudtam eldönteni, hogy valóban érdemes-e az összekopás és forgácsok miatt.

Szerintem vidd el, ártani nem fog. Én kb 30-40% város, többi pálya, havi 2400-at megyek az elmúlt 16 hónap átlagában. Amit ajánlok hozzá, az a szoftveres motor tuning. Én is átállítattam 163 lovasra, sokkal jobb lett. És mivel csak szoftverben különböznek, semmit se ártasz a kocsinak.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6569 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 12:09:10 »

Nálam is hasonló az arány, max. 20-30% város, a többi országút és pálya vegyesen, havi 2-3.000 km. A továbbiakban a 20.000-es periódust megtartanám, csak ezt a javasolt (?) első 4-5.000-est nem tudtam eldönteni, hogy valóban érdemes-e az összekopás és forgácsok miatt.
na, elvitted már?  vigyor3
Naplózva
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6570 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:02:05 »

na, elvitted már?  vigyor3

Azért nem vagyok ilyen gyors  Wink
(de viszem)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6571 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:03:06 »

Szerintem egy új autó árához képest elhanyagolható összeget jelent egy olajcsere. Még ha nem is feltétlenül szükséges, ártani biztos nem árt. Meg azért is érdemes, hogy nehogy egy esetleges későbbi meghibásodás esetén a szerviz a szervizkönyvben nem található pecsétre hivatkozva megtagadja a garanciális javítást, stb.

OK., meg vagyok győzve  Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6572 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:10:19 »

Szerintem vidd el, ártani nem fog. Én kb 30-40% város, többi pálya, havi 2400-at megyek az elmúlt 16 hónap átlagában. Amit ajánlok hozzá, az a szoftveres motor tuning. Én is átállítattam 163 lovasra, sokkal jobb lett. És mivel csak szoftverben különböznek, semmit se ártasz a kocsinak.

Ezen a "tuning" dolgon én is gondolkodtam - annál is inkább, mert az előző 2.0 TDCi motoros autóm egy kettes Focus volt (136 LE/320-340 Nm) és érezhetően jobban ment a mostani, hasonló teljesítményű, de jóval nehezebb gépnél. A számok alapján a 163 LE/340 Nm verzió lehet hasonlóan rugalmas. Lehet tudni, hogy ezt hol csinálják és mennyiért? 2 hónapos autónál is mernéd ajánlani, mindenféle garis kockázat nélkül? (tudom, csak egy szoftveres optimalizálás, de akkor is tartok tőle egy kissé...)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6573 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:18:38 »

Ezen a "tuning" dolgon én is gondolkodtam - annál is inkább, mert az előző 2.0 TDCi motoros autóm egy kettes Focus volt (136 LE/320-340 Nm) és érezhetően jobban ment a mostani, hasonló teljesítményű, de jóval nehezebb gépnél. A számok alapján a 163 LE/340 Nm verzió lehet hasonlóan rugalmas. Lehet tudni, hogy ezt hol csinálják és mennyiért? 2 hónapos autónál is mernéd ajánlani, mindenféle garis kockázat nélkül? (tudom, csak egy szoftveres optimalizálás, de akkor is tartok tőle egy kissé...)

Írtam privátot.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6574 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:22:14 »

Írtam privátot.
ez engem is érdekelne.
Naplózva
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6575 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:27:45 »

Írtam privátot.

Köszi!  worship
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6576 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 15:37:03 »

ez engem is érdekelne.
Eddig nem azt hangoztattad lépten-nyomon, hogy elég az egynyóc?  Cheesy
FL esetén csak a sw-t kell változtatni, idősebbek esetén mást is. Majd ha lesz fl-em, én is 163-s sw-vel fogok járni, de ezt a motort nem piszkálom.
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6577 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 16:26:51 »

Eddig nem azt hangoztattad lépten-nyomon, hogy elég az egynyóc?  Cheesy
FL esetén csak a sw-t kell változtatni, idősebbek esetén mást is. Majd ha lesz fl-em, én is 163-s sw-vel fogok járni, de ezt a motort nem piszkálom.
mondom érdekel süssdmeg. nem azt mondtam hogy tuningot bele, most. csak érdekel hogy ott mivel jár.
Naplózva
blau4kombi
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6481


E-mail
« Új hozzászólás #6578 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 19:37:27 »

mondom érdekel süssdmeg. nem azt mondtam hogy tuningot bele, most. csak érdekel hogy ott mivel jár.
Jól van mán!  integet2
Naplózva

2017. MKV 2.0 TDCi Kombi Titanium, Tectonic Silver \m/
ex:2012. MKIV 2.0 TDCi Kombi Champion Trend, Black Pather Metal és egy fake kipuff
ex:2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Ghia, Blazer Blue, teniszlabda a vonóhorgon.
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6579 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:36:56 »

mondom érdekel süssdmeg. nem azt mondtam hogy tuningot bele, most. csak érdekel hogy ott mivel jár.

Következő talin ha tudok menni megmutatom.
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6580 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:40:29 »

Következő talin ha tudok menni megmutatom.
Összevesztél anyával?  eplus2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6581 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:47:02 »

Összevesztél anyával?  eplus2

Nem, csak beteg volt a kölök. És remélem nem esik vissza addigra. Amúgymeg veszekedéskor mindig az enyém az utolsó szó: igazad van drágám.  nyes
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #6582 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 20:48:10 »

Nem, csak beteg volt a kölök. És remélem nem esik vissza addigra. Amúgymeg veszekedéskor mindig az enyém az utolsó szó: igazad van drágám.  nyes
A mutogatás miatt kérdeztem.  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
titta
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3584



« Új hozzászólás #6583 Dátum: 2014.12.11 csütörtök, 23:06:32 »

A mutogatás miatt kérdeztem.  hehe

Rossz az aki rosszra gondol...  eplus2
Naplózva

Mondeo kombi MKIV 2013 2.0 TDCI 140 163 Le Titanium
ex. Mondeo kombi MKIII 2001 2.0 TDCI 132 Le Trend
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #6584 Dátum: 2014.12.12 péntek, 07:45:20 »

Azért nem vagyok ilyen gyors  Wink
(de viszem)
Készvanmár? Cheesy
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6585 Dátum: 2014.12.12 péntek, 08:32:07 »

Készvanmár? Cheesy

Jóhogy... Wink
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
Arabic
Vendég
« Új hozzászólás #6586 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 11:28:52 »

Készvanmár? Cheesy
ésmilyen?  vigyor3
Naplózva
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6587 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:03:50 »

ésmilyen?  vigyor3

Ugyanolyan (nem lett rosszabb Smiley)

Más: azt nem tudjátok, hogy lehet programozni (ha lehet egyáltalán), hogy hátramenetbe kapcsolásnál lebillenjen az adott oldali tükör?
És az indulás utáni automatikus zárást? (Bocs, ha volt már, nem olvastam vissza...)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
kotta_cs
Vendég
« Új hozzászólás #6588 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:28:03 »

Ugyanolyan (nem lett rosszabb Smiley)

Más: azt nem tudjátok, hogy lehet programozni (ha lehet egyáltalán), hogy hátramenetbe kapcsolásnál lebillenjen az adott oldali tükör?
És az indulás utáni automatikus zárást? (Bocs, ha volt már, nem olvastam vissza...)

Ha memóriás ülésed van, akkor lehet, ha nem akkor felejtős.
Naplózva
mwm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



« Új hozzászólás #6589 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:37:15 »

Ha memóriás ülésed van, akkor lehet, ha nem akkor felejtős.

Nincs memóriás ülésem.
(Közben megtaláltam az indulás utáni automata zárást, már kérdezte más is, ezek szerint ez is felejtős...)
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #6590 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 15:49:14 »

Nincs memóriás ülésem.
(Közben megtaláltam az indulás utáni automata zárást, már kérdezte más is, ezek szerint ez is felejtős...)

Lehet tükröt billenteni, de csak házibarkács szinten. Mintha a FordWikiben lett volna MK3-hoz megoldása (de lehet, csak a behajló tükör gyújtás levételnél automatikus behajtására emlékszem rosszul).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6591 Dátum: 2014.12.15 hétfő, 19:12:53 »

Lehet tükröt billenteni, de csak házibarkács szinten. Mintha a FordWikiben lett volna MK3-hoz megoldása (de lehet, csak a behajló tükör gyújtás levételnél automatikus behajtására emlékszem rosszul).

AndyA

Ezzel kapcsolatban kérdez:

Aláírása:
MKIV 2.0 TDCi (140 LE) Titanium 2014
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #6592 Dátum: 2014.12.16 kedd, 04:36:33 »

Ha memóriás ülésed van, akkor lehet, ha nem akkor felejtős.

Nekem ilyen ülés van benne, hogy billenthető tolatáskor a visszapillantó?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
szuszu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #6593 Dátum: 2014.12.16 kedd, 04:37:28 »

Ugyanolyan (nem lett rosszabb Smiley)

Más: azt nem tudjátok, hogy lehet programozni (ha lehet egyáltalán), hogy hátramenetbe kapcsolásnál lebillenjen az adott oldali tükör?
És az indulás utáni automatikus zárást? (Bocs, ha volt már, nem olvastam vissza...)

Semmi javulást nem hozott a "gyári tuning"?
Naplózva

MK4 2.0 TDCi FL Tit-X
MK5 Hibrid Vignale
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6594 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:05:57 »

Ugyanolyan (nem lett rosszabb Smiley)

Más: azt nem tudjátok, hogy lehet programozni (ha lehet egyáltalán), hogy hátramenetbe kapcsolásnál lebillenjen az adott oldali tükör?
És az indulás utáni automatikus zárást? (Bocs, ha volt már, nem olvastam vissza...)


A hátramenethez melyik az adott oldal?  wave
Mindkét oldal egyformán megy hátra....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6595 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:20:38 »


A hátramenethez melyik az adott oldal?  wave
Mindkét oldal egyformán megy hátra....  vigyor3
ez igen.akikre még büszkék lehetünk.... hehe

szerinted amelyik autónál így van,ott melyik tükör hajlik le? nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6596 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:22:36 »

ez igen.akikre még büszkék lehetünk.... hehe

szerinted amelyik autónál így van,ott melyik tükör hajlik le? nyes

Van amelyiknél mindkét oldalnál beállítható egy a funkció.....okoska.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6597 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:24:47 »

Van amelyiknél mindkét oldalnál beállítható egy a funkció.....okoska.  wave
és akkor miért nem ezt tetszett írni?butácska... wave

 a telefonod ismét átvette kettőtök közül az ész szerepét.... hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #6598 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:33:20 »

és akkor miért nem ezt tetszett írni?butácska... wave

 a telefonod ismét átvette kettőtök közül az ész szerepét.... hehe

Nem telefonról írok.
Miért írnám ezt? Mk4-nél szerintem nem tudja mindkét oldal.
De minek lehajtani..... én utálom, amikor az ajtó kilincset látom. Ki is kapcsolom, ha olyan autóba ülök, amiben ilyen van.
Mondjuk én nem csak éppen kilátok a vízlehúzó díszlés felett.....látok rendesen a tükörben.  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 07:35:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #6599 Dátum: 2014.12.16 kedd, 07:36:54 »

Nem telefonról írok.
Miért írnám ezt? Mk4-nél szerintem nem tudja mindkét oldal.
De minek lehajtani..... én utálom, amikor az ajtó kilincset látom. Ki is kapcsolom, ha olyan autóba ülök, amiben ilyen van.
Mondjuk én nem csak éppen kilátok a vízlehúzó díszlés felett.....látok rendesen a tükörben.  eplus2
na most akkor az mk4 memós üléssel tudja vagy nem? Grin

súgnék,de nem ér... nyes
« Utoljára szerkesztve: 2014.12.16 kedd, 07:39:06 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 125 126 127 128 129 130 131 [132] 133 134 135 136 137 138   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.067 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.