Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:53:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: [1]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 kormànyművet keresek 1.8 benzineshez  (Megtekintve 3622 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Leflee
Vendég
« Dátum: 2014.01.25 szombat, 17:23:33 »

Sajnos az enyém szivàrog és ropog is màr úgyhogy megérett a cserére... szomoru1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #1 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:32:10 »

Sajnos az enyém szivàrog és ropog is màr úgyhogy megérett a cserére... szomoru1

Biztos, hogy a kormánymű ropog? Nem szokott......
Toronycsapágyak?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #2 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 12:55:20 »

Biztos, hogy a kormánymű ropog? Nem szokott......
Toronycsapágyak?

ha a toronycsapàgyakkal van a probléma...vannak egyéb tünetek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #3 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:11:20 »

ha a toronycsapàgyakkal van a probléma...vannak egyéb tünetek?

Ropog, esetleg pattog -a rugó is- ha már nagyon gáz. Nem elég?  Még egyéb kell?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #4 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:30:53 »


Ropog, esetleg pattog -a rugó is- ha már nagyon gáz. Nem elég?  Még egyéb kell?  vigyor3

Elég ez is persze Cheesy csak azér kérdeztem hogy ki tudjam zárni vagy neadjisten megbizonyosodni arról hogy valóban problémás a torony Cheesy a kormànymű szivárog szal mindenképp csere szerintm...van róla képem hogy hol...csupa olaj azon a részen...
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #5 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 13:34:32 »

Elég ez is persze Cheesy csak azér kérdeztem hogy ki tudjam zárni vagy neadjisten megbizonyosodni arról hogy valóban problémás a torony Cheesy a kormànymű szivárog szal mindenképp csere szerintm...van róla képem hogy hol...csupa olaj azon a részen...

Azt lehet javítani is. Csere inkább szorulás esetén szükséges, mert akkor elgörbült a fogasléc.
Ha lekötöd a két kormánygömbfejet a csonkállványokról, akkor "üresben" jár a kormánymű. Valamint akkor oldalanként eltudod forgatni a futóműveket kézzel, bár ilyenkor nincs rajta terhelés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #6 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 14:36:15 »

Sajnos az enyém szivàrog és ropog is màr úgyhogy megérett a cserére... szomoru1


Hol szivárog ha látod a sok olajtól.....
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #7 Dátum: 2014.01.26 vasárnap, 15:56:06 »


Hol szivárog ha látod a sok olajtól.....

most melózok, ha hazaértem feldobom a képet...de amúgy ott olajos ahol a kormànyoszlop kapcsolódik a kormànyműhöz.
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.26 vasárnap, 16:53:14 írta Leflee » Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #8 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 10:55:26 »

most melózok, ha hazaértem feldobom a képet...de amúgy ott olajos ahol a kormànyoszlop kapcsolódik a kormànyműhöz.

Erről lenne szó:
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/1/27/a1_2014_1_27_a80uk0n1cv_tn.jpg]
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #9 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:07:40 »


Ezért akarsz kormányművet cserélni???  zavart2
Folyik az olaj.....ennek a legvalószínűbb oka tömítetlenség  Wink én első körben utánanéznék pontosan honnan folyik (féktisztító és rongy segítségével takarítsd le), ha megvan a folyás pontos helye akkor utánanéznék, hogy létezik -e oda valamilyen tömítés. 
 
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #10 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:13:37 »

Ezért akarsz kormányművet cserélni???  zavart2
Folyik az olaj.....ennek a legvalószínűbb oka tömítetlenség  Wink én első körben utánanéznék pontosan honnan folyik (féktisztító és rongy segítségével takarítsd le), ha megvan a folyás pontos helye akkor utánanéznék, hogy létezik -e oda valamilyen tömítés. 
 

Nem csak ezért...ropog is Cheesy (ha minden igaz)
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #11 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 11:21:34 »

Nem csak ezért...ropog is Cheesy (ha minden igaz)

GSR írta, hogy nem szokott...inkább a toronycsapágyak, de hogyan tudom meglesni, hogy a ezek ropoknak-e? Smiley
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #12 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:17:38 »

GSR írta, hogy nem szokott...inkább a toronycsapágyak, de hogyan tudom meglesni, hogy a ezek ropoknak-e? Smiley

Jól mondja  nyes
A diagnosztika nagyon egyszerű....gépháztető felnyit...kocsi beindít...megkérsz valakit, hogy tekergesse a kormányt jobbra-balra (ütközéstől-ütközésig)....közben a kezedet ráteszed a toronycsapágyra....érezni fogod, ha ott ropog vmi.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #13 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 12:22:17 »

GSR írta, hogy nem szokott...inkább a toronycsapágyak, de hogyan tudom meglesni, hogy a ezek ropoknak-e? Smiley

Itt leírtam a tutit. Ennél nem zavar a motorzaj és a gumi hangja a földön.
#5 Dátum: Tegnap - 13:34:32 »
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #14 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 17:41:57 »

Ha hazaértem vizsgálódok Smiley
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #15 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:02:52 »

Nos..az egyik kísérlet megvolt...(járó motornál kormány kopptól koppig tekerése, közben én fogtam a toronycsapágyat)
Eredmény: semmi ... most eleve nem lehetett hallani se a ropogást annyira mint eleve szoktam. Nemtudom...lehet a mínuszok miatt. Kézzel sem éreztem hogy pattogna, csak annyit, hogy mozog a kezem alatt, de ropogás, pattogás nem volt érezhető.
Ennek nemtudom, hogy most örülnöm kéne vagy sem.... De jobblett volna ha érzem a ropogást és akkor tudom hogy csapágyludas...így viszont maradt a bizonytalanság  szomoru1

Viszont akkor az biztos hogy a kormánymű nem ropoghat? Smiley
Naplózva
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #16 Dátum: 2014.01.27 hétfő, 22:48:41 »

Erről mi a véleményetek? Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=5092.0
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #17 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:07:57 »

Erről mi a véleményetek? Smiley

http://mondeo.hu/index.php?topic=5092.0

én megcsináltam, nálam működött.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #18 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:12:53 »

én megcsináltam, nálam működött.
nem tudom,  nekem kellett kormányoszlopot cserélnem, mert megadta magát a gyújtáskapcsoló áthajtó része. az újat csak bedobtam, nem  méricskéltem én semmit, régi csavar menetrögzítővel vissza és azóta is hibátlan Roll Eyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #19 Dátum: 2014.01.28 kedd, 10:15:21 »

nem tudom,  nekem kellett kormányoszlopot cserélnem, mert megadta magát a gyújtáskapcsoló áthajtó része. az újat csak bedobtam, nem  méricskéltem én semmit, régi csavar menetrögzítővel vissza és azóta is hibátlan Roll Eyes

azért, mert te profi vagy! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Leflee
Vendég
« Új hozzászólás #20 Dátum: 2014.01.28 kedd, 16:48:01 »

Jobb idő lesz, megpróbálom én is akkor ezt a dolgot.
Esetleg linkeket a kellékanyagokhoz tudnátok lökni? Smiley
Gondolok itt a csavarra, hogy pontosan milyen kell, menetrögzítőre és zsírra Smiley
Nagyon szépen köszönöm előre is!

 worship
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #21 Dátum: 2014.01.28 kedd, 22:58:56 »

Jobb idő lesz, megpróbálom én is akkor ezt a dolgot.
Esetleg linkeket a kellékanyagokhoz tudnátok lökni? Smiley
Gondolok itt a csavarra, hogy pontosan milyen kell, menetrögzítőre és zsírra Smiley
Nagyon szépen köszönöm előre is!

 worship

én uazzal a csavarral raktam vissza, még menetrőgzítőt sem használtam.
Zsír olyan legyen, ami nem fog szétfolyni neked a nyári 50 fokban.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Oldalak: [1]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.066 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.