Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 12:36:30 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 [2]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MKIII 2.2 TDCi AUTOMATA váltót keresek  (Megtekintve 10751 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Domi
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26965


Zsiráf


E-mail
« Új hozzászólás #50 Dátum: 2014.04.22 kedd, 13:46:00 »

A nyomatékot meg vagy elviseli a váltó vagy nem.  vigyor3  Lóerőben tényleg nem sok a különbség a V6 és 2.2TDCi között....viszont a nyomatékkülönbség már igen jelentős 220Nm vs 360Nm (chippel simán 400Nm)....szóval mindenképpen dízelről kell neki a váltó. A 2.0Tdci is 330 Nm körül van....itt (papíron) már nincs akkora nyomaték különbség...azt meg ki tudja mennyi "tartalék" van a váltóban. 
A chippelésnél majd "gyengíteni" kell az autót.....így legalább lesz egy 100 lovas, 2.2 automata, taxi....így biztos egyedi lenne. eplus2
Tippem szerint a 2.0 TDCi váltójának el kéne bírnia a 2.2-est. Elvégre nem egy 2.0-t csippelnek meg, és gondolom azok sem hullanak szét a harmadik gyorsítás után.
Naplózva

Ex: MKIV, 2012.04. 2.2 TDCi aut. 200LE Titanium-S Turnier, Lunar Sky
Ex: MKIII, 2003.09. 2.0 TDCi 130LE Ghia-Executive Turnier, Panther Black
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #51 Dátum: 2014.04.22 kedd, 14:08:10 »

Meg lehet, hogy nekem annyi pénzem van, hogy nem tudom mire költeni   2funny

akkor én is felcsapok taxisnak! eplus2
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
siky
Vendég
« Új hozzászólás #52 Dátum: 2014.04.22 kedd, 20:57:24 »

A nyomatékot meg vagy elviseli a váltó vagy nem.  vigyor3  Lóerőben tényleg nem sok a különbség a V6 és 2.2TDCi között....viszont a nyomatékkülönbség már igen jelentős 220Nm vs 360Nm (chippel simán 400Nm)....szóval mindenképpen dízelről kell neki a váltó. A 2.0Tdci is 330 Nm körül van....itt (papíron) már nincs akkora nyomaték különbség...azt meg ki tudja mennyi "tartalék" van a váltóban. 
A chippelésnél majd "gyengíteni" kell az autót.....így legalább lesz egy 100 lovas, 2.2 automata, taxi....így biztos egyedi lenne. eplus2
Természetesen dízel váltót tennék rá, a 2.5 V6-ot csak példának hoztam fel, hogy nem esik szét tőle a váltó  Wink
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #53 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:08:12 »

Természetesen dízel váltót tennék rá, a 2.5 V6-ot csak példának hoztam fel, hogy nem esik szét tőle a váltó  Wink

Ahogy lenn írták, nem volt 2,2-es automata. Sőt, ha jól emlékszem, a 2.0-ás is le volt korlátozva 310 (v 300?) Nm-re.
A 2,0-ás padlógázon 350-et tud, a 2,2-es 400-at... az a váltó nem fogja bírni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #54 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:14:35 »

Olyan váltót keres, aminek a végén ott van egy 2.0-ás motor is  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #55 Dátum: 2014.04.22 kedd, 21:48:12 »

Ahogy lenn írták, nem volt 2,2-es automata. Sőt, ha jól emlékszem, a 2.0-ás is le volt korlátozva 310 (v 300?) Nm-re.
A 2,0-ás padlógázon 350-et tud, a 2,2-es 400-at... az a váltó nem fogja bírni.

2.0 padlón 350et? Az overboost funkcióra gondolsz,amitől 3.-4.ben padlón kicsit túltöltött a turbó? Biztosan annyi az annyi,nem 330? Van róla valami adatod  angel ,mert szívesen elolvasnám (nem b*szogatás,tényleg érdekel,hogyan is van az).  worship
Naplózva
siky
Vendég
« Új hozzászólás #56 Dátum: 2014.04.23 szerda, 09:59:18 »

2.0 padlón 350et? Az overboost funkcióra gondolsz,amitől 3.-4.ben padlón kicsit túltöltött a turbó? Biztosan annyi az annyi,nem 330? Van róla valami adatod  angel ,mert szívesen elolvasnám (nem b*szogatás,tényleg érdekel,hogyan is van az).  worship
A 2.0-ásét nem tudom, de a 2.2-es tényleg 400 Nm  wave
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #57 Dátum: 2014.04.23 szerda, 10:50:11 »

2.0 TDCI 330Nm: 1800/min (ebben nincs overboost a katalogus szerint)
2.2 TDCI: 360Nm: 1800/min (400Nm tultoltessel a katalogus szerint)


Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #58 Dátum: 2014.04.23 szerda, 11:27:29 »

2.0 TDCI 330Nm: 1800/min (ebben nincs overboost a katalogus szerint)
2.2 TDCI: 360Nm: 1800/min (400Nm tultoltessel a katalogus szerint)




Szvsz a vákumos változó geosnál volt Smiley de lehet csak placebo volt Smiley
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #59 Dátum: 2014.04.23 szerda, 11:29:20 »

Overboost az első mk4 mondeók esetén sem volt, illetve csak 130 lovas volt a motor.

Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #60 Dátum: 2014.04.23 szerda, 13:25:44 »

Szvsz a vákumos változó geosnál volt Smiley de lehet csak placebo volt Smiley
En sajnos nem tudom csak katalogusbol ideztem, de az biztos, hogy a hatbavagas a vakumos turboknal telesen mas volt Smiley en nagyon szerettem  Wink
 
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
siky
Vendég
« Új hozzászólás #61 Dátum: 2014.05.07 szerda, 07:05:41 »

Konzultáltam Vikkel, és sajnos nem lehet automatát csinálni belőle, a motorvezérlés miatt  rinya
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #62 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:11:47 »

Konzultáltam Vikkel, és sajnos nem lehet automatát csinálni belőle, a motorvezérlés miatt  rinya

Akkor sajnos jól "tippeltük"  szomoru1
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #63 Dátum: 2014.05.07 szerda, 09:14:27 »

En sajnos nem tudom csak katalogusbol ideztem, de az biztos, hogy a hatbavagas a vakumos turboknal telesen mas volt Smiley en nagyon szerettem  Wink
 

Mk4-ben is vákumos.  vigyor3

Húzd le az egyik vákumcsövet, és máris hátbavágós lesz.  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Oldalak: 1 [2]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.056 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.