Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.25 hétfő, 17:15:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Generáció független
>
Tuning
Oldalak:
1
...
165
166
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
178
179
...
188
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: Tuning (Megtekintve 2698915 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
Hyperborg
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8550 Dátum:
2012.03.31 szombat, 20:08:34 »
Idézetet írta: Intruder007 - 2012.03.31 szombat, 20:04:45
Tehát ha jól értelmezem, a több levegő esetleg kárt tehet a légtömegmérőben?
A kosz/olaj/benzin igen ... de a normál levegőtől a légtömegmérőnek semmi baja nem lehet.
Naplózva
NTomszi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8551 Dátum:
2012.03.31 szombat, 20:29:23 »
Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8552 Dátum:
2012.03.31 szombat, 21:15:55 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.03.24 szombat, 22:52:33
Tuning a talin:
1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. badzoli (mk3, 2.0 tdci, automata)
Nem akarok reklámot csinálni, de ha még 3 emberke összejön rajtunk kívül, akkor már biztos, hogy lesz ott tuning.
Üdv
Csaba
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8553 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 10:12:34 »
Idézetet írta: NTomszi - 2012.03.31 szombat, 20:29:23
Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.
Akkora szemcséket szerintem ez sem enged át.
Viszont amit átenged, az pár tíz-százezer km alatt a motorban okozhat észrevehető mértékű, nagyobb kopást.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8554 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 12:13:20 »
Idézetet írta: NTomszi - 2012.03.31 szombat, 20:29:23
Semmiképpen sem tehet kárt a légtömegmérőben a több levegő!
Ugyanakkor a szűrés hatásfoka egyértelműen kiesebb, mint a gyári papírnál, szóval az apró porszemcsék amik nekiütköznek a légtömegmérőnek, talán igen, legalábbis egy-két autószerelő ezzel ilyezgetett, mikor megemlítettem a használatát, úgyhogy azóta keresem az igazat és nem tettem még vissza...Ha valaki biztosan tudja a frankót attól várom, van még egy napom, hogy visszategyem, utánna itthon hagyom és egy darabig biztosan nem teszem vissza, igaz van rá egy érdeklődőm, már arra is gondoltam, hogy veszek sport szűrő betétet a gyári helyre, ezt meg eladom.
Semmit nem ér addig míg nincs hozzá írva a motor vezérlő, csak rontasz a teljesítményen nem javítasz vele.. saját tapasztalat én is vissza a tettem a gyári szűrőt, és jobb sokkal.. a tuning picit össze tettebb dolog mint egy direkt szűrő.
Kusti1 nagyon szépen megfogalmazta a minap... idézném is, remélem nem haragszik meg érte
Idézetet írta: Kusti1 - 2012.03.26 hétfő, 17:29:10
Szia! Jó amiket írsz, de itt a lényeg, amit sokan nem hisznek el, nem mindegy, hogy mekkora ellenállást hoz létre a szűrő papírja.
Ez hasonló dolog mint az üzemanyag nyomás, ugyanazon furaton azonos idő alatt, különböző nyomáson, különböző mennyiségű üzemanyagot lehet juttatni a hengerbe. Ez a levegőre is igaz, azonos szívóhatással, azonos idő alatt kisebb ellenállássú szürőn több levegő tud bejutni! Tehát a gyári helyére betett panel K&N szűrő, több levegőt enged át, de nem tud annyi plussz levegőt beengedni, mivel a szűrőház határt szab neki és így a gyári motorvezérlő elektronika által nyújtott határokon belül marad a keverék képzés! Ezért sokaknak csalódást okoz a direkt szűrő, mert az azon bejutó jóval több levegőt, nem tudja a gyári motorvezérlő elektronika megfelelő mennyiségű plussz üzemanyaggal ellátni, hogy megfelelő arányú legyen a keverék a hengerekben. Mivel szegényebb lesz a benzin levegő elegy, ezért nem, hogy teljesítménynövekedés, hanem csökkenés jön létre, direkt szűrővel.
De mivel ott van a direkt szűrő okozta szívóhang, ettől sokan azt érzik, hogy erősebb a motor, pedig csak jobban üvölt, ennyi.
Még egy példát írnék. Ez már kemény versenytechnika, a Forma autóknál pl. Forma 2000, itt használnak Ford 4 hengeres motorokat is, ezek forognak még 10000 felett is, egy ilyen 2000ccm-es motornak a szívócső levegő belépő nyilásának az átmérőjét 26 és 32mm között szabályozzák és ettől és az üzemanyag nyomásának állításával 200-275 Le-t tudnak leadni ezek a szívó motorok!
Magyarul 26mm szivócső nyilással 3 baros üzemanyag nyomással 200 LE, 32mm szivőcső nyilással és 4.5 baros üzemanyag nyomással 275 LE ! Remélem érthető amiket leírtam. Bocsika, hogy ilyen hosszúra sikerült.
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8555 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 14:23:43 »
Idézetet írta: Kalap ur - 2012.04.01 vasárnap, 12:13:20
Semmit nem ér addig míg nincs hozzá írva a motor vezérlő, csak rontasz a teljesítményen nem javítasz vele.. saját tapasztalat én is vissza a tettem a gyári szűrőt, és jobb sokkal.. a tuning picit össze tettebb dolog mint egy direkt szűrő.
Kusti1 nagyon szépen megfogalmazta a minap... idézném is, remélem nem haragszik meg érte
logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8556 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 18:52:08 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.04.01 vasárnap, 14:23:43
logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.
Így van én is láttam
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
GinJoy
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 8683
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8557 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 20:36:21 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.04.01 vasárnap, 14:23:43
logikusnak tűnik amit leír. Amúgy ha a discovery-n az autókereskedőkben volt erre egy jó példa. Gyárilag 210Le-s Subaru, direktszűrő és új, nagyobb keresztmetszetű, sport kipurendszer után csaj 205Le-volt. Miután a computer-t is hozzá hangolták lett 245Le.
remélem azért nem ebből a sorozatból tanulsz
Naplózva
2006/04 2.0l TD
CI
N7BB fehér kombi 6 seb 130le
---------------------------
2006 Renault Premium Brooáfffff! Még a tetves kormányt sem tudják jó helyre szerelni
NTomszi
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8558 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 20:40:18 »
Köszönöm, meggyőztetek. Mivel a papírszűrő volt fenn, mikor belőtték a computert, így az marad, majd ha kap egy nagyobb turbót, meg coolert akkor teszem fel a szűrőt...és aztán lehet újra chippelgetni
Tomi
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8559 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 22:06:56 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.03.31 szombat, 11:52:07
Na ez már tuning:
http://www.youtube.com/watch?v=j-Vow0633Vo&feature=related
A motor stimmel (meg az alváz, stb)
, de konkrétan Mondeoból még csak találat sincs (benzines) turbósra, úgyhogy hajrá
tessék ..
http://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE
Naplózva
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8560 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 22:47:20 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.01 vasárnap, 22:06:56
tessék ..
http://www.youtube.com/watch?v=yOs_oaTt9UE
Igen, ezt az egyet én is megtaláltam anno. Amugy a csávó utána átpakolta egy Escortba a cuccot. Én azon csodálkozom, hogy talán nincs még egy autós klub (Európa szerte) ami egy konkrét típus körül ennyi tagot számlálna, aztán alig akad 1-2 komolyabb építés Mondeoból. Tuningshow-n is volt egy rakás Vectra, Mondeoból meg egy darab sem. Illetve díszletként láttam egy audi körül pár törött lökösdarab között egy negyed darab ST220 lökhárítót..
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8561 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 22:52:43 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.04.01 vasárnap, 22:47:20
Igen, ezt az egyet én is megtaláltam anno. Amugy a csávó utána átpakolta egy Escortba a cuccot. Én azon csodálkozom, hogy talán nincs még egy autós klub (Európa szerte) ami egy konkrét típus körül ennyi tagot számlálna, aztán alig akad 1-2 komolyabb építés Mondeoból. Tuningshow-n is volt egy rakás Vectra, Mondeoból meg egy darab sem. Illetve díszletként láttam egy audi körül pár törött lökösdarab között egy negyed darab ST220 lökhárítót..
valahogy ez az autótípus nem erről szól
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8562 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 22:59:47 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.01 vasárnap, 22:52:43
valahogy ez az autótípus nem erről szól
Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban
Naplózva
astor72
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5099
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8563 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 23:06:32 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.01 vasárnap, 22:59:47
Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban
nincsenek azok elrejtve...
csak tudni kell, hogy hol vannak
Naplózva
95' v6 tournier, matt fekete, Rs optika
ami nálam került be:vésett első lámpák, egyedi könyöktámasz, plafon pilácsok hátra,tetőablak, tempomat, mk2 füthető motoros bőr ülések, mk2 fehér oldal indexek, kilépőfények...a csomiajtóban is.
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8564 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 23:07:36 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.01 vasárnap, 22:59:47
Csodálkozol? Ennyi elrejtett csavart életemben nem láttam még egy motornál, mint a Mondeoban
jó autót nem kell szerelni
Naplózva
Kalap ur
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2403
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8565 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 23:08:26 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.01 vasárnap, 23:07:36
jó autót nem kell szerelni
de tuningolni igen
Naplózva
Mondeo Mk2 2.0 16v Zetec Ghia
Dávid
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2660
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8566 Dátum:
2012.04.01 vasárnap, 23:20:22 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.04.01 vasárnap, 22:52:43
valahogy ez az autótípus nem erről szól
Mért egy Vectra, egy Passat, és akármelyik másik kategóriabeli miért szólhat erről? Bármilyen autót át lehet alakítani bárhogy: finoman gyári jellegűen, vagy akár durván kívül-belül. Ha jól meg van csinálva, bárkivel elhiteti, hogy jól illik hozzá az egyedi elképzelés.
Naplózva
ex: 2.5 V6 ST200 conversion + other modifications
Volvo S60 R (2.5T, AWD, 300 HP)
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8567 Dátum:
2012.04.10 kedd, 21:10:28 »
Idézetet írta: Rocco - 2012.04.01 vasárnap, 23:20:22
Mért egy Vectra, egy Passat, és akármelyik másik kategóriabeli miért szólhat erről? Bármilyen autót át lehet alakítani bárhogy: finoman gyári jellegűen, vagy akár durván kívül-belül. Ha jól meg van csinálva, bárkivel elhiteti, hogy jól illik hozzá az egyedi elképzelés.
én amennyire észreveszem, elterjedt, általános nézet, hogy a vw konszern szarjai azok istenkirályok az emberiség felének szemében, és akinek véletlenül van egy, akár csak egy buta 2-es golf is, az beleszerelmesedik, nem baj, hogy három mondeo árát rákölti, nem baj, hogy nem mindig jut el vele az uticélig, nem baj, hogy füstöl, nem baj, hogy sokat eszik, nem baj hogy kényelmetlen... a lényeg, hogy vw. ezzel szemben én azért mondeot vettem, mert fele annyiba került, mint az a6-os, holott tágasabb, számomra kényelmesebb ( ez persze mindig relatív ), és ha ugyanúgy ráköltök a mondeora többszázezret mint a gaudira, akkor is egy millával beljebb vagyok, mert annyival olcsóbb volt. szóval alapvetően más szerintem a szemléletmód. a mondeos ésszel vett egy kb minden szempontból ideális autót, a passatos meg azt hiszi az örök és eplusztíthatatlan autójáé az egész úthálózat, neki kell a tuning, neki minden kell, mert neki vw-je van... ez a tapasztalat! egy ford tulajjal sem talákoztam még, aki azért vette volna, mer vagánykodni akart vele, hanem általában azért választják, mert olcsó, viszonylag olcsón fenntartható, mégis kényelmes. a wv-t nem ilyen indokokkal vásárolják. az audi is presztizsautó lett, már lenyomta a bmw-t a menőségi listán, pedig sztem sehol nincs mögötte, bár nekem van elég tapasztalatom mindkettővel, de azért lett menőbb, mert lehetlen fenntartani. akár abból a bmw-ből indulok ki, ami nekem volt, akár az ismerőseiméből, egy sem költ rá vagyonokat, mégis működnek rendesen ( azt is tudni kell, hogy nem 20 éves autókról beszélek most, az örehg autó minden márkán belül öreg autó ), akinek meg van passatja, a4, a6, meg oktávia, meg hasonló nyalánkságok, imádja, szerinte a legjobb a világon, de 2 mondeo ára rámegy 5 év alatt. és persze amihez hozzányúlnak, méginkább csak tönkremegy, mert vw-hez a sarki zöldséges is gyárt alkatrészt, meg a tescoban is kapsz tuning szettet... volt amúgy vectrás ismerős is aki tuningolgatta a dízel vectráját magának, szét is ment a motorja egy év alatt... én azt szoktam mondani, olyat kell venni, ami megfelel az elvárásoknak. ha olyan kell ami megy, akkot nem 1,7-es tdi-t kell venni, hanem 3.0-ást, belenyúlás nélkül félmilliót elmegy gond nélkül. a kollégám meg folyton azon agyal, hogy az oktáviába hogyan varázsolhatna még plussz lóerőt ( 1.6 benzin 75le ), lépten nyomol széthullik, de okosabb a haverjaival a gyártóknál, meg a tervezőknél, csak próbálkoznak, és a világ legjobb autója állítása szerint. de meg is mondta előre, neki vw konszern autó kell, mer az raj... bár hetente tölt utánna motorolajat, vizet, meg fékfolyadékot.
szóval lényeg, sztem alapvetően más beállítottséggal vesz az ember mondeot, meg passatot, ezért nem láttam a hungexpon tuning mk3-ast. pedig engem is érdekelt volna... viszont ha magamból indulok megint csak azt mondom, hogy volt 530da-m, ha olyat akarok, ami megy mint amit kergetnek, akkor nem 2.0-es autót veszek, és tuningolom. jelenleg mársa akarok költeni, inkább most a fogyasztás számít, mint a teljesítmény... sajnos mai magyar valóságban elég silány a helyzet, legendásan kis keresetűek a dolgozó honfitársaim, meg én is. ezért is van mondeom...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Shad
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8568 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:24:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.23 péntek, 20:35:43
Lenne igény chipelésre a talin?
MKIII 45e, MKIV 55e...
Szia!
Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.
Naplózva
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8569 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:49:49 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.12 csütörtök, 16:24:19
Szia!
Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.
Bunyek a mester ebben, de ha jól emlékszem a 130Le-ből 160+ LE-t lehet csinálni a nélkül, hogy az autóban ármi kár lenne. pláne, hogy a 147Le-s változat is ugyan az a motor. Rengeteg tartalék van még benne. Én erről tudok. Ezért is lenne jó, ha a talin lennénk 5-en és ott megcsinálnák a tuningot nekünk
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8570 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:51:57 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.12 csütörtök, 16:24:19
Szia!
Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.
Szia!
Nekünk meg van chippelve az egyik,már kb. 50ezer óta van benne. Teljesítményben érzetre sokat dobott,sokkal dinamikusabb,de nem mérettük le,hogy mennyi az annyi. Igazából a rugalmasságban javult sokat az autó,és nem érdekel konkrétan mennyi a teljesítménye. Szerintem gond nélkül lehet a kocsin húzni kb. 35-40 lóerőt.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8571 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 22:31:57 »
Idézetet írta: Shad - 2012.04.12 csütörtök, 16:24:19
Szia!
Bár nem tervezem, hogy ilyet csinálok az autómmal (egyenlőre), csak kíváncsiság képen. Egy gyári 130Le TDCi-ből mit lehet kihozni? Mennyi teljesítmény növekedést LE/NM szimplán csak olyan mértékű chippeléssel, hogy az autóban ne tegyen kárt hosszú távon? Írták itt többen, hogy 40-50e km-t elmentek már hiba nélkül. Ilyen esetre gondolok.
Nem szeretek és nemis fogok LE/NM értékeket mondani mert nem tudok, nincs padom és csak a saját gyártású padunkra mondanám azt hogy tuti pontos mérést ad, de kb 2-3 óra lenne mire felkészitenénk egy kocsit rá ha tényleges pontos mérést akarnánk....Miskolc,Debrecen,Budapest,kijev,stb,stb....egyetemeken,MOL,axiál,stb,stb...vannak padjaink....ide nemigen lehet bejutni...az ilyen 10.000ftos mérések meg egy vicc...
Úgy van megirva a kocsi hogy megfeleljen az ügyfélnek.....túl soha nem húz autót, max ha a tulaj azt szeretné ugye...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 18:31:12 írta Bunyek
»
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8572 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 22:33:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.12 csütörtök, 22:31:57
Nem szeretek és nemis fogok LE/NM értékeket mondani mert nem tudok, nincs padom és csak a saját gyártású padunkra mondanám azt hogy tuti pontos mérést ad, de kb 2-3 óra lenne mire felkészitenénk egy kocsit rá ha tényleges pontos mérést akarnánk....Miskolc,Debrecen,Budapest,kijev,stb,stb....egyetemeken,MOL,axiál,stb,stb...vannak padjaink....ide nemigen lehet bejutni...az ilyen 10.000ftos mérések meg egy vicc...
Úgy van megirva a kocsi hogy megfeleljen az ügyfélnek.....túl soha nem len húz autót, max ha a tulaj azt szeretné ugye...
debrecenben hol??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8573 Dátum:
2012.04.13 péntek, 18:30:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.12 csütörtök, 22:33:37
debrecenben hol??
egyetemen aszem....ott vannak a kollégák már egy hete....fékterem lessz.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8574 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:38:07 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.13 péntek, 18:30:14
egyetemen aszem....ott vannak a kollégák már egy hete....fékterem lessz.
műszaki kar, vagy hol??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8575 Dátum:
2012.04.13 péntek, 22:44:30 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.13 péntek, 20:38:07
műszaki kar, vagy hol??
Tököm tudja...nem foglalkoztam vele...
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8576 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 19:37:41 »
chiptuning megtörtént! kedves Bunyek kolléga immáron nem először segített rajtam, és most a chiptuning-ot köszönhetem neki... 115le-ős tddi mk3-asom meg lett okosítva. füst nem lett több, fogyasztásról még nem tudok érdemben beszámolni, viszont menni érezhetően jobban megy a verda. nem lett mérve teljesítmény, se érezni hogy valóban más. nem morog annyira alacsony fordulaton, ha nyomom a gázt, meg nem kell annyit visszváltani, hanem szépen csendben meglódul, méghozzá határozottan! ugyan változó geós a turbó, de azt is érezni 1800-nál, mikor már van rendes nyomás, ott nagyon megindul, és egyenletesen húz végig. ha valakit érdekel ilyen dolog, keresse Bunyeket bizalommal, nagyon segítőkész klubbtárs, és az autóm is nagyon jó lett!
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8577 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 21:34:58 »
Remélem tetszik hosszabb távon is.....
Mi is megvártuk mig az enyém kihül és állitottunk a turbómon.....hát határozottan más most, de még nem az igazi...kikell mérni órával....
Naplózva
tulok99
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 274
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8578 Dátum:
2012.04.22 vasárnap, 22:54:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.22 vasárnap, 21:34:58
Remélem tetszik hosszabb távon is.....
Mi is megvártuk mig az enyém kihül és állitottunk a turbómon.....hát határozottan más most, de még nem az igazi...kikell mérni órával....
kinyírod szegény verdát! kifújod az orrát mintha muszály lenne... neked ez nem való! valami 3,5-es kéne neked, nem egy kicsi 2,0-es... drift-en szoktam látni komolyabb gépeket, ott láttam már pl sor6os bmw motoron steyr teherautó turbót, az töltött közel 3at is, de ahhoz hozzá lett építve a motor. sztem a gyáriből kifújta volna a dugókat a kipufogón keresztül
elfelejtettem kérdezni, amúgy a tiéd kb hány le lehet? gondolom megyeget a szekér... mondtam vaternak van egy 1.8 tddi fokusz... mikor odafelé mentem még minden baja volt, hogy minek baszom el a pénzem ilyenekre, de mikor meséltem mi változott, azt kérdezte az övét is meg lehet-e csinálni? hát gondolom, azt mondta a kedves barátod, hogy a készülék az összes forddal kommunikál nem? mert akkor lehet az öreg is elgurul majd arra...
Naplózva
2001 mk3 tddi 2.0 ghia 115le, fekete sedan 5 ajtós
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8579 Dátum:
2012.04.23 hétfő, 17:33:54 »
Idézetet írta: tulok99 - 2012.04.22 vasárnap, 22:54:45
kinyírod szegény verdát! kifújod az orrát mintha muszály lenne... neked ez nem való! valami 3,5-es kéne neked, nem egy kicsi 2,0-es... drift-en szoktam látni komolyabb gépeket, ott láttam már pl sor6os bmw motoron steyr teherautó turbót, az töltött közel 3at is, de ahhoz hozzá lett építve a motor. sztem a gyáriből kifújta volna a dugókat a kipufogón keresztül
elfelejtettem kérdezni, amúgy a tiéd kb hány le lehet? gondolom megyeget a szekér... mondtam vaternak van egy 1.8 tddi fokusz... mikor odafelé mentem még minden baja volt, hogy minek baszom el a pénzem ilyenekre, de mikor meséltem mi változott, azt kérdezte az övét is meg lehet-e csinálni? hát gondolom, azt mondta a kedves barátod, hogy a készülék az összes forddal kommunikál nem? mert akkor lehet az öreg is elgurul majd arra...
Persze azis jöhet...
Most vett valami cuccot nemrég 4000euróért aszem azzal még többet(szinte mindent) megtud csinálni...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.23 hétfő, 17:35:40 írta Bunyek
»
Naplózva
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8580 Dátum:
2012.05.01 kedd, 13:43:19 »
Halkan kérdezem az illetékeseket, hogy akkor lesz tuning a Mondeo-s nagytalin, vagy sem? Egyelőre (ha jól néztem) mindössze 2en jelentkeztünk rá...
Mert ha nem lesz, akkor nem intézek szabadnapot arra a hétvégére...
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8581 Dátum:
2012.05.01 kedd, 15:59:11 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.01 kedd, 13:43:19
Halkan kérdezem az illetékeseket, hogy akkor lesz tuning a Mondeo-s nagytalin, vagy sem? Egyelőre (ha jól néztem) mindössze 2en jelentkeztünk rá...
Mert ha nem lesz, akkor nem intézek szabadnapot arra a hétvégére...
Mért más már nem is érdekel ott?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8582 Dátum:
2012.05.01 kedd, 19:22:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.05.01 kedd, 15:59:11
Mért más már nem is érdekel ott?
Érdekelni érdekel, de mivel egy komolyabb fékjavítás előtt állok, minden nap számít, amikor dolgozhatok. És ha nem jön a Mester, akkor legalább meg tudom keresni az árát, hogy leautózzak hozzá és ott csináltassam meg vele.
Amúgy mennék is, jó lenne már megismerni néhányatokat, hiszen Vik-en kívül (szerelő) senkit sem ismerek személyesen.
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8583 Dátum:
2012.05.01 kedd, 19:44:50 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.01 kedd, 19:22:07
Érdekelni érdekel, de mivel egy komolyabb fékjavítás előtt állok, minden nap számít, amikor dolgozhatok. És ha nem jön a Mester, akkor legalább meg tudom keresni az árát, hogy leautózzak hozzá és ott csináltassam meg vele.
Amúgy mennék is, jó lenne már megismerni néhányatokat, hiszen Vik-en kívül (szerelő) senkit sem ismerek személyesen.
milyen javítás lesz?
mert ha gondolod, megoldhatjuk a szerelést a talin
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8584 Dátum:
2012.05.01 kedd, 19:46:21 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.01 kedd, 19:44:50
milyen javítás lesz?
mert ha gondolod, megoldhatjuk a szerelést a talin
Igen?
Akkor én is feliratkozom a motorgenerálommal
Naplózva
yooccoo
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8585 Dátum:
2012.05.01 kedd, 19:56:51 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.05.01 kedd, 19:46:21
Igen?
Akkor én is feliratkozom a motorgenerálommal
és ki hozza el azt a kotványt?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8586 Dátum:
2012.05.01 kedd, 20:15:15 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.01 kedd, 19:56:51
és ki hozza el azt a kotványt?
Olyan mint a spár árzabálója! Csak az olaj zabáló......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8587 Dátum:
2012.05.01 kedd, 20:49:07 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.01 kedd, 20:15:15
Olyan mint a spár árzabálója! Csak az olaj zabáló......
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kotta_cs
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8588 Dátum:
2012.05.01 kedd, 23:12:40 »
akkor legyünk még néhányan tuningra és akkor midnen ok lesz.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8589 Dátum:
2012.05.01 kedd, 23:59:40 »
Idézetet írta: yooccoo - 2012.05.01 kedd, 19:56:51
és ki hozza el azt a kotványt?
Kotvány? Jobb mint az életed
Naplózva
mbdeb
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 426
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8590 Dátum:
2012.05.02 szerda, 12:59:35 »
Engem egy tuning finomítás érdekelne. Azaz másnál volt csipelve és kéne esetleg állítani rajta.
Vagy átprogramozni az én kívánalmaimnak megfelelően.
Naplózva
Olcsó minőségi tárhely honlapodnak
->
www.joomlaportal.hu
Mondeo MKIV 2008 | 1.8 TDCi | 125LE | Ghia
Nika91127
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8591 Dátum:
2012.05.02 szerda, 13:04:57 »
Idézetet írta: mbdeb - 2012.05.02 szerda, 12:59:35
Engem egy tuning finomítás érdekelne. Azaz másnál volt csipelve és kéne esetleg állítani rajta.
Vagy átprogramozni az én kívánalmaimnak megfelelően.
Ha a mostani chipet akarod finomítani,menj oda vissza,ahol csinálták
Ha újat akarsz iratni,akkor keresd meg Bunyek-ot,sokan az ő kapcsolatánál csináltatták,és mindenki elégedett a munkájával
Naplózva
Csiszi
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8592 Dátum:
2012.05.05 szombat, 07:55:13 »
A kis mondeo beficcan 1:25-nél!
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QMjCNhr1w38
Naplózva
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=77086
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8593 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:35:22 »
Nálam a szombati talin történő csippelés tárgytalan, mivel hetekig nem jelentkezett senki, még a legutóbbi kérdésemre se, így másként szerveztem a hétvégém, ezen már nem tudok változtatni.
Hát így, sajnálom...
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8594 Dátum:
2012.05.15 kedd, 21:37:04 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.15 kedd, 21:35:22
Nálam a szombati talin történő csippelés tárgytalan, mivel hetekig nem jelentkezett senki, még a legutóbbi kérdésemre se, így másként szerveztem a hétvégém, ezen már nem tudok változtatni.
Hát így, sajnálom...
Ne sajnáld...majd megcsinátatod külön...
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8595 Dátum:
2012.05.16 szerda, 07:24:46 »
Idézetet írta: kotta_cs - 2012.03.24 szombat, 22:27:45
Tuning a talin:
1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
Tuning a talin:
1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. Styleair (MK3 2.0 tdci, MMT6, EU4)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8596 Dátum:
2012.05.16 szerda, 08:20:19 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.15 kedd, 21:37:04
Ne sajnáld...majd megcsinátatod külön...
Na ez tuti, kereslek is nemsokára majd...
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
Victore
Vendég
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8597 Dátum:
2012.05.16 szerda, 12:51:22 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.05.16 szerda, 07:24:46
Tuning a talin:
1. Kotta (MK4 2.0 diesel, automata)
2. Styleair (MK3 2.0 tdci, MMT6, EU4)
3. Victore (MK3 2.0 TDCi, MMT6, EU4)
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8598 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:41:40 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.16 szerda, 08:20:19
Na ez tuti, kereslek is nemsokára majd...
változott a program, megyük a talira...ha tudsz még gyere teis és megoldjuk a tied is...
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: Tuning
«
Új hozzászólás #8599 Dátum:
2012.05.16 szerda, 14:44:07 »
Valaki kérdezte a benzinest is...átlag 1 liter fogyi csökkenés lehet és kb 10%-ot lehet húzni...ez mind autó függő persze.
1.4-es benzines focus pl előtte 9 litert evett átlag....most nem tudja 7 liter fölé rugdosni és jobban megy érezhetően.
Naplózva
Oldalak:
1
...
165
166
167
168
169
170
171
[
172
]
173
174
175
176
177
178
179
...
188
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ