Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.27 szombat, 06:34:47 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Manuális váltó, kuplung  (Megtekintve 2235798 alkalommal)
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2020.07.13 hétfő, 09:09:07 »

sziasztok.
2.0tddi....4. és 5.fokozatban mikor megjön a toltonyomas.... es kicsit jobban tiporva neki eszement módon raz gyorsítás közben.... a tengelykapcsoló benyomasajor a rázás megszunik.... lehet e a diferencialműből lévő kihajtás a probléma?  nyes
azaz lehet a féltengely a ludas? 1.2.3 ba nem csinalja csak 4.5.ben....mit gondoltok? olyan 120nál elhagyja a rázás.... 90től indul kb.

Kereked rendben? Ha ennyire sebességfüggő, és csak magasabb tempónál csinálja, simán lehet az is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
A-magyar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2021.02.24 szerda, 09:58:04 »

Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2021.02.24 szerda, 15:48:34 »

Sziastztok.Érdeklődnék hogy 2001 2.0 benzin ghia Mondiba létezik átalakítás nélkül berakható 6. vált???

Az SCI 6-os váltója elvileg felmegy, de a sebesség jeladást meg kell oldani mókolással.
Naplózva
tanos.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2021.03.23 kedd, 13:21:30 »

utobahnon mentem vele 200 km/h-t (nem tartósan).
Olajfogyasztás nincs;évente olajcsere szigorúan.
Fogyasztásom: városban 8-8,5 l /100 km; országúton van; hosszú külföldi túrán - 4 személlyel, csomagokkal, sok autópályával -6,5 l/100 km.
Mindenkinek COVID-mentesen kitartást,erőt és egészséget!
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2021.03.24 szerda, 06:37:01 »

utobahnon mentem vele 200 km/h-t (nem tartósan).
Olajfogyasztás nincs;évente olajcsere szigorúan.
Fogyasztásom: városban 8-8,5 l /100 km; országúton van; hosszú külföldi túrán - 4 személlyel, csomagokkal, sok autópályával -6,5 l/100 km.
Mindenkinek COVID-mentesen kitartást,erőt és egészséget!

Ezt nem az MK5 ecoboost topicba szántad?
Naplózva
manyek
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2021.04.03 szombat, 08:45:59 »

Sziasztok!
Most lettem tulaja egy 2005évj. 1.8benzin sci-nek. Hibát most kezdte:alapjáratom mintha ütemre dobolnának a motorban. Leállításnál felengedett kuplugnál zörögve áll le. Előtte produkált olyat többször is,hogy alapjáraton jár a motor benyomom a kuplungot 1-es fokozatba teszem a váltót és erőteljes kattanás hallatszik/néha/.
Mi lehet a baj?
Naplózva
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2022.08.09 kedd, 13:41:43 »


Üdv az uraknak. Levettem a váltót mivel csúszott a kuplung,gondoltam kap egy új szettet.Szomorúan látom hogy kettős tömegű lendkereke van.Hibajelenség nem volt,azonban a kerületén mérve 15mm holtjátéka van.Mi a tapasztalat? Elmegy ez még?Vagy mindenki automatikusan cserél mindent?2.0 liter benzines az autó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2022.08.09 kedd, 14:04:39 »


Üdv az uraknak. Levettem a váltót mivel csúszott a kuplung,gondoltam kap egy új szettet.Szomorúan látom hogy kettős tömegű lendkereke van.Hibajelenség nem volt,azonban a kerületén mérve 15mm holtjátéka van.Mi a tapasztalat? Elmegy ez még?Vagy mindenki automatikusan cserél mindent?2.0 liter benzines az autó.

Ha már leszedtél mindent, és láthatóan nem 100%-osan egészséges, mi a kérdés? :-)

Vagy visszarakod, ahogy van, és fél év/15000 km után leszedsz újra mindent, hogy a kettős tömegűt is kicseréld...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2022.08.09 kedd, 14:50:29 »

Ha már leszedtél mindent, és láthatóan nem 100%-osan egészséges, mi a kérdés? :-)

Vagy visszarakod, ahogy van, és fél év/15000 km után leszedsz újra mindent, hogy a kettős tömegűt is kicseréld...?

AndyA
A kérdés az hogy mindenki cserél mindent a benzines modelleknél? Meg  a 15mm sok vagy normális?Nem variálnék csak a lendkerék plusz 107 e forint.
Naplózva
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2022.08.09 kedd, 16:07:49 »

A kérdés az hogy mindenki cserél mindent a benzines modelleknél? Meg  a 15mm sok vagy normális?Nem variálnék csak a lendkerék plusz 107 e forint.

Én mikor arra jártam, cseréltem mindent. Nekem pont az ellenkezője volt, össze volt gyógyulva a lendkerék.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48480



« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2022.08.09 kedd, 17:23:41 »

A kérdés az hogy mindenki cserél mindent a benzines modelleknél? Meg  a 15mm sok vagy normális?Nem variálnék csak a lendkerék plusz 107 e forint.
kézzel hajtva az sok.az újat azért fogják a rugók keményen.Persze használtan nem biztos,hogy nagy csoda.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
trafo2000
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2022.08.09 kedd, 18:06:06 »

kézzel hajtva az sok.az újat azért fogják a rugók keményen.Persze használtan nem biztos,hogy nagy csoda.
Nos ha sok akkor csere.Megrendeltem az új lendkereket is.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2022.08.09 kedd, 21:35:16 »

Nos ha sok akkor csere.Megrendeltem az új lendkereket is.
szomoru1 szomoru1 szomoru1

Nekem csak a kuplung+kinyomó+lemdkerék volt akciósan 330e ft…
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2023.03.09 csütörtök, 18:13:24 »

Sziasztok,

Minden napos hibajelenség, kuplung kinyomása után, a kuplung pedál nem jön vissza teljesen (nem mindig csinálja).
Ma másodjára fordult elő, két hét alatt kb., indítani szeretném az autót, kuplungot benyomom, indítom az autót és furcsa hangot adva, rángatva nem indul be. Ez után a kuplung pedál kb. fél állásban áll, nem jön vissza. Majd nyomkodva helyreáll, a kocsi szépen gond nélkül beindul, a kuplung csúszik egy darabig és utána rendbe jön.
Készüljek egy kuplung szett és kettős tömegű cserére?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Barny
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2023.03.10 péntek, 07:00:14 »

Sziasztok,

Minden napos hibajelenség, kuplung kinyomása után, a kuplung pedál nem jön vissza teljesen (nem mindig csinálja).
Ma másodjára fordult elő, két hét alatt kb., indítani szeretném az autót, kuplungot benyomom, indítom az autót és furcsa hangot adva, rángatva nem indul be. Ez után a kuplung pedál kb. fél állásban áll, nem jön vissza. Majd nyomkodva helyreáll, a kocsi szépen gond nélkül beindul, a kuplung csúszik egy darabig és utána rendbe jön.
Készüljek egy kuplung szett és kettős tömegű cserére?

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Barny

A kettős tömegűnek sok köze ehhez nincs, de a kuplung szerkezet vagy a kinyomószerkezet elég kukásnak tűnik. Viszont ha már egyszer szétszedeted, érdemes mindent cserélni, mert bosszantó, ha egy év múlva a lendkerék miatt újra szét kell szedetni.

Amit még meg lehet próbálni, hogy mivel a kinyomó is a fékfolyadékkal működik, légteleníteni a kinyomónál, ill. folyadékot is cserélni, ha régen volt. Ha nem is feltétlenül segít, de egy próbát megér, olcsóbb, mint szétdobatni az autó elejét, és időnként amúgy is szükség lenne rá. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26667


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2023.03.10 péntek, 21:58:42 »

A kettős tömegűnek sok köze ehhez nincs, de a kuplung szerkezet vagy a kinyomószerkezet elég kukásnak tűnik. Viszont ha már egyszer szétszedeted, érdemes mindent cserélni, mert bosszantó, ha egy év múlva a lendkerék miatt újra szét kell szedetni.

Amit még meg lehet próbálni, hogy mivel a kinyomó is a fékfolyadékkal működik, légteleníteni a kinyomónál, ill. folyadékot is cserélni, ha régen volt. Ha nem is feltétlenül segít, de egy próbát megér, olcsóbb, mint szétdobatni az autó elejét, és időnként amúgy is szükség lenne rá. :-)

AndyA

Kuplung munkahenger? Vagy hogy hívják ami a pedálnál van?
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2023.03.11 szombat, 10:56:23 »

A kettős tömegűnek sok köze ehhez nincs, de a kuplung szerkezet vagy a kinyomószerkezet elég kukásnak tűnik. Viszont ha már egyszer szétszedeted, érdemes mindent cserélni, mert bosszantó, ha egy év múlva a lendkerék miatt újra szét kell szedetni.

Amit még meg lehet próbálni, hogy mivel a kinyomó is a fékfolyadékkal működik, légteleníteni a kinyomónál, ill. folyadékot is cserélni, ha régen volt. Ha nem is feltétlenül segít, de egy próbát megér, olcsóbb, mint szétdobatni az autó elejét, és időnként amúgy is szükség lenne rá. :-)

AndyA

Szia,
Köszi a választ, megpróbálom légteleníteni.
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
Barny007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 146



« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2023.03.11 szombat, 10:57:32 »

Kuplung munkahenger? Vagy hogy hívják ami a pedálnál van?


Jó ötlet, ránézek.
Naplózva

Gyártás dátuma:   18.06.2001
Gépkocsi típus:   Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:   4 ajtós limuzin
Motor:   2.0L Duratorq DI (115PS)
Váltó:   5 fok kézi MTX75
Légkondicionáló:   automatik
• Genkben készült
• EGR Off
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2023.08.27 vasárnap, 22:42:19 »

Sziasztok

Mikor kiveszem üresbe a váltót mozgatom oldalra akkor kis nyoszorgo hang hallatszik, ez mire utalhat vajon? Belül már megfujkaltam hátha,de kocsi alól jön a hang.


Köszönöm előre is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2023.12.05 kedd, 14:37:09 »

Sziasztok!

Vajon e két váltó csereszabatos?
3S7R-7002-CD
3S7R-7F096-BA
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48480



« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2023.12.05 kedd, 16:30:04 »

Sziasztok!

Vajon e két váltó csereszabatos?
3S7R-7002-CD
3S7R-7F096-BA
úgy látom két féle alkatrészt gyártottak.
Ezek közül az egyiket csak a 2,5ösbe és az ST be szerelték, a másikat az összes többi motorhoz az egynyóc benyától a 2,2dizilig.
De alvázszám alapján kellene kiválasztani a megfelelő programban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2023.12.05 kedd, 22:12:46 »

úgy látom két féle alkatrészt gyártottak.
Ezek közül az egyiket csak a 2,5ösbe és az ST be szerelték, a másikat az összes többi motorhoz az egynyóc benyától a 2,2dizilig.
De alvázszám alapján kellene kiválasztani a megfelelő programban.

Közben kiderült, a lenti szám a váltóharangé  nyes
Szóval jó lesz az.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2024.06.04 kedd, 10:19:02 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget adnék annak akinek máshol van a váltóolaj le fel töltő nyílása, nem pedig a vikiben látható képek szerint.
A gép 2006 TDCI 96Kw/130Le MK3 B4Y sedan.
A bal oldali kerék levétel után a műanyag takaró eltávolítása. A váltó oldalán fellül a betöltő allul az oldalán padig a kiengedő nyílás kb 10-15-cm-re egymástól.
Ha jól emlékszem (8-as) imbusz levágása rövidebbre az alsó csavar kitekeréséhez. A többi a képeken és a videón látható.

Képet videót nem tudtam feltölteni, hogyan lehet? ha lehet..ha valaki leirja teszem fel... De akinek kell e-mailra szívesen elküldöm.
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2024.06.04 kedd, 14:34:36 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget adnék annak akinek máshol van a váltóolaj le fel töltő nyílása, nem pedig a vikiben látható képek szerint.
A gép 2006 TDCI 96Kw/130Le MK3 B4Y sedan.
A bal oldali kerék levétel után a műanyag takaró eltávolítása. A váltó oldalán fellül a betöltő allul az oldalán padig a kiengedő nyílás kb 10-15-cm-re egymástól.
Ha jól emlékszem (8-as) imbusz levágása rövidebbre az alsó csavar kitekeréséhez. A többi a képeken és a videón látható.

Képet videót nem tudtam feltölteni, hogyan lehet? ha lehet..ha valaki leirja teszem fel... De akinek kell e-mailra szívesen elküldöm.

Tedd fel tetszőleges ingyenes filemegosztásba, és linkeld be ide.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2024.06.04 kedd, 14:36:15 »

Sziasztok!

Egy kis segítséget adnék annak akinek máshol van a váltóolaj le fel töltő nyílása, nem pedig a vikiben látható képek szerint.
A gép 2006 TDCI 96Kw/130Le MK3 B4Y sedan.
A bal oldali kerék levétel után a műanyag takaró eltávolítása. A váltó oldalán fellül a betöltő allul az oldalán padig a kiengedő nyílás kb 10-15-cm-re egymástól.
Ha jól emlékszem (8-as) imbusz levágása rövidebbre az alsó csavar kitekeréséhez. A többi a képeken és a videón látható.

Képet videót nem tudtam feltölteni, hogyan lehet? ha lehet..ha valaki leirja teszem fel... De akinek kell e-mailra szívesen elküldöm.

Még egy fontos gondolat:

Először mindig a betöltőnyílás csavarját nyisd meg!

Nem azért, hogy levegőzzön leeresztés közben. Hanem azért, mert ha leereszted az olajat, és utána a betöltő csavart nem tudod megnyitni, akkor bajban vagy. :-D

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabesz79
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2024.06.05 szerda, 09:27:07 »

Tedd fel tetszőleges ingyenes filemegosztásba, és linkeld be ide.

AndyA

https://gofile.me/6Ul7D/xHeussSM3
Naplózva

2006 Mk3 B4Y TDCI 2.0 96KW/130LE sedan
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2024.06.26 szerda, 15:11:48 »

Sziasztok!

Lehet totál gyökér kérdés, de azért kíváncsi lennék, megoldható kézi váltós autó automatára átalakítása? 2.0 benzin. Azt tudom, hogy fordítva aránylag gyakran szoktak átalakítani, de nem akarok másik autót, viszont unom már a váltogatást.  Grin
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2024.07.01 hétfő, 14:09:29 »

Sziasztok!

Lehet totál gyökér kérdés, de azért kíváncsi lennék, megoldható kézi váltós autó automatára átalakítása? 2.0 benzin. Azt tudom, hogy fordítva aránylag gyakran szoktak átalakítani, de nem akarok másik autót, viszont unom már a váltogatást.  Grin

Mindent meg lehet oldani. De a konkrét esetre vonatkoztatva lényegesen olcsóbb lesz lecserélni az autót olyanra, mint átépíteni. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 75


« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2024.07.09 kedd, 16:00:36 »

Mindent meg lehet oldani. De a konkrét esetre vonatkoztatva lényegesen olcsóbb lesz lecserélni az autót olyanra, mint átépíteni. :-)

AndyA

Hát igen elhiszem, biztos költséges. Az a baj hogy szeretem az autót, és ritka jó állapotban van összességében. Olajat nem eszi, karosszéria rozsdamentes, nem szívesen adnám el, de közben már unom a váltogatást.. főleg hogy Mk4-nél meg aztán facelift utánit vennék, ott meg a powershit.. hát csak rosszat hallok azokról, mindegyik megkotlik (még felújítás után is). Aisin meg csak a 2.2 tdci-ben van, abból meg iszonyat keveset árulnak, gondolom nem véletlenül.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27004


E-mail
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2024.07.16 kedd, 13:48:25 »

Hát igen elhiszem, biztos költséges. Az a baj hogy szeretem az autót, és ritka jó állapotban van összességében. Olajat nem eszi, karosszéria rozsdamentes, nem szívesen adnám el, de közben már unom a váltogatást.. főleg hogy Mk4-nél meg aztán facelift utánit vennék, ott meg a powershit.. hát csak rosszat hallok azokról, mindegyik megkotlik (még felújítás után is). Aisin meg csak a 2.2 tdci-ben van, abból meg iszonyat keveset árulnak, gondolom nem véletlenül.

Na ja...

MK4 facelift (aka MK5) 8F40-nel?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.06 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.