Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.05.20 hétfő, 07:42:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 13464373 alkalommal)
0 Felhasználó és 18 vendég van a témában
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #47850 Dátum: 2024.02.02 péntek, 14:37:16 »

Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #47851 Dátum: 2024.02.02 péntek, 14:56:23 »

Sorry előre is..volt anno egy cikk amit most hirtelen nem találtam. Valaki esetleg emlékszik rá hol találom..?
Részletek:
Laci (mk3 fehér kombi ha jól emlékszem) EGR előtti molajsár leválasztót csinált 2,0TDCi-hez..ebben a témában.
Köszi
Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3726


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #47852 Dátum: 2024.02.03 szombat, 10:47:01 »

Nem a kartergaz levalasztora gondolsz?
http://mondeo.hu/index.php?topic=13480.0

De ez az..nagyon köszi!  Wink
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe  nyes )
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #47853 Dátum: 2024.02.05 hétfő, 14:35:37 »

De ez az..nagyon köszi!  Wink
(valahogy ez az olajsár beragadt a fejembe  nyes )

eBay-en kapsz készen, nem is nagyon drágán.

https://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_nkw=%C3%B6lsammler

Nekem ilyen van:

https://www.ebay.de/itm/204438483775

A szintjelzőt az oldalán leszedtem, és simán két csavarral bedugóztam a helyét. Kell két darab, ha jól emlékszem, 15 mm-es derékszögű réz fűtéscső könyök, meg hozzá AWAB bilincs (rozsdamentes). El kell vágni fele hossznál a légszűrő felől jövő harmonikás cső nyúlványát, ami a szelepfedél sarkához vezet, és oda a két könyökkel bekötni a jövő-menő csövet a szűrőhöz. Az akku alatt, a váltó fölött van elég hely, de kell neki csinálni valami konzolfélét, ami ott megtartja.

László fórumtárs munkássága után szabadon a belsejébe tettem egy sodrott rézhuzalból bontott jókora gubancot is. Sokat autópályáztam, így nem sok anyagot kellett megfogjon, így nem is gyakran ürítettem. De azért egy jó deci sűrű, szutykos olajféle kijött belőle mindig, amikor leszedtem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #47854 Dátum: 2024.02.29 csütörtök, 18:27:05 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ


Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #47855 Dátum: 2024.03.01 péntek, 16:21:13 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ

Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47856 Dátum: 2024.03.03 vasárnap, 14:51:30 »

Sziasztok!

Mielőtt felhívnám a turvó felújító céget inkább megkérdezem.

Felújítattam a turbót a 2004 2.0 tdci 130le mondeómon. Új középrészt kapott, hivatalos felújító a cég. Viszont annyi kérdésem van, hogy ennél a tengely oldal irányba mozdulhat, ha kézzel mozdítom, vagy fixen egy milit sem.

Tengely írányban nem lóg még nem lett visszaszerelve.

köszönöm a választ




Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #47857 Dátum: 2024.03.04 hétfő, 18:36:05 »

Szia!

Köszönöm végül felhívtam őket.
oldalirányba lehet mert még soha nem volt benne olaj .

 
Mekkora a kotyogás? Mivel csúszócsapágyas, és az odanyomott motorolaj tartja el egymástól a felületeket, mindenképpen kell valami játékának lenni.

AndyA
Naplózva
demizol
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 31


E-mail
« Új hozzászólás #47858 Dátum: 2024.03.04 hétfő, 18:37:20 »

Szia!

Közben felhívtam őket és oldalirányba lehet mert még nem volt benne olaj előre hátra nem, ezt máshol is olvastam

Előre hátra nagyon picit mozdulhat tengely írányba.
Oldalírányba és fel-le semennyit.
Nekem a felujitás után,mindjárt van benne 200 ezer km és még tökéletes nem mozog semelyik írányba.
Naplózva
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #47859 Dátum: 2024.03.20 szerda, 10:55:38 »

Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26983


E-mail
« Új hozzászólás #47860 Dátum: 2024.03.20 szerda, 13:15:13 »

Sziasztok!
Biztos volt már téma, de pontosan mi szükséges ahhoz, hogy a 2.2 TDCI (QJBA) porlasztója működjön a 2.0 TDCI (N7BA) motorba? Van bármi előnye esetleg?

Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47861 Dátum: 2024.03.20 szerda, 14:36:04 »

Anno egy német pofa akart ilyennel játszani. Mivel a 2.2-es injektor több GO-t tud szállítani, elvileg írható hozzá olyan adagolás, amivel ezt ki is lehet használni. Olyan 160-180 lóerő környékét célozta meg az ember, de azután amennyire tudom, nem lett semmi a projektből.

Hogy simán csak kicserélve mit csinál, az ki van zárva, mert nem tudom. :-)

AndyA
csináltam, még írva se nagyon jön ki több mint a gyárival, jóval nagyobb turbó is kéne hozzá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
visko1017
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #47862 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 21:21:51 »

És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47863 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:06:18 »

És azt simán rá lehet tanítani az 504z helyére, nem fog visítani hogy nem tetszik neki? Nem feltétlen akarnám megiratni, egyelőre örülnék ha normálisan működne, csak épp 801d-t tudnék olcsón, jót.
a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett

125hp   Sep 03-   4S7Q-PK546-BD   EJDR00504Z   4
125hp   Feb 06-   6S7Q-9K546-BA           EJDR00801D   4
« Utoljára szerkesztve: 2024.03.21 csütörtök, 22:07:52 írta HZsolt92 » Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #47864 Dátum: 2024.03.21 csütörtök, 22:10:56 »

a 801d az 115/130ló csúcs elvileg fl2 eu4, azzal menni kell simán az 504z helyett

125hp   Sep 03-   4S7Q-PK546-BD   EJDR00504Z   4
125hp   Feb 06-   6S7Q-9K546-BA           EJDR00801D   4
a 2.2es az 601d és 701d

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1610



« Új hozzászólás #47865 Dátum: 2024.05.12 vasárnap, 11:48:33 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #47866 Dátum: 2024.05.12 vasárnap, 20:42:06 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.
mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1610



« Új hozzászólás #47867 Dátum: 2024.05.15 szerda, 05:48:56 »

mpdiesel rendben lesz.Csináltasd meg azt az egyet.pillanatnyilag....
Köszi, ma viszem az autót hozzájuk. Meglátjuk mit diagnosztizálnak és mérnek.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47868 Dátum: 2024.05.16 csütörtök, 19:56:43 »

Sziasztok!
Penteken megjelent a "malacfarok" a kijelzon es dadogos lett a mukodes, szerencsere pont hazaertem vele. Ma FORScan-el kiolvastam a hibekat. P2339-est talaltam, ami ha jol olvasom, akkor azt jelenti, hogy mar nem tudja korrigalni a befecskendezesi ertekeket a 4. hengerben levo injektornal.

"Code: P2339/P2339 -C - Cylinder 4 knock control limit attained (One or more injectors have reached their adaptive limit)."

A hibakod torles sikertelen volt es eleg dadogosan , de beindult. Leallitas utan kiolvastam a korrekcios ertekeket, amik teljesen megegyeztek a motorhazban talalt elsargult matrican levokkel, vagyis gondolom meg az eredeti injektorok vannak benne (futas 400k felett).

Visszairtam az eredeti ertekeket, igy elment (gondolom csak atmenetileg) a malacfarok, es beindult az auto, bar a motorhang kicsit csattogos volt.

Legkozelebb hozzam itt a keruletben , akik injektorfelujitassal foglalkoznak az az www.mpdiesel.hu . Van valakinek veluk tapasztalata? Vagy kit erdemes mwg itt BP-en keresni?

Feltetelezem, hogy mind a negy porlasztot celszeru lenne bevizsgaltatni? Mi a tapasztalat ezzel kapcsolatban?

Egy porlaszto felujitasa (50-80k-t olvasok darabonkent) nem gond, de ket vagy tobb porlaszto javitasa mar kerdeses, az auto kora es az ertek(telensege) miatt. Az autot mar keveset hasznalom, fiamat eddig ezzel tanitom vezetni. Felmerult az eladas is, viszont hibas porlasztoval nyilvan kevesebbet er, meg nem is nagyon veszik meg igy.
 
Koszi minden tapasztalatot, visszajelzest.

Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1610



« Új hozzászólás #47869 Dátum: 2024.05.17 péntek, 08:02:58 »

Én 50 ezerért biztos nem ujittatnék fel porlasztót. Annak idején 25 ezerért vettem a gyári felujitottat, mindjárt 200 ezret mentek és még tökéletesek.
A 4-s mondimhoz most vettem gyári porlasztokat 88+áfá/db és nem 200 ezerért darabját mint adják, vagy ugye 100 ezer felet ujítják fel
Nézz szét meglehet találni az olcsó és jó boltokat is.
Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48457



« Új hozzászólás #47870 Dátum: 2024.05.18 szombat, 09:52:37 »

Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #47871 Dátum: 2024.05.18 szombat, 17:20:00 »

Köszi a tippet. Úgy számoltam, hogy a  sufnituningban javított porlasztókkal nem sokra megyek, a garancia hiánya miatt. Ha gond van, akkor hivatkozhatnak arra, hogy nem ők szerelték, hibás az üzemanyagrendszer, stb (Vik is ezt javasolta, mivel ő csak júliusban ért volna rá a szerelésre). Láttam rengeteg hirdetést. Mi alapján tudom eldönteni, hogy egyik webshop javítóműhely jobb-e mint a másik? A felújítás árai kb  40-80k körül mozognak bruttóban.
Egyébként szerdán elvittem az MPdiesel-be (www.mpdiesel.hu), mert ez van a legközelebb, és itt ki/beszereléssel vállalják a munkát. Abban maradtunk, hogy kiszerelik mind a négy porlasztót, bevizsgálják, majd telefonon egyeztetünk. Hívtak is, hogy a 4 közül valóban csak egyet kell felújítani, azt amelyik a 4-es hengerben van, úgyhogy ezt bevállaltam. A vége összesen 169.300 HUF lett, számlával, jegyzőkönyvvel,
visszaszereléssel és a kódok visszaírásával (felújított porlasztó új kódját megkaptam jegyzőkönyvben). Referenciaként a végösszeg (bruttó, számlás) ezekből tevődik össze:
Műszeres diagnosztika:  20k
Injektorok, ki és beszerelése, fészek tisztítása: 50.8k
Injektor felújítás( anyag+munka): 70k
Injektor bevizsgálás (3 db, a 4. díját elengedték a javítás miatt): 28.5k
Nézőpont kérdése, hogy sok-e. Nekem így még belefért ( jutott banánra is pénz Wink ), mert én magam nem tudtam volna ki- és visszaszerelni az injektorokat, szervizbe kellett volna vinnem (a végösszeg pedig kicsivel az autó vélt piaci értékének a felétől kevesebb lett). Itt megcsináltak mindent 1 nap alatt, kaptam rá garanciát, számlát, stb. Szerintem marad még egy kicsit az autó. Az utóbbi években már mindig kellett költeni 200-300k-t az autóra évente, ez még belül van a határon.

Az én türésembe ez nem fér bele ,hogy 1 db porlasztó csere az 169 ezer legyen. Nekem ez picit lehuzás is.
Amikor én vettem a gyári felujitottat igaz Nagykátára /hivatalos porlasztó felujitóhoz/kellet mennem miatta , de a 25 ezer/db árban benne volt a ki-beszerelés is és a programozás is.

Itt minek is csináltak  20 ezerért diagnosztikát ,mikor tudták miért vitted oda .
Itt  mifelénk a legjobb porlasztós is 5 ezerért vizsgálja be darabonként és ez áfás számlás ár.
Ha meg kiveszem a porlasztó árát , akkor jó esetben fél óráért fizettél 100 ezer forintot , ez egy szép óra díj.
A másik,meg hogy nem cseréltek üa szürőt, holot az szinte kötelező, igaz sokan a rendszer tisztitást is mondják hogy az is kötelező , de attól ellehet tekinteni,
de az üa szürő cserétől nem. Azt nekem vinnem kellet mikor a porlasztót cseréltettem,kérte a fickó és ki is cserélte.
Arra is kiváncsi lennék,hogy miért kerül 50-be egy kicsavarás és becsavarás ,ez nem extra munka , a fészek tisztitást meg meg ?-m, mert azt akkor kell tisztitani
ha tönkre ment volna a tüzkarika vagy felül a szimering, de azt észre vetted volna használatnál, egyébbként patyolat tisztaság van a fészekben ha ezek is jók voltak,
mondom ugy hogy mostanában 4 külömböző fordon is cseréltem porlasztót (1.8 tdci,2.2 tranzit,2.2-s 3-s mondi ,2.0-s 4-s mondi) és sehol nem kellet a fészek tisztitása.

Petrányinál a gyári porlasztó 92 ezer forint.

De mindegy is, már kész és használd sokáig még azt az autót.
« Utoljára szerkesztve: 2024.05.18 szombat, 17:21:36 írta rstwingo » Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Oldalak: 1 ... 951 952 953 954 955 956 957 [958]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.074 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.