Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2022.01.25 kedd, 11:47:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Elektromos dolgok  (Megtekintve 8003248 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26439


E-mail
« Új hozzászólás #36650 Dátum: Ma - 07:37:52 »

Sziasztok!

Olyan problémám van most a Mindeommal, hogy elindultam vele hazafelé, nem sokkal később a töltéshiba pár másodpercre felvillant, majd kialudt, de a fényszóró már gyengébben égett. Ezek után valamivel az ABS és az ESP lámpája gyulladt ki, majd ahogy kimentem az autópályára, nem sokkal később a komplett műszerfal állt le, majd az autó maga is. Esetleg tapasztalt már valaki hasonlót, és tudja, hol lehet a hiba?

A fő problémám, hogy ugye a töltéshiba csak rövid ideig világított, utána soha többet

Alighanem elment a töltésed. ABS-ESP akkor szeret világítani, ha alacsony az akkufesz. Nem tudom, mert nem írtad, hogy dízel vagy benzines, de a dízelről tudom, hogy gyakorlatilag addig megy, amíg van élet az akksiban, hogy a motorvezérlő elektronika működjon. Azután leáll és annyi.

Töltsd fel az akksit, és ha be tudod indítani, járó motornál mérj az akkun feszültséget. Dítzelnél 14,4V körül kell legyen, benzinesnél 13,7-13,8V. Ha az nincs meg, akkor kezdődhet a nyomozás, hogy miért nincs.

AndyA

P.s.: Írd be a profilodban az aláírásodba az autód adatait, ahogyan többünknél látod, és akkor nem kell folyton barkochbázni.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Gabesz92
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #36651 Dátum: Ma - 09:11:25 »

Alighanem elment a töltésed. ABS-ESP akkor szeret világítani, ha alacsony az akkufesz. Nem tudom, mert nem írtad, hogy dízel vagy benzines, de a dízelről tudom, hogy gyakorlatilag addig megy, amíg van élet az akksiban, hogy a motorvezérlő elektronika működjon. Azután leáll és annyi.

Töltsd fel az akksit, és ha be tudod indítani, járó motornál mérj az akkun feszültséget. Dítzelnél 14,4V körül kell legyen, benzinesnél 13,7-13,8V. Ha az nincs meg, akkor kezdődhet a nyomozás, hogy miért nincs.

AndyA

P.s.: Írd be a profilodban az aláírásodba az autód adatait, ahogyan többünknél látod, és akkor nem kell folyton barkochbázni.


Igen, azt kihagytam.
2.0-s benzines, és szinte biztos a töltés, mert az akku alig pár hónapos, ha jól emlékszem. Legalábbis remélem, hogy nem az, mert direkt hozzàvaló akkut vettünk.....egyenlőre a hazahozáson vacakolunk, mert kinn lett hagyva a pihenőben estére
« Utoljára szerkesztve: Ma - 09:17:39 írta Gabesz92 » Naplózva

Mk3 2.0 16V/145 LE sedan, benzin
Oldalak: 1 ... 727 728 729 730 731 732 733 [734]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.048 másodperc alatt készült el 26 lekéréssel.