Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.09.20 csütörtök, 07:06:42 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDDi motor  (Megtekintve 2451453 alkalommal)
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


« Új hozzászólás #15800 Dátum: 2018.08.13 hétfő, 21:19:59 »

HA az adagoló eleme lenne rossz akkor télen a meleg motor sem indulna közel 100 fokon van az egész motor rajta az adagoló kb ugyan az mint nyáron ami változik a környezet hőfoka valami melegebb valamelyik szenzor lehet a ludas ami fals jelet ad. Nekem tavaj volt cserélve adagoló mert lehámlott a mágnesszelepekre menő vezeték és zárlat megettte az elktronikát hozzánem értő szerelő miatt. Azzal az adagolóval nyáron nekem is csúnyán indult inkább a hangja mintha nem találná a megfelelő befecskendezési időt. Ezzel a bontottal a hiba maradt nem hinném hogy két teljesen más futású még a szám is más az adagolón ua. a hibát produkálná pláne hogy csak pár másidperc míg csúnya hangja van.  És ez kb 5 perc állás után csinálja ha kevesebb semmi. Lövésem sincs mi lehet gondoltam már a motor fotdulat szenzorra mert elvileg kell lenni rajta ami összeszinkronizálja az adagoló jeladójával és úgy állítja az előtöltést csak TDCI-nél ilyenkor már el sem indul. itt esetleg az adagoló saját alap baállításaival indít majd ha észheztér a másik rendbe jön beáll normálisra. Gondolom azért segít ilyenkor a megkekkelt höm. szenzor mert az adagoló ilyenkor más előtöltésre állítja magát. Ezek csak elméleti teóriáim semmi szaktudással csak némi műszaki érzékkel!

Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont  nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 897


E-mail
« Új hozzászólás #15801 Dátum: 2018.08.17 péntek, 08:15:36 »

Számomra az lett volna a meggyőző, ha egy teljesen felújított adagolóval is így indult volna.
Az hogy egy bontott adagolóval ugyanúgy fhosul indul melegen, az pont  nem magyaráz semmit, nekem.
Sajnos egy kihaló félben lévő technikával küzdünk, a TDDI-s kollégák is fogynak, így ebben a témában friss fejlemények nem lesznek. A kapcsolós megoldás kiábrándítóan ekecs, de működik. Én is lassan eladom az autót, ezzel a hibával megy, árat majd eszerint leszek kénytelen lenyomni. Mert hogy nem fogom az autó piaci értékét adagoló felújításra költeni, az valószínű.
Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


« Új hozzászólás #15802 Dátum: 2018.08.17 péntek, 21:23:38 »

Lehet mindkét adagoló használt de azér kevés a valószínüsége hogy ugyan úgy viselkedjen. Pláne mikor betették padon jó volt.

Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.

Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 897


E-mail
« Új hozzászólás #15803 Dátum: 2018.08.18 szombat, 19:11:06 »

Ha padon vizsgálták és jó volt, akkor valóban kevés a valószínűsége.
Azt nem tudom, hogy a padon tudnak-e meleg (100 fok körüli) üzemállapotot produkálni, hogy ez a huncutság kiderüljön, pláne ez egy indítás körüli pillanatnyi állapot, amikor még alig van fordulat, a kopott állapot és a meleg miatt meg kialakul az a helyzet. Majd ír erre vmit, aki ért hozzá.


Hát igen ez jó tgondolat!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


« Új hozzászólás #15804 Dátum: 2018.08.20 hétfő, 17:41:20 »

Sziasztok!

Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
netcore
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1000


netcoore@gmai.com
WWW E-mail
« Új hozzászólás #15805 Dátum: 2018.08.23 csütörtök, 20:36:07 »

Sziasztok!

Mennyire lehet hinni a delphi eloadatnak? Mert az 1-es hengeremnél végig 0 az üzemanyag korrekció. 2001,mk3,tddi


tddi-n ilyet még a gyári gép sem tud, kamu fals adat.
adagolóról tud épp aktuális mennyiséget írni,de szerintem az is kalkulált szám.



Naplózva

Irodatechnika szervíz!


0670-5882782


A nőknek 70 házimunkához kell érteniük:a főzés és a 69!
Focus mk2 1,6tdci kombi 18"
R.I.P. Mondeo mk3(2002)2.0 tddi(tdci vgt turbo 1,5bar boost+csipsz)kombi -8cm
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 61


E-mail
« Új hozzászólás #15806 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:00:23 »

Üdv!

Még mindig segítségre lenne szükségem .

Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .

az autó könnyen indul,  de a menettulajdonsága az gyenge .

Forscan hibát nem ír .

Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem  az igazi .   Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .

Esetleg  gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami  már zörög  illetve a feszítőgörgőkre . 

Ac pumpa cserélve , turbo cserélve  . néha néha hőfok jeladó hibát bedob  .

Esetleg valakinek valami jótanács?

Köszi .

Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42759



« Új hozzászólás #15807 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 12:44:10 »

Üdv!

Még mindig segítségre lenne szükségem .

Adott egy 2001es 2.0 tddi 115le .

az autó könnyen indul,  de a menettulajdonsága az gyenge .

Forscan hibát nem ír .

Menet közben gyenge , 2300-2500as fordulatnál érezni megindul de nem  az igazi .   Ha még a klímát is akkor érezhetőbben megtorpan az autó .

Esetleg  gondoltam már a főtengely ékszíjtárcsára is ami  már zörög  illetve a feszítőgörgőkre . 

Ac pumpa cserélve , turbo cserélve  . néha néha hőfok jeladó hibát bedob  .

Esetleg valakinek valami jótanács?

Köszi .


A turbó cső rendszert ellenőrizd le.Valahol elszökik az erő.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


« Új hozzászólás #15808 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 16:49:43 »

Sziasztok!

A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?

Köszönöm előre is.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5384



« Új hozzászólás #15809 Dátum: 2018.08.30 csütörtök, 18:05:42 »

Sziasztok!

A porlasztoknal a szelepfedelnel van az a gumi betét. Tiszta gázolaj? Vagy Motorolaj körülötte. Ilyenkor azokat kell cserélni? Vagy ?

Köszönöm előre is.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5974.msg566244#msg566244
Naplózva

2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 180LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL

Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
recon666
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #15810 Dátum: Tegnap - 09:22:01 »

Sziasztok!

TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 897


E-mail
« Új hozzászólás #15811 Dátum: Tegnap - 20:53:40 »

Sziasztok!

TDDI mondeom nemrég ugy 1 hónapja elkezdte random dobni az izzitásjelzőt menet közben de ritkán kb 1-2 másodpercre villog akkor elmegy az erő de utánna mintha semmi nem történt volna megy tovább, egyszer állt le. Hibának P1631-es hibakódot dob, ami főrelé, az cserélve lett de azóta is bedobta többször, ha egyszer bedobja akkor bedobdta még vagy 2-3x útközben. Mi lehet a probléma, vaalki találkozott már ilyennel?
Ellenőriztesd le az elekrtonikából a szelepekre menő vezetékek állapotát lehámlik összeér és vége leáll.  Legtöbb hiba ebből fakad csak óvatosan sajnos a legalsó szelepre /előtöltés/ menő elbújik egy takaró lemez mőgé nem látható! A mennyíség szabályzó az jobban hozzáférhető benne van egy szigetelő csőben abban málik szét. He nem ez akkor tovább kell nyomozni!
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak: 1 ... 310 311 312 313 314 315 316 [317]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.049 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.