Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.07.23 kedd, 22:08:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178]   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Futómű  (Megtekintve 1589825 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



« Új hozzászólás #8850 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 08:42:20 »

Köszi a válaszokat!  worship
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,

PZs
Bilsten B4 a Bárdiból vevőkóddal kicsipízé' tökéletes lesz neked (is, mint már sokaknak előtted).

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.11 csütörtök, 08:54:10 írta Préti » Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8851 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 08:55:06 »

Köszi a válaszokat!  worship
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,

PZs

Kombinál nem komoly műtét, de rendes emelő vagy akna kell, mert a felső csavart az autó alá fekve nem egy kéjhömpöly kitekerni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3133



« Új hozzászólás #8852 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 08:58:49 »

Köszi a válaszokat!  worship
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,

PZs

https://www.youtube.com/watch?v=o-gNJR53o4c
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7504



E-mail
« Új hozzászólás #8853 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 09:10:44 »

Köszi a válaszokat!  worship
A hátsó lengéscsillapítókat komoly munka cserélni? Láttam egy videót, ahol elég egyszerűnek tűnt: kocsit megemel, kereket leszed, alsó rögzítő csavar lazít, rugót megemel/összehúz, alsó rögzítő csavar kiteker, felső rögzítő csavar kiteker és ki is szedve. Ez tényleg ennyi? Ezek a csavarok berohadhatnak? Mit érdemes még hátsó lengéscsillapító cserénél még cserélni, ha már úgy is szét van szedve?
Lengéscsillapítóknak tengelyenként kell egyezniük, vagy javasolt mind a 4 tengelyen azonos típusnak lennie?
Köszi,

PZs

Alapjában véve mindent egyszerű kicserélni. Csak ki kell venni a régit és be kell tenni az újat Cheesy
Aztán, amikor háztáji módszerekkel próbálkozol és meglátod, hogy a felső csavarhoz milyen út vezet, akkor lehet elmegy a kedved az egésztől Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



« Új hozzászólás #8854 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 09:23:48 »

Igen, ezt a videót láttam.
Azért is kérdeztem, mert az első lengéscsillapító cserénél több mindent kell lebontani és visszarakni. És láttam, hogy hosszú racsnis kulccsal dolgozik, aminek a vége hajlik mindenfelé.

Alapjában véve mindent egyszerű kicserélni. Csak ki kell venni a régit és be kell tenni az újat Cheesy
Aztán, amikor háztáji módszerekkel próbálkozol és meglátod, hogy a felső csavarhoz milyen út vezet, akkor lehet elmegy a kedved az egésztől Cheesy

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8855 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 09:27:30 »

Igen, ezt a videót láttam.
Azért is kérdeztem, mert az első lengéscsillapító cserénél több mindent kell lebontani és visszarakni. És láttam, hogy hosszú racsnis kulccsal dolgozik, aminek a vége hajlik mindenfelé.


Így van. És nem véletlenül van ilyen szerszám a kezében. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



« Új hozzászólás #8856 Dátum: 2019.07.11 csütörtök, 12:08:34 »

A meglévő rögzítő csavarokat lehet továbbra is használni vagy újat kell venni belőlük. Ha újat kell venni belőlük, akkor hol lehet ilyet venni? Unix bárdi... lehetséges?
Ezek a csavarok berohadósak?

Így van. És nem véletlenül van ilyen szerszám a kezében. Smiley

AndyA
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8857 Dátum: 2019.07.12 péntek, 07:01:24 »

A meglévő rögzítő csavarokat lehet továbbra is használni vagy újat kell venni belőlük. Ha újat kell venni belőlük, akkor hol lehet ilyet venni? Unix bárdi... lehetséges?
Ezek a csavarok berohadósak?


Én visszatettem, 6 éve simán megy vele az autó. nem akart kiesni a helyéről.

A felső annyira védett helyen van, hogy az nem sok vizet kaphat. Az alsó már lehet érdekesebb, de nekem azzal sem volt gondom.

Amikor visszateszed, tegyél rá menetrögzítőt, akkor se le nem tekeredik, se annyira könnyen be nem rohad.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.15 hétfő, 07:41:57 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1714



E-mail
« Új hozzászólás #8858 Dátum: 2019.07.15 hétfő, 07:19:15 »

Hátsó tengelycsonk alsó szilentje és az öntvénylengőkar szilentjei megegyeznek?
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
Gyuri74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79



« Új hozzászólás #8859 Dátum: 2019.07.16 kedd, 22:31:38 »

Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !
Naplózva

2010 Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi
2001 Mondeo MK3 2.0i Ghia
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7504



E-mail
« Új hozzászólás #8860 Dátum: 2019.07.16 kedd, 22:34:22 »

Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !

Igen, szokták felújíttatni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8861 Dátum: 2019.07.17 szerda, 13:31:35 »

Elf@sta magát a kormányművem az MK3 ban.
Van értelme javíttatni, láttam egy régi bejegyzést ahol valaki ajánlotta magát:
http://www.dmauto.hu/
Tapasztalat, vagy egyéb velük?
Köszi !

Ha rendesen felújítják, nem rosszabb, mint egy új, de talán olcsóbb. Bontott lehet sokkal olcsóbb is, de mindig lutri, meddig bírja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Gyuri74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79



« Új hozzászólás #8862 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:27:59 »

Ha rendesen felújítják, nem rosszabb, mint egy új, de talán olcsóbb. Bontott lehet sokkal olcsóbb is, de mindig lutri, meddig bírja.

AndyA

Ma beszéltem velük, 45k ért felújítják, a leírásuk szerint gyári technológiával, erre vannak specializálódva.
Délután kiszedtem, holnap viszem.
Naplózva

2010 Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi
2001 Mondeo MK3 2.0i Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21939


« Új hozzászólás #8863 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:53:58 »

Ma beszéltem velük, 45k ért felújítják, a leírásuk szerint gyári technológiával, erre vannak specializálódva.
Délután kiszedtem, holnap viszem.
[img]https://i.ibb.co/p1GJgGQ/Korm-ny.jmg]

Gyári technológia? Ugyan már.....  Cheesy
MK3 Mondeo-hoz már nem létezik gyári technológiás felújítás.

Nekem kevésnek tűnik a 45e, bár kérdés mit tartalmaz. (Axial, gömbfejek, gumiharangok...nélkül, esetleg)
Naplózva
Gyuri74
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79



« Új hozzászólás #8864 Dátum: 2019.07.17 szerda, 22:10:24 »

Gyári technológia? Ugyan már.....  Cheesy
MK3 Mondeo-hoz már nem létezik gyári technológiás felújítás.

Nekem kevésnek tűnik a 45e, bár kérdés mit tartalmaz. (Axial, gömbfejek, gumiharangok...nélkül, esetleg)
A szélső gömbfejet és az axiált azt nem tartalmazza:
"A javítás vagy felújítás során szétszedjük a kormányművet, és alapos tisztításnak vetjük alá, különös tekintettel a mechanikusan igénybevett felületekre, a csapágyfelületekre és a tömítőgyűrűkkel kapcsolódó felületekre.
A tisztítás és ellenőrzés után kicseréljük a perselyt,
a csapágyat, a tömítőgyűrűket, szimeringeket és a teflongyűrűket.
Ezek az alkatrészek csak gyári vagy a gyárival megegyező minőségű alkatrészek lehetnek.
Ellenőrizzük az axiális gömbfejeket és cseréljük a porvédő harangokat. "
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.17 szerda, 22:16:40 írta Gyuri74 » Naplózva

2010 Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi
2001 Mondeo MK3 2.0i Ghia
Koniman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2329



WWW
« Új hozzászólás #8865 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 12:00:43 »

Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.

Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...

Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 350.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21939


« Új hozzászólás #8866 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 13:47:27 »

Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.

Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...

Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?

Nyilván volt már sok esetben szilentbe belerohadt csavar a közel 20 év alatt.
Nem te vagy első...
Ez egy ilyen sport.  Undecided


ui: Ha neked így jött ki, szerinted a bontóban mi lesz?  vigyor3
     Neki sem állnak. Új gyári csavar ajánlott.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.18 csütörtök, 14:17:25 írta Meg Győző » Naplózva
Koniman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2329



WWW
« Új hozzászólás #8867 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 14:27:29 »

Nyilván volt már sok esetben szilentbe belerohadt csavar a közel 20 év alatt.
Nem te vagy első...
Ez egy ilyen sport.  Undecided


ui: Ha neked így jött ki, szerinted a bontóban mi lesz?  vigyor3
     Neki sem állnak. Új gyári csavar ajánlott.

Értem, akkor ennyi csak nem gondoltam volna, hogy ennyire durván berohad, hiszen azon a részen csak át van tolna a csavar.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 350.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2329



WWW
« Új hozzászólás #8868 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 14:35:33 »

A kormány gömbfej kúpos.
Mekkora kinyomó? Hm...nem tudom méretezve van-e.
Nekem ilyen van:

[img]https://szerszambolt.com/wp-content/uploads/2019/03/G%C3%B6mbfej-kinyom%C3%B3-g%C3%B6mbcsukl%C3%B3-pr%C3%A9s-20mmTD1516per1.jpg
Vettem hasonlot YATO-ban és több féle méretben létezik...
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.19 péntek, 06:56:56 írta AndyA » Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 350.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8869 Dátum: 2019.07.19 péntek, 06:56:39 »

Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.

Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...

Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?

Csak új gyári csavart. A Ford által használt "kalapos" csavarokat ugyan lehet kapni, de olyan mennyiségekben, ill. egyet-kettőt nemigen, hogy úgysem éri meg máshonnan. Normál csavar+alátét meg nem ugyanaz.

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.19 péntek, 09:10:24 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1714



E-mail
« Új hozzászólás #8870 Dátum: 2019.07.19 péntek, 08:07:17 »

Hétvégén nekiáltam az első és hátsó futómű felújításának.

Sajnos nem kerültem el a sarokcsiszoló többszöri használatát sem.
Olyan volt már vkinek, hogy a hátsó lengőkarnál a szilent belső fém felülete összegyógyúl a csavarral olyannyira, hogy a lehegesztett anyát leszedi, ami letekeretővé válik a csavarról, de a csavart nem lehet kihúzni az összegyógyulás miatt csak flexxel levágva?
A csavarfej még szenvedve, de lemetszettem, de a csavar végéből is vágni kell, mert nem lehet kiforgatni, de ehhez már nem olyan kényelmes hozzáférni.
Ez a bumeráng lengőkar külső csavarja...

Ilyen csavart, anyát bontóban érdemes megnézni vagy a Fordnál inkább újat?
Szia!

Ezzel küzdök én is.

A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8871 Dátum: 2019.07.19 péntek, 09:11:29 »

Szia!

Ezzel küzdök én is.

A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok

Keresd ki magadnak:

https://ford.7zap.com/hu/car/99/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1714



E-mail
« Új hozzászólás #8872 Dátum: 2019.07.19 péntek, 12:17:48 »

Keresd ki magadnak:

https://ford.7zap.com/hu/car/99/

AndyA

Kikerestem, onnan írtam az adatokat, sőt már meg is kaptam a kromakszéktól a 65 mm hosszút.  wave
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24276


E-mail
« Új hozzászólás #8873 Dátum: 2019.07.19 péntek, 12:54:22 »


Kikerestem, onnan írtam az adatokat, sőt már meg is kaptam a kromakszéktól a 65 mm hosszút.  wave

Az anyát keresd ki. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1714



E-mail
« Új hozzászólás #8874 Dátum: 2019.07.19 péntek, 15:15:33 »

Az anyát keresd ki. Smiley

AndyA
Anya már van, kromakszétól.  smile
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
Koniman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2329



WWW
« Új hozzászólás #8875 Dátum: 2019.07.20 szombat, 21:27:16 »

Szia!

Ezzel küzdök én is.

A lemezlengőkarnál kétféle csavar van: M12x65 mm és M12x70 mm. Az elsőt a Cromaxnál (99684198), anyát ugyanitt (99697676), a 70 mm-est a Kovácsautótól tudod megrendelni (00228297 TEG/ND) . Kovácséknál is van anya, de nem tudom a cikkszámát.. Az öntvénylengőkarnál is ugyanez a két méret van, kívül rá van hegesztve az anya, a belsőnél levehető az anya is. Az öntvénylengőkarnál nálam lazíthatóak a csavarok
Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak. Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???

Azért köszi a segítséget! worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 350.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21939


« Új hozzászólás #8876 Dátum: 2019.07.20 szombat, 23:21:48 »

Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak. Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???

Azért köszi a segítséget! worship

Nem az az alap stratégia, hogy csavarokat kell cserélni.
Ha így lenne, akkor minden típushoz kellene tartani rengeteg fajta csavart. Kizárt, hogy ezt bárki is raktározná és lehet sosem kell....

10-15 éves autók meg igen ritkán mennek márkaszervizbe...már.  wave
Naplózva
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1714



E-mail
« Új hozzászólás #8877 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 12:58:13 »

 wave
Szia! Csak most jutottam ide a fórumra. Tegnap én is megvettem a csavart a cromaxnál végül. A könyesen a Fordnál kezdtem de ott elég flegma a banda nincs raktáron és 4-5 napot mondtak. Így hogy javítanak 10-15 éves autót? 2 hét határidőre???

Azért köszi a segítséget! worship
Szivesen!  wave
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
Koniman
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2329



WWW
« Új hozzászólás #8878 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 20:41:06 »

Nem az az alap stratégia, hogy csavarokat kell cserélni.
Ha így lenne, akkor minden típushoz kellene tartani rengeteg fajta csavart. Kizárt, hogy ezt bárki is raktározná és lehet sosem kell....

10-15 éves autók meg igen ritkán mennek márkaszervizbe...már.  wave
Az utolsó mondatodban lehet a megoldás.

Ilyen idős autónál, ahogy most megtapasztaltam csavar csere nélkűl nem tudod megoldani. Ezért volt máshol raktáron, mert fogyó alkatrész.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 350.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 176 177 [178]   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.