Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 00:56:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21460026 alkalommal)
0 Felhasználó és 127 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #1350 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 12:01:00 »

Visszatérve a gyártási szoráshoz:ez tényleg igy van,hogy PL:2literes motornak +van adva 136le,de én megenném a világ összes hagymáját(pedig nagyon utálom)ha az tényleg 136le lenne,volt anno egy auto-magazin cimü ujságba teszt,hogy mennyi-az annyi,off 1,9tdi passat volt a csucs gyári 115le helyett most kapaszkodni 150le volt,de pl peugeot 1,6benzin 109le helyett csak 100le volt,volt még1 pár auto és egyiknek sem volt a gyári értéke annyi,én amikor még kint dolgoztam egyik autogyárban ott is voltak érdekes motorok 2,5tds motor 130le helyett 155le,ezzel csak azt irom,hogy eszméletlen nagy a gyártási szorás,s mindegyik motor alul van tervezve,hogy többet birjanak ki,én chiptuning helyet pl inkább telyesitmény optimalizálást csináltatnék.de annyira nem érdekel a csucs teljesitmény mert öszintén hányszor kergetitek a fordszám mérö mutatot a pirosig?a mindennapoas használhatoság nekem sokkal fontosabb,volt már nekem gti pug205,na az ideges motor volt hiaba 129le de normálisan közlekedni nem nagyon lehetet vele,a mostani 2.0 +már a pincéböl huz.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1351 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 12:20:00 »

Köszi a választ. Ez nagyon sok pénz azért a "kevéske" kényelemért. Ennyit nekem nem ér meg. A Passátba állítólag az elektronika tudja a tempomatot, csak a kart kell beépíteni, és az cca. 30e Ft. Annyit megérne!
Nem tudom hogy a passatban hogyan működik, itt szinte semmi sincs kiépítve, ha nem volt benne soha Tempomat.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1352 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 12:25:00 »

Szisztok!
 
Érdekes jelensége(ke)t figyeltem meg mostanában a klimával kapcsolatban: Ha a digit klima kijelzőjét pl 22 C-ra állítom és kint melegebb van , akkor a klíma bekapcsolása ( A/C gomb benyomása nélkül) is hideget fúj be. Gyakorlatilag nem kell a az A/C-t bekapcsolni.
Más. Jópárszor tapasztaltam mostanság, hogy a kocsi beindítása után bekapcsol a ventillátor és pár masodpercig (3-5 sec) erőteljesen fúj be levegőt majd beáll az eredetileg beállítottra. Ezt megteszi akkor is, ha elvileg ki lenne kapcsolva. Tehát ez nem mindig történik így, de nem tudtam rájönni az okára. Normális ez? Mi lehet az oka?
Van vmi ötletetek ezzel kapcsolatban?
 
Üdv falabu
"Jópárszor tapasztaltam mostanság, hogy a kocsi beindítása után bekapcsol a ventillátor és pár masodpercig (3-5 sec) erőteljesen fúj be levegőt majd beáll az eredetileg beállítottra. Ezt megteszi akkor is, ha elvileg ki lenne kapcsolva"
 
 
Sőt, még a klímakompresszor behúzómágnesét is leteszteli, tehát azt is elindítja. Ennek az oka pusztán annyi, hogy leteszteli a klíma önmagát, és ha bármi hibát észlel nem is engedi bekapcsolni. Az újabb szoftververzíókban már nem bőgeti fel a szellőzőventillátort.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1353 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 12:41:00 »

"Kéne csinálni egy felhívást, hogy jelentkezzen olyan, aki chiptuningolt autóval elment 200-250.000km-t és számoljon be az autó állapotáról Smiley))"
 
 
Lehet viszont én ismerek olyan MKI-es mondeot (1993), 2.0-ás Zetec motorral, akinek igazoltan szervízkönyvvel vezetve 440 000 Km volt a kocsijában. Ja és a motort csak szelepszárszimmeringezni kellett 260 000-nél. Egy csepp olajat nem eszik meg, és megy mint az őrült. Ilyen motort ad nektek a FORD. Ha annyira barmok vagytok, hogy ezt elbasszátok, és - a kis gittegyletetek zseniálinál zseniálisabb eszmefuttatásait követve -  össze-vissza barmoljátok az autótokat rajta! Örülni fog nektek az FMH. Úgy is kevés mostanában a fűzöttblokk csere
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1354 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 12:59:00 »

Te miért nem raksz chippelést, ha tényleg nem árt?
 
Azt írod, 3 dolgot változtanak: t-nyomást és az időzítést. Mi a harmadik? Az üzemanyagbefecskendezési nyomás. Nézzük a turbónyomást. Ha magemeled, akkor a turbónak többet kell dolgozni, jobban igénybeveszi, és a motor is állandóan nagyobb nyomás alatt van, ez előbb-utóbb ártani fog a kompressziónak. Az időzítések megváltoztatásával meg lehet, hogy a befecskendezők fognak többet dolgozni. Az üzemanyagnyomás megemelése meg... ez az egyik legérzékenyebb pontja a motornak. Nagyon precíz kis szerkó ez, és borzasztó drága.
 
Az a helyzet, egy csomó autót le tudok hagyni, egy csomót meg nem. Ez a chippelés után is így lesz, például a korist valszeg akkor sem fogom tudni - akkor meg kár kockáztatni ezt a műveletet, aminek a vége egy mondjuk 2 milliós javítási számla lehet a vége.
Én azt írtam, hogy ELVILEG nem biztos, hogy árt...
 
A másik dolog:  
"három dologba nyúlnak bele: turbó-nyomás emelés (max 0,2-0,3 bar), a befecskendezési idő hosszát és időpontját változtatják meg.", azaz  
1. turbó-nyomás emelés, ez alapból is meg van, igaz csak kb. 10% és csak pár másodpecig
2. befecskendezés hossza (mennyi ideig van nyitva a befecskendező)
3. befecskendezés időpontja (mikor és hányszor nyit a befecskendező)
DE ezek csak akkor igazak, ha SZÜKSÉG van rá, normál használat esetén nem nagyon változik semmi.
 
Egyébként csak elméleti szinten foglalkoztat a chip-tuning, szerintem is bőven elég a gyári teljesítmény és nyomaték....
 
Tempomat, klíma!
 
Lásd az előző mondatot...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1355 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 17:39:00 »

a lényeg:
a motornak , a valtonak, a futomunek birni kell 15-20%-os teljesítmeny novelest.
Nekem taxis ismeroseim vannak,seat-vw-skodasok-chiptunning...es semmi gondjuk nincs vele!!pedig taxi uzemmód!
kulonben, pl, nekem nem azert kell, hogy 230  al jarjak folyamatossan, hanem amikor tuti szukseg van rá, akkor ott van..es nem izzadsz:))))
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1356 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 18:11:00 »

a lényeg:
a motornak , a valtonak, a futomunek birni kell 15-20%-os teljesítmeny novelest.
Nekem taxis ismeroseim vannak,seat-vw-skodasok-chiptunning...es semmi gondjuk nincs vele!!pedig taxi uzemmód!
kulonben, pl, nekem nem azert kell, hogy 230  al jarjak folyamatossan, hanem amikor tuti szukseg van rá, akkor ott van..es nem izzadsz:))))
Én viszont többről is tudok, ahol generál lett a vége. Lehet, hogy eleve, aki chippelteti az jobban nyomja...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1357 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 19:35:00 »

ebben azert van vmi:))))
de en nem "olyan" vagyok:))
akkor most targyaljuk ki a xenon upgradet:))
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1358 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 19:56:00 »

hello.2001es a mondeom .125000kmrel és már fütyül a kinyomócsapágy,söt az ajtók belsején megjelent a rozsda is.ehez mit szóltok
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1359 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 20:05:00 »

ez nagyon nem jo hir:(
frankon en ezt nem neztem meg a kocsin, de hat 2003 as....
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1360 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 20:18:00 »

hi !
 
Az ajto belso rozsdalodasa tipus hiba ! Nem minden modellen jon elo, de ahol elojon, ott a nem megfelelo szigetelo gumi okozza a rozsdasodast. Ez elvileg garancialis javitas, mivel 12ev atrohadasi garit adnak a verdara. En nemsoka viszem a verdamat, mert szinten rohad az ajto. Elvileg ki fogjak cserelni a rossz szigetelest jora, illetve ingyert megjavitjak az ajtokat. Szal nyugodtan lehet menni ezzel a problemaval a szagszervizbe. Asszem szevizkonyv kell hozza. Bar nem ertem miert, mert hat a 12ev az mindenhol 12ev, es szerintem tok mind1, hnogy a verda rendszeresen szervizelve volt vagy sem. Ez a rendszeres szervizelestol fuggetlen problema. Ha szervizeled a verdad, ha nem, akkoris rohad. pl. nekem szervizkonyves a verdam, mergis rohad. Nah mind1...
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1361 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 20:30:00 »

elmondom mér kell:)
mert a szervizkonyvben van koteleto atvizsgalas ahol nezik a rozsdasodasokat is..azt nem tom milyen idokozonkent van ez, de tuti van
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1362 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 21:53:00 »

ebben azert van vmi:))))
de en nem "olyan" vagyok:))
akkor most targyaljuk ki a xenon upgradet:))
Okééééé. Szóval van a gyári, azt bontottan lehetne, jó bonyolultan. Vagy berakni az univerzális xenont, amit lehet kapni pl a http://www.xenonlampa.hu/ oldalon, vagy egy csomó más helyen. Viszont vizsgára ki kell szedned, mert ha igaz, xenonhoz kötelező az automatikus szintállítás, meg a mosó. Meg a yard is piszkálha, és ez aztán jó szét fogja szórni a fényt, villogni fognak a szembejövők. Curtis az előzőjébe berakta. Nagyjából ennyi a részemről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1363 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 22:37:00 »

hmmm,pedig az utobbira gondoltam..az univerzalis xenonra!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1364 Dátum: 2005.06.05 vasárnap, 22:41:00 »

Angel, lassan sporolsz nekem 2kilot:)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1365 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 08:59:00 »

Jan67,
 
Ok,de az en verdam szervizkonyves megis rohad. Namost akkor mivan ? Megneztek, de nem csinaltak vele semmit ? Akkor minek nezik meg ? Nezegetni enis tudom...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1366 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 10:19:00 »

zacci
erelyessen kell fellépni:)
hivatkozzal a garanciara, a kermi-re stb.
nekem 1x az opelal volt gondom, hibas gyari felni miatt, amikor emlitettem, hogy most kocsistul fogok atmenni az uvegajtojukon, akkor siman kicsereltek a felnit:))))LOL
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1367 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 10:45:00 »

jan67,
 
Vegulis a problema megoldodni latszodik, mert mar felvettem a kontaktot a szervizzel es azt mondtak vigyem be a verdat, lefenykepezik es intezkednek... Csak fura, hogy minek nekik szervizkonyv. Mind1.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1368 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 10:47:00 »

jan67,
 
Vegulis a problema megoldodni latszodik, mert mar felvettem a kontaktot a szervizzel es azt mondtak vigyem be a verdat, lefenykepezik es intezkednek... Csak fura, hogy minek nekik szervizkonyv. Mind1.
Valszeg azért, ha nincs, akkor nem csinálják meg. Ha van, akkor meg beleírják.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1369 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 11:44:00 »

De mi koze a szervizkonyvnek ahhoz, hogy valami elbaxtak a gyartasnal ? Ezt nem vagom. Ez nem tisztesseges eljaras. Szerintem...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1370 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 13:01:00 »

Ez olyan, mintha gyari hibas lenne az osszes mondeo fekrendszere es csak azoknak cserelnek ki, akiknek van szervizkonyve. A tobbi meg dogoljon meg.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1371 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 13:17:00 »

ha ez tipushiba, volt ez ugyben visszahívás?
Naplózva
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1372 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 14:28:00 »

Én nem váltogatnám a gumiátmérő értéket ilyen drasztikusan!!! 225/50R16 és a 205/50R17 a 205/55R16 váltómérete (kérdéses, hogy elfér-e egyáltalán a kacni alatt a 225-ös). 205/50R16 esetében több mint 3% az eltérés, én biztos nem tenném a saját autómmal!
A tűréshatár 5%!
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1373 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 14:58:00 »

Nem tudom hogy a passatban hogyan működik, itt szinte semmi sincs kiépítve, ha nem volt benne soha Tempomat.
Sztem ez egyáltalán nem így van!!!
 
Egyébként bemutatkoznál???
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1374 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 15:07:00 »

haj,
 
emborok, hol talalom a muff ize akarom mondani MAF szenzort ? Cool
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1375 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 15:46:00 »

haj,
 
emborok, hol talalom a muff ize akarom mondani MAF szenzort ? Cool
 
bye
zacci
A legszűrőház után természetesen. Ha nincs ott, akkor nincs...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1376 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 15:53:00 »

En ott nem talaltam. Lehet tenyleg nincs ? De ha nincs, akko mee nincs nekem olyanom ?
Naplózva

blah blah blah
Joe
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22909


Vót...


WWW E-mail
« Új hozzászólás #1377 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 16:06:00 »

En ott nem talaltam. Lehet tenyleg nincs ? De ha nincs, akko mee nincs nekem olyanom ?
Mee nincs. Volt amikből kihagyták. Pl: Matyi TDDI-jéből, de asszem, hogy ő tetetett bele, illetve az Édesapám Kocusában sincs...
Naplózva

Tisztelettel!

Jelenleg:  '11 2,2 TDCi Galaxy ezüst, autom., panoráma, premium sound, alcantara...Smiley
              '07 1,8 TDCi Ford C-Max Ghia fekete, csodaszép.Smiley
              '99 MB A140 ASR, ABS, Airbag, félbőr, kihajtható ülésmagasító hátul.Smiley
A múlt...'99 2,8 VR6 Ford Galaxy majdnem FULL
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1378 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 17:04:00 »

Ez olyan, mintha gyari hibas lenne az osszes mondeo fekrendszere es csak azoknak cserelnek ki, akiknek van szervizkonyve. A tobbi meg dogoljon meg.
zacci,
 
ne problémázz ezen, minden autóhoz jár szervízkönyv, úgyhogy mindnek kell is, hogy legyen, mert 100%, hogy adtak hozzá.
A szervíznek meg azért kell, mert csak akkor él a garanca az autóra, ha rendszeresen hordva volt szervízbe, amit a könyv igazol.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1379 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 20:00:00 »

Scratch,
 
ok, no problemo Cool Elvegre nekem vanik szervizkonyv Cool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1380 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 20:00:00 »

Haj
 
joe,
 
Le vettem a motor muanyag fedelet, de sehol nem lelem azt a vacak muffot, akarom mondani maftot Cool De ha nincs, akkor miert kene nekem ? Miert jo, ha belerakatom ? Csak 1el tobb dolog, ami elromolhat.
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #1381 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 20:41:00 »

Scratch,
 
ok, no problemo Cool Elvegre nekem vanik szervizkonyv Cool
Hát akkor meg?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #1382 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:08:00 »

Jan67,
 
Ok,de az en verdam szervizkonyves megis rohad. Namost akkor mivan ? Megneztek, de nem csinaltak vele semmit ? Akkor minek nezik meg ? Nezegetni enis tudom...
Hali!
 
Hova viszed be, és mikor?
 
pablo
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1383 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:18:00 »

Pablo,
 
én is küzdőm a leállásos próblémával, ugyan olyan autóval. Egy hónapja voltam vele Solymáron, ahol a diag után új soft-ot kapott és azzal váltunk el, hogy ha még 2x leáll azt rögzíti a computer és menjek vissza. Azóta most csinálta a hétvégén először.
Együttérzésem, k...va xar érzés mikor menetközben leáll alattad. Igaz, nekem eddig kb 5-10 perc várakozás után mindig beindult és folytathattam az útam.
Üdv, Zürich
Hali!
 
Mennyibe kerül egy ilyen átnézetés??
 
pablo
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1384 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:20:00 »

Hi !
 
pablo,
 
jo lenne jovo heten valamikor... Esetleg a heten, de valceg csak csutortok kornyeken.
Megneztem es reggel 7.30-tol 16.00-ig van nyitva karosszerias muhely. Vaci uti AutoFort-hoz kene vinni. Neked mikor lenne jo ? En a melom miatt valceg kiveszek aznapra egy nap szabit. Igy nem kene koran kelnem Cool) Lustasag rulz !
 
bye
zacci
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1385 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:22:00 »

Ma voltam Konyves Kalman krt-i AutoFortnal, es meseltem nekik errol a hosszas inditozas problemarol. Azt mondta a faxi, hogy lehet sw-t kene frissiteni, mert az okozhat akar ilyen jellegu problemat. Naluk 6e egy software frissites. Szerintetek tenyleg okozhat ilyen inditasi problemat egy ilyen sw ?
 
Jo, persze, hogy okozhat, de mennyire valosszeru a dolog ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1386 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 21:28:00 »

Hi !
 
pablo,
 
jo lenne jovo heten valamikor... Esetleg a heten, de valceg csak csutortok kornyeken.
Megneztem es reggel 7.30-tol 16.00-ig van nyitva karosszerias muhely. Vaci uti AutoFort-hoz kene vinni. Neked mikor lenne jo ? En a melom miatt valceg kiveszek aznapra egy nap szabit. Igy nem kene koran kelnem Cool) Lustasag rulz !
 
bye
zacci
Üdv,
 
mit szólnál Solymárhoz? A többiek jókat mondtak róla...
 
pablo
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1387 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 23:35:00 »

Megvolt a szervíz. A túlfogyasztás, és füstölés oka állítólag az a cső volt, ami a turbóhoz megy. Teljesen szétérett volt, látszott is rajta, hogy teljesen rá van égve az olaj. Ezt kicserélték, plusz a gázolajszűrőt, pollenszűrőt, olajcsere, futómű - fék ellenörzés, stb...
És sajnos van egy komolyabb probléma, az anyósülés alatt sérült a kocsi alja, és az üzemanyagcső sérült, össze van nyomódva. Ez okozhatta a gyenge teljesítményt. Az egész csövet cserélni kell, ami 60K. Sad Igazából nem tudom, hogy mi történhetett. Terepre nem járok a kocsival, úgyhogy valószinű télen valami nagyobb jégborda okozhatta.
Zsoel, viszont a motor le lett mosva, már nem olyan poros! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1388 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 23:37:00 »

Megvolt a szervíz. A túlfogyasztás, és füstölés oka állítólag az a cső volt, ami a turbóhoz megy. Teljesen szétérett volt, látszott is rajta, hogy teljesen rá van égve az olaj. Ezt kicserélték, plusz a gázolajszűrőt, pollenszűrőt, olajcsere, futómű - fék ellenörzés, stb...
És sajnos van egy komolyabb probléma, az anyósülés alatt sérült a kocsi alja, és az üzemanyagcső sérült, össze van nyomódva. Ez okozhatta a gyenge teljesítményt. Az egész csövet cserélni kell, ami 60K. Sad Igazából nem tudom, hogy mi történhetett. Terepre nem járok a kocsival, úgyhogy valószinű télen valami nagyobb jégborda okozhatta.
Zsoel, viszont a motor le lett mosva, már nem olyan poros! Smiley
Ja, és fent van hátul is a Mondeo rendszámkeret! Smiley
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #1389 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 23:41:00 »

Haj
 
joe,
 
Le vettem a motor muanyag fedelet, de sehol nem lelem azt a vacak muffot, akarom mondani maftot Cool De ha nincs, akkor miert kene nekem ? Miert jo, ha belerakatom ? Csak 1el tobb dolog, ami elromolhat.
zacci,
 
ne a műanyagfedél alatt keresd! Feltettem egy videót a főoldalra, ott látod, hogy hol van.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #1390 Dátum: 2005.06.06 hétfő, 23:53:00 »

Zacci!
 
 
Próbálj meg valamit. Ne kezdj el indítózni, csak akkor, amikor már a légzsák kontroll lámpája is elalszik. Ha akkor normálisan indul, akkor elárulom mi a hibád Smiley addig nem:)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1391 Dátum: 2005.06.07 kedd, 09:08:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
Koszi, de ez a videjo mar megvolt nekem. Es ez az MKI MAF tisztitasat mutatja. Nekem meg az a bajom, hogy nem talalom a MAF szenzort Cool Ha megtalanam, kitisztitanam 5 perc alatt, de nincs meg Cool Lehet tenyleg nincs olyanom !?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1392 Dátum: 2005.06.07 kedd, 09:55:00 »

Ghianni,
 
nuh, meseld mi a lehetseges hibam ?
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1393 Dátum: 2005.06.07 kedd, 10:49:00 »

na kérem ma veszem át a "baby"-t:)))mar bejelentve a csili.vili mosoba:)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1394 Dátum: 2005.06.07 kedd, 11:17:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
Koszi, de ez a videjo mar megvolt nekem. Es ez az MKI MAF tisztitasat mutatja. Nekem meg az a bajom, hogy nem talalom a MAF szenzort Cool Ha megtalanam, kitisztitanam 5 perc alatt, de nincs meg Cool Lehet tenyleg nincs olyanom !?
Itt van egy ( Józsibarát fényképezte) : kép  ( a modemesek miatt inkább a linkjét adtam meg.)
Kösd össze egy képzeletbeli vonallal a szervóolajtartály sárga kupakját a kék matricával. A vonal felénél ott a MAF-szenzor. A nagy fekete doboz (légszűrőház) mellett, egy ki kütyü, amiből drótok jönnek ki. Valami ilyesmit keress!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1395 Dátum: 2005.06.07 kedd, 11:43:00 »

Hi !
 
Scratch,
 
Koszi, de ez a videjo mar megvolt nekem. Es ez az MKI MAF tisztitasat mutatja. Nekem meg az a bajom, hogy nem talalom a MAF szenzort Cool Ha megtalanam, kitisztitanam 5 perc alatt, de nincs meg Cool Lehet tenyleg nincs olyanom !?
Bocsi, most vettem észre hogy ez a MK3-as topik.
Itt egy TDCI (Scratch fotója) A motortakaró műanyag és légszűrőház között van, a olajtartály közvetlen szomszédságában. Három nagy műanyag doboz között egy kis kütyü. (Ha jól gondolom, mert nekem MK2-m van)
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #1396 Dátum: 2005.06.07 kedd, 11:51:00 »

Itt van egy ( Józsibarát fényképezte) : kép  ( a modemesek miatt inkább a linkjét adtam meg.)
Kösd össze egy képzeletbeli vonallal a szervóolajtartály sárga kupakját a kék matricával. A vonal felénél ott a MAF-szenzor. A nagy fekete doboz (légszűrőház) mellett, egy ki kütyü, amiből drótok jönnek ki. Valami ilyesmit keress!

Most bizonyosodott be, hogy tényleg nem hiába voltam a Talin!
Köszönöm!
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #1397 Dátum: 2005.06.07 kedd, 13:01:00 »

hi  
 
thx !
 
Tudom hogy nez ki a maf szenzor, de en nem talalom 8( A legszurohazbol jon egy cso osz annyi. Nincs rajta maf.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #1398 Dátum: 2005.06.07 kedd, 13:25:00 »

hi  
 
thx !
 
Tudom hogy nez ki a maf szenzor, de en nem talalom 8( A legszurohazbol jon egy cso osz annyi. Nincs rajta maf.
Hello Smiley
 
En sem talalok MAF szenzort az enyemen Cheesy Lehet lehagytak :DDD
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #1399 Dátum: 2005.06.07 kedd, 14:53:00 »

hi  
 
thx !
 
Tudom hogy nez ki a maf szenzor, de en nem talalom 8( A legszurohazbol jon egy cso osz annyi. Nincs rajta maf.
Zacci, esetleg ha felnyomsz pár fotót a motorról, mint korábban a járgányodról, többet segíthetünk!
 
bye
Naplózva
Oldalak: 1 ... 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.14 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.