Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.03 szerda, 14:13:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 [337] 338 339 340 341 342 343 344 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20631957 alkalommal)
0 Felhasználó és 58 vendég van a témában
domino
Vendég
« Új hozzászólás #16800 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 21:14:57 »

Infót kérnék valakitől aki benzines mondival jár kinek mennyi az olajfogyasztása. A cimbi azt mondta az övé 5000 km-en fél liter olajat bekajál. Ez normális Huh? Én ferde helyen lakom mindenhol valmere lejt a kocsi így el szoktam hanyagolni az olajszint ellenőrzést . Csak viszem szervízre azt kész. Szóval eszegeti Huh? mert akkor majd bevásárláskor ellenőrzön a TUSKO parkolóban.
Naplózva
FeGa
Vendég
« Új hozzászólás #16801 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 21:22:09 »

Infót kérnék valakitől aki benzines mondival jár kinek mennyi az olajfogyasztása. A cimbi azt mondta az övé 5000 km-en fél liter olajat bekajál. Ez normális Huh? Én ferde helyen lakom mindenhol valmere lejt a kocsi így el szoktam hanyagolni az olajszint ellenőrzést . Csak viszem szervízre azt kész. Szóval eszegeti Huh? mert akkor majd bevásárláskor ellenőrzön a TUSKO parkolóban.
~10.000 Km / ~0,5 liter
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16802 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 22:57:12 »

Infót kérnék valakitől aki benzines mondival jár kinek mennyi az olajfogyasztása. A cimbi azt mondta az övé 5000 km-en fél liter olajat bekajál. Ez normális Huh? Én ferde helyen lakom mindenhol valmere lejt a kocsi így el szoktam hanyagolni az olajszint ellenőrzést . Csak viszem szervízre azt kész. Szóval eszegeti Huh? mert akkor majd bevásárláskor ellenőrzön a TUSKO parkolóban.

Nekem nem eszi, legalábbis nem észrevehetően, soha nem kellett utánatölteni még.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16803 Dátum: 2009.01.04 vasárnap, 23:00:52 »

Úgy mondják, ha a csereperiódus alatt a max-ról nem megy a min alá, akkor OK az olajfogyás.
Tehát a 10-15-20e km/0,5-1 liter.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16804 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 13:04:41 »

Infót kérnék valakitől aki benzines mondival jár kinek mennyi az olajfogyasztása. A cimbi azt mondta az övé 5000 km-en fél liter olajat bekajál. Ez normális Huh? Én ferde helyen lakom mindenhol valmere lejt a kocsi így el szoktam hanyagolni az olajszint ellenőrzést . Csak viszem szervízre azt kész. Szóval eszegeti Huh? mert akkor majd bevásárláskor ellenőrzön a TUSKO parkolóban.

Eszegetheti. Foleg ha meghajtjak picit. De idovel, vagyis km-ek mulva egyre inkabb eszegetni fogja. Raszokik mint maci a malnara  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16805 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:16:20 »

Infót kérnék valakitől aki benzines mondival jár kinek mennyi az olajfogyasztása. A cimbi azt mondta az övé 5000 km-en fél liter olajat bekajál. Ez normális Huh? Én ferde helyen lakom mindenhol valmere lejt a kocsi így el szoktam hanyagolni az olajszint ellenőrzést . Csak viszem szervízre azt kész. Szóval eszegeti Huh? mert akkor majd bevásárláskor ellenőrzön a TUSKO parkolóban.
Jártam vele. Ha nagyon füstöl, eheti a motor is, de ne vegyél rá mérget, azt egy zöldkártyás megmondja két perc alatt, h motor vagy sem. Nekem a főtengely szimmering eresztette (skorpiónak is, ő MKII) eleinte keveset, fél év után durván (1l/500km)
Alkatrészügyileg nem drága, munkadíj a több, nézesd meg, egy hosszabb vezetés után olajfolt látszik a felemelt autó elejénél (vagy aknából) Nézze meg cimbi Wink
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
fusim
Vendég
« Új hozzászólás #16806 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:17:40 »

Eszegetheti. Foleg ha meghajtjak picit. De idovel, vagyis km-ek mulva egyre inkabb eszegetni fogja. Raszokik mint maci a malnara  vigyor3

Nekem 310ezer fölött sem eszi Wink szóval karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16807 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:21:55 »

Nekem 310ezer fölött sem eszi Wink szóval karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás
taps eljen
Mi lett a karácsonyi tdci vel?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16808 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:26:41 »

Nekem 310ezer fölött sem eszi Wink szóval karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás karbantartás

A tied meg otobol van, de ezt mar mondtam parszor  Wink vigyor3
Naplózva

blah blah blah
Murmucka
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5488


E!

h.zsolt@freemail.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16809 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:27:39 »

A tied meg otobol van, de ezt mar mondtam parszor  Wink vigyor3
Pontosabban 2 autóból. Úgy nem nehéz, ha a fiókban ott a donor
Naplózva

Anything worth shooting is worth shooting twice. Ammo is cheap. Life is expensive.
Fiat Bravo 1.4 T-Jet >>http://www.murmucka.hu/bravo.jpg<<
baloght
Vendég
« Új hozzászólás #16810 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 15:29:21 »

Pontosabban 2 autóból. Úgy nem nehéz, ha a fiókban ott a donor

 eljen worship
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16811 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 17:09:44 »

Pontosabban 2 autóból. Úgy nem nehéz, ha a fiókban ott a donor

Átszerelte a másikból az olajlehúzót?  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16812 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 18:11:36 »

   Sziasztok!

MK III-as Mondeóhoz keresnék fűthető első szélvédőt tegnap sajna végig repedt.
Nincs valami tippetek ahol emberi áron lehet beszerezni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16813 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 18:25:30 »

   Sziasztok!

MK III-as Mondeóhoz keresnék fűthető első szélvédőt tegnap sajna végig repedt.
Nincs valami tippetek ahol emberi áron lehet beszerezni?


Wyctor? Gugli?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
hayabusa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52



« Új hozzászólás #16814 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:06:34 »

   Sziasztok!

MK III-as Mondeóhoz keresnék fűthető első szélvédőt tegnap sajna végig repedt.
Nincs valami tippetek ahol emberi áron lehet beszerezni?




Helló! 

2008. márciusában vettem MKIII, zöld, alvázablakos, fűthető első szélvédőt... 54.000.- ft. (Új, 1éves garival)
A Budafoki út, és hengermalom út kereszteződésében (naggyjából) a volt westel székház, és a Mc donalds között egy udvarban, a nevükre sajna nem emlékszem... Valamilyen szélvédő centrum...
De itt a tel. száma a górénak...    (061 2032180)
Nem biztos hogy ez a legtutibb, árban, de már nem volt időm tovább keresni...
Sok sikert az elképzeléseidhez...    Üdv: Roby. wave

Naplózva

2001.05. MKIII TDDI kombi
ferec
Vendég
« Új hozzászólás #16815 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 20:21:40 »

   Sziasztok!

MK III-as Mondeóhoz keresnék fűthető első szélvédőt tegnap sajna végig repedt.
Nincs valami tippetek ahol emberi áron lehet beszerezni?


Ha nem ragaszkodsz hozzá, hogy új legyen és garis, akkor Albertirsán a bontóban 25eFt-ért adják. Érdemes szétnézni van sok jó cuccuk és jó árakon adják. Ha kell valakinek tel.számot pü-ben tudok adni.
Naplózva
sopa007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57

sopa007@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16816 Dátum: 2009.01.05 hétfő, 21:18:07 »

Köszönöm a szélvédős tippeket!
Naplózva
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #16817 Dátum: 2009.01.06 kedd, 10:48:40 »

Vaj színű belsejű MKIII-at vettem (nem bőr, hanem tudjátok, melyik..), mert elvarázsolt. Viszont kisgyermekem van, aki előrevetít bizonyos szennyeződéseket. Cipőnyomok, sár, csoki.. Persze próbálom majd kordában tartani a szennyezési törekvéseit, de teljes sikerrel nem járhatok.
Van valakinek ezzel a fajta kárpittal személyes tapasztalata?
Hogy/mivel lehet ill. tilos tisztítani ilyen esetekben?

Köszi!
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #16818 Dátum: 2009.01.06 kedd, 11:17:26 »

Vaj színű belsejű MKIII-at vettem (nem bőr, hanem tudjátok, melyik..), mert elvarázsolt. Viszont kisgyermekem van, aki előrevetít bizonyos szennyeződéseket. Cipőnyomok, sár, csoki.. Persze próbálom majd kordában tartani a szennyezési törekvéseit, de teljes sikerrel nem járhatok.
Van valakinek ezzel a fajta kárpittal személyes tapasztalata?
Hogy/mivel lehet ill. tilos tisztítani ilyen esetekben?

Köszi!

Pádár Zolit kérdezd erről. ő nagyon jól kipucolta az övét, pedig azon aztán volt minden amikor megvette. de gondolom vannak foltok amikre esély sincs a szín miatt. én kizárólag ezért nem vennék bézsbelsőst szomoru1
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16819 Dátum: 2009.01.06 kedd, 11:26:41 »

Vaj színű belsejű MKIII-at vettem (nem bőr, hanem tudjátok, melyik..), mert elvarázsolt. Viszont kisgyermekem van, aki előrevetít bizonyos szennyeződéseket. Cipőnyomok, sár, csoki.. Persze próbálom majd kordában tartani a szennyezési törekvéseit, de teljes sikerrel nem járhatok.
Van valakinek ezzel a fajta kárpittal személyes tapasztalata?
Hogy/mivel lehet ill. tilos tisztítani ilyen esetekben?

Köszi!

Vidd el egy sima kozmetikába. A tea, sár, csoki simán kivehető. De a gőzölős móka sok mindent megold.
Én egy pokrócot tettem alájuk.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16820 Dátum: 2009.01.06 kedd, 11:29:51 »

Vaj színű belsejű MKIII-at vettem (nem bőr, hanem tudjátok, melyik..), mert elvarázsolt. Viszont kisgyermekem van, aki előrevetít bizonyos szennyeződéseket. Cipőnyomok, sár, csoki.. Persze próbálom majd kordában tartani a szennyezési törekvéseit, de teljes sikerrel nem járhatok.
Van valakinek ezzel a fajta kárpittal személyes tapasztalata?
Hogy/mivel lehet ill. tilos tisztítani ilyen esetekben?

Köszi!

Te figy, nincs kedved belsot cserezni 1az 1ben ? Nekem fekete belsom van, de igazabol szeretnek valami vilagosat. Igaz, hogy szivas a tisztantartasa, de ha nem akarsz ilyenekkel kinlodni, akkor en szivesen cserelnek veled.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16821 Dátum: 2009.01.06 kedd, 14:39:14 »

Vajon befer a 195mm magas akksi a gyari 175mm-es helyere ?  fejvakaras
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16822 Dátum: 2009.01.06 kedd, 14:50:35 »

Vajon befer a 195mm magas akksi a gyari 175mm-es helyere ?  fejvakaras

Tegyél az aksira egy 2 cm vastag könyvet, és csukd le a motorháztetőt.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16823 Dátum: 2009.01.06 kedd, 14:58:33 »

Tegyél az aksira egy 2 cm vastag könyvet, és csukd le a motorháztetőt.

Kozben lemericskeltem es sajna nem jau  szomoru1 Van ugye a kupakja az aksi tarto dobozkanak. Nah azt mar nem tudnam ra rakni. Es ahhoz van fogatva az erosito biztositek haza. szal nem szeretnem kupak nelkul hagyni az akksit. Inkabb nezek masikat...
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16824 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:31:38 »

Kozben lemericskeltem es sajna nem jau  szomoru1 Van ugye a kupakja az aksi tarto dobozkanak. Nah azt mar nem tudnam ra rakni. Es ahhoz van fogatva az erosito biztositek haza. szal nem szeretnem kupak nelkul hagyni az akksit. Inkabb nezek masikat...

Van az a gyári beszállító, a fekete, de nem ugrik be a neve. A fusimnak van rá egy környezetbarát (jóárasított) megoldása.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #16825 Dátum: 2009.01.06 kedd, 15:46:08 »

Vajon befer a 195mm magas akksi a gyari 175mm-es helyere ?  fejvakaras
A focusban ráment a burkolat. Igaz elsőre nehezen, de csak pár mm híja volt, hogy beakadjon a fül.
Ott is ugyanezek a méretek.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16826 Dátum: 2009.01.06 kedd, 19:16:50 »

Eredetileg Exim-et akartam, de sajna eppen nem volt a gepembe valo es helyette Bosch-t vagy valami csumpi magyart tudtak ajanlani. Mivel a regi 50A-es Vartam mar elegge halodott, igy begurultam a Norautohoz, es vettem egy 70A-es monstrumot. Ennek a magassaga 175, de hosszabb, ami viszont nem volt problema, mert eppen befert. Egyebkent ez a Norautos akksi is 1 az 1ben Varta. Ugyan az a dobozka, ugyan azok jellegzetessegek, matricazas forma, csak eppen at van matricazva Norauto-ra es adnak ra 3ev garit. A regi Vartat beszamitottak, igy kb. 20k-bol megoldottam a problemat. Most toltom...Es hal istennek van hatso csomi zaram, aminek most orultem, mert miutan kivettem az akksit, utana jutott eszembe, hogy a taskam a csomiban maradt. Sebaj,kulcs be, elfordit, kinyit, orul  taps
Remelem ez a Norautos Varta jol fog szolgalni. Vegulis 3 ev gari, es a regi vartammal sem volt kulonosebb gond. Mikor anno megvettem a gepet mar benne volt a varta, es most kezdett bedogleni...ez volt 4 eve. Viszont ez igy tok franko, hogy a gyari 50A helyett most 70A vanik. Jol jon a hifihez  finom
Ha meg bexarik, mert szfh, akko bemegyek a norautohoz, es a fejukre huzom  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.06 kedd, 19:18:22 írta zacci » Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16827 Dátum: 2009.01.06 kedd, 19:20:46 »

A focusban ráment a burkolat. Igaz elsőre nehezen, de csak pár mm híja volt, hogy beakadjon a fül.
Ott is ugyanezek a méretek.

Hat en megmericskeltem, es sok volt mar az a 1.5cm. Mert az akksit ugye fogja egy fem pant ami szinten vagy 1.5cm magas. Igy mar nem fert volna be. A kupak meg kell, emrt ahhoz van erositve az erosito biztije. Nem akartam kulon e miatt barkacsolni.
Naplózva

blah blah blah
sanyi_bp
Vendég
« Új hozzászólás #16828 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:29:01 »

Köszi a kárpitos hozzászólásokat.

zacci: Nagyot nyomott a lattban ez a belső, hogy ezt az autót választottam. Nem cserélek Wink
Naplózva
nc
Vendég
« Új hozzászólás #16829 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:35:15 »

Eredetileg Exim-et akartam, de sajna eppen nem volt a gepembe valo es helyette Bosch-t vagy valami csumpi magyart tudtak ajanlani. Mivel a regi 50A-es Vartam mar elegge halodott, igy begurultam a Norautohoz, es vettem egy 70A-es monstrumot. Ennek a magassaga 175, de hosszabb, ami viszont nem volt problema, mert eppen befert. Egyebkent ez a Norautos akksi is 1 az 1ben Varta. Ugyan az a dobozka, ugyan azok jellegzetessegek, matricazas forma, csak eppen at van matricazva Norauto-ra es adnak ra 3ev garit. A regi Vartat beszamitottak, igy kb. 20k-bol megoldottam a problemat. Most toltom...Es hal istennek van hatso csomi zaram, aminek most orultem, mert miutan kivettem az akksit, utana jutott eszembe, hogy a taskam a csomiban maradt. Sebaj,kulcs be, elfordit, kinyit, orul  taps
Remelem ez a Norautos Varta jol fog szolgalni. Vegulis 3 ev gari, es a regi vartammal sem volt kulonosebb gond. Mikor anno megvettem a gepet mar benne volt a varta, es most kezdett bedogleni...ez volt 4 eve. Viszont ez igy tok franko, hogy a gyari 50A helyett most 70A vanik. Jol jon a hifihez  finom
Ha meg bexarik, mert szfh, akko bemegyek a norautohoz, es a fejukre huzom  vigyor3

Sztem AGM-el vagy Exide Extrem-el jobban jartal volna mester. Vagy van meg a meregdraga Stinger.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16830 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:57:48 »

Nem kötelességük mert miért lenne?
ha vezetett szervizkönyves (mint az enyém pl) és jelentkezik a hiba és jelzem akkor megcsinálják, de ha oda fáradsz egy szétrohadt autóval akkor elküldenek a f*szba(jogosan) mert vidd oda ahol szervizelték és átnézték az autót csinálják meg ők, ha meg nem volt vezetve/átnézve/szervizelve az autó kétes az eredete megintcsak elküldenek melegebb éghajlatra......
Nos ez egyaltalan nem igy mukodik. Persze magyarorszagon elunk, de ez az eljaras, amit irsz ecceruen hibas.
Ha vezetett a szervizkonyv, ergo hivatalos fjord markaszervizbe hordtad a geped, akkor egyaltalan nem lenne semmi kozod ahhoz, hogy Te nezegesd hol rohad a mondeod. Es teljesseggel irrevelans, hogy mellik markaszervizbe gurulsz be a garancialis bajoddal, mert minden markaszerviznek kotelessege a garis mokat orvosolni, hisz ettol markaszerviz. Ez koteleseggel jar, nem csak azzal, hogy kiteszel ap oölcra 2db ford markaju karorat es akkor mar Te vagy a hivatalos ford markaszerviz. Kicsit el vagy tevedve  :vigyor3:A szerviznek kotelessege atnezni es javitani a garancialis problemakat. Persze ezt soxor elsumakoljak...Az egy dolog, hogy magyarorszagon neked kell szolni azert, hogy a garancialis problemakat megoldjak garancialis kereteken belul. De ez mar onmagaban felhaborito foelg egy sok millas autonal...meg ugy egyebkent...elvekrol van szo. Ha elvarjak, hogy szagszervizbe hordjam a masinat, akkor elvarom, hogy a szervizesek vegezzek a dolgukat. Mar onmagaban a szervizkonyv pecset feloldoz mindenfele egyeni felelosseg alol, hisz a szerviz pecsetel, amivel elismerte, hogy elvegezte az eloirt viszgalatokat. Az meg nem teljesne korrekt, hogy ezek utan meg pecsetelt szervizkonyvhoz kotik a rohadas garit. Annak a szervizesnek le tudnam hu..zni a labat aki ezt merne a szemembe mondani. Teged meg azert kuldenek el a faxba, mert hagyod magad  vigyor3 Minden hivatalos fjord szerviz kotelessege orvosolni a garancialis panaszokat, es ez alol a felelosseg alol nem bujhatnak ki olyan kifogasokkal, hogy hat kerem atrohadt az ajto, es vigyem abba a szervizbe, ahol eddig szervizeltettem a gepet. A qrva anyjukat neki, hogy elsumakoljak a rohadast, majd meg ok ugralnak, hogy atrohadt ajtot nem javitanak. Ha ezt beveszed, akkor eleg nagy madarnak neznek !
Persze magyarorszagon elunk, es a szervizek beprobalkoznak. Nah ilyenkor fel kell hivni szepen a fjord hungariat, elpanaszolni a dolgot, majd szepen at kell adni a szerviznek a telefont es oldjak meg a garancialis problemat. Ez az o saruk, nem a tied. Persze nagy a pofajuk a szervizeknek. Nalam pl. kitalaltak, hogy az en verdamra nincs is 12ev rohadas gari. Nos, miutan belerohogtem a kepukbe es elejtettek par telefont, sunnyogva beismertek, hogy jeee tenyleg 12ev a gari. Ha mondom ezt eddig is tudtam, miert nem kerdeztek ?  nyes levele Jah, hogy En csak egy felhasznalo vagyok, Ok meg a mindent tudo szerviz !? LOL  nyes
Válasz
Az meg hogy ki mit hisz egy dolog, én a tényeket közöltem, friss valós infók alapján, és ezért viszem el a kocsit miekőbb énis hogy csinálják meg....
Ha bepaliztak, madarnak neztek, akkor azt fogod hinni, hogy ez igy mukodik. Ez teny. De nem igy mukodik...Igazabol fogalmad nincs , hogy ez valojaban hogy mukodik. En anno felhivtam a Fjord hungariat es kertem egy hivatalos allasfoglalast az ilyen jellegu garancialis kerdesekben.
Válasz
Amugy azthiszem 2 évente van karosszéria vizsgálat ford-nál és azalatt azért kijön a bibi....
En 4 evesen vettem a verdat, es mar javaban rohadtak az ajtok. Vezetett szervizkonyv, es megis rohadtak. Soha nem nyultak hozza. En javitattam meg gariban, majd 1 evre ra ismet, mert ujra elo jott a rohadas. Es mivel ez egy nem orvosolhato garancialis problema, a kov ilyen esetben kerni fogom az ajtok cserejet, hivatkozva arra a tenyre, hogy a fjord mondeo gepjarmuvem garancialis problemajat nem sikerult tartosan orvosolni. A levelbol egy peldany azonnal mehet is a fogyasztovedelemnek, ha van ra lehetoseg az osszes par betus szerv emlegetese utan. Pszaf meg minden hasonlo...
Válasz
amugy ez majdnem minden márkánál igy van nem csak Ford-nál szerintem...

Micsoda ? Az, hogy rohadnak az ajtok ? Nah erre kamillas teanal erosebb merget ne vegyel  vigyor3 Vagy hogy ellenorzik a kasztnit a szervizek ? Haaat elvileg kene nekik. De lasd. fjord szervizek...Tegye fel a kezet az a user, akinek a szerviz onkent es dalolva szolt, hogy az On autojan rohadnak az ajtok, es ezt termeszetesen gariban orvosoljak, csak azert szoltak, hogy tudjon rola a kedves vasarlo es hogy e miatt picit tovabb marad szervizben a verda. Gyanitom, hogy ilyen meg nem tortent. Fil de diferensz kezit csokolom  gun
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16831 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:59:21 »

Köszi a kárpitos hozzászólásokat.

zacci: Nagyot nyomott a lattban ez a belső, hogy ezt az autót választottam. Nem cserélek Wink

 duhos2 Wink worship
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16832 Dátum: 2009.01.06 kedd, 20:59:44 »

Sztem AGM-el vagy Exide Extrem-el jobban jartal volna mester. Vagy van meg a meregdraga Stinger.

azokra mennyi a gari ?
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16833 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:11:44 »

Sztem AGM-el vagy Exide Extrem-el jobban jartal volna mester. Vagy van meg a meregdraga Stinger.

ahh, igazabul az Exide (elozo hozzaszolasomban Exim-et irtam veletlenul) a max. amit egy MKIII-as mondejo megerdemel. Ennel jobb minoseget ecceruen kar belerakni ebbe az otoba. Kicsit remenykedtem, hogy a faradt akksi miatt vibralnak a fenyeim alapjaraton, de nem. Ugy tunik semmi koze nem volt az akksinak ehhez. Most akkor minek toljaka  gepbe egy mereg draga Stingert ? Hogy aztan ugyan ugy vibraljanak a fenyek ? Felesleges...Ez a Norauto ugy tunik Varta es a Varta meg sem egy alap gagyi marka. Mondjuk egy kozepkategoria. Mondjuk jobbnak tartom, mint a Bosch-t. Bosch akksikrol sok rosszat hallottam...bar lehet fele sem igaz, de az sem lehet valami nagy durranas. Okositott arban 15k-ert megkaphattam volna. A gyarinal meg mindenkeppen jobb. A gyari Motorcraft akksi egy kutya kozonseges utantoltogetos akksi. Egy alap valami. PErsze 3-4 evet kibir, de annyit a Norautonak is birnia kell, kulonben nagyon sajnalatos modon garanciaban ki kell cserelniuk egy vadi ujra  eplus2
Naplózva

blah blah blah
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16834 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:22:26 »

Nos ez egyaltalan nem igy mukodik. Persze magyarorszagon elunk, de ez az eljaras, amit irsz ecceruen hibas.
Ha vezetett a szervizkonyv, ergo hivatalos Ford markaszervizbe hordtad a geped, akkor egyaltalan nem lenne semmi kozod ahhoz, hogy Te nezegesd hol rohad a mondeod. Es teljesseggel irrevelans, hogy mellik markaszervizbe gurulsz be a garancialis bajoddal, mert minden markaszerviznek kotelessege a garis mokat orvosolni, hisz ettol markaszerviz. Ez koteleseggel jar, nem csak azzal, hogy kiteszel ap oölcra 2db ford markaju karorat es akkor mar Te

Ja hogy te beszéltél a FORD Hungáriával!!!!  Én kérek elnézést  falbav

Ha nekem irtad azt a rengeteg dolgot, megtisztetlő de tényleg....csak fölösleges volt.....amugy a fele nemis arról szól amiről én irtam....
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16835 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:25:58 »

ahh, igazabul az Exide (elozo hozzaszolasomban Exim-et irtam veletlenul) a max. amit egy MKIII-as mondejo megerdemel. Ennel jobb minoseget ecceruen kar belerakni ebbe az otoba. Kicsit remenykedtem, hogy a faradt akksi miatt vibralnak a fenyeim alapjaraton, de nem. Ugy tunik semmi koze nem volt az akksinak ehhez. Most akkor minek toljaka  gepbe egy mereg draga Stingert ? Hogy aztan ugyan ugy vibraljanak a fenyek ? Felesleges...Ez a Norauto ugy tunik Varta es a Varta meg sem egy alap gagyi marka. Mondjuk egy kozepkategoria. Mondjuk jobbnak tartom, mint a Bosch-t. Bosch akksikrol sok rosszat hallottam...bar lehet fele sem igaz, de az sem lehet valami nagy durranas. Okositott arban 15k-ert megkaphattam volna. A gyarinal meg mindenkeppen jobb. A gyari Motorcraft akksi egy kutya kozonseges utantoltogetos akksi. Egy alap valami. PErsze 3-4 evet kibir, de annyit a Norautonak is birnia kell, kulonben nagyon sajnalatos modon garanciaban ki kell cserelniuk egy vadi ujra  eplus2
Meg kéne javítani azt az átkozott generátort kéremszépen!700ft anyagköltség. Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16836 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:26:43 »

Ja hogy te beszéltél a FORD Hungáriával!!!!  Én kérek elnézést  falbav

Ha nekem irtad azt a rengeteg dolgot, megtisztetlő de tényleg....csak fölösleges volt.....amugy a fele nemis arról szól amiről én irtam....

dede...a szervizekrol meg a hozzaallasukrol...es nyugodtan (jogosan)verd az asztalt barmellik hivatalos fjord szervizben, hogy csinaljak meg az ajtokat !  wave
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16837 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:27:14 »

Meg kéne javítani azt az átkozott generátort kéremszépen!700ft anyagköltség. Cheesy

??
Nekem vik azt mondta ez ilyen. Cserelhetek akksit, es talan megjavul, talan nem. Ha nem akkor generator csere, es akkor talan...O sem tudta pontosan mi okozza a tunetet. Az o kokuszan is villodzott az osszes feny. Aszondta ez ilyen.
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16838 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:28:19 »

??
Behúzok melóba 0 óra körül jelentkezem....... wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16839 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:50:35 »

Nalam pl. kitalaltak, hogy az en verdamra nincs is 12ev rohadas gari.

Átrozsdásodásra szól a gari. Tehát, ha átlyukadt a fém. Amíg csak hólyagosodik a festék, nem kötelesek javítani.


Áthoztam ide a témát.
« Utoljára szerkesztve: 2009.01.06 kedd, 21:55:39 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16840 Dátum: 2009.01.06 kedd, 21:57:33 »

??
Nekem vik azt mondta ez ilyen. Cserelhetek akksit, es talan megjavul, talan nem. Ha nem akkor generator csere, es akkor talan...O sem tudta pontosan mi okozza a tunetet. Az o kokuszan is villodzott az osszes feny. Aszondta ez ilyen.

Szerintem ezért, a villódzó fények miatt kár cserélni. Az Alf azt mondja, valószínűleg a szénkefék nem érnek be rendesen a generátorban. Azokat cserélné, 700 forintért.
De nyilván, hogy generátor, mert ha áll a motor, akkor nem villódzik.
Ha nem a szénkefék, akkor meg feszültségszabályzó.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16841 Dátum: 2009.01.06 kedd, 22:22:13 »

Szerintem ezért, a villódzó fények miatt kár cserélni. Az Alf azt mondja, valószínűleg a szénkefék nem érnek be rendesen a generátorban. Azokat cserélné, 700 forintért.
De nyilván, hogy generátor, mert ha áll a motor, akkor nem villódzik.
Ha nem a szénkefék, akkor meg feszültségszabályzó.

Nekem az új generátorral is villogott a TDDi.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16842 Dátum: 2009.01.06 kedd, 22:40:49 »

Nekem az új generátorral is villogott a TDDi.
Nálad szerintem ez a motor miatt lehetett....az a fránya TDDi. hehe hehe
 worship Bocs de ezt nem lehetett kihagyni. hehe worship
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16843 Dátum: 2009.01.06 kedd, 22:44:18 »

Nekem az új generátorral is villogott a TDDi.

Két lehetőség van: vagy rendes feszültséget állít elő, vagy nem.
Az enyém nem villódzik.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16844 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:21:31 »

??
Nekem vik azt mondta ez ilyen. Cserelhetek akksit, es talan megjavul, talan nem. Ha nem akkor generator csere, es akkor talan...O sem tudta pontosan mi okozza a tunetet. Az o kokuszan is villodzott az osszes feny. Aszondta ez ilyen.
angel  eljen
Hát igen.A szén(bronz!)kefék elkopnak néhány mm-t a fesszabályzón,és a rugó ami hátulról nyomja, veszít az erejéből.Ergo tökéletlen érintkezés miatt villognak a fényeid.Ezek a kefék viszik a forgórészre a gerjesztőfeszültséget,ha itt nincs meg a kefék tökéletes rátartóereje,feszültségesés keletkezik,és akkor a feszszab. folyamatosan próbálna kompenzálni.Ettől van a stroboszkóp hatás.
Nekem pl meg voltak kopva kb 4mm-t a kefék,és ráadásul telerakódott kosszal a kefetartó.Ezért csekély mértékben szorultak a csúszógyűrűre a kefék.
Felkerestem telón a gyöngyösi Visteon márkaképviseletet,hogy küldjenek nekem 1pár bronzkefét,mire azt mondták,hogy usgyi a boltba,és vegyek méretben egyező keféket Bosch fesszabályzóhoz.700ft volt.teljesen passzolt.Kicseréltem,azóta nincs diszkófény.Persze lehet komplett fesszabályzót is cserézni,az 10-20e is lehet.Egyébként egy idő után,meg el is mehet a töltőfesz vagy alacsony lesz,és egyik reggel megmajd jól nem indul a vas.
A meló a generátor le és feszerelésével van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48473



« Új hozzászólás #16845 Dátum: 2009.01.06 kedd, 23:24:51 »

Nekem az új generátorral is villogott a TDDi.
Új-felújított.......biztos új volt......? Roll Eyes
Láttam én már karón varjút!  nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #16846 Dátum: 2009.01.07 szerda, 06:38:29 »

Új-felújított.......biztos új volt......? Roll Eyes
Láttam én már karón varjút!  nyes

Új
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
gostrada
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1472

Tddi trendi traktor


E-mail
« Új hozzászólás #16847 Dátum: 2009.01.07 szerda, 07:13:44 »

angel  eljen
Hát igen.A szén(bronz!)kefék elkopnak néhány mm-t a fesszabályzón,és a rugó ami hátulról nyomja, veszít az erejéből.Ergo tökéletlen érintkezés miatt villognak a fényeid.Ezek a kefék viszik a forgórészre a gerjesztőfeszültséget,ha itt nincs meg a kefék tökéletes rátartóereje,feszültségesés keletkezik,és akkor a feszszab. folyamatosan próbálna kompenzálni.Ettől van a stroboszkóp hatás.
Nekem pl meg voltak kopva kb 4mm-t a kefék,és ráadásul telerakódott kosszal a kefetartó.Ezért csekély mértékben szorultak a csúszógyűrűre a kefék.
Felkerestem telón a gyöngyösi Visteon márkaképviseletet,hogy küldjenek nekem 1pár bronzkefét,mire azt mondták,hogy usgyi a boltba,és vegyek méretben egyező keféket Bosch fesszabályzóhoz.700ft volt.teljesen passzolt.Kicseréltem,azóta nincs diszkófény.Persze lehet komplett fesszabályzót is cserézni,az 10-20e is lehet.Egyébként egy idő után,meg el is mehet a töltőfesz vagy alacsony lesz,és egyik reggel megmajd jól nem indul a vas.
A meló a generátor le és feszerelésével van.
Le kell hozzá szerelni a generátort?Akkor ez nem olyan mint a cmp,hogy a leáló sávban kicserélem! szomoru1
Naplózva

Túl a millió kilométeren....1997Td,2002Tdci,2002Tddi Feel the difference
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16848 Dátum: 2009.01.07 szerda, 09:00:24 »

Átrozsdásodásra szól a gari. Tehát, ha átlyukadt a fém. Amíg csak hólyagosodik a festék, nem kötelesek javítani.

Áthoztam ide a témát.
Ez nem igy van. Nekem es sok mindenki masnak is megcsinaltak a rohadast gariban, mondjuk azt szo nelkul.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16849 Dátum: 2009.01.07 szerda, 09:01:28 »

Szerintem ezért, a villódzó fények miatt kár cserélni. Az Alf azt mondja, valószínűleg a szénkefék nem érnek be rendesen a generátorban. Azokat cserélné, 700 forintért.
De nyilván, hogy generátor, mert ha áll a motor, akkor nem villódzik.
Ha nem a szénkefék, akkor meg feszültségszabályzó.

Nem ezert csereltem akksit, de valahol remenykedtem benne, hogy ez a villogas dolog is megjavul.
Naplózva

blah blah blah
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 [337] 338 339 340 341 342 343 344 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.