Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.07.04 csütörtök, 23:53:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 782 783 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 20653452 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #38750 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:54:33 »

A párásodást meg lehet javítani.
Nem szeretnék foglalkozni vele, nem lesz már jó sosem!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38751 Dátum: 2012.08.01 szerda, 21:57:21 »

Nem szeretnék foglalkozni vele, nem lesz már jó sosem!

Többen szétszedték és összerakták már. Az akváriumnál is megoldják, hogy ne jöjjön ki a víz... pedig ott nyomás van. Meg halak...
Szóval, tutin meg lehet csinálni. Nagyon jó szigetelőanyagokat kapni mostanában.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38752 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:45:25 »

Nem szeretnék foglalkozni vele, nem lesz már jó sosem!

A legegyszerűbb, ha a legalsó pontjára fúrsz egy pici lyukat,ott tud szellőzni és ki tud folyni az esetleges kevés víz, páracsepp, és nem fog bepárásodni.
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38753 Dátum: 2012.08.01 szerda, 22:53:52 »

A legegyszerűbb, ha a legalsó pontjára fúrsz egy pici lyukat,ott tud szellőzni és ki tud folyni az esetleges kevés víz, páracsepp, és nem fog bepárásodni.

Hát... ebben én nem vagyok biztos. A pára nem folyik ki, hanem lecsapódik. Belül...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38754 Dátum: 2012.08.01 szerda, 23:13:21 »

Hát... ebben én nem vagyok biztos. A pára nem folyik ki, hanem lecsapódik. Belül...

Pont azért párásodik be, mert nem tud rendesen kiszellőzni. Vhol befolyik a víz a lámpjába, mivel nem tud távozni, bepárásodik.
A pára tényleg nem folyik ki, nem is ezt írtam. A páracsepp viszont igen.
Nekem off autóban megoldotta a helyzetet. ez a leg1xűbb megoldás, vagy szétszedi, kitisztítja, és egy jó tömítőanyaggal összeragassza. Persze ha vhol a búra repedt meg, akkor az előbbi művelet tök felesleges...
Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #38755 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 10:52:46 »

minden lampanak van egy szelloztetoje, azt kell eloszor kipucolni es helyes pozicioba visszarakni. Angolul breather vagyis lélegző
Egy fekete gumi-pipat keressetek valahol hatul a lampan. kezzel le lehet szedni.

A lampara kar lukat furni, ha nem repedt valaol, akkor eleg egy vekony szilo csik korbe a bura mellett es nix tobbe parasodas. A betegsegre hajlamos resz az elvekonyodo csucske, ott szokott engedni a gyari ragacs es ott maszik be a viz/kosz.

AndyA: erdekelne az a kulcsos felfogatas amennyiben a rogzito ful mar nincs...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #38756 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:00:13 »

AndyA: erdekelne az a kulcsos felfogatas amennyiben a rogzito ful mar nincs...

Ha a külső fülek töröttek, akkor keszeded egy 8-as kulccsal azt a vasat, amiben a két fülnek való lyuk van, és a fülnek való lyukakon keresztül egy-egy jókora fakötésű alátéttel és két lemezcsavarral felcsavarozod a fényszóró hátuljára. Utána simán a saját csavarjával visszarakod és kész. A belső fülre nincs ilyen megoldásom. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38757 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:12:46 »

hiho! gyors segítségre lenne szükségem ha valaki le tudná mérni az ablaktörlő lapátokat azt nagyon meg tudnám köszönni. Mind a 3 méretére szükségem lenne(mármint mind a 3 lapát hosszára nyes nem szélesség magasság hosszúság taps)
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #38758 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:15:18 »

hiho! gyors segítségre lenne szükségem ha valaki le tudná mérni az ablaktörlő lapátokat azt nagyon meg tudnám köszönni. Mind a 3 méretére szükségem lenne(mármint mind a 3 lapát hosszára nyes nem szélesség magasság hosszúság taps)

Elölre 500-as és 550-es kell, a hátsót nem nyomom fejből.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #38759 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:23:48 »

Elölre 500-as és 550-es kell, a hátsót nem nyomom fejből.

AndyA

  worship worship
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #38760 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 11:57:34 »

Sziasztok! Pár napja az autó középső befúvónyílásából,büdös ''pisa"szag jön be néha. De csak hideg levegő befúvásnál,klíma nélkül.Valakinek ötlet?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38761 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 12:11:25 »

Sziasztok! Pár napja az autó középső befúvónyílásából,büdös ''pisa"szag jön be néha. De csak hideg levegő befúvásnál,klíma nélkül.Valakinek ötlet?

Hát, ha nincs macska, amellik rábrunyált a beszívó nyílásra, akkor ez a klímától van. Próbáld ki azt, hogy a klímát még a motor leállítása előtt pár perccel kaccsold ki.
Kiszárítja a rendszert, és nem marad ott nedves anyag. Amúgy rád férne egy klímatisztítás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #38762 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 12:18:50 »

Hát, ha nincs macska, amellik rábrunyált a beszívó nyílásra, akkor ez a klímától van. Próbáld ki azt, hogy a klímát még a motor leállítása előtt pár perccel kaccsold ki.
Kiszárítja a rendszert, és nem marad ott nedves anyag. Amúgy rád férne egy klímatisztítás.
A klíma be se volt kapcsolva,bekapcsolt klímánál nincs szag.A szomszéd macskája nekem is gyanús
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38763 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 12:50:37 »

A klíma be se volt kapcsolva,bekapcsolt klímánál nincs szag.A szomszéd macskája nekem is gyanús

Kapd ki a szűrőt, és szagold meg... esetleg aztán próbáld ki a szűrő nélkül. És szaglássz be abba az alagútba is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
dieselbee
Vendég
« Új hozzászólás #38764 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 13:26:03 »

Ha a külső fülek töröttek, akkor keszeded egy 8-as kulccsal azt a vasat, amiben a két fülnek való lyuk van, és a fülnek való lyukakon keresztül egy-egy jókora fakötésű alátéttel és két lemezcsavarral felcsavarozod a fényszóró hátuljára. Utána simán a saját csavarjával visszarakod és kész. A belső fülre nincs ilyen megoldásom. Smiley

AndyA


huu, ezt nem csipazom igy... kep nincs rola?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #38765 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 13:31:55 »

huu, ezt nem csipazom igy... kep nincs rola?

Most nincs.

Annyi a lényeg, hogy rendesen a vason átdugod a fület és beledugod felülről a rögzítőstiftet - ehelyett a letörött fül hűlt helyén fixen odacsavarozod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #38766 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 19:19:07 »

Sziasztok,

Kéne egy kis segítség. Horvátországban vagyok, és nem indul az autó, mert tönkre ment az akku. Nem hiszem, hogy lemerült, inkább megszakadt. Valószínűleg cserélni kéne. Annyira gyenge, hogy a műszerfali visszajelzők is csak egy pillanatra villannak fel gyújtás ráadásakor. Indításkor pedig kerreg csak.
Tipp kéne, hogy hol és milyen akkut tudnék venni. Egy Omis melletti kis falucskában vagyunk. Splittől 40 km-re délre.

Ja igen, és otthon mibe fáj egy 70Ah-ás gyári akku?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 19:32:19 írta Sakos » Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38767 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 19:54:11 »

Sziasztok,

Kéne egy kis segítség. Horvátországban vagyok, és nem indul az autó, mert tönkre ment az akku. Nem hiszem, hogy lemerült, inkább megszakadt. Valószínűleg cserélni kéne. Annyira gyenge, hogy a műszerfali visszajelzők is csak egy pillanatra villannak fel gyújtás ráadásakor. Indításkor pedig kerreg csak.
Tipp kéne, hogy hol és milyen akkut tudnék venni. Egy Omis melletti kis falucskában vagyunk. Splittől 40 km-re délre.

Ja igen, és otthon mibe fáj egy 70Ah-ás gyári akku?
Minimum 20 ezer idehaza, nettóban. Vigyázz, nekem az immo ment tönkre, amikor lemerült az aksi! újra kellett progizni, mert a slusszkulcsokat sem ismerte fel! Tréler és újraprogramozás volt, senki sem értett hozzá, csak a gyári szerviz. Iszonyat óradíjjal.
Ne próbálkozz a gyenge aksival,.... esetleg a rátöltés segíthetne, .... próbálj szerezni vagy kölcsön kérni aksitöltőt. Nézd meg hogy áll benne a folyadékszint. Nyáron van ami totál kiszárad, némelyik aksi nyáron adja be a kulcsot, a hőségben, és nem télen, ahogy várnád...
Vagy próbálj egy használt aksit szerezni, olcsón, ami még elmegy, és azzal haza tudsz jönni.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 19:59:43 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #38768 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:00:07 »

Minimum 20 ezer idehaza, nettóban. Vigyázz, nekem az immo ment tönkre, amikor lemerült az aksi! újra kellett progizni, mert a slusszkulcsokat sem ismerte fel! Tréler és újraprogramozás volt, senki sem értett hozzá, csak a gyári szerviz. Iszonyat óradíjjal. 
Ne próbálkozz a gyenge aksival,.... esetleg a rátöltés segíthetne, .... próbálj szerezni vagy kérni aksitöltőt. Nézd meg hogy áll benne a folyadékszint. Nyáron van ami totál kiszárad...

Szinteket ellenőriztem, jó. Egyik cellát nem lehet kinyitni, mert rajta van az akku rögzítő vas. Pont afelett a cella felett, vastag rétegben állt valami fehér por.
Talán az lehet problémás. Én az egyik cella szakadására tippelek. A nagy meleg lehet talán az oka. Bikakábelt még nem tudtam szerezni, így a sima lemerülés sem zárható ki elvileg, de szerintem nem az lesz. Egy próbát mondjuk megérne.
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Cs12
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5605



« Új hozzászólás #38769 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:04:37 »

Sziasztok,

Kéne egy kis segítség. Horvátországban vagyok, és nem indul az autó, mert tönkre ment az akku. Nem hiszem, hogy lemerült, inkább megszakadt. Valószínűleg cserélni kéne. Annyira gyenge, hogy a műszerfali visszajelzők is csak egy pillanatra villannak fel gyújtás ráadásakor. Indításkor pedig kerreg csak.
Tipp kéne, hogy hol és milyen akkut tudnék venni. Egy Omis melletti kis falucskában vagyunk. Splittől 40 km-re délre.

Ja igen, és otthon mibe fáj egy 70Ah-ás gyári akku?


Szia!
Itthon 20K körül kapsz már ilyen akksit.De a gyári Ford az kicsit drágább kategória. 30-40K közt van,de inkább a 40K-hoz közeli.

Ezeket találtam Split környékén, telefonszámokkal:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ebg9i-sCkuIJ:en.cybo.com/HR/15/Omis/Tires_and_Batteries/%3Fpage%3D3+split+omis+battery+shop&cd=1&hl=hu&ct=clnk&gl=hu

Esetleg töltőt, bikakábelt nem tudsz szerezni hirtelen, h kizárd az akksi teljes halálát?Ha nem tudod feltölteni, v bebikázni, akkor tuti zárlatos az akksi. Júniusban behalt az enyém is, felírtam az oldalra, h keresek akksit, azóta kb Te vagy a 15-20ik az oldalon,akinek behalt az akksija... falbav
Meddig vagy még a horvátoknál? Csak mert Motorcraftnak ha jól emlékszem van bontott akksija olcsón, csak kérdés, h megéri-e vmilyen csomagküldővel vagy MPL-lel kézbesíttetni! Ezt nem tudom!

Na amíg keresgéltem, látom már van is hozzászólás.
Közben találtam  futárszolgálat árakat, felejtős. Horror árak...
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 20:06:58 írta Cs12 » Naplózva

2016.06. MKV 2.0 TDCI BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL

Ex:2009.08. MKIV 2.0 TDCI Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TDDI GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38770 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:07:23 »

Splitben van metro. Cím: Bana Jelačića 27.
Vagy napijegy, v kártya.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38771 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:09:55 »

Szinteket ellenőriztem, jó. Egyik cellát nem lehet kinyitni, mert rajta van az akku rögzítő vas. Pont afelett a cella felett, vastag rétegben állt valami fehér por.
Talán az lehet problémás. Én az egyik cella szakadására tippelek. A nagy meleg lehet talán az oka. Bikakábelt még nem tudtam szerezni, így a sima lemerülés sem zárható ki elvileg, de szerintem nem az lesz. Egy próbát mondjuk megérne.

esetleg próbálj szétnézni autószerelőnél, vagy érdeklődj helyi benzinkútnál, biztos van ismerőse, honnan lehetne egy használt aksit szerezni, olcsón, ami még elmegy, és azzal haza tudsz jönni. Mégsem annyi, mint egy új ára. A nagy manit a nyaralásra költsd, ha lehet.
A bikázás nekem semmit sem használt aksimerülésnél, csak a drága idő ment el vele.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38772 Dátum: 2012.08.02 csütörtök, 20:14:21 »

Szinteket ellenőriztem, jó. Egyik cellát nem lehet kinyitni, mert rajta van az akku rögzítő vas. Pont afelett a cella felett, vastag rétegben állt valami fehér por.
Talán az lehet problémás. Én az egyik cella szakadására tippelek. A nagy meleg lehet talán az oka. Bikakábelt még nem tudtam szerezni, így a sima lemerülés sem zárható ki elvileg, de szerintem nem az lesz. Egy próbát mondjuk megérne.

Szerintem az a fehér por semmit sem jelent, olyan nálam is volt. Persze jó lenne szerezni egy bikakábelt. Beszélj a háziakkal, segíteni fognak.
A gugli le tudja fordítani horvátra, felolvasod, és annyi. Dobar dan, imamo problem sa kolima. Akumlator je prazan, da li nam mozsete pomotyi, gde bi smo mogli pozajmiti sztarter kabel, ili punjacs baterija. Ha van neki, oda fogja adni. Töltő valószínűleg lesz. Lehet, hogy csak úgy hagytatok valamit.
Ha elakadsz, megadom a számom, hívj fel, és fordítok.

Ezenkívül. Biztos van ott valami magyar. Ha megkéred, bevisz aksit venni, v ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.02 csütörtök, 20:24:35 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #38773 Dátum: 2012.08.03 péntek, 07:16:16 »

Köszi a segítséget!

Mekkora akksi lehet megfelelő ideiglenesnek, amíg hazaérek? Ha nem kapok megfelelőt, inkább vennék valamit olcsón, és majd otthon az igazit.
Egy átlagos 44-es be bírja vajon indítani?
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #38774 Dátum: 2012.08.03 péntek, 08:08:52 »

Esetleg töltőt, bikakábelt nem tudsz szerezni hirtelen, h kizárd az akksi teljes halálát?Ha nem tudod feltölteni, v bebikázni, akkor tuti zárlatos az akksi.

Zárlatgyanús akksit és nem nagyon bikázgatnék.
Naplózva
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #38775 Dátum: 2012.08.03 péntek, 09:07:12 »

Hali!Nekem is hasonló jelenségek voltak,kormányművet kellett cseréltetnem.Mondta a szerelőm,hogy minél előbb cseréljük ki,mert nem egészséges vele közlekedni.Hétfőn ki is lett cserélve 3 óra alatt,és azóta megszűnt minden hibája.Olyan,mint azelőtt.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Sakos
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4943



E-mail
« Új hozzászólás #38776 Dátum: 2012.08.03 péntek, 09:50:22 »

Köszi a segítséget!

Mekkora akksi lehet megfelelő ideiglenesnek, amíg hazaérek? Ha nem kapok megfelelőt, inkább vennék valamit olcsón, és majd otthon az igazit.
Egy átlagos 44-es be bírja vajon indítani?

A házigazda segítségével megoldódott a probléma. Elvitt egy közeli akku boltba, ahol vettem egy Bosch S3-as akkut. Ez volt alacsony kivitelben elfogadható áron. Lett volna olcsóbban is, de az szabvány 19 centi magas, és talán nem fért volna rá az akku takaró.
A csere után indul az autó. worship
Naplózva

2.0TDCi Titanium 211LE PS - 2016 Kék fenevad
ice850303
Vendég
« Új hozzászólás #38777 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:00:17 »

Ez elég jó ár egy pár gyári xenon lámpáért nem?

http://vateraauto.hu/hirdetes/ford-mondeo-mk-iii-gyari-xenon-fenyszoro-kompletten-trafo-gyujtotekercs-philips-85122-izzo-IDfKuL.html
Naplózva
akela
Vendég
« Új hozzászólás #38778 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:06:58 »

Kezd összeállni a kép hogyan is kell csinálni, de még lenne pár kérdésem ha nem fárasztottalak le nagyon. vigyor3

Szóval ülés kivesz, kárpit levesz, eddig stimm. Akksit le kell kötni hozzá? A súlyérzékelő mivel van odaragasztva? Könnyen fel lehet szedni, hogy alátegyem a fűtőlapot? Illetve mivel kell azt visszaragasztani?
A súlyérzékelő fölé megy a fűtőszál-minek fűtenéd a mérleget?Az enyémen vaéami kárpitragasztóval volt leragasztva.Keress valami hasonlót.Azért nyilván nincs szükség pálmatexe szerintem.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38779 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:15:40 »

A házigazda segítségével megoldódott a probléma. Elvitt egy közeli akku boltba, ahol vettem egy Bosch S3-as akkut. Ez volt alacsony kivitelben elfogadható áron. Lett volna olcsóbban is, de az szabvány 19 centi magas, és talán nem fért volna rá az akku takaró.
A csere után indul az autó. worship


Szia!

Az öröm, hogy megoldódott a problémád. További jó nyaralást!  integet2 Ezt azért olvasd el
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg676317#msg676317
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 10:32:50 írta V.Tamás » Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38780 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:19:10 »

Szerintem, ezt HZsolt hírdeti / klubtárs.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #38781 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:30:54 »

A házigazda segítségével megoldódott a probléma. Elvitt egy közeli akku boltba, ahol vettem egy Bosch S3-as akkut. Ez volt alacsony kivitelben elfogadható áron. Lett volna olcsóbban is, de az szabvány 19 centi magas, és talán nem fért volna rá az akku takaró.
A csere után indul az autó. worship
Oké!  Wink Akkor most nyaralás megint. Az aksira meg ne gondolj többet.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38782 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:33:04 »

Szia!

Az öröm, hogy megoldódott a problémád. De ezt olvastad
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg676317#msg676317

Kemény szavak. Bármelyik aksiból ki lehet fogni egy rosszat.
Az aksifedél ledobása: én inkább vennék egy belevaló aksit, és maradjon csak a fedél... nekem nem volt ekkora szerencsém, és 190-es aksi került bele, viszont én ráheckeltem a fedelet is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26995


E-mail
« Új hozzászólás #38783 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:34:26 »

Szerintem, ezt HZsolt hírdeti / klubtárs.

Ennyiért biztos nem, hacsak nem darabját, másfelől nem óbudai, hanem hajdúszoboszlói.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38784 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:37:36 »

Kemény szavak. Bármelyik aksiból ki lehet fogni egy rosszat.
Az aksifedél ledobása: én inkább vennék egy belevaló aksit, és maradjon csak a fedél... nekem nem volt ekkora szerencsém, és 190-es aksi került bele, viszont én ráheckeltem a fedelet is.

Nem az én "kemény" szavaim  Wink ,de mint infó érdekes lehet. Az S5 típust a körülötte levő hozzászólásokban már ajánlották.
Fedelet én is hekkelve hordtam 5,5 évig, mert mikor 2006 telén hirtelen, az otthontól távol meghallt a gyári akkum, a gyorsan vett akksim 19 cm magas volt, de ez nem olyan nagy gond.
Naplózva
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38785 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:40:10 »

Ennyiért biztos nem, hacsak nem darabját, másfelől nem óbudai, hanem hajdúszoboszlói.

AndyA

Nekem is H.Zsolt volt az első gondolatom, lehet, hogy nyaralni van óbudán  nyes
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38786 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:49:00 »

hali mindenki
tegnap ketto hibajelenseg jott elo a vason
1,leallitas utan meg valami sziszeg vagy fuj
2,alapjaraton valami idoszakonkent megrantja a motrot es furcsa hangot ad ki a motor bal oldala korul
valaki tud valamit ajanlani
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38787 Dátum: 2012.08.03 péntek, 10:55:15 »

hali mindenki
tegnap ketto hibajelenseg jott elo a vason
1,leallitas utan meg valami sziszeg vagy fuj
2,alapjaraton valami idoszakonkent megrantja a motrot es furcsa hangot ad ki a motor bal oldala korul
valaki tud valamit ajanlani

Szemből nézve értendő a baloldal? Ott a hosszú szíj és alkatrészei (feszítő, görgők, generátor, klímakompresszor hajtása, főtengelyi szíjtárcsa) található. Vannak ott problémás mondeo alkatrészek  szomoru1
Itt pl olvashatsz ilyenről:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Szabadonfut%C3%B3s_gener%C3%A1tor_d%C3%ADzelre
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 11:01:09 írta V.Tamás » Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38788 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:16:07 »

Nem az én "kemény" szavaim  Wink ,de mint infó érdekes lehet. Az S5 típust a körülötte levő hozzászólásokban már ajánlották.
Fedelet én is hekkelve hordtam 5,5 évig, mert mikor 2006 telén hirtelen, az otthontól távol meghallt a gyári akkum, a gyorsan vett akksim 19 cm magas volt, de ez nem olyan nagy gond.

Jó, értem én, de attól, hogy 1 aksi rossz lett, attól még maga a márka lehet jó.
Az illető cég nem arról híres, hogy vackokat gyártana. Előfordul egy-egy hibás darab máshol is. Kicserélik, oszt annyi.
Én már sokszor vettem tőlük aksit, és mindig elégedett voltam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 11:33:41 írta Angel » Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38789 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:26:55 »

hali mindenki
tegnap ketto hibajelenseg jott elo a vason
1,leallitas utan meg valami sziszeg vagy fuj
2,alapjaraton valami idoszakonkent megrantja a motrot es furcsa hangot ad ki a motor bal oldala korul
valaki tud valamit ajanlani

 wave
Leállítás utáni sziszegés akkor van, ha előtte klímáztál?
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38790 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:42:06 »

ha nincs bekapcsolva akkoris sziszeg vagy fuj szomoru1
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #38791 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:49:51 »

Jó, értem én, de attól, hogy 1 aksi rossz lett, attól még maga a márka lehet jó.
Az illető cég nem arról híres, hogy vackokat gyártana. Előfordul egy-egy hibás darab máshol is. Kicserélik, oszt annyi.
Én már sokszor vettem tőlük aksit, és mindig elégedett voltam.

Én nem a márkát szerettem volna megszólni, semmi bajom vele, ez egy prémium termék gyártó.
Csak volt itt róla már szó, hogy az akkujukból az S5 lenne a jobb választás az S3 helyett
http://www.bosch.hu/products/car_equip/productkatalog/pdf/S4-S5.pdf
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38792 Dátum: 2012.08.03 péntek, 11:57:24 »

ha nincs bekapcsolva akkoris sziszeg vagy fuj szomoru1

A nincs bekapcsolva mit jelent? Ki van nyomva OFF gombbal, vagy csak az A/C nem világít? Facelift előtt érdekes a klímavezérlés.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37380



WWW E-mail
« Új hozzászólás #38793 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:09:45 »

Én nem a márkát szerettem volna megszólni, semmi bajom vele, ez egy prémium termék gyártó.
Csak volt itt róla már szó, hogy az akkujukból az S5 lenne a jobb választás az S3 helyett
http://www.bosch.hu/products/car_equip/productkatalog/pdf/S4-S5.pdf

Értem...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #38794 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:18:10 »

Nekem is H.Zsolt volt az első gondolatom, lehet, hogy nyaralni van óbudán  nyes
Zsolti tudja, hogy róla ábrándozol?!  hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #38795 Dátum: 2012.08.03 péntek, 12:19:41 »

Szerintem, ezt HZsolt hírdeti / klubtárs.
Kizárt dolog. Más a telefonszáma. eplus2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38796 Dátum: 2012.08.03 péntek, 13:53:05 »

kikapcs off
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.03 péntek, 13:57:23 írta baludanny » Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38797 Dátum: 2012.08.03 péntek, 15:07:35 »

kikapcs off


Akkor passz  Embarrassed
Pedig az jellemzően a klíma hangja szokott lenni
Naplózva
baludanny
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 195


E-mail
« Új hozzászólás #38798 Dátum: 2012.08.03 péntek, 15:13:05 »

az nem lehet hogy valamelyik tomites elszalt es valami kifuj?  turbo vagy valami vakumresz?
Naplózva

baludanny 2002 kék villám 2.0 tdci ghia kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #38799 Dátum: 2012.08.03 péntek, 15:18:32 »

az nem lehet hogy valamelyik tomites elszalt es valami kifuj?  turbo vagy valami vakumresz?

Honnan jön?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 769 770 771 772 773 774 775 [776] 777 778 779 780 781 782 783 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.