TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #43550 Dátum: 2013.02.02 szombat, 08:58:55 » |
|
Egy kérdés. Mennyibe fáj a chipeltetés? Valaki ajánlani esetleg egy jó és megbízható helyet?
Úgytudom 45e ft körül.Keresd meg Bunyeket és jól fogsz járni.Ajánlani tudom!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43551 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:15:02 » |
|
milyen a menete a kerék anyának?? 12x1,5-es??
igen
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43552 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:15:29 » |
|
Zsoelnek is chippelve van a gépsárkánya. Nem tudom kivel csináltatta, de jó lett neki. Szolnoki minitalin szoktunk találkozgatni.
Bunyek embere Pécs felett...
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #43553 Dátum: 2013.02.02 szombat, 09:40:53 » |
|
valóban sarukkal javítható a tönkrement csati!Sose lesz vele többé baj....
Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
nejo88
|
|
« Új hozzászólás #43554 Dátum: 2013.02.02 szombat, 10:22:24 » |
|
A jólrt megéri.Ezen nem kell gondolkodni.Vagy gyere el a nagytalira és ha megint összejön pár ember akkor lejönnek ők is mint tavaly
A találkozót mikorra szervezitek és hol.
|
|
|
Naplózva
|
Audi A6 3.0 tdi V6 Quattro (225 LE) A múlt.Ford mondeo 2003 2.0 tdci 96kw (131 le) by:Relhist A múlt. Ford mondeo 2004 2.0 Tdci 85kw (115 Le)
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43555 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:13:15 » |
|
Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)
ha 1 ventid van,azt még kapcsolgathatja a klíma is.....
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43556 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:17:08 » |
|
ha 1 ventid van,azt még kapcsolgathatja a klíma is..... egy ventije van
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43557 Dátum: 2013.02.02 szombat, 12:27:23 » |
|
Műszerteszt szerint sem megy 60-70 fok fölé a hőfokom,viszont a csatlakozót nem látom összeégve.(nem folyamatosan megy a ventillátorom,csak nagyon sűrűn kapcsol)
Klímában a hűtőközeg nyomása, mennyisége rendben?
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #43558 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:08:02 » |
|
Klímában a hűtőközeg nyomása, mennyisége rendben?
Valóban 1 ventis. A nyomást benne tudom ellenőrízni?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43559 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:08:32 » |
|
Valóban 1 ventis. A nyomást benne tudom ellenőrízni?
Aha, klímásnál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Jenci82
|
|
« Új hozzászólás #43560 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:10:59 » |
|
Aha, klímásnál. Megosztod velem?Megköszönném szépen.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCI 115Le 2006.kombi Egr,Dpf off La-chip tuning
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43561 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:12:40 » |
|
Megosztod velem?Megköszönném szépen.
Kell csinálni egy regenerációt. Akkor kiderül mennyi volt benne és az megfelel-e az előírásoknak. Mondeo-nál a feltöltési mennyiség függ a kondenzátor (hűtő) csövezési vastagságától is. Nem biztos, hogy ez a hiba, de egy ellenőrzéssel ez is kizárható. Mivel a nyomáskapcsoló jele is befolyásolja a ventilátor működtetését.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 13:14:14 írta GSR »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43562 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:23:56 » |
|
Megosztod velem?Megköszönném szépen.
Elmész egy olyan szervizbe, ahol foglalkoznak klímatöltéssel, ott felteszik a gépre és meg tudod nézni, hogy mekkora a nyomás benne. Az enyémen pl 5 bár volt (ez karcsú) és ennél a nyomásnál a klíma be sem kapcsolt. Most fel van töltve, plusz tettek bele valami uv port vagy mit (ez a szivárgás helyének - ha van - a megállapítására szolgál) és az ellenőrző hőmérő már mínuszban járt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43563 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:29:20 » |
|
Elmész egy olyan szervizbe, ahol foglalkoznak klímatöltéssel, ott felteszik a gépre és meg tudod nézni, hogy mekkora a nyomás benne. Az enyémen pl 5 bár volt (ez karcsú) és ennél a nyomásnál a klíma be sem kapcsolt. Most fel van töltve, plusz tettek bele valami uv port vagy mit (ez a szivárgás helyének - ha van - a megállapítására szolgál) és az ellenőrző hőmérő már mínuszban járt.
UV folyadék. Én is fecskendezek bele.... de ennek csak akkor van igazából értelme, ha konkrétan szivárgást keresünk. Ha tuti, hogy jó (előzetes nyomáspróba) akkor nem kell bele UV. UV-t viszonylag frissen lehet észrevenni még spec lámpával is, mert lemossa a nedvesség.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43564 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:33:20 » |
|
UV folyadék. Én is fecskendezek bele.... de ennek csak akkor van igazából értelme, ha konkrétan szivárgást keresünk. Ha tuti, hogy jó (előzetes nyomáspróba) akkor nem kell bele UV. UV-t viszonylag frissen lehet észrevenni még spec lámpával is, mert lemossa a nedvesség.
Lehet, hogy azért rakta bele a fószer, hogy kiderítse, hogy van-e szivárgás. Egyébkén, mint ahogy írtam, nem igazán volt nyomása, úgyhogy a feltöltés aktuális volt. Meg hát a klímakompresszor csapágy - mint utóbb kiderült, fölösleges - ellenőrzése miatt is szükséges volt a töltés. Bár én csak tavasz végére nyár elejére terveztem volna.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
joxer
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43565 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:37:02 » |
|
A találkozót mikorra szervezitek és hol. Ha olyanunk van, akkor csinálunk egy talit. Nem sokan, csak hárman-négyen szoktunk lenni. Ha érdekel, akkor figyels az Észak-Alföldi Mondeós topicot, ott szervezkedünk.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43566 Dátum: 2013.02.02 szombat, 13:42:56 » |
|
Lehet, hogy azért rakta bele a fószer, hogy kiderítse, hogy van-e szivárgás. Egyébkén, mint ahogy írtam, nem igazán volt nyomása, úgyhogy a feltöltés aktuális volt. Meg hát a klímakompresszor csapágy - mint utóbb kiderült, fölösleges - ellenőrzése miatt is szükséges volt a töltés. Bár én csak tavasz végére nyár elejére terveztem volna.
Ha nincs elegendő olaj a rendszerben akkor pusztul el a csapágy és szárad ki a tömszelence. Én is látok UV-s folyást a kompresszor alján aminek nem örülök, remélem csak egy előző javítás után maradt ott. 2012.04-ben volt töltve -még az előző tulajnál Ausztriában- ...kérdés ugye, hogy javították és utána töltötték....vagy csak töltötték ....így nem kizárt, hogy nyár előtt van pár köröm vele. Mondjuk jéghideg a klíma. Eddig nekem a leghidegebb kocsi, amit csináltam egy mk3 mondeo volt.....-1.6 °C
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43567 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:19:41 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
francoe
|
|
« Új hozzászólás #43568 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:23:47 » |
|
Akaszd vissza a csillapítót (teleszkóp). Lehet, hogy nem így hívják. Nekem is kiakadt egyszer és vissza kellett akasztani. Ha tapogatsz az ajtó széleinél meg fogod találni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 16:25:41 írta francoe »
|
Naplózva
|
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43569 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:24:13 » |
|
Nézd meg, hogy nem esett/törött le a csillapító.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
FrancoNero
|
|
« Új hozzászólás #43570 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:27:02 » |
|
Milyen meretu ablaktorlo lapat kell elore??
|
|
|
Naplózva
|
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03. "KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT" "NO SMOKE NO FUN" 400,000+
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #43571 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:27:21 » |
|
Milyen meretu ablaktorlo lapat kell elore??
51-52 és 55-56cm
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43572 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:43:21 » |
|
Nézd meg, hogy nem esett/törött le a csillapító.
Köszönöm a segítséget! Viszont a helyzet az, hogy nagyon nem fértem hozzá ott semmihez. És elképzelni se tudom, hogy mi hova csatlakozik és mit működtet. Ez a rúd szerű valami viszont le volt dőlve vízszintesbe. Amit csak így tudtam lefényképezni, hogy felállítottam és kézzel tartottam. Ez alapján megtudunk valamit?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43573 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:49:28 » |
|
Ha nincs elegendő olaj a rendszerben akkor pusztul el a csapágy és szárad ki a tömszelence. Én is látok UV-s folyást a kompresszor alján aminek nem örülök, remélem csak egy előző javítás után maradt ott. 2012.04-ben volt töltve -még az előző tulajnál Ausztriában- ...kérdés ugye, hogy javították és utána töltötték....vagy csak töltötték ....így nem kizárt, hogy nyár előtt van pár köröm vele. Mondjuk jéghideg a klíma. Eddig nekem a leghidegebb kocsi, amit csináltam egy mk3 mondeo volt.....-1.6 °C mi volt -1,6 fok?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43574 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:05 » |
|
Köszönöm a segítséget! Viszont a helyzet az, hogy nagyon nem fértem hozzá ott semmihez. És elképzelni se tudom, hogy mi hova csatlakozik és mit működtet. Ez a rúd szerű valami viszont le volt dőlve vízszintesbe. Amit csak így tudtam lefényképezni, hogy felállítottam és kézzel tartottam. Ez alapján megtudunk valamit? Az a csillapító és a kesztyűtartó mozgó részére csatlakozik....normális esetben. Nyomd össze óvatosan a billenő rész két oldalát a gumi ütközőknél. Ekkor le kell nyílnia az egész ajtónak jobban. Így látni fogod a csillapító rögzítési helyét.... nem tört le.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43575 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:33 » |
|
mi volt -1,6 fok?
Gondolom annyit nyomott a klíma feltöltés után.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43576 Dátum: 2013.02.02 szombat, 16:51:57 » |
|
mi volt -1,6 fok?
A kifújási hőmérséklet.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43577 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:08:33 » |
|
Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #43578 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:11:16 » |
|
Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?
Rossz hőmérővel, simán!
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43579 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:14:46 » |
|
A klímagéphez tartozó spec würth hőmérőt használom. középrács, 1-es fokozat Ford fiesta is 0.6-ot tud, sőt a Ford Trasit is 0 fok körül tud kifújni. Nem én csináltam.... a Fordék
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43580 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:16:36 » |
|
Azt meséld már el hogy csinálsz egy mondjuk enyhébb időben(ne legyen dögmeleg, legyen 7fok (ami elég alacsony) belépő levegővel az elpárologtatóba -1,6C-os levegőt amikor az elpár belépő oldalán -2C a kimenő oldalán meg kb 3C van? és tegyük fel hogy a rendszered makulátlan azaz az alacsony nyomású kör állandó 1,7bar...?
Nem a saját kocsi volt...... ügyfél autó. Klímaregenerálást csináltam rajta és utána ellenőrzöm mindig.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43581 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:24:24 » |
|
A klímagéphez tartozó spec würth hőmérőt használom. középrács, 1-es fokozat Ford fiesta is 0.6-ot tud, sőt a Ford Trasit is 0 fok körül tud kifújni. Nem én csináltam.... a Fordék Megfelelő hőmérővel ugye legkisebb fokozaton és mgeunkra irányitva ellenőrizzük alapjáraton...ez OK... Minuszt sehogy nem állitasz elő alapjáraton...Nullát eléred akkor nagyon nagy király vagy. Optimálisan 3-10C között van a hőmérséklet az már jó.....de ez rendszer és nyomás függő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43582 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:26:14 » |
|
Én a saját kocsimon amit minden évben megcsinálom(lefejtés,vákumolás,vákumteszt,nyomáspróba,feltöltés,olaj) kb 2C fok alapjáraton a levegő hitelesitett hőmérővel....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43583 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:26:55 » |
|
Megfelelő hőmérővel ugye legkisebb fokozaton és mgeunkra irányitva ellenőrizzük alapjáraton...ez OK... Minuszt sehogy nem állitasz elő alapjáraton...Nullát eléred akkor nagyon nagy király vagy. Optimálisan 3-10C között van a hőmérséklet az már jó.....de ez rendszer és nyomás függő. szerintem lehetséges.... persze ez nem normális, mert nem szabadna, de hidd el.... volt ilyen. Nem fényképeztem le.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43584 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:30:19 » |
|
szerintem lehetséges.... persze ez nem normális, mert nem szabadna, de hidd el.... volt ilyen. Nem fényképeztem le.
fizikát nemigen lehet meghazuttolni szal nem hiszem el ne haragudj....ha meg nem megfelelően működik a klima rendszer azaz rossz, akkor még rosszabb eredményeket kapsz...LOG PH görbe alapján ezt megis lehet nézni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
|
« Új hozzászólás #43585 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:35:14 » |
|
fizikát nemigen lehet meghazuttolni szal nem hiszem el ne haragudj....ha meg nem megfelelően működik a klima rendszer azaz rossz, akkor még rosszabb eredményeket kapsz...LOG PH görbe alapján ezt megis lehet nézni...
Dehogy haragszom..... én láttam a hőmérőt. Nekem ez elég. Amúgy igen lehet mínuszba menni, de ugye ott veszélyes, mert elfagyhat a lepárló és ezért írtam, hogy ez nem normális így. Viszont az autó azóta is hibátlanul működik, sosincs vele semmi baj.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket!
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43586 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:41:37 » |
|
Dehogy haragszom..... én láttam a hőmérőt. Nekem ez elég. Amúgy igen lehet mínuszba menni, de ugye ott veszélyes, mert elfagyhat a lepárló és ezért írtam, hogy ez nem normális így. Viszont az autó azóta is hibátlanul működik, sosincs vele semmi baj. Ha lederesedik az elpárologtató a hőátadási tényezője romlik a nem megfelelő működés miatt, plussz a rendszer sem megfelelően megy nyomások tuti nem jók romlik a hatásfok...megint csak rosszabb eredmények...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.02 szombat, 23:30:31 írta Bunyek »
|
Naplózva
|
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43587 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:47:16 » |
|
Az a csillapító és a kesztyűtartó mozgó részére csatlakozik....normális esetben. Nyomd össze óvatosan a billenő rész két oldalát a gumi ütközőknél. Ekkor le kell nyílnia az egész ajtónak jobban. Így látni fogod a csillapító rögzítési helyét.... nem tört le.
lehet, hogy mégis el van törve. a jobb oldali gumiütközőben látom, hogy valami ott van, ami az előző kép sarkában fehérlik. kiveszem és akkor látom ezt: http://kepfeltoltes.hu/130202/2013-02-02_17.31.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpglehet már az előző tulajnál letört volna és ilyen kokány munkával oldotta volna meg? és pillanatragasztó tartotta volna eddig? mindenesetre, mik a lehetőségeim, hogy újra szépen leereszkedő kesztyűtartóm legyen?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
stealt
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43588 Dátum: 2013.02.02 szombat, 17:48:29 » |
|
Én a saját kocsimon amit minden évben megcsinálom(lefejtés,vákumolás,vákumteszt,nyomáspróba,feltöltés,olaj) kb 2C fok alapjáraton a levegő hitelesitett hőmérővel.... Mi francnak kell neked hitelesített hőmérőt használnod? Ha nem lennének ilyen heppjeid akkor neked is tudná a -1-2 fokot
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
H. Balázs
|
|
« Új hozzászólás #43589 Dátum: 2013.02.02 szombat, 19:23:02 » |
|
Valóban 1 ventis. A nyomást benne tudom ellenőrízni?
Látom börcsi vagy,Győrben a József Attila út Bély Kft,legjobbak Győrben.(combi ezüstmetál)
|
|
|
Naplózva
|
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló 2010 Ducato 2.3 120 ló EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
|
|
|
Bunyek
|
|
« Új hozzászólás #43590 Dátum: 2013.02.02 szombat, 20:52:07 » |
|
Mi francnak kell neked hitelesített hőmérőt használnod? Ha nem lennének ilyen heppjeid akkor neked is tudná a -1-2 fokot Azért kell mert én maximalista vagyok.... De nekem nincs is amugy kamuztam...amit árulunk azokból szoktam mindig kivenni egyet, és az mind hitelesitett...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43591 Dátum: 2013.02.02 szombat, 21:11:42 » |
|
´estet!
Tegnap a nyakbaakasztos kulcstartom femcsatja belelogott a szivargyujtoba. lattam egy kis kekes fenyt, ma meg eszrevettem, hogy a gps toltoje nem vilagit, ha bedugom. Gondolom kicsapta a biztositekot. Aztan azt is eszrevettem - hetekkel ezelott - hogy a hatso ablakfutesem nem megy... Az elso futese megy... Gondolom kulon biztirol mennek. Kerdesem tehat, hogy valaki meg tudna nekem mondani, hogy melyik biztit ellenorizzem le a szivargyujtohoz, illetve a hatso ablakfuteshez? koszi, Tibi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #43592 Dátum: 2013.02.02 szombat, 21:19:01 » |
|
´estet!
Tegnap a nyakbaakasztos kulcstartom femcsatja belelogott a szivargyujtoba. lattam egy kis kekes fenyt, ma meg eszrevettem, hogy a gps toltoje nem vilagit, ha bedugom. Gondolom kicsapta a biztositekot. Aztan azt is eszrevettem - hetekkel ezelott - hogy a hatso ablakfutesem nem megy... Az elso futese megy... Gondolom kulon biztirol mennek. Kerdesem tehat, hogy valaki meg tudna nekem mondani, hogy melyik biztit ellenorizzem le a szivargyujtohoz, illetve a hatso ablakfuteshez? koszi, Tibi
http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Fuse_%26_Relay_Information
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mendoza
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43593 Dátum: 2013.02.02 szombat, 22:41:05 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #43594 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 00:57:32 » |
|
lehet, hogy mégis el van törve. a jobb oldali gumiütközőben látom, hogy valami ott van, ami az előző kép sarkában fehérlik. kiveszem és akkor látom ezt: http://kepfeltoltes.hu/130202/2013-02-02_17.31.06_www.kepfeltoltes.hu_.jpglehet már az előző tulajnál letört volna és ilyen kokány munkával oldotta volna meg? és pillanatragasztó tartotta volna eddig? mindenesetre, mik a lehetőségeim, hogy újra szépen leereszkedő kesztyűtartóm legyen? Ha veszel ujjat akkor tuti lesz.Nekem ez a müvelet mikor megszorult és erőből kikellett nyitni akkor széttörtem de már mindegy volt.Nos ez ujjonan 8e ft volt de azóta megint jó.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
farika84
|
|
« Új hozzászólás #43595 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:10:30 » |
|
Sziasztok! Lenne egy abszúrd kérdésem, hátha valaki. sebváltó gomb pontos rajzal, nem rendelkezik valaki? Mert a meló helyemen szeretnék maratni-esztertlgatni egy gyárit tömör saválóból , ford emblémával a tetején. csak a program megírásához ilyesmire lenne szükségük a srácoknak. köszönöm
|
|
|
Naplózva
|
2003' Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43596 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:50:51 » |
|
Sziasztok! Lenne egy abszúrd kérdésem, hátha valaki. sebváltó gomb pontos rajzal, nem rendelkezik valaki? Mert a meló helyemen szeretnék maratni-esztertlgatni egy gyárit tömör saválóból , ford emblémával a tetején. csak a program megírásához ilyesmire lenne szükségük a srácoknak. köszönöm vedd le, mérd meg!
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
alf®
|
|
« Új hozzászólás #43597 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 08:51:25 » |
|
vedd le, mérd meg!
csak le kell csavarni.
|
|
|
Naplózva
|
TDCI Űrhajó Titanium Smax 18"
|
|
|
zolas
|
|
« Új hozzászólás #43598 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:11:55 » |
|
Ha veszel ujjat akkor tuti lesz.Nekem ez a müvelet mikor megszorult és erőből kikellett nyitni akkor széttörtem de már mindegy volt.Nos ez ujjonan 8e ft volt de azóta megint jó.
köszi szépen. bontott vajon jó lehet? jó bele a jobbkormányosból való is? vagy marad a cromax?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső |Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
|
|
|
Lacika71
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #43599 Dátum: 2013.02.03 vasárnap, 11:15:16 » |
|
köszi szépen. bontott vajon jó lehet? jó bele a jobbkormányosból való is? vagy marad a cromax? Szerintem az, hogy jobbkormányosból való nem mérvadó. Jó lehet a bontott is és nyilván negyedannyiba kerül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|