Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 23:54:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21480415 alkalommal)
0 Felhasználó és 85 vendég van a témában
Vendég
« Új hozzászólás #6450 Dátum: 2006.03.25 szombat, 20:21:00 »

hbbst
 
A TDDI motorja eleve kicsit hangosabb, mint a TDCI. Kb. 1900-as fordulatnál kezd fölpörögni a turbófeltöltö és annak hidegben bizony van egy hallható sivító-morgó hangja, és gyorsításkor egy darabig hallani.
 
Ha csak akkor hallod, mikor leveszed a lábad a gázról és esik a fordulatszám, azt sajnos nem tudom, mi lehet.
 
Amúgy én tavaly augusztusban vettem az enyémet, én nagyon meg vagyok vele elégedve, ez az első olyan autóm, aminél megértettem, hogyan szerethet bele az ember fia az autójába.
 
Persze itt az a mondás járja, hogy ha teheted, vegyél TDCI-t, az jobban megy és kevesebbet fogyaszt, igaz, kicsit drágább és kicsit kényesebb az üzemanygra.
Köszi tomi!
 
Igen, tényleg kopogósabb a hangja, a céges autónk tdci, tddi-t most hallok először közelről. Az lenne még a kérdésem, ha a Fordhoz beviszem, és rádugják számítógépre, és minden OK, akkor megnyugodhatok, vagy nem? Mit nem mutat ki a számítógép? Gindolom a motoron sok diagnosztikát végez. Egyébként a 94-es TD-mnek is van egy jellegzetes hangja, mikor esik a fordulat. Remélem nem fogok ráb...szni. Az ár eléggé alacsony, kb fél millióval, mint amik a használtautó.hu-n vannak. Most vagy mázlim lesz, vagy....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6451 Dátum: 2006.03.25 szombat, 20:33:00 »

hbbst
 
A TDDI motorja eleve kicsit hangosabb, mint a TDCI. Kb. 1900-as fordulatnál kezd fölpörögni a turbófeltöltö és annak hidegben bizony van egy hallható sivító-morgó hangja, és gyorsításkor egy darabig hallani.
 
Ha csak akkor hallod, mikor leveszed a lábad a gázról és esik a fordulatszám, azt sajnos nem tudom, mi lehet.
 
Amúgy én tavaly augusztusban vettem az enyémet, én nagyon meg vagyok vele elégedve, ez az első olyan autóm, aminél megértettem, hogyan szerethet bele az ember fia az autójába.
 
Persze itt az a mondás járja, hogy ha teheted, vegyél TDCI-t, az jobban megy és kevesebbet fogyaszt, igaz, kicsit drágább és kicsit kényesebb az üzemanygra.
"Amúgy én tavaly augusztusban vettem az enyémet, én nagyon meg vagyok vele elégedve, ez az első olyan autóm, aminél megértettem, hogyan szerethet bele az ember fia az autójába."
lehet, hogy értetlen vagyok, de ezt nem igaznánértem.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6452 Dátum: 2006.03.25 szombat, 20:36:00 »

Teccik' neki, és kész! Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6453 Dátum: 2006.03.25 szombat, 20:38:00 »

"...aminél megértettem, hogy beleszerethet az ember fia az autójába" Igy már érted? Igy akarta, csak anniyra szereti, hogy nem írta le érthetően. Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6454 Dátum: 2006.03.25 szombat, 20:40:00 »

"...aminél megértettem, hogy beleszerethet az ember fia az autójába" Igy már érted? Igy akarta, csak anniyra szereti, hogy nem írta le érthetően. Smiley
Most akkro ő is szereti meg a fia is?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6455 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:05:00 »

"Amúgy én tavaly augusztusban vettem az enyémet, én nagyon meg vagyok vele elégedve, ez az első olyan autóm, aminél megértettem, hogyan szerethet bele az ember fia az autójába."
lehet, hogy értetlen vagyok, de ezt nem igaznánértem.

Fijjug,
 
Akkor a magyarázat :
 
"ember fia" népies kifejezéses falusias ízeses, azt jelenti az "ember maga".
 
Hogy szerethet bele az ember az autójába? Egy Mondeo fórumon kell ezt magyarázni?Huh?Huh?
 
Az előző autóim sora: 20 éves kispolszki, 15 éves Wartburg, 19 éves Kadett, új Suzuki MAJD A MONDEO. Értitek?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6456 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:10:00 »

Fijjug,
 
Akkor a magyarázat :
 
"ember fia" népies kifejezéses falusias ízeses, azt jelenti az "ember maga".
 
Hogy szerethet bele az ember az autójába? Egy Mondeo fórumon kell ezt magyarázni?Huh?Huh?
 
Az előző autóim sora: 20 éves kispolszki, 15 éves Wartburg, 19 éves Kadett, új Suzuki MAJD A MONDEO. Értitek?
Naplózva
JOCi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2069



E-mail
« Új hozzászólás #6457 Dátum: 2006.03.25 szombat, 21:17:00 »

Fijjug,
 
Akkor a magyarázat :
 
"ember fia" népies kifejezéses falusias ízeses, azt jelenti az "ember maga".
 
Hogy szerethet bele az ember az autójába? Egy Mondeo fórumon kell ezt magyarázni?Huh?Huh?
 
Az előző autóim sora: 20 éves kispolszki, 15 éves Wartburg, 19 éves Kadett, új Suzuki MAJD A MONDEO. Értitek?
A vidéki embőr fija érti! Deja városi embőr nem!      
Naplózva

2007.06. ezüst "cápa" Ghia kombi TDCi Mondi + BMW Motorrad
A Mondeo elkelt!!!!
Vendég
« Új hozzászólás #6458 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 09:34:00 »

Mondeo III-asomban az előző tulaj kikoptatta a váltókulisszát -/hát nem szemét../ vagy nekem nem úgy esnek kézre a gangok-  na mindegy néha allig tudom az 1-est berakni - mely alkatrész cserélyével lehet megoldani, hogy úgy -és ott vagye a sebeségeket ahogy egy új autóban vanak?
 
Help pleas...!!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6459 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 12:59:00 »

Azaz, az kellene...15e annyira nem is vészes, de azért ránézek az E-Bayre. Köszi!!
1200 a kulcsvilla és 16000 a távirányító.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6460 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 16:26:00 »

1200 a kulcsvilla és 16000 a távirányító.
Vlk, köszi az infot!!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6461 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 20:00:00 »

haj,
 
Ma voltam egy picit hosszabb uton. BP-kecskemet-Bp. Atlag 140es temponal 8.6-ot mutatotta fogyi mero.
Amit viszont eszre vettem, hogy miota az uj benya pumpa van beszerelve, azota azt csinalja, hogymikor mar csak 15km-re elegendo benyat mutat, akkor csak max. 52 lityot tudok tankolni. Nem a kutnal van a bibi, mert mar kutnal is ennyit sikerult tankolni. Ez azt jelenti, hogy ilyenkormeg van kb. 6littyo benyam a tankban, ami azert tobb, mint 16Km-re elegendo. Ugy kb. 50km-re lenne eleg. Namost a computer a benya fogysztas meghatarozasakor figyelembe veszi a benya szint allast, vagy azzal nem szamol ? Igy most ha jol logikazok,akkor a compu azt hiszi, hogy kb. 52-54liter benyam van (teli tanknal), holott ennel nyilvan tobb lotyog a tankban.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6462 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 20:06:00 »

haj,
 
Ma voltam egy picit hosszabb uton. BP-kecskemet-Bp. Atlag 140es temponal 8.6-ot mutatotta fogyi mero.
Amit viszont eszre vettem, hogy miota az uj benya pumpa van beszerelve, azota azt csinalja, hogymikor mar csak 15km-re elegendo benyat mutat, akkor csak max. 52 lityot tudok tankolni. Nem a kutnal van a bibi, mert mar kutnal is ennyit sikerult tankolni. Ez azt jelenti, hogy ilyenkormeg van kb. 6littyo benyam a tankban, ami azert tobb, mint 16Km-re elegendo. Ugy kb. 50km-re lenne eleg. Namost a computer a benya fogysztas meghatarozasakor figyelembe veszi a benya szint allast, vagy azzal nem szamol ? Igy most ha jol logikazok,akkor a compu azt hiszi, hogy kb. 52-54liter benyam van (teli tanknal), holott ennel nyilvan tobb lotyog a tankban.
Gondolom be van neki programozva, hogy milyen max. ertekbol induljon ki.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6463 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 20:17:00 »

David,
 
Van a benya pumpan egy ecceru szerkezet. Egy kis legures tartaly, ami egy karon keresztul allitgat egy potmetert. Tehat ha sok a benya, akkor az uszo fent van es a vege az allenalas sor egyik vegen tanyaszik. Ha fogy a benya, akkor vele egyutt mozog az uszo es igy a kar vegen levo poti is valtozik. En azt gyanitom, hogy (talan mert vadi u a pumpa es meg kvazi nincs bejaratva) az ellenalas nem pontosan azt az erteket adja a compunak, mint a regi benya pumpan levo es ebbol adodik az, hogy a regi benya pumpanal teli tanknal kb. 100km-t kellett gurulni ahhoz, hogy a teli allasbol elkezdjen kimaszni a mutato. Ez az uj pumpanal sokkal hamarabb tortenik meg, ergo markb. 50km utan megmozul amutato. A benya szint mutato muszer, igy egyenletesebb erteket mutat, csak a compuh altal kozolt szamok nem teljesen fedik a valosagot. Egyebkent a meg megteheto 15km jelzeskor a benya szintmutato kb. az elso rublika felett volt valamivel. Vagyis a muszer meg nem jelezte azt, hogy game over, csak a compu altal kozolt szamszeru adatal van gond. Vegulis nem gaz a dolog, csak azt nemtom, hogy az atlag fogyasztas mero szamol-e a computer altal kozolt hamiskas szamszeru adatokkal, avagy sem. Vegulis meg mindig jobb, hogy kevesebbet jelez, mint a valosag, mert igy legalabb nem fordul elo azaz eset, mikoris a meg hatralevo 10km-t mutato compu ertek mellett lefulladf a verda, emrt kifogyott a nafta Cool
 
Jah, es ma csinaltam egy proba merest GPS-el. Bealltam a empomattal pontosan 140-re es a GPS 135-ot mondott. Ez gondolom nem gaz. Nekem eza hiba meg belefer. Bratyom OFF Lianaja ON is kb. 5km/h-t csal felfele Cool
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6464 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:07:00 »

haj,
 
Ma voltam egy picit hosszabb uton. BP-kecskemet-Bp. Atlag 140es temponal 8.6-ot mutatotta fogyi mero.
Amit viszont eszre vettem, hogy miota az uj benya pumpa van beszerelve, azota azt csinalja, hogymikor mar csak 15km-re elegendo benyat mutat, akkor csak max. 52 lityot tudok tankolni. Nem a kutnal van a bibi, mert mar kutnal is ennyit sikerult tankolni. Ez azt jelenti, hogy ilyenkormeg van kb. 6littyo benyam a tankban, ami azert tobb, mint 16Km-re elegendo. Ugy kb. 50km-re lenne eleg. Namost a computer a benya fogysztas meghatarozasakor figyelembe veszi a benya szint allast, vagy azzal nem szamol ? Igy most ha jol logikazok,akkor a compu azt hiszi, hogy kb. 52-54liter benyam van (teli tanknal), holott ennel nyilvan tobb lotyog a tankban.
Egyszerűbb, ha a megtett utból, és a tankolt literből számolod ki az átlagfogyit, nekem 1 litert csal felfelé. Tempomat cikkel mizújs?
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6465 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:48:00 »

wyctor,
 
jaja, az lesz...
 
Tempomat cikk meg nincs kesz. Honap elejen megyek comput progizni, mert nem mutatja a muszerfalon a tempo bekapcsolasanak tenyet. Ennek a progizasnak a kimenetelet szeretnem meg beleirni...
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6466 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:50:00 »

wyctor,
 
jaja, az lesz...
 
Tempomat cikk meg nincs kesz. Honap elejen megyek comput progizni, mert nem mutatja a muszerfalon a tempo bekapcsolasanak tenyet. Ennek a progizasnak a kimenetelet szeretnem meg beleirni...
Aztán hajrá, mert már kapcsolóm nekem is van
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6467 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:52:00 »

wyctor,
 
coool
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #6468 Dátum: 2006.03.26 vasárnap, 21:52:00 »

jah, ma csak haza fele erve kezdett csorompolni a verda. Bratyoval hallgatoztunk, de ecceruen beazonosithatatlan a zaj forrasa. Azt mondja, lehet a lanc csorompol. Remelem nem...
Asszem hamarosan bejelentkezem a szervizbe, mert kezd idegesiteni a dolog. a verda egyebkent tokeletesen uzemelt egesz uton, szal talan nincs olyan nagy baj...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #6469 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 09:05:00 »

jó sejtem, hogy nem a kulcsot programozod át hanem azt a kocsihoz? (átbogarásztam minden vackot a kocsival kapcsolatban és azt az érdekes dolgot tapasztaltam, hogy csak 1dbkulcsot kaptunk a tütühöz)
nos ha igaz amit fent leírtam, nem túl gazdaságos dolog egy db kulcsot venni és hozzáidomítani a mondinkhoz, hiszen ennyi erővel feltételezhetjük, hogy minimum egy kulcsnak valahol a világban nem vagyunk az urai...
beszéltem ford szervizes ismerősömmel, zárcsere után azokat kell a computerhez idomítani, aztán frankó a dolog
zacci:
És igen a kocsi azt hiszem visszakapta az erejét! (legalábbis jobban pörög, húz, mint előtte)
Lehet még a héten lesz diag is. meglájjuk.
Zacci! Miért teszed tönkre a kocsid? Neked nincs TIS meg egyéb nyalánkság? Meg vagyok döbbenve!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6470 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 10:50:00 »

jó sejtem, hogy nem a kulcsot programozod át hanem azt a kocsihoz? (átbogarásztam minden vackot a kocsival kapcsolatban és azt az érdekes dolgot tapasztaltam, hogy csak 1dbkulcsot kaptunk a tütühöz)
nos ha igaz amit fent leírtam, nem túl gazdaságos dolog egy db kulcsot venni és hozzáidomítani a mondinkhoz, hiszen ennyi erővel feltételezhetjük, hogy minimum egy kulcsnak valahol a világban nem vagyunk az urai...
beszéltem ford szervizes ismerősömmel, zárcsere után azokat kell a computerhez idomítani, aztán frankó a dolog
zacci:
És igen a kocsi azt hiszem visszakapta az erejét! (legalábbis jobban pörög, húz, mint előtte)
Lehet még a héten lesz diag is. meglájjuk.
Zacci! Miért teszed tönkre a kocsid? Neked nincs TIS meg egyéb nyalánkság? Meg vagyok döbbenve!
Lehet törölni az autóhoz pogramozott kulcsokat - az összeset. Utána betaníttatod a sajátjaidat és kész. Nem fontos tartalékkulcsnak távkapcsolosat venni elég a sima immo betétes.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6471 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 11:03:00 »

ezek szerint átprogramozható a kulcsok kódja?
Tehát oda vissza tanulás van?
Mondjuk eltünik a kulcsom (az egyik), fogom a másik kulcsom, törlöm a kódját, majd új kóddal felveszem?
Megkerül a másik kulcsom és akkor az elvileg már nem nyitná?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6472 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 11:28:00 »

Megint nem jó valami az autóval. Sad Izzítás után indítanám, de nem indul, csak egy furcsa éles hang hallatszik. Talán olyasmi, mikor nincs kinyomva a kuplung, és úgy indítanám. 1 hete szombaton csinálta elösször, de akkor betudtam annak, hogy én bénáztam valamit. Majd most pénteken is csinálta, és ma reggel is. Viszont 2. próbálkozásra egyből beindul. Mi lehet ez? Drága lesz?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6473 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 11:32:00 »

ezek szerint átprogramozható a kulcsok kódja?
Tehát oda vissza tanulás van?
Mondjuk eltünik a kulcsom (az egyik), fogom a másik kulcsom, törlöm a kódját, majd új kóddal felveszem?
Megkerül a másik kulcsom és akkor az elvileg már nem nyitná?
Maga a kulcsrész nyitni nyit, csak nem indítja el az autót. Immo nem engedi.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6474 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 11:33:00 »

Megint nem jó valami az autóval. Sad Izzítás után indítanám, de nem indul, csak egy furcsa éles hang hallatszik. Talán olyasmi, mikor nincs kinyomva a kuplung, és úgy indítanám. 1 hete szombaton csinálta elösször, de akkor betudtam annak, hogy én bénáztam valamit. Majd most pénteken is csinálta, és ma reggel is. Viszont 2. próbálkozásra egyből beindul. Mi lehet ez? Drága lesz?
Testkábelek aksinál, motoron. Lehet kezd vége lenni aksinak, vagy önindító bendixnek.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6475 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 12:07:00 »

Most már csak az kell, hogy elmondjátok, hogyan tudom letesztelni, hogy mindenem (már csak így a riasztási/immo kör) jó e.
Kulcson egy klikk, bezár, 2 klikk villannak az indexek és még valami kattan záraknál. Na de honnan tudom, hogy valóban jól élesedett a rendszer?
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6476 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 17:13:00 »

Testkábelek aksinál, motoron. Lehet kezd vége lenni aksinak, vagy önindító bendixnek.
Két testkábel van? Ugye van az, ami a kasznira megy? És van a motoron is? Az merre? A bendixt lehet teszteni valahogy, hogy az-e a problémás?
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6477 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 17:14:00 »

Most már csak az kell, hogy elmondjátok, hogyan tudom letesztelni, hogy mindenem (már csak így a riasztási/immo kör) jó e.
Kulcson egy klikk, bezár, 2 klikk villannak az indexek és még valami kattan záraknál. Na de honnan tudom, hogy valóban jól élesedett a rendszer?
shiva74,
 
hagyd lent az ablakot, és nyúlj be, akkor a érzékeli a mozgást. De várj kb. 1 percet zárás után, akkor élesedik.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6478 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 17:16:00 »

Most már csak az kell, hogy elmondjátok, hogyan tudom letesztelni, hogy mindenem (már csak így a riasztási/immo kör) jó e.
Kulcson egy klikk, bezár, 2 klikk villannak az indexek és még valami kattan záraknál. Na de honnan tudom, hogy valóban jól élesedett a rendszer?
Ha villan az index akkor az elvileg azt jelenti. Ha pl az egyik ajtó nincs becsukva rendesen akkor nem villan. Az immo visszajelzője pedig az óra állító gombja. Ha villog akkor elvileg OK.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6479 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 17:18:00 »

shiva74,
 
hagyd lent az ablakot, és nyúlj be, akkor a érzékeli a mozgást. De várj kb. 1 percet zárás után, akkor élesedik.
Tényleg! Az lehet, hogy az enyémben nincs risztó csak a zárórendszer meg immo? Még nem tudtam meg"víjjogtatni" pedig próbáltam.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #6480 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 18:40:00 »

Tényleg! Az lehet, hogy az enyémben nincs risztó csak a zárórendszer meg immo? Még nem tudtam meg"víjjogtatni" pedig próbáltam.
Ha bezártad, kulccsal nyisd ki a motorteret, nekem mindíg vinnyog.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6481 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 20:12:00 »

Tényleg! Az lehet, hogy az enyémben nincs risztó csak a zárórendszer meg immo? Még nem tudtam meg"víjjogtatni" pedig próbáltam.
szendre,
 
nézd meg, hogy van-e benne mozgásérzékelő. Ott van, ahonnan a biztonségiöv jön ki, előre, és hátra is.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6482 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 20:13:00 »

Megint nem jó valami az autóval. Sad Izzítás után indítanám, de nem indul, csak egy furcsa éles hang hallatszik. Talán olyasmi, mikor nincs kinyomva a kuplung, és úgy indítanám. 1 hete szombaton csinálta elösször, de akkor betudtam annak, hogy én bénáztam valamit. Majd most pénteken is csinálta, és ma reggel is. Viszont 2. próbálkozásra egyből beindul. Mi lehet ez? Drága lesz?
Most már folyamatosan csinálja, minden indítási kisérletnél. Kis pihentetés után, viszont beindul. Csináltam egy videót, ilyen: >> Nem indul <<
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6483 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 20:33:00 »

Most már folyamatosan csinálja, minden indítási kisérletnél. Kis pihentetés után, viszont beindul. Csináltam egy videót, ilyen: >> Nem indul <<
Olyan, mintha az önindító nem forgatná meg a motort.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6484 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 21:11:00 »

A behúzó tekercs nem húz be és szabadon forog az önindító motor
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6485 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 21:15:00 »

Most már folyamatosan csinálja, minden indítási kisérletnél. Kis pihentetés után, viszont beindul. Csináltam egy videót, ilyen: >> Nem indul <<
az off lanciam on csinált ilyet!
ne aggódj! csak bendix csere! akár te is megcsinálod a garázsban!
jó szerelést!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6486 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 21:16:00 »

az off lanciam on csinált ilyet!
ne aggódj! csak bendix csere! akár te is megcsinálod a garázsban!
jó szerelést!
skype: hun.gravitydave
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6487 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 21:51:00 »

Most már folyamatosan csinálja, minden indítási kisérletnél. Kis pihentetés után, viszont beindul. Csináltam egy videót, ilyen: >> Nem indul <<
Scratch,
 
rövidtávon a behúzótekercs érintkezőinek megtisztítása is segít (ezért van az, hogy "pihentetés" után műxik), de a csere előbb-utóbb elkerülhetetlen, viszont csak két csavar tartja.     Az önindítót meg három...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6488 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 22:11:00 »

Scratch,
 
rövidtávon a behúzótekercs érintkezőinek megtisztítása is segít (ezért van az, hogy "pihentetés" után műxik), de a csere előbb-utóbb elkerülhetetlen, viszont csak két csavar tartja.     Az önindítót meg három...
ha a behúzó tekercs lenne hibás akkor nem forogna az önindító motorja! akkor nem engedné át az áramot! a bendix rossz mert már mindkét irányba tud forogni!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6489 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 22:13:00 »

Olyan, mintha az önindító nem forgatná meg a motort.
pontosan! mert rossz a bendix!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6490 Dátum: 2006.03.27 hétfő, 22:36:00 »

Ismételten kérdezném, hogy a hátsó ajtó szélzajával aki találkozott hogyan tudta megszüntetni (4 ajtós változatban). Nekem már nagyon idegesítő, 80 km/h-nál olyan mintha egy szétrohadt, szigetelés nélküli Polski Fiatban ülnék.
 
Riasztóról pedig a következő a lényeg. 1 nyomás a központi zár bezárja az ajtókat, ha folymatosan nyomod a gombot felhúzza az elktromos ablakokat (nyitáskor ugyanez lefelé). +1 nyomás index felvillan, kettős reteszelésű központizár bekapcsol, riasztó élesedik. A gyári riasztó nem mozgás érzékelős, csak az ajtónyitásra riaszt. Ráadásul nem is ugrókódos a gyári riasztó. A kettős reteszelésű központizár azért jó, mert ha feltörő, vagy tolvaj az ablakot benyomja, akkor nem tudja az ajtónyitó karral kinyitni a zárakat, ha benyúl
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6491 Dátum: 2006.03.28 kedd, 00:27:00 »

Sziasztok!  
 
Szükségem lenne mondeo kombi 3-hoz egy csomó bontott alkatrészre.  
Kihez érdemes menni?  
 
 
Sebi
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6492 Dátum: 2006.03.28 kedd, 00:27:00 »

Köszönöm mindenkinek. Holnap megnézetem egy szerlővel a bendixt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6493 Dátum: 2006.03.28 kedd, 00:30:00 »

Sziasztok!  
 
Szükségem lenne mondeo kombi 3-hoz egy csomó bontott alkatrészre.  
Kihez érdemes menni?  
 
 
Sebi
Sebi_75,
 
ha az eleje tört, akkor hozzám. Vannak lámpáim, és hűtő ventillátorom.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37282


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #6494 Dátum: 2006.03.28 kedd, 00:30:00 »

Ismételten kérdezném, hogy a hátsó ajtó szélzajával aki találkozott hogyan tudta megszüntetni (4 ajtós változatban). Nekem már nagyon idegesítő, 80 km/h-nál olyan mintha egy szétrohadt, szigetelés nélküli Polski Fiatban ülnék.
 
Riasztóról pedig a következő a lényeg. 1 nyomás a központi zár bezárja az ajtókat, ha folymatosan nyomod a gombot felhúzza az elktromos ablakokat (nyitáskor ugyanez lefelé). +1 nyomás index felvillan, kettős reteszelésű központizár bekapcsol, riasztó élesedik. A gyári riasztó nem mozgás érzékelős, csak az ajtónyitásra riaszt. Ráadásul nem is ugrókódos a gyári riasztó. A kettős reteszelésű központizár azért jó, mert ha feltörő, vagy tolvaj az ablakot benyomja, akkor nem tudja az ajtónyitó karral kinyitni a zárakat, ha benyúl
proki,
 
MK2-őt tudom biztosan, ott a gyári riasztó mozgásérzékelős volt, és 4db érzékelő volt. Elöl 2db és hátul is 2db.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Vendég
« Új hozzászólás #6495 Dátum: 2006.03.28 kedd, 10:08:00 »

Ha bezártad, kulccsal nyisd ki a motorteret, nekem mindíg vinnyog.
Köszi a tippet.  Majd kipróbálom...kíváncsi vagyok....
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6496 Dátum: 2006.03.28 kedd, 10:09:00 »

szendre,
 
nézd meg, hogy van-e benne mozgásérzékelő. Ott van, ahonnan a biztonségiöv jön ki, előre, és hátra is.
Ott sajnos semmit nem látok. Szerintem ez a gyári alap cucc ami benne van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6497 Dátum: 2006.03.28 kedd, 10:56:00 »

sziasztok
tanácsot kérnék, banális hiba: kesztyűtartót próbáltam kinyitni, vmi kattant, nyitó félig kiáll, nem nyílik. hova érdemes ezzel menni, mert előre félek, ha kiderül, hátha egész tartót kell cserélni.
köszi előre a tippeket
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6498 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:37:00 »

sziasztok
tanácsot kérnék, banális hiba: kesztyűtartót próbáltam kinyitni, vmi kattant, nyitó félig kiáll, nem nyílik. hova érdemes ezzel menni, mert előre félek, ha kiderül, hátha egész tartót kell cserélni.
köszi előre a tippeket
Misa: Nekem is volt ilyen gondom pár hónapja... Asszony elintézte Cheesy.  
Eltörte a zárszerkezetet. 5 rugó bele az új zárszerkezet... Egyik ismerős szerelő csinálta meg nekem itt pesten.
Nem tudom, hogy tőled mennyit kérne, de szerintem nem túl sokat, mondván már tudja mit kell csinálni, nem kell sokat kísérletezni :DDDD
(1-2 ezerért szerintem megcsinálja az 5 rugón felül)
 
Az a baj vele, hogy nem nagyon tudod kinyitni csak célszerszámmal..
 
Megkérdem tőle, hogy hogy tudta kinyitni, aztán lehet elkérem tőle a szerszámot, és megcsináljuk Cheesy
 
Kisbér
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #6499 Dátum: 2006.03.28 kedd, 11:41:00 »

Tényleg! Az lehet, hogy az enyémben nincs risztó csak a zárórendszer meg immo? Még nem tudtam meg"víjjogtatni" pedig próbáltam.
Szerintem olyan a verdád, mint az enyém... És nincs benne gyári riasztó...  
Csak immo, meg kettős retesz... Amikor 2x megnyomod a zárás gombot, akkor kettős reteszt nyomja rá vészvillogás kíséretében.
Tehát normális Cheesy
 
(Kettős retesz pedig azt jelenti, hogy ha beütik az ablakot, belülről sem tudják kinyitni az ajtókat)
 
Próbáld meg lehúzott ablakkal duplán zárni, majd az ablakon benyúlva kinyitni. Nem fog sikerülni Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 [130] 131 132 133 134 135 136 137 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.3 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.