Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.11 péntek, 07:14:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21533344 alkalommal)
0 Felhasználó és 12 vendég van a témában
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73950 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 14:34:46 »

mégvalami.
Hátsó futóművet átnézetted?
Pl keresztlengőkar szilent...
Egyben szokta nézni az a jóember az egészet.
Még egy dolog: ha az első lengőkar szilent lenne rossz, akkor intenzív nagy fékezésre erős kormány elhúzásnak kellene jelentkeznie? Merthogy nincs, Érdre menet a lehajtón szoktam volt erősebben, hosszabban fékezni, és nincs semmilyen kormányelhúzós effektus.
Melyik az a keresztlengőkar? Cromaxon ilyet csak 4/5 ajtósban hoz.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #73951 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 15:50:55 »

Egyben szokta nézni az a jóember az egészet.
Még egy dolog: ha az első lengőkar szilent lenne rossz, akkor intenzív nagy fékezésre erős kormány elhúzásnak kellene jelentkeznie? Merthogy nincs, Érdre menet a lehajtón szoktam volt erősebben, hosszabban fékezni, és nincs semmilyen kormányelhúzós effektus.
Melyik az a keresztlengőkar? Cromaxon ilyet csak 4/5 ajtósban hoz.
sőt,rázná a kormányt is.

 fejvakaras nemtudom
https://cromax.hu/futomu_kormanymu/hatso_futomu_alkatreszek/hatso_lengokar/hatso_lengokar_ford_mondeo_1992-2007_lemezlengokar_kombi_15670
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73952 Dátum: 2018.02.18 vasárnap, 15:55:32 »

ezt kb akkor cseréltem amikor vettük az autót, igaz bontottra. De amikor az volt a hibás, akkor kátyúnál akkor koppant a hátulja, hogy ihajj
csekkoltatom vki mással a futóművet
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #73953 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 09:09:29 »

Sziasztok. A szervoba vennék xado gélt viszont az eladó javasolta az olajcseret is. Amennyibe lecsereljuk és nem segít a szervón akkor újra le kell cserélni egy szervo szivattyú cserenel? Nagyjából milyen árba lehet egy szivattyú csere?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73954 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 10:30:15 »

Sziasztok. A szervoba vennék xado gélt viszont az eladó javasolta az olajcseret is. Amennyibe lecsereljuk és nem segít a szervón akkor újra le kell cserélni egy szervo szivattyú cserenel? Nagyjából milyen árba lehet egy szivattyú csere?
Tisztelt Fórumtárs!
Ha mostanában nem volt olajcsere, akkor valóban ajánlott a Xadó gélt olajcserével együtt kipróbálni. Ha szivattyúcserére kerülne sor a tiszta adalékos olajat lelehet ereszteni, és a szivattyú javítása után ismét felhasználható. A Mannol 8990 CHF olaj tökéletesen megfelel a szervo rendszerhez. A szervo szivattyú újonnan elég borsos árú. A felújítás olcsóbb, inkább járható út. A szivattyúcserét te is megtudod otthon csinálni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #73955 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 10:48:15 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ha mostanában nem volt olajcsere, akkor valóban ajánlott a Xadó gélt olajcserével együtt kipróbálni. Ha szivattyúcserére kerülne sor a tiszta adalékos olajat lelehet ereszteni, és a szivattyú javítása után ismét felhasználható. A Mannol 8990 CHF olaj tökéletesen megfelel a szervo rendszerhez. A szervo szivattyú újonnan elég borsos árú. A felújítás olcsóbb, inkább járható út. A szivattyúcserét te is megtudod otthon csinálni. wave
Tisztelettel László! worship

2 éve cseréltem,de csak felét tudtam leengedni. Castrolt tettem bele. Egyébként az eladó azt mondta xado olajjal jó a gél igazán. De neki ugye ez az érdeke.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
László
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73956 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 11:41:54 »

2 éve cseréltem,de csak felét tudtam leengedni. Castrolt tettem bele. Egyébként az eladó azt mondta xado olajjal jó a gél igazán. De neki ugye ez az érdeke.
Tisztelt Fórumtárs!
A szervo olaj leengedése, az intercooler fölött lévő szevo olajhűtőnél a legegyszerűbb. A gumicsövet leszerelve a hűtőcsőról, beindított motornál a szivattyú kinyomja az összes olajat. A tágulási tartályban lévő olaj pedig, magától lecsurog a gyűjtőedénybe. A bugyborékolás megjelenésekor a motor leállítandó. Egy átöblítés nem ártana a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.02.19 hétfő, 17:32:04 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365


« Új hozzászólás #73957 Dátum: 2018.02.19 hétfő, 22:01:42 »

Tisztelt Fórumtárs!
A szervo olaj leengedése, az intercooler fölött lévő szevo olajhűtőnél a legegyszerűbb. A gumicsövet leszerelve a hűtőcsőról, beindított motornál a szivattyú kinyomja az összes olajat. A tágulási tartályban lévő olaj pedig, magától lecsurog a gyűjtőedénybe. A bugyborékolás megjelenésekor a motor leállítandó. Egy átöblítés nem ártana a rendszernek. wave
Tisztelettel László! worship

Nem vártam meg a bugyborékolást, hamar leállítottam. Legközelebb már tudom. Köszönöm a segítséget.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #73958 Dátum: 2018.02.21 szerda, 11:41:19 »

Sziasztok!

Bendix hiba ütötte fel a fejét az autómban, nos olyan kérdésem lenne hogy, ennek a cseréje csak maga a bendixet kell cserélni vagy kompletten az önindítót, illetve mennyi ennek a vonzási költsége?

https://www.youtube.com/watch?v=h2YVHm9D-Bc
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
László
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73959 Dátum: 2018.02.21 szerda, 14:26:32 »

Sziasztok!

Bendix hiba ütötte fel a fejét az autómban, nos olyan kérdésem lenne hogy, ennek a cseréje csak maga a bendixet kell cserélni vagy kompletten az önindítót, illetve mennyi ennek a vonzási költsége?

https://www.youtube.com/watch?v=h2YVHm9D-Bc
Tisztelt Fórumtárs!
Én egy indítómotor teljes tisztítással kezdeném. Ha ez nem segít és a bendix nem üzemel biztonságosan akkor az egész önindító megérett a felújításra. Bp. Kertész utcában profi módon teljesen felújítják kb 25 ezer pénzért. Az önindítót ki kell szerelni és azonnali cserére is van lehetőség.(www.oninditogenerator.hu) wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #73960 Dátum: 2018.02.21 szerda, 16:16:02 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #73961 Dátum: 2018.02.21 szerda, 19:45:08 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?
a búra nem bír ki 200fokot.deformálódik.oldószer talán fel lágyítaná , de kérdés mennyire támadja meg az áttetsző felületet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73962 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 08:04:42 »

Sziasztok!

Egy kis segítség kellene xenon fényszóró műanyag búra levételéhez. Már régebben óvatosan szétmelegítettem hőlégfúvóval, de összeszerelésnél nem bíztam benne hogy a maradék gyári massza elég lesz-e a tömítéshez, ezért kipucoltam belőle és FBS-sel raktam vissza. Az FBS elvileg 200 fokot bír. Kérdés hogy a búra kibír-e 200 fok fölötti hőt és elenged-e az FBS. Azért kellene megint szétszednem, mert a takarók is be vannak sárgulva megint...
Vélemény?

Nem volt a legokosabb ötlet... Legközelebb használj butilszalagot, illetve lehet kapni olyan lágy ragacsot, ami a pultokba beépített mosogató széle alá kerül körben. Az gyakorlatilag ugyanaz, mint amit a gyárban használnak, még csereszabatos is vele.

Próbáld meg szilikon fuga eltávolítóval. Az egy vízes alapú kocsonyás izé, aldilidliben kapni időnként. Előbb próbáld ki egy nem látható részen a műanyagon. Hagyni kell hatni, úgyhogy várj egy napot, hogy tényleg nem hagy nyomot, és csak utána kend végig az egészet vele. Azután szépen, lassan, türelmesen kaparászva, többször fugaeltávolítózva talán sikerül, de sok esélyét nem adom. Az F-BS szigorú szer...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Krisz81
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20



E-mail
« Új hozzászólás #73963 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 08:46:08 »

Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.

Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?
Naplózva

2002.07 MK3 Ghia 2.0 TDCi 130 LE, gyári xenon,F2 optika, 18" Dezent, Titanium X belső, EGR off, INA szabadonfutó, >290ekm
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73964 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 08:53:03 »

Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.

Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?


Nekem most phillips van benne, még előző tulaj vette bele!
https://www.dt-xenon.hu/xenon_izzok_53/d2s_xenon_izzok_69
Itt találsz, yeaky-ról láttam tesztet jónak tűnik bár nem próbáltam de legközelebb kifogom
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73965 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 09:10:36 »

Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.

Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?

Kici kínai küld óccóér'.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #73966 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 18:24:42 »

Köszönöm a segítőkész válaszokat Alf és AndyA.

Feladom a búra levételét, mert szinte kizártnak tartom hogy körbe a nútba be tudom juttatni az oldószert. Visszaemlékezve nem bíztam a véletlenre, szóval kikentem rendesen.... De viszont nem is párásodott...
Szerintetek nagyon ront a fényerőn, ha nem cserélem a takarókat? Természetesen szinte új foncsor+vetítőlencse megy bele HZsolt jóvoltából.
Jut eszembe: valakinek nincs elfekvőben 2db D2S Xenon izzó occóé?

https://www.aliexpress.com/item/35W-HID-Xenon-Bulb-D1S-D2S-D3S-D4S-Auto-Car-Headlight-Replacement-kit-12V-4300K-5000K/32706823301.html?spm=2114.13010708.0.0.8VwNpl
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #73967 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 19:11:10 »

Sziasztok!

Sony 6 CD s fejegységem van, azt szeretném meg kérdezni, hogy rca kimenet van-e a hátulján? Mélynyomó beépítése végett.
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #73968 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 19:16:16 »

Sziasztok!

Sony 6 CD s fejegységem van, azt szeretném meg kérdezni, hogy rca kimenet van-e a hátulján? Mélynyomó beépítése végett.
nincs.de lehet kiépíteni.valaki egyszer tett be fotós leírást a menetéről.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
adam0723
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172



« Új hozzászólás #73969 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 19:25:10 »

nincs.de lehet kiépíteni.valaki egyszer tett be fotós leírást a menetéről.

Köszi.  integet2
Naplózva

2004 Ghia 2.0 107kw 4 door.
White Angel
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73970 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 20:47:44 »

Srácok!
Frissiben leírom!
Jövök haza a 4-es úton minden rendben, a fura, hogy most nem csak negyedig ment fel a hőfok mutatóm, hanem a negyed és fél között volt pedig nem kapott nagyobb terhelést mint máskor!
Lámpához közeledve, üres, és a fordultaom kétszer felment
1100-1200, majd beállt alapjáratra! Zöld lett közben, nem kellett megállnom, kettes és megyek tovább! Erő van, füst nincs, neü hallok semmi rendellenességet!
Onnan jövök még 3km-t a ház előtt megálltam, gondoltam adok neki néhány gázfröccsöt, mi történhetett, reagál a gázra szépen visszaáll a fordulat! Majd kb 10 másodperc múlva égett gumiszagot érzek a kabinban, leállítom kinyitom a mocitetőt de nem láttam semmit!
Mi történhetett? falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73971 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 21:17:58 »

Srácok!
Frissiben leírom!
Jövök haza a 4-es úton minden rendben, a fura, hogy most nem csak negyedig ment fel a hőfok mutatóm, hanem a negyed és fél között volt pedig nem kapott nagyobb terhelést mint máskor!
Lámpához közeledve, üres, és a fordultaom kétszer felment
1100-1200, majd beállt alapjáratra! Zöld lett közben, nem kellett megállnom, kettes és megyek tovább! Erő van, füst nincs, neü hallok semmi rendellenességet!
Onnan jövök még 3km-t a ház előtt megálltam, gondoltam adok neki néhány gázfröccsöt, mi történhetett, reagál a gázra szépen visszaáll a fordulat! Majd kb 10 másodperc múlva égett gumiszagot érzek a kabinban, leállítom kinyitom a mocitetőt de nem láttam semmit!
Mi történhetett? falbav
Generátor, szerintem. Vagy annak a szíjköre.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73972 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 21:21:54 »

Generátor, szerintem. Vagy annak a szíjköre.

Mivel nem csak égett szagot hanem égett gumiszagot éreztem és nem a kerék füstölt, én is a két szíj valamelyikére gondoltam!
Azt még elfelejtettem, hogy a végén a ház előtt mikor gázfröccsöt adtam neki olyan volt mintha kicsit pislogott volna a műszeregység világításom de ezt már lehez bebeszélem magamnak! Viszont a szíjon nem.láttam semmit, inkább a vezető felőli szíj(gondolom ez a vízpumpát hajtja?) mintha sötétebb színű lett volna vagyis inkább olyan nyers fekete színe van!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73973 Dátum: 2018.02.22 csütörtök, 21:41:09 »

Mivel nem csak égett szagot hanem égett gumiszagot éreztem és nem a kerék füstölt, én is a két szíj valamelyikére gondoltam!
Azt még elfelejtettem, hogy a végén a ház előtt mikor gázfröccsöt adtam neki olyan volt mintha kicsit pislogott volna a műszeregység világításom de ezt már lehez bebeszélem magamnak! Viszont a szíjon nem.láttam semmit, inkább a vezető felőli szíj(gondolom ez a vízpumpát hajtja?) mintha sötétebb színű lett volna vagyis inkább olyan nyers fekete színe van!
Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73974 Dátum: 2018.02.23 péntek, 05:21:14 »

Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.

Megnézetem, nagyon köszönöm a segítséged!!!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73975 Dátum: 2018.02.23 péntek, 10:37:16 »

Az égett gumiszagot inkább a generátor szíjkörében a főtengely szíjtárcsa tudja "generálni". A másik oldali szíjkörben én még nem olvastam itt olyat, h gumiszaggal párosulva távozott volna el vmi az örökvadászmezőkre.
A fordulatszámot az PCM az alacsony töltés miatt szokta emelni. Kevés töltés meg vagy generátor halálból, vagy a szíjtárcsa lerongyolódásból adódik.

Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt! falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #73976 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:18:23 »

Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt! falbav

Klímád nincs bekapcsolva? (Fűtés AUTO-n.)
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73977 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:18:56 »

Újabb fejlemény!
Azért csak elindultam dolgozni vele kb 15km után megálltam hallom, hogy megy a ventillátorom, nem állítottam le még hagytam menni!
Miután leállítottam még mindig ment a venti, ráadom a gyújtást akkor megállt lehet amugy is megállt volna!
De a hőfok mutatom negyed és fél között volt!
Miért ment a ventim?
Megállás után megint égett gumiszag volt! falbav

Újabb fejlemény, lcd nézve 72ig megy fel a hőfok és megy a ventillátorom, 65nél kikapcsol!
Gondolom ez nem jó!? Mitől van ez?
Emiatt lehet égett gumiszag?
Mennyinél kellene kapcsolnia a ventinek?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73978 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:19:46 »

Klímád nincs bekapcsolva? (Fűtés AUTO-n.)

Nincs bekpcsolva még a belsőt is kikapcsoltam!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73979 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:35:27 »

Újabb fejlemény, lcd nézve 72ig megy fel a hőfok és megy a ventillátorom, 65nél kikapcsol!
Gondolom ez nem jó!? Mitől van ez?
Emiatt lehet égett gumiszag?
Mennyinél kellene kapcsolnia a ventinek?

Égett gumiszag a motortérben jellemzően a halott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa jele.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73980 Dátum: 2018.02.23 péntek, 11:46:36 »

Égett gumiszag a motortérben jellemzően a halott kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa jele.

AndyA

A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73981 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:52:05 »

A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?

"Kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa" - ez pontosan azt jelenti, amit jelent.

A "lendkerék" szó nem szerepel benne, ahogyan a lendkerékben sincs túl sok gumi, ami megéghetne. Ráadásul olyan rejtett helyen van, hogy onnan lassan és nehezen találna ki akármilyen égett szag. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73982 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:53:27 »

A kettős tömegűnél ugye a szíjtárcséra gondolsz nem a lendkerékre!?

Ja, és innentől nem igazán jó megoldás, ha tovább jársz az autóval, és közben itt kérdeződködsz, hátha valaki ráolvas neked a távolból, hanem az, hogy mielőbb kicserél(tet)ed...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73983 Dátum: 2018.02.23 péntek, 12:58:45 »

Ja, és innentől nem igazán jó megoldás, ha tovább jársz az autóval, és közben itt kérdeződködsz, hátha valaki ráolvas neked a távolból, hanem az, hogy mielőbb kicserél(tet)ed...

AndyA


Köszi! Holnap reggel intézem a javítást!

A hőfok kijelzőn honnan veszi a jelet?
Cht vagy más?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73984 Dátum: 2018.02.23 péntek, 13:40:04 »


Köszi! Holnap reggel intézem a javítást!

A hőfok kijelzőn honnan veszi a jelet?
Cht vagy más?

Az az egy hőmérő van a motoron. A másik a lökösben a külső hőmérsékletet mutatja, a harmadik meg a beszívott levegőt méri.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73985 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:23:39 »

Az az egy hőmérő van a motoron. A másik a lökösben a külső hőmérsékletet mutatja, a harmadik meg a beszívott levegőt méri.

AndyA

Ha a cht sensor méri, akkor miért kapcsol be a ventillátorom kb 65-70 foknál? Ezt eddig nem vettem észre!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73986 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:36:13 »

Ha a cht sensor méri, akkor miért kapcsol be a ventillátorom kb 65-70 foknál? Ezt eddig nem vettem észre!

Ha automata módban van a klíma, az is bekapcsolhatja.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73987 Dátum: 2018.02.23 péntek, 14:48:33 »

Ha automata módban van a klíma, az is bekapcsolhatja.

AndyA

Közben azt az infót találtam, hogy a dpf regenerálás közben bekapcsol a venti! Remélem ezért van!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73988 Dátum: 2018.02.24 szombat, 13:47:21 »

Ma megvolt a csere a berregő szíj a főtengely tárcsa miatt remegett
Kapott egy gates tárcsát! Bár a régin nem látni az elválást de megremegett a szíj! Szervó olaj szürke volt, cserélve lett, megláttjuk, hogy még menthető e a kormánymű, szivattyú. ha igen lecserélem majd megint az olajat és beépítem a szűrőt is!motortér tető kapott új telókat!
Hátsó kereszt stab szilent cserélve a kopogás megszűnt!
Még izzítót akarok cserélni és egy általános nagyszervízt, olajak, szűrők. Meg a dpf folyadék szintet kellene megnézetnem!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és minden egyebet! worship







Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48512



« Új hozzászólás #73989 Dátum: 2018.02.24 szombat, 14:19:57 »

Ma megvolt a csere a berregő szíj a főtengely tárcsa miatt remegett
Kapott egy gates tárcsát! Bár a régin nem látni az elválást de megremegett a szíj! Szervó olaj szürke volt, cserélve lett, megláttjuk, hogy még menthető e a kormánymű, szivattyú. ha igen lecserélem majd megint az olajat és beépítem a szűrőt is!motortér tető kapott új telókat!
Hátsó kereszt stab szilent cserélve a kopogás megszűnt!
Még izzítót akarok cserélni és egy általános nagyszervízt, olajak, szűrők. Meg a dpf folyadék szintet kellene megnézetnem!
Mindenkinek köszönöm a tanácsokat és minden egyebet! worship








ne,ne tedd. nyes

A dpf nem löttyös,gondozásmentes.Nem kell abba semmi,csak mindig sikeres legyen a regeneráció.Kiég,oszt csókolom.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73990 Dátum: 2018.02.24 szombat, 14:34:10 »

ne,ne tedd. nyes

A dpf nem löttyös,gondozásmentes.Nem kell abba semmi,csak mindig sikeres legyen a regeneráció.Kiég,oszt csókolom.

Ez egy jó hír! Azt hittem ebbe is kell lötyi!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #73991 Dátum: 2018.02.24 szombat, 22:16:51 »

Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #73992 Dátum: 2018.02.24 szombat, 22:18:16 »

Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!


Hajtsd le és ahogy kifér a csövön csapd fel.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27023


E-mail
« Új hozzászólás #73993 Dátum: 2018.02.24 szombat, 22:18:27 »

Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!


Lehajtod a támlát, és bármiféle finomkodás nélkül izomból úgy odab... a helyére, hogy csak úgy nyekkenjen. Ez többnyire segít.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #73994 Dátum: 2018.02.24 szombat, 22:33:12 »

Lehajtod a támlát, és bármiféle finomkodás nélkül izomból úgy odab... a helyére, hogy csak úgy nyekkenjen.

 Wink Kösz! Ezt reggel ki is fogom próbálni!  nyes
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #73995 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 06:09:43 »

Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!


Nem ragadt az be, az ilyen. Gyárilag ugy találták ki hogyha lehajtod a háttámlát , akkor reteszeli magát és nem lehet húzogatni
picit erősebben kell visszazárni a háttámlát, nem kell becsapni hogy nyekkenjen , de azért a normál felhajtásnál erősebben kell

hogy ezt miért találták ki igy a fejlesztők, azt csak Ők tudják
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #73996 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:01:03 »

Beragadt a hátsó ülésnél a középső biztonsági öv. Sem finom húzásra, sem erősebb ráhatásra nem akar mozdulni. Hogy lehet azt szétszedni, és mi lehet a hibája? Köszi a segítséget!


Nálam is volt ilyen. Szétszedtem a "behúzót" kitakarítottam és tökéletes lett. Igaz kell hozzá egy kis türelem, de megérte.
Naplózva

mondejó 2.5 V6
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #73997 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:33:20 »

Sajnos nem működik a nyers erőszak, más megoldást kell keresnem.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 133


« Új hozzászólás #73998 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 10:34:33 »

Nálam is volt ilyen. Szétszedtem a "behúzót" kitakarítottam és tökéletes lett. Igaz kell hozzá egy kis türelem, de megérte.
Úgy látszik, ezt kell nekem is csinálni. A fejtámla felől lehet kiszedni a szerkezetet? Hogy fogjak hozzá?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #73999 Dátum: 2018.02.25 vasárnap, 11:53:02 »

Sziasztok!
Az alábbi linken lévő eszkőz ami a 2. Képen van, annak mi a neve?
http://mondeo.hu/index.php?topic=5111.0

Kibek van átalakítva így?
Megszűnt a rezgés teljesen?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 1473 1474 1475 1476 1477 1478 1479 [1480] 1481 1482 1483 1484 1485 1486 1487 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.1 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.