Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.14 szerda, 12:32:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 ... 1505   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 9979903 alkalommal)
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1664



« Új hozzászólás #74300 Dátum: 2018.04.11 szerda, 21:49:40 »

Én nem másztam bele a kábel cserébe, rendeltem olyan talpat, ami ugyanaz mint a GPS-s, csak nincs benne GPS. Csatlakozásai, felfogatása, külmérete ugyanaz.
Nem olcsó, de legalább nem kell xopni a kábellel.
Cromax-tol?
Naplózva

2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
2018/04 2.2 tdci Transit Jumbo 177 ló
boxer 2,5td 107 ló
Elm327 Győr.
B1987
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46


E-mail
« Új hozzászólás #74301 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 11:29:51 »

Hali.én is néztem azt az antennát ami ugyan olyan mint a gps-és viszont nincs rajta gps csatlakozó.cromaxnál van amúgy,de még nem vettem meg,kérdésem az lenne hogy aki cserélt ilyenre,annak a rádió nem kergűlt meg?mármint nem "prüttyög,csipog hogy nincs gps jel,vagy rossz csatlakozás stb?gps-t nem használom amúgy.köszi
Naplózva
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1926


« Új hozzászólás #74302 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 13:07:06 »

Cromax-tol?

Nagy Autó
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1926


« Új hozzászólás #74303 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 13:08:56 »

Hali.én is néztem azt az antennát ami ugyan olyan mint a gps-és viszont nincs rajta gps csatlakozó.cromaxnál van amúgy,de még nem vettem meg,kérdésem az lenne hogy aki cserélt ilyenre,annak a rádió nem kergűlt meg?mármint nem "prüttyög,csipog hogy nincs gps jel,vagy rossz csatlakozás stb?gps-t nem használom amúgy.köszi
Nekem nem, de nem is vagyok releváns, mert a navira egy külső GPS antennát kötött az előző tulaj.
Szóval jelem van, de ugye nem ér az egész GPS semmit.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74304 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 18:01:24 »

Ma elmentem végre futómű állításra.
Minden érték rossz volt. beállították, mostmár minden ok.
Kimegyek ebédelni Vecsésre, jövök vissza, előttem egy paraszt a belsőben. Gondoltam akkor majd kintről megelőzőm.
Erre elkezdi neki taposni, közben mindkét sávban fékeznek az előttünk lévők.
nyomtam én is egy féket és közben egy erős kattanás/koppanás/dübbenés hangot hallottam. most nem tudom, hogy esetleg egy kátyút,gödröt vagy mit foghattam.
 majd kb 1 km múlva megérkezek a célhoz, látom világít a mil/check engine lámpa. falbav falbav falbav
Mi a tökömtől lehet ez?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #74305 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 18:10:42 »

Ma elmentem végre futómű állításra.
Minden érték rossz volt. beállították, mostmár minden ok.
Kimegyek ebédelni Vecsésre, jövök vissza, előttem egy paraszt a belsőben. Gondoltam akkor majd kintről megelőzőm.
Erre elkezdi neki taposni, közben mindkét sávban fékeznek az előttünk lévők.
nyomtam én is egy féket és közben egy erős kattanás/koppanás/dübbenés hangot hallottam. most nem tudom, hogy esetleg egy kátyút,gödröt vagy mit foghattam.
 majd kb 1 km múlva megérkezek a célhoz, látom világít a mil/check engine lámpa. falbav falbav falbav
Mi a tökömtől lehet ez?

nincs elm327-ed?

Nem kellett volna olyan durván fékezni... eplus2
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74306 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 18:13:35 »

nincs elm327-ed?

Nem kellett volna olyan durván fékezni... eplus2

Van csak nincs latopom hozzá.
De meló után megyek kiolvastatni a hibát, csak gondoltam megosztom veletek eme remek élményem.
kellett fékeznem, még a gumi is nyikkant falbav
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74307 Dátum: 2018.04.12 csütörtök, 20:18:14 »

Van csak nincs latopom hozzá.
De meló után megyek kiolvastatni a hibát, csak gondoltam megosztom veletek eme remek élményem.
kellett fékeznem, még a gumi is nyikkant falbav

Abs szivattyú hiba, valami vákuum hiba... elég kemény lett a fékem.
Ilyesmik voltak törölve lettek. Most nem jött vissza.mostmár neü kemény a fékpedál.
Lehet, hogy a hirtelen fék pont kátyúban történt és azért érzékelte hibásnak a dolgokat? Ugye ha az abs hibás lenne akkor nem lehetne törölni a hibát?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #74308 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 18:30:17 »

Sziasztok!

A minap az autó alatt találtam egy csepp olajat. Mondom alánézek és ez fogadott holnap megyek hosszabb útra olyan 800 km oda vissza Szerintetek kibírja?
Naplózva

2002 Ford Mondeo mk3 Trend ferdehátú 1.8 benzin 125LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #74309 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 18:45:20 »

Sziasztok!

A minap az autó alatt találtam egy csepp olajat. Mondom alánézek és ez fogadott [img]https://www.kephost.com/images/2018/04/15/IMG_0342-uj.jpgholnap megyek hosszabb útra olyan 800 km oda vissza Szerintetek kibírja?
biztosan kibírja,van aki évekig elnézegeti.
Megkell keresni a szivárgás okát.Ha a karter tömítésnél folyat,azt utána lehet húzni általában.De a szűrőház tömítése is engedhet.Ha pedig kívül nem látszik semmi,akkor főtengely szimering.És vagy a váltóolaj a nyelestengely felől.Az már csak szétszedéskor derül ki.
Lekell majd takarítani, és ellenőrizni,honnan indul meg az olaj.Lehet, hogy fentebbről csorog le,talán a kinyomó csatlakozásától a fékolaj.Az nem fogyott a tartályból? Azt indulás előtt mindenképpen nézd meg!
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
nzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #74310 Dátum: 2018.04.15 vasárnap, 19:06:00 »

biztosan kibírja,van aki évekig elnézegeti.
Megkell keresni a szivárgás okát.Ha a karter tömítésnél folyat,azt utána lehet húzni általában.De a szűrőház tömítése is engedhet.Ha pedig kívül nem látszik semmi,akkor főtengely szimering.És vagy a váltóolaj a nyelestengely felől.Az már csak szétszedéskor derül ki.
Lekell majd takarítani, és ellenőrizni,honnan indul meg az olaj.Lehet, hogy fentebbről csorog le,talán a kinyomó csatlakozásától a fékolaj.Az nem fogyott a tartályból? Azt indulás előtt mindenképpen nézd meg!

Eszembe se jutott a fékolaj le is megyek megnézni.
Naplózva

2002 Ford Mondeo mk3 Trend ferdehátú 1.8 benzin 125LE
csiposz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #74311 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 05:59:25 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 295


E-mail
« Új hozzászólás #74312 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:28:46 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.

Generátort nézd meg.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
csiposz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5


E-mail
« Új hozzászólás #74313 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 07:58:13 »

Generátort nézd meg.
Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74314 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 13:56:24 »

Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?

Ha ócska a generátor és nem csinál elég villanyt, az elektronika kicsit ráhúzza a gázt, hogy jobban pörögjön. Nem hagyja magát "kiéheztetni". Smiley

De ezen a nyomon haladva vedd ki az akksit, vedd ki a dobozát is, és nézd meg alatta a testkábel csatlakozási pontját. Az is lehet korrodált, és annak ugyanúgy csökkenő feszültség az eredménye a nagyobb átmeneti ellenállás miatt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3834



E-mail
« Új hozzászólás #74315 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 14:35:14 »

Tisztelt Tagok.

Volna egy kérdésem.

Nekem egy 2005-ös 2.0-es TDCi mondeo kombim van, és mostanában egyre sűrűbben elő fordul, hogy sebesség váltásnál nem hajlandó vissza ejteni a fordulatot a motor úgy, hogy a gázpedál már el van engedve.
Ez mitől lehet?
Minden érdemleges hozzá szólást szívesen fogadok, mert ez egyenlőre csak kellemetlen, de attól tartok ha ez állandósul, akkor nagyobb károkat is okozhat.
Válaszaitokat hozzászólásaitokat előre is köszönöm.
Üdv. mindenkinek.

Mennyire marad fent a fordulatszám? 1500 korül?
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74316 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:03:04 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74317 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:16:18 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi

Nagyokat lötyög és zötyög a váltó-motor együttes, amikor változik az erőátvitel...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74318 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 16:50:15 »

Nagyokat lötyög és zötyög a váltó-motor együttes, amikor változik az erőátvitel...? Smiley

AndyA

Úgy érzem igen. talán megoldás lenne arra is, hogy néha olyan, mintha akadályba ütközne az 1. fokozat, valamint néha nehéz úgy váltanom, hogy ne rántson kicsit.(Tudom, tanuljak meg vezetni nyes nyes)
Valamint indulásnál és kb 1500 rpm-ig ilyen fura, búgó,vagy nem tudom milyen hangja van, elég mély
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2419


« Új hozzászólás #74319 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:21:25 »

Sziasztok!
A hátsó, alsó váltótartó bak hibájának mit a jelei?
köszi
Tisztelt Fórumtárs!
Az általad megnevezett alkatrészt, hivatalosan sebességváltó nyomaték támnak hívják. A szevizek és az alkatrészt forgalmazók viszont tartóbakként tartják nyilván. Feladata a sebességváltó átfordulásának megakadályozása, és így lehetőség van a motor által kifejtett nyomaték továbbítására a kerek felé. Ennek a támnak a meghibásodása a támban lévő szilentek erőteljes kiverődéséből adódik, aminek a következménye a sebváltáskor és hátramenetbe kapcsoláskor jelentkező erőteljes rángatás és koppanás a karosszéria alól. A sebváltó által keltett hanghoz viszont semmi köze. Érdemes az alkatrészt minél előbb kicserélni, mivel nem egy észt-vesztően drága alkatrészről van szó. Viszont a tartó csavarok igen erőteljesen meg vannak húzva. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.17 kedd, 07:42:11 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74320 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:28:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az általad megnevezett alkatrészt, hivatalosan sebességváltó nyomaték támnak hívják. A szevizek és az alkatréászt forgalmazók viszont tartóbakként tartják nyilván. Feladata a sebességváltó átfordulásának megakadályozása, és így lehetőség van a motor által kifejtett nyomaték továbbítására a kerek felé. Ennek a támnak a meghibásodása a támban lévő szilentek erőteljes kiverődéséből adódik, aminek a következménye a sebváltáskor és hátramenetbe kapcsoláskor jelentkező erőteljes rángatás és koppanás a karosszéria alól. A sebváltó által keltett hanghoz viszont semmi köze. Érdemes az alkatrészt minél előbb kicserélni, mivel nem egy észt-vesztően drága alkatrészről van szó. Viszont a tartó csavarok igen erőteljesen meg vannak húzva. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!

Pont erre az átfordulós dologra gondoltam, pont azt érzem, hogy mikor felengedem a kuplungot olyan mintha mozogni tudna a sebváltó és megpróbálna forogni de ugye bár nem tud, mert ott megáll és akkor egy pontban hirtelen fog a kuplung, teljesül a hajtás kezdete.

Ui: belegondolva, ez pont magyarázatot ad arra, hogy miért olyan, mintha hirtelen, egy ponton adná át a hajtást.
Ha jól gondolom?
« Utoljára szerkesztve: 2018.04.16 hétfő, 17:47:09 írta Lacko1984 » Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8167


E-mail
« Új hozzászólás #74321 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:48:57 »

Kedves László!

Pont erre az átfordulós dologra gondoltam, pont azt érzem, hogy mikor felengedem a kuplungot olyan mintha mozogni tudna a sebváltó és megpróbálna forogni de ugye bár nem tud, mert ott megáll és akkor egy pontban hirtelen fog a kuplung, teljesül a hajtás kezdete.

Ui: belegondolva, ez pont magyarázatot ad arra, hogy miért olyan, mintha hirtelen, egy ponton adná át a hajtást.
Ha jól gondolom?

És kívülről nem hallatszik, csak az utastérben. Borzasztó hangja van.
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74322 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 17:57:47 »

És kívülről nem hallatszik, csak az utastérben. Borzasztó hangja van.

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43105



« Új hozzászólás #74323 Dátum: 2018.04.16 hétfő, 20:19:26 »

Hogy befolyásolja a generátor a motor fordulat szám ejtését( Illetve nem ejtését)?
a smart charge töltőrendszer miatt.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2419


« Új hozzászólás #74324 Dátum: 2018.04.17 kedd, 07:52:10 »

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.
Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses alkatrészben lévő szilentek kiverődése esetén a motor által keltett összes rezonancia csillapítatlanul jut át közvetve a karosszériára a sebváltón keresztül, ami ezt a kellemetlen dübörgő hangot kelti. A szilentek kiverődése erőteljesen megterheli a nyomatéktámot rögzítő csavarokat is. Az erős csillapítatlan rezgések a sebváltónak se használnak. Az alkatrész cseréje az üdvözítő megoldás. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74325 Dátum: 2018.04.17 kedd, 08:24:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
A kérdéses alkatrészben lévő szilentek kiverődése esetén a motor által keltett összes rezonancia csillapítatlanul jut át közvetve a karosszériára a sebváltón keresztül, ami ezt a kellemetlen dübörgő hangot kelti. A szilentek kiverődése erőteljesen megterheli a nyomatéktámot rögzítő csavarokat is. Az erős csillapítatlan rezgések a sebváltónak se használnak. Az alkatrész cseréje az üdvözítő megoldás. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Nagyon szépen köszönöm a teljeskörű leírásokat, sokszor hasznát vettem már, mint ahogyan most is! worship
Az alkatrész cserén rajta vagyok, kicsit nehézkes a dolgom, mert nem mindenkire bizom rá az autóm javítását. Sajnos technológiai hiányosságok miatt, magam pedig nem tudom elvégezni! rinya
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2419


« Új hozzászólás #74326 Dátum: 2018.04.17 kedd, 10:36:19 »

Kedves László!
Nagyon szépen köszönöm a teljeskörű leírásokat, sokszor hasznát vettem már, mint ahogyan most is! worship
Az alkatrész cserén rajta vagyok, kicsit nehézkes a dolgom, mert nem mindenkire bizom rá az autóm javítását. Sajnos technológiai hiányosságok miatt, magam pedig nem tudom elvégezni! rinya
Tisztelt fórumtárs!
A nyomatéktám cseréhez abszolúte nem kell szakmai ismeret. Kell két megfelelő méretű dugókulcs egy jó szalonnás reggeli és te magad kitudod cserélni a két csavart, oldva. Én ezért nem fizetnék egy szerelőnek. Csak az van tisztességesen megcsinálva amit te magadnak megcsinálsz. Természetesen kivétel képez a megfelelő, becsületes, szerelő, ami ma egyrészt kincs, másrészt ritka mint a fehér holló. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Lacika71
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8167


E-mail
« Új hozzászólás #74327 Dátum: 2018.04.17 kedd, 13:21:38 »

Te is jártál már így?
Ugye, hogy van valami mély remegő/rezegő/dübögő hangja? Nem tudom pontosan leírni de rezeg és már a cooler csövezést is ellenőriztettem, ami a faq-ban van leírva de azt mondta a szerelő abban nem lát olyat, hogy rossz lenne.

Igen. Azt már az autószalon csinálta meg, de valami borzalom, hogy milyen hangja van az utastérben. Kérdeztem a kocsi mellett álló szerelőt, hogy hallja-e, de azt mondta, hogy nem.
Naplózva

2016 Opel Astra J 1.6 sedan
Ex1:2001 MKIII 1.8 110 LE
Ex2:2007 MKIII 2.0 TDCi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74328 Dátum: 2018.04.17 kedd, 13:48:02 »

Igen. Azt már az autószalon csinálta meg, de valami borzalom, hogy milyen hangja van az utastérben. Kérdeztem a kocsi mellett álló szerelőt, hogy hallja-e, de azt mondta, hogy nem.

Szelektív süketség...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74329 Dátum: 2018.04.17 kedd, 14:54:22 »

Szelektív süketség...? Smiley

AndyA

Valószínű az. általában nem a nagy hibákat hallják meg, hanem a drága dolgokat! nyes
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74330 Dátum: 2018.04.17 kedd, 16:10:57 »

Tisztelt fórumtárs!
A nyomatéktám cseréhez abszolúte nem kell szakmai ismeret. Kell két megfelelő méretű dugókulcs egy jó szalonnás reggeli és te magad kitudod cserélni a két csavart, oldva. Én ezért nem fizetnék egy szerelőnek. Csak az van tisztességesen megcsinálva amit te magadnak megcsinálsz. Természetesen kivétel képez a megfelelő, becsületes, szerelő, ami ma egyrészt kincs, másrészt ritka mint a fehér holló. wave
Tisztelettel László! worship

Kedves László!
Ezek mind meglennének részemről, márcsak a díszkővel kirakott parkolóban kellene ásnom egy gödröt, amit aknaként használhatok! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74331 Dátum: 2018.04.17 kedd, 17:45:47 »

Kedves László!
Ezek mind meglennének részemről, márcsak a díszkővel kirakott parkolóban kellene ásnom egy gödröt, amit aknaként használhatok! Wink

Ha egyből az autó alá ásod, akkor nem fog feltűnni senkinek. Ha kész a meló, temesd is vissza, különben megcsesz az önkori meg a közteresek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74332 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:00:05 »

Ha egyből az autó alá ásod, akkor nem fog feltűnni senkinek. Ha kész a meló, temesd is vissza, különben megcsesz az önkori meg a közteresek. Smiley

AndyA

Köszi, de magánterületről van szó! Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74333 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:11:48 »

Köszi, de magánterületről van szó! Wink

Akkor meg áskálódhatsz kedvedre, semmi gond!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74334 Dátum: 2018.04.17 kedd, 19:53:54 »

Akkor meg áskálódhatsz kedvedre, semmi gond!

AndyA

 worship Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Bitmester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


« Új hozzászólás #74335 Dátum: 2018.04.18 szerda, 14:31:14 »

Alkatrészekkel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Fékszett (első hátsó tárcsával betéttel együtt) + hátsó kerékcsapágy beszerezését hol javasoljátok?

Láttam boltokat árakat ugyan arra a termékekre keresve 50eHU-os vagy még nagyobb különbséget végösszegben.

Sajnos nem áll otthon hegyekben hogy ezt elkapkodjam.
Üdv,
BM
Naplózva

MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74336 Dátum: 2018.04.18 szerda, 14:40:27 »

Alkatrészekkel kapcsolatban szeretném a segítségeteket kérni.
Fékszett (első hátsó tárcsával betéttel együtt) + hátsó kerékcsapágy beszerezését hol javasoljátok?

Láttam boltokat árakat ugyan arra a termékekre keresve 50eHU-os vagy még nagyobb különbséget végösszegben.

Sajnos nem áll otthon hegyekben hogy ezt elkapkodjam.
Üdv,
BM

Leginkább Bárdi webshop. Az ott látott árakból leszámítasz kb. 44-48%-ot, annyi a klubos kedvezmény. Az érvénesítéséhez meg Joe-t keresd.

Hátsó kerékcsapágyat meg lehet nézni ebay.de-n, szokott elég jó áron lenni. Csak olyat, amihez csavart is adnak, mert külön marha drágán mérik! Szokott lenni párban is még jutányosabb áron. Ha bp-i vagy M1 vonalon elérhető vagy, a német beszerzésben tudok neked segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
MZoli80
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #74337 Dátum: 2018.04.18 szerda, 16:44:47 »

Sziasztok!

Klíma problémám van és nem tudom mit tegyek, ebben kérném a segítségeteket. Tavaly észrevettem, hogy a klíma nem az igazi, nagyon lassan hűti le az autót. Elmentem klímáshoz, gáz elég volt a rendszerben, nem kellett rátölteni. Szerintük piszkos a klímahűtőm, más baj nincs. Lemosták, a klíma egy fokkal jobb lett. Tegnap délután az autó alá néztem és észrevettem, hogy zöld olaj borítja klímakompresszor alját. A klímás ránézés után azt mondta, hogy nem lehet hozzá tömítést kapni, így csak a csere jöhet szóba. Szerinte a kompresszor pár csepp olajat is nagyon szét tud borítani, ha működik a klíma, akkor így használhatom, nem vészesen folyik.

Szerintetek használhatom így? A rendszer többi részének nem lesz baja? Nem sok kedvem van ($$$) kompresszort cserélni...
Naplózva

2004 Ford Mondeo MK3 2.0 (benzin) Ghia
Bitmester
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 91


« Új hozzászólás #74338 Dátum: 2018.04.18 szerda, 21:35:42 »

Leginkább Bárdi webshop. Az ott látott árakból leszámítasz kb. 44-48%-ot, annyi a klubos kedvezmény. Az érvénesítéséhez meg Joe-t keresd.

Hátsó kerékcsapágyat meg lehet nézni ebay.de-n, szokott elég jó áron lenni. Csak olyat, amihez csavart is adnak, mert külön marha drágán mérik! Szokott lenni párban is még jutányosabb áron. Ha bp-i vagy M1 vonalon elérhető vagy, a német beszerzésben tudok neked segíteni.

AndyA

Köszönöm! Ezt észben fogom taratni. Most téli-nyári cserével vagyok elcsúszva egy kicsit. Ha ez meglesz attól félek utána ez is kelleni fog.

BM
Naplózva

MK III. 2003. Dec 2.0 TDCi FMBA Kombi
Ja és a szín: pezsgő azaz szürke Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74339 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 08:42:59 »

Köszönöm! Ezt észben fogom taratni. Most téli-nyári cserével vagyok elcsúszva egy kicsit. Ha ez meglesz attól félek utána ez is kelleni fog.

BM

Ha magad cseréled a hátsó agyat (nem különösebben nehéz), akkor szerezd be előre a megfelelő szerszámokat, hogy ne érjen meglepetés. A gyári csavarok T-50-esek, amihez vagy egy hosszú (10-12 cm) bit kell egy tizes dugóba befogva, vagy max. 3/8"-os rövid dugó fér be a szerelőnyíláson, a fél collos már nem. Az sem árt, ha van beszakadt csavarhoz való kihajtód is kézügyben. Ne kérdezd, honnan tudom...  falbav

Az új csavarok, amiket kapsz hozzá, jó eséllyel E-Torx 12-esek lesznek. Ugyanaz, mint fent, vagy hosszú bit (pl. BMW hengerfejcsavarhoz való), vagy max. 3/8"-os.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 263



E-mail
« Új hozzászólás #74340 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 09:58:15 »

Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni megint.....  szomoru1


A szerelőm nyugdíjba ment ergo nem vállal már javítást és itt vagyok meglőve...

Tudtok valami megbízható szakít aki: megbízható, jól dolgozik, jah és nem húz le.

Komárom-Esztergom és Budapest vonzáskörzete játszik.

Előre is köszönöm!

üdv.: Maarki
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74341 Dátum: 2018.04.19 csütörtök, 11:17:39 »

Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni megint.....  szomoru1


A szerelőm nyugdíjba ment ergo nem vállal már javítást és itt vagyok meglőve...

Tudtok valami megbízható szakít aki: megbízható, jól dolgozik, jah és nem húz le.

Komárom-Esztergom és Budapest vonzáskörzete játszik.

Előre is köszönöm!

üdv.: Maarki

Kérdezd meg Joe-t, hátha tud egy jó szerelőt Esztergomban, az Óvoda utcában...  eplus2 taps taps taps taps taps

Ha komolyabb gond van, Vikhez lehet menni (Német Viktor, Lurdyval szemben a Ford kereskedésben). Átlagos akármilyen szerelési munkát tűrhetően megcsinálnak pl. a Ford Solymárnál is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2528


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74342 Dátum: 2018.04.21 szombat, 03:13:21 »

Szia!

Első körben te is szerezz be egy doboz féktisztítót (kb 400ft) és pucold meg vele a klímakompresszort hogy majd pár nap múlva lásd mennyire és hol ereszt! Középen elég ritkán szoktak engedni inkább a csőcsatlakozásoknál amikhez lehet kapni tömítést! Ha középen ereszti el az olajat akkor valóban le kell szedni és felújítani ha a végén a csöveknél akkor elég neki a gumigyűrű csere! Ha nagyon ereszt és ráadásul középen akkor azért ne nagyon használd mert ha kifolyik belőle az összes olaj akkor kenés nélkül be fog állni a klímakompresszor és kukás lesz! Ha fel kell újítani akkor max 20000ft-os árajánlatot fogadj el mert afölött már lehúzás és kérj róla számlát is a garancia miatt mert van jópár kontár szaki is sajnos akik nem is vállalnak garanciát semmire! Ja és a felújítás után nézz bele a kompresszorba hogy beletették-e a megfelelő mennyiségű olajat mert előszeretettel kicsalják belőle ugyanis drága és akkor neked kell kifizetned azt is amikor feltölteted gázzal a rendszert!  wave

Sziasztok!

Klíma problémám van és nem tudom mit tegyek, ebben kérném a segítségeteket. Tavaly észrevettem, hogy a klíma nem az igazi, nagyon lassan hűti le az autót. Elmentem klímáshoz, gáz elég volt a rendszerben, nem kellett rátölteni. Szerintük piszkos a klímahűtőm, más baj nincs. Lemosták, a klíma egy fokkal jobb lett. Tegnap délután az autó alá néztem és észrevettem, hogy zöld olaj borítja klímakompresszor alját. A klímás ránézés után azt mondta, hogy nem lehet hozzá tömítést kapni, így csak a csere jöhet szóba. Szerinte a kompresszor pár csepp olajat is nagyon szét tud borítani, ha működik a klíma, akkor így használhatom, nem vészesen folyik.

Szerintetek használhatom így? A rendszer többi részének nem lesz baja? Nem sok kedvem van ($$$) kompresszort cserélni...
Naplózva

2004-es MKlll 2.0 16V Duratec Ghia 4 ajtós Manual Octane Blue
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74343 Dátum: 2018.04.21 szombat, 10:41:08 »

Sziasztok!

Holnap cserélek pár dolgot, mint motorolaj, szervóolaj, váltóolaj, az összes szűrő(olaj,levegő,pollen, GO), fagyálló folyadék és a 92fokos termosztáttal váltom ki a jelenlegit ami nem zár.
Van valami amire kifejezetten figyelnem kell.
a hűtőrendszer légtelenítésére és a GO szűrő cserére gondolok leginkább, mert a többit már vagy elmondtátok vagy már csináltam
Köszönöm
Lackó
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6756



E-mail
« Új hozzászólás #74344 Dátum: 2018.04.21 szombat, 11:04:48 »

Sziasztok!

Holnap cserélek pár dolgot, mint motorolaj, szervóolaj, váltóolaj, az összes szűrő(olaj,levegő,pollen, GO), fagyálló folyadék és a 92fokos termosztáttal váltom ki a jelenlegit ami nem zár.
Van valami amire kifejezetten figyelnem kell.
a hűtőrendszer légtelenítésére és a GO szűrő cserére gondolok leginkább, mert a többit már vagy elmondtátok vagy már csináltam
Köszönöm
Lackó

GO szűrőt töltsd fel beszerelés előtt friss gázolajjal, amennyire csak tudod.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74345 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:47:10 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23282


E-mail
« Új hozzászólás #74346 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:52:17 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli

FL előtt automata az állítóka, és szeret bedögleni. Kell egy FL-es, manuális állításút szerezni, és kicserélni. Angol autóból nem jó, csak európaiból!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692



E-mail
« Új hozzászólás #74347 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:57:36 »

Sziasztok
Olyan kérdésem lenne hogy a kéziféket hol tudom állitani??
Megy műszakira a gép de nagyon fent fog
Féknyergek lettek cserélve az tuti mükődik
2002 2.0tdci
Köszi üdv Zoli

Úgy tudom arra nincs elöírás, hogy hány kattanásnál kell fognia
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74348 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 18:58:50 »

FL előtt automata az állítóka, és szeret bedögleni. Kell egy FL-es, manuális állításút szerezni, és kicserélni. Angol autóból nem jó, csak európaiból!

AndyA
Köszi és ezt pontosan hol is találom meg?
Naplózva
Zola 32
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


« Új hozzászólás #74349 Dátum: 2018.04.22 vasárnap, 19:03:08 »

Úgy tudom arra nincs elöírás, hogy hány kattanásnál kell fognia
De ez még fent se fogja meg állora a kereket jelenleg
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1480 1481 1482 1483 1484 1485 1486 [1487] 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 ... 1505   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.