Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74600 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:08:12 » |
|
Csak akkor kapcsol ki a klíma ha vagy túl nagy vagy túl kicsi a nyomás a rendszerben! Én már találkoztam olyannal hogy a szűrő volt eltömődve ezért szép lassan megnőtt a nyomás a magas körön mert nem tudta rendesen átnyomni rajta és emiatt kikapcsolgatott a kompresszor! Ha elviszed egy normális klímáshoz akkor az meg tudja mondani miért kapcsol ki mert ráköti az órákat és a laptopot és máris mindent lát működés közben!  ...vagy ha nagy a hézag a menesztőtárcsánál. Nem kevés esetben ez volt a hiba. Ezt is ellenőrizni kell.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
istvan1118
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
 |
« Új hozzászólás #74601 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:19:44 » |
|
Köszönöm a tippeket! A menesztőtárcsa az a kompreszor külső tárcsája?Láttam erről egy videót,kivettek ott valami alátétet,ezzel csökkent a hézag. Esetleg érdemes próbálkozni ezzel a megoldással?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
SPANNER
|
 |
« Új hozzászólás #74602 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 20:31:51 » |
|
Köszönöm a tippeket! A menesztőtárcsa az a kompreszor külső tárcsája?Láttam erről egy videót,kivettek ott valami alátétet,ezzel csökkent a hézag. Esetleg érdemes próbálkozni ezzel a megoldással?
Ha így lenne akkor csúszna a klímakuplung és emiatt gyengébb lenne a nyomás ezért állandóan menne a klímakompresszor és nem pedig kikapcsolna! 
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74603 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:08:01 » |
|
Ha így lenne akkor csúszna a klímakuplung és emiatt gyengébb lenne a nyomás ezért állandóan menne a klímakompresszor és nem pedig kikapcsolna!  Ezek szerint még nem találkoztál ilyennel.....  Mégis hihetetlennek találod. Akkor mondok meg valamit. Azt írtad, hogy akkor is kikapcsol, ha kicsi lesz a nyomás. Hát ez meg úgy van, hogy ha kicsi a nyomás, akkor el sem indul! Üzem közben nem tud az alá csökkenni a nyomás, amikor már el sem indul a kompresszor. Amúgy a Ford sajnos már kb. 30% hütőközeg mennyiséggel is engedi bekapcsolni a kompresszort, ami nem túl szerencsés....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
SPANNER
|
 |
« Új hozzászólás #74604 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:27:47 » |
|
Ezek szerint még nem találkoztál ilyennel.....  Mégis hihetetlennek találod. Akkor mondok meg valamit. Azt írtad, hogy akkor is kikapcsol, ha kicsi lesz a nyomás. Hát ez meg úgy van, hogy ha kicsi a nyomás, akkor el sem indul! Üzem közben nem tud az alá csökkenni a nyomás, amikor már el sem indul a kompresszor. Amúgy a Ford sajnos már kb. 30% hütőközeg mennyiséggel is engedi bekapcsolni a kompresszort, ami nem túl szerencsés.... Ez sem igaz mert ha egy rendszerben kevés a gáz akkor attól még elindul viszont ha az alacsony kör leesik egy bizonyos nyomáshatár alá akkor a nyomáskapcsoló kikapcsolja a kompresszort aztán kicsivel később amikor kezd kiegyenlítődni a nyomás a két körön akkor újra bekapcsol a nyomáskapcsoló és ezért van az hogy a klímakompresszor be-ki kapcsolgat! Amúgy akkor is ugyanezt csinálja ha túl nagyra fölmegy a rendszerben a nyomás értelemszerűen persze a magas körben!
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
istvan1118
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9
|
 |
« Új hozzászólás #74605 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 21:42:27 » |
|
Köszi a hozzászolásokat! És mi a helyzet a szűrő cserével?Le kell engedni hozzá a rendszerből a gázt? Az alátét kivétel már nem játszik?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74606 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 22:07:06 » |
|
Ez sem igaz mert ha egy rendszerben kevés a gáz akkor attól még elindul viszont ha az alacsony kör leesik egy bizonyos nyomáshatár alá akkor a nyomáskapcsoló kikapcsolja a kompresszort aztán kicsivel később amikor kezd kiegyenlítődni a nyomás a két körön akkor újra bekapcsol a nyomáskapcsoló és ezért van az hogy a klímakompresszor be-ki kapcsolgat! Amúgy akkor is ugyanezt csinálja ha túl nagyra fölmegy a rendszerben a nyomás értelemszerűen persze a magas körben!
Hát persze!  Az első mondat a hülyeség. Egy bizonyos nyomás alatt el sem indul. Ez alá hogyan tudna még leesni? Kitágul az egyik cső?  Na én hagyom ezt, tied a pálya..... 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
SPANNER
|
 |
« Új hozzászólás #74607 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 22:21:07 » |
|
Hát persze!  Az első mondat a hülyeség. Egy bizonyos nyomás alatt el sem indul. Ez alá hogyan tudna még leesni? Kitágul az egyik cső?  Na én hagyom ezt, tied a pálya.....  Az egész rendszer folyadékból és gázból áll! És mivel a folyadék összenyomhatatlan ezért csak a gáznak lehet nyomása és a klímakompresszor ahogy átnyomja egy fúvókán gáz lesz belőle és minél több a gáz halmazállapotú folyadék a rendszerben értelemszerűen annál kevesebb van benne folyadék állapotban ugyanis a klíma pont emiatt hűt hogy folyadék-gáz-folyadék-gáz.. és így tovább... tehát halmazállapot változás idéz elő lehűlést a rendszer egyik részében és a másikban pedig felmelegedést éppen emiatt ahogy bekapcsolod a klímát máris elindul a hűtőventilátor is! Ha majd egyszer elmész egy klímáshoz akkor nézd meg nála amikor ráköti a rendszerre a kettős óráját és bekapcsolják a klímát az autóban akkor állandóan változik a nyomás mindkét körön ahogy a klímakompresszor keringeti a cuccot a rendszerben! Sőt időjárás függvénye is a nyomás a rendszerben tehát ha a kinti hőmérséklet változik akkor máris változik a nyomás is a rendszerben! Jövő hétvégén klímázni fogunk akkor majd csinálok egy videót róla nektek! Most pedig a részemről is a téma off! 
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74608 Dátum: 2018.06.10 vasárnap, 23:02:41 » |
|
Az egész rendszer folyadékból és gázból áll! És mivel a folyadék összenyomhatatlan ezért csak a gáznak lehet nyomása és a klímakompresszor ahogy átnyomja egy fúvókán gáz lesz belőle és minél több a gáz halmazállapotú folyadék a rendszerben értelemszerűen annál kevesebb van benne folyadék állapotban ugyanis a klíma pont emiatt hűt hogy folyadék-gáz-folyadék-gáz.. és így tovább... tehát halmazállapot változás idéz elő lehűlést a rendszer egyik részében és a másikban pedig felmelegedést éppen emiatt ahogy bekapcsolod a klímát máris elindul a hűtőventilátor is! Ha majd egyszer elmész egy klímáshoz akkor nézd meg nála amikor ráköti a rendszerre a kettős óráját és bekapcsolják a klímát az autóban akkor állandóan változik a nyomás mindkét körön ahogy a klímakompresszor keringeti a cuccot a rendszerben! Sőt időjárás függvénye is a nyomás a rendszerben tehát ha a kinti hőmérséklet változik akkor máris változik a nyomás is a rendszerben! Jövő hétvégén klímázni fogunk akkor majd csinálok egy videót róla nektek! Most pedig a részemről is a téma off!  Megint tévedés..... Jó, majd tükörbe nézek! Taníccs mééég.... nem jég van benne és azért hideg? 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74609 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 08:41:43 » |
|
Sziasztok. Feltűnt hogy nem kapcsol be a hűtőventillátor, belépve a serviz menübe 107 fokos a viz de a ventilátor nem kapcsol be.klimaval megy a ventillator szóval az tuti jó.mit kéne atnezni, esetleg valaki talalkozott ezzel a hibaval?
A hűtőrendszer nyomás alatt van, simán lehet 100 fok fölött a folyadék hőmérséklete anélkül, hogy forrni kezdene. A másik, hogy az autó saját hőmérője (műszerpanel teszt) nem közvetlenül a vízhőmérsékletet méri. Az a hőmérő a hengerfejen van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
 |
« Új hozzászólás #74610 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:10:51 » |
|
Sziasztok. Olyan gondom lett, hogy egyik pillanatról a másikra kormány tekerésnél erős morgást hallok. Minél jobban eltekerem a kormányt, annál erősebb, és picit ráz is. Gondolom a szervónál van valami bibi. Van olaj is rendesen a motornál. Képek: https://1drv.ms/f/s!AvJumXRLpCrUhz3HuAJXOm0cMH5kVan ötletetek hogy mi lehet a gond, és hogy szerelőig elmehetek-e vele?
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74611 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:27:08 » |
|
A hűtőrendszer nyomás alatt van, simán lehet 100 fok fölött a folyadék hőmérséklete anélkül, hogy forrni kezdene.
A másik, hogy az autó saját hőmérője (műszerpanel teszt) nem közvetlenül a vízhőmérsékletet méri. Az a hőmérő a hengerfejen van.
AndyA
Még mindig benzines és még mindig a hűtőfolyadék hőmérsékletét méri KÖZVETLENÜL.  .....és még csak nem is a hengerfejben van a hőmérséklet mérő szenzor. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.11 hétfő, 09:29:55 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74612 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 09:57:33 » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74613 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 10:13:10 » |
|
Mert egy hűtéssel kapcsolatos probléma.....általános? 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74614 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 10:31:38 » |
|
Mert egy hűtéssel kapcsolatos probléma.....általános?  Láthatóan eléggé benzines-specifikus a probléma.  AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74615 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 12:18:12 » |
|
Láthatóan eléggé benzines-specifikus a probléma.  AndyA Mondod te. A napokban volt itt(valahol) egy dízel és képzeld, szintén túlmelegedés problémával! Hihetetlen, nem? 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74616 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:31:36 » |
|
Mondod te. A napokban volt itt(valahol) egy dízel és képzeld, szintén túlmelegedés problémával! Hihetetlen, nem?  Azt meg a dízelmotoros fórumtémában kellett volna megbeszélni.  AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74617 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 14:52:12 » |
|
Azt meg a dízelmotoros fórumtémában kellett volna megbeszélni.  AndyA A hűtés általános, mert minden fajtaféle autónál van, így probléma is lehet. A ventilátor/hűtés (vagy fűtés) mindegy milyen motorral kapcsolatos. Ha hibát kell keresni, akkor lesznek az eltérések..... de attól még nem benzines vagy dízel a hűtés! 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
 |
« Új hozzászólás #74618 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 16:39:05 » |
|
Sziasztok! Olyan gondom van két napja hogy menet közbe kigyulladt az akksi lámpa. Leállitottam ujrainditottam és kialudt. Hibakód olvasót rátettem nem hozott semmit. Generátor 160e km lett cserélve gyári újra, igaz most 394e km van benne
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74619 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 16:42:48 » |
|
Sziasztok! Olyan gondom van két napja hogy menet közbe kigyulladt az akksi lámpa. Leállitottam ujrainditottam és kialudt. Hibakód olvasót rátettem nem hozott semmit. Generátor 160e km lett cserélve gyári újra, igaz most 394e km van benne
Ne hibakódot olvass (úgysem biztos, hogy van ilyenkor), hanem töltőfeszültséget mérj. Ha az nincs megfelelő, akkor generátor hiba.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
speti
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 93
|
 |
« Új hozzászólás #74620 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:11:19 » |
|
Sziasztok. Olyan gondom lett, hogy egyik pillanatról a másikra kormány tekerésnél erős morgást hallok. Minél jobban eltekerem a kormányt, annál erősebb, és picit ráz is. Gondolom a szervónál van valami bibi. Van olaj is rendesen a motornál. Képek: https://1drv.ms/f/s!AvJumXRLpCrUhz3HuAJXOm0cMH5kVan ötletetek hogy mi lehet a gond, és hogy szerelőig elmehetek-e vele? Senkinek nincs ötlete? Elégé kétségbe vagyok esve.
|
|
|
Naplózva
|
MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #74621 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:21:08 » |
|
Senkinek nincs ötlete? Elégé kétségbe vagyok esve.
Én letakarítanám a szivattyút és ami a környékén olajos, aztán beindítva forgatnám a kormányt, közben figyelve hogy pontosan honnan jön az olaj. Lehet a hollander, lehet hogy a szivattyú tengelye, vagy valamelyik cső. A képeket nézve elég esélyes a csere.
|
|
|
Naplózva
|
2002/11 MK3 2.0 (145LE) Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74622 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 17:45:04 » |
|
Ez bizony a nagynyomású csőnél szivárog, ahol a hollander van. Lemosás után újra meg lehet róla bizonyosodni róla. Azért fura a kormány, mert nincs rásegítés.
Ha olajat öntesz a tartályba és nem pillanatok alatt nyomja ki, akkor elbattyoghatsz vele a szerelőig. Remélem nem 500 km-re van.....
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
 |
« Új hozzászólás #74623 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:05:26 » |
|
Ne hibakódot olvass (úgysem biztos, hogy van ilyenkor), hanem töltőfeszültséget mérj. Ha az nincs megfelelő, akkor generátor hiba.
Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74624 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:12:33 » |
|
Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?
Akkor ellenőrizd az ékszíjtárcsát, lehet kiolvadt a közepe. Emiatt lehet az is, hogy nem forgatja eléggé a generátort és így nincs töltés. De ilyen esetben klíma sincs.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Ferike20
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
 |
« Új hozzászólás #74625 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:35:55 » |
|
Akkor ellenőrizd az ékszíjtárcsát, lehet kiolvadt a közepe. Emiatt lehet az is, hogy nem forgatja eléggé a generátort és így nincs töltés. De ilyen esetben klíma sincs.
Klima töltésen 2 napja voltam és azóta csinálja. Van klímám.
|
|
|
Naplózva
|
Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74626 Dátum: 2018.06.11 hétfő, 18:39:18 » |
|
Most jöttem vele és füstöt láttam égett gumi szagott éreztem ékszíj felől jött. Fél éve cseréltem ékszíjat feszítő görgőt és rugós feszítőt. Szorulna az ékszíj túl feszes?
Füst lehet a kettős tömegű főtengely-szíjtárcsa is, ha átszakadt, és körbeforogva ég a gumi belseje. Vagy a generátor, ha pechesebb napod van. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
Koniman
|
 |
« Új hozzászólás #74627 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:11:54 » |
|
Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet.  Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg?  Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám! 
|
|
|
Naplózva
|
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le). Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 400.000 Km-en Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74628 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:19:14 » |
|
Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet.  Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg?  Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám!  Döglenek a zsaluid, amik irányítják a levegőt? AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74629 Dátum: 2018.06.12 kedd, 10:43:29 » |
|
Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet.  Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg?  Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám!  Várd meg, amíg áthűl az egész műanyag labirintus. Utána mindenhol közel azonos hőmérsékletet kell fújjon.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Koniman
|
 |
« Új hozzászólás #74630 Dátum: 2018.06.12 kedd, 11:56:20 » |
|
Várd meg, amíg áthűl az egész műanyag labirintus. Utána mindenhol közel azonos hőmérsékletet kell fújjon.
Sajna 1 óra használat után is ez a helyzet.
|
|
|
Naplózva
|
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le). Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 400.000 Km-en Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
|
|
|
Koniman
|
 |
« Új hozzászólás #74631 Dátum: 2018.06.12 kedd, 11:58:32 » |
|
Döglenek a zsaluid, amik irányítják a levegőt?
AndyA
Elvileg nem. Amikor kiválasztok egy bizonyos irányt, akkor csak arra megy.
|
|
|
Naplózva
|
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le). Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 400.000 Km-en Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74632 Dátum: 2018.06.12 kedd, 12:11:24 » |
|
Sajna 1 óra használat után is ez a helyzet.
Akkor kevés hideg "termelődik" a párologtatónál és teljesítmény vesztés van. Hűtőközeg mennyiség ellenőrzés, szükség szerint feltöltés az előírt mennyiségre. 1st step!
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
SPANNER
|
 |
« Új hozzászólás #74633 Dátum: 2018.06.12 kedd, 15:50:18 » |
|
Volt már valakinek olyan gondja, hogy klíma használatakor a bal oldali két szellőző rostélyon langyos levegőt fúj a rendszer, de a jobb oldali két rostélyon hideg levegőt fúj és mintha a szélvédőre menő levegővel is ez lenne a helyzet.  Van ötlete vkinek, hogy mit nézzek meg?  Ja fontos tudni, mielőtt még valaki poénkodna, hogy NINCS kétzónásítva a klímám!  Kevés benne a gáz ez biztos! Már a kettesek is ugyanezt a tünetet produkálták ha vevés volt a rendszerben a gáz! Amúgy a Mondeók alul vannak kalibrálva ezért ha feltölteted akkor 10%-al többet rakass bele! Utántölteni nem fognak bele ezért végig kell csinálni az egész komplett programot és akkor látni fogod hogy mennyit szívott le belőle a klímagép és összehasonlíthatod a gyári értékkel amit az autó elején látni fogsz egy matricán! 
|
|
|
Naplózva
|
MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
|
|
|
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
 |
« Új hozzászólás #74634 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:00:06 » |
|
Sziasztok! Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van??? MK3 2004-es kombi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #74635 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:05:43 » |
|
Sziasztok! Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van??? MK3 2004-es kombi.
a flakon? mittomén?!! 
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
 |
« Új hozzászólás #74636 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:08:24 » |
|
a flakon? mittomén?!!  Nagyon vicces... 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
alf®
|
 |
« Új hozzászólás #74637 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:10:53 » |
|
Nagyon vicces...  a pollenszűrőnél tudod befújni a motortérben az anyós előtt a szélvédő alatt közvetlenül 
|
|
|
Naplózva
|
 TDCI Űrhajó  Titanium Smax 18"
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74638 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:57:55 » |
|
Sziasztok! Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van??? MK3 2004-es kombi.
Azt párologtatónak hívják. Nem cserél ott hőt semmi.  Azt nem fogod látni/elérni sehonnan. Valamint a hab elfolyósodik és azt az elektromos alkatrészek nem igazán szeretik, ha belefolyik. Ha mindenáron tisztogatni akarsz és éppen nincs ózonos géped  , akkor ezzel: http://www.loctite.hu/loctite-5411.htm?nodeid=8802634498049
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74639 Dátum: 2018.06.12 kedd, 18:58:33 » |
|
a pollenszűrőnél tudod befújni a motortérben az anyós előtt a szélvédő alatt közvetlenül  Úgy egész pontosan a fűtőmotorba fújja bele.... szerintem nem esne jól a motornak. 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 19:01:14 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #74640 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:11:30 » |
|
Sziasztok! Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van??? MK3 2004-es kombi.
A kesztyűtartó alatti ventilátort (3 csavar tartja) kiszerelve be tudod fújni közvetlenül az elpárologtatóra.
|
|
|
Naplózva
|
2002/11 MK3 2.0 (145LE) Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74641 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:22:47 » |
|
A kesztyűtartó alatti ventilátort (3 csavar tartja) kiszerelve be tudod fújni közvetlenül az elpárologtatóra.
Nem egészen közvetlenül a párologtatóra, onnan az még messze van. Na meg az egészre úgysem lehetne.... Az általam linkelt spray pedig átjárja mindenhol, még az utasteret is! 
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
AndyA
|
 |
« Új hozzászólás #74642 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:27:29 » |
|
Sziasztok! Az itthoni klímából kimaradt egy fél flakon klíma tisztító hab. Gondoltam befújom a kocsiban is a belső hőcserélőt (van egy kis szaga indításkor). Na de hol van??? MK3 2004-es kombi.
Felejtsd el azt a habot. Használni nem tudsz vele, de ártani annál többet. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11  - Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08 
|
|
|
kendre
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
|
 |
« Új hozzászólás #74643 Dátum: 2018.06.12 kedd, 19:43:29 » |
|
Köszönöm mindenkinek!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zolibácsi
|
 |
« Új hozzászólás #74644 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:10:33 » |
|
Nem egészen közvetlenül a párologtatóra, onnan az még messze van. Na meg az egészre úgysem lehetne.... Az általam linkelt spray pedig átjárja mindenhol, még az utasteret is!  Ahhoz elég közel van hogy rá tudd fújni a habot. Egyszer még endoszkóp kamerával is megnéztem hogy mennyire szutykos.  Nekem az ilyen spray után mindig büdös volt, ellenben az előbb vázolt habos megoldással. De mindenki azt csinál amit akar. 
|
|
|
Naplózva
|
2002/11 MK3 2.0 (145LE) Ghia
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74645 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:20:11 » |
|
Ahhoz elég közel van hogy rá tudd fújni a habot. Egyszer még endoszkóp kamerával is megnéztem hogy mennyire szutykos.  Nekem az ilyen spray után mindig büdös volt, ellenben az előbb vázolt habos megoldással. De mindenki azt csinál amit akar.  Akkor valamit nem jól csinálsz a spray-el, vagy gagyit vettél.  Na de mitől lenne szutykos a párologtató? Ja, ha nincs benne pollenszűrő vagy rosszul van a helyén..... Szóval a párologtató előtt nagyon kicsi hely, ott szakkörözni a sprayhab-al.... hát furcsa fétised van!  Nekem nem büdös, mert használom egész évben a klímát. Ettől még a fertőtlenítés nem rossz, mert az ülések, szövetek is tisztulnak....az ózonostól.  
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.12 kedd, 20:25:35 írta Meg Győző »
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
Bleky
|
 |
« Új hozzászólás #74646 Dátum: 2018.06.12 kedd, 20:29:58 » |
|
Akkor valamit nem jól csinálsz a spray-el, vagy gagyit vettél.  Na de mitől lenne szutykos a párologtató? Ja, ha nincs benne pollenszűrő vagy rosszul van a helyén..... Szóval a párologtató előtt nagyon kicsi hely, ott szakkörözni a sprayhab-al.... hát furcsa fétised van!  Nekem nem büdös, mert használom egész évben a klímát. Ettől még a fertőtlenítés nem rossz, mert az ülések, szövetek is tisztulnak....az ózonostól.   Szegény autónak kivan a bele
|
|
|
Naplózva
|
2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
|
|
|
jani vagyok
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 358
|
 |
« Új hozzászólás #74647 Dátum: 2018.06.13 szerda, 17:43:13 » |
|
Na, most lehet kijelenteni, hogy ez rendben! Mérni kellene benzin nyomást.
Hello. Meg volt a benzin nyomás mérés 4 bar stabilan.Viszont most nem produkálta a hibát.Kb.15-20 percig volt rajta az óra.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
|
|
|
Meg Győző
|
 |
« Új hozzászólás #74648 Dátum: 2018.06.13 szerda, 18:47:45 » |
|
Hello.
Meg volt a benzin nyomás mérés 4 bar stabilan.Viszont most nem produkálta a hibát.Kb.15-20 percig volt rajta az óra.
Az rendben van.  Akkor be is melegedett üzemi hőmérsékletre.
|
|
|
Naplózva
|
Imádom a dízeleket! 
|
|
|
jani vagyok
Haladó

Nem elérhető
Hozzászólások: 358
|
 |
« Új hozzászólás #74649 Dátum: 2018.06.13 szerda, 19:05:44 » |
|
Az rendben van.  Akkor be is melegedett üzemi hőmérsékletre. Igen bemelegedet.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
|
|
|
|