Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.12.14 szombat, 08:45:52 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 [1495] 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 22019072 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27037


E-mail
« Új hozzászólás #74700 Dátum: 2018.07.11 szerda, 14:43:29 »

Ez mióta van?
Akkor jelentősen lecsökkenhetett a taglista  vigyor3

ui. akkor világ körüli útra nem szabad elmenni mert törlődik a reg   Wink vigyor3

Az EU adatvédelmi mizéria kitörése óta, pár hete.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48534



« Új hozzászólás #74701 Dátum: 2018.07.11 szerda, 16:59:26 »

Ez mióta van?
Akkor jelentősen lecsökkenhetett a taglista  vigyor3

ui. akkor világ körüli útra nem szabad elmenni mert törlődik a reg   Wink vigyor3
18.06.04

http://mondeo.hu/index.php?topic=26.msg1145749#msg1145749
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #74702 Dátum: 2018.07.13 péntek, 08:01:44 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!
Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74703 Dátum: 2018.07.13 péntek, 08:22:00 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!

Az automata kar szeret megdögleni, javasolt manuálisra cserélni.
Amit még érdemes ellenőrizni, hogy a bowden szépen jár-e. Illetve, hogy a nyergen a kar (amit a bowden rángat) visszamegy-e alapállásba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #74704 Dátum: 2018.07.13 péntek, 19:48:33 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!

2002/09 előtt volt automata, de hulladék volt, így cserélték manuális allítósra.
Kéne nézni, hogy amikor elkezded húzni, akkor hátul a karok is mozdulnak-e azonnal.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 240


E-mail
« Új hozzászólás #74705 Dátum: 2018.07.13 péntek, 21:51:25 »

Az automata kar szeret megdögleni, javasolt manuálisra cserélni.
Amit még érdemes ellenőrizni, hogy a bowden szépen jár-e. Illetve, hogy a nyergen a kar (amit a bowden rángat) visszamegy-e alapállásba.

2002/09 előtt volt automata, de hulladék volt, így cserélték manuális allítósra.
Kéne nézni, hogy amikor elkezded húzni, akkor hátul a karok is mozdulnak-e azonnal.
Köszönöm, ellenőrizni fogom.
Amennyiben manuálisan állítós, hogyan tudom állítani?



Naplózva

2008 Mondeo Titanium-X (BA7) 2.5T (HUBA) 162 kW - Modified: 300 HP, 540 Nm


Past: 2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 HP, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74706 Dátum: 2018.07.13 péntek, 22:16:39 »

Köszönöm, ellenőrizni fogom.
Amennyiben manuálisan állítós, hogyan tudom állítani?





Kipufogót leereszted, hővédőt leveszed. Utána fogod látni a himbát, amire a két kötél csatlakozik és egy menetes szárat, amin az anyával tudod állítani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #74707 Dátum: 2018.07.14 szombat, 22:47:13 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.14 szombat, 22:51:29 írta sqs » Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48534



« Új hozzászólás #74708 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 10:00:58 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...
kétféle GEM létezik.riszatós, és riasztó nélküli.Szerintem kizárt dolog, hogy kilehetne kapcsolni... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74709 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 10:04:34 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...

Biztos, hogy gyári az a riasztó?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74710 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 16:50:27 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...

Ha a pittyegővel nyitod a csomagteret akkor nem szabadna dudálnia feltéve ha gyári! Az ablak témát nem igazán értem de ha beprogramozod és nyomva tartod a zárógombot a pittyegőn akkor felhúzza az ablakokat is!  nyes

Szerintem a gyári rendszert kiiktatni nem tudod sehogy sem de talán a legegyszerűbb megoldás a problémádra ha lehúzod a madzagot a dudálójáról és akkor max csak szépen csendben villog és nem zavar senkit sem!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #74711 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 17:54:08 »

Biztos, hogy gyári az a riasztó?
Igen valószínű. Gyári érzékelők a térképlámpánál és első két évében céges autó volt majd egy karlsruhei villamosmérnöké.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #74712 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 17:56:21 »

Az ablak témát nem igazán értem de ha beprogramozod és nyomva tartod a zárógombot a pittyegőn akkor felhúzza az ablakokat is
Lehet én voltam félreérthető Smiley Szeretem/szeretném lehúzott ablakokkal bezárni a kocsit és úgy hagyni.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #74713 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 20:10:57 »

Igen valószínű. Gyári érzékelők a térképlámpánál és első két évében céges autó volt majd egy karlsruhei villamosmérnöké.

Csak furcsa, hogy a gyári rendszer ne ismerné azt, hogy a csomagteret nyitod és vinnyog rá. Az utólagos riasztók szoktak ilyet csinálni, mert a csomagtér nyitás más jelet ad, mint a normál és arra nem deaktiválják magukat. Szvsz nézesd meg egy villamosságissal a bizti tábla környékét. Lehet, hogy a gyári mellett van egy utólagos is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74714 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 20:21:20 »

Lehet én voltam félreérthető Smiley Szeretem/szeretném lehúzott ablakokkal bezárni a kocsit és úgy hagyni.

Így már világos!  vigyor3

Akkor biztos hogy nem gyári a cucc az autódban vagy valaki már belekókányolt mert alapból sosem húzza fel a gyári rendszer az ablakokat csak akkor ha kb 3 másodpercig nyomva tartod a gombot!

Ha elküldöd privátban a számodat akkor telón élőben holnap szívesen bemutatom neked a rendszer rendes működését és megnézhetjük a tiédet is!  wave


UI: most látom hogy neked nem GHIA van ezért lehet hogy gyárilag a tiédben nem volt ablakmodul és csak valaki utólag beletette és hozzákötötte a gyári rendszerhez! Nekem a Fiestámban volt így és ott úgy lehetett lehúzva hagyni az ablakokat hogy nyomva tartottam a zárógombot pár másodpercig és akkor nem húzta fel! Ha csak simán rányomtál egyet akkor viszont mindig felhúzta!
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.15 vasárnap, 20:25:09 írta SPANNER » Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #74715 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 21:12:27 »

Így már világos!
Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #74716 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 22:49:40 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Véletlen nem ultrahang szenzoros a gyári riasztó benne?
Naplózva
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74717 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 00:23:48 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Akkor tulajdonképpen neked nem az ablakokkal hanem a mozgásérzékelővel van bajod!  nyes

Ragaszd le a szenzorokat és akkor nem fog megszólalni a riasztó vagy mint már írtam húzd le a dudát róla és akkor sem fog megszólalni!  wave
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #74718 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 06:37:32 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Van egy olyan lehetőség is, hogy egy ELM327 és Forscan-nel kikapcsolhatod a riasztót, meg beállítgathatod, hogy hogy müködjön

NEm tudom hogy müködik-e igy, de a Forscanbe ott a lehetőség, próba szerencse
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


E-mail
« Új hozzászólás #74719 Dátum: 2018.07.17 kedd, 08:09:42 »

Van egy olyan lehetőség is, hogy egy ELM327 és Forscan-nel kikapcsolhatod a riasztót, meg beállítgathatod, hogy hogy müködjön

NEm tudom hogy müködik-e igy, de a Forscanbe ott a lehetőség, próba szerencse
Szia
Mukodik, igaz en forditva csinaltam mert bekapcsoltam a riasztot es a belso mozgaserzekelot miutan bevezetekeltem. Ilyen alapon kikapcsolas is  kel menjen  Smiley (forscan+elm327)
Naplózva

Mondeo MK5  1.5 TDCI-120LE, XUCA, Hatchback, 2016

Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140(163), UFBA,  Hatchback, 2012-ex.
Focus MK3 2.0 TDCI -140->163, UFDB, 2012-ex.
Mondeo MK4  2.0 TDCI - 140, QXBA,  Hatchback , 2007-ex.
Mondeo MK3  1.8i - 125, Trend, Hatchback , 2002-ex.
Mondeo MKI Ghia, 1.8i-1994-ex.
sqs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102


E-mail
« Új hozzászólás #74720 Dátum: 2018.07.17 kedd, 10:14:42 »

Szia
Mukodik, igaz en forditva csinaltam mert bekapcsoltam a riasztot es a belso mozgaserzekelot miutan bevezetekeltem. Ilyen alapon kikapcsolas is  kel menjen  Smiley (forscan+elm327)
Na ez jól hangzik! Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74721 Dátum: 2018.07.21 szombat, 10:06:57 »

Sziasztok!  Mostanság kezdtem el hallani hogy kopog az autó motorja, ( be indítástól már hallható Cheesy )  szóval: szépen jár  a motor majd 5-10 erősebb kopogás hallható, majd megszűnik fél perc múlva ismételten kopogás, mint ha kopogna párat és abba hagyja, és ez folytatódik de csak állóhelyzetben hideg motornál beinidítástól mérve. mi lehet a gond?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48534



« Új hozzászólás #74722 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:24:00 »

Sziasztok!  Mostanság kezdtem el hallani hogy kopog az autó motorja, ( be indítástól már hallható Cheesy )  szóval: szépen jár  a motor majd 5-10 erősebb kopogás hallható, majd megszűnik fél perc múlva ismételten kopogás, mint ha kopogna párat és abba hagyja, és ez folytatódik de csak állóhelyzetben hideg motornál beinidítástól mérve. mi lehet a gond?
eddig semmi.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



E-mail
« Új hozzászólás #74723 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:26:37 »

eddig semmi.
normális?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48534



« Új hozzászólás #74724 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:30:27 »

normális?
bizonyos szintig igen.17éves tddi,valszeg az üzemanyagrendszer már nem tökéletes,ezért az égés a hengerekben kopogósabban jön létre.
Amíg csak a zaj a baj,nehéz illetve csak találgatni,sejteni lehet hibát.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #74725 Dátum: 2018.07.21 szombat, 21:41:13 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #74726 Dátum: 2018.07.21 szombat, 23:31:09 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html

Egyszer siófok előtt a körforgalomban láttam egyet leesni egy renault hátuljáról 3 bringával....
Vonóhorgod nincs?
Naplózva
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #74727 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 09:08:32 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html

Hasonlót használtam. Ha azt jól szerelik fel, nem tud leesni. Érdemes pár gumipókkal még összefogatni a bicikliket. Három biciklit nem mernék vinni rajta , ami normál súlyú /aluvázas monti pl./.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74728 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 10:43:06 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #74729 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 11:14:08 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..

Kaptál pontos választ a benzines témában.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #74730 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 11:31:03 »

Hasonlót használtam. Ha azt jól szerelik fel, nem tud leesni. Érdemes pár gumipókkal még összefogatni a bicikliket. Három biciklit nem mernék vinni rajta , ami normál súlyú /aluvázas monti pl./.

4 ajtós szedánra vennék/tenném és 2 biciklit vinnék. Mennyire takarja a bicikli kereke a lámpát?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #74731 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 14:04:36 »

4 ajtós szedánra vennék/tenném és 2 biciklit vinnék. Mennyire takarja a bicikli kereke a lámpát?

Nem gáz! Látni fognak hátulról az tuti.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48534



« Új hozzászólás #74732 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 17:13:14 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
válaszoltam a privát leveledre.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74733 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 20:34:07 »

válaszoltam a privát leveledre.

Köszönöm szépen..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #74734 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 21:58:09 »

válaszoltam a privát leveledre.

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #74735 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 22:51:51 »

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?

Régen még volt rajta felső holtponti jel, a stoboszkópos gyújtás ellenőrzéshez. (90es évek előtt  eplus2 )
Naplózva
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #74736 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 17:09:20 »

Nem gáz! Látni fognak hátulról az tuti.

Oké, köszi.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74737 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 19:08:41 »

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?

Nem nagyon.. mert azon van a jeladó,
És tapasztalatom szerint a gyújtást nagyon megbolonditja, ha csak úgy messziről feldobod és jól meghúzód a csavart..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74738 Dátum: 2018.07.25 szerda, 22:06:41 »


Sziasztok!

A benzines, és a TDCI  klímakuplung különbözik?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27037


E-mail
« Új hozzászólás #74739 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 07:55:30 »

Sziasztok!

A benzines, és a TDCI  klímakuplung különbözik?


Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74740 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 08:46:39 »

Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA



Köszönöm! worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74741 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 08:48:53 »

Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27037


E-mail
« Új hozzászólás #74742 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 09:56:03 »


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.

Én is kerestem anno az enyémhez... 32 ezer Ft volt a legjobb ajánlat, szemben a Unixtól 55-ért komplett új kompresszorral.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74743 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 10:22:56 »

Én is kerestem anno az enyémhez... 32 ezer Ft volt a legjobb ajánlat, szemben a Unixtól 55-ért komplett új kompresszorral.

AndyA



https://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/12875402
Ezt találtam, ezt írja belevalónak.

Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27037


E-mail
« Új hozzászólás #74744 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 10:33:31 »



https://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/12875402
Ezt találtam, ezt írja belevalónak.



Ha kompletten benne van minden, akkor akár még jó is lehet. Arra ügyelj, hogy a bordástengelyen a bordák száma azonos legyen. Smiley

Kicserélni sem triviális műtét, de az már megoldható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74745 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 12:47:34 »

Ha kompletten benne van minden, akkor akár még jó is lehet. Arra ügyelj, hogy a bordástengelyen a bordák száma azonos legyen. Smiley

Kicserélni sem triviális műtét, de az már megoldható.

AndyA


A leírás szerint belevalónak kell lenni.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2579


spannerattila@freemail.hu
« Új hozzászólás #74746 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 12:58:19 »


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.

Mivel a többiek nem kérdeztek rá ezért én most megteszem:

Miből gondolod ilyen biztosra hogy az adta meg magát?

Csak azért kérdezem mert az esetek többségében más szokott lenni a hiba!
Naplózva

MK4 2.0L 16V 146LE 2008-as AOBA Duratec HE Titanium-X Sedan Manual Stardust Silver
EX: MK3 2.0L 16V 146LE 2004-es CJBA Duratec HE Ghia Sedan Manual Octane Blue
EX: MK2 2.0L 16V 131LE 1998-as Zetec Ghia Limusine Manual Petrol Blue
EX: MK2 1.8L 16V 115LE 1997-es Zetec Ghia Kombi Manual Black
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74747 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 13:15:18 »

Mivel a többiek nem kérdeztek rá ezért én most megteszem:

Miből gondolod ilyen biztosra hogy az adta meg magát?

Csak azért kérdezem mert az esetek többségében más szokott lenni a hiba!


Nagyon lassan forog, és szikrázik, ebből gondoltam, hogy ez nem az egészség jele.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #74748 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 13:16:30 »


Nagyon lassan forog, és szikrázik, ebből gondoltam, hogy ez nem az egészség jele.


Valamint mikor kivették szép márványos kékre volt elszíneződve.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #74749 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 14:58:21 »


Valamint mikor kivették szép márványos kékre volt elszíneződve.
tegyél rá 25ért egy bontottat, jobban jársz
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 1488 1489 1490 1491 1492 1493 1494 [1495] 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.