Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.12.15 szombat, 06:03:49 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 [1496] 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 ... 1507   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 10053188 alkalommal)
0 Felhasználó és 6 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #74750 Dátum: 2018.07.11 szerda, 14:30:56 »

Sziasztok
egy 4 ajtós szedán csomagtartójába hány kilót lehet pakolni?

Ha tényleg nehezet akarsz cipelni, jobban jársz, ha kiveszed a hátsó ülést és oda pakolod, amit kell. A túllógás hátul jobban "liftezteti" az autó hátulját, gyilkolja a futóművet. Extrém esetben, ha olyan nehéz a cucc, az első kerék tapadásánál is lehetnek érdekességek (pl. hegymenetben állásból indulás esős úton). Ha a hátsó tengelynél előbbre pakolsz súlyt, az részben már az első futóműre eső terhelés. Így akár az autód névleges terhelését is megközelítheted.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3372


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #74751 Dátum: 2018.07.11 szerda, 14:32:35 »

nem látogatta a fórumot,és aki 1évnél régebben lépett be,annak megszűnt a regisztrációja.


Ez mióta van?
Akkor jelentősen lecsökkenhetett a taglista  vigyor3

ui. akkor világ körüli útra nem szabad elmenni mert törlődik a reg   Wink vigyor3
Naplózva

MK3 2002  2.0TDCI 130LE GHIA 5speed 5tür.....csak a Ford,sorrendben : 3 Capri III ,3Mk3 Mondeo
audioshop.hu    DD Audio Best Of Subwoofer,  szinte minden ami autóhifi!
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #74752 Dátum: 2018.07.11 szerda, 14:36:26 »

Ha tényleg nehezet akarsz cipelni, jobban jársz, ha kiveszed a hátsó ülést és oda pakolod, amit kell. A túllógás hátul jobban "liftezteti" az autó hátulját, gyilkolja a futóművet. Extrém esetben, ha olyan nehéz a cucc, az első kerék tapadásánál is lehetnek érdekességek (pl. hegymenetben állásból indulás esős úton). Ha a hátsó tengelynél előbbre pakolsz súlyt, az részben már az első futóműre eső terhelés. Így akár az autód névleges terhelését is megközelítheted.

AndyA

Köszi szépen!
Naplózva

MK3, 2004, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #74753 Dátum: 2018.07.11 szerda, 14:43:29 »

Ez mióta van?
Akkor jelentősen lecsökkenhetett a taglista  vigyor3

ui. akkor világ körüli útra nem szabad elmenni mert törlődik a reg   Wink vigyor3

Az EU adatvédelmi mizéria kitörése óta, pár hete.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43286



« Új hozzászólás #74754 Dátum: 2018.07.11 szerda, 16:59:26 »

Ez mióta van?
Akkor jelentősen lecsökkenhetett a taglista  vigyor3

ui. akkor világ körüli útra nem szabad elmenni mert törlődik a reg   Wink vigyor3
18.06.04

http://mondeo.hu/index.php?topic=26.msg1145749#msg1145749
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #74755 Dátum: 2018.07.13 péntek, 08:01:44 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6876



E-mail
« Új hozzászólás #74756 Dátum: 2018.07.13 péntek, 08:22:00 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!

Az automata kar szeret megdögleni, javasolt manuálisra cserélni.
Amit még érdemes ellenőrizni, hogy a bowden szépen jár-e. Illetve, hogy a nyergen a kar (amit a bowden rángat) visszamegy-e alapállásba.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3847



E-mail
« Új hozzászólás #74757 Dátum: 2018.07.13 péntek, 19:48:33 »

Sziasztok,

Az a problémám, hogy a kézifék 10+ kattanás után tartja meg az autót, hogyha nem vízszintes helyen parkolok, néha a könyöklőt is felkell hajtani.
Ahogyan olvastam a korábbi bejegyzéseket erről, fl utáni autóknál automatán kellene állítania. Rossz lehet a mechanika? Van ötletetek?
A fékek újak.
Köszönöm!

2002/09 előtt volt automata, de hulladék volt, így cserélték manuális allítósra.
Kéne nézni, hogy amikor elkezded húzni, akkor hátul a karok is mozdulnak-e azonnal.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2001 5 ajtós 2.0 16v (145) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 101


E-mail
« Új hozzászólás #74758 Dátum: 2018.07.13 péntek, 21:51:25 »

Az automata kar szeret megdögleni, javasolt manuálisra cserélni.
Amit még érdemes ellenőrizni, hogy a bowden szépen jár-e. Illetve, hogy a nyergen a kar (amit a bowden rángat) visszamegy-e alapállásba.

2002/09 előtt volt automata, de hulladék volt, így cserélték manuális allítósra.
Kéne nézni, hogy amikor elkezded húzni, akkor hátul a karok is mozdulnak-e azonnal.
Köszönöm, ellenőrizni fogom.
Amennyiben manuálisan állítós, hogyan tudom állítani?



Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6876



E-mail
« Új hozzászólás #74759 Dátum: 2018.07.13 péntek, 22:16:39 »

Köszönöm, ellenőrizni fogom.
Amennyiben manuálisan állítós, hogyan tudom állítani?





Kipufogót leereszted, hővédőt leveszed. Utána fogod látni a himbát, amire a két kötél csatlakozik és egy menetes szárat, amin az anyával tudod állítani.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74760 Dátum: 2018.07.14 szombat, 22:47:13 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.14 szombat, 22:51:29 írta sqs » Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43286



« Új hozzászólás #74761 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 10:00:58 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...
kétféle GEM létezik.riszatós, és riasztó nélküli.Szerintem kizárt dolog, hogy kilehetne kapcsolni... Roll Eyes
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6876



E-mail
« Új hozzászólás #74762 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 10:04:34 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...

Biztos, hogy gyári az a riasztó?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2528


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74763 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 16:50:27 »

Sziasztok!

Kb egy hónapja upgrade-eltem a Mondeomat, egy 9 hónappal fiatalabb, de full extrás kiadásra. Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, hátha van rá egyszerű megoldás: szeretném a gyári riasztót inaktívvá tenni. Egyrészt ha x idő után megyek oda a kocsihoz, pl egy tesco-s vásárlás után és duplakattal kinyitom a csomagteret, dudál, másrészt csomószor hagyom úgy az autót, hogy két centire le van eresztve az ablak (Heko légterelő). Megoldható ez egyszerűen? Biztosíték kivételével vagy négyszer gyújtás, bal fül jobb láb alatt megfog, és kétszer dudál, stb?
Más: Becker Traffic Pro System CD-je van valakinek kölcsönbe 2 percre vagy ISO file? Németről átállítottam angolra, azóta kéri mindig indításnál...

Ha a pittyegővel nyitod a csomagteret akkor nem szabadna dudálnia feltéve ha gyári! Az ablak témát nem igazán értem de ha beprogramozod és nyomva tartod a zárógombot a pittyegőn akkor felhúzza az ablakokat is!  nyes

Szerintem a gyári rendszert kiiktatni nem tudod sehogy sem de talán a legegyszerűbb megoldás a problémádra ha lehúzod a madzagot a dudálójáról és akkor max csak szépen csendben villog és nem zavar senkit sem!  wave
Naplózva

2004-es MKlll 2.0 16V Duratec Ghia 4 ajtós Manual Octane Blue
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74764 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 17:54:08 »

Biztos, hogy gyári az a riasztó?
Igen valószínű. Gyári érzékelők a térképlámpánál és első két évében céges autó volt majd egy karlsruhei villamosmérnöké.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74765 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 17:56:21 »

Az ablak témát nem igazán értem de ha beprogramozod és nyomva tartod a zárógombot a pittyegőn akkor felhúzza az ablakokat is
Lehet én voltam félreérthető Smiley Szeretem/szeretném lehúzott ablakokkal bezárni a kocsit és úgy hagyni.
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6876



E-mail
« Új hozzászólás #74766 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 20:10:57 »

Igen valószínű. Gyári érzékelők a térképlámpánál és első két évében céges autó volt majd egy karlsruhei villamosmérnöké.

Csak furcsa, hogy a gyári rendszer ne ismerné azt, hogy a csomagteret nyitod és vinnyog rá. Az utólagos riasztók szoktak ilyet csinálni, mert a csomagtér nyitás más jelet ad, mint a normál és arra nem deaktiválják magukat. Szvsz nézesd meg egy villamosságissal a bizti tábla környékét. Lehet, hogy a gyári mellett van egy utólagos is.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2528


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74767 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 20:21:20 »

Lehet én voltam félreérthető Smiley Szeretem/szeretném lehúzott ablakokkal bezárni a kocsit és úgy hagyni.

Így már világos!  vigyor3

Akkor biztos hogy nem gyári a cucc az autódban vagy valaki már belekókányolt mert alapból sosem húzza fel a gyári rendszer az ablakokat csak akkor ha kb 3 másodpercig nyomva tartod a gombot!

Ha elküldöd privátban a számodat akkor telón élőben holnap szívesen bemutatom neked a rendszer rendes működését és megnézhetjük a tiédet is!  wave


UI: most látom hogy neked nem GHIA van ezért lehet hogy gyárilag a tiédben nem volt ablakmodul és csak valaki utólag beletette és hozzákötötte a gyári rendszerhez! Nekem a Fiestámban volt így és ott úgy lehetett lehúzva hagyni az ablakokat hogy nyomva tartottam a zárógombot pár másodpercig és akkor nem húzta fel! Ha csak simán rányomtál egyet akkor viszont mindig felhúzta!
« Utoljára szerkesztve: 2018.07.15 vasárnap, 20:25:09 írta SPANNER » Naplózva

2004-es MKlll 2.0 16V Duratec Ghia 4 ajtós Manual Octane Blue
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74768 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 21:12:27 »

Így már világos!
Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11262



E-mail
« Új hozzászólás #74769 Dátum: 2018.07.15 vasárnap, 22:49:40 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Véletlen nem ultrahang szenzoros a gyári riasztó benne?
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2528


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74770 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 00:23:48 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Akkor tulajdonképpen neked nem az ablakokkal hanem a mozgásérzékelővel van bajod!  nyes

Ragaszd le a szenzorokat és akkor nem fog megszólalni a riasztó vagy mint már írtam húzd le a dudát róla és akkor sem fog megszólalni!  wave
Naplózva

2004-es MKlll 2.0 16V Duratec Ghia 4 ajtós Manual Octane Blue
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 704


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #74771 Dátum: 2018.07.16 hétfő, 06:37:32 »

Úgy néz ki, mégse Cheesy De nagyon köszönöm, hogy felajánlottad a segítséged!
- Ablakmodul faszán működik. Hosszú nyitásra leteker, hosszú kettősreteszre szépen felmegy.
- Az előző mondimban is szépen működött, de abban nem volt riasztó, ezért legtöbbször nyáron úgy zártam be, hogy direkt egy ujjnyira nyitva hagytam az ablakokat, mert a heko légterelő miatt zártnak látszott, de legalább szellőzött.
- Az új mondimnál ezt nem tudom. Legutoljára tegnap hajnalban riasztott be, mert rutinból úgy hagytam.
- De én szeretném úgy hagyni Sad

Van egy olyan lehetőség is, hogy egy ELM327 és Forscan-nel kikapcsolhatod a riasztót, meg beállítgathatod, hogy hogy müködjön

NEm tudom hogy müködik-e igy, de a Forscanbe ott a lehetőség, próba szerencse
Naplózva

2005/03/31 - TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi - 6 sebességes - 130 pacis - Mashine Silver 7.2 - tempomat
toby_as
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 278


E-mail
« Új hozzászólás #74772 Dátum: 2018.07.17 kedd, 08:09:42 »

Van egy olyan lehetőség is, hogy egy ELM327 és Forscan-nel kikapcsolhatod a riasztót, meg beállítgathatod, hogy hogy müködjön

NEm tudom hogy müködik-e igy, de a Forscanbe ott a lehetőség, próba szerencse
Szia
Mukodik, igaz en forditva csinaltam mert bekapcsoltam a riasztot es a belso mozgaserzekelot miutan bevezetekeltem. Ilyen alapon kikapcsolas is  kel menjen  Smiley (forscan+elm327)
Naplózva

Mondeo MK3  1.8i - 125LE, Trend, Hatchback , 2002
Mondeo MKI Ghia, 1.8i, 1994 - ex.
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74773 Dátum: 2018.07.17 kedd, 10:14:42 »

Szia
Mukodik, igaz en forditva csinaltam mert bekapcsoltam a riasztot es a belso mozgaserzekelot miutan bevezetekeltem. Ilyen alapon kikapcsolas is  kel menjen  Smiley (forscan+elm327)
Na ez jól hangzik! Smiley
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #74774 Dátum: 2018.07.21 szombat, 10:06:57 »

Sziasztok!  Mostanság kezdtem el hallani hogy kopog az autó motorja, ( be indítástól már hallható Cheesy )  szóval: szépen jár  a motor majd 5-10 erősebb kopogás hallható, majd megszűnik fél perc múlva ismételten kopogás, mint ha kopogna párat és abba hagyja, és ez folytatódik de csak állóhelyzetben hideg motornál beinidítástól mérve. mi lehet a gond?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43286



« Új hozzászólás #74775 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:24:00 »

Sziasztok!  Mostanság kezdtem el hallani hogy kopog az autó motorja, ( be indítástól már hallható Cheesy )  szóval: szépen jár  a motor majd 5-10 erősebb kopogás hallható, majd megszűnik fél perc múlva ismételten kopogás, mint ha kopogna párat és abba hagyja, és ez folytatódik de csak állóhelyzetben hideg motornál beinidítástól mérve. mi lehet a gond?
eddig semmi.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
HBlase
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 39



E-mail
« Új hozzászólás #74776 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:26:37 »

eddig semmi.
normális?
Naplózva

2001 Ford Mondeo Ghia  2.0 TDDI 116LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43286



« Új hozzászólás #74777 Dátum: 2018.07.21 szombat, 13:30:27 »

normális?
bizonyos szintig igen.17éves tddi,valszeg az üzemanyagrendszer már nem tökéletes,ezért az égés a hengerekben kopogósabban jön létre.
Amíg csak a zaj a baj,nehéz illetve csak találgatni,sejteni lehet hibát.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #74778 Dátum: 2018.07.21 szombat, 21:41:13 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html
Naplózva

MK3, 2004, 1.8 Ghia
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11262



E-mail
« Új hozzászólás #74779 Dátum: 2018.07.21 szombat, 23:31:09 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html

Egyszer siófok előtt a körforgalomban láttam egyet leesni egy renault hátuljáról 3 bringával....
Vonóhorgod nincs?
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


E-mail
« Új hozzászólás #74780 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 09:08:32 »

Sziasztok,
van valakinek tapasztalata ilyen vagy hasonló hátsóajtóra szerelhető bicikli szállítóval?
https://www.decathlon.hu/300-kerekpartarto-id_8342387.html

Hasonlót használtam. Ha azt jól szerelik fel, nem tud leesni. Érdemes pár gumipókkal még összefogatni a bicikliket. Három biciklit nem mernék vinni rajta , ami normál súlyú /aluvázas monti pl./.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74781 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 10:43:06 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1542



« Új hozzászólás #74782 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 11:14:08 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..

Kaptál pontos választ a benzines témában.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #74783 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 11:31:03 »

Hasonlót használtam. Ha azt jól szerelik fel, nem tud leesni. Érdemes pár gumipókkal még összefogatni a bicikliket. Három biciklit nem mernék vinni rajta , ami normál súlyú /aluvázas monti pl./.

4 ajtós szedánra vennék/tenném és 2 biciklit vinnék. Mennyire takarja a bicikli kereke a lámpát?
Naplózva

MK3, 2004, 1.8 Ghia
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 299


E-mail
« Új hozzászólás #74784 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 14:04:36 »

4 ajtós szedánra vennék/tenném és 2 biciklit vinnék. Mennyire takarja a bicikli kereke a lámpát?

Nem gáz! Látni fognak hátulról az tuti.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43286



« Új hozzászólás #74785 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 17:13:14 »

Szia ALF
Úgy emlékszem te már sokat segitettél nekem..
De lenne egy újabb nagy kérésem.
Tudnál nekem olyan képet küldeni, hogy az 1.8 benzines
Mondeo (2003) , főtengely ékszijtárcsát milyen pozícióban kell felrakni?
Ha az 1-4 henger felső ponton van?
Mert levettem és nem találok rajta semmi jelet, jelölést..
Köszönöm a segitségedet..
válaszoltam a privát leveledre.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74786 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 20:34:07 »

válaszoltam a privát leveledre.

Köszönöm szépen..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 724



E-mail
« Új hozzászólás #74787 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 21:58:09 »

válaszoltam a privát leveledre.

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
VZoli
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11262



E-mail
« Új hozzászólás #74788 Dátum: 2018.07.22 vasárnap, 22:51:51 »

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?

Régen még volt rajta felső holtponti jel, a stoboszkópos gyújtás ellenőrzéshez. (90es évek előtt  eplus2 )
Naplózva

Sad
MK3 F2 2.0 TDCI 2006 Tour Ambient
XTZ 750 1990 yeeháá
A Seat nem az enyém, a gyereknek vettem Tongue
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 70


E-mail
« Új hozzászólás #74789 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 17:09:20 »

Nem gáz! Látni fognak hátulról az tuti.

Oké, köszi.
Naplózva

MK3, 2004, 1.8 Ghia
joy69
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 159


« Új hozzászólás #74790 Dátum: 2018.07.23 hétfő, 19:08:41 »

Nem mindegy, hogy van fent a főtengely szíjtarcsa?
Vagy csak benzinnel van jelentősége?

Nem nagyon.. mert azon van a jeladó,
És tapasztalatom szerint a gyújtást nagyon megbolonditja, ha csak úgy messziről feldobod és jól meghúzód a csavart..
Naplózva

MK-III  1.8 Benzin
2003.
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74791 Dátum: 2018.07.25 szerda, 22:06:41 »


Sziasztok!

A benzines, és a TDCI  klímakuplung különbözik?
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #74792 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 07:55:30 »

Sziasztok!

A benzines, és a TDCI  klímakuplung különbözik?


Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74793 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 08:46:39 »

Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA



Köszönöm! worship
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74794 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 08:48:53 »

Esélyesen igen. A kompresszor mindenesetre más, meg a szíjkör is egészen máshogy néz ki.

AndyA


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #74795 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 09:56:03 »


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.

Én is kerestem anno az enyémhez... 32 ezer Ft volt a legjobb ajánlat, szemben a Unixtól 55-ért komplett új kompresszorral.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74796 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 10:22:56 »

Én is kerestem anno az enyémhez... 32 ezer Ft volt a legjobb ajánlat, szemben a Unixtól 55-ért komplett új kompresszorral.

AndyA



https://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/12875402
Ezt találtam, ezt írja belevalónak.

Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23401


E-mail
« Új hozzászólás #74797 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 10:33:31 »



https://www.autoalkatreszonline24.hu/nrf/12875402
Ezt találtam, ezt írja belevalónak.



Ha kompletten benne van minden, akkor akár még jó is lehet. Arra ügyelj, hogy a bordástengelyen a bordák száma azonos legyen. Smiley

Kicserélni sem triviális műtét, de az már megoldható.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 167



E-mail
« Új hozzászólás #74798 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 12:47:34 »

Ha kompletten benne van minden, akkor akár még jó is lehet. Arra ügyelj, hogy a bordástengelyen a bordák száma azonos legyen. Smiley

Kicserélni sem triviális műtét, de az már megoldható.

AndyA


A leírás szerint belevalónak kell lenni.
Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
SPANNER
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2528


spannerattila@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74799 Dátum: 2018.07.26 csütörtök, 12:58:19 »


Az enyémben megadta magát, de sehol nem találok, csak komplett kompresszort.

Mivel a többiek nem kérdeztek rá ezért én most megteszem:

Miből gondolod ilyen biztosra hogy az adta meg magát?

Csak azért kérdezem mert az esetek többségében más szokott lenni a hiba!
Naplózva

2004-es MKlll 2.0 16V Duratec Ghia 4 ajtós Manual Octane Blue
Oldalak: 1 ... 1489 1490 1491 1492 1493 1494 1495 [1496] 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 ... 1507   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.