Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.08.07 péntek, 13:57:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 [1501] 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 ... 1539   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 12133541 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 77



« Új hozzászólás #75000 Dátum: 2018.09.18 kedd, 16:42:37 »

Üdv!

Ac pumpat kell cserélni az automon, mennyire bonyolult ennek a cseréje, ha magam végzem itthon, mire ügyeljek?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 365



E-mail
« Új hozzászólás #75001 Dátum: 2018.09.18 kedd, 19:44:07 »

MK3 tetőcsomagtartó téma.
A gyári gumizást kellett ugye eltávolítani, úgy lehetett hozzáférni a likhoz.
Ezt a fészket  mivel tudnám "ledugózni" van erre valami bevált séma?
Már mégse álljon benne a víz egész télen.

Szia!

Szerintem ez kell neked:
https://cromax.hu/karosszeria/karosszeria_lemezek/karosszeriavaz_alkatreszei/takarofedel_tetosinre_ford_mondeo_2000-2007_18174

Ottó
Naplózva

2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y] angel
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #75002 Dátum: 2018.09.19 szerda, 19:38:59 »

Sziasztok!

Forscanben élő adatnál az adagolónál van egy CAN (jelenlegi) pont. Az mit jelöl? Smiley

Köszi előre is. Üdv.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562


E-mail
« Új hozzászólás #75003 Dátum: 2018.09.21 péntek, 07:04:04 »

2003-as FL-es 2000TDCi-be milyen szervoolaj való? László leírását olvasva évjáratfüggő a típus, és valahol pont a váltáskori az autó. 2004.01. üzembe helyezésű, emlékeim szerint 2003.12. havi gyártmány (az etis gyakorlatilag semmi infot nem ír ki, korábban megtekinthető volt a felszereltség is). Melyikre olajra van szükségem? VIN: WF0WXXGBBW3P80784
Köszönöm a választ.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75004 Dátum: 2018.09.21 péntek, 07:05:41 »

2003-as FL-es 2000TDCi-be milyen szervoolaj való? László leírását olvasva évjáratfüggő a típus, és valahol pont a váltáskori az autó. 2004.01. üzembe helyezésű, emlékeim szerint 2003.12. havi gyártmány (az etis gyakorlatilag semmi infot nem ír ki, korábban megtekinthető volt a felszereltség is). Melyikre olajra van szükségem? VIN: WF0WXXGBBW3P80784
Köszönöm a választ.
https://applications.castrol.com/oilselector/hu_hu/c/search
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75005 Dátum: 2018.09.21 péntek, 07:54:44 »

2003-as FL-es 2000TDCi-be milyen szervoolaj való? László leírását olvasva évjáratfüggő a típus, és valahol pont a váltáskori az autó. 2004.01. üzembe helyezésű, emlékeim szerint 2003.12. havi gyártmány (az etis gyakorlatilag semmi infot nem ír ki, korábban megtekinthető volt a felszereltség is). Melyikre olajra van szükségem? VIN: WF0WXXGBBW3P80784
Köszönöm a választ.

A "későbbi" olajat a színétől függetlenül beletöltheted a "korábbi" autóba. Nekem piros volt benne, és az is piros volt, amit kaptam, de másnak zöld volt az autóban, amikor a szervóolajszűrővel játszottunk anno. Direkt utánakérdeztem a Fordnál, az is utántölthető az aktuális pirossal.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562


E-mail
« Új hozzászólás #75006 Dátum: 2018.09.21 péntek, 18:53:25 »

Alf, AndyA: köszönöm a válaszokat  worship.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #75007 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 09:23:44 »

Sziasztok!


Megint hozzátok fordulok segítségért! worship

Tudnátok nekem ajánlani egy olyan szerelőt aki: ért az mk3 benzines mondeohoz, nem akar le húzni...(eddig csak ilyenhez volt szerencsém...) persze emberi áron dolgozik.
Komárom-Esztergom megye, és Bp környéke inkább Bp nyugati része előnyben.De már lassan bárhova csak csinálják már meg rendesen. rinya falbav

Előre is köszönöm a segítségeteket  help worship

üdv.: Márk




Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3234



« Új hozzászólás #75008 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 09:26:52 »

Sziasztok!


Megint hozzátok fordulok segítségért! worship

Tudnátok nekem ajánlani egy olyan szerelőt aki: ért az mk3 benzines mondeohoz, nem akar le húzni...(eddig csak ilyenhez volt szerencsém...) persze emberi áron dolgozik.
Komárom-Esztergom megye, és Bp környéke inkább Bp nyugati része előnyben.De már lassan bárhova csak csinálják már meg rendesen. rinya falbav

Előre is köszönöm a segítségeteket  help worship

üdv.: Márk






Szia, bár nem tudok azon a környéken senkit (kivéve pesten Viket), de érdekelne hogy mi a baja amit más nem tud megoldani?!
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75009 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 11:13:49 »

Sziasztok!


Megint hozzátok fordulok segítségért! worship

Tudnátok nekem ajánlani egy olyan szerelőt aki: ért az mk3 benzines mondeohoz, nem akar le húzni...(eddig csak ilyenhez volt szerencsém...) persze emberi áron dolgozik.
Komárom-Esztergom megye, és Bp környéke inkább Bp nyugati része előnyben.De már lassan bárhova csak csinálják már meg rendesen. rinya falbav

Előre is köszönöm a segítségeteket  help worship

üdv.: Márk





nem messze súron dolgozik Ervin. Írj neki privát üzit.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #75010 Dátum: 2018.09.24 hétfő, 14:46:10 »

Szia, bár nem tudok azon a környéken senkit (kivéve pesten Viket), de érdekelne hogy mi a baja amit más nem tud megoldani?!

Kezdésnek nyugdíjba ment akihez hordtam. Utána a környékbe vittem ismerősök ajánlottak. Egyik erre már nincs értelme pénzt költeni.... ilyen hozzá állással menj a pics*ba értem én ,hogy öreg meg szopó tud lenni de akkor mondja meg ,hogy nem és megyek tovább. Másik nem veszi fel a telefont 3 időpontot mondót vissza. Ekkor sokalltam be.
pl hibák: a csomagtartó csak kulccsal nyílik erre a hibára Cs12 mondta, hogy mit kellene csinálni. Kézifék 3x volt csinálva mindig nem fog. Most valami neki állt kopogni futóműből jön ha jól gondolom. Kuplung, kinyomócsapágy, kettős tömeg csere óta nem lehet vele kuplunggal elindulni pl dugóban ülsz és csak kuplunggal indulnál.... csak ha adsz egy kis gázt különben be remeg vagy le fullad....  ingadozik az alapjárat.... szóval elég sok minden baja van.... ezért szeretném egy olyan emberhez el vinni aki meg mondja, hogy figyu hülye gyerek ez és ez és ez a sz*r ezt is ezt meg kell csinálni mert meg kell... ez meg ez rá ér ha lesz rá megint keret.

Létezik ilyen vagy túl sokat akarok ?  falbav falbav falbav rinya rinya rinya

Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Ferike20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


E-mail
« Új hozzászólás #75011 Dátum: 2018.09.26 szerda, 15:29:28 »

Sziasztok. Kormány összekötő külső gömbfejet akartam cserélni. Alulról szépen kicsavartam és kiutottem a gömbfejet. Az anyacsavart ami raszoritja a gömbfejet az is szépen meglazult de sehogyse lehet letekerni a gömbfejet. Próbáltam ellen tartani villáskulcsal stb.. De mégse mozdul meg. 3 videót néztem meg kíváncsiságból mind a 3ban ahogy meglazitottak az anyát kézzel tekerték le a gömbfejet. Mit csináljak... Gyújtsam fel a kocsit???
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2005 2.0 TDCI Ghia
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562


E-mail
« Új hozzászólás #75012 Dátum: 2018.09.26 szerda, 18:59:28 »

Sziasztok. Kormány összekötő külső gömbfejet akartam cserélni. Alulról szépen kicsavartam és kiutottem a gömbfejet. Az anyacsavart ami raszoritja a gömbfejet az is szépen meglazult de sehogyse lehet letekerni a gömbfejet. Próbáltam ellen tartani villáskulcsal stb.. De mégse mozdul meg. 3 videót néztem meg kíváncsiságból mind a 3ban ahogy meglazitottak az anyát kézzel tekerték le a gömbfejet. Mit csináljak... Gyújtsam fel a kocsit???
Nem biztos, hogy örömmel tölt el, amit írok: mi flexszel szedtük le... Nem hatotta meg a melegítés, kalapálás sem.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #75013 Dátum: 2018.09.28 péntek, 14:14:33 »

Nem biztos, hogy örömmel tölt el, amit írok: mi flexszel szedtük le... Nem hatotta meg a melegítés, kalapálás sem.

Ez így van. Gyorsabb és nyugodtabb művelet, mint az égieket lehozni a földre wave wave wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
Csgery1986
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #75014 Dátum: 2018.10.01 hétfő, 19:22:43 »

Sziasztok márkatársak! Azt szeretném kérdezni Tőletek,hogy mi lehet annak az oka,hogy csak a szélvédőre fùj levegőt? Az alany egy 2003 1.8/110 fl mondi.
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75015 Dátum: 2018.10.03 szerda, 07:53:31 »

Sziasztok,
Az alkatrészlistából az derül ki, hogy hátsó kerékcsapágy csak aggyal együtt kapható, előre viszont agy nélkül, külön csak a csapágy is kapható. Ennek mi az oka?
Köszi Smiley
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75016 Dátum: 2018.10.03 szerda, 08:42:16 »

Sziasztok,
Az alkatrészlistából az derül ki, hogy hátsó kerékcsapágy csak aggyal együtt kapható, előre viszont agy nélkül, külön csak a csapágy is kapható. Ennek mi az oka?
Köszi Smiley

Hogy így alkották meg gyárilag. Fogadd el  vigyor3
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #75017 Dátum: 2018.10.03 szerda, 08:44:58 »

Sziasztok,
Az alkatrészlistából az derül ki, hogy hátsó kerékcsapágy csak aggyal együtt kapható, előre viszont agy nélkül, külön csak a csapágy is kapható. Ennek mi az oka?
Köszi Smiley
Na vajon mi lehet az ok?  Megoldhatatlan mérnöki probléma? Nem valószínű!
Naplózva

2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  330+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75018 Dátum: 2018.10.03 szerda, 11:13:29 »

Sziasztok,
Az alkatrészlistából az derül ki, hogy hátsó kerékcsapágy csak aggyal együtt kapható, előre viszont agy nélkül, külön csak a csapágy is kapható. Ennek mi az oka?
Köszi Smiley
mert az elsőnek muszáj szerelhetőnek lennie.a hátsónak meg nem.Az préselve van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75019 Dátum: 2018.10.03 szerda, 11:28:27 »

Hogy így alkották meg gyárilag. Fogadd el  vigyor3

mert az elsőnek muszáj szerelhetőnek lennie.a hátsónak meg nem.Az préselve van.
Rendben, köszi Smiley
SKF-ről pont a napokban olvastam itt a fórumon, hogy talán 15ezret bírt... Van esetleg valakinek más gyártóval jobb tapasztalata? Érdemes a gyárit megvenni 21-ért Cromaxból, talán az ismét elmegy 200+ ezret? Smiley
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23866


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #75020 Dátum: 2018.10.03 szerda, 11:41:41 »

mert az elsőnek muszáj szerelhetőnek lennie.a hátsónak meg nem.Az préselve van.
mk4en már az első is egyben van
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75021 Dátum: 2018.10.03 szerda, 12:06:30 »

Rendben, köszi Smiley
SKF-ről pont a napokban olvastam itt a fórumon, hogy talán 15ezret bírt... Van esetleg valakinek más gyártóval jobb tapasztalata? Érdemes a gyárit megvenni 21-ért Cromaxból, talán az ismét elmegy 200+ ezret? Smiley

Nekem SKF csapágy van az elsőkben, nagyjából 200 ezret futottak. Mostanában gondolkodom rajta, hogy mivel lesz éppen elég legózás az autó elején (kettős tömegű csere), bedobom ezt is a pakliba, ne kelljen miatta újra szétlegózni a dolgokat.

Hátsóból az ebay.de-n azt a legolcsóbb utángyártottat nézem, amihez új csavarokat is adnak. Az is kibír 70-80-100 ezer km-t, oszt' jó' van. Kicserélni meg fél óra oldalanként.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75022 Dátum: 2018.10.03 szerda, 18:53:36 »

mk4en már az első is egyben van
más model,más konstrukció.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #75023 Dátum: 2018.10.03 szerda, 20:45:52 »

mk3 mondeon a fagyallot ki hogy szokta leengedni?  nem talalok oeengedő csavart... illetve a gyari a csőbilincs ami nem oldhato Shocked
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75024 Dátum: 2018.10.03 szerda, 21:23:30 »

mk3 mondeon a fagyallot ki hogy szokta leengedni?  nem talalok oeengedő csavart... illetve a gyari a csőbilincs ami nem oldhato Shocked

Hűtőre menő alsó cső leszed.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
villammagnes
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #75025 Dátum: 2018.10.03 szerda, 21:43:13 »

Hűtőre menő alsó cső leszed.
oke oke de full gyari.... egy muanyag van amit egy ilyen u alaku "bilimcs fog.... azt leszedtem de nem mozdult a muanyag... nem mertem feszegetni Cheesy
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75026 Dátum: 2018.10.03 szerda, 22:28:45 »

oke oke de full gyari.... egy muanyag van amit egy ilyen u alaku "bilimcs fog.... azt leszedtem de nem mozdult a muanyag... nem mertem feszegetni Cheesy

Tarzan erős, Tarzan kihúzni cső Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2437


« Új hozzászólás #75027 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 06:42:43 »

oke oke de full gyari.... egy muanyag van amit egy ilyen u alaku "bilimcs fog.... azt leszedtem de nem mozdult a muanyag... nem mertem feszegetni Cheesy
Tisztelt Fórumtárs!
A hűtőre menő csövet a biztosítógyűrű eltávolítása után mit mondjak igen kemény munka megbontani, és tapasztalatból mondom teljesen felesleges. Ugyanis a sebváltó alatt elmenő "Y"-ban végződő csőről levéve az alsó gumicsövet csak kb 1/2 literrel kevesebb víz folyik le mint a hűtőn lévő cső megbontásával. A többi víz amúgy is bent marad a rendszerben(blokk fűtőtest stb...stb). Én a leeresztő hiányát az általam említett pontra beépített "T" fittinggel oldottam meg. Hűtővíz csere esetén a csavart eltávolítva a fittingből, egyszerűen leengedem a hűtőfolyadékot. A bent marad folyadék 2-3 csere után teljesen kicserélődik. A hűtővizet egyébként is érdemes 2-3 évente lecserélni mert elveszti a kenő és korrózió védő képességét és nem egy nagy összegbe kerül. Ezt a gondoskodást a keringető vízszivattyú fogja hosszabb élettartammal meghálálni. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.10.04 csütörtök, 06:44:55 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75028 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 07:03:59 »

Tarzan erős, Tarzan kihúzni cső Cheesy
ahogy mondod.Gyakorlatilag szalonnát kell reggelizni gabonapehely helyett. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Lazlow20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #75029 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 14:01:34 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni egy 2001 es MK3-as Ford Mondeóval kapcsolatban.
Olyan problémám akadt hogy akksi csere után a Cd-s Rádió kéri a gyári kódot és sajnos anno sehova nem lett felírva.
Szeretném kérdezni hogy esetleg tudna e valaki ezzel a problémával kapcsolatban segíteni és/vagy hogy egyáltalán jó helyen érdeklődök e?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.

Az autó és a rádió adatai:
Ford Mondeo MkIII 2001 (1.8 benzin kombi)
Rádió: FD 600n (Ford 6000CD) 260 023
Szériaszám: M173662
Naplózva
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3540



E-mail
« Új hozzászólás #75030 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 14:50:27 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni egy 2001 es MK3-as Ford Mondeóval kapcsolatban.
Olyan problémám akadt hogy akksi csere után a Cd-s Rádió kéri a gyári kódot és sajnos anno sehova nem lett felírva.
Szeretném kérdezni hogy esetleg tudna e valaki ezzel a problémával kapcsolatban segíteni és/vagy hogy egyáltalán jó helyen érdeklődök e?
Válaszokat és a segítséget előre is köszönöm.

Az autó és a rádió adatai:
Ford Mondeo MkIII 2001 (1.8 benzin kombi)
Rádió: FD 600n (Ford 6000CD) 260 023
Szériaszám: M173662
Tizenöthetvenegy
De ugye nem csak ezèrt ... eplus2
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Lazlow20
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2


E-mail
« Új hozzászólás #75031 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 15:38:42 »

Tizenöthetvenegy
De ugye nem csak ezèrt ... eplus2

Talált,süllyedt nyes

De a viccet félretéve két éve Mondeo tulajdonos vagyok és már azóta tervezem a regisztálást,csak a motiváció hiányzott.
Utólag is köszönöm a gyors a segítséget.
Űdv,
László
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23866


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #75032 Dátum: 2018.10.04 csütörtök, 21:51:58 »

mk3 mondeon a fagyallot ki hogy szokta leengedni?  nem talalok oeengedő csavart... illetve a gyari a csőbilincs ami nem oldhato Shocked
ok, de ez is szerelhető, igaz kicsit költségesebben nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75033 Dátum: 2018.10.05 péntek, 09:27:23 »

mk3 mondeon a fagyallot ki hogy szokta leengedni?  nem talalok oeengedő csavart... illetve a gyari a csőbilincs ami nem oldhato Shocked

az olajköri termosztát cseréjekor szoktam fagyállót cserélni, az meg 3-4 évente úgyis elromlik...
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #75034 Dátum: 2018.10.05 péntek, 10:06:45 »

mk3 mondeon a fagyallot ki hogy szokta leengedni?  nem talalok oeengedő csavart... illetve a gyari a csőbilincs ami nem oldhato Shocked

En a hutot aljan levo muanyag csavart tekertem ki es eresztettem le a vizet. Majd feltolteni, majd auto jaratas utan ujra leengedni ezt megcsinaltam 3 szor.

Azutan mar egesz szep tiszta fagyallo kerult a rendszerbe. Plusz ha mar ott voltam termosztatokat is csereltem.

https://youtu.be/loB5tDd4jow
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75035 Dátum: 2018.10.05 péntek, 10:15:09 »

az olajköri termosztát cseréjekor szoktam fagyállót cserélni, az meg 3-4 évente úgyis elromlik...

Nem tudom, hogyan csinálod, nekem 370 ezer km-t és 12 évet bírt a gyári.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75036 Dátum: 2018.10.05 péntek, 16:17:12 »

Nem tudom, hogyan csinálod, nekem 370 ezer km-t és 12 évet bírt a gyári.

AndyA
Hát úgy,hogy általánosítottam. Mindenki panaszkodik az olajörire, és egyszer már én is cseréltem  Smiley tehát akkor úgyis cserélni kell.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2437


« Új hozzászólás #75037 Dátum: 2018.10.06 szombat, 12:07:49 »

Nem tudom, hogyan csinálod, nekem 370 ezer km-t és 12 évet bírt a gyári.

AndyA
Kedves Endre!
A téli fagyálló folyadékok az etilén glikolon kívül tartalmaznak még más igen fontos inhibitorokat, ami a folyadék stabilitását, korrózióvédő képességét és kenőképességét hivatott biztosítani. A kenő és korrózió védő képességét a folyadék 1-2 év alatt elveszíti. Ez nem jelenti azt, hogy a folyadék ezután megfog fagyni. Véleményem szerint a 10 év hűtőfolyadék élettartam kb olyan félrevezető reklám duma , mint az élettartam olajjal feltöltött váltó és szervó rendszer. A szakirodalom és az Autótechnika szaklap is ajánlja a 3-5 évente való folyadék cserét. Mivel a hűtő emulzió nem egy nagy összeg én 2-3 évente lecserélem. Természetesen mindenki saját döntése szerint cselekszik. wave
Tisztelettel László worship 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75038 Dátum: 2018.10.06 szombat, 16:18:41 »

Kedves Endre!
A téli fagyálló folyadékok az etilén glikolon kívül tartalmaznak még más igen fontos inhibitorokat, ami a folyadék stabilitását, korrózióvédő képességét és kenőképességét hivatott biztosítani. A kenő és korrózió védő képességét a folyadék 1-2 év alatt elveszíti. Ez nem jelenti azt, hogy a folyadék ezután megfog fagyni. Véleményem szerint a 10 év hűtőfolyadék élettartam kb olyan félrevezető reklám duma , mint az élettartam olajjal feltöltött váltó és szervó rendszer. A szakirodalom és az Autótechnika szaklap is ajánlja a 3-5 évente való folyadék cserét. Mivel a hűtő emulzió nem egy nagy összeg én 2-3 évente lecserélem. Természetesen mindenki saját döntése szerint cselekszik. wave
Tisztelettel László worship 

Az olajköri termosztátról volt szó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75039 Dátum: 2018.10.06 szombat, 20:21:35 »

Az olajköri termosztátról volt szó. Smiley

AndyA

Ja, bezony arról. A lényeg, hogy általánosítottam, a fórumosok által írt olajköri problémák alapján.  eplus2
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75040 Dátum: 2018.10.09 kedd, 11:31:32 »

Sziasztok,

Halogén és xenon lámpabúrák között van különbség?

Köszi  worship
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75041 Dátum: 2018.10.09 kedd, 12:39:45 »

Sziasztok,

Halogén és xenon lámpabúrák között van különbség?

Köszi  worship

Ha a külső, átlátszó részre gondolsz, abban nincs. Csak a tükrös rész más, értelemszerűen. Még a belső, ezüst színű díszburkolat is egyforma, amit sokan szeretnek feketére lefesteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75042 Dátum: 2018.10.09 kedd, 13:15:48 »

Ha a külső, átlátszó részre gondolsz, abban nincs. Csak a tükrös rész más, értelemszerűen. Még a belső, ezüst színű díszburkolat is egyforma, amit sokan szeretnek feketére lefesteni.

AndyA

az "E" jel hová van belesütve?
Naplózva
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75043 Dátum: 2018.10.09 kedd, 14:59:43 »

Ha a külső, átlátszó részre gondolsz, abban nincs. Csak a tükrös rész más, értelemszerűen. Még a belső, ezüst színű díszburkolat is egyforma, amit sokan szeretnek feketére lefesteni.

AndyA

A külső rész érdekel, köszi a választ worship
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 562


E-mail
« Új hozzászólás #75044 Dátum: 2018.10.09 kedd, 18:06:19 »

Ha a külső, átlátszó részre gondolsz, abban nincs. Csak a tükrös rész más, értelemszerűen. Még a belső, ezüst színű díszburkolat is egyforma, amit sokan szeretnek feketére lefesteni.

AndyA
Megerősítem: én is halogénról tettem át a xenonra, mert a külső "búra" törött volt. A finishkódok (vagy minek nevezzem), ugyanazok voltak.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
pradar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #75045 Dátum: 2018.10.13 szombat, 07:47:29 »

Sziasztok, egyik napról a másikra az óracsoport elkezdett öntesztelni minden egyes gyújtás ráadáskor (véghelyzetre mennek a mutatók és vissza), fogyasztást és a trip kilóméter órát is nullázza mindig, ilyenkor mit lehet tenni hogy ez megszűnjön? Úgy tudom csak akksi levétel után valamint a tesztelős menübe kellene neki ezt csinálni. Köszönöm előre is a válaszokat! wave
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46023



« Új hozzászólás #75046 Dátum: 2018.10.13 szombat, 09:45:26 »

Sziasztok, egyik napról a másikra az óracsoport elkezdett öntesztelni minden egyes gyújtás ráadáskor (véghelyzetre mennek a mutatók és vissza), fogyasztást és a trip kilóméter órát is nullázza mindig, ilyenkor mit lehet tenni hogy ez megszűnjön? Úgy tudom csak akksi levétel után valamint a tesztelős menübe kellene neki ezt csinálni. Köszönöm előre is a válaszokat! wave
Akku,testkábel hiba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25456


E-mail
« Új hozzászólás #75047 Dátum: 2018.10.13 szombat, 14:09:23 »

Sziasztok, egyik napról a másikra az óracsoport elkezdett öntesztelni minden egyes gyújtás ráadáskor (véghelyzetre mennek a mutatók és vissza), fogyasztást és a trip kilóméter órát is nullázza mindig, ilyenkor mit lehet tenni hogy ez megszűnjön? Úgy tudom csak akksi levétel után valamint a tesztelős menübe kellene neki ezt csinálni. Köszönöm előre is a válaszokat! wave

Amikor indítózol, a nagy áramfelvétel miatt leesik az akkufesz, azért resetel az óracsoport.

Lehet simán halódó akku gond, lehet az akku alatti testkábel rögzítési pont korróziója, lehet az indítómotor túlságosan nagy áramfelvétele, pl. összeragadt a kosztól vagy valami baja van.

Akkut kimérik neked egy terhelővillával bármelyik közeli autósboltban vagy szervizben. A testkábelt meg tudod nézni magad is, ha kiveszed az akksit és a tartóját. Ha ezek egyike sem, akkor jön az indítómotor.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


E-mail
« Új hozzászólás #75048 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 18:59:19 »

Sziasztok ,hátulról belém ütköztek szerencsére vonóhorog felfogta de ajtó meggörbült nem záródik,lökháritó stb megsérült.
Biztositós felvette a kárt,ad egy ajánlatot és azt mondta ha nem felel meg nekem akkor le kell szedni lökhárítót hogy mögötte le tudja fotózni lemezt vagy vas elhajlott e ?
Szerintetek van rá esély hogy ott is elhajlott valami ?És esetleg többet fizetne rá biztositó ?Ugy látom vonóhorog kicsit meghajlott. Amúgy Fékezés nélkül belém jöttek lámpánál egy ford fiesztával Smiley Állítólag lecsúszott lába fékről Smiley Köszi.
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23866


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #75049 Dátum: 2018.10.14 vasárnap, 19:04:18 »

Sziasztok ,hátulról belém ütköztek szerencsére vonóhorog felfogta de ajtó meggörbült nem záródik,lökháritó stb megsérült.
Biztositós felvette a kárt,ad egy ajánlatot és azt mondta ha nem felel meg nekem akkor le kell szedni lökhárítót hogy mögötte le tudja fotózni lemezt vagy vas elhajlott e ?
Szerintetek van rá esély hogy ott is elhajlott valami ?És esetleg többet fizetne rá biztositó ?Ugy látom vonóhorog kicsit meghajlott. Amúgy Fékezés nélkül belém jöttek lámpánál egy ford fiesztával Smiley Állítólag lecsúszott lába fékről Smiley Köszi.
örülni fogsz a vonóhorognak, ha kiderül, hogy feltekerte a hátsó váznyúlványt nyes nyes
Naplózva

2008/05/07 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA

múlt:
2001 TDDI 4DOOR és 2003 TDCI 5DOOR
2002/11/05 2.0 TDDI TURNIER JEWEL GREEN GHIA+
2007/07/09 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
Oldalak: 1 ... 1494 1495 1496 1497 1498 1499 1500 [1501] 1502 1503 1504 1505 1506 1507 1508 ... 1539   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.