Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.25 csütörtök, 08:02:46 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19732137 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75100 Dátum: 2018.11.03 szombat, 17:12:02 »

Sziasztok!
Map sensor-t  mivel szokás tisztítani?
Meg egy másik motormosást kéne csinálnom  kívül- belül tudtok valami jó anyagot hozzá a Brigécioltól hatásosabbat + adalékot a belső mosáshoz.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.03 szombat, 17:17:36 írta razoritos » Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75101 Dátum: 2018.11.03 szombat, 17:21:22 »

Sziasztok!
Map sensor-t  mivel szokás tisztítani?
Meg egy másik motormosást kéne csinálnom  kívül- belül tudtok valami jó anyagot hozzá a Brigécioltól hatásosabbat + adalékot a belső mosáshoz.

Fektisztito?
Motormosassal ovatosan.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75102 Dátum: 2018.11.03 szombat, 17:28:32 »

Fektisztito?
Motormosassal ovatosan.


 worship
Külső vagy belsőre gondolsz, hogy óvatosan motormosással?
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75103 Dátum: 2018.11.03 szombat, 18:44:41 »


 worship
Külső vagy belsőre gondolsz, hogy óvatosan motormosással?


Kulsore gondoltam. Sokan nekiesnek nagynyomasuval, aztan utana csodalkoznak h mindenfele random hibak jonnel elo, mert a viz olyan helyre is bement, ahova nem kellett volna.

Belsonek meg nem sok ertelmet latom, ha az eloirt olajat kapta a motor es rendesen volt cserelve.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75104 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 11:12:39 »

Sziasztok!
Nem tudjátok véletlenül, hogy Vik hétvégén szokott dolgozni otthon?
Vagy tudtok ajánlani valakit Gyömrő környékén aki nagyon vágja a tdci motorokat meg az mk3 mondeot?
Pilisvörösváron van egy jó szakim de már elég messze van nekem, jó lenne valaki közelebb!
Bár ha nincs közelebb inkább elviszem hozzá, mint valami kontarhoz!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75105 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 12:41:36 »

Kulsore gondoltam. Sokan nekiesnek nagynyomasuval, aztan utana csodalkoznak h mindenfele random hibak jonnel elo, mert a viz olyan helyre is bement, ahova nem kellett volna.

Belsonek meg nem sok ertelmet latom, ha az eloirt olajat kapta a motor es rendesen volt cserelve.

Á dehogyis simán, csak befújom ,hagyom had dolgozzon a szer, majd slag szórófejjel leöblítem ,azt átfújatom levegővel és kész .

A belső mosást azért kérdeztem ,mert nem tudom az előéletét ki tudja mit öntöttek bele,meg rendszeres volt e.Ha jól tudom 5w-30 kell bele ugye?A hátsó ablaktörlő lapát méretét megtudja valaki mondani?
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75106 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 13:24:55 »

Á dehogyis simán, csak befújom ,hagyom had dolgozzon a szer, majd slag szórófejjel leöblítem ,azt átfújatom levegővel és kész .

A belső mosást azért kérdeztem ,mert nem tudom az előéletét ki tudja mit öntöttek bele,meg rendszeres volt e.Ha jól tudom 5w-30 kell bele ugye?A hátsó ablaktörlő lapát méretét megtudja valaki mondani?

Én azért a gyertyáknál,trafónál lefóliáztam és körberagasztottam(szelepfedélnél)Volt egy kis olajsár és azt akartam megtudni honnan jött,a szervósziv-nál volt és a szíj környékénél szétterítette.
Inkább egy olajcsere. vigyor3 Ford 5w30 tökéletes bele.
Ha jól tudom:19" 475 mm
480?
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/1_8/B/karosszeria-lampak-bowdenek/ablaktorlo-alkatreszek/ablaktorlo-lapat?sid=32548495
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.04 vasárnap, 13:59:54 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


E-mail
« Új hozzászólás #75107 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 19:18:47 »

Igen.Meg vannak húzva!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75108 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 20:38:48 »

Igen.Meg vannak húzva!!
klikk a jobb oldalon a válasz gombra , és írd a meglévő után  a saját hsz-edet.
Akkor nem kell keresgetni,kinek válaszoltál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75109 Dátum: 2018.11.04 vasárnap, 22:13:08 »

Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75110 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 06:13:20 »

Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci

Nem maradt levegős? Egyébként láttam már olyat, hogy az új is rossz volt!
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #75111 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 07:59:53 »

Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci
Tisztelt Fórumtárs!
A hűtőrendszer túlnyomásos üzemű, emiatt a 100°C feletti hőmérséklet nem gond. Viszont a 106°C vízhőmérséklet, üzemi hőmérsékletnek mégis magas. A ventilátor általában 2 fokozatban kapcsol be. 
1. 96°C
2. 106°C
Érdemes a termosztátot kiszerelve kifőzni, és ellenőrizni a nyitási hőmérsékletét ami gyári adat szerint 87°C. wave
Tisztelettel László! worship
 
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75112 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 08:59:08 »

Sziasztok.hétvégén csereltem termosztatot,mert a régi megadta magát 10km alatt állt középre a vízhőfok mutató, szerintem állandóan nyitva volt..vettem bele egy gates TH35798G1 tipusut,most hamar eleri a hőfokot viszont az üzemi hőfok 104-106 menet közben (szerviz menuben nezem) es szinte minden megallasnal bekapcsol a ventillator szinte.a viz a min-max kozott van,fűtés van benne.mi lehet a tünet?lehet ez meg nem nyit ki, esetleg gyari hibas lenne?mennyinek kene lenni az uzemi hőfoknak menet közben?1. 8 sci

Termosztátból csak gyárit.
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75113 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 10:19:02 »

Nem maradt levegős? Egyébként láttam már olyat, hogy az új is rossz volt!

Levegő nem maradt benne, én is hibasra gondolok. De olyan rossz kiszedni onnan...
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75114 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 10:20:32 »

Tisztelt Fórumtárs!
A hűtőrendszer túlnyomásos üzemű, emiatt a 100°C feletti hőmérséklet nem gond. Viszont a 106°C vízhőmérséklet, üzemi hőmérsékletnek mégis magas. A ventilátor általában 2 fokozatban kapcsol be. 
1. 96°C
2. 106°C
Érdemes a termosztátot kiszerelve kifőzni, és ellenőrizni a nyitási hőmérsékletét ami gyári adat szerint 87°C. wave
Tisztelettel László! worship
 


Üdv.nekem 107nel kapcsol a ventillator, a termosztat meg 98 fokon. A gyari 102 nyitott.
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75115 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 10:21:27 »

Termosztátból csak gyárit.

Igen de azert 42 ezret elkerni egy termoert...
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75116 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 10:31:41 »

Igen de azert 42 ezret elkerni egy termoert...

Pofátlanság, igen. De az legalább működik.
Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75117 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 12:19:46 »

Nos, sikerült kioperálni a két beletört csavart a kormányszervó forgó részéből nem kis szenvedés után.
Csavarkiszedővel sikerült csak, mert a pontozóval történő kikocogtatásos kísérletet kiröhögte a csavarcsonk.
Két lépésben fúrtam a megfelelő méretűre a csavar csonkokat, hogy a kiszedő faxán beleférjen.
Az első viszonylag könnyen kijött viszont a másodikkal megküzdöttem, mert a kiszedő vége négyszög keresztmetszetű és nem volt olyan szerszámom amivel korrektűl megfogjam csak egy fogó, de ezzel képtelenség volt kivitelezni, így végül a fúró tokmánya lett a megoldás és óvatosan lassú fordulaton piciket mozgatva kiszenvedtem, de így is lepattant a kiszedőből egy pici darab. hehe

A szíjtárcsa csavarból gyárit csak 1db-ot tudtam szerezni és a másik kettőbe váll nélküli 8.8-as csavart tettem bele 1-1 rugós alátéttel.
Remélem bírni fogja és jó lesz így.

Az Új szíj felrakásával is sokat szenvedtem, mert  a javasolt csavarhúzóval félretolás se ment, mert nem tudtam annyira visszahúzni a feszítőt, hogy betegyem a helyére a szíjat. falbav gun
A sarokköszörű kulccsal se boldogultam ugyan ezen okok miatt, illetve az EGR-re menő csövet is le kellett félig bontanom, mert nem fértem hozzá vele se a vezetőgörgő csavarja felől a lyuknál sem felül a kis négyszögkeresztmetszetű lyukon át sem. rinya
Végül a kis racsniskulcs csapját beillesztve tudtam annyira elmozdítani a feszítőt, hogy a szíj a helyére kerülhessen.


Nem tudom másoknak, hogy ment ez egyszerűen?? Vagy csak Én bénáztam??? szomoru1
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75118 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 12:46:22 »

Nos, sikerült kioperálni a két beletört csavart a kormányszervó forgó részéből nem kis szenvedés után.
Csavarkiszedővel sikerült csak, mert a pontozóval történő kikocogtatásos kísérletet kiröhögte a csavarcsonk.
Két lépésben fúrtam a megfelelő méretűre a csavar csonkokat, hogy a kiszedő faxán beleférjen.
Az első viszonylag könnyen kijött viszont a másodikkal megküzdöttem, mert a kiszedő vége négyszög keresztmetszetű és nem volt olyan szerszámom amivel korrektűl megfogjam csak egy fogó, de ezzel képtelenség volt kivitelezni, így végül a fúró tokmánya lett a megoldás és óvatosan lassú fordulaton piciket mozgatva kiszenvedtem, de így is lepattant a kiszedőből egy pici darab. hehe

A szíjtárcsa csavarból gyárit csak 1db-ot tudtam szerezni és a másik kettőbe váll nélküli 8.8-as csavart tettem bele 1-1 rugós alátéttel.
Remélem bírni fogja és jó lesz így.

Az Új szíj felrakásával is sokat szenvedtem, mert  a javasolt csavarhúzóval félretolás se ment, mert nem tudtam annyira visszahúzni a feszítőt, hogy betegyem a helyére a szíjat. falbav gun
A sarokköszörű kulccsal se boldogultam ugyan ezen okok miatt, illetve az EGR-re menő csövet is le kellett félig bontanom, mert nem fértem hozzá vele se a vezetőgörgő csavarja felől a lyuknál sem felül a kis négyszögkeresztmetszetű lyukon át sem. rinya
Végül a kis racsniskulcs csapját beillesztve tudtam annyira elmozdítani a feszítőt, hogy a szíj a helyére kerülhessen.


Nem tudom másoknak, hogy ment ez egyszerűen?? Vagy csak Én bénáztam??? szomoru1
már mind1 is, kész vagy. ügyes vagy. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75119 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:24:08 »

már mind1 is, kész vagy. ügyes vagy. vigyor3
Köszi!  integet2
No de azért érdekelne a megoldás... nyes worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75120 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:32:52 »

Köszi!  integet2
No de azért érdekelne a megoldás... nyes worship
én cseréltem vízpumpát.Nem emlékszem ekkora szívásra.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75121 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:44:41 »

én cseréltem vízpumpát.Nem emlékszem ekkora szívásra.
Hmm... Akkor tényleg mindegy.
A csavar maradhat ebben a formában szted?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75122 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 17:49:33 »

Hmm... Akkor tényleg mindegy.
A csavar maradhat ebben a formában szted?
szerintem igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75123 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 18:01:26 »

szerintem igen.
worship
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
uzoli70
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 109


E-mail
« Új hozzászólás #75124 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 19:05:51 »

nyes A csavarjai meg vannak húzva rendesen?
igen,meg vannak húzva rendesen.A váltó feletti az tönkre mehet annyira,hogy talán onnan jön az a hang??És ha ott a gond akkor a kormányon érezhetek kis remegést??Vagy a padlólemezen a pedálok alatt??
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.06 kedd, 09:16:16 írta uzoli70 » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
rozsasistvan
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #75125 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 20:27:48 »

Sziasztok!

Mi lehet az oka, hogy folyamatosan elkormozódik a turbó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75126 Dátum: 2018.11.05 hétfő, 20:45:38 »

Sziasztok!

Mi lehet az oka, hogy folyamatosan elkormozódik a turbó?
lukas vagy eresztő turbó cső rendszer,
és vagy egr nem zár le, rosszkor nyit,
rossz kopott csúcsok,bepisli valamelyik, vagy mind
eltömődött szétégett , összeolvadt katalizátor
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75127 Dátum: 2018.11.06 kedd, 20:48:57 »

Én azért a gyertyáknál,trafónál lefóliáztam és körberagasztottam(szelepfedélnél)Volt egy kis olajsár és azt akartam megtudni honnan jött,a szervósziv-nál volt és a szíj környékénél szétterítette.
Inkább egy olajcsere. vigyor3 Ford 5w30 tökéletes bele.
Ha jól tudom:19" 475 mm
480?
https://www.bardiauto.hu/webshop/autoalkatreszek/szemelygepjarmu/FORD/MONDEO/2002/1_8/B/karosszeria-lampak-bowdenek/ablaktorlo-alkatreszek/ablaktorlo-lapat?sid=32548495

Köszi  worship lehet én is fóliázok akkor ,jó drága az 5w30-as olaj kénytelen voltam cromaxtol rendelni, még így szállítással együtt is jóval olcsóbb ,nálunk, csak castrol-ba volt 5w30 litere 4300Ft.
Megálltam tegnap egy Mk3 mondeo mellett és pofátlanul lemértem mekkora lapátjai vannak elöl 550/500-as hátul meg 280-as
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75128 Dátum: 2018.11.06 kedd, 21:00:40 »

Köszi  worship lehet én is fóliázok akkor ,jó drága az 5w30-as olaj kénytelen voltam cromaxtol rendelni, még így szállítással együtt is jóval olcsóbb ,nálunk, csak castrol-ba volt 5w30 litere 4300Ft.
Megálltam tegnap egy Mk3 mondeo mellett és pofátlanul lemértem mekkora lapátjai vannak elöl 550/500-as hátul meg 280-as

Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75129 Dátum: 2018.11.07 szerda, 06:47:15 »

Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.

Kell rá venni Opel Astra H hátsó kart ahhoz passzos lapáttal, és akkor még ki is néz valahogy. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #75130 Dátum: 2018.11.07 szerda, 11:39:10 »

Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.
veszel egy nem gyárit, és a gumit átfűzöd a gyári lapátba, kb 10-15 perc. Puruttya megoldás, de működik.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
razoritos
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81



E-mail
« Új hozzászólás #75131 Dátum: 2018.11.07 szerda, 17:55:23 »

Az a hátsó az trükkös ám! Vékonyabb a lapát, mint amit errearra kapni, ha pedig beleteszed a nemgyárit, majd jól lötyög benne.

Azt most már nem tudom milyet rendeltem gyári vagy nem gyári ,valami bosch u-type nevezetű ,ma meg is jött és halál passzentos cromaxtol rendeltem ,igaz nem olcsó, mert 1835ft ,míg az 55cm vettem 2500ft-ért.
Naplózva

MKIII 2001 1.8 (2.0) Turnier kombi
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75132 Dátum: 2018.11.07 szerda, 19:37:11 »

Azt most már nem tudom milyet rendeltem gyári vagy nem gyári ,valami bosch u-type nevezetű ,ma meg is jött és halál passzentos cromaxtol rendeltem ,igaz nem olcsó, mert 1835ft ,míg az 55cm vettem 2500ft-ért.

Én 1200ért vettem a gyárit márkaszervizben Wink
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75133 Dátum: 2018.11.09 péntek, 20:15:21 »

Pofátlanság, igen. De az legalább működik.

Új fejlemény:mikor menet közben ilyen 102-103 fokos a viz es mondjuk 5.be megyek 80al,pörög a kocsi kb 2500öt kinyomom a kuplungot, nyomok egy gázfroccsot 4000 korulig es mar nyit is a termo, szépen lemegy 89-90 fokra.na ez mi lehet?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75134 Dátum: 2018.11.09 péntek, 21:23:56 »

Új fejlemény:mikor menet közben ilyen 102-103 fokos a viz es mondjuk 5.be megyek 80al,pörög a kocsi kb 2500öt kinyomom a kuplungot, nyomok egy gázfroccsot 4000 korulig es mar nyit is a termo, szépen lemegy 89-90 fokra.na ez mi lehet?

Ez jónak hangzik, nincs messze a gyáritól, ami 99-100 menet közben.

Gázadásra ez a helyes működés. Fűtött termosztát, amikor nagy terhelést vár az PCM (nagyobb gázt adsz), akkor kapcsolja a fűtőelemet, és hamarabb nyit a termosztát, hogy a várható nagyobb hőterhelést gyorsan reagálja le a hűtőrendszer.
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75135 Dátum: 2018.11.09 péntek, 21:46:51 »

Ez jónak hangzik, nincs messze a gyáritól, ami 99-100 menet közben.

Gázadásra ez a helyes működés. Fűtött termosztát, amikor nagy terhelést vár az PCM (nagyobb gázt adsz), akkor kapcsolja a fűtőelemet, és hamarabb nyit a termosztát, hogy a várható nagyobb hőterhelést gyorsan reagálja le a hűtőrendszer.

Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75136 Dátum: 2018.11.09 péntek, 21:52:17 »

Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?

Esetleg nem a vízpumpád szaraxszik?
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75137 Dátum: 2018.11.09 péntek, 21:59:21 »

Esetleg nem a vízpumpád szaraxszik?

Hát passz.azt tudom hogy még gyári, 210e km van benne..az összes lapát rajta van (szívósor tisztitasnal bekukkoltam),nem sikít, nem zörög.mi lehet még a pumpával esetleg?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75138 Dátum: 2018.11.09 péntek, 22:06:39 »

Hát passz.azt tudom hogy még gyári, 210e km van benne..az összes lapát rajta van (szívósor tisztitasnal bekukkoltam),nem sikít, nem zörög.mi lehet még a pumpával esetleg?

Benzinesnél nem tudom, hogy miként van megoldva a hajtása. Dízelnél ugye a szervoszivattyún keresztül kapja a hajtást, és itt a tengely el szokott nyalódni.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75139 Dátum: 2018.11.10 szombat, 06:36:48 »

Helló!
Tudtok ajánlani nekem hátsó ajtóteleszkopot ami normálisan működik, esetleg lassít a végén?
Hany nm kell vennem?
B5Y - hoz kellene
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75140 Dátum: 2018.11.10 szombat, 08:09:39 »

Na végre valami jó hír.viszont ha nem csinálom ezt, amit az előbb leirtam, akkor felmegy menet közben 107ig is ahol már a ventillator hűti le.leallitas utan, a motor házat felnyitva, sziszegos hang jon a kiegyenlitotol.hallottam hogy maga a sapkaja is szokott rosszalkodni.vagy annak mi a tünete?

Ja azt hittem stabilan tartja ezt a 102 körülit. Menet közben nem szabad annyira felmennie.
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75141 Dátum: 2018.11.10 szombat, 08:48:27 »

Ja azt hittem stabilan tartja ezt a 102 körülit. Menet közben nem szabad annyira felmennie.

Sajnos nem, éppen ez a bajom.még esetleg levegős lenne? Vagy tényleg a vizpumpa szórakozik?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75142 Dátum: 2018.11.10 szombat, 09:04:35 »

Sajnos nem, éppen ez a bajom.még esetleg levegős lenne? Vagy tényleg a vizpumpa szórakozik?

Vagy az, vagy a termosztát nem nyit ha nincs ráfűtve.
Naplózva
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 138


E-mail
« Új hozzászólás #75143 Dátum: 2018.11.10 szombat, 12:24:26 »

Vagy az, vagy a termosztát nem nyit ha nincs ráfűtve.

Mármint melyikre gondolsz? A pumpara, vagy a levegőre?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #75144 Dátum: 2018.11.10 szombat, 12:28:39 »

Mármint melyikre gondolsz? A pumpara, vagy a levegőre?

Pumpa (vagy termosztát).
Naplózva
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #75145 Dátum: 2018.11.10 szombat, 14:28:04 »

Üdv fiatalok!  smile

Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Mostanában gyakran csinálja drága kis autóm, hogy az esti alvás után mikor indulok, a gázpedált picit tudom nyomni rendesen (parkolóból kiállni elég), de amikor elindulnék, akkor nem tudom benyomni! Vagyis be tudom, csak konkrétan elég nagy erővel meg kell nyomni! (Egyik reggel már azt néztem, nem-e a padlólemezt nyomom, akkora ellenállása volt!  wow1 )
Ezután már működik rendesen, de szeretném a komolyabb bajt megelőzni!

Van valakinek ötlete, mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!  worship
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #75146 Dátum: 2018.11.10 szombat, 14:31:55 »

Üdv fiatalok!  smile

Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok!
Mostanában gyakran csinálja drága kis autóm, hogy az esti alvás után mikor indulok, a gázpedált picit tudom nyomni rendesen (parkolóból kiállni elég), de amikor elindulnék, akkor nem tudom benyomni! Vagyis be tudom, csak konkrétan elég nagy erővel meg kell nyomni! (Egyik reggel már azt néztem, nem-e a padlólemezt nyomom, akkora ellenállása volt!  wow1 )
Ezután már működik rendesen, de szeretném a komolyabb bajt megelőzni!

Van valakinek ötlete, mi lehet a probléma forrása? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!  worship

Szia,

fojtószelepet nézném/takarítanám meg, lehet az szorul.
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #75147 Dátum: 2018.11.10 szombat, 17:50:49 »

Szia,

fojtószelepet nézném/takarítanám meg, lehet az szorul.

Igen, és ha az okés akkor lehet továbbmenni megnézni magát a bowdent, esetleg a pedál mechanizmust.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 164



« Új hozzászólás #75148 Dátum: 2018.11.10 szombat, 19:59:36 »

Értem, köszönöm! Majd megkeresem a fojtószelepet valahogy! Cheesy
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
gnorbi
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 84


« Új hozzászólás #75149 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 13:58:03 »

Sziasztok!

A forscant hogy tudom extendedes licencre bővíteni? Illetve hogy lehet benne porlasztot kódolni?

Köszönöm a segítséget.
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 TDDI
Oldalak: 1 ... 1496 1497 1498 1499 1500 1501 1502 [1503] 1504 1505 1506 1507 1508 1509 1510 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.