Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.24 szerda, 16:56:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 [1504] 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19727333 alkalommal)
0 Felhasználó és 19 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75150 Dátum: 2018.11.11 vasárnap, 14:40:45 »

Sziasztok!

A forscant hogy tudom extendedes licencre bővíteni? Illetve hogy lehet benne porlasztot kódolni?

Köszönöm a segítséget.

Gugli a barátod. Kérni kell, és kapsz egy 2 hónapos licenszet.

Porlasztó kódolásra szintén találsz ábrákkal illusztrált leírást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75151 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 08:14:10 »

A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75152 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 08:36:19 »

A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?

Semmi jelentősége nincs igazából, mind a kettő jó.

Ugyanakkor a műanyag rugalmasabb, nem fog elhajolni komolyabb erő hatására sem, mint a fém. Műanyagból töröttel még nem találkoztam, fémből olyannal, ami kicsit kiflibe hajlott, már igen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75153 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 08:46:48 »

A "kutyacsontból" műanyagot vagy a fémet érdemes berakni.
2002.10. hótól írja a műanyagot de ez szerintem csak azt jelentheti, hogy ettől az évjárattól használták ezt a fajta megoldást, de a fém ugyan úgy belemegy nem?

Tök8. Ha normálisan használod, akkor mindkettő kibírja. Ha nem, akkor meg úgyis a pár ezer ft-os kutyacsont lesz a legkisebb problémád Cheesy
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75154 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 09:18:34 »

Tök8. Ha normálisan használod, akkor mindkettő kibírja. Ha nem, akkor meg úgyis a pár ezer ft-os kutyacsont lesz a legkisebb problémád Cheesy
oks, köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75155 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 09:22:18 »

oks, köszi.
Ez a szilent szokott szétmenni és mennyire bonyolult cserélni?

https://www.bardiauto.hu/webshop/robbantott-abras-kereso/FORD/MONDEO/2002/2_0/D/futomu?pictureId=3:7c18745&productId=3:7c009-00822
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75156 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 10:22:27 »


Szokott.

Az attól függ, mennyire vagy járatos az autószerelésben. Ha még most indulsz a boltba dugókulcskészletért, akkor inkább ne kezdj neki. Ha nem esik ki a csavarhúzó a kezedből, akkor csak a szokásos bosszantások vannak, mint berohadt csavar és hasonlók, de nem igazán bonyolult művelet. Találsz róla képekkel illusztrált leírást a FAQ-ban, vagy ha ott nem, akkor a FordWikin biztosan.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75157 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 10:26:17 »

Szokott.

Az attól függ, mennyire vagy járatos az autószerelésben. Ha még most indulsz a boltba dugókulcskészletért, akkor inkább ne kezdj neki. Ha nem esik ki a csavarhúzó a kezedből, akkor csak a szokásos bosszantások vannak, mint berohadt csavar és hasonlók, de nem igazán bonyolult művelet. Találsz róla képekkel illusztrált leírást a FAQ-ban, vagy ha ott nem, akkor a FordWikin biztosan.

AndyA
lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már illetve a futómű cuccokat most kell majd cserélnem. Hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75158 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 10:29:14 »

lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már és pont most volt szívásom  a kormányszervő szíjtárcsa beletört csavarjával, amit sikerült kibányászniom. A futómű cuccokat most kell majd cserélnem és csak hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell? worship  wave
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75159 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 10:30:25 »

lengőkart, kormányösszekötőt, generátort, önidítót stb cseréltem már illetve a futómű cuccokat most kell majd cserélnem. Hozáférésileg kérdeztem, hogy nem kell szétbontani jobban az autót, mint ami a lengőkar cseréhez kell?

Nézd meg a képeket a FordWikin. Szerintem annyira nem kell szétbontani.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2563



WWW
« Új hozzászólás #75160 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 17:15:07 »

Nézd meg a képeket a FordWikin. Szerintem annyira nem kell szétbontani.

AndyA
Ok, köszi megnézem.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #75161 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 20:24:03 »

4021-es Adagoló számú adagoló csereszabatos a 8112-vel? Felprogramozással?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #75162 Dátum: 2018.11.12 hétfő, 22:30:16 »

4021-es Adagoló számú adagoló csereszabatos a 8112-vel? Felprogramozással?
4021 asszem a 26ossal cserélhető
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #75163 Dátum: 2018.11.13 kedd, 11:40:35 »

4021 asszem a 26ossal cserélhető
Bármelyikre cserelhetem  és programozás után működőkepes lesz?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
zozo967
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


« Új hozzászólás #75164 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 15:57:47 »



    Sziasztok!

 A segítségetekre volna szükségem.
 A nyáron tulajdonosa lettem  egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI  2003 február 96 kw 130Le .
  Kb 3 hete ,hideg indulás után  alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
 
  Előre is köszönöm a segítségeteket

   Üdv
  Zozo

Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75165 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 16:01:24 »


    Sziasztok!

 A segítségetekre volna szükségem.
 A nyáron tulajdonosa lettem  egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI  2003 február 96 kw 130Le .
  Kb 3 hete ,hideg indulás után  alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
  
  Előre is köszönöm a segítségeteket

   Üdv
  Zozo



Sajna még a gyári termosztátok sem mindig hibátlanok. Az utángyárott meg főként.
Csövek tapogatásával közelebb tudsz jutni, hogy melyik lehet a rossz.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75166 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 16:47:46 »


    Sziasztok!

 A segítségetekre volna szükségem.
 A nyáron tulajdonosa lettem  egy Mondeo Turnier 2,0 TDCI  2003 február 96 kw 130Le .
  Kb 3 hete ,hideg indulás után  alig mozdul meg a hőfok mutatója .( 20-30 Km után sem)
Mind két termosztát ki lett cserélve de a jelenség maradt.
Ha bekapcsolom a fűtést akkor teljesen visszaesik .
Lehetséges hogy az egyik termosztát újonnan is rossz, vagy máshol kell keresnem a hibát ?
 
  Előre is köszönöm a segítségeteket

   Üdv
  Zozo



Amikor nekem ilyet csinált, akkor az olajhűtőnél lévő termosztát szórakozott. Az egyik megoldás, hogy van FAQ, hogy hogyan lehet kicsit javítani rajta. Az én megoldásom az volt, hogy GSR javasolt egy VW csőtermosztátot, ami egészen más szerkezetű, és kb. lehetetlen, hogy olyan dolgok forduljanak elő vele, mint a sajnos eléggé elcseszett Ford-féle példánnyal.

Úgyhogy meg is nyerte magának a feladatot, hogy beépítse...  eplus2 taps taps taps taps taps

Azóta semmi ilyen gond nincs.

A bemelegítéshez pedig elég jó segítség egy gyári villanyos pótfűtés beépítése. Nekem bejött... 5-6 km egyenletes városi 50-70 (hajnal 5-kor a Szentendrei úton befelé) után már megmozdul a mutató és jön a meleg.

Pár hete, amikor még 8-10 foknál nem volt hidegebb hajnalban, 2,5 km a szállástól a cégig elég volt hozzá, hogy majdnem középig elmenjen a mutató (fűtés nélkül).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
boczus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #75167 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 18:17:07 »

Sziasztok!

2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?

üdv, Boczus
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75168 Dátum: 2018.11.18 vasárnap, 18:35:18 »

Amikor nekem ilyet csinált, akkor az olajhűtőnél lévő termosztát szórakozott. Az egyik megoldás, hogy van FAQ, hogy hogyan lehet kicsit javítani rajta. Az én megoldásom az volt, hogy GSR javasolt egy VW csőtermosztátot, ami egészen más szerkezetű, és kb. lehetetlen, hogy olyan dolgok forduljanak elő vele, mint a sajnos eléggé elcseszett Ford-féle példánnyal.

Úgyhogy meg is nyerte magának a feladatot, hogy beépítse...  eplus2 taps taps taps taps taps


AndyA

A cikkszámát elárulta?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75169 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 13:34:01 »

A cikkszámát elárulta?

Ezt küldte anno, azután kikerestem ugyanezt a Bárdinál. Valami 4-5 ezer Ft volt, plusz csövezés.

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/

Ez lett belőle:

https://ibb.co/nqhgvL

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347


E-mail
« Új hozzászólás #75170 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 15:38:21 »

A cikkszámát elárulta?

V15-99-2028

Ezzel próbálkozz. két vége 20 mm es.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #75171 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 15:49:14 »

Ezt küldte anno, azután kikerestem ugyanezt a Bárdinál. Valami 4-5 ezer Ft volt, plusz csövezés.

https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/transmission-cooler-thermostat/4e0121113/

Ez lett belőle:

https://ibb.co/nqhgvL

AndyA
Heló. worship worship worship
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75  remélem ezaz). nyes (bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók. wow1 wow1
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi). help

Előre is köszönöm. worship worship worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.19 hétfő, 15:54:18 írta barnab » Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75172 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 16:58:38 »

Heló. worship worship worship
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75  remélem ezaz). nyes (bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók. wow1 wow1
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi). help

Előre is köszönöm. worship worship worship


Odaadtam a termosztátot és az autót GSR-nek, és némi apró fejében így adta vissza. Smiley

Bárdiban nincs alkalmas cső, kérdeztem anno őket, de nem tudtak segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75173 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 17:03:06 »

Heló. worship worship worship
nekem a termosztát már megvan régen (MAHLE ORIGINAL TH 5 75  remélem ezaz). nyes (bocsi már látom a tied 80 c-s)
csak a csövezéssel akadtam el. mert a gyári cső ha jól tudom akkor 16 mm vastag a másik termosztát meg 20 mm vastag.
annó "László" fórumtársnak vetettem fel a dolgot, de akkor sok átalakítást igényelt volna a leírása. (a gyári cső meg nemigazán akart rámenni, és féltem hogy túl vastag lesz és elszakad.)
Neked meg látom a cső egyben van és nincsennek benne átalakítók. wow1 wow1
A kérdésem az volna hogy a csövet hol lehet kapni, esetleg cikkszám (bárdi). help

Előre is köszönöm. worship worship worship


Hirtelen ilyesmit találtam, ami jó lehet valamire:

https://www.ebay.de/itm/90-degree-hose-connector-Elbow-Mender-Barbed-Joiner-Tubing-Fittings-Pipe-Adapter/292759711721?hash=item4429d6afe9:m:mkthp3gLEdNR0IDJUbOv-sA

Plusz hozzá 16-os és 20-as csőből a kellő hossz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
barnab
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71


E-mail
« Új hozzászólás #75174 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 17:12:36 »

Odaadtam a termosztátot és az autót GSR-nek, és némi apró fejében így adta vissza. Smiley

Bárdiban nincs alkalmas cső, kérdeztem anno őket, de nem tudtak segíteni.

AndyA
Köszi az infót. worship
Én már régóta tervezem a beépítést de a megfelelő cső miatt nem tudtam megcsinálni.
(ez hasonló mint a túrbó vákumcső kialakítása: a csövek 4mm belső átmérővel rendelkeznek, kivéve a tartályt és a vákumlabdát , mert az nálam 6mm. és ha ráerőltettem a csövet egy idő után szétrepedt  rinya wow1)
és nem akarok ígyjárni a termosztáthoz menő csővel.  vigyor3
Naplózva

FORD 2.0 MONDEO TDCI 130LE 2005
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #75175 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 17:36:42 »

Sziasztok! Hogy lehet 100%- osan megállapítani, hogy valamelyik termosztát nem jól működik?Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75176 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 17:45:47 »

Sziasztok! Hogy lehet 100%- osan megállapítani, hogy valamelyik termosztát nem jól működik?Előre is köszi.

Általában az olajköri. A másik meg nem olyan drága. Cseréld mindkettőt.
Naplózva
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #75177 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 20:21:25 »

Akkor cseréljem ki mind a kettőt, és megoldódik a problémàm?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75178 Dátum: 2018.11.19 hétfő, 21:25:21 »

Akkor cseréljem ki mind a kettőt, és megoldódik a problémàm?

ha kicseréled az egyiket úgyis kiderül, hogy a másik rossz...

Az olajköri helyett állítólag érdemes vw csőtermosztátot beszerelni, valamelyik topicban pont a napokban volt téma.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75179 Dátum: 2018.11.20 kedd, 07:30:22 »

Köszi az infót. worship
Én már régóta tervezem a beépítést de a megfelelő cső miatt nem tudtam megcsinálni.
(ez hasonló mint a túrbó vákumcső kialakítása: a csövek 4mm belső átmérővel rendelkeznek, kivéve a tartályt és a vákumlabdát , mert az nálam 6mm. és ha ráerőltettem a csövet egy idő után szétrepedt  rinya wow1)
és nem akarok ígyjárni a termosztáthoz menő csővel.  vigyor3

GSR azt írta, hogy a gyári, 16 mm-es csövet vágta el, és némi szilikonspray segítségével rátolta a 20 mm-es csonkra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75180 Dátum: 2018.11.20 kedd, 07:32:23 »

ha kicseréled az egyiket úgyis kiderül, hogy a másik rossz...

Az olajköri helyett állítólag érdemes vw csőtermosztátot beszerelni, valamelyik topicban pont a napokban volt téma.

Éppen itt, kb. tíz hozzászólással feljebb. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75181 Dátum: 2018.11.20 kedd, 07:58:28 »

Éppen itt, kb. tíz hozzászólással feljebb. Smiley

AndyA

Na ja, aki nem olvas vissza Cheesy
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75182 Dátum: 2018.11.20 kedd, 09:45:19 »

Na ja, aki nem olvas vissza Cheesy

...csak ír. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #75183 Dátum: 2018.11.20 kedd, 12:13:43 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mivel kezdődik a fűtési szezon látom ismét aktualitást nyert az olaj és főköri termosztát problémájának kérdésköre. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy 16 havi teszt után a FAQ topikban leírt olajtermo alátétes és központosítós átalakítás külön-külön kiválóan működik, a mai napig is hibátlanul. Nem kívánom a saját lovam dicsérni, de bátran ajánlom mindenkinek akinek olajtermo gondja van előszór próbálja ki az alátétes megoldást, aminek a kivitelezése pofon egyszerű és az anyag költség nem éri el a 200 Ft. Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy neki szimpatikus. Ezzel a hozzászólásommal nem kívántam "AndyA fórumtárs" javallatát degradálni. Mindenkinek sok sikert kívánok a probléma leküzdéséhez. wave
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.20 kedd, 12:16:18 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26970


E-mail
« Új hozzászólás #75184 Dátum: 2018.11.20 kedd, 13:41:55 »

Tisztelt Fórumtársak!
Mivel kezdődik a fűtési szezon látom ismét aktualitást nyert az olaj és főköri termosztát problémájának kérdésköre. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy 16 havi teszt után a FAQ topikban leírt olajtermo alátétes és központosítós átalakítás külön-külön kiválóan működik, a mai napig is hibátlanul. Nem kívánom a saját lovam dicsérni, de bátran ajánlom mindenkinek akinek olajtermo gondja van előszór próbálja ki az alátétes megoldást, aminek a kivitelezése pofon egyszerű és az anyag költség nem éri el a 200 Ft. Természetesen mindenki úgy csinálja, ahogy neki szimpatikus. Ezzel a hozzászólásommal nem kívántam "AndyA fórumtárs" javallatát degradálni. Mindenkinek sok sikert kívánok a probléma leküzdéséhez. wave
Tisztelettel László! worship

Nem én voltam, hanem GSR... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75185 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:03:52 »

Nem én voltam, hanem GSR... Smiley

AndyA

Sziasztok!
Gsr fórumtárs vállal még ilyet? Hol érhetem el?
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75186 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:20:34 »

Sziasztok!
Gsr fórumtárs vállal még ilyet? Hol érhetem el?
Köszi

https://www.faberteam.hu/
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75187 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:37:06 »


Koszi!
Itt dolgozik vagy tulaj?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75188 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:37:29 »

Koszi!
Itt dolgozik vagy tulaj?

itt dolgozik. Tibi a neve
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75189 Dátum: 2018.11.21 szerda, 19:41:44 »

itt dolgozik. Tibi a neve

Privátba is foglalkozik ilyen dolgokkal?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75190 Dátum: 2018.11.21 szerda, 20:19:47 »

Privátba is foglalkozik ilyen dolgokkal?

nem
Naplózva
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 923



E-mail
« Új hozzászólás #75191 Dátum: 2018.11.21 szerda, 21:31:47 »

nem

Köszönöm, akkor lehet elmegyek a linkelt vállalkozáshoz és keresem Tibit Wink
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75192 Dátum: 2018.11.21 szerda, 22:18:08 »

Köszönöm, akkor lehet elmegyek a linkelt vállalkozáshoz és keresem Tibit Wink
eljen
Naplózva
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 144


E-mail
« Új hozzászólás #75193 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 13:38:16 »

Sziasztok,

sárga olaj van az autó alján. Úgy néz ki, hogy ereszt a klíma kompresszor. Létezik hozzá valamilyen tömítés garnitúra aminek cseréjével ez megszűntethető vagy komplett kompresszor csere?
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #75194 Dátum: 2018.11.22 csütörtök, 16:51:05 »

Sziasztok,

sárga olaj van az autó alján. Úgy néz ki, hogy ereszt a klíma kompresszor. Létezik hozzá valamilyen tömítés garnitúra aminek cseréjével ez megszűntethető vagy komplett kompresszor csere?
Vegyél egy bontottat
Naplózva
boczus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #75195 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 16:48:16 »

Sziasztok!

Korábban már írtam, most megpróbálom még egyszer:

2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?

Köszönöm!
üdv, Boczus
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48448



« Új hozzászólás #75196 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 18:18:04 »

Sziasztok!

Korábban már írtam, most megpróbálom még egyszer:

2005-ös évjáratú Mk III-as Mondeo-m van, 125 LE-s 1.8-as 16V benzines, ferdehátú 5 ajtós.
A check engine lámpám világított, ezért kiolvastattam, és a hibakódok között az EGR szelep mellett megjelent egy bizonyos "Menetszabályozó vezérléskapcsoló ellenállása tartományon kívül". Segítsetek kérlek, hogy ez pontosan mit jelent, és mi okozhatja?

Köszönöm!
üdv, Boczus
Mi a hibakód? Tempomat működik?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
boczus
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #75197 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 18:35:13 »

Mi a hibakód? Tempomat működik?

Hát ez az. Nincs benne tempomat...
A hibakódot szám szerint nem tudom sajnos.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3359



« Új hozzászólás #75198 Dátum: 2018.11.25 vasárnap, 21:18:43 »

Sziasztok,

a klímakompresszor felől alapjáraton néha súrlódó zajt hallok. Ezzel egy időben, olyan mintha kicsit "vinné" is a külső részét(vagy minek nevezzem), lassan elkezd "forogni". Elállítódott a hézag? Vagy csapágy? Melyik a jobb, melyiket lehet javítani? vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #75199 Dátum: 2018.11.26 hétfő, 14:08:05 »

Sziasztok,

a klímakompresszor felől alapjáraton néha súrlódó zajt hallok. Ezzel egy időben, olyan mintha kicsit "vinné" is a külső részét(vagy minek nevezzem), lassan elkezd "forogni". Elállítódott a hézag? Vagy csapágy? Melyik a jobb, melyiket lehet javítani? vigyor3
Ha biztosan kiszűrted,hogy a klímakomp-tól fémes "cicergő" szárazon futó csapágyhang,akkor lehet az.(nem föttögő stb,  eplus2 eplus2) Első körben én a kuplung hézagot nézném meg,állítanám be,és utána-közben a csapágyra is ránéznék.
« Utoljára szerkesztve: 2018.11.26 hétfő, 14:09:39 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Oldalak: 1 ... 1497 1498 1499 1500 1501 1502 1503 [1504] 1505 1506 1507 1508 1509 1510 1511 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.077 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.