Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.07.12 vasárnap, 17:35:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 [1517] 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 ... 1539   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 11973170 alkalommal)
0 Felhasználó és 35 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75800 Dátum: 2019.05.08 szerda, 09:55:24 »

Ma kicseréltem a hátsó rugóban lévő "légrugót", mert a korábbi elöregedett, kilyukadt.
Ami a jófogásról rendelhető 85x200 mm -es rugó sokkal macerásabban megy be a helyére, mint amit korábban beraktam(Airsping), az méretében kicsit rövidebb volt, de sokkal lágyabb, puhább, képlékenyebb.
Ezzel oldalankét 2 órát küzdöttem mire bele tudtam pajszerolni a rugóba, természetesen a futóművet nem szedtem szét.
Ha bárki ilyenre adja a fejét, vértezze fel magát kitartással.


Én is ugyanezt vettem, mint te. Simán megemeltem az autó fenekét középen a vasnál, hogy lógjon a futómű, nyíljanak ki a rugó menetei, kerék le, gumira toltam egy kis mosogatószert, és 5 perc múlva a helyén volt. Azzal kellett kicsit vacakolni, hogy nekem az egyik oldalon a felütközésgátlót tartó tüske a rozsda miatt egyszerűen kiesett, hogy ott hogyan tudom rendesen feltámasztani a végét, de ennyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75801 Dátum: 2019.05.08 szerda, 10:06:05 »

Azzal kellett kicsit vacakolni, hogy nekem az egyik oldalon a felütközésgátlót tartó tüske a rozsda miatt egyszerűen kiesett, hogy ott hogyan tudom rendesen feltámasztani a végét, de ennyi.

AndyA
gondolom csak tenni kellett volna másikat.
https://www.autodoc.hu/jarmu-alkatreszek/porvedo-keszlet-lengescsillapito-10472/ford/mondeo/mondeo-iii-kombi-bwy/16634-st220
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2445



« Új hozzászólás #75802 Dátum: 2019.05.08 szerda, 20:30:49 »

Én is ugyanezt vettem, mint te. Simán megemeltem az autó fenekét középen a vasnál, hogy lógjon a futómű, nyíljanak ki a rugó menetei, kerék le, gumira toltam egy kis mosogatószert, és 5 perc múlva a helyén volt. Azzal kellett kicsit vacakolni, hogy nekem az egyik oldalon a felütközésgátlót tartó tüske a rozsda miatt egyszerűen kiesett, hogy ott hogyan tudom rendesen feltámasztani a végét, de ennyi.

AndyA
Hát nem tom, ez a ballon, annyira kemény volt, hogy alig lehetett összenyomni. Két lábbal álltam rajta (85kg), kiengedtem a levegőt, majd leszálltam róla, alig volt méret változás. A két végen szinte semmi. Úgy ment be a rugó közé, ha bebuktattam az egyik felét, majd beszuszakoltam a másik felét. Majd így hogy már félig bent volt, kivettem a szelepet, és így nagy nehezen be tudtam gyömöszölni a másik végét is, de itt is sokáig küzdöttem azzal, hogy megpróbáljam kézzel összenyomni a végét, annyira hogy beférjen a rugó közé. Igazából a végére állt össze az, hogy nem összenyomni kell, hanem bebuktatni.
Az egyik oldalon nem legalsó résen fűztem be, hanem egy menettel feljebb. A másik oldalon így végképp nem ment be, ott a legalsóba fűzve ment be, de itt már elengedtem a mosogatószeres síkosítást, jött a szilikon olaj, amitől meg annyira csúszott, hogy ami bent volt végre, az is kicsúszott.
A 2x2 órába még az is benne volt, hogy a régit ki kellett szedni. Az egyik oldalon annyira összenyomódott, hogy saját magába befordult, ez volt kilukadva, így hiába próbáltam felfújni, elszelelt a levegő. Ezt konkrétan kettéfűrészeltem, és darabokban rángattam ki a helyéről.
Amúgy a felütközésgátló maradványai elég betyárosan néztek ki, azzal így is úgyis foglalkozni kellett volna.
A lényeg, hogy megvan.
 
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75803 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 06:55:12 »

Hát nem tom, ez a ballon, annyira kemény volt, hogy alig lehetett összenyomni. Két lábbal álltam rajta (85kg), kiengedtem a levegőt, majd leszálltam róla, alig volt méret változás. A két végen szinte semmi. Úgy ment be a rugó közé, ha bebuktattam az egyik felét, majd beszuszakoltam a másik felét. Majd így hogy már félig bent volt, kivettem a szelepet, és így nagy nehezen be tudtam gyömöszölni a másik végét is, de itt is sokáig küzdöttem azzal, hogy megpróbáljam kézzel összenyomni a végét, annyira hogy beférjen a rugó közé. Igazából a végére állt össze az, hogy nem összenyomni kell, hanem bebuktatni.
Az egyik oldalon nem legalsó résen fűztem be, hanem egy menettel feljebb. A másik oldalon így végképp nem ment be, ott a legalsóba fűzve ment be, de itt már elengedtem a mosogatószeres síkosítást, jött a szilikon olaj, amitől meg annyira csúszott, hogy ami bent volt végre, az is kicsúszott.
A 2x2 órába még az is benne volt, hogy a régit ki kellett szedni. Az egyik oldalon annyira összenyomódott, hogy saját magába befordult, ez volt kilukadva, így hiába próbáltam felfújni, elszelelt a levegő. Ezt konkrétan kettéfűrészeltem, és darabokban rángattam ki a helyéről.
Amúgy a felütközésgátló maradványai elég betyárosan néztek ki, azzal így is úgyis foglalkozni kellett volna.
A lényeg, hogy megvan.

Én a régi ócskát egy schnitzerrel vágtam ki szeletekben kb. egy perc alatt. Azt mondják, össze kell nyomni, és bele a szelep, hogy úgy maradjon. Hát nem. Szelep ki, és mindig úgy tudod formálni, ahogyan jól esik éppen.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jack2
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 10


« Új hozzászólás #75804 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 10:18:27 »

Sziasztok,

van egy 2004-es mk3-as 1,8-as járgányom, melynek kilyukadt a hűtője. Rendeltem hozzá egy Nissens típusú új radiátort, és felötlött bennem, h magam csinálom meg a cserét.
Van egy eredeti ford műhelykézikönyvem, melyben rajzokkal benne van a csere menete, illetve youtube videokat elnézegetve (csak focus radiátorcserét találtam) nem lehet egy bonyolult művelet.
Csinált közületek valaki ilyet? Van esetleg valami jótanácsa?
Dióhéjban a művelet:

1. autó megemelése rámpával kb 15-20cm
2. hűtő leengedése (úgy is lyukas Smiley)
3. alsó kőfelverődés védő lemezt levenni
4. hűtőt felkötni, alátámasztani
5. a ventillátor elektromos csatijait bontani
6. a ventillátort lecsavarozni, majd felfelé ki, és lefelé kiemelni.
7. a radiátor alsó tömlőjét leoldani
8. a kiegyenlítő és a felső tömlő leoldása
9. klímát alátámasztani
10. a hűtő t kiemelni felfelé a tartóbakokból, majd lefelé kivenni.

Ezek után a visszaszerelés fordított sorrendben, majd folyadékkal feltölteni, légteleníteni.

11. feltölteni a max jelig, majd nyitott tartállyal 10 másodpercig 2500-as fordulat, motor leállítás
12. feltölteni a max + 15mm-ig, fedőt feltenni, majd üzemi hőmérsékletig 2500-on pörgetni, majd így tartani 3 percig
13. 5 másodpercig 4000-es fordulat
14. 3 perc 2500
15. 5 másodperc 4000
16. 3 perc 2500
17. leállítás, majd szivárgás ellenőrzése.
18. max jelig töltés.

Van olyan dolog, észrevétel, javaslat, jótanács, ami segíthet, kell valamire figyelni?

Köszönöm!

Sziasztok,

a hűtőcsere elvégezve, azóta eltelt egy hét, minden szuper.
Összességében egy dologgal szívtam, az pedig a 6.pont volt
6. a ventillátort lecsavarozni, majd felfelé ki, és lefelé kiemelni.

Nem tudom, h csak nálam van e valami másképp, de akárhogy forgattam, csak kierőszakolni tudtam a ventilátort, mivel a csatlakozója 1,5 centit mindig belelógott a hűtőtartó keresztvasba, így a bakok, és a hűtők teljes kioldása után tudtam úgy kivenni, h gyakorlatilag a rossz hűtőnek préseltem a ventilátort. Szerintem ez volt a legnehezebb része a dolognak. Amikor kint volt, akkor már jobban láttam, és a motort, azaz magát a ventilátort 3 csavar kiengedésével lehetett úgymond a keretbe "visszasüllyeszteni", így nyerve 1,5 centit és így vissza már a kiengedett laza állapotában helyeztem az új hűtőre, és utána visszahúztam ezt a 3 csavart.
Neten akármilyen ford videót láttam, (mondeót pont nem), ott mindegyik ventilátor dupla volt, és laza mozdulattal kiemelték.
Elképzelhető, h az én egy ventilátoros ketyerém nem eredeti, és a mérete is más...?
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #75805 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 11:04:31 »

Sziasztok,

a hűtőcsere elvégezve, azóta eltelt egy hét, minden szuper.
Összességében egy dologgal szívtam, az pedig a 6.pont volt
6. a ventillátort lecsavarozni, majd felfelé ki, és lefelé kiemelni.

Nem tudom, h csak nálam van e valami másképp, de akárhogy forgattam, csak kierőszakolni tudtam a ventilátort, mivel a csatlakozója 1,5 centit mindig belelógott a hűtőtartó keresztvasba, így a bakok, és a hűtők teljes kioldása után tudtam úgy kivenni, h gyakorlatilag a rossz hűtőnek préseltem a ventilátort. Szerintem ez volt a legnehezebb része a dolognak. Amikor kint volt, akkor már jobban láttam, és a motort, azaz magát a ventilátort 3 csavar kiengedésével lehetett úgymond a keretbe "visszasüllyeszteni", így nyerve 1,5 centit és így vissza már a kiengedett laza állapotában helyeztem az új hűtőre, és utána visszahúztam ezt a 3 csavart.
Neten akármilyen ford videót láttam, (mondeót pont nem), ott mindegyik ventilátor dupla volt, és laza mozdulattal kiemelték.
Elképzelhető, h az én egy ventilátoros ketyerém nem eredeti, és a mérete is más...?


Eredeti az egy ventis is. Most hirtelen nem tudom, hogy mitől függ, hogy egy vagy két venti, de pl a Di-ben nekem is egy ventis volt.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75806 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 11:54:31 »

Eredeti az egy ventis is. Most hirtelen nem tudom, hogy mitől függ, hogy egy vagy két venti, de pl a Di-ben nekem is egy ventis volt.
talán a fl-el jött 2003év végén 2004-től a két venti.Külön lett szedve a klímának.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75807 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 11:57:43 »

talán a fl-el jött 2003év végén 2004-től a két venti.Külön lett szedve a klímának.

Azt hogyan...?!?!

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75808 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 12:42:06 »

Azt hogyan...?!?!

AndyA
nem értem a kérdést.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75809 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 12:54:04 »

nem értem a kérdést.

Klímahűtő - ventilátor - normál hűtő - ventilátor...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75810 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 15:19:06 »

Klímahűtő - ventilátor - normál hűtő - ventilátor...? falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
a klímához csak az egyiket használja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75811 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 15:20:57 »

a klímához csak az egyiket használja.

Lehet, de az akkor is mind a kettőt hűti, nem "külön" ventilátor. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75812 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 15:23:56 »

Lehet, de az akkor is mind a kettőt hűti, nem "külön" ventilátor. Smiley

AndyA
nyilván, hiszen egymás előtt van a két fizikai hűtő.De nem erről beszéltünk, ugye.Szóval nekötözköggyé. beka3 vigyor3
Amúgy az egyventis 2002 és 2005között futott tdci-ben volt...ha jól írják...de a benzinesnél nem néztem.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.09 csütörtök, 15:26:53 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75813 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 15:40:54 »

Eredeti az egy ventis is. Most hirtelen nem tudom, hogy mitől függ, hogy egy vagy két venti, de pl a Di-ben nekem is egy ventis volt.

Én inkább FL előtti V6-okban találkoztam 2 db hűtőventilátorral.
Amúgy meg 1, ahol a dízel tdci-knél modulos lett.
Sor4 benzin, tddi és talán korai tdci előtét ellenállásos.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
B1987
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 105


E-mail
« Új hozzászólás #75814 Dátum: 2019.05.09 csütörtök, 20:51:25 »

Sziasztok.megtortent a hengerfejezes, 2-3as hengernel volt ategve a tömítés.100ezer volt cakk pakk.jobb lett de megse tökéletes..most mar nem forralja a vizet, nem ugrik fel-fel a mutato a pirosba(eddig) viszont menet kozben megmaradt az a 103-104fok es ugye 107nel meg kapcsol a venti, viszont most le is hűti mert kinyit a termo..de en tovabbra is sokallom ezt a hőfokot mert igazából 2-3 fok valaszt el mindig attól hogy bekapcsoljon a venti.nem hajtom, meg nincs is 40 fok..sztem tuti valmi meg nem ok. Igazabol anno is igy kezdodott majd szépen ategett a tömítés.. Es ezt nem akarom megint.szoval mar csak a hűtő es a hőmérséklet jeladó a gyári a többi minden ki lett cserélve.valaki segitsen mert kezdem már nagyon unni ezt a kocsit... Köszi



Sziasztok.ugy néz ki megoldodott a kb 4 hónapja tartó termosztat probléma...diohejban:termosztat csere (gates) majd termosztat csere (gyari), vizpumpa csere,kiegyenlítő tartály sapka csere,hűtő atmosas, az összes cső atnezve, atmosva,legtelenito geppel többször legtelenitve.a probléma megmaradt,nem nyit a termosztat csak ha az ecu "belenyul"... Kiderult hogy hengerfejes a járgány, ugyanis miutan legtelenites utan(gepi) elindul a kocsi mar szépen jön is bele vissza a levegő/gázok.valoszinu nem tudja olyan gyorsan magát legteleniteni mint amilyen gyorsan pumpalja be a gázok.valoszinu kezdeti stádiumban van mert se az olajban ninxs viz, se a vizben olaj, nem is füstöl fehéret, nem eszi a vizet most már csak az a kérdés hogy csak tömítés vagy gatrepedes stb.hat ez van..
Valaki esetleg már hengerfejezett sci-t? Kb mennyi egy ilyen mutatvány?
Naplózva

2006 Mondeo mk3 1.8 sci
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75815 Dátum: 2019.05.11 szombat, 15:45:02 »

Sziasztok.Van itt olyan fórumtárs aki cserélt már gázpedált a kocsiba?2.0 tdci 2005.Sajna még nem jöttem rá,hogy tudom kiszerelni!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75816 Dátum: 2019.05.11 szombat, 16:32:39 »

Sziasztok.Van itt olyan fórumtárs aki cserélt már gázpedált a kocsiba?2.0 tdci 2005.Sajna még nem jöttem rá,hogy tudom kiszerelni!!

Csavarok ki, pedál ki.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75817 Dátum: 2019.05.11 szombat, 18:59:11 »

Csavarok ki, pedál ki.
Ezt gondoltam én is!!Sajna nem ilyen egyszerű.Két csavar ok de a harmadikat nem látom!!Valami ötlet??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75818 Dátum: 2019.05.11 szombat, 19:53:39 »

Ezt gondoltam én is!!Sajna nem ilyen egyszerű.Két csavar ok de a harmadikat nem látom!!Valami ötlet??

Ha ez ennyire nem megy, akkor lehet nem kellene próbálkozni.... szerelgetni
A pedálon (talpán) van mindegyik csavar. Egy oldalon kettő és a másik a harmadik.

Egyébként miért akarod cserélni? Megállapítottad, hogy nem jó? Miből gondolod?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75819 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 13:22:01 »

Ha ez ennyire nem megy, akkor lehet nem kellene próbálkozni.... szerelgetni
A pedálon (talpán) van mindegyik csavar. Egy oldalon kettő és a másik a harmadik.

Egyébként miért akarod cserélni? Megállapítottad, hogy nem jó? Miből gondolod?
Tudom hol vannak a csavarok.kettőt megtaláltam de a harmadikhoz nem férek hozzá!!50 km/h sebesség körül kicsit akadozik szerintem.mintha nem lenne teljes a kontakt a potméternél.Az előző mondeóm egyszer trélerrel kellett haza vinni mert a gázpedál teljesen megadta magát.Ott is ezek voltak az előjelek azért akarnám kicserélni.Szervízbe cserélték és akkor nem érdekelt,hogy veszik ki,most érdekelne!!Valami ötlet??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75820 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 14:01:33 »

Tudom hol vannak a csavarok.kettőt megtaláltam de a harmadikhoz nem férek hozzá!!50 km/h sebesség körül kicsit akadozik szerintem.mintha nem lenne teljes a kontakt a potméternél.Az előző mondeóm egyszer trélerrel kellett haza vinni mert a gázpedál teljesen megadta magát.Ott is ezek voltak az előjelek azért akarnám kicserélni.Szervízbe cserélték és akkor nem érdekelt,hogy veszik ki,most érdekelne!!Valami ötlet??

Ötlet?
Ahogy mondtam, csavarok ki....pedál ki, pedál be....csavarok vissza.  wave

Azonos tünet, nem mindig ugyanazt a hibát jelenti.
A gázpedál állás pedig nem mindig ugyanott van azonos sebességnél....sebesség fokozatonként változik.
Tehát már cáfolható a diagnozisod. Ki kell az vizsgálni....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75821 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 14:59:15 »

Tudom hol vannak a csavarok.kettőt megtaláltam de a harmadikhoz nem férek hozzá!!50 km/h sebesség körül kicsit akadozik szerintem.mintha nem lenne teljes a kontakt a potméternél.Az előző mondeóm egyszer trélerrel kellett haza vinni mert a gázpedál teljesen megadta magát.Ott is ezek voltak az előjelek azért akarnám kicserélni.Szervízbe cserélték és akkor nem érdekelt,hogy veszik ki,most érdekelne!!Valami ötlet??

Forscannel simán meg tudod nézni, mit mutat a három potméter a gázpedálban, mielőtt széjjellegózod.

Már persze, ha dízeled van. Írd be a profilodban az aláírásba az autód lényegesebb adatait, hogy ne kelljen mindig barkochbázni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75822 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 15:07:43 »

Forscannel simán meg tudod nézni, mit mutat a három potméter a gázpedálban, mielőtt széjjellegózod.

Már persze, ha dízeled van. Írd be a profilodban az aláírásba az autód lényegesebb adatait, hogy ne kelljen mindig barkochbázni.

AndyA
Első hsz-e: 2005 tdci 2.0  nezze

Benzinesnél ( kivéve sci ) csak bowden-t húz a gázpedál.
Valamint ott nem 3 pálya van a fojtószelepnél lévő TPS-en.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.12 vasárnap, 15:10:36 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
gabesz72
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18


E-mail
« Új hozzászólás #75823 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 15:13:12 »

Sziasztok,2001 es mk3  kombihoz keresek komplett kipufogód,sürgössen,
Naplózva
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75824 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 15:21:40 »

Ötlet?
Ahogy mondtam, csavarok ki....pedál ki, pedál be....csavarok vissza.  wave

Azonos tünet, nem mindig ugyanazt a hibát jelenti.
A gázpedál állás pedig nem mindig ugyanott van azonos sebességnél....sebesség fokozatonként változik.
Tehát már cáfolható a diagnozisod. Ki kell az vizsgálni....
Ok értem,hogy csavarok ki,pedál ki,pedál be,csavarok vissza!!Azt nem tudom a jobb oldali csavart,hogy kell kivenni!!Nem látom és nincs hely!!Ha ilyen géped van akkor kukkants oda,hogy látod-e!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75825 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 15:24:32 »

Forscannel simán meg tudod nézni, mit mutat a három potméter a gázpedálban, mielőtt széjjellegózod.

Már persze, ha dízeled van. Írd be a profilodban az aláírásba az autód lényegesebb adatait, hogy ne kelljen mindig barkochbázni.

AndyA
Megnézetem.Köszi!!Azért érdekelne a csere mert németbe járok ki vele és nem akarok lerohadni útközben!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75826 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 15:35:49 »

Ok értem,hogy csavarok ki,pedál ki,pedál be,csavarok vissza!!Azt nem tudom a jobb oldali csavart,hogy kell kivenni!!Nem látom és nincs hely!!Ha ilyen géped van akkor kukkants oda,hogy látod-e!!

Távol álljon tőlem a dízel autó!  hehe

Hozzá lehet férni. Ki kell szerelni, ami takarja.


« Utoljára szerkesztve: 2019.05.12 vasárnap, 15:53:30 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75827 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 17:36:59 »

Távol álljon tőlem a dízel autó!  hehe

Hozzá lehet férni. Ki kell szerelni, ami takarja.

https://i.imgur.com/XJ9w4AK.jpg

Nagyon MegGyőző kép!!Igy!!Kiszerelve!!Sajna nem vagyok előrébb!!
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.13 hétfő, 07:12:10 írta AndyA » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75828 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 17:48:25 »

Nagyon MegGyőző kép!!Igy!!Kiszerelve!!Sajna nem vagyok előrébb!!

Hát ha az neked nem segítség, hogy látod hol keresd.... leírtam, hogy ami előtte van/takarja azt ki kell szerelni..... akkor engedd el! Neki se állj!  wave


Vannak dolgok, amiket ennél sokkal bonyolultabb "nehezebb" kiszerelni és nem csak 3 csavar tartja.  Az is, mind kiszerelhető....
Szóval csinálni kell, nem csak írogatni róla! Ha nem megy, akkor hagyd másra.....aki nekiáll-na és nem csak beszélni akar róla.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.12 vasárnap, 17:51:51 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 52


E-mail
« Új hozzászólás #75829 Dátum: 2019.05.12 vasárnap, 18:20:28 »

Hát ha az neked nem segítség, hogy látod hol keresd.... leírtam, hogy ami előtte van/takarja azt ki kell szerelni..... akkor engedd el! Neki se állj!  wave


Vannak dolgok, amiket ennél sokkal bonyolultabb "nehezebb" kiszerelni és nem csak 3 csavar tartja.  Az is, mind kiszerelhető....
Szóval csinálni kell, nem csak írogatni róla! Ha nem megy, akkor hagyd másra.....aki nekiáll-na és nem csak beszélni akar róla.  wave
Oksa.Köszi a segítséget!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #75830 Dátum: 2019.05.13 hétfő, 18:10:45 »

Sziasztok! Az autóm eladásán töröm a fejem. Kíváncsi vagyok, h mennyit érhet. Ebben legyetek segítségemre ( tudom, tudom, ott egy rakat használtautót hirdető portál, mely azért ad egy irányárat. Az autóm: 2003.12. havi 2.0 tdci kombi. 2015-től az enyém, német országból származik. Most 340.000 km van benne. A motor eredeti, teljesen jól jár. A motor és az üzemanyag rendszer gyári. Olajat, szűrőket mindig megkapta 20 ezrenként. Kettőstömegűt, kuplungot és csapágyat 287.000 km-nél cseréltem. Végig jól karbantartott, kímélt, ápolt autó volt. Ennek ellenére már látszódik rajta a kor. Sok kavics felverődés, parkolós rányitás... Kisebb meghúzások a karosszérián. A bal oldali küszöb csúnyán korrodál, a jobb oldali nem vészes. Ajtók peremei szintén rozsdásodnak. A futómű már kotyogós. Csapágy hang egyre erősebb, a kormányszervónak is hangja van. Ezek bitosan javításra szorulnak. Kipufogó: 2 hónapja vettem rá új, utángyártott hátsó kipufogó dobot, de a középső rész is "viseltes". A belső tér: nem szakadt, nem füstös, korától fiatalabb állapotot tükröz. Igaz, mindkét ülésfűtés már halott. A klíma is töltésre szorul ( nem hűt hatékonyan ).
Szóval... véleményeteket várom. Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.13 hétfő, 18:32:09 írta tamas » Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75831 Dátum: 2019.05.13 hétfő, 18:14:27 »

Sziasztok! Az autóm eladásán töröm a fejem. Kíváncsi vagyok, h mennyit érhet. Ebben legyetek segítségemre ( tudom, tudom, ott egy rakat használtautót hirdető portál, mely azért ad egy irányárat. Az autóm: 2013.12. havi 2.0 tdci kombi. 2015-től az enyém, német országból származik. Most 340.000 km van benne. A motor eredeti, teljesen jól jár. A motor és az üzemanyag rendszer gyári. Olajat, szűrőket mindig megkapta 20 ezrenként. Kettőstömegűt, kuplungot és csapágyat 287.000 km-nél cseréltem. Végig jól karbantartott, kímélt, ápolt autó volt. Ennek ellenére már látszódik rajta a kor. Sok kavics felverődés, parkolós rányitás... Kisebb meghúzások a karosszérián. A bal oldali küszöb csúnyán korrodál, a jobb oldali nem vészes. Ajtók peremei szintén rozsdásodnak. A futómű már kotyogós. Csapágy hang egyre erősebb, a kormányszervónak is hangja van. Ezek bitosan javításra szorulnak. Kipufogó: 2 hónapja vettem rá új, utángyártott hátsó kipufogó dobot, de a középső rész is "viseltes". A belső tér: nem szakadt, nem füstös, korától fiatalabb állapotot tükröz. Igaz, mindkét ülésfűtés már halott. A klíma is töltésre szorul ( nem hűt hatékonyan ).
Szóval... véleményeteket várom. Köszönöm



Másold át az MKIV topikba.....

Ha esetleg elírtad és 2003, akkor hát sok jóra ne számíts.
ui: annyit ér, amennyit adnak érte
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.13 hétfő, 18:17:20 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #75832 Dátum: 2019.05.13 hétfő, 18:31:12 »


Másold át az MKIV topikba.....

Ha esetleg elírtad és 2003, akkor hát sok jóra ne számíts.
ui: annyit ér, amennyit adnak érte

pffff. Itt van jó helyen. Elírtam, ez bizony 2003-as.
köszi a fontos észrevételt!
T
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45949



« Új hozzászólás #75833 Dátum: 2019.05.13 hétfő, 19:17:48 »

Sziasztok! Az autóm eladásán töröm a fejem. Kíváncsi vagyok, h mennyit érhet. Ebben legyetek segítségemre ( tudom, tudom, ott egy rakat használtautót hirdető portál, mely azért ad egy irányárat. Az autóm: 2003.12. havi 2.0 tdci kombi. 2015-től az enyém, német országból származik. Most 340.000 km van benne. A motor eredeti, teljesen jól jár. A motor és az üzemanyag rendszer gyári. Olajat, szűrőket mindig megkapta 20 ezrenként. Kettőstömegűt, kuplungot és csapágyat 287.000 km-nél cseréltem. Végig jól karbantartott, kímélt, ápolt autó volt. Ennek ellenére már látszódik rajta a kor. Sok kavics felverődés, parkolós rányitás... Kisebb meghúzások a karosszérián. A bal oldali küszöb csúnyán korrodál, a jobb oldali nem vészes. Ajtók peremei szintén rozsdásodnak. A futómű már kotyogós. Csapágy hang egyre erősebb, a kormányszervónak is hangja van. Ezek bitosan javításra szorulnak. Kipufogó: 2 hónapja vettem rá új, utángyártott hátsó kipufogó dobot, de a középső rész is "viseltes". A belső tér: nem szakadt, nem füstös, korától fiatalabb állapotot tükröz. Igaz, mindkét ülésfűtés már halott. A klíma is töltésre szorul ( nem hűt hatékonyan ).
Szóval... véleményeteket várom. Köszönöm

ajándékozd bosszúból egy rosszakaródnak... vigyor3
Nehogy megsértődj a viccen!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tamas
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 153


E-mail
« Új hozzászólás #75834 Dátum: 2019.05.13 hétfő, 19:28:23 »

 nyes rinya taps
ajándékozd bosszúból egy rosszakaródnak... vigyor3
Nehogy megsértődj a viccen!
Naplózva

Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36806


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #75835 Dátum: 2019.05.14 kedd, 11:15:53 »

Sziasztok! Az autóm eladásán töröm a fejem. Kíváncsi vagyok, h mennyit érhet. Ebben legyetek segítségemre ( tudom, tudom, ott egy rakat használtautót hirdető portál, mely azért ad egy irányárat. Az autóm: 2003.12. havi 2.0 tdci kombi. 2015-től az enyém, német országból származik. Most 340.000 km van benne. A motor eredeti, teljesen jól jár. A motor és az üzemanyag rendszer gyári. Olajat, szűrőket mindig megkapta 20 ezrenként. Kettőstömegűt, kuplungot és csapágyat 287.000 km-nél cseréltem. Végig jól karbantartott, kímélt, ápolt autó volt. Ennek ellenére már látszódik rajta a kor. Sok kavics felverődés, parkolós rányitás... Kisebb meghúzások a karosszérián. A bal oldali küszöb csúnyán korrodál, a jobb oldali nem vészes. Ajtók peremei szintén rozsdásodnak. A futómű már kotyogós. Csapágy hang egyre erősebb, a kormányszervónak is hangja van. Ezek bitosan javításra szorulnak. Kipufogó: 2 hónapja vettem rá új, utángyártott hátsó kipufogó dobot, de a középső rész is "viseltes". A belső tér: nem szakadt, nem füstös, korától fiatalabb állapotot tükröz. Igaz, mindkét ülésfűtés már halott. A klíma is töltésre szorul ( nem hűt hatékonyan ).
Szóval... véleményeteket várom. Köszönöm


Hahu-n nézd meg ugyan ezt az évjáratot, lődd be középre árban, vagy kicsit fölé, ha hívogatnak ok, ha nem, akkor havonta 50e Ft-al csökkentsd az árat, míg nem kezdenek érdeklődni.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.14 kedd, 12:09:11 írta Scratch » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #75836 Dátum: 2019.05.14 kedd, 11:17:52 »

Hahu-n nézd meg ugyan ezt az évjáratot, lődd be középre árban, vagy kicsit fölé, ha hívogatnak ok, ha nem, akkor havonta 50e Ft-al csökkentsd az árat, még nem kezdenek érdeklődni.

"még" -> "míg", vagyis amíg, vagyis ameddig.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #75837 Dátum: 2019.05.14 kedd, 20:03:56 »

Sziasztok!
Tudtok esetleg egy mondeohoz értő szerelőt ajánlani
Gyömrő környékén?
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #75838 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 17:05:31 »

Sziasztok

a p0325 Kopogásérzéklő 1 áramkör  (1 hengerspr vagy egyedülálló szenzor)
  p0340  Vezérműtengely helyzetérzékelő

Na most az a kérdés, ezek okozhatnak e egyenletlen járást, alapjáratnál, vagy bármiféle más problémát?
gondolok itt arra, hogy melegen nehezebben indul néha...

Katalizátor hibát, hogy tudom kiszűrni? Mert rádugtuk gépre és ezeket dobta fel...de az a zörgő hang, ami megvolt eddig is nagyon zavaró, gázadásnál :S
Megéri e a szívósort "kibelezni"? illetve benzines kocsinál az egr-t valahogy kiiktatni (mert hidegen , indulás után, ha kirakom üresbe, képes felugrani 3 ezerig is, és alig akar visszamenni)

További szép napot Smiley

2001-es 1.8 benzin Smiley
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75839 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 19:20:03 »

Sziasztok

a p0325 Kopogásérzéklő 1 áramkör  (1 hengerspr vagy egyedülálló szenzor)
  p0340  Vezérműtengely helyzetérzékelő

Na most az a kérdés, ezek okozhatnak e egyenletlen járást, alapjáratnál, vagy bármiféle más problémát?
gondolok itt arra, hogy melegen nehezebben indul néha...

Katalizátor hibát, hogy tudom kiszűrni? Mert rádugtuk gépre és ezeket dobta fel...de az a zörgő hang, ami megvolt eddig is nagyon zavaró, gázadásnál :S
Megéri e a szívósort "kibelezni"? illetve benzines kocsinál az egr-t valahogy kiiktatni (mert hidegen , indulás után, ha kirakom üresbe, képes felugrani 3 ezerig is, és alig akar visszamenni)

További szép napot Smiley

2001-es 1.8 benzin Smiley

Törölni kellene a hibatárolót, autózni és megnézni mi jön vissza.
Nem igazán okoz egyiket sem a felsoroltak közül. Az EGR meg főleg nem okoz olyat, hogy felugrik az alapjárat.... Ott inkább kartergáz cső repedés lesz.
Zörgő hangot hallani kell, mert abból, hogy leírod zörög.... egész pontosan senki nem fogja tudni megmondani, hogy mi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75840 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 19:54:32 »

Sziasztok,
Esp-csomagternyitos gomb működéséhez 6 kábelnek kellene lenne, hogy működjön a csomagtérnyitó gomb is. Nekem viszont csak 5 van. Lehet egyben, egyszerűen cserélni ezt a kabelt, vagy nem érdemes energiát fektetni bele?
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75841 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 20:24:10 »

Sziasztok,
Esp-csomagternyitos gomb működéséhez 6 kábelnek kellene lenne, hogy működjön a csomagtérnyitó gomb is. Nekem viszont csak 5 van. Lehet egyben, egyszerűen cserélni ezt a kabelt, vagy nem érdemes energiát fektetni bele?

Mondjuk nem mindegy, hogy a melyik van meg és melyik hiányzik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141


E-mail
« Új hozzászólás #75842 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 20:45:18 »

Mondjuk nem mindegy, hogy a melyik van meg és melyik hiányzik.
Amelyik a 6. pinre megy a kapcsoló hátulján, ez hiányzik.
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #75843 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 20:56:30 »

Törölni kellene a hibatárolót, autózni és megnézni mi jön vissza.
Nem igazán okoz egyiket sem a felsoroltak közül. Az EGR meg főleg nem okoz olyat, hogy felugrik az alapjárat.... Ott inkább kartergáz cső repedés lesz.
Zörgő hangot hallani kell, mert abból, hogy leírod zörög.... egész pontosan senki nem fogja tudni megmondani, hogy mi.

Akkor ez  a 2 hibakód milyen hibát produkálhat? Amit esetleg nem veszek észre ....
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Ferkoberko94
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #75844 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 21:39:34 »

Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne felétek!

Adot egy 2002 1.8 benya gép és kérdeznèm hogy ebbe hol találom a legmenyiseg mérőt vagy egyáltalán van e benne .?Mivel a légszűrő háznál sincs meg a házba sincs beépítve!
Előre köszi!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75845 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 22:05:42 »

Akkor ez  a 2 hibakód milyen hibát produkálhat? Amit esetleg nem veszek észre ....


Ezt nem így kell megközelíteni. Smiley
Ki kell deríteni, meg kell javítani a hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75846 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 22:07:30 »

Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne felétek!

Adot egy 2002 1.8 benya gép és kérdeznèm hogy ebbe hol találom a legmenyiseg mérőt vagy egyáltalán van e benne .?Mivel a légszűrő háznál sincs meg a házba sincs beépítve!
Előre köszi!


Ne keresd, nincs benne.
Egyébként milyen ok, diagnózis alapján került szóba a MAF szenzor? Ami ugye fura (és nyilván tévút), mert hogy nincs.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferkoberko94
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #75847 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 22:29:32 »


Ne keresd, nincs benne.
Egyébként milyen ok, diagnózis alapján került szóba a MAF szenzor? Ami ugye fura (és nyilván tévút), mert hogy nincs.

Csak érdeklődés szempontjából kérdeztem!

Ugyanis a hiba hogy meleg motornál váltáskor bizonyos fordulaton fent marad az alapjárat és csak lassan esik vissza  szomoru1 :szomoru1:alapjarati motor vadiuj van benne hibakód nincs!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #75848 Dátum: 2019.05.20 hétfő, 22:30:28 »

Amelyik a 6. pinre megy a kapcsoló hátulján, ez hiányzik.


Az/onnan megy a GEM-hez(C430/16). Közben van egy közös pont (C70/8), ahol a csomagtérajtón lévő nyitógomb vezetékkel egyesül.
Én ezért nem cserélnék köteget. Odahúznám és kész. Közel van.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Ferkoberko94
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #75849 Dátum: 2019.05.21 kedd, 12:47:46 »

adot egy 2002 1.8 benya hol talalom a högombat?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1510 1511 1512 1513 1514 1515 1516 [1517] 1518 1519 1520 1521 1522 1523 1524 ... 1539   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.