Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.09.17 kedd, 10:53:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 [1518] 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 10835620 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #75850 Dátum: 2019.05.21 kedd, 13:06:59 »

adot egy 2002 1.8 benya hol talalom a högombat?

Lapozgass, nézegess egy kicsit:

https://ford.7zap.com/hu/car/99/

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75851 Dátum: 2019.05.21 kedd, 13:39:42 »

adot egy 2002 1.8 benya hol talalom a högombat?

Nemrég írtam az sci topikban.
Naplózva
Ferkoberko94
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #75852 Dátum: 2019.05.21 kedd, 20:18:54 »

Sziasztok! Sajnos eljutottam odáig hogy írok nektek mert már nem tudom mi tévő legyek!

Adot egy 2002 1.8 benzines szörnyeteg!

A hiba az hogy az alapjaratom ingadozik plusz váltáskor a bizonyos fordulaton fent ragad majd csak szépen lassan esik vissza ha vissza esik!alapjarati motort kapot újat,hibakód nincs az autóba!
Hidegen jó az alapjárat ahogy elkezd be melegedni elkezdi a hülyeséget!

Ha valakinek van ötlete vagy járt már így,szívesen fogadnak a segítőkészségét!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75853 Dátum: 2019.05.21 kedd, 20:31:16 »

Sziasztok! Sajnos eljutottam odáig hogy írok nektek mert már nem tudom mi tévő legyek!

Adot egy 2002 1.8 benzines szörnyeteg!

A hiba az hogy az alapjaratom ingadozik plusz váltáskor a bizonyos fordulaton fent ragad majd csak szépen lassan esik vissza ha vissza esik!alapjarati motort kapot újat,hibakód nincs az autóba!
Hidegen jó az alapjárat ahogy elkezd be melegedni elkezdi a hülyeséget!

Ha valakinek van ötlete vagy járt már így,szívesen fogadnak a segítőkészségét!

Fojtószelep tisztítás, PCV cső...... egyéb szívóoldali tömitettlenség.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75854 Dátum: 2019.05.22 szerda, 20:17:05 »

Sziasztok!

egy 2.0 benzin vásárlása előtt állok, találtam is egy egészen megkíméltnek tűnő példányt, magyarországi, 2001/10 hó, 2 tulajos, a jelenlegi idősebb úrnál 10 éve van a kocsi. Belseje szinte újszerű, küllemre is nagyon szép. Viszont rozsdás. Eleinte úgy voltam vele, hogy nem éri meg vele foglalkozni, viszont annyira gyér a kínálat, és azokból is a legtöbb annyira lelakott, hogy olyankor eszembe jut az milyen szép kívül belül. Szóval lehet beáldozom a rozsdát, aztán szépen lassan kikupálom. Viszont van még valami, ugye 2.0 Ghia, de csak a gyári felszereltséget tartalmazza, gyakorlatilag semmi extra nincs benne, még fűthető szélvédő sincs. A kérdésem arra irányulna, hogy ha esetleg a későbbiekben akarnék pár dolgot belerakni (teszem azt tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő), akkor mennyire macera és költséges ezeket utólag beletákolni? Már ha egyáltalán lehetséges. Valamint van olyan extra, amit utólag nem is lehet belerakni? Pl ESP (ez lehet hülye kérdés alapból), meg a fényszórómosók. Utóbbinál gondolom csak lökhárító cserével oldható meg (már ha megoldható). Előre is köszi a válaszokat!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3168



« Új hozzászólás #75855 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:25:39 »

Sziasztok!

egy 2.0 benzin vásárlása előtt állok, találtam is egy egészen megkíméltnek tűnő példányt, magyarországi, 2001/10 hó, 2 tulajos, a jelenlegi idősebb úrnál 10 éve van a kocsi. Belseje szinte újszerű, küllemre is nagyon szép. Viszont rozsdás. Eleinte úgy voltam vele, hogy nem éri meg vele foglalkozni, viszont annyira gyér a kínálat, és azokból is a legtöbb annyira lelakott, hogy olyankor eszembe jut az milyen szép kívül belül. Szóval lehet beáldozom a rozsdát, aztán szépen lassan kikupálom. Viszont van még valami, ugye 2.0 Ghia, de csak a gyári felszereltséget tartalmazza, gyakorlatilag semmi extra nincs benne, még fűthető szélvédő sincs. A kérdésem arra irányulna, hogy ha esetleg a későbbiekben akarnék pár dolgot belerakni (teszem azt tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő), akkor mennyire macera és költséges ezeket utólag beletákolni? Már ha egyáltalán lehetséges. Valamint van olyan extra, amit utólag nem is lehet belerakni? Pl ESP (ez lehet hülye kérdés alapból), meg a fényszórómosók. Utóbbinál gondolom csak lökhárító cserével oldható meg (már ha megoldható). Előre is köszi a válaszokat!

Szia, megkérdezhetem hogy mennyiért vesztegetik azt az autót amiért ilyen jó vételnek tűnik még rozsdásan is?

Csak azért kérdezem, mert az enyémet is utolérte a rozsdásodás és nem nagyon örültem amikor árajánlatot kaptam annak rendbetételére... vigyor3
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75856 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:35:28 »

Szia, megkérdezhetem hogy mennyiért vesztegetik azt az autót amiért ilyen jó vételnek tűnik még rozsdásan is?

Csak azért kérdezem, mert az enyémet is utolérte a rozsdásodás és nem nagyon örültem amikor árajánlatot kaptam annak rendbetételére... vigyor3

igazából annyira nem vészes, elöl mindkét sárvédő-küszöb találkozási pontnál rozsdás, meg a küszöb hátsó része kezdett el. meg az egyik hátsó kerékív, de az tényleg minimálisan. Alja épnek tűnt. Meg persze kb az összes ajtó alja belülről, bár az meg felületinek tűnik. Amúgy nem olcsó, 680.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75857 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:39:41 »

igazából annyira nem vészes, elöl mindkét sárvédő-küszöb találkozási pontnál rozsdás, meg a küszöb hátsó része kezdett el. meg az egyik hátsó kerékív, de az tényleg minimálisan. Alja épnek tűnt. Meg persze kb az összes ajtó alja belülről, bár az meg felületinek tűnik. Amúgy nem olcsó, 680.

Ennyi látszik.....  nyes  Aztán lebontva látszik, hogy jelentős részelem csere....valamint amihez azt kell hegeszteni, ott is hiány van.

Tényleg nem olcsó, sőt!  Cool
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3168



« Új hozzászólás #75858 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:45:41 »

igazából annyira nem vészes, elöl mindkét sárvédő-küszöb találkozási pontnál rozsdás, meg a küszöb hátsó része kezdett el. meg az egyik hátsó kerékív, de az tényleg minimálisan. Alja épnek tűnt. Meg persze kb az összes ajtó alja belülről, bár az meg felületinek tűnik. Amúgy nem olcsó, 680.

Nos, ez kb 300ezer Ft-os karosszériás munka. vigyor3 (és akkor még lehet keveset is mondtam) 680? Az inkább nagyon drága...
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75859 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:48:30 »

Nos, ez kb 300ezer Ft-os karosszériás munka. vigyor3 (és akkor még lehet keveset is mondtam) 680? Az inkább nagyon drága...
és a fényező sem lesz kevesebb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75860 Dátum: 2019.05.22 szerda, 21:53:14 »

Jézus nemár, ennyire drága? Cheesy azt gondoltam hogy 150-ből megúszom kb. Viszont tényleg elképzelhető hogy ott is rozsdás ahol nem látszódik. Az mondjuk para, de ezt hogy lehet kiküszöbölni?! Egyébként szerintem nincs képben az árakkal az eladó, és mondom mellé full fapad a kocsi Cheesy Viszont cserébe tényleg nagyon egyben van, futómű is okés volt amikor próbaútra mentünk, pedig hepehupás utakon mentünk. Motor is húzott szépen, szép hangja volt. Egy nagyon kellemes élmény volt a vezetése. Egyébként én 550-nél többet nem akarnék adni érte, de sztem annyiért nem fogja odaadni. Annyiért amúgy megérné szerintetek?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75861 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:03:23 »

Jézus nemár, ennyire drága? Cheesy azt gondoltam hogy 150-ből megúszom kb. Viszont tényleg elképzelhető hogy ott is rozsdás ahol nem látszódik. Az mondjuk para, de ezt hogy lehet kiküszöbölni?! Egyébként szerintem nincs képben az árakkal az eladó, és mondom mellé full fapad a kocsi Cheesy Viszont cserébe tényleg nagyon egyben van, futómű is okés volt amikor próbaútra mentünk, pedig hepehupás utakon mentünk. Motor is húzott szépen, szép hangja volt. Egy nagyon kellemes élmény volt a vezetése. Egyébként én 550-nél többet nem akarnék adni érte, de sztem annyiért nem fogja odaadni. Annyiért amúgy megérné szerintetek?

Biztos.
A korrózió belülről jön kifelé. Ott látod, ahol már átette magát mindenen. De attól még belül sokkal nagyobb.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75862 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:06:21 »

Biztos.
A korrózió belülről jön kifelé. Ott látod, ahol már átette magát mindenen. De attól még belül sokkal nagyobb.

basszus, az nem jó akkor. Lehet hagynom kéne akkor? 550-ért megérné? Amúgy ez a baj, hogy ennyi idős autónál már ritka kifogni rozsdamenteset
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75863 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:08:23 »

mondjuk azzal h mindig belülről jön, nem értek egyet. Most egy 91-es Sierrám van, és a két küszöb meg a két hátsó ív erőteljesen rohadt. Viszont az alja, és a nyúlványok is szinte épek. Itt inkább azon múlik, hogy volt-e alváz meg üregvédelem szerintem. Az enyémnél szerintem volt.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75864 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:14:45 »

basszus, az nem jó akkor. Lehet hagynom kéne akkor? 550-ért megérné? Amúgy ez a baj, hogy ennyi idős autónál már ritka kifogni rozsdamenteset

Nem lehet kifogni, mert nincs.
A rozsdás és a rohadt lemez nem ugyanaz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75865 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:17:18 »

mondjuk azzal h mindig belülről jön, nem értek egyet. Most egy 91-es Sierrám van, és a két küszöb meg a két hátsó ív erőteljesen rohadt. Viszont az alja, és a nyúlványok is szinte épek. Itt inkább azon múlik, hogy volt-e alváz meg üregvédelem szerintem. Az enyémnél szerintem volt.

Mondom, kívül.
Ha hitetlen vagy, akkor vegyél ki dugót vagy vízkifolyó nyílásokon nézz be endoszkóppal.
Minden autónál van. Ezen felül van még utólagos.....csak az lehet már a rozsdára megy.
Az alja ritkán rohad, mert az "sima" lemez, nem áll meg a víz. Küszöbök, élek, sarkok.....stb.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.22 szerda, 22:21:00 írta Meg Győző » Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75866 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:23:33 »

Ja értem. Hát nem tudom akkor. Nyilván nem várok csodát 600-700 ezerért, de azért egy jó pár évig használható autót szeretnék venni, és nem egyből egy 300 ezres kasznizással kezdeni. Most elbizonytalanodtam, lehet hagyni kéne ezt?!
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3168



« Új hozzászólás #75867 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:25:08 »

basszus, az nem jó akkor. Lehet hagynom kéne akkor? 550-ért megérné? Amúgy ez a baj, hogy ennyi idős autónál már ritka kifogni rozsdamenteset

Abban az esetben talán megérné, ha jól felszerelt lenne. De mivel ez fapad, így nagyon nem éri meg. Szerintem. Arról nem beszélve, hogy mert egy próbaút alatt jónak tűnt, még korántsem biztos hogy tényleg jó is...
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75868 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:34:22 »

Abban az esetben talán megérné, ha jól felszerelt lenne. De mivel ez fapad, így nagyon nem éri meg. Szerintem. Arról nem beszélve, hogy mert egy próbaút alatt jónak tűnt, még korántsem biztos hogy tényleg jó is...

Hát azért egy próbakör alatt elég sok mindent ki lehet tapasztalni Cheesy nem csörgött, nem kopogott nem zörgött, az már sok elárul azért. Meg nyilván hogyan máshogy vennének az emberek autót?! nem mindenkinek van lehetősége szerelőt vinni, vagy elvinni átnézetni.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3168



« Új hozzászólás #75869 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:40:51 »

Hát azért egy próbakör alatt elég sok mindent ki lehet tapasztalni Cheesy nem csörgött, nem kopogott nem zörgött, az már sok elárul azért. Meg nyilván hogyan máshogy vennének az emberek autót?! nem mindenkinek van lehetősége szerelőt vinni, vagy elvinni átnézetni.

Jó, valóban sokat elárul, de egy állapotfelmérés kb. 10ezer Ft, annyi azért legyen ha az ember ki akar adni 7-800ezer Ft-ot.

Mindenesetre, szerintem ilyen mértékű rozsdásodásnál és ilyen felszereltséggel nem éri meg az az autó.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75870 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:49:20 »

Jó, valóban sokat elárul, de egy állapotfelmérés kb. 10ezer Ft, annyi azért legyen ha az ember ki akar adni 7-800ezer Ft-ot.

Mindenesetre, szerintem ilyen mértékű rozsdásodásnál és ilyen felszereltséggel nem éri meg az az autó.


persze, az igazából tényleg semmi, csak nehéz összeegyeztetni, hogy a szervizbe időpontot kérni, akkor az jó legyen az eladónak, már ha egyáltalán belemegy, hogy tizenx km-t menjünk még állapotfelmérni. Pedig tényleg jó lenne. Én sztem mondok neki egy 550-et, felszereltség engem is zavar picit, de igazából ami nekem kell, az a digit klíma, el. ablak, központi zár, szervo, az mind benne van. Többi már tényleg csak extra.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #75871 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:53:05 »

Hát azért egy próbakör alatt elég sok mindent ki lehet tapasztalni Cheesy nem csörgött, nem kopogott nem zörgött, az már sok elárul azért. Meg nyilván hogyan máshogy vennének az emberek autót?! nem mindenkinek van lehetősége szerelőt vinni, vagy elvinni átnézetni.

Egy próbakör alatt az átlagos felhasználó el van vakulva az újdonságtól. Főleg ha öregebb autóból ül át....
Nem tud annyira és nem is úgy figyel dolgokra, mint amikor már minden nap használja.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3168



« Új hozzászólás #75872 Dátum: 2019.05.22 szerda, 22:53:43 »

persze, az igazából tényleg semmi, csak nehéz összeegyeztetni, hogy a szervizbe időpontot kérni, akkor az jó legyen az eladónak, már ha egyáltalán belemegy, hogy tizenx km-t menjünk még állapotfelmérni. Pedig tényleg jó lenne. Én sztem mondok neki egy 550-et, felszereltség engem is zavar picit, de igazából ami nekem kell, az a digit klíma, el. ablak, központi zár, szervo, az mind benne van. Többi már tényleg csak extra.

Sok sikert hozzá. wave
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #75873 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 07:32:15 »

igazából annyira nem vészes, elöl mindkét sárvédő-küszöb találkozási pontnál rozsdás, meg a küszöb hátsó része kezdett el. meg az egyik hátsó kerékív, de az tényleg minimálisan. Alja épnek tűnt. Meg persze kb az összes ajtó alja belülről, bár az meg felületinek tűnik. Amúgy nem olcsó, 680.

Az ajtó alja belülről rohad a pre-FL és FL1-nél, mert rosszul hajtogatták a lemezt, nem ért oda az üregvédő, viszont belefolyik a víz. Ha már kívül látszik, belül általában sokkal rosszabb. Javítgatni lehet, de a rendes megoldás az FL2-es ajtóra csere, ahol már javították a hibát. Nehéz lehet színhelyeset találni, és rengeteg szerelgetés az üres ajtóba átrakni mindent. Ha meg "teli" ajtót veszel, az nem olcsó. De ha ezzel nincs bajod, akkor lehet megoldás az esetedre.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #75874 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 07:46:23 »

mondjuk azzal h mindig belülről jön, nem értek egyet. Most egy 91-es Sierrám van, és a két küszöb meg a két hátsó ív erőteljesen rohadt. Viszont az alja, és a nyúlványok is szinte épek. Itt inkább azon múlik, hogy volt-e alváz meg üregvédelem szerintem. Az enyémnél szerintem volt.

Szia.
Bocs ,, hogy így belebeszélek, nekem van egy 2004-es 1.8 fl kombim Ghia felszereltséggel., amitől közeleg az elválásom.  Két éve van nálam kb. 40ezret mentem vele azóta. Most kerülte el a számláló a 180 ezret. Előző gazdája rendszeresen hordta szervizbe, én ezt a részét inkább mindig magam csináltam. Külföldi az autó, de már magyar rendszámmal. Jobb oldala mélyen meg volt húzva, ezért az elemek cseréje mellett döntöttem. Sárvédő, két ajtó. Műszaki most jár le augusztusban, ezt én állom, bármit is kelljen cserélni rajt. Ha érdekel beszélhetünk róla.
Üdv.
Balázs
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
ex Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36563


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #75875 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 12:19:45 »

Sziasztok!

egy 2.0 benzin vásárlása előtt állok, találtam is egy egészen megkíméltnek tűnő példányt, magyarországi, 2001/10 hó, 2 tulajos, a jelenlegi idősebb úrnál 10 éve van a kocsi. Belseje szinte újszerű, küllemre is nagyon szép. Viszont rozsdás. Eleinte úgy voltam vele, hogy nem éri meg vele foglalkozni, viszont annyira gyér a kínálat, és azokból is a legtöbb annyira lelakott, hogy olyankor eszembe jut az milyen szép kívül belül. Szóval lehet beáldozom a rozsdát, aztán szépen lassan kikupálom. Viszont van még valami, ugye 2.0 Ghia, de csak a gyári felszereltséget tartalmazza, gyakorlatilag semmi extra nincs benne, még fűthető szélvédő sincs. A kérdésem arra irányulna, hogy ha esetleg a későbbiekben akarnék pár dolgot belerakni (teszem azt tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő), akkor mennyire macera és költséges ezeket utólag beletákolni? Már ha egyáltalán lehetséges. Valamint van olyan extra, amit utólag nem is lehet belerakni? Pl ESP (ez lehet hülye kérdés alapból), meg a fényszórómosók. Utóbbinál gondolom csak lökhárító cserével oldható meg (már ha megoldható). Előre is köszi a válaszokat!

Én is szeretném eladni az enyém, szintén 2.0 Ghia, kombi, fehér, nem rozsdás, sok extrával, 12 éve nálam van. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.23 csütörtök, 12:21:40 írta Scratch » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25593


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #75876 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 13:48:41 »

Én is szeretném eladni az enyém, szintén 2.0 Ghia, kombi, fehér, nem rozsdás, sok extrával, 12 éve nálam van. Smiley

Tempomat van benne? Működik is?

 eplus2 taps
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


« Új hozzászólás #75877 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 15:19:46 »

Egy próbakör alatt az átlagos felhasználó el van vakulva az újdonságtól. Főleg ha öregebb autóból ül át....
Nem tud annyira és nem is úgy figyel dolgokra, mint amikor már minden nap használja.

Ez igaz, plane egy fapados Sierra utan Cheesy viszont ennek a futomuve tenyleg rendben van, az oreg elmondasa szerint vegigna ford solymarban szervizeltette. Ezt akarom most lekerdezni csak kell hozza a beleegyezese. Nem tunik simlisnek, szerintem megmondta a frankot.

Szia.
Bocs ,, hogy így belebeszélek, nekem van egy 2004-es 1.8 fl kombim Ghia felszereltséggel., amitől közeleg az elválásom.  Két éve van nálam kb. 40ezret mentem vele azóta. Most kerülte el a számláló a 180 ezret. Előző gazdája rendszeresen hordta szervizbe, én ezt a részét inkább mindig magam csináltam. Külföldi az autó, de már magyar rendszámmal. Jobb oldala mélyen meg volt húzva, ezért az elemek cseréje mellett döntöttem. Sárvédő, két ajtó. Műszaki most jár le augusztusban, ezt én állom, bármit is kelljen cserélni rajt. Ha érdekel beszélhetünk róla.
Üdv.
Balázs
Én is szeretném eladni az enyém, szintén 2.0 Ghia, kombi, fehér, nem rozsdás, sok extrával, 12 éve nálam van. Smiley

Koszi sracok de csak sedan johet szoba! Meg a feher is kizaro ok Cheesy de koszi azert
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.23 csütörtök, 15:22:36 írta Sierra2008 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75878 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 15:51:39 »

Tempomat van benne? Működik is?

 eplus2 taps
pfff...és még fehér is..nahallod... hehe hehe hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
borianm
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69



E-mail
« Új hozzászólás #75879 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 16:05:40 »

Sziasztok!

egy 2.0 benzin vásárlása előtt állok, találtam is egy egészen megkíméltnek tűnő példányt, magyarországi, 2001/10 hó, 2 tulajos, a jelenlegi idősebb úrnál 10 éve van a kocsi. Belseje szinte újszerű, küllemre is nagyon szép. Viszont rozsdás. Eleinte úgy voltam vele, hogy nem éri meg vele foglalkozni, viszont annyira gyér a kínálat, és azokból is a legtöbb annyira lelakott, hogy olyankor eszembe jut az milyen szép kívül belül. Szóval lehet beáldozom a rozsdát, aztán szépen lassan kikupálom. Viszont van még valami, ugye 2.0 Ghia, de csak a gyári felszereltséget tartalmazza, gyakorlatilag semmi extra nincs benne, még fűthető szélvédő sincs. A kérdésem arra irányulna, hogy ha esetleg a későbbiekben akarnék pár dolgot belerakni (teszem azt tempomat, ülésfűtés, fűthető szélvédő), akkor mennyire macera és költséges ezeket utólag beletákolni? Már ha egyáltalán lehetséges. Valamint van olyan extra, amit utólag nem is lehet belerakni? Pl ESP (ez lehet hülye kérdés alapból), meg a fényszórómosók. Utóbbinál gondolom csak lökhárító cserével oldható meg (már ha megoldható). Előre is köszi a válaszokat!

Sziasztok! Ghiához a felsorolt extrák közül egyik sem járt alapáron?
Naplózva

MK3 Kombi 1.8 SCi - 2005
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36563


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #75880 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 16:21:28 »

Tempomat van benne? Működik is?

 eplus2 taps

Van! Smiley Nem!  eplus2
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75881 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 16:34:18 »

Sziasztok! Ghiához a felsorolt extrák közül egyik sem járt alapáron?
nem feltétlenül.Eladási területenként eltérő volt.
az enyém olaszokhoz készült, nem volt első szélvédő fűtés benne, és a bőr ülések sem voltak fűtöttek, és a sriccnik sem.Etis szerint is így gyártották.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ferkoberko94
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 13


E-mail
« Új hozzászólás #75882 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 19:46:11 »

Sziasztok! Olyan kérdésem van h cseréltem víz hőmérséklet jeladot beinditom az autót felmegy középre a mutató elindul a hűtőventilator 2 másodperc és leáll aztán a  mutató vissza esik hirtelen Ès megse mozdul!
Mit basztam el?
Naplózva
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #75883 Dátum: 2019.05.23 csütörtök, 20:26:22 »

Kedves fórumtársak!
Segítségeteket kérem, mert olvasgatom a klímával kapcsolatos bejegyzéseket, de nem találtam egyikben sem, hogy hol van a klíma kiondenzvíz csöve.
Sajnos azt tapasztalom (2001 2.0 TDDI kombi), hogy a klíma használatát követően, 1 órán belül újraindítva, nagy mennyiségű pára csapódik le a szélvédőn, rettenetes penészes szag mellett.
Az autó alatt még nem tapasztaltam vízfolyást, huzamosabb, egy helyben történő használat mellett sem.
A csövet a tűzfal előtt, a kormánymű mellett, mögött kerestem, de nem találtam.
Ennek megfelelően kérek segítséget leírásban, esetleg képen.

Köszönöm
Joci
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75884 Dátum: 2019.05.24 péntek, 07:22:53 »

Kedves fórumtársak!
Segítségeteket kérem, mert olvasgatom a klímával kapcsolatos bejegyzéseket, de nem találtam egyikben sem, hogy hol van a klíma kiondenzvíz csöve.
Sajnos azt tapasztalom (2001 2.0 TDDI kombi), hogy a klíma használatát követően, 1 órán belül újraindítva, nagy mennyiségű pára csapódik le a szélvédőn, rettenetes penészes szag mellett.
Az autó alatt még nem tapasztaltam vízfolyást, huzamosabb, egy helyben történő használat mellett sem.
A csövet a tűzfal előtt, a kormánymű mellett, mögött kerestem, de nem találtam.
Ennek megfelelően kérek segítséget leírásban, esetleg képen.

Köszönöm
Joci

eldugult a kifolyó cső.Alulról érdemes próbálkozni valami dróttal vagy sűrített levegővel.A cső a tűzfalból jön ki.
A kipufogóra folyik rá a rezonátornál.A függőleges szakaszból, ahol vízszintesre fordul a cső.Épp azért, hogy elpárologjon, és ne pisilje össze az autó magát a lámpánál.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #75885 Dátum: 2019.05.24 péntek, 07:35:18 »

nem feltétlenül.Eladási területenként eltérő volt.
az enyém olaszokhoz készült, nem volt első szélvédő fűtés benne, és a bőr ülések sem voltak fűtöttek, és a sriccnik sem.Etis szerint is így gyártották.

Így van. Ahogyan pl. a villanyos kiegfűtés Norvégiában, svédeknél széria volt, máshol meg opciós, mondjuk nálunk vagy az olaszoknál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
b.joci1979
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #75886 Dátum: 2019.05.24 péntek, 10:06:49 »

eldugult a kifolyó cső.Alulról érdemes próbálkozni valami dróttal vagy sűrített levegővel.A cső a tűzfalból jön ki.
A kipufogóra folyik rá a rezonátornál.A függőleges szakaszból, ahol vízszintesre fordul a cső.Épp azért, hogy elpárologjon, és ne pisilje össze az autó magát a lámpánál.
Köszönöm a gyors segítséget.
Ma délután megkeresem a csövet
Naplózva
Radar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #75887 Dátum: 2019.05.25 szombat, 17:30:39 »

Sziasztok! Eddig még nem kellett írnom tanácsért a forumra mert találtam rá választ böngészve az oldalt. Viszont, van egy 2002-es tdci kombim, a problémám vele, hogy valamiért vizesedig a csomagtér bal hátsó oldala. Vízzel locsoltuk a haverral, a belső szövetborítást levettem, kezem bedugtam figyelve hogy hol jöhet be. Locsolta a lámpa mellett, alulról, fentről, hátulról de semmi. Lámpát is kivettem és szilikonnal körbe nyomtam ahol van a kettő csavarnak kialakított lyuk és a másik a kábeloknak. Pontosan egy hete volt ez, azóta volt eső is. Ma ismét megnéztem, és a csomagtár szőnyege alatt ismét tiszta átlátszó víz/páralecsapódás van.

Ha valaki találozott ilyennel legyen szives írja le, hogyan oldotta meg! Előre is köszönöm  worship
Naplózva
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #75888 Dátum: 2019.05.25 szombat, 17:52:28 »

Sziasztok! Eddig még nem kellett írnom tanácsért a forumra mert találtam rá választ böngészve az oldalt. Viszont, van egy 2002-es tdci kombim, a problémám vele, hogy valamiért vizesedig a csomagtér bal hátsó oldala. Vízzel locsoltuk a haverral, a belső szövetborítást levettem, kezem bedugtam figyelve hogy hol jöhet be. Locsolta a lámpa mellett, alulról, fentről, hátulról de semmi. Lámpát is kivettem és szilikonnal körbe nyomtam ahol van a kettő csavarnak kialakított lyuk és a másik a kábeloknak. Pontosan egy hete volt ez, azóta volt eső is. Ma ismét megnéztem, és a csomagtár szőnyege alatt ismét tiszta átlátszó víz/páralecsapódás van.

Ha valaki találozott ilyennel legyen szives írja le, hogyan oldotta meg! Előre is köszönöm  worship

Ha tetőablakkal szerelt, nézd meg nincs -e eltömődve a bal oldali kifolyócső. Ez szokott ilyen gondot csinálni. A másik lehetséges dolog, az a hátsó ablakmosónak a csöve.
« Utoljára szerkesztve: 2019.05.25 szombat, 17:57:32 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
ex Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
Radar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #75889 Dátum: 2019.05.25 szombat, 18:34:10 »

Ha tetőablakkal szerelt, nézd meg nincs -e eltömődve a bal oldali kifolyócső. Ez szokott ilyen gondot csinálni. A másik lehetséges dolog, az a hátsó ablakmosónak a csöve.

Tetőablakos, viszont milyen kifolyócsőre gondolsz? Ami hátul van a spoiler mögött? Valahol a kipuf. dob felett? Ablakmosó folyadékra nem gyanakszom, bár meg próbáltuk de nem folyt be sehol. Csupán mikor mosatni akarom akkor kicsi késlekedéssel érkezik az ablakra a folyadék, nem úgy mint elől.

Ajtó kédernél se hinném, hogy ott jönne be a víz mert nincs szivárgás nyom. Egyszerüen vizes ott hátul :/
Naplózva
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #75890 Dátum: 2019.05.25 szombat, 18:55:20 »

Tetőablakos, viszont milyen kifolyócsőre gondolsz? Ami hátul van a spoiler mögött? Valahol a kipuf. dob felett? Ablakmosó folyadékra nem gyanakszom, bár meg próbáltuk de nem folyt be sehol. Csupán mikor mosatni akarom akkor kicsi késlekedéssel érkezik az ablakra a folyadék, nem úgy mint elől.

Ajtó kédernél se hinném, hogy ott jönne be a víz mert nincs szivárgás nyom. Egyszerüen vizes ott hátul :/

Ha hátrahúzod a tetőablakot és felülről ránézel, látsz elöl a két saroknál 1-1 lyukat. Na, olyanból van hátul is kettő, ami viszont nem látszik. egyszerűen kipróbálhatod, ha az első lyukhoz öntesz egy kis vizet,annak elöl a sárvédő aljánál, vagy a küszöb elejénél ki kell folynia. Ha nem folyik ki, akkor az is el van dugulva. Hátul is ugyan ez a helyzet, csak oda kicsit macerásabb vizet tölteni. A lényeg, hogy hátra is megy egy csö. Lehet, hogy ehhez le kell bontanod a bal oldali csomagtér kárpitot.
Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
ex Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
Radar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #75891 Dátum: 2019.05.25 szombat, 19:07:28 »

Ha hátrahúzod a tetőablakot és felülről ránézel, látsz elöl a két saroknál 1-1 lyukat. Na, olyanból van hátul is kettő, ami viszont nem látszik. egyszerűen kipróbálhatod, ha az első lyukhoz öntesz egy kis vizet,annak elöl a sárvédő aljánál, vagy a küszöb elejénél ki kell folynia. Ha nem folyik ki, akkor az is el van dugulva. Hátul is ugyan ez a helyzet, csak oda kicsit macerásabb vizet tölteni. A lényeg, hogy hátra is megy egy csö. Lehet, hogy ehhez le kell bontanod a bal oldali csomagtér kárpitot.

Kipróbáltam, első és hátsó lyukaknál és azok kivezető csatornáinál szabadon távozik a víz. Úgyhogy ezt is kihúzhatom. Nincs kilyukadva se a padlolemez se a sár védő. Köszönöm hogy segíteni próbálsz!:)
Naplózva
beikes
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #75892 Dátum: 2019.05.25 szombat, 19:16:47 »

Kipróbáltam, első és hátsó lyukaknál és azok kivezető csatornáinál szabadon távozik a víz. Úgyhogy ezt is kihúzhatom. Nincs kilyukadva se a padlolemez se a sár védő. Köszönöm hogy segíteni próbálsz!:)

Akkor próbáld meg a tetőkárpit hátsó részét kicsit, finoman lebontani és valakivel működtesd a hátsó mosót, miközben te figyeled, hátul mi történik. Vigyázz, nehogy a nyitott csomagtartó miatt, az ablakra spriccelt víz rád follyon.

Ha ez sem hoz eredményt, akkor szedd ki a csomagtér szőnyeget, ülj be  a helyére és valaki locsolja az autót kívülről. Ha nem sérült, vagy nem szakszerűtlenül javított az autó, alulról nem folyik a víz felfelé.

« Utoljára szerkesztve: 2019.05.25 szombat, 19:21:52 írta beikes » Naplózva

MK III Ghia kombi 1.8 2004
ex Mk IV Titanium X kombi 2.2 147kw 2013
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #75893 Dátum: 2019.05.29 szerda, 08:11:22 »

Sziasztok! Vízpumpa cserét mennyi idő alatt csinálják meg? Az autóm 2004 tdci.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75894 Dátum: 2019.05.29 szerda, 08:23:48 »

Sziasztok! Vízpumpa cserét mennyi idő alatt csinálják meg? Az autóm 2004 tdci.
a jó munkához idő kell, a lassúhoz több.
Kb 1-2óra alatt elvégezhető.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 106


E-mail
« Új hozzászólás #75895 Dátum: 2019.05.29 szerda, 08:25:27 »

a jó munkához idő kell, a lassúhoz több.
Kb 1-2óra alatt elvégezhető.

Köszönöm!
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #75896 Dátum: 2019.05.29 szerda, 09:47:26 »

Sziasztok elszakadt a Generátorszijam ,találtam itt leirást a cseréről illetve felrakásról ,fel lehet a szíjat rakni csak megfeszitve a feszitőgörgöt vagy le kell szerelni ? Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #75897 Dátum: 2019.05.29 szerda, 10:08:54 »

Sziasztok elszakadt a Generátorszijam ,találtam itt leirást a cseréről illetve felrakásról ,fel lehet a szíjat rakni csak megfeszitve a feszitőgörgöt vagy le kell szerelni ? Köszi.

Nem írtad, milyen az autód. Ha TDCi a motor, akkor igaz, amit írok.

Ha van szerszámod a feszítőhöz, az jó pont, annak híján a főtengely szíjtárcsa lelazításával (2 csavar ki, harmadik meglazít) tudod felrakni.

Viszont van egy rossz hírem: a felső görgő és a szíjfeszítő a generátort tartó konzolon van, és oda csak úgy tudod befűzni a szíjat, ha leveszed a generátort (teljesen kivenni nem kell, lekötni sem), majd a konzolt meglazítva tudod a szíjat a helyére bevezetni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44591



« Új hozzászólás #75898 Dátum: 2019.05.29 szerda, 10:09:16 »

Sziasztok elszakadt a Generátorszijam ,találtam itt leirást a cseréről illetve felrakásról ,fel lehet a szíjat rakni csak megfeszitve a feszitőgörgöt vagy le kell szerelni ? Köszi.
A szíj belevan fűzve a feszítőbe.Emlékeim szerint lekell szedni a feszítőt a felrakáshoz.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bandita39
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 33


E-mail
« Új hozzászólás #75899 Dátum: 2019.05.29 szerda, 11:01:36 »

Nem írtad, milyen az autód. Ha TDCi a motor, akkor igaz, amit írok.

Ha van szerszámod a feszítőhöz, az jó pont, annak híján a főtengely szíjtárcsa lelazításával (2 csavar ki, harmadik meglazít) tudod felrakni.

Viszont van egy rossz hírem: a felső görgő és a szíjfeszítő a generátort tartó konzolon van, és oda csak úgy tudod befűzni a szíjat, ha leveszed a generátort (teljesen kivenni nem kell, lekötni sem), majd a konzolt meglazítva tudod a szíjat a helyére bevezetni.

AndyA
Köszi szépen igy láttam én is reménykedtem hogy nem kell pfff hihetetlen hogy nem tudtak kitalálni egyszerübb megoldást. Kösz. Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1511 1512 1513 1514 1515 1516 1517 [1518] 1519 1520 1521 1522 1523 1524 1525   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.