Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.07.12 vasárnap, 17:39:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 [1521] 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 ... 1539   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 11973179 alkalommal)
0 Felhasználó és 27 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76000 Dátum: 2019.06.27 csütörtök, 09:55:18 »

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget az elérhetőséggel kapcsolatban!!  worship

Dayco szíjtarcsát, szíjat, feszítőt néztem bardi oldalán.
Meg két görgőt ami skf.
Ez a szett így ők minőségben?
Vagy keressek mást?

Jó lesz. Ha van INA görgő, akkor inkább azt, de ez nem igazán műszaki kérdés, hanem hit. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76001 Dátum: 2019.06.27 csütörtök, 14:31:26 »

Jó lesz. Ha van INA görgő, akkor inkább azt, de ez nem igazán műszaki kérdés, hanem hit. Smiley

AndyA

Van ina is kb egy árban vannak de ina-bol csak az egyik van és mixelni nem akarom, hogy 1 skf meg 1 ina, ezért inkább skf-et választottam
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76002 Dátum: 2019.06.27 csütörtök, 18:59:11 »

Nem tudtok ajánlani egy szerelőt aki hétvégén is dolgozik?
Budapest, Pest megye lenne jó.
Köszi
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76003 Dátum: 2019.06.28 péntek, 13:40:11 »

Ma volt a kocsi gumisnál:
  • 2 gumi csere, mert a belső oldalukat teljesen megették
  • egyik hátsó gumiban szög volt.
Így 2 új gumit kapott meg egy lyuk foltozást. Hétfőn megy futóműveshez.
Azt nem jegyeztem meg, de Virágom (ő vitte  gumishoz) tudja, hogy melyik 2 gumi ette meg e belső oldalt: azonos oldaliak vagy az első kettő vagy....
Köszi,
PZs
De miért is kell erősebb anyagú pulcsi, amikor én egy helyben maradok a kocsi meg elfüstöl fölűlem?  Huh?
ÁÁÁÁ értem! A zokni agyam úgyisbeakad vmibe és az fog vontatni és közben nézhetem belülről a pattogást!  nyes  worship
Van itt tüdő!  nyes
 taps
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76004 Dátum: 2019.07.02 kedd, 21:57:46 »

Szerintetek nem lehetne fémből esztergáltatni főtengely szíjtárcsát, mint régen a ladákra? Vagyis lehet az biztos, de problémát okozna valamihol, valamiben?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76005 Dátum: 2019.07.02 kedd, 22:04:12 »

Szerintetek nem lehetne fémből esztergáltatni főtengely szíjtárcsát, mint régen a ladákra? Vagyis lehet az biztos, de problémát okozna valamihol, valamiben?

Persze, hogy problémát okozna.
Szétverné az amúgy is széthulló segédberendezés hajtás rendszerét.

Azt kell oda tenni, amit oda terveztek.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76006 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:10:49 »

Szerintetek nem lehetne fémből esztergáltatni főtengely szíjtárcsát, mint régen a ladákra? Vagyis lehet az biztos, de problémát okozna valamihol, valamiben?

Mindent lehet. De valami oka csak van annak, hogy nem tömör, hanem részben rugalmas cuccot terveztek oda...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76007 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:17:21 »

Mindent lehet. De valami oka csak van annak, hogy nem tömör, hanem részben rugalmas cuccot terveztek oda...

AndyA

Gondolom rezgés csillapító hatása van. De mit csillapít? Arra nem ott van a feszítő?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76008 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:36:35 »

Gondolom rezgés csillapító hatása van. De mit csillapít? Arra nem ott van a feszítő?

Nem bonyolúlt dolog, de a neve is mutatja a két alkatrész  szerepét.
Feszítő, a szíj megfelelő feszességét biztosítja
Rezgés csillapító, a (dízel) motor rezgéseit csillapítja.


Kicsit úgy néz ki, hogy nem nagyon érted a válaszokat.  Roll Eyes
Ahogy a lengéscsillapító formára ugyanaz, akkor vajon berakható-e....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76009 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:41:07 »

Nem bonyolúlt dolog, de a neve is mutatja a két alkatrész  szerepét.
Feszítő, a szíj megfelelő feszességét biztosítja
Rezgés csillapító, a (dízel) motor rezgéseit csillapítja.


Kicsit úgy néz ki, hogy nem nagyon érted a válaszokat.  Roll Eyes
Ahogy a lengéscsillapító formára ugyanaz, akkor vajon berakható-e....


De értem a fél szavakat amiket leirsz de nekem nem volt egyértelmű! Sorry
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76010 Dátum: 2019.07.03 szerda, 07:44:34 »

De értem a fél szavakat amiket leirsz de nekem nem volt egyértelmű! Sorry

Nem fél szavak azok, hanem a lényeg.   vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76011 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:00:15 »

Nem fél szavak azok, hanem a lényeg.   vigyor3

Próbálom érteni. Tehát egyértelműen kompatibilis a benzin és diesel gátlók?  worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76012 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:01:36 »

Próbálom érteni. Tehát egyértelműen kompatibilis a benzin és diesel gátlók?  worship

Méretre tökéletesen. Súlyra nem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76013 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:08:31 »

Méretre tökéletesen. Súlyra nem.

AndyA
Alap kérdés szerint,
"passzol-e egyik a másikba", igen. Formára ugyanaz.
Valójában ennyi volt a kérdés.  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76014 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:16:27 »

Alap kérdés szerint,
"passzol-e egyik a másikba", igen. Formára ugyanaz.
Valójában ennyi volt a kérdés.  vigyor3

Miben tér el? Teljesítményben is megfelelő lesz?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76015 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:17:28 »

Méretre tökéletesen. Súlyra nem.

AndyA

Akkor vegyek inkább egy komplett sport szettet?
Rugó, gátló dieselhez?
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76016 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:19:27 »

Miben tér el? Teljesítményben is megfelelő lesz?

A dízelmotor súlya jóval nagyobb, mint a benzinesé, így a benzines gátló dízelbe építve egyfelől nem fog megfelelően csillapítani, másrészt a túlterhelés miatt hamar meg fogja enni a fene.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76017 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:21:22 »

Akkor vegyek inkább egy komplett sport szettet?
Rugó, gátló dieselhez?

Minek? Ez nem sportautó, és gyárilag is elég jó a futóműve. Csak azért, hogy legyen? 1000 Euró körül kapsz német eBay-en komplett szettet, ültetős, állítható magasságú stb. De tényleg kell?

Inkább tegyél fel előre egy Focus ST225 féket. Azzal többre mész, mert lassító helyett végre fék lesz az autódban. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76018 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:41:26 »

Miben tér el? Teljesítményben is megfelelő lesz?

Feladom...  wilting
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76019 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:43:10 »

Minek? Ez nem sportautó, és gyárilag is elég jó a futóműve. Csak azért, hogy legyen? 1000 Euró körül kapsz német eBay-en komplett szettet, ültetős, állítható magasságú stb. De tényleg kell?

Inkább tegyél fel előre egy Focus ST225 féket. Azzal többre mész, mert lassító helyett végre fék lesz az autódban. Smiley

AndyA
Csak bizonyos keretek közt....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76020 Dátum: 2019.07.03 szerda, 08:50:53 »

Feladom...  wilting

Köszi!
 worship
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 900



E-mail
« Új hozzászólás #76021 Dátum: 2019.07.05 péntek, 10:47:25 »

Hi!
Nem tudtok valakit aki cserélne nekem generátor felőli feszítőt meg a többi dolgot?
Pest megye vagy Budapest lenne jó
Köszönöm
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76022 Dátum: 2019.07.08 hétfő, 13:44:21 »

Sziasztok,
a gyújtáskapcsolóban a kulcsot nehezen tudtam elforgatni tegnap, este még éppen kijött. Ma megpróbáltuk a pótkulccsal, az már benne maradt nem jön ki.
Mit kell ilyenkor cserélni? Elegendő csak zárbetétet venni (https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/zarbetet_zarkeszlet/zarbetet_gyujtaskapcsolohoz_ford_mondeo_2000-2007_23895), vagy ilyenkor cserélni kell az összes kulcsot az összes zárral?
Köszi,  worship
PZs
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.08 hétfő, 15:22:07 írta Préti » Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76023 Dátum: 2019.07.09 kedd, 07:15:39 »

Sziasztok,
a gyújtáskapcsolóban a kulcsot nehezen tudtam elforgatni tegnap, este még éppen kijött. Ma megpróbáltuk a pótkulccsal, az már benne maradt nem jön ki.
Mit kell ilyenkor cserélni? Elegendő csak zárbetétet venni (https://cromax.hu/karosszeria/ajtok_es_alkatreszei/zarbetet_zarkeszlet/zarbetet_gyujtaskapcsolohoz_ford_mondeo_2000-2007_23895), vagy ilyenkor cserélni kell az összes kulcsot az összes zárral?
Köszi,  worship
PZs

A zárbetétet elég, de hozzá kell hangolni a meglévő kulcshoz a hozzá kapott lamellákkal. Ezt lehet, jobb lesz hozzáértőre bízni, ha még sosem csináltad. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76024 Dátum: 2019.07.09 kedd, 12:40:55 »

Köszi!
A zárbetétet elég, de hozzá kell hangolni a meglévő kulcshoz a hozzá kapott lamellákkal. Ezt lehet, jobb lesz hozzáértőre bízni, ha még sosem csináltad. Smiley

AndyA
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76025 Dátum: 2019.07.12 péntek, 11:14:22 »

Sikerült kicserélnem és bármennyire is odafigyeltem a szétszedésre bajlódtam vele.
Lamellák cseréjénél ugye fontos a sorrend és a lamella fajtája. Gyári zárbetétet vettem. Már csak az összeszerelés végén vettem észre, hogy a lamellákat rovátkával jelölik, attól függően, hogy melyik fajta. Én úgy vettem észre, hogy 4 fajta lamella van: rovátka mentes, 1 rovásos, 2 rovásos, 3 rovásos. Mind a régin, mind az új lamellákon volt rovátka, és azonos fajtát jelöltek. Aztán a pótkulcson ott lógott a gyári szám, ami nálam mutatta, hogy a 6 db lamellából milyen fajta és milyen sorrendben kell: pl 123324= az azonos számok, azonos lamellákat jelöltek, és a sorrendet is, de a számok nem egyenlőek a lamella fajtával.
A lamella sorrend elég hamar megvolt, hanem amikor összeraktam a zárbetétet és próbálgattam akkor ugrott szét benne vmi. Ilyenkor újra szétszed, majd össze. Jó, hogy volt otthon zéger gyűrű fogóm, nélküle sikertelen lett volna. A zárbetét ki és beszerelése kisebb odafigyelést igényel. Hasznos volt az az videó, ahol megmutatták, hogy egy imbuszkulccsal benyúlva kipattintható a zárbetét és cserébe nem kell leszedni a kormányt, hogy szemből egy csavarhúzóval pattintsd ki.
A hab a tortán az volt, amikor mindent a helyére tettem és indítanám a kocsit és nem indul.  falbav
Lemerült az akku. Ugye hétfő este és kedd este szereltem a zárat és ugyan én lehúztam a csatlakozókat a gyújtásról, mindkét oldalon, de vmi mégis bekapcsolva maradt, és az annyira leszívta az akku-t, hogy nem indult. Így a szerda reggelem, gyors akku töltéssel indult. De mindegy is, most szuper és megy!
Köszi a segítségeteket!  worship  worship  worship
PZs
Köszi!
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
csiposz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6


E-mail
« Új hozzászólás #76026 Dátum: 2019.07.13 szombat, 09:56:34 »

Tisztelt tagok volna egy kérdésem.
A böngészéseim során találtam egy bejeggyzést egy tagtól aki mk3-as bőr kormánykerekeket újított fel.
Mostanra aktuálissá vált az én autóm kormánykerekének is a felújítása de sehol nem találom a bejegyzéseit és a nevére sem emlékszem.
Ha valaki meg tudná nekem adni nagyon hálás lennék mert a bejegyzései mellé fekrakott képek nagyon jól néztek ki főlig a fa betétes kormány volt ász.
Szivességeteket előre is köszönöm.
Sok tisztelettel:Csiposz.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76027 Dátum: 2019.07.13 szombat, 10:48:30 »

Tisztelt tagok volna egy kérdésem.
A böngészéseim során találtam egy bejeggyzést egy tagtól aki mk3-as bőr kormánykerekeket újított fel.
Mostanra aktuálissá vált az én autóm kormánykerekének is a felújítása de sehol nem találom a bejegyzéseit és a nevére sem emlékszem.
Ha valaki meg tudná nekem adni nagyon hálás lennék mert a bejegyzései mellé fekrakott képek nagyon jól néztek ki főlig a fa betétes kormány volt ász.
Szivességeteket előre is köszönöm.
Sok tisztelettel:Csiposz.

Cs12-re keress rá.....  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76028 Dátum: 2019.07.16 kedd, 11:15:08 »

Sziasztok,
minden hétre van vmi.  nyes  falbav
Most 2 dolog jött elő.  help
1, a kormány alatt-jobbra van egy kis ventilátoros érzékelő -ha jól tudom onnan veszi a klíma a benti hőmérsékletet- és ez most indítástól kezdve folyton pörög, de úgy, ahogy adom a gázt-gyorsítok, annak mértékében felpörög lelassul.  wow1
2, ha hirtelen nagyot gyorsítok, akkor pedig vmi fúj egyet a műszerfal közepén, az ablakhoz közel, kb ott, ahol van is egy befúvó+vmi érzékelő. De ez csak hirtelen, nagy gázadásnál. wow1  Mintha a turbócső itt is nyomna be levegőt.
Hogyan tudom ezeket javítani?
Köszi,  worship
PZs
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76029 Dátum: 2019.07.16 kedd, 11:19:15 »

Sziasztok,
minden hétre van vmi.  nyes  falbav
Most 2 dolog jött elő.  help
1, a kormány alatt-jobbra van egy kis ventilátoros érzékelő -ha jól tudom onnan veszi a klíma a benti hőmérsékletet- és ez most indítástól kezdve folyton pörög, de úgy, ahogy adom a gázt-gyorsítok, annak mértékében felpörög lelassul.  wow1
2, ha hirtelen nagyot gyorsítok, akkor pedig vmi fúj egyet a műszerfal közepén, az ablakhoz közel, kb ott, ahol van is egy befúvó+vmi érzékelő. De ez csak hirtelen, nagy gázadásnál. wow1  Mintha a turbócső itt is nyomna be levegőt.
Hogyan tudom ezeket javítani?
Köszi,  worship
PZs

Meg kell ezt jobban vizsgálni, mert a belső tér hűtés/fűtés nem igazán van kapcsolatban a motor fordulatszámával, gyorsítással...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 606



« Új hozzászólás #76030 Dátum: 2019.07.16 kedd, 11:39:03 »

Vágom, de mit vizsgáljak? Bontsam meg a középkonzolt? (azt a részt, ahol a rádió is van)
Múlthéten gyújtáskapcsoló zárbetétet cseréltem. Akkor mozdíthattam úgy vmi kábelt, hogy attól lett fordulatszám függő a hőmérő?
De mi fúj ki? Van benne nyomásmérő óra, esetleg annak a csöve lyukas és csak bizonyos nyomás fölött enged át?

Meg kell ezt jobban vizsgálni, mert a belső tér hűtés/fűtés nem igazán van kapcsolatban a motor fordulatszámával, gyorsítással...

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76031 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:02:52 »

Vágom, de mit vizsgáljak? Bontsam meg a középkonzolt? (azt a részt, ahol a rádió is van)
Múlthéten gyújtáskapcsoló zárbetétet cseréltem. Akkor mozdíthattam úgy vmi kábelt, hogy attól lett fordulatszám függő a hőmérő?
De mi fúj ki? Van benne nyomásmérő óra, esetleg annak a csöve lyukas és csak bizonyos nyomás fölött enged át?


Nem tudom, nem tudhatom a távolból....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76032 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:45:12 »

Meg kell ezt jobban vizsgálni, mert a belső tér hűtés/fűtés nem igazán van kapcsolatban a motor fordulatszámával, gyorsítással...


Má' mé' ne lenne...?!?!

Ahogy pörög fel a motor, ha nem áll éppen a helyzet magaslatán a generátor, simán növekszik annyit a töltőfesz, hogy a hőmérő ventilátor motorján már hallani. 13 és 14,4V között már hallod a különséget.

A másik fújás már érdekesebb jelenség. Keresztülfúj a tűzfalon a lyukas turbo? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76033 Dátum: 2019.07.16 kedd, 12:54:36 »

Má' mé' ne lenne...?!?!

Ahogy pörög fel a motor, ha nem áll éppen a helyzet magaslatán a generátor, simán növekszik annyit a töltőfesz, hogy a hőmérő ventilátor motorján már hallani. 13 és 14,4V között már hallod a különséget.

A másik fújás már érdekesebb jelenség. Keresztülfúj a tűzfalon a lyukas turbo? Smiley

AndyA

Jóóóvan, ne kezdjük....
Esetemben 12,3 V és 14,2 V között mozog a feszültség az autóban.
Érdekes, egyben meglepő, de nálam nem változik a levegő szivattyú hangja. Pedig van egy kicsi alapból.

Szerintem az én autóm a rossz.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3228



« Új hozzászólás #76034 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:02:04 »

Sziasztok,

a a műszerfal világításom egyszer működik, egyszer nem. Ahogy felkapcsolom felvillan egy pillanatra, aztán el is alszik. A visszajelző ikonok jók (fényszóró, index, stb) de a "háttérvilágítás" nem.

Van külön biztosíték, vagy mit kellene ellenőrizni, hol lehet a hiba?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76035 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:06:31 »

Sziasztok,

a a műszerfal világításom egyszer működik, egyszer nem. Ahogy felkapcsolom felvillan egy pillanatra, aztán el is alszik. A visszajelző ikonok jók (fényszóró, index, stb) de a "háttérvilágítás" nem.

Van külön biztosíték, vagy mit kellene ellenőrizni, hol lehet a hiba?

A biztosítéknak nem jellemző állapota, hogy hol jó, hol nem.  vigyor3

A vészvillogó világítása is azonosan működik a műszercsoport háttérvilágítással?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3228



« Új hozzászólás #76036 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:17:24 »

A biztosítéknak nem jellemző állapota, hogy hol jó, hol nem.  vigyor3

A vészvillogó világítása is azonosan működik a műszercsoport háttérvilágítással?


Nos, most megnéztem ismét. Gyújtást ráadva, felkapcsoltam és tökéletesen működött. Majd levettem a gyújtást aztán vissza, motor beindít, és már nem is jó. Szóval úgy néz ki, hogy csak gyújtáson működik, de ha jár a motor akkor nem.

A vészvillogó is tökéletesen működik(mint ahogy az összes visszajelző ikon)
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76037 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:36:13 »

Nos, most megnéztem ismét. Gyújtást ráadva, felkapcsoltam és tökéletesen működött. Majd levettem a gyújtást aztán vissza, motor beindít, és már nem is jó. Szóval úgy néz ki, hogy csak gyújtáson működik, de ha jár a motor akkor nem.

A vészvillogó is tökéletesen működik(mint ahogy az összes visszajelző ikon)


A vészvillogó kapcsoló háttérvilágítását kérdeztem, a műszercsoport egyéb kijelzőit meg nem is....  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3228



« Új hozzászólás #76038 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:51:59 »


A vészvillogó kapcsoló háttérvilágítását kérdeztem, a műszercsoport egyéb kijelzőit meg nem is....  vigyor3

Ja. vigyor3 Az is villog.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76039 Dátum: 2019.07.17 szerda, 21:55:46 »

Ja. vigyor3 Az is villog.

Ahogy a műszerfal háttérvilágítás?

Ha igen, akkor erősen világításkapcsoló gyanús...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3228



« Új hozzászólás #76040 Dátum: 2019.07.17 szerda, 22:17:44 »

Ahogy a műszerfal háttérvilágítás?

Ha igen, akkor erősen világításkapcsoló gyanús...

Megnéztem megint, most már gyújtáson se csinál semmit. Illetve hol jó, hol nem...És egyidejűleg elalszik a vészvillogó, ablakfűtés és a többi középkonzol világítás is.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76041 Dátum: 2019.07.17 szerda, 22:23:53 »

Megnéztem megint, most már gyújtáson se csinál semmit. Illetve hol jó, hol nem...És egyidejűleg elalszik a vészvillogó, ablakfűtés és a többi középkonzol világítás is.

Csak ismételni tudom magam, világítás kapcsoló.
Azért nézd meg az F63 7.5A -t, az a kapcsoló világítás betápja. Bár igen valószínű, hogy a PWM modul "ledobta a láncot" a kapcsolóban.

A kapcsoló 13-as (piros/kék) vezetékét átkötöd a 9-es (kék/piros) vezetékre, akkor kimarad a kapcsolóba épített PWM (fényerő) szabályzó modult.

De ez az átkötés megtehető a műszercsoportnál is, ott a 4-27 -et kell, (piros/kék - narancs/fekete).


A tévedés jogát fenntartom....nem néztem utána konkrétan. Mivel az alvázszámod sem tudom.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.17 szerda, 22:36:25 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3228



« Új hozzászólás #76042 Dátum: 2019.07.17 szerda, 22:52:59 »

Csak ismételni tudom magam, világítás kapcsoló.
Azért nézd meg az F63 7.5A -t, az a kapcsoló világítás betápja. Bár igen valószínű, hogy a PWM modul "ledobta a láncot" a kapcsolóban.

A kapcsoló 13-as (piros/kék) vezetékét átkötöd a 9-es (kék/piros) vezetékre, akkor kimarad a kapcsolóba épített PWM (fényerő) szabályzó modult.

De ez az átkötés megtehető a műszercsoportnál is, ott a 4-27 -et kell, (piros/kék - narancs/fekete).


A tévedés jogát fenntartom....nem néztem utána konkrétan. Mivel az alvázszámod sem tudom.  Cool

Köszi, holnap megnézem még a biztosítékot.

Ha a kapcsoló a rossz és nem akarok(tudok) vezetékeket kötögetni, mennyire egyszerű a komplett csere?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76043 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 07:11:23 »

Sziasztok,

a a műszerfal világításom egyszer működik, egyszer nem. Ahogy felkapcsolom felvillan egy pillanatra, aztán el is alszik. A visszajelző ikonok jók (fényszóró, index, stb) de a "háttérvilágítás" nem.

Van külön biztosíték, vagy mit kellene ellenőrizni, hol lehet a hiba?

Ha a fényerőállító gombot megbirizgálod, van változás? Akár az, hogy egyenletes változás helyett össze-vissza vibrálva és villogva megy fel-le a fényerő?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25394


E-mail
« Új hozzászólás #76044 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 07:12:06 »

Köszi, holnap megnézem még a biztosítékot.

Ha a kapcsoló a rossz és nem akarok(tudok) vezetékeket kötögetni, mennyire egyszerű a komplett csere?

Kiveszed a régit, beteszed az újat.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73


E-mail
« Új hozzászólás #76045 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 07:18:02 »

Üdv!
Felteszem itt is a kérdést , hátha van valaki aki megtudja magyarázni .
2.0 2001es tddi 3500as hibakódot ír. Szerelő elmondása szerint egyet fecskendeznek indításnál a porlasztok aztán leáll az auto. . Valakinek ötlet esetleg?
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76046 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 07:44:27 »

Köszi, holnap megnézem még a biztosítékot.

Ha a kapcsoló a rossz és nem akarok(tudok) vezetékeket kötögetni, mennyire egyszerű a komplett csere?

Kis fiók ki, hátulról a kapcsoló nagy rögzítői összenyom és kinn a kapcsoló.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.18 csütörtök, 07:51:25 írta Meg Győző » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76047 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 07:50:56 »

Ha a fényerőállító gombot megbirizgálod, van változás? Akár az, hogy egyenletes változás helyett össze-vissza vibrálva és villogva megy fel-le a fényerő?

AndyA

A poti csak poti... a változást nem közvetlenül az végzi.
Nem egyenletes a változás sosem a  PWM miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #76048 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 08:26:10 »

Kiveszed a régit, beteszed az újat.  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

 eplus2 taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24518



« Új hozzászólás #76049 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 08:45:47 »

Üdv!
Felteszem itt is a kérdést , hátha van valaki aki megtudja magyarázni .
2.0 2001es tddi 3500as hibakódot ír. Szerelő elmondása szerint egyet fecskendeznek indításnál a porlasztok aztán leáll az auto. . Valakinek ötlet esetleg?

Olyan nincs, hogy simán 3500-as hibakód.
A szerelő elmondása szerint?
Neki hibát keresni, javítania kellene... nem?
Elsősorban neki kellene ötletelni... szerelő, nem?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 1514 1515 1516 1517 1518 1519 1520 [1521] 1522 1523 1524 1525 1526 1527 1528 ... 1539   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.