Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.08.26 hétfő, 04:58:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 10751321 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



« Új hozzászólás #76050 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 09:35:31 »

OK, az én autóm hibádzik vhol.
Tudom FrorScannel mérni és hogyan, ha túl magas a feszültség a rendszerben? Ha itt magas a feszkó, akkor gondolom máshol is magas lesz és az álmoskönyv szerint hamar tönkreteszi a berendezéseket.
Digitklímában van vmi levegő fújó berendezés? A ventilátoron kívül? Vagy ez a hőmérő adhat olyan fals jelet az extra pörgéstől?
Tudom sok kérdés, csak próbálom a bontás előtt körbejárni a témát.
Köszi,
PZs
Jóóóvan, ne kezdjük....
Esetemben 12,3 V és 14,2 V között mozog a feszültség az autóban.
Érdekes, egyben meglepő, de nálam nem változik a levegő szivattyú hangja. Pedig van egy kicsi alapból.

Szerintem az én autóm a rossz.  Roll Eyes

Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Trendwalker2010
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 65


E-mail
« Új hozzászólás #76051 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 10:20:02 »

Olyan nincs, hogy simán 3500-as hibakód.
A szerelő elmondása szerint?
Neki hibát keresni, javítania kellene... nem?
Elsősorban neki kellene ötletelni... szerelő, nem?

Bocsi P3500 a hibakód .  minden jó és mégse jó a szindróma .  motorcsere történt ,  adagoló , váltó , kuplung sallangok maradtak a régiek .  Az elmúlt napokba beindult 1x , közvetlen utána való indításnál már  nem  .  Még ilyennel nem találkozott ő sem , a Delphi-s diagnosztika , ismeretlen hibakódnak veszi a P3500-at  .
Naplózva

2001 . 2.0 TDDI 115Le Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76052 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 10:41:07 »

OK, az én autóm hibádzik vhol.
Tudom FrorScannel mérni és hogyan, ha túl magas a feszültség a rendszerben? Ha itt magas a feszkó, akkor gondolom máshol is magas lesz és az álmoskönyv szerint hamar tönkreteszi a berendezéseket.
Digitklímában van vmi levegő fújó berendezés? A ventilátoron kívül? Vagy ez a hőmérő adhat olyan fals jelet az extra pörgéstől?
Tudom sok kérdés, csak próbálom a bontás előtt körbejárni a témát.
Köszi,
PZs

14.5 V nem magas.
Nyilván nincs semmi levegőmozgató berendezés a ventilátorok kívül. Ezt nem is értem hogyan gondoltad...
Korábban még te írtad, hogy van valami plusz bekötés... ami kapcsolatban van a töltőnyomással (gyorsítás), azt ellenőrízted azóta?
Ha nem, miért nem?
Simán jöhet a hang kintről, mert ott a turbó a "szélvédő aljánál".
Kivetted, kitisztítottad a belső levegő szivattyú motorját?
Ha nem, miért nem?

Amivel lehet haladni, haladj.... Ha beszélgetünk róla úgy nem változik semmi.  wave
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24351


E-mail
« Új hozzászólás #76053 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 10:58:07 »

A poti csak poti... a változást nem közvetlenül az végzi.
Nem egyenletes a változás sosem a  PWM miatt.

De a poti nagyon is tud KH-s lenni, amitől egyfolytában tekergeti a PWM bemenetét, az meg ettől a fényerőt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76054 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 11:37:14 »



A motor csere közbrn/után minden a megfelelő módon került beszerelésre?
Elsősorban a CKP helyzete, vezérlés szinkron, adagoló helyzete... stb.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76055 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 11:50:44 »

De a poti nagyon is tud KH-s lenni, amitől egyfolytában tekergeti a PWM bemenetét, az meg ettől a fényerőt.

AndyA

Kezdek fáradni...

Villogás van, majd megszűnés.
Ezek közül egyiket sem tudná okozni a poti. Egy hibás potis fényszóró kapcsolóval sem találkoztam még, szinte nulla áram megy ott, ami okozhatna érintkezési problémát.
Teljesen nem lehet kikapcsolni a fényerőt, vagyis a poti hiba nem is tudná kikapcsolni.

Amúgy is már többet beszéltem róla, mint kellene....
Naplózva
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596



« Új hozzászólás #76056 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 12:10:51 »

Azért kérdezek lámákat, mert ez az első digit klímás autóm és nincs infóm róla, hogy mi van benne.
Van egy turbónyomás mérő óra a rádió alatt és annak a csöve a kormány mentén megy.
Hol találom és milyen a belső levegő szivattyú motort?
Ha nem, miért nem? Erre az a válaszom, hogy tegnap este sajtprést készítettem és utána már nem volt kedvem, és a kocsit hétvégén kapom vissza a szervizből, ahol a klíma zörgést nézik meg és javítják.
Ezért addig csak kérdezni tudok, de többet a szétszedésig nem fogok kérdezni ez ügyben.
Köszi,
PZs

14.5 V nem magas.
Nyilván nincs semmi levegőmozgató berendezés a ventilátorok kívül. Ezt nem is értem hogyan gondoltad...
Korábban még te írtad, hogy van valami plusz bekötés... ami kapcsolatban van a töltőnyomással (gyorsítás), azt ellenőrízted azóta?
Ha nem, miért nem?
Simán jöhet a hang kintről, mert ott a turbó a "szélvédő aljánál".
Kivetted, kitisztítottad a belső levegő szivattyú motorját?
Ha nem, miért nem?

Amivel lehet haladni, haladj.... Ha beszélgetünk róla úgy nem változik semmi.  wave
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76057 Dátum: 2019.07.18 csütörtök, 13:09:13 »

Azért kérdezek lámákat, mert ez az első digit klímás autóm és nincs infóm róla, hogy mi van benne.
Van egy turbónyomás mérő óra a rádió alatt és annak a csöve a kormány mentén megy.
Hol találom és milyen a belső levegő szivattyú motort?
Ha nem, miért nem? Erre az a válaszom, hogy tegnap este sajtprést készítettem és utána már nem volt kedvem, és a kocsit hétvégén kapom vissza a szervizből, ahol a klíma zörgést nézik meg és javítják.
Ezért addig csak kérdezni tudok, de többet a szétszedésig nem fogok kérdezni ez ügyben.
Köszi,
PZs


Korábban beszéltünk róla.
Abban az egységben van, sholutastér hőmérsékletét méri.
Ezt hallottad felpörögni a motorral...
Naplózva
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49



« Új hozzászólás #76058 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 10:15:03 »

sziasztok !! bezártam a kulcsot a verdába! lenyomtam központira! kinyitottam a csomeszt azt meg levágtam! a csomagtartoba meg benn maradt a kulcs! Kérdés ha drottal benyulok a soför ajtó felöl az kinyilik ha megrántom a kilincset vagy az is vissza csukódik mint a hátsók? köszi mert azt tudom hogy a hátsókat hiába rángatnám dróttal! köszi a válaszokat
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76059 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 12:21:56 »

sziasztok !! bezártam a kulcsot a verdába! lenyomtam központira! kinyitottam a csomeszt azt meg levágtam! a csomagtartoba meg benn maradt a kulcs! Kérdés ha drottal benyulok a soför ajtó felöl az kinyilik ha megrántom a kilincset vagy az is vissza csukódik mint a hátsók? köszi mert azt tudom hogy a hátsókat hiába rángatnám dróttal! köszi a válaszokat

Ha reteszre zárt, akkor nem nyílik kilincsre sem belülről.
Elvileg kézzel nem tudod reteszre zárni. A hátsók lehet a gyerekzár miatt nem nyílnak belülről?
Ha így van, akkor van esély az elsők nyitására.
Másik kulcs van, messze van?

4/5 ajtós vagy kombi?
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.21 vasárnap, 12:24:29 írta Meg Győző » Naplózva
specnaze
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 49



« Új hozzászólás #76060 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 12:49:55 »

Ha reteszre zárt, akkor nem nyílik kilincsre sem belülről.
Elvileg kézzel nem tudod reteszre zárni. A hátsók lehet a gyerekzár miatt nem nyílnak belülről?
Ha így van, akkor van esély az elsők nyitására.
Másik kulcs van, messze van?

4/5 ajtós vagy kombi?

gyerekzáron van a hátsók!! Kombi!! egy kulcs van sajna!! megpróbálom dróttal hátha!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76061 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 14:32:14 »

Sziasztok!
C1280 Perdületérzékelő-jelhiba
Forscan azt modja:
A perdület érzékelő és az oldalgyorsulás érzékelő egy házban van.
Időszakosan szakadt áramkör
Időszakosan zárlatos áramkör
..ez akkor van a ha az érzékelőtől kapott jel ellentétes az autó helyzetével.
Kommunikációs busz hiba
Az érzékelő korábban le volt csatlakoztatva.
Laza vagy nem megfelelően beépített érzékelő
Sérült vagy szennyezett csatlakozó.

Múltkor elvittem szerelőhöz hogy nézze át a fékeket, mert P0571-es hibakód van(fékkapcsoló áramköri hiba), no ez megszűnt helyette van a C1280.

Elsőre megpróbáljam törölni a hibakódot, hátha a szereléskor jött elő?
Ha megmarad, autóvillamossági szerelő ki tuja mérni szerintetek, hogy melyik perdület érzékelő
a hibás? A két rendszernek ABS, ESP egyazon jeladó/érzékelője van? Ez lehet az?:
https://cromax.hu/fekrendszer/blokkolasgatlo_abs_alkatreszei/jeladokabel_abs_esp/jelado_abs_ford_mondeo_2000-2007_16741
Ezek helyileg hol helyezkednek el?
Köszi:G

Csak egy darab van az autóban. A fűtésbox alatt van a padlólemezre rögzítve.
https://workshop-manuals.com/ford/mondeo_2001_10.2000-02.2007/mechanical_repairs/2_chassis/206_brake_system/206-09c_anti-lock_control_stability_assist/description_and_operation/diagnosis_and_testing/removal_and_installation/yaw_rate_sensor/

https://www.ebay.co.uk/itm/FORD-MONDEO-MK3-BOSCH-YAW-RATE-SENSOR-4S7T-14B296-AA-2004-2007-STABILITY-ESP-2-/323323051600




Amit kikerestél, az a keréksebesség érzékelő. Nem az a hiba.
« Utoljára szerkesztve: 2019.07.21 vasárnap, 14:41:13 írta Meg Győző » Naplózva
Gabesz09
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #76062 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 15:13:15 »


Köszi szépen, profi segítséget kaptam!
Naplózva

MK3 2.0 TDCI DPF, 2006 kombi; N7BB ;BWY
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7594



E-mail
« Új hozzászólás #76063 Dátum: 2019.07.21 vasárnap, 19:08:14 »

gyerekzáron van a hátsók!! Kombi!! egy kulcs van sajna!! megpróbálom dróttal hátha!!


Hosszabb távon csináltass pótkulcsot. Akár ali/ebay rendelés, programozás, maratás. Leírás a FAQ-ban.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kattisa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16



« Új hozzászólás #76064 Dátum: 2019.07.25 csütörtök, 18:56:56 »

Sziasztok egy kis segítség kellene MK3 2004, TDCi 130 LE, FMBA turbóhoz keresek elektronikát
Naplózva

Kattisa
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 824



E-mail
« Új hozzászólás #76065 Dátum: 2019.07.26 péntek, 06:25:38 »

Sziasztok egy kis segítség kellene MK3 2004, TDCi 130 LE, FMBA turbóhoz keresek elektronikát


Budapest 3.keruletben javítják, ha jól tudom
http://pixelfix.hu/
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76066 Dátum: 2019.07.26 péntek, 07:47:11 »

Sziasztok egy kis segítség kellene MK3 2004, TDCi 130 LE, FMBA turbóhoz keresek elektronikát


A turbó hibátlan?
Ha nem, tönkreteszi újra az elektronikát....
Naplózva
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Új hozzászólás #76067 Dátum: 2019.07.30 kedd, 21:22:43 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Ha beindul rázkódik, olyan mintha egy henger kihagyna.
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett  felújítva.
Mi lehet az oka, porlasztó?

Köszi.
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 799


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76068 Dátum: 2019.07.31 szerda, 07:14:26 »

Sziasztok!

Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Ha beindul rázkódik, olyan mintha egy henger kihagyna.
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett  felújítva.
Mi lehet az oka, porlasztó?

Köszi.

Izzító gyertya talán ? nézzétek meg jó-e mind
Naplózva

2005/03/31 - TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi - 6 sebességes - 130 pacis - Mashine Silver 7.2 - tempomat
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Új hozzászólás #76069 Dátum: 2019.07.31 szerda, 07:40:27 »

Izzító gyertya talán ? nézzétek meg jó-e mind
Mind új Bosch.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76070 Dátum: 2019.07.31 szerda, 07:54:27 »

Izzító gyertya talán ? nézzétek meg jó-e mind

+5 °C felett nem előizzít a CR.
Mostanában nem igen van alatta, hogy számítana.
Naplózva
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 273



E-mail
« Új hozzászólás #76071 Dátum: 2019.08.02 péntek, 14:34:46 »

Sziasztok!

Ismét a segítségeteket szeretném kérni.....
Észre vettem ,hogy be ázik a jobb hátsó ajtó alul nem kifelé vezeti a vizet hanem be és a küszöbnél áll a víz..... erre van valami megoldás?
Esetleg házi mokolás vagy valakinek ötlet ? Mert bevallom ósszintén erre már nem szeretnék költeni ha meg tudom én magam is oldani.
Elég sok pénzt el vitt már ez a gyönyörűség.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Maarki
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3968


E-mail
« Új hozzászólás #76072 Dátum: 2019.08.02 péntek, 21:07:49 »

Sziasztok!

Ismét a segítségeteket szeretném kérni.....
Észre vettem ,hogy be ázik a jobb hátsó ajtó alul nem kifelé vezeti a vizet hanem be és a küszöbnél áll a víz..... erre van valami megoldás?
Esetleg házi mokolás vagy valakinek ötlet ? Mert bevallom ósszintén erre már nem szeretnék költeni ha meg tudom én magam is oldani.
Elég sok pénzt el vitt már ez a gyönyörűség.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Maarki

Vedd le az ajtókárpitot és nézd meg hogy a pára/vízzáró szivacs elvált-e az ajtó belsejétől.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 824



E-mail
« Új hozzászólás #76073 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 18:00:56 »

Valaki nem tudja, hogy a legszuro ház azon vége ami ramegy a másik 4 szögletű muanyagra annak mekkora a kerülete? Mivel puffogast hallok ratennek egy szilicon csövet
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #76074 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 19:31:28 »

Sziasztok!

Csinált már vki az ittlévők közül olyat,hogy olyan bordásszíjat rakott be a az eredeti hosszúságú helyett ami kikerülte a klímakompresszort?
Tehát rövidebbet....meghibásodott a klímakompresszoron a tárcsa és csúnya kerepelő hangot ad minél nagyobb a fordulatszám....ezárt kihagynám a körből...
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.05 hétfő, 19:33:59 írta n3h3 » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24351


E-mail
« Új hozzászólás #76075 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 20:04:18 »

Sziasztok!

Csinált már vki az ittlévők közül olyat,hogy olyan bordásszíjat rakott be a az eredeti hosszúságú helyett ami kikerülte a klímakompresszort?
Tehát rövidebbet....meghibásodott a klímakompresszoron a tárcsa és csúnya kerepelő hangot ad minél nagyobb a fordulatszám....ezárt kihagynám a körből...


Biztos az, nem a főtengely szíjtárcsa? Nekem az kerregett anno, randa hangja volt... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #76076 Dátum: 2019.08.05 hétfő, 20:28:21 »

Biztos az, nem a főtengely szíjtárcsa? Nekem az kerregett anno, randa hangja volt... Smiley

AndyA

A főtengely szíjtárcsámat nem tudom kézzel megmozdítani,nem kotyog...elindítottam úgy az autót hogy nem volt rajta a szíj és nem volt a kerregő hang sem...
a klímatárcsát viszont tengely irányba meg tudom mozgatni és minimálisat kotyog....szerintem ez adhatja a kerregő hangot....
Naplózva
bihu
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 175



E-mail
« Új hozzászólás #76077 Dátum: 2019.08.08 csütörtök, 18:30:28 »

Sziasztok!

Automataváltóm szeretném alaphelyzetbe állítani, de nem találom a forscen-ben hol kell, tudtok ebben segíteni? worship

Naplózva

2002 130LE 2.0 TDCI Automata    6,42 l/100km
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24351


E-mail
« Új hozzászólás #76078 Dátum: 2019.08.09 péntek, 08:03:29 »

A főtengely szíjtárcsámat nem tudom kézzel megmozdítani,nem kotyog...elindítottam úgy az autót hogy nem volt rajta a szíj és nem volt a kerregő hang sem...
a klímatárcsát viszont tengely irányba meg tudom mozgatni és minimálisat kotyog....szerintem ez adhatja a kerregő hangot....

A főtengely szíjtárcsa, még ha döglött is, hidegen újra "összeragad" benne a gumi, azt kézzel nem fogod megmozdítani. De attól még simán zöröghet...

A klímakpulung meg mivel pont úgy működik, hogy egy elektromágnes összehúzza tengelyirányban a két felét, vagy elengedi, ha nincs szükség a kompresszorra, akár még lehet megmozdítható is ilyen módon, pusta kézzel. Sosem próbáltam, de amekkora elektromágnes van benne, rettenet erejű rugó nem nagyon lehet benne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #76079 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 08:34:49 »

Sziasztok

Kimondottan első inditasnal újfent olyan problémával szembesülok, hogy az egyszerűen olyan, mintha 3 henger menne...sőt ha nem adok egy minimális gazfroccsot meg is áll...de utánna pocc roff..

De ha eléri az 1000es fordulat környékét, magához tér semmi durva hang, megy mind a 4 henger, nem torpan meg és semmi...

Meleg(ebb) motornal semmi ilyen gondja nincs

Katalizator hiány ketlem, hogy ilyet okozna...mi lehet még? Most lett a helyére rakva a vezérlés normálisan, ha ez befolyásol bármit is...

2001 évjárat 1.8 benzin Shocked
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76080 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 10:19:10 »

Sziasztok

Kimondottan első inditasnal újfent olyan problémával szembesülok, hogy az egyszerűen olyan, mintha 3 henger menne...sőt ha nem adok egy minimális gazfroccsot meg is áll...de utánna pocc roff..

De ha eléri az 1000es fordulat környékét, magához tér semmi durva hang, megy mind a 4 henger, nem torpan meg és semmi...

Meleg(ebb) motornal semmi ilyen gondja nincs

Katalizator hiány ketlem, hogy ilyet okozna...mi lehet még? Most lett a helyére rakva a vezérlés normálisan, ha ez befolyásol bármit is...

2001 évjárat 1.8 benzin Shocked

Katalizátor miért nincs benne?
Azzal az fojtással van tervezve a rendszer.
Amíg minden nem gyári, addig nincs értelme vizsgálódni....
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #76081 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 10:46:29 »

Katalizátor miért nincs benne?
Azzal az fojtással van tervezve a rendszer.
Amíg minden nem gyári, addig nincs értelme vizsgálódni....

azért mert széthullot, és jelenleg még nemtudtam venni Smiley
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
LiZo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 102



« Új hozzászólás #76082 Dátum: 2019.08.12 hétfő, 20:48:56 »

Sziasztok!

Ismét a segítségeteket szeretném kérni.....
Észre vettem ,hogy be ázik a jobb hátsó ajtó alul nem kifelé vezeti a vizet hanem be és a küszöbnél áll a víz..... erre van valami megoldás?
Esetleg házi mokolás vagy valakinek ötlet ? Mert bevallom ósszintén erre már nem szeretnék költeni ha meg tudom én magam is oldani.
Elég sok pénzt el vitt már ez a gyönyörűség.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Maarki

Van... ! Én az első ajtóknál azt csináltam, hogy egy műanyag fóliát  (irattartó "bugyi") kettévágva, a belső oldalra, a kárpit alatt, a fényezett részre felragasztottam hosszába fekete szig.szalaggal (fekete a kocsim) úgy, hogy a másik hosszanti oldala túlérjen az ajtókeret szigetelésen, amikor becsuk az ajtót ! Így az ajtó alján szivárgó vizet a küszöbre vezeti !
Remélem sikerült érthetően leírnom...!

(Csörg.meg, ha valamit nem értesz !)
 wave  Zoli ,  +3630 3633 943
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.12 hétfő, 20:50:56 írta LiZo » Naplózva

2001 /  2.0 benz. aut. Ghia   /Sedan   (CJBA 145 le, tempomat, napfény tető, fűthető e.ülés)   300e+ km
szívósor kibelezve / lambda, termostat új / generátor felúj. / gyertya(gyári)+kábel+trafó ~2 éves
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #76083 Dátum: 2019.08.13 kedd, 12:46:08 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki hogy a generátor és a motor közt milyen olajcső van?vékony kb 8mm fém.... sajnos sikerült beletörnöm az olajzó csavarját és szeretnék rendelni hozzá de nem tudom milyen cső lehet.... falbav falbav
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76084 Dátum: 2019.08.13 kedd, 12:56:23 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki hogy a generátor és a motor közt milyen olajcső van?vékony kb 8mm fém.... sajnos sikerült beletörnöm az olajzó csavarját és szeretnék rendelni hozzá de nem tudom milyen cső lehet.... falbav falbav

Nem írod, de nyilván dízel autód van.
A turbó olajozó nyomó csőve lehet az, amire gondolsz.
Naplózva
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #76085 Dátum: 2019.08.13 kedd, 12:57:12 »

Nem írod, de nyilván dízel autód van.
A turbó olajozó nyomó csőve lehet az, amire gondolsz.

az igen,bocsi csak szétvet az ideg....
Naplózva
n3h3
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 16


E-mail
« Új hozzászólás #76086 Dátum: 2019.08.13 kedd, 13:09:03 »

Nincs valakinek elfekvőben egy turbó olajzó csavarja dízel motorhoz?
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


E-mail
« Új hozzászólás #76087 Dátum: 2019.08.13 kedd, 16:55:03 »

Sziasztok

Ékszíjakat,feszítő, nyomógörgőket cseréltettem Viktorral. Azóta csinálja azt,hogy ha nem lehet haladni,mert pl beértem a városba,és csak araszolni lehet,a klíma egy idő után elkezd meleget fújni.
Ha elindul a sor,és lehet menni, megint jól működik. Mi lehet a hiba oka?   
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76088 Dátum: 2019.08.13 kedd, 17:27:56 »

Sziasztok

Ékszíjakat,feszítő, nyomógörgőket cseréltettem Viktorral. Azóta csinálja azt,hogy ha nem lehet haladni,mert pl beértem a városba,és csak araszolni lehet,a klíma egy idő után elkezd meleget fújni.
Ha elindul a sor,és lehet menni, megint jól működik. Mi lehet a hiba oka?   

1. Hűtőventilátor működik?
2. A hűtők között szennyeződött és kevés a levegő áramlás.

Biztos, hogy a szíjjal kapcsolatos javítás óta? Nincs igazán közük a dolgoknak egymáshoz, lehet csak véletlen....
Naplózva
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Új hozzászólás #76089 Dátum: 2019.08.13 kedd, 18:39:29 »

Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Mintha vissza engedné a gázolajat és újra fel kellene kapnia.
Ha beindul szépen jár .
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett felújítva.
Mi lehet az oka, ha szivattyú ad hibakódot?
Köszi.
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


E-mail
« Új hozzászólás #76090 Dátum: 2019.08.13 kedd, 18:53:45 »

1. Hűtőventilátor működik?
2. A hűtők között szennyeződött és kevés a levegő áramlás.

Biztos, hogy a szíjjal kapcsolatos javítás óta? Nincs igazán közük a dolgoknak egymáshoz, lehet csak véletlen....
Működik,úgyhogy remélem az a baj amit írtál.Ezt hogy lehet tisztítani?
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 44533



« Új hozzászólás #76091 Dátum: 2019.08.13 kedd, 21:35:14 »

Sziasztok!
Hidegen nehezen indul az autó(2005 2.0tdci).
Mintha vissza engedné a gázolajat és újra fel kellene kapnia.
Ha beindul szépen jár .
Porlasztók, nagynyomású szivattyú, turbó most lett felújítva.
Mi lehet az oka, ha szivattyú ad hibakódot?
Köszi.
1 kérdést 1 helyre pls.Ott kaptál választ.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #76092 Dátum: 2019.08.14 szerda, 06:51:15 »

Sziasztok

2001.es évjáratnal, érdemes e az egr-t kiiktatni, járhat e bármilyen gonddal?
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1083



E-mail
« Új hozzászólás #76093 Dátum: 2019.08.14 szerda, 07:14:39 »

Működik,úgyhogy remélem az a baj amit írtál.Ezt hogy lehet tisztítani?
Be kell nézni, és alacsony nyomású vízzel érdemes átmosni, én előtte befújtam univerzális tisztítóval, amennyire hozzáfértem.
Magasnyomású is jó, csak ne túl közelről, és valami szélesebb sugarú fúvókával.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76094 Dátum: 2019.08.14 szerda, 09:01:33 »

Sziasztok

2001.es évjáratnal, érdemes e az egr-t kiiktatni, járhat e bármilyen gonddal?
Sehol nem érdemes, benzinesnél meg  felesleges is....
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


E-mail
« Új hozzászólás #76095 Dátum: 2019.08.14 szerda, 09:51:16 »

Be kell nézni, és alacsony nyomású vízzel érdemes átmosni, én előtte befújtam univerzális tisztítóval, amennyire hozzáfértem.
Magasnyomású is jó, csak ne túl közelről, és valami szélesebb sugarú fúvókával.

 Köszi a segítséget.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76096 Dátum: 2019.08.14 szerda, 09:56:07 »

Működik,úgyhogy remélem az a baj amit írtál.Ezt hogy lehet tisztítani?

Hallod működni a hűtőventilátort és mégis kikapcsol a klíma?
Naplózva
jaxi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 190


E-mail
« Új hozzászólás #76097 Dátum: 2019.08.14 szerda, 10:06:30 »

Hallod működni a hűtőventilátort és mégis kikapcsol a klíma?
Hallom,de nem kapcsol ki,hanem meleget fúj,nem a beállított 19 -fokot.
Naplózva

MK-III TDCI 2.0 115LE  2004 kombi EGR OFF by Ervin
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22190


« Új hozzászólás #76098 Dátum: 2019.08.14 szerda, 10:14:32 »

Hallom,de nem kapcsol ki,hanem meleget fúj,nem a beállított 19 -fokot.

Kikapcsol a kompresszor. Máskülönben a párologtató lehűlne és nem meleget fújna be a ventilátor.
Meleget nem a klíma fúj, hanem az a hűtés nélkűli levegő.
Az lehet, amit másodiknak írtam. Nincs elég levegőáramlás, ami lehűtené a kondenzátort.
Túlnyomás lesz, kompresszor kikapcsol.
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.14 szerda, 11:23:10 írta Meg Győző » Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 206


E-mail
« Új hozzászólás #76099 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 11:31:17 »

Sziasztok!

Meg tundá mondani valaki, hogy hol találom az MK3-on faceliftes a színkódot?

Üdv:
Laci
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1515 1516 1517 1518 1519 1520 1521 [1522] 1523   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.072 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.