Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2019.09.17 kedd, 10:57:13 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 [1523] 1524 1525   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 10835648 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76100 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 11:38:39 »

Sziasztok!

Meg tundá mondani valaki, hogy hol találom az MK3-on faceliftes a színkódot?

Üdv:
Laci

A jobb oldali B oszlopnál van egy plakett, azon. Bal oldalt, lent.
De azonos színkódhoz tartozhat több árnyalat is, szóval össze kell hasonlítani a színkártyával az autó színét!
Naplózva
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 206


E-mail
« Új hozzászólás #76101 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 15:25:46 »

Sziasztok!

Még egy kérdés: sehol sem találom az elektromos ablakok programozását?

Segíteni valaki?

Üdv:
Laci
Naplózva
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36563


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76102 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 16:07:25 »

Sziasztok!

Még egy kérdés: sehol sem találom az elektromos ablakok programozását?

Segíteni valaki?

Üdv:
Laci

Engedd le, húzd fel, engedd el a gombot, majd tartsd lenyomva 10m-ig (felhúz).
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76103 Dátum: 2019.08.15 csütörtök, 16:34:25 »

Engedd le, húzd fel, engedd el a gombot, majd tartsd lenyomva 10m-ig (felhúz).

Elég 2-3 mp, de igazából egy relé hangig elég. (ajtók felől)
Naplózva
Umbro75
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


« Új hozzászólás #76104 Dátum: 2019.08.20 kedd, 21:29:09 »

1 kérdést 1 helyre pls.Ott kaptál választ.
Értem,köszi. Wink
Naplózva
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


E-mail
« Új hozzászólás #76105 Dátum: 2019.08.21 szerda, 10:24:23 »

Vedd le az ajtókárpitot és nézd meg hogy a pára/vízzáró szivacs elvált-e az ajtó belsejétől.

Szia,
nálam is beszivárog a víz. Tehát ezt a szivacsot kell visszaragasztani és akkor tömít?
Naplózva

MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3980


E-mail
« Új hozzászólás #76106 Dátum: 2019.08.21 szerda, 18:53:12 »

Szia,
nálam is beszivárog a víz. Tehát ezt a szivacsot kell visszaragasztani és akkor tömít?

Igen. Ha az rendesen vissza van ragasztva a gyárihoz hasonló butilos takonnyal akkor az ajtó alján levő lyukakon megy ki a víz, ami a kéderen kívül van.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
hcsabi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 141



« Új hozzászólás #76107 Dátum: 2019.08.21 szerda, 19:46:41 »

Sziasztok Nem tudja véletlenül valaki klíma nélkül mekkora bordásszíj kell én 6pk 1217 mértem De hát ha rakott már fel valaki Előre is köszi a választ
Naplózva

Mondeo 2.0 tddi
momcrew
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 93


E-mail
« Új hozzászólás #76108 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 08:34:19 »

Igen. Ha az rendesen vissza van ragasztva a gyárihoz hasonló butilos takonnyal akkor az ajtó alján levő lyukakon megy ki a víz, ami a kéderen kívül van.

Köszi!
Naplózva

MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76109 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 09:00:11 »

Köszi!

Ha "igazit" nem tudsz szerezni, ugyanilyen holmi az a szalag, amivel a mosogatót kell a pultba "beragasztani". Ez egy szürke szalag, ahol a menetek között fólia van, hogy ne ragadjon össze az egész egy kockába, de amúgy egy ilyen ragacsos, soha meg nem keményedő réteget alkot. A mosogató széle alá kell körben felragasztani, hogy ne folyjon alá a víz.

Ugyanilyan van kartus kiszerelésben lakókocsi ajtó, ablak stb. szigeteléséhez, bár annyi neked ebből nem kell, hogy azt érdemes legyen megvenni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2148


« Új hozzászólás #76110 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 09:57:25 »

Ha "igazit" nem tudsz szerezni, ugyanilyen holmi az a szalag, amivel a mosogatót kell a pultba "beragasztani". Ez egy szürke szalag, ahol a menetek között fólia van, hogy ne ragadjon össze az egész egy kockába, de amúgy egy ilyen ragacsos, soha meg nem keményedő réteget alkot. A mosogató széle alá kell körben felragasztani, hogy ne folyjon alá a víz.

Ugyanilyan van kartus kiszerelésben lakókocsi ajtó, ablak stb. szigeteléséhez, bár annyi neked ebből nem kell, hogy azt érdemes legyen megvenni.

AndyA
A mosogatókhoz egy szivacscsík jár, aminek csak az egyik oldalán van ragasztó. Azzal ragasztod hozzá a mosogatómedencéhez, de a pulthoz nem ragad le, nem is tudnád finoman bepozicionálni a medencét.
A fözőlapokhoz jár a gyurmaszerű szigetelés, ami hőálló. Azt meg két réteg fólia közé szokták kiszerelni, csíkokban, kb 6-8 mm vastag egy-egy ilyen csík
De ez is inkább tömít, mint ragaszt.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76111 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 10:08:50 »

A mosogatókhoz egy szivacscsík jár, aminek csak az egyik oldalán van ragasztó. Azzal ragasztod hozzá a mosogatómedencéhez, de a pulthoz nem ragad le, nem is tudnád finoman bepozicionálni a medencét.
A fözőlapokhoz jár a gyurmaszerű szigetelés, ami hőálló. Azt meg két réteg fólia közé szokták kiszerelni, csíkokban, kb 6-8 mm vastag egy-egy ilyen csík
De ez is inkább tömít, mint ragaszt.


Én az enyémhez szürke butilcsíkot kaptam, kb. 3 mm vastag és úgy másfél centi széles lehet. Biztos a mosogatóé, mert ott vannak a pulthoz rögzítő körmök is mellette a dobozban. És ragad, mint a rossznyavaja...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76112 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 10:11:54 »

....és amúgy az MK3-ba melyik mosogatót érdemes beépíteni? A duplát vagy a csepegtetőset?  Roll Eyes
Naplózva
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2148


« Új hozzászólás #76113 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 12:48:19 »

....és amúgy az MK3-ba melyik mosogatót érdemes beépíteni? A duplát vagy a csepegtetőset?  Roll Eyes
dupla+csepptálcásat eplus2
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2148


« Új hozzászólás #76114 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:01:43 »

Én az enyémhez szürke butilcsíkot kaptam, kb. 3 mm vastag és úgy másfél centi széles lehet. Biztos a mosogatóé, mert ott vannak a pulthoz rögzítő körmök is mellette a dobozban. És ragad, mint a rossznyavaja...

AndyA
Biztos így van, de nagy átlagban szivacscsík jár.
A gránitörlemény medencékhez még az sem.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76115 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:25:36 »

dupla+csepptálcásat eplus2

Dehogyis! Másfeles a jó. Balról rendes mosogató, középen a "feles", kicsi, ha mondjuk zöldséget, gyümölcsöt akar mosni az ember, jobbról meg a csepptálca.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76116 Dátum: 2019.08.22 csütörtök, 14:53:53 »

Dehogyis! Másfeles a jó. Balról rendes mosogató, középen a "feles", kicsi, ha mondjuk zöldséget, gyümölcsöt akar mosni az ember, jobbról meg a csepptálca.

AndyA

Hová érdemes beépíteni az MK3-ba?
A rendesen miért nem lehet megmosni a zöldséget, mert elfér?  Roll Eyes
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76117 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:12:14 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76118 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:30:13 »

Hová érdemes beépíteni az MK3-ba?
A rendesen miért nem lehet megmosni a zöldséget, mert elfér?  Roll Eyes

A nagy mosogatót teleereszteni vízzel pocsékolás, elég a kicsit, hogy beáztasd a salátát, spenótot, akármit, hogy lemosd róla a földet-piszkot.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76119 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:33:48 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3980


E-mail
« Új hozzászólás #76120 Dátum: 2019.08.23 péntek, 08:39:02 »

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.


Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76121 Dátum: 2019.08.23 péntek, 10:53:20 »

Sziasztok

Pár km alatt, max ilyen 2-3 és a vizhofok mutató eléri az üzemi hőmérsékletet... szerintetek ez termosztát csere? Vagy mi lenne a gond? Hibakodot nem dob ki rá semmit...
B
És ugye 2 ezres fordulatnak elveszti az erőt, főleg meleg(ebb) motornal...azt mondták nekem, hogy vélhetően szivosor miatt, hogy kivan belezve... találkoztatok már ilyen gonddal?

Köszi a segítséget előre is

A kibelezett szívósor miatt nem lehet erőtlen, főleg 2000 felett, mert onnan nyitna amúgy is.
Alatta érezhető egy kicsit a nem kibelezetthez képest.

Benzinnyomást mérnék.....
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76122 Dátum: 2019.08.23 péntek, 10:53:56 »

Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.

Pontosan.  eljen
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76123 Dátum: 2019.08.23 péntek, 12:12:45 »

Nem csak a hulladékhő, segít hogy az alumínium blokk jelentősen könnyebb mint a dízel öntöttvas blokkja, valamint hogy a benzinesnek a mutatója 55°C-nál középen áll, mikor a dízelé még 70°C-nál is kókadt kicsit.

Meg az alu hővezetése is jobb a vasénál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76124 Dátum: 2019.08.23 péntek, 12:21:03 »

GSR 2.0-s benzinese már az első sarkon üzemmeleg mínusz 10 fokban és fűt, mint a pokol melege, úgyhogy ha nyáron pár perc alatt éred el az üzemi hőfokot, az szerintem gáz, sokkal gyorsabban kellene neki...  eplus2 taps taps taps taps taps

A 2000-es fordulatnál erővesztés akármi is lehet, azt majd valaki hozzáértő megszakérti.

AndyA

P.s.: A benzines elég gyorsan bemelegszik, sokkal rosszabb a motor hatásfoka a dízelnél, így sokkal több a hulladékhő, úgyhogy emiatt szerintem ne aggódj. Inkább örülj neki, télen hamarabb lesz meleg az autódban.


-10°C -ban azért ne legyen olyan közel az első sarok.  hehe
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76125 Dátum: 2019.08.23 péntek, 16:40:24 »

Köszönöm szépen a válaszokat Smiley akkor megnyugodtam, a 2000es fordulatnál történő erővesztésnél kihagytam, azt, hogy 3 ezertől viszont mondhatni,hogy erősebb Smiley  Hátha tapasztalt már valaki ilyet Smiley ?
tehát csak ebben a tartományban vehető észre, de itt aztán nagyon Cheesy
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76126 Dátum: 2019.08.23 péntek, 16:54:52 »

Köszönöm szépen a válaszokat Smiley akkor megnyugodtam, a 2000es fordulatnál történő erővesztésnél kihagytam, azt, hogy 3 ezertől viszont mondhatni,hogy erősebb Smiley  Hátha tapasztalt már valaki ilyet Smiley ?
tehát csak ebben a tartományban vehető észre, de itt aztán nagyon Cheesy

3000-nél mindig erősebb, mint 2000-nél, hiszen a fordulatszám növekedésével nő a teljesítmény.
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76127 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:39:57 »

3000-nél mindig erősebb, mint 2000-nél, hiszen a fordulatszám növekedésével nő a teljesítmény.

Az stimmel és igazad van, a problema az , hogy meleg motornal csinálja és csak ebben a tartományban ...

Hidegen nincs semmi gond
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76128 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:45:08 »

Az stimmel és igazad van, a problema az , hogy meleg motornal csinálja és csak ebben a tartományban ...

Hidegen nincs semmi gond

Mérni kell kompressziót hideg és meleg motornál.
Javasolt szelephézag ellenőrzés.
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76129 Dátum: 2019.08.23 péntek, 17:58:17 »

Mérni kell kompressziót hideg és meleg motornál.
Javasolt szelephézag ellenőrzés.

Rendben, akkor így is fogok tenni

Egyetlen kérdésem marad...meleg motornal, (jó tudom, sok oka lehet) de mitől mehet el a kompresszio?

Meg annyit tudok tényleg hozzátenni, hogy az előző tulajnal 1 foggal mellé volt rakva a vezérlés és most van a helyén, nemtudom, hogy ilyenkor kell e valamit utanna állítani vagy sem...

Bár már most sokat tanultam tőletek
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76130 Dátum: 2019.08.23 péntek, 19:08:37 »

Rendben, akkor így is fogok tenni

Egyetlen kérdésem marad...meleg motornal, (jó tudom, sok oka lehet) de mitől mehet el a kompresszio?

Meg annyit tudok tényleg hozzátenni, hogy az előző tulajnal 1 foggal mellé volt rakva a vezérlés és most van a helyén, nemtudom, hogy ilyenkor kell e valamit utanna állítani vagy sem...

Bár már most sokat tanultam tőletek

Kicsi vagy szinte nulla szelephézagtól.
A szelephézag kopástól, berágódástól.....vagy minimálisan megütött szeleptől (helytelen vezérlés).
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76131 Dátum: 2019.08.24 szombat, 13:20:19 »

Kicsi vagy szinte nulla szelephézagtól.
A szelephézag kopástól, berágódástól.....vagy minimálisan megütött szeleptől (helytelen vezérlés).

Köszönöm a segítséget
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


« Új hozzászólás #76132 Dátum: 2019.08.27 kedd, 14:29:27 »

Sziasztok!
Kicsit off a kérdés (hátha valaki nálam okosabb tud benne segíteni): Pár éve kintről behozott közel 20 éves autó itthoni első forgalomba helyezés alkalmával a forgalmiba nem került motorszám csak egy 2 betűs típuskód és a forgalmiba a "hivatalos feljegyzés" rovatba még azt is beírták anno, hogy "motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított" mindezt egy pecséttel ellátva. A kérdésem az lenne, hogy azóta a kocsiban lett egy motor csere is, viszont nem lett ez a motorcsere "lepapírozva". Sajnos fogalmam sincs kell-e ezen a motorcserén bármit papírozni, mivel motorszám amúgy sem szerepelt eddig sehol a forgalmiban csak az említett 2 betűs típuskód. Most a motorcserével ez a típuskód megváltozhatott? Megnézném hogy egyezik-e a jelenleg berakott motoron a forgalmiban szereplő típuskóddal, de igazából azt sem tudom a motoron melyik a típuskód. A motorszám első betűihez lehet köze? Köszi, ha valaki tud erről valamit mondani nekem  worship
Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76133 Dátum: 2019.08.27 kedd, 14:47:18 »

Sziasztok!
Kicsit off a kérdés (hátha valaki nálam okosabb tud benne segíteni): Pár éve kintről behozott közel 20 éves autó itthoni első forgalomba helyezés alkalmával a forgalmiba nem került motorszám csak egy 2 betűs típuskód és a forgalmiba a "hivatalos feljegyzés" rovatba még azt is beírták anno, hogy "motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított" mindezt egy pecséttel ellátva. A kérdésem az lenne, hogy azóta a kocsiban lett egy motor csere is, viszont nem lett ez a motorcsere "lepapírozva". Sajnos fogalmam sincs kell-e ezen a motorcserén bármit papírozni, mivel motorszám amúgy sem szerepelt eddig sehol a forgalmiban csak az említett 2 betűs típuskód. Most a motorcserével ez a típuskód megváltozhatott? Megnézném hogy egyezik-e a jelenleg berakott motoron a forgalmiban szereplő típuskóddal, de igazából azt sem tudom a motoron melyik a típuskód. A motorszám első betűihez lehet köze? Köszi, ha valaki tud erről valamit mondani nekem  worship

Ha Ford, akkor milyen?
3 vagy 4 betű a motorkód.
Valahol  utánaírják az alvázdzám utolsó 5 számjegyét is.
Naplózva
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 200


« Új hozzászólás #76134 Dátum: 2019.08.27 kedd, 15:22:59 »

Ha Ford, akkor milyen?
3 vagy 4 betű a motorkód.
Valahol  utánaírják az alvázdzám utolsó 5 számjegyét is.

Nem Ford az autó, teljesen off kocsi. A forgalmiban a motorszámnál(P.5) mindössze 2db betű szerepel. Még azt nem tudom, hogy a forgalmiban a "K" jelzésű résznél (típus-jóváhagyási szám) van egy számokból álló sorszám. Nem is rémlik más forgalmikban is van valami bejegyezve a "K" megnevezésű (típus-jóváhagyási szám) részhez? Vagy ez mit jelenthet?
« Utoljára szerkesztve: 2019.08.27 kedd, 15:29:38 írta Peti06 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76135 Dátum: 2019.08.29 csütörtök, 17:26:06 »

Sziasztok

Van egy amatőr kérdésem, a külső hőmérséklet jeladó, bármilyen formában képes befolyásolni a motor működését vagy teljesítményét ha nem jó? Vagyis világítanak a hopihek és semmilyen értéket nemlatok a kijelzőn?

Mert ezt hallottam most... szerintetek igaz ez? Vagy őrültség
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76136 Dátum: 2019.08.29 csütörtök, 19:48:21 »

Sziasztok

Van egy amatőr kérdésem, a külső hőmérséklet jeladó, bármilyen formában képes befolyásolni a motor működését vagy teljesítményét ha nem jó? Vagyis világítanak a hopihek és semmilyen értéket nemlatok a kijelzőn?

Mert ezt hallottam most... szerintetek igaz ez? Vagy őrültség

A töltőrendszer működésére van hatással, mert abból következtet az akku hőmérsékletére.
A kérdésre a válasz, nem. A motor működését nem befolyásolja.
Naplózva
predatormz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76


E-mail
« Új hozzászólás #76137 Dátum: 2019.08.30 péntek, 04:44:26 »

A töltőrendszer működésére van hatással, mert abból következtet az akku hőmérsékletére.
A kérdésre a válasz, nem. A motor működését nem befolyásolja.

Köszönöm, akkor ezt a "szerelőt" is hanyagolom
Naplózva

2001-es 1.8 benzin 92kW
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új hozzászólás #76138 Dátum: 2019.08.31 szombat, 20:28:16 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2148


« Új hozzászólás #76139 Dátum: 2019.08.31 szombat, 20:59:30 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi
A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.
Naplózva

MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1406



« Új hozzászólás #76140 Dátum: 2019.09.01 vasárnap, 08:22:25 »

Köszönöm szépen! Műanyag hullámpaláról van szó, ez a gyári mérete. szerintem max 10 cm lehet a magassága a hullámok miatt. Így talán 8-10 db is elfér, mert egymásba rakva a magassága nincs egyben 40 cm. Nem akartam keresztbe beerőltetni, hanem szépen fektetve


A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.
« Utoljára szerkesztve: 2019.09.01 vasárnap, 08:24:17 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
legyozo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1733



E-mail
« Új hozzászólás #76141 Dátum: 2019.09.01 vasárnap, 08:26:53 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi

210 x 110 cm ajtót tokkal vonóval be tudtam rakni, sőt még én is befértem, igaz szűkösen.
Naplózva

MK3, '06, kombi, 2.0 TDCI 115 LE, Panther Black
ex: MK1, '94, kombi, 2.0, exautomata, nő
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76142 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 08:12:11 »

Szeretnék kérdezni valamit MK3-as kombis tulajoktól.
Befér-e az autóba 200 cm hosszú, és 100 cm széles szállítmány?
Milyen széles a kombi ajtónyílása?
Köszi

Befér, de akkor nehéz lesz vezetni. Smiley

A 2 m hossz úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, kb. 70-80 centiig megy. A 195x51-es Ikea szekrényajtó sima ügy, de kétszer olyan széles már nem fér be.

Ha kiveszed a jobb egyet (6 db 13-as csavar + opcionálisan egy elektromos csatlakozó), akkor meg lehet próbálni átlósan, de úgy is elég passzos lesz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76143 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 08:12:59 »

A kérdés a 3.méret.
Ha jól emlékszem a két dob között 115 cm táv van, ez az ajtón is befér, az első ülések háttámlájáig a 2m kb megvan, de ha túl magas a csomag, akkor már gyorsan fogy a hossz. Illetve kérdés a vezető mennyire tolja hátra az ülését.
(Én tudok úgy vezetni, hogy az ölemben van a kormány)
Vittem ajtót Ausztriába, befért hátra, az ajtólap meg 2m körüli volt.

Az első ülések támlájáig szerintem nincs meg a 2 m...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76144 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:11:41 »

Befér, de akkor nehéz lesz vezetni. Smiley

A 2 m hossz úgy, hogy be tudd csukni az ajtót, kb. 70-80 centiig megy. A 195x51-es Ikea szekrényajtó sima ügy, de kétszer olyan széles már nem fér be.

Ha kiveszed a jobb egyet (6 db 13-as csavar + opcionálisan egy elektromos csatlakozó), akkor meg lehet próbálni átlósan, de úgy is elég passzos lesz.

AndyA
+1 biztonsági öv csavar.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24412


E-mail
« Új hozzászólás #76145 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:12:18 »

+1 biztonsági öv csavar.

Oda elég egy olló is, vagy kés. Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76146 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 10:14:28 »

Oda elég egy olló is, vagy kés. Cheesy

AndyA

Én kérek elnézést....  Roll Eyes
Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #76147 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:37:54 »

Sziasztok, nem tudom melyik fórumba tartozik a klíma, Én most ide írok. Az automata klímám bekapcsoláskor elindul, majd kb. 5 perc múlva elkezd meleget fújni, ez általában 30-32 fok felett szokott elő fordulni, majd újra hideget fúj váltakozva. Voltam klímásnál a gáz nyomásra rámért, ami megfelelő volt. 34 fok felett egyéltalán nem fúj hideget. Mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.  falbav
Naplózva

MK3 / 2001 / 2.0 Ghia / 145LE / Tempomat, Dig. klíma, El. tető ablak, Zetec optika.
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 22340


« Új hozzászólás #76148 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:42:07 »

Sziasztok, nem tudom melyik fórumba tartozik a klíma, Én most ide írok. Az automata klímám bekapcsoláskor elindul, majd kb. 5 perc múlva elkezd meleget fújni, ez általában 30-32 fok felett szokott elő fordulni, majd újra hideget fúj váltakozva. Voltam klímásnál a gáz nyomásra rámért, ami megfelelő volt. 34 fok felett egyéltalán nem fúj hideget. Mi lehet a gond? Válaszotokat előre is köszönöm.  falbav

Megfelelő nyomás?
Amikor kikapcsol, akkor is?
Elmondás alapján olyan, mint amiben megnő a nyomás nem megfelelő kondenzátor hűtés miatt és kikapcsol. Amíg vissza nem esik a nyomás.
Naplózva
ordogj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 78



E-mail
« Új hozzászólás #76149 Dátum: 2019.09.02 hétfő, 18:50:07 »

Megfelelő nyomás?
Amikor kikapcsol, akkor is?
Elmondás alapján olyan, mint amiben megnő a nyomás nem megfelelő kondenzátor hűtés miatt és kikapcsol. Amíg vissza nem esik a nyomás.

Köszi, azt elfelejtettem mondani, hogy érzésem szerint mintha időnként rángatná a kocsit a klíma, és amikor elkezd meleget fújni, akkor érezhetően párás levegő jön be az utastérbe.
Naplózva

MK3 / 2001 / 2.0 Ghia / 145LE / Tempomat, Dig. klíma, El. tető ablak, Zetec optika.
Oldalak: 1 ... 1516 1517 1518 1519 1520 1521 1522 [1523] 1524 1525   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.087 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.