Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.04.05 vasárnap, 08:56:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 11606378 alkalommal)
0 Felhasználó és 4 vendég van a témában
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76450 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:17:47 »

Köszi a tippeket. Úgy tudom van egy FORD program amivel alvazszam alapjan ellenorizheto az auto esetleg valaki ?

Mindenképp megnézem az autót, kiváncsi vagyok már hogy mi ez az autó. Ha ez atepitett akkor komoly melo lehetett, de nem hiszem. Pedig a rendszam meg megint ez tamasztja ala. Heten elmegyek megnezem szerintem.

Ha tenyleg 2001 az auto akkot viszont szerint tularazott a kocsi. Mert attol meg a sok idegesito tipushibaja gondolom meg maradt neki ami van a PreFacelift-nek.
Naplózva
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8102



E-mail
« Új hozzászólás #76451 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:25:24 »

Köszi a tippeket. Úgy tudom van egy FORD program amivel alvazszam alapjan ellenorizheto az auto esetleg valaki ?

Mindenképp megnézem az autót, kiváncsi vagyok már hogy mi ez az autó. Ha ez atepitett akkor komoly melo lehetett, de nem hiszem. Pedig a rendszam meg megint ez tamasztja ala. Heten elmegyek megnezem szerintem.

Ha tenyleg 2001 az auto akkot viszont szerint tularazott a kocsi. Mert attol meg a sok idegesito tipushibaja gondolom meg maradt neki ami van a PreFacelift-nek.

Két opció lehetséges:
1. Valakinek nagyon tetszett a FL-es külső-belső és átépítette.
2. Ropira törték és FL-es donorból építették újjá.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24032



« Új hozzászólás #76452 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:25:33 »

Köszi a tippeket. Úgy tudom van egy FORD program amivel alvazszam alapjan ellenorizheto az auto esetleg valaki ?

Mindenképp megnézem az autót, kiváncsi vagyok már hogy mi ez az autó. Ha ez atepitett akkor komoly melo lehetett, de nem hiszem. Pedig a rendszam meg megint ez tamasztja ala. Heten elmegyek megnezem szerintem.

Ha tenyleg 2001 az auto akkot viszont szerint tularazott a kocsi. Mert attol meg a sok idegesito tipushibaja gondolom meg maradt neki ami van a PreFacelift-nek.

2001.05.16 - án gyártották az alvázszámhoz tartozó autót.
A kérdés, hogy az-e a hirdetett kocsi vagy egy másik.  Roll Eyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3200



« Új hozzászólás #76453 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:25:42 »

Köszi a tippeket. Úgy tudom van egy FORD program amivel alvazszam alapjan ellenorizheto az auto esetleg valaki ?

Mindenképp megnézem az autót, kiváncsi vagyok már hogy mi ez az autó. Ha ez atepitett akkor komoly melo lehetett, de nem hiszem. Pedig a rendszam meg megint ez tamasztja ala. Heten elmegyek megnezem szerintem.

Ha tenyleg 2001 az auto akkot viszont szerint tularazott a kocsi. Mert attol meg a sok idegesito tipushibaja gondolom meg maradt neki ami van a PreFacelift-nek.

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76454 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:41:41 »

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1

1.2 milláért semmilyen mk3-as mondeót ne nézzél  integet2
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76455 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:42:29 »

Most ugye csak viccelsz, hogy egy 1.2milláért kínált 2001-es Mondeot meg akarsz nézni? wow1

Eleinte, nem akartam elhinni hogy ez 2001-es. Gondoltam elírás az egész.

Valóban túlárazott, ezt jól látod de azért megnézem most már hajt a kiváncsiság (nincs messze tőlem).

Bennem is az van hogy lehet ez ropira volt törve átépítették FL-re és most keresnek egy palimadarat.

Amúgy max 1-1.2 milliót szánnék egy példányra. Úgy gondolom egy jól felszerelt, jó állapotú példány ennyit megér.
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76456 Dátum: 2020.01.07 kedd, 15:44:14 »

1.2 milláért semmilyen mk3-as mondeót ne nézzél  integet2

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76457 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:04:33 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
sok.nagyon.500körül mennek ezek.Főleg,hogy átépített,lassan OT rendszámot kaphat,ésvagy 2ből összerakott papírjai vannak,ami még hátránya is lehet.Annyi igaz,hogy magyarországi.

Mondeo 2001-2007, 1.8L Duratec HE SFI (125PS), Kristály Ezüst (met)
Alvázszám (VIN):
WF05XXGBB51B63875

Kiválasztott gépkocsi módosítása  

Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:
16.05.2001
Gépkocsi típus:
Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:
5 ajtós limuzin
Változat:
50-es sorozat
Motor:
1.8L Duratec HE SFI (125PS)
Váltó:
5 fok kézi MTX75
Hajtás:
LHD FWD
Tengely áttétel:
4.06
Emisszió:
2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:
automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:
(+)"HU"
Fényezés:
Kristály Ezüst (met)
Belső szín:
Világos Grafit
Belső anyag:
Basket

Kisebb jellemzők
 Genkben készült
 Marketing, 1. szint
 RSO díszítés nélkül
 (-) SVP
 Elect.stab.szabályozással
 Figyelmeztető kijelző nélkül
 Motoros elso abl. egy érintésre le
 Motoros hátsó abl egy érinté le/fel
 elektromos működtet.visszap.tükör
 Dupla Elektromos fűtött külső tükör
 Vezetőülés hőm.vezérlés csökkentés
 Utasülés hőm.vezérlés csökkentés
 Vezetőü. 2 irányú elektr.állĺtóval
 8 irányú vezetőülés állítással
 Utasülés 2 irányú kézi állĺtóval
 programozható vezetoülés nélkül
 Vonóhorog nélkül
 Ajtónyitás távirányĺtó egységgel
 hátsó ablaktörlő/mosóval
 Fényszóró-tisztító nélkül
 Motoros billeno/csúszó napteto
 Bal oldali függönylégzsák
 Jobb old függönylégzsák
 Deployable Anti-W'Lash Restr
 Smart utasoldali légzsákkal
 intell.utas légzsák
 Oldallégzsákkal - vezetőoldali
 Oldallégzsákkal - utasoldali
 Acél pótkerékkel
 Standard hátsó lengéscsillapĺtókkal
 6.5 X 16" küllős könnyűfém kerék
 205/55VR-16 BSW Tyre
 With Conventional Spare Tyre
 Zárható kerékanyák
 Standard felfüggesztéssel
 Négy kerékre ható blokkolásgátlóval
 kipörgésgátló rendszerrel
 Szűrőbetét beszívott levegő - szag
 Sebességszabályozás nélkül
 Tüzelőanyag komputer nélkül
 Tolatási távolságérzékelo nélkül
 6006 CD váltóval
 Ice Feature Pack 10
 Antenna nélkül
 CD Storage Box
 4 hangszóróval
 Szórakoztató rendszer nélkül
 Oszlopkapcsolós rádióvezérléssel
 Halogén fényszóróval
 Első ködlámpákkal
 Első fénysz vetítési távolság szab.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76458 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:20:31 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Mihez képest?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_ghia-15258293
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76459 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:28:46 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 16:39:03 írta bence1885 » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76460 Dátum: 2020.01.07 kedd, 16:46:12 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley
én értem.
Sajnos  szerelemből autót venni mindig drágább megoldás, mint egy racionális választás. Nem foglak lebeszélni róla. wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76461 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:46:02 »

Miért ?  Grin sok vagy kevés ?  gun
Kibaku sok.
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76462 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:48:43 »

Vegyél egy mk2-t 150.000bőt és költsd rá a maradékot. Na az tuti lesz.
Naplózva
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



E-mail
« Új hozzászólás #76463 Dátum: 2020.01.07 kedd, 17:49:58 »

Eleinte, nem akartam elhinni hogy ez 2001-es. Gondoltam elírás az egész.

Valóban túlárazott, ezt jól látod de azért megnézem most már hajt a kiváncsiság (nincs messze tőlem).

Bennem is az van hogy lehet ez ropira volt törve átépítették FL-re és most keresnek egy palimadarat.

Amúgy max 1-1.2 milliót szánnék egy példányra. Úgy gondolom egy jól felszerelt, jó állapotú példány ennyit megér.

Sziasztok.
Megnéztem ügyfélkapun keresztül mit látni. Az eredetvizsgán készült képek az érdekesek...
2016.07.04. még eredeti.
2016.11.07. uj szín. viszont a belseje még nem teljes. Itt -ott kárpitok hiányoznak,a középkonzol még face előtti.
Az alvázszám képen,meg a motortéri képen az eredeti szín látszik.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.07 kedd, 17:54:28 írta Hanko77 » Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76464 Dátum: 2020.01.07 kedd, 18:22:31 »

Sziasztok.
Megnéztem ügyfélkapun keresztül mit látni. Az eredetvizsgán készült képek az érdekesek...
2016.07.04. még eredeti.
2016.11.07. uj szín. viszont a belseje még nem teljes. Itt -ott kárpitok hiányoznak,a középkonzol még face előtti.
Az alvázszám képen,meg a motortéri képen az eredeti szín látszik.

Akkor itt tényleg lehetett valami. Én lekérdezem carverticalom is..

Ekkora fanatikus nem lehetett valaki, kb egy új autót rakott össze. Aztán nem sokra rá megválik tôle. Mi vaaaaan ??  wow1
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76465 Dátum: 2020.01.07 kedd, 18:40:47 »

Akkor itt tényleg lehetett valami. Én lekérdezem carverticalom is..

Ekkora fanatikus nem lehetett valaki, kb egy új autót rakott össze. Aztán nem sokra rá megválik tôle. Mi vaaaaan ??  wow1
Biztosítónál lehetne megnézetni központi adatbázisban.Lehet GTK-s volt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76466 Dátum: 2020.01.07 kedd, 19:34:06 »

Lekérdeztem carverticalon, ott sajnos kepek nincsenek. De kiderül belőle hogy 6 szor volt balesete a kocsinak. Még tavaly is volt egy. Eleje és hátulja is volt törve.

Ezek biztosak, mert a biztosito adatait veszi alapul a rendszer.

Közben beszéltem az eladóval, azt mondja azért ilyen az autó mert egy MONDEO FANATIKUS autója volt és amit tudott kicserélt rajta, és nagyon patika állapotban van érdemes megnézni. Nem lakom messze megnézem kivámcsi vagyok mit mond ha megkérdezem sérülés mentes e az autó.
Naplózva
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3200



« Új hozzászólás #76467 Dátum: 2020.01.07 kedd, 20:42:57 »

Lekérdeztem carverticalon, ott sajnos kepek nincsenek. De kiderül belőle hogy 6 szor volt balesete a kocsinak. Még tavaly is volt egy. Eleje és hátulja is volt törve.

Ezek biztosak, mert a biztosito adatait veszi alapul a rendszer.

Közben beszéltem az eladóval, azt mondja azért ilyen az autó mert egy MONDEO FANATIKUS autója volt és amit tudott kicserélt rajta, és nagyon patika állapotban van érdemes megnézni. Nem lakom messze megnézem kivámcsi vagyok mit mond ha megkérdezem sérülés mentes e az autó.

Át lett fújva kompletten egy kocsi, aminek 6szor volt balesete, ami mellé még kb dupla áron van. nyes Nos, és ezek után valaki ezt megnézi. Ne haragudj, de gratulálok. taps
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 347



E-mail
« Új hozzászólás #76468 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:13:35 »

Át lett fújva kompletten egy kocsi, aminek 6szor volt balesete, ami mellé még kb dupla áron van. nyes Nos, és ezek után valaki ezt megnézi. Ne haragudj, de gratulálok. taps

Szerintem az hogy 6szor volt balesete,nem jelent semmit. Az egy kicsi koccanás is lehet, meg egy totálkár is...  Ha átépitette,hát tényleg fanatikus...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76469 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:20:46 »

Szerintem az hogy 6szor volt balesete,nem jelent semmit. Az egy kicsi koccanás is lehet, meg egy totálkár is...  Ha átépitette,hát tényleg fanatikus...
ez nem változtat azon, miért nem díjazzák a körbe tört autókat.
A biztosító már akkor sem fizet, ha te leszel a károsult. Max köt egy cascot egy 20 éves autóra évi 300e ért, vagy azt sem mert már nem kötnek rá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25076


E-mail
« Új hozzászólás #76470 Dátum: 2020.01.08 szerda, 08:22:27 »

ez nem változtat azon, miért nem díjazzák a körbe tört autókat.
A biztosító már akkor sem fizet, ha te leszel a károsult. Max köt egy cascot egy 20 éves autóra évi 300e ért, vagy azt sem mert már nem kötnek rá.

Valami 12 vagy 14 év fölött már egyáltalán nem is kötnek. A meglévő futhat csak tovább, ha előtte kötötték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #76471 Dátum: 2020.01.08 szerda, 09:55:58 »

Valami 12 vagy 14 év fölött már egyáltalán nem is kötnek. A meglévő futhat csak tovább, ha előtte kötötték.

AndyA
Én 10re emlékszem. Nem is merem lemondani az enyémet Smiley
Naplózva
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #76472 Dátum: 2020.01.08 szerda, 14:40:22 »

Nemrég nekem is ilyen volt, illetve még mindig van valamennyire. Amit érdemes megnézni: fojtószelep és annak tisztítása, alapjárati motor és annak tisztítása, MAP szenzor, fojtószelep-jeladó. Most ott tartok, hogy inkább kevesebbre engedi vissza az alapjáratot egy kicsit, aztán újra felhúzza, de már nem marad magasan a fordulatszám. Nekem még a fojtószelep-jeladó cseréje van hátra ezekből.

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy
Naplózva

2002 Mondeo ST220
etekefiloz
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 330


E-mail
« Új hozzászólás #76473 Dátum: 2020.01.08 szerda, 16:08:00 »

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy


Az isteni szerencse! Cheesy
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


« Új hozzászólás #76474 Dátum: 2020.01.08 szerda, 18:16:00 »

Üdv!

Nagy nehezen meglett mi a nyűgje a mondeonak (ugye az alapjárat ingadozás, váltáskor beragadó fordulatszám). Hát azok a fránya elektronok... Cheesy
Már mindenki mondott mindenféle tippet, hogy mivel lehet a gond (ugye az elhangzott fojtószelep potméter, vákuumcsövek, alapjárati motor stb...).
Na tegnap kifogyott az szélvédő mosó, mondom feltöltöm este, ha hazaérek. Úgy is lett, aztán csak piszkálta a csőröm, hogy hogy lehet valami úgy hibás, hogy csak néha jön elő. Addig-addig nyúlkáltam, hogy véletlen megböktem az alapjárati állítómotor csatlakozóját. Erre felpörgött a motor. Ahogy mocorgott a rossz úton a motorblokk, vagy váltottam egyet, ez hol érintkezett, hol nem. Na saru lehúz picit igazítottam az érintkezőkön, hogy jobban feszüljön, egy kis kontakt-spray és tádááám. Van stabil alapjárat és nem bohóckodik a fordulat váltáskor sem. Én meg már majdnem megrendeltem egy vagon alkatrészt hozzá... Cheesy
Nekem lenne ilyen szerencsém... nem hogy jobb, még rosszabb a helyzet nálam azóta.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24032



« Új hozzászólás #76475 Dátum: 2020.01.08 szerda, 18:38:36 »

Nekem lenne ilyen szerencsém... nem hogy jobb, még rosszabb a helyzet nálam azóta.


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
etekefiloz
Haladó
**
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 330


E-mail
« Új hozzászólás #76476 Dátum: 2020.01.08 szerda, 20:17:08 »


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76477 Dátum: 2020.01.08 szerda, 20:25:22 »

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.
Csak a szerencséseknek... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #76478 Dátum: 2020.01.08 szerda, 21:41:44 »

Csak a szerencséseknek... Cheesy

Lehet töltök gyors egy lottót Cheesy

Más kérdés: mi ez a varázs oldal/program, ahol alvázszám alapján meg lehet nézni, hogy mi volt az autó eredeti felszereltsége? Én is meg tudom nézni valahol, vagy küldjem el neked a kocsi alvázszámát? Akkor is működik, ha nem magyar volt az autó?
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.08 szerda, 21:43:18 írta Nfsman » Naplózva

2002 Mondeo ST220
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24032



« Új hozzászólás #76479 Dátum: 2020.01.08 szerda, 22:09:54 »

Azért egy ilyen kontakt hiba megtalálásához kell szerencse is. Nem kevés.

Ehhez?
Ugyan.....  gyakorlottság, rutin.

Motor kábelkötegben megtalálni a hibás vezetéket/vezetékeket....na ahhoz kell "szerencse", de ahhoz is inkább gyakorlat és tapasztalat szükséges.

Szerencse a lottóhoz kell. wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 45521



« Új hozzászólás #76480 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 08:58:40 »

Lehet töltök gyors egy lottót Cheesy

Más kérdés: mi ez a varázs oldal/program, ahol alvázszám alapján meg lehet nézni, hogy mi volt az autó eredeti felszereltsége? Én is meg tudom nézni valahol, vagy küldjem el neked a kocsi alvázszámát? Akkor is működik, ha nem magyar volt az autó?
te is. Etis.igen.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363



E-mail
« Új hozzászólás #76481 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:04:16 »

[quote author=alf® link=topic=2.msg1174992#msg1174992 date=15

Köszi alf !

Gondolod 500 ert lehet kapni, normális állapotú mondeot. Mert ha igen az jó, de nem akarok vele minden héten szerelőhöz járni vagy hogy ott álljon.

Tudom persze idős öreg autók az eleje már 20 évesek is.
De ha valóban egy megkimélt jó autót találni ami patika kívül belül és volt gazdája is néha napján akkor nekem megér akkor 1 millát.

Pont az orrom elöl vittek el kettőt nemrég mindkettő 1.250.000 volt egy hétig nem voltak fent hahu-n. Persze nem is volt hétköznapi mindkettő ST optikás volt 2.0 benzin. Azt hiszem az egyik 2002 volt, a másik 2004, és viszik mint a cukrot. Mondeo klubbos tagok kocsijai voltak, látszott rajtuk a törődés. Persze minden kocsi annyit ér amennyit adnak értük Wink

MK4- az én szememet bántja, szerintem írtó ronda lett az a generáció. Persze ez szubjektív. Úgy döntöttem hogy azokat kihagyom, utána az MK5 na az már gyönyörű, de az még nem az én pénztárcámnak való. Smiley

Szia!
Az FB Mondeo MK3 fórumon nagyon el akar adni egy srác ST-t.

https://m.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100003165322184

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 11:21:00 írta Zsolteey » Naplózva

2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y] angel
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25076


E-mail
« Új hozzászólás #76482 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:27:26 »

Szia!
Az FB Mondeo MK3 fórumon nagyon el akar adni egy srác ST-t.

https://m.facebook.com/home.php#!/profile.php?id=100003165322184

Ottó

Nem látni fácse kontó nélkül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
xrobe
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1181



E-mail
« Új hozzászólás #76483 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 10:48:43 »

Nem látni fácse kontó nélkül.

AndyA
Nekem még azzal sem sikerült. Cheesy Valószínűleg nem jó a link.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363



E-mail
« Új hozzászólás #76484 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 11:14:27 »

Nekem még azzal sem sikerült. Cheesy Valószínűleg nem jó a link.

A link jó, csak valamiért megtöri a linket.
Egészet kimásol majd bemásol a címsorba. És kész.
A száma 06707728884 Kocsenda Tamás

Ottó
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 11:17:40 írta yartam » Naplózva

2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y] angel
xrobe
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 1181



E-mail
« Új hozzászólás #76485 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 11:20:17 »

A link jó, csak valamiért megtöri a linket.
Egészet kimásol majd bemásol a címsorba. És kész.
A száma 06707728884 Kocsenda Tamás

Ottó
Ja igen, a profilt kiadja, azt hittem hirdetést kell keresni.
Naplózva

Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 363



E-mail
« Új hozzászólás #76486 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 15:28:18 »

Ja igen, a profilt kiadja, azt hittem hirdetést kell keresni.

Nincs hirdetés, csak a bejegyzésben ajánlotta eladásra.
Naplózva

2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y] angel
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76487 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 15:37:03 »

Én sem látom, profilján sem találni bejegyzést csak hogy profilképet változtatott stb.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 526


E-mail
« Új hozzászólás #76488 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 16:49:11 »

Link az eladó ST-hez:
https://www.facebook.com/groups/785220688248355/permalink/2055517321218679/

"Valaki nem akar venni egy ST-t? Németországi, én vagyok itthon az első tulaj. 1.6 millióért vettem.2005-ös. Ráköltöttem hatszázezret. Kb 2000 km mentem vele. Muszáj lenne eladnom.,sajnos kell a lé. Nem szeretném télre itt tartani az udvaron. Lassan már bármilyen megoldás érdekel. Vegyétek, vigyétek..1.7 az irányára, csere is szóba jöhet. Bármilyen kérdés, ohaj, sóhaj:707728884 Egy kis szösszenet :A poszt után 4 delikvens hívott fel, egyenként 20-20 percben beszéltünk a kocsiról. Hárman "holnap jönnek". Persze mindenki már telefonon alkudozott. Leirtam, hogy szinte bármi érdekel, nyitott vagyok, el szeretném adni. De könyörgöm legalább a kocsi mellett alkudozzunk. Nem hiszem, hogy látatlanban kéne ítéletet mondani."
Tegnapi hozzászólása a tulajnak: " Még mindig megvan szegénykém. A héten 1.4 ért valaki?"
Képek:


« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 16:53:30 írta edk » Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76489 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:28:15 »

Link az eladó ST-hez:
https://www.facebook.com/groups/785220688248355/permalink/2055517321218679/

"Valaki nem akar venni egy ST-t? Németországi, én vagyok itthon az első tulaj. 1.6 millióért vettem.2005-ös. Ráköltöttem hatszázezret. Kb 2000 km mentem vele. Muszáj lenne eladnom.,sajnos kell a lé. Nem szeretném télre itt tartani az udvaron. Lassan már bármilyen megoldás érdekel. Vegyétek, vigyétek..1.7 az irányára, csere is szóba jöhet. Bármilyen kérdés, ohaj, sóhaj:707728884 Egy kis szösszenet :A poszt után 4 delikvens hívott fel, egyenként 20-20 percben beszéltünk a kocsiról. Hárman "holnap jönnek". Persze mindenki már telefonon alkudozott. Leirtam, hogy szinte bármi érdekel, nyitott vagyok, el szeretném adni. De könyörgöm legalább a kocsi mellett alkudozzunk. Nem hiszem, hogy látatlanban kéne ítéletet mondani."
Tegnapi hozzászólása a tulajnak: " Még mindig megvan szegénykém. A héten 1.4 ért valaki?"
Képek:

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.09 csütörtök, 21:05:48 írta alf® » Naplózva
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2404



« Új hozzászólás #76490 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:34:08 »

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
És szerinted ez 1,8 benzines kevesebbet fog fogyasztani, mint a tddi-d?
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 526


E-mail
« Új hozzászólás #76491 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:39:27 »

Ez volt a tokoli tesconal levo kereskedesnel ? Azt hiszem nyaron neztem vagy elotte hogy eltunt onnan. Akkor meg ST szerettem volna venni. De mar lejjebb adtam mivel szinte mindennapi maszkalos csaladi kocsinal vennem, es a mostani dizelembe is havi 35-40e-et tankolok.
Nemtom, csak bemásoltam a hirdetést és a képeket. Zárt a csoport, nem biztos, hogy mindenki meg tudja nézni, akit érdekel.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


« Új hozzászólás #76492 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 17:44:36 »


Hm..... szerintem az autójavítás nem szerencse kérdése. Szerintem.
Azért néha igen. Anno a másik autónkkal már több szervizt megjártunk, senki sem tudta megtalálni a hiba okát, közte Bosch és gyári szakszerviz sem. Pedig mindig jelentkezett, de műszerekkel nézegetve sem tudták, miért (az ABS működött akkor is, ha nem kellett). Végül kiderült, hogy egy pici hajszálrepedés van az egyik jeladó mágnesben, amit véletlenül vettek észre. Ehhez is szerencse kellett, hogy egy másik hiba miatt szétszedett csapágy miatt rátaláljon a szerelő.
De az esetek 99%-ához tudás kell.
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
probi
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127


« Új hozzászólás #76493 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:07:10 »

Ha már a tudás és a szerencse kérdése került szóba: utóbbi helyett inkább a közösség tudására szeretnék hagyatkozni. Vagy ajánljatok elérhető, szabad kapacitással rendelkező, nem horror áron dolgozó szerelőt. Az autóvillamosságim külföldre költözött, a másik már feladta a hibakeresést, Kertész utcában megállapították, hogy a generátor biztos jó, az általuk javasolt szaki meg külföldi munkákon dolgozik...
Jó ideje küzdök ezzel az alapjárati problémával. Korábban hol felpörgött, hol leállt (autópályán tempomat nélkül 110 körül ment magától...). Tisztítottunk fojtószelepet (kicsit koszos volt), MAP szenzort (nagyon koszos volt). Valamit segített. Az alapjárati motor tuti hibás volt, cseréltük. Ezzel jelentősen normálisabb lett a helyzet, már nem felfelé, hanem lefelé indul váltásnál a fordulatszám (százból négyszer-ötször még így is). Üresben gurulva az alapjárat 1200 körül van, ha megállok, leesik a normál 700 környékére. Viszont városi araszolás közben ez még mindig kényelmetlen. Utolsóként a fojtószelep-jeladóra gondoltunk, de az jó. Mi lehet még, ami miatt így viselkedik? Sajnos, a srác, akihez vinni szoktam, tényleg nem tud már vele többet foglalkozni, mert azt mondja, nem talál hibát, tárolt hibakód sincs, az elektromosságra tippel, de ahhoz ő nem ért.
Gyertyák jók, trafóval és kábellel együtt voltak cserélve kb. másfél éve. Generátort kb. egy éve cseréltettem benne, gondoltunk rá, hogy ez is lehet a hiba oka, de jártam vele a Kertész utcában, és annak nincs baja. Bosch S5 akksi van benne, kb. 4 éves lehet, tökéletesen indul vele az autó. Az egész motor szét volt szedve és szakszerűen felújítva kb. 40.000 km-rel ezelőtt olajfogyasztás miatt. Amúgy az autó megy, húz rendesen, (meg is áll, ha kell  nyes) nem fogyaszt többet a szokásosnál. Nem tankolok bele másféle benzint, egyáltalán nincs semmi más, mint korábban. Csak nem akar jó lenni benne az alapjárat. Valakinek valamilyen tanácsa, mit nézzünk meg?
Naplózva

MK3 2003/06, 1.8 benzines GHIA
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76494 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:19:16 »

És szerinted ez 1,8 benzines kevesebbet fog fogyasztani, mint a tddi-d?

Nem gondolom, sőt. De a dízeltől már hányingerem van sosem szerettem. Pár éve került hozzám ismerőstől potom pénzért első autó fiatalság, nem érdekelt csak hogy lesz autóm Smiley

Annyi problémája volt már akkor is hogy eldöntöttem tavaly hogy a egy forintot sem kap már tőlem, olajcsere stb. kívűl már gazdaságilag nem éri meg kb  7-8e vagy többet is rá kéne locsolni plusz még a karosszéria (tipúsbetegségei ajtók stb.) nem számoltam bele.

Autöszerelő is azt mondta hogy emgedj el a kezét.
Naplózva
Ferqo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2404



« Új hozzászólás #76495 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 18:32:55 »

Nem gondolom, sőt. De a dízeltől már hányingerem van sosem szerettem. Pár éve került hozzám ismerőstől potom pénzért első autó fiatalság, nem érdekelt csak hogy lesz autóm Smiley

Annyi problémája volt már akkor is hogy eldöntöttem tavaly hogy a egy forintot sem kap már tőlem, olajcsere stb. kívűl már gazdaságilag nem éri meg kb  7-8e vagy többet is rá kéne locsolni plusz még a karosszéria (tipúsbetegségei ajtók stb.) nem számoltam bele.

Autöszerelő is azt mondta hogy emgedj el a kezét.

te tudod, de szerintem cseberből vederbe...
Én is elengedtem tavaly a tddi-m kezét, de eszembe nem jutott volna ismét mk3-at venni. Akkor inkább rendbe raktam volna a meglévőt, annak már tudtam a nyűgjeit. A téma indító Mondeo fanatikustól származót 1,2M ért meg pláne nem.
Az enyém is 2001-es volt, és az előző tulaj szinte mindent átalakított fl utánira, helyenként olyan is volt, egy csomó befejezetlenséget hagyott maga után, én még egyszer olyan autót biztos nem vennék, ami nem a gyári állapot, hanem vki "fanatikus" átépítette.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28



E-mail
« Új hozzászólás #76496 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:02:32 »

Ha már a tudás és a szerencse kérdése került szóba: utóbbi helyett inkább a közösség tudására szeretnék hagyatkozni. Vagy ajánljatok elérhető, szabad kapacitással rendelkező, nem horror áron dolgozó szerelőt. Az autóvillamosságim külföldre költözött, a másik már feladta a hibakeresést, Kertész utcában megállapították, hogy a generátor biztos jó, az általuk javasolt szaki meg külföldi munkákon dolgozik...
Jó ideje küzdök ezzel az alapjárati problémával. Korábban hol felpörgött, hol leállt (autópályán tempomat nélkül 110 körül ment magától...). Tisztítottunk fojtószelepet (kicsit koszos volt), MAP szenzort (nagyon koszos volt). Valamit segített. Az alapjárati motor tuti hibás volt, cseréltük. Ezzel jelentősen normálisabb lett a helyzet, már nem felfelé, hanem lefelé indul váltásnál a fordulatszám (százból négyszer-ötször még így is). Üresben gurulva az alapjárat 1200 körül van, ha megállok, leesik a normál 700 környékére. Viszont városi araszolás közben ez még mindig kényelmetlen. Utolsóként a fojtószelep-jeladóra gondoltunk, de az jó. Mi lehet még, ami miatt így viselkedik? Sajnos, a srác, akihez vinni szoktam, tényleg nem tud már vele többet foglalkozni, mert azt mondja, nem talál hibát, tárolt hibakód sincs, az elektromosságra tippel, de ahhoz ő nem ért.
Gyertyák jók, trafóval és kábellel együtt voltak cserélve kb. másfél éve. Generátort kb. egy éve cseréltettem benne, gondoltunk rá, hogy ez is lehet a hiba oka, de jártam vele a Kertész utcában, és annak nincs baja. Bosch S5 akksi van benne, kb. 4 éves lehet, tökéletesen indul vele az autó. Az egész motor szét volt szedve és szakszerűen felújítva kb. 40.000 km-rel ezelőtt olajfogyasztás miatt. Amúgy az autó megy, húz rendesen, (meg is áll, ha kell  nyes) nem fogyaszt többet a szokásosnál. Nem tankolok bele másféle benzint, egyáltalán nincs semmi más, mint korábban. Csak nem akar jó lenni benne az alapjárat. Valakinek valamilyen tanácsa, mit nézzünk meg?

Vákuumcsövek voltak ellenőrizve? Nálam ott is volt gond... néhány helyen elég kretén módon csak be vannak dugdosva műanyag csőidomok gumi "perselybe"... hát az évek során jó rendesen ki tudtak tágulni és keményedni ezek a gumik. Nálam ilyen helyeken falsot szívott és ez is hülyítette az egész rendszert. Mondjuk emellé még hibakódot is dobált, hogy "szegény a keverék".
Naplózva

2002 Mondeo ST220
bence1885
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68


E-mail
« Új hozzászólás #76497 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:09:25 »

te tudod, de szerintem cseberből vederbe...
Én is elengedtem tavaly a tddi-m kezét, de eszembe nem jutott volna ismét mk3-at venni. Akkor inkább rendbe raktam volna a meglévőt, annak már tudtam a nyűgjeit. A téma indító Mondeo fanatikustól származót 1,2M ért meg pláne nem.
Az enyém is 2001-es volt, és az előző tulaj szinte mindent átalakított fl utánira, helyenként olyan is volt, egy csomó befejezetlenséget hagyott maga után, én még egyszer olyan autót biztos nem vennék, ami nem a gyári állapot, hanem vki "fanatikus" átépítette.


Persze értelek, jómagam is nehezen adok ki ennyi pénzt főleg egy mk3ra, de valahogy megszerettem őket, nem tudom miért de egy ha meglátok egy szép mk3 az utcán és mondjuk egy új mk5-öt előbb nézem meg az mk3-at.

Ezért keresek már lassan több mint fél éve valamit.
Néztem még mazdákat is, subarut , hondat is, de valahogy mindig visszajutok ide, mert köze lehet talán az is hogy ismerem ezelet az autókat mint a tenyerem, a többit nem.
Volkswagen csoportos autók alapból nem érdekelnek. Sok minden nem maradt.

Már azon is gondolkoztam hogy veszek egy olcsó suzukis népautót, abba más nem kell csak olaj meg víz, de családi autónak nem az igazi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24032



« Új hozzászólás #76498 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:19:42 »

Azért néha igen. Anno a másik autónkkal már több szervizt megjártunk, senki sem tudta megtalálni a hiba okát, közte Bosch és gyári szakszerviz sem. Pedig mindig jelentkezett, de műszerekkel nézegetve sem tudták, miért (az ABS működött akkor is, ha nem kellett). Végül kiderült, hogy egy pici hajszálrepedés van az egyik jeladó mágnesben, amit véletlenül vettek észre. Ehhez is szerencse kellett, hogy egy másik hiba miatt szétszedett csapágy miatt rátaláljon a szerelő.
De az esetek 99%-ához tudás kell.

Nos, a szerencsében akkor bízhatsz ha nincs megfelelő tudás! Meg ha lottózol.
Továbbra is azt mondom, hogy az autó javításhoz nem szerencse kell!
Nem csak soros vizsgálati módszer van. Emellett nagyon sokszor ott a hiba az értékekben, csak ha aki nézi (ha nézi), nem tudja mit kell nézni/látni. Tehát tudás, rendszer ismeret, gyakorlat szükséges.
Sajnos sokszor hiába van valakin márkaszervizes ruha, az nem ad tudást.

Az említett példád oszcilloszkóppal kimutatható lett volna. Jelalak hiba.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacko1984
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 893



E-mail
« Új hozzászólás #76499 Dátum: 2020.01.09 csütörtök, 19:23:24 »

Nos, a szerencsében akkor bízhatsz ha nincs megfelelő tudás! Meg ha lottózol.
Továbbra is azt mondom, hogy az autó javításhoz nem szerencse kell!
Nem csak soros vizsgálati módszer van. Emellett nagyon sokszor ott a hiba az értékekben, csak ha aki nézi (ha nézi), nem tudja mit kell nézni/látni. Tehát tudás, rendszer ismeret, gyakorlat szükséges.
Sajnos sokszor hiába van valakin márkaszervizes ruha, az nem ad tudást.

Az említett példád oszcilloszkóppal kimutatható lett volna. Jelalak hiba.


Ebben igazad van csak egyre nehezebb hozzáértő szerelőt találni
Naplózva

Mk3 2.0tdci+DPF Titanium X (N7BB)
Oldalak: 1 ... 1523 1524 1525 1526 1527 1528 1529 [1530] 1531 1532 1533 1534 1535 1536 1537   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.081 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.