Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2020.09.20 vasárnap, 19:35:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 [1540] 1541   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 12412025 alkalommal)
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76950 Dátum: 2020.08.13 csütörtök, 20:27:57 »

Sziasztok.
Klíma gondom van.
Nyár elején volt feltoltve működött is szépen, de most nem hűt semmit, kompresszor nem kapcsol be, de a ventilátor se.

Neztem mindkét biztosíték dobozt de ott jó minden.
menj el klimashoz, valszeg ereszt, és javitani kell.
Ha a gáz megvan akkor elektromos gond is lehet, akar a klima vezerlovel vagy a kuplung vezetekevel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 152


E-mail
« Új hozzászólás #76951 Dátum: 2020.08.16 vasárnap, 08:18:40 »

Sziasztok! Szellőzőrostély javítàsában tudna valaki segíteni?  Előre is köszi.
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #76952 Dátum: 2020.08.17 hétfő, 08:41:32 »

Sziasztok! Szellőzőrostély javítàsában tudna valaki segíteni?  Előre is köszi.

Szia,
nekem már eset szét telefontartó miatt.
Felhasznált anyagok: 9V elem, 1k ellenállás, vezeték, LED, 2 csipesz, szigszalag, befőttesgumi, kampós végű drót és kb 45 perc.
Ahogy én csináltam: Lezárni a szellőzőt, hogy a beeső alkatrészen meglegyenek. A LED-et vezetékekkel beküldtem a szellőzőbe, hogy belül is lássak. A 2 csipeszből 1 volt a kezemben, a másikat összegumiztam, hogy rögzíteni tudjam és a kampós dróttal küzdöttem.
Szerelhető, javítható házilag, csak kitartás kell hozzá.
Naplózva

MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 152


E-mail
« Új hozzászólás #76953 Dátum: 2020.08.17 hétfő, 12:05:00 »

Nekem csak az elzárógomb nem működik tökéletesen,akkor is ilyen tortúrás?
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


E-mail
« Új hozzászólás #76954 Dátum: 2020.08.17 hétfő, 15:00:53 »

Nekem csak az elzárógomb nem működik tökéletesen,akkor is ilyen tortúrás?

Azt nem tudom, de ha rosszabb nem lehet akkor meg lehet próbálni. De kampós, vékony drótokkal szerelkezz fel. Meg ragasztószalag is legyen kéznél műszerfalhoz ragasztani a kampókat, hogy ne kelljen tartani.
Naplózva

MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #76955 Dátum: 2020.08.22 szombat, 09:31:13 »

Sziasztok, bezártam a kocsiba a kulcsot... pótkulcson kívül van bármi esélyem? falbav
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36895


www.mondeo.hu

97948419 scratch@mailbox.hu
WWW E-mail
« Új hozzászólás #76956 Dátum: 2020.08.22 szombat, 12:10:05 »

Sziasztok, bezártam a kocsiba a kulcsot... pótkulcson kívül van bármi esélyem? falbav

Ablak törés.
Naplózva

Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212



« Új hozzászólás #76957 Dátum: 2020.08.22 szombat, 12:19:51 »

Sziasztok, bezártam a kocsiba a kulcsot... pótkulcson kívül van bármi esélyem? falbav
Ha duplára zártad akkor nem sok...
Naplózva

2010 Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi
2001 Mondeo MK3 2.0i Ghia
badam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #76958 Dátum: 2020.08.23 vasárnap, 22:04:10 »

Sziasztok!

Van egy 2001.10 havi mondeónk 2.0 benzines ghia kivitel gyári tempomattal. Viszont a tempomat nem működik.

Az alapvető dolgokat csekkoltam.
kormány gombok működnek, pedál kapcsolók működnek. Legalábbis azért gondolom, mert az alábbiak történnek.

Indításkor megjelenik a tempomat ikon rendbe.

Amikor elérem a minimum sebességet kb 40 utána On és Set gomb nyomására megjelenik és égve marad a dashboardon az ikon ebből azt gondolom hogy bekapcsol, ellenben a sebességet nem tartja (mintha a motor nem húzná meg a bowdent), amint vagy kuplungot vagy féket nyomok annak rendje és módja szerint eltűnik az ikon dashboardról, újra setet nyomva pedig visszajön.

Esetleg hogy lehetne kideríteni, hogy tényleg a motor (modul?) ment tönkre? Vagy merre felé keresgéljek tovább?

még azt írják általános hibának, hogy a tps sensor lesz hibás, ezt őszíntén nem gondolnám, az alapjárat stabil. De való igaz nem teszteltem még le. Épp érkezik egy elm327.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76959 Dátum: 2020.08.24 hétfő, 08:38:06 »

Sziasztok!

Van egy 2001.10 havi mondeónk 2.0 benzines ghia kivitel gyári tempomattal. Viszont a tempomat nem működik.

Az alapvető dolgokat csekkoltam.
kormány gombok működnek, pedál kapcsolók működnek. Legalábbis azért gondolom, mert az alábbiak történnek.

Indításkor megjelenik a tempomat ikon rendbe.

Amikor elérem a minimum sebességet kb 40 utána On és Set gomb nyomására megjelenik és égve marad a dashboardon az ikon ebből azt gondolom hogy bekapcsol, ellenben a sebességet nem tartja (mintha a motor nem húzná meg a bowdent), amint vagy kuplungot vagy féket nyomok annak rendje és módja szerint eltűnik az ikon dashboardról, újra setet nyomva pedig visszajön.

Esetleg hogy lehetne kideríteni, hogy tényleg a motor (modul?) ment tönkre? Vagy merre felé keresgéljek tovább?

még azt írják általános hibának, hogy a tps sensor lesz hibás, ezt őszíntén nem gondolnám, az alapjárat stabil. De való igaz nem teszteltem még le. Épp érkezik egy elm327.
elképzelhető,ha megjön a diagcuccod,ki is tudod deríteni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #76960 Dátum: 2020.08.24 hétfő, 20:41:52 »

Ha duplára zártad akkor nem sok...
Ablak törés.
Hát, csak bekövetkezett ez, amitől évekóta tartottam falbav taps
Végül a kényelmetlenebbet választottam és volt egy kellemes vonatutam a pótkulcsért Lelléről Peste, majd vissza...
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Runo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137



« Új hozzászólás #76961 Dátum: 2020.08.28 péntek, 08:58:32 »

Hát, csak bekövetkezett ez, amitől évekóta tartottam falbav taps
Végül a kényelmetlenebbet választottam és volt egy kellemes vonatutam a pótkulcsért Lelléről Peste, majd vissza...

Ha évek óta ettől rettegsz, akkor miért nem hordod a pótkulcsot magaddal?
Naplózva

Mk3 - 1.8 - 110 LE - Benzin - Sedan - Trend
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4027


E-mail
« Új hozzászólás #76962 Dátum: 2020.08.28 péntek, 09:42:18 »

Ha évek óta ettől rettegsz, akkor miért nem hordod a pótkulcsot magaddal?

Igen, a vezető bal térdénél lévő kis tároló pont tökéletes hely neki  vigyor3
Naplózva

2004 5 ajtós 2.0 TDCi (125) // 2012 5 ajtós 2.0 TDCi (140)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25565


E-mail
« Új hozzászólás #76963 Dátum: 2020.08.28 péntek, 10:06:19 »

Igen, a vezető bal térdénél lévő kis tároló pont tökéletes hely neki  vigyor3

Kiváló ötlet. És hogy ne kelljen az ablakot betörni, elég csak egy 10x10-es lyukat flexelni a sárvédő oldalába, hogy ki tudd onnan venni. eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
bari012
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #76964 Dátum: 2020.08.29 szombat, 11:53:42 »

Ha évek óta ettől rettegsz, akkor miért nem hordod a pótkulcsot magaddal?

Mert általában csak akkor jut eszembe a pótkulcs, amikor már elég messze kerültem tőle, és jól megszívhatom, ha nincs nálam  nyes
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Ferqo
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2478



« Új hozzászólás #76965 Dátum: 2020.08.29 szombat, 12:35:48 »

Mert általában csak akkor jut eszembe a pótkulcs, amikor már elég messze kerültem tőle, és jól megszívhatom, ha nincs nálam  nyes
Mi lista alapján pakolunk össze minden utazás előtt.
Szerepel benne a pótkulcs, így sosem maradt otthon.

Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76966 Dátum: 2020.08.29 szombat, 16:26:37 »

Mi lista alapján pakolunk össze minden utazás előtt.
Szerepel benne a pótkulcs, így sosem maradt otthon.


laugh nem mondod?
Mi viszünk mindent. Ha lenne horog, egy futót is teleraknank. Sose maradt otthon semmi... Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76967 Dátum: 2020.08.29 szombat, 18:39:00 »

Sziasztok,

bal első ajtó csere után villog az ablaknyitásra figyelmeztető piros fény az ablakemelőket működtető kapcsolóknál. A vezető ajtónál lévő "fő" vezérlőről működik mindegyik ablak mozgatása, viszont a hátsó ajtókról nem.

Gondolom valami vezeték baja lehet, mert a hangszóróknak ott van átvezetve (elől) 2 elég vastag tyúkbél, amiket alig bírtam visszaerőszakolni.

Ha nem vezeték, mi lehet még?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 959


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #76968 Dátum: 2020.08.30 vasárnap, 12:08:25 »

Srácok !

kerestem de nem találtam, hogy melyik Focus elsősszélvédő mosó jó a mondeohoz, tudnátok segiteni benne

előre is köszi
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25565


E-mail
« Új hozzászólás #76969 Dátum: 2020.08.30 vasárnap, 12:58:21 »

Srácok !

kerestem de nem találtam, hogy melyik Focus elsősszélvédő mosó jó a mondeohoz, tudnátok segiteni benne

előre is köszi

https://www.ebay.de/itm/Windshield-Washer-Nozzle-2ea-Oem-Parts-for-Ssangyong-2004-2013-Roius-Stavic-/172259695775?pageci=7b5d213c-1f9c-4f4b-8617-6b42a60cf453

Ez.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


« Új hozzászólás #76970 Dátum: 2020.09.01 kedd, 21:28:12 »

Sziasztok!

Többek között van egy olyan problémám hogy nem működik az ablakmosó spricni, azaz nem nyomatja a vizet a szélvédőre. Az ablaktörlő lapátok működnek. Elromolhatott a szivattyú motor, vagy van valamilyen biztosítékja? Rákerestem de nem egyértelmű.

Mk3 2004
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76971 Dátum: 2020.09.01 kedd, 21:38:20 »

Sziasztok!

Többek között van egy olyan problémám hogy nem működik az ablakmosó spricni, azaz nem nyomatja a vizet a szélvédőre. Az ablaktörlő lapátok működnek. Elromolhatott a szivattyú motor, vagy van valamilyen biztosítékja? Rákerestem de nem egyértelmű.

Mk3 2004
vagy lecsúszott  cső a motorról,vagy a motor halt be, vagy a bajuszkapcsoló végén a gomb.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


« Új hozzászólás #76972 Dátum: 2020.09.01 kedd, 23:45:18 »

vagy lecsúszott  cső a motorról,vagy a motor halt be, vagy a bajuszkapcsoló végén a gomb.

Köszönöm a gyors választ.
Hogyan tudnék hozzáférni a motorhoz? Kerestem, de Mondeóhoz nem találtam videót. Ki kell hozzá szedni a jobb első kereket?
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25565


E-mail
« Új hozzászólás #76973 Dátum: 2020.09.02 szerda, 07:47:14 »

Köszönöm a gyors választ.
Hogyan tudnék hozzáférni a motorhoz? Kerestem, de Mondeóhoz nem találtam videót. Ki kell hozzá szedni a jobb első kereket?

A fényszóró mellett benézve-benyúlva annyit meg tudsz nézni, hogy a cső és a villany csati rajta van-e, ill. ha belül nyomkodja valaki a gombot, akkor indul-e a motor.

A belső kapcsoló nemigen szokott úgy elhalni, hogy egyik nap megy, a másik nap már nem. Az enyém évekig döglődött, mire végleg feladta.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
badam
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


« Új hozzászólás #76974 Dátum: 2020.09.02 szerda, 11:41:09 »

Sziasztok!

Többek között van egy olyan problémám hogy nem működik az ablakmosó spricni, azaz nem nyomatja a vizet a szélvédőre. Az ablaktörlő lapátok működnek. Elromolhatott a szivattyú motor, vagy van valamilyen biztosítékja? Rákerestem de nem egyértelmű.

Mk3 2004

Szia, kb két hete cseréltem én is motort, nem kell megemelni az autót, bontani a kerékjáratot egy kis kéz kell és alulról elvégezhető a művelet. Ha nem a biztosíték és nincs hangja a motornak akkor szinte biztos, hogy ez az. 1500-2000 ft-ért lehet kapni újat.

Én meg sem emeltem hanem befeküdtem alá. jobb első kerék résznél befekszel ott lesz a fehér tartály, a szivattyú motort a tartályból csak ki kell mozgatni, egy tömítő gyűrű tartja a helyén kb. a nehezebb dolog leszedni a kimenő ágait a motornak elég feszes. Az elektromos csatlakozó a fém pöcök benyomása után könnyen lejön. Mindent egy kézzel kell végezni, ha a megbontás nélküli verziót választod.

Megjegyzés, Ha nem üres a tartály, érdemes valami vödröt alárakni amikor kiveszed a szivattyút, vagy legalább egy csatorna felé állni vele.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.02 szerda, 11:44:18 írta badam » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25565


E-mail
« Új hozzászólás #76975 Dátum: 2020.09.02 szerda, 12:00:53 »

Szia, kb két hete cseréltem én is motort, nem kell megemelni az autót, bontani a kerékjáratot egy kis kéz kell és alulról elvégezhető a művelet. Ha nem a biztosíték és nincs hangja a motornak akkor szinte biztos, hogy ez az. 1500-2000 ft-ért lehet kapni újat.

Én meg sem emeltem hanem befeküdtem alá. jobb első kerék résznél befekszel ott lesz a fehér tartály, a szivattyú motort a tartályból csak ki kell mozgatni, egy tömítő gyűrű tartja a helyén kb. a nehezebb dolog leszedni a kimenő ágait a motornak elég feszes. Az elektromos csatlakozó a fém pöcök benyomása után könnyen lejön. Mindent egy kézzel kell végezni, ha a megbontás nélküli verziót választod.

Megjegyzés, Ha nem üres a tartály, érdemes valami vödröt alárakni amikor kiveszed a szivattyút, vagy legalább egy csatorna felé állni vele.

Csatorna felé...? Azt hogyan kell?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76976 Dátum: 2020.09.02 szerda, 12:23:37 »

Sziasztok,

bal első ajtó csere után villog az ablaknyitásra figyelmeztető piros fény az ablakemelőket működtető kapcsolóknál. A vezető ajtónál lévő "fő" vezérlőről működik mindegyik ablak mozgatása, viszont a hátsó ajtókról nem.

Gondolom valami vezeték baja lehet, mert a hangszóróknak ott van átvezetve (elől) 2 elég vastag tyúkbél, amiket alig bírtam visszaerőszakolni.

Ha nem vezeték, mi lehet még?

Erre valaki?

Most szétszedtem megint az ajtót/vezetékeket, és mintha az 5-ös kábel (az átvezető csatlakozónál számozva vannak) vezeték burkolatán látnék sérülést. Van valami dokumentum, hogy a kábelátvezetőben melyik vezeték mit vezérel?

Azt mondjuk nem tudom,hogy ha az első ajtőről működik minden, akkor egyáltalán ott van-e a hiba, de mivel csak ahhoz lett nyúlva, elég valószínű.
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76977 Dátum: 2020.09.02 szerda, 14:16:02 »

Erre valaki?

Most szétszedtem megint az ajtót/vezetékeket, és mintha az 5-ös kábel (az átvezető csatlakozónál számozva vannak) vezeték burkolatán látnék sérülést. Van valami dokumentum, hogy a kábelátvezetőben melyik vezeték mit vezérel?

Azt mondjuk nem tudom,hogy ha az első ajtőről működik minden, akkor egyáltalán ott van-e a hiba, de mivel csak ahhoz lett nyúlva, elég valószínű.
2004 etis
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76978 Dátum: 2020.09.02 szerda, 14:18:04 »

Szia, kb két hete cseréltem én is motort, nem kell megemelni az autót, bontani a kerékjáratot egy kis kéz kell és alulról elvégezhető a művelet. Ha nem a biztosíték és nincs hangja a motornak akkor szinte biztos, hogy ez az. 1500-2000 ft-ért lehet kapni újat.

Én meg sem emeltem hanem befeküdtem alá. jobb első kerék résznél befekszel ott lesz a fehér tartály, a szivattyú motort a tartályból csak ki kell mozgatni, egy tömítő gyűrű tartja a helyén kb. a nehezebb dolog leszedni a kimenő ágait a motornak elég feszes. Az elektromos csatlakozó a fém pöcök benyomása után könnyen lejön. Mindent egy kézzel kell végezni, ha a megbontás nélküli verziót választod.

Megjegyzés, Ha nem üres a tartály, érdemes valami vödröt alárakni amikor kiveszed a szivattyút, vagy legalább egy csatorna felé állni vele.
nincs külön biztije.ha megy a törlő , az is kap feszt. Csak a bajusz kapcsoló szab gátat a delejnek.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76979 Dátum: 2020.09.02 szerda, 15:24:59 »

2004 etis

AndyA elküldte, nekem ez elég kínai, szóval csak kicsit vagyok előrébb. vigyor3

Nem tudom, hogy egyáltalán vezeték baja van-e, vagy maga a kapcsoló halt be amivel tiltani/feloldani lehet a hátsó ablakemelést.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.02 szerda, 15:31:06 írta Zolibácsi » Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


« Új hozzászólás #76980 Dátum: 2020.09.02 szerda, 17:08:33 »

A fényszóró mellett benézve-benyúlva annyit meg tudsz nézni, hogy a cső és a villany csati rajta van-e, ill. ha belül nyomkodja valaki a gombot, akkor indul-e a motor.

A belső kapcsoló nemigen szokott úgy elhalni, hogy egyik nap megy, a másik nap már nem. Az enyém évekig döglődött, mire végleg feladta.

AndyA

Köszi egyenlőre annyit meg tudtam nézni hogy valaki nyomogatta belül a bajuszkapcsolót, és azt lehetett hallani hogy a bal lábnál lévő biztiknél ketyeg a relé ha nyomkodják a kapcsolót, viszont a motor nem ad semmi hangot. Ezek szerint a motor halt be.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.02 szerda, 23:26:39 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


« Új hozzászólás #76981 Dátum: 2020.09.02 szerda, 17:33:16 »

Szia, kb két hete cseréltem én is motort, nem kell megemelni az autót, bontani a kerékjáratot egy kis kéz kell és alulról elvégezhető a művelet. Ha nem a biztosíték és nincs hangja a motornak akkor szinte biztos, hogy ez az. 1500-2000 ft-ért lehet kapni újat.

Én meg sem emeltem hanem befeküdtem alá. jobb első kerék résznél befekszel ott lesz a fehér tartály, a szivattyú motort a tartályból csak ki kell mozgatni, egy tömítő gyűrű tartja a helyén kb. a nehezebb dolog leszedni a kimenő ágait a motornak elég feszes. Az elektromos csatlakozó a fém pöcök benyomása után könnyen lejön. Mindent egy kézzel kell végezni, ha a megbontás nélküli verziót választod.


Köszönöm a segítséget, megpróbálom a módszered. Lehet szívás lesz mert Seriff motorvédő lemez van felszerelve.
 Ha a bajuszkapcsolót megnyomják akkor egy relé kattogása hallatszik a kormány melletti biztosítéktáblából.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.02 szerda, 23:26:05 írta karak » Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
karak
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 79


« Új hozzászólás #76982 Dátum: 2020.09.02 szerda, 23:30:33 »

nincs külön biztije.ha megy a törlő , az is kap feszt. Csak a bajusz kapcsoló szab gátat a delejnek.

Elkerülte a figyelmem a válaszod hogy nincs más bizti. Akkor oké, köszi. 
Naplózva

2004.07.08. Ambiente 1.8 Benzin 81kW Sedan 5-ös váltó.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 25565


E-mail
« Új hozzászólás #76983 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 08:42:04 »

Köszi egyenlőre annyit meg tudtam nézni hogy valaki nyomogatta belül a bajuszkapcsolót, és azt lehetett hallani hogy a bal lábnál lévő biztiknél ketyeg a relé ha nyomkodják a kapcsolót, viszont a motor nem ad semmi hangot. Ezek szerint a motor halt be.

Vagy az elektromos csatlakozó, vagy a vezetékelés... Nézd végig sorban.

A tartályt kivenni amúgy szívás, mert le kell akasztani a lököst. Ahhoz meg a sárvédőnél két oldalt olyan helyen kell csavarozni, ahová egy nőgyógyásznak is becsületére válna benyúlni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76984 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 13:24:28 »

AndyA elküldte, nekem ez elég kínai, szóval csak kicsit vagyok előrébb. vigyor3

Nem tudom, hogy egyáltalán vezeték baja van-e, vagy maga a kapcsoló halt be amivel tiltani/feloldani lehet a hátsó ablakemelést.


https://drive.google.com/file/d/1I0bR0_ANzLdZ-9mH6cg3jPXBQouOlQdB/view?usp=sharing

Ránézne egy olyan, aki ért a kapcsolási rajzokhoz? (én kevésbé vigyor3)

Azt keresem hogy melyik vezeték mehet a hátsó ablakemelőkhöz(vagy a GEM-be) Én nem láttam, hogy lenne az ajtóátvezetőnél olyan.

https://drive.google.com/file/d/1phCCorHvLk3sDq-AEqFMJ6O8fzw8G2jz/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1E-fghtyttqzm7dX3BDwkxdPVa1Krg01w/view?usp=sharing

Ezen megvan, talán a 8-as? Viszont annak a vezetékénél nem látok szakadást(és máshol se)
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.03 csütörtök, 14:31:32 írta Zolibácsi » Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76985 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 14:38:05 »

https://drive.google.com/file/d/1I0bR0_ANzLdZ-9mH6cg3jPXBQouOlQdB/view?usp=sharing

Ránézne egy olyan, aki ért a kapcsolási rajzokhoz? (én kevésbé vigyor3)

Azt keresem hogy melyik vezeték mehet a hátsó ablakemelőkhöz(vagy a GEM-be) Én nem láttam, hogy lenne az ajtóátvezetőnél olyan.

https://drive.google.com/file/d/1phCCorHvLk3sDq-AEqFMJ6O8fzw8G2jz/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1E-fghtyttqzm7dX3BDwkxdPVa1Krg01w/view?usp=sharing

Ezen megvan, talán a 8-as? Viszont annak a vezetékénél nem látok szakadást(és máshol se)
a bal első ajtó kapcsolótól a hátsó kapcsolóhoz megy  a 35 BK/BU vezeték.Ez a C54es csatiban a 8as lábon átvált 35 BK/OG -re ami végig megy a bal hátsó ajtó kapcsolóba.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.03 csütörtök, 14:43:52 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76986 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 14:47:59 »

a bal első ajtó kapcsolótól a hátsó kapcsolóhoz megy  a 35 BK/BU vezeték.Ez a C54es csatiban a 8as lábon átvált 35 BK/OG -re ami végig megy a bal hátsó ajtó kapcsolóba.

Köszi. worship

Én is a 8-as csatlakozóhoz jutottam el, viszont annak a vezetékénél nem látok sérülést. Lehet, hogy a kapcsoló halt meg az első ajtóban? Hogy lehet azt tesztelni?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76987 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 15:02:55 »

Köszi. worship

Én is a 8-as csatlakozóhoz jutottam el, viszont annak a vezetékénél nem látok sérülést. Lehet, hogy a kapcsoló halt meg az első ajtóban? Hogy lehet azt tesztelni?
Van egy pont a bal első Vezető oldali többszörös ablakemelő kapcsolóban.
Nézd a rajzot.
A 18-as jelölésű érintkező a Hátsó ablak kapcsoló kikapcsolása!!!
Ezt ellenőrizted már? Nem lehet, hogy azzal a kapcsolóval van baj? Mérni kelle, hogy ott nincs e hiba.
Igen,látom ugyan ezt kérdezted.
A C179-es csatiban kelenne mérni az 1es lábon, a bal első ajtóban a kapcsolón, hogy ott kimegy-e a delej. Az lehet a baj...
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.03 csütörtök, 15:07:19 írta alf® » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76988 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 19:32:51 »

Van egy pont a bal első Vezető oldali többszörös ablakemelő kapcsolóban.
Nézd a rajzot.
A 18-as jelölésű érintkező a Hátsó ablak kapcsoló kikapcsolása!!!
Ezt ellenőrizted már? Nem lehet, hogy azzal a kapcsolóval van baj? Mérni kelle, hogy ott nincs e hiba.
Igen,látom ugyan ezt kérdezted.
A C179-es csatiban kelenne mérni az 1es lábon, a bal első ajtóban a kapcsolón, hogy ott kimegy-e a delej. Az lehet a baj...

Melyik a C179-es csati? És hogy kell mérni rajta a delejt? vigyor3

Más. Az átvezetőben lévő kábelek ilyen csatlakozóval vannak: https://imgur.com/v46H6sZ

Hogy tudom ezt pótolni? Vagy próbáljam meg szétnyitni és másik vezeték bele? (az egyik vezeték sérült volt, ezért kivettem és újra akarom forrasztani)
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
Ferqo
Törzstag
***
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 2478



« Új hozzászólás #76989 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 20:54:17 »

Melyik a C179-es csati? És hogy kell mérni rajta a delejt? vigyor3

Más. Az átvezetőben lévő kábelek ilyen csatlakozóval vannak: https://imgur.com/v46H6sZ

Hogy tudom ezt pótolni? Vagy próbáljam meg szétnyitni és másik vezeték bele? (az egyik vezeték sérült volt, ezért kivettem és újra akarom forrasztani)
Bontóból vegyél egy komplett aljzatot, és fűzd ki belőle. A behajlós tükrös átalakításnál is ezt csinálta mindenki.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76990 Dátum: 2020.09.03 csütörtök, 21:28:41 »

Melyik a C179-es csati? És hogy kell mérni rajta a delejt? vigyor3

Más. Az átvezetőben lévő kábelek ilyen csatlakozóval vannak: https://imgur.com/v46H6sZ

Hogy tudom ezt pótolni? Vagy próbáljam meg szétnyitni és másik vezeték bele? (az egyik vezeték sérült volt, ezért kivettem és újra akarom forrasztani)
Bocs,elírtam.C709 es a rajzon.A  kapcsolóra megy a bal első ajtóban.
Forrasztd meg nyugodtan.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


E-mail
« Új hozzászólás #76991 Dátum: 2020.09.04 péntek, 19:43:30 »

Szevasztok.Az első szélvédőfűtésem bal oldala működik de a jobb oldal nem.Tudna valaki segíteni,hogy mit kéne ellenőrizni??Köszi
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Gyuri74
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 212



« Új hozzászólás #76992 Dátum: 2020.09.04 péntek, 20:50:49 »

Szevasztok.Az első szélvédőfűtésem bal oldala működik de a jobb oldal nem.Tudna valaki segíteni,hogy mit kéne ellenőrizni??Köszi

Első körben a biztosítékot.
Naplózva

2010 Mondeo MK4 2.3i Automata Titanium kombi
2001 Mondeo MK3 2.0i Ghia
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


E-mail
« Új hozzászólás #76993 Dátum: 2020.09.05 szombat, 11:23:40 »

Első körben a biztosítékot.
Biztosíték jó.A visszapillantónál vannak csatlakozók és felette vezetékek.ott esetleg megy vezeték a szélvédőfűtéshez??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46180



« Új hozzászólás #76994 Dátum: 2020.09.05 szombat, 11:34:07 »

Biztosíték jó.A visszapillantónál vannak csatlakozók és felette vezetékek.ott esetleg megy vezeték a szélvédőfűtéshez??
a szélvédőfűtés csatlakozóit a szélvédő alján 2 oldalt találod.Mérj rajtuk feszt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


E-mail
« Új hozzászólás #76995 Dátum: 2020.09.05 szombat, 11:39:57 »

a szélvédőfűtés csatlakozóit a szélvédő alján 2 oldalt találod.Mérj rajtuk feszt.
Rendben köszi!!
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


E-mail
« Új hozzászólás #76996 Dátum: 2020.09.05 szombat, 20:23:37 »

Rendben köszi!!
Akkor belül a visszapillantónál vagy a tetőkárpit fölött van vezeték ami a szélvédőfűtéshez megy??Ezt esetleg tudja valaki??
Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3249



« Új hozzászólás #76997 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 09:45:00 »

Biztosíték jó.A visszapillantónál vannak csatlakozók és felette vezetékek.ott esetleg megy vezeték a szélvédőfűtéshez??

De ugye tudod, hogy a 2 oldalnak külön biztosítékai vannak? Mindkettőt ellenőrizted?
Naplózva

2002/11  MK3 2.0 (145LE) Ghia
etekefiloz
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 338


E-mail
« Új hozzászólás #76998 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 10:16:33 »

Üdv Fórumtársak. Elérkezett az idő a keresztbe repedt szélvédőm cseréjének. Kinek hol mennyi volt. Kombi, fűtött, szenzoros. Mit érdemes beletenni? Persze szem előtt tartva a költséghatékonyságot.
Naplózva

2006 MK3 kombi 2.2 TDCI QJBB Egr szoftveresen OFF,  Chip sok ló!
uzoli70
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 63


E-mail
« Új hozzászólás #76999 Dátum: 2020.09.06 vasárnap, 10:43:06 »

De ugye tudod, hogy a 2 oldalnak külön biztosítékai vannak? Mindkettőt ellenőrizted?
Nem tudtam.Megnéztem,2 db 30 A a motortéri bizti dobozba.Azok jók.
« Utoljára szerkesztve: 2020.09.06 vasárnap, 11:30:25 írta uzoli70 » Naplózva

2005.TDCI.2.0 130le
2007.TDCI.2.2 155le
Oldalak: 1 ... 1533 1534 1535 1536 1537 1538 1539 [1540] 1541   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.