Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.04.27 szombat, 07:26:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 [1556] 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 19752769 alkalommal)
0 Felhasználó és 53 vendég van a témában
Mondeo93TDCI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #77750 Dátum: 2023.10.19 csütörtök, 11:18:32 »

Szia!

Reggel gyorsan nekiálltam megcsináltam a programozást, és tényleg megoldotta...Egyrészt pozitív, másrészt szomorú tény hogy tényleg injektor felújítás szükségeltetik. Érdemes átnézetni a teljes üzemanyag rendszert, vagy elég ha a porlasztókat felújíttatom? Addig amíg erre nem kerül sor, esetleg valami jó tanács? Gondolok itt arra hogy óvatosabban menjek vele, ne pörgessem, ne gyorsítsak vele erőteljesen? Per pillanat elég körülményes lenne nélkülöznöm az autót mert a másik amivel tudnék mozogni épp teljes felújítás alatt van, szóval kettőből kettő off lenne...Ez a pár nap is elég kellemetlen volt hirtelen.

Köszi! Smiley

Jó eséllyel egy darabig segíteni fog, de nem hozza el a megváltást, abban sajnos biztos lehetsz.
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.19 csütörtök, 11:29:22 írta Mondeo93TDCI » Naplózva

2003 Mk3 2.0 TDCI Turnier 131PS
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77751 Dátum: 2023.10.19 csütörtök, 12:37:30 »

Az injektorokat nem is kell, elég csak a porlasztócsúcsot...?  falbav falbav falbav falbav falbav

Legalább te ne írj hülyeséget, aki jól tudod, hogy miről van szó. Különösen, ha segíteni akarsz, amiért amúgy minden tiszteletem a tiéd.

Mondeo93TDCI: az INJEKTOROKAT kell felújíttatni, kompletten, egyben, nem elég csak a porlasztóCSÚCSOKAT.

AndyA
rostalod a fingot. Pontosan tudod,hogy mit írtam....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondeo93TDCI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #77752 Dátum: 2023.10.19 csütörtök, 12:43:08 »

Köszi szépen a segítséget, értettem egyébként mire céloztál részemről nincs gond. Örülök hogy próbáltatok információt nyújtani! Smiley


rostalod a fingot. Pontosan tudod,hogy mit írtam....
« Utoljára szerkesztve: 2023.10.19 csütörtök, 12:44:52 írta Mondeo93TDCI » Naplózva

2003 Mk3 2.0 TDCI Turnier 131PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77753 Dátum: 2023.10.19 csütörtök, 13:03:04 »

rostalod a fingot. Pontosan tudod,hogy mit írtam....

ÉN igen. De akinek írtad, az nem feltétlenül, és neki fontos, nem nekem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77754 Dátum: 2023.10.19 csütörtök, 16:24:12 »

ÉN igen. De akinek írtad, az nem feltétlenül, és neki fontos, nem nekem.

AndyA
miért mondod?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
player997
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1


E-mail
« Új hozzászólás #77755 Dátum: 2023.10.24 kedd, 10:42:03 »

Sziasztok,

Egy kis segítségre lenne szükségem 2.5 v6 2003 Ghia autóval kapcsolatban. Gázadásnál az autó néha elkezd rángatni - nem egyenletesen gyorsul.
Olyan mintha lenyomnám a gázpedált, de néha nem kapna gázt. Van hogy például félig lenyomom, ott tartom (eközben gyorsul), majd visszaesik a fordulatszám, mintha levettem volna róla a lábam, aztán egyszer csak észbe kap és újra elkezd gyorsulni.
A következők lettek cserélve az elmúlt pár napban:
-Gyújtógyertyák
-Gyújtáskábelek
-Üzemanyagszűrő
-Fojtószelep ház

Sajnos az autók világa számomra még elég új, ezért nem is nagyon értek hozzá, de egy kis keresgélés után arra jutottam, hogy lehetséges hogy a gyújtástrafó a hibás, viszont először mindenképp szeretném kikérni a hozzáértők véleményét.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77756 Dátum: 2023.10.24 kedd, 22:13:31 »

miért mondod?

Mit?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77757 Dátum: 2023.10.25 szerda, 18:06:12 »

Mit?
olvasol is? b+.... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77758 Dátum: 2023.10.25 szerda, 20:48:20 »

Beázással kapcsolatban tudna nekem vki segíteni? Pollenszűrőnél megoldottuk pár éve, viszont nem rég szélvédő cserém volt, és megint ázik onnan... valszeg ismét meg tudjuk csinálni haverral, viszont az ajtók alján még mindig befolyik a víz. Az összesnél... két hátsó meg sofőr oldali nem vészes, az anyós az viszont durván folyik. Egy-egy ilyen esős nap után eléggé nedves a szőnyeg. Nem tudom hova lehetne vinni az autót, ahol végleg megszüntetik a beázást, esetleg innen vki a fórumról megcsinálná nekem?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77759 Dátum: 2023.10.26 csütörtök, 08:58:28 »

olvasol is? b+.... eplus2

Ez nem egy write-only fórum? Én úgy tudtam... :-)

Írtál valamit, amiről te is tudod, hogy mit jelent, én is tudom, hogy mit jelent, de amit leírtál, az szó szerint elolvasva és értelmezve nem azt jelenti. Mindezt olyasvalakinek, aki egyáltalán nem biztos, hogy ugyanennyire képben van a dolgokkal, és tudja, hogy amit írtál, az nem azt jelenti, ami szó szerint véve odaírtál. Ezt pontosítottam, nehogy tévedés legyen belőle. Meg is köszönte.

Akkor most mi is a baj, miért vagyok feketeseggű?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77760 Dátum: 2023.10.26 csütörtök, 09:05:07 »

Beázással kapcsolatban tudna nekem vki segíteni? Pollenszűrőnél megoldottuk pár éve, viszont nem rég szélvédő cserém volt, és megint ázik onnan... valszeg ismét meg tudjuk csinálni haverral, viszont az ajtók alján még mindig befolyik a víz. Az összesnél... két hátsó meg sofőr oldali nem vészes, az anyós az viszont durván folyik. Egy-egy ilyen esős nap után eléggé nedves a szőnyeg. Nem tudom hova lehetne vinni az autót, ahol végleg megszüntetik a beázást, esetleg innen vki a fórumról megcsinálná nekem?

A szélvédő ragasztott, teljes körben, folyamatos ragasztócsíkkal. Ha ott folyik, akkor valami ott a ragasztással van, azt te nem tudod megcsinálni. Ha meg mellette lyukas már a kasztni, azt sem valószínű. :-)

Az "anyósülésnél folyik" amúgy tipikusan a pollenszűrő, aminek a fedelét amúgy kiveszik szélvédőcserekor. Lehet, megint ott lesz gond.

Az ajtó borítását le tudod szedni, pár csavar körben, plusz a fogantyú bélését kiszedve kettő, a nyitókar alatt és a tükörnél. Amikor leugrattad a helyéről, mögé kell nyúlni, és az ablakemelő csatlakozóját is leakasztani. Alatta van egy szigetelő fólia, amit körben egy fekete, ragacsos szutyok rögzít. Ezt óvatosan, sniccerrel vagdosva a ragasztóanyagot el tudod úgy választani, hogy utána esélyed legyen vissza is tenni. Magára a fóliára vigyázz, nagyon könnyen szakad. Alighanem ez a fólia az, ami valahol megadta magát, mert pont azért van ott, hogy az üveg mellett lecsorgó víz ne tudjon bejutni az utastérbe. Ha a borítást leszeded, látni fogod, mi a helyzet, és hogy mi kíván javítást.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77761 Dátum: 2023.10.26 csütörtök, 15:56:16 »

Ez nem egy write-only fórum? Én úgy tudtam... :-)

Írtál valamit, amiről te is tudod, hogy mit jelent, én is tudom, hogy mit jelent, de amit leírtál, az szó szerint elolvasva és értelmezve nem azt jelenti. Mindezt olyasvalakinek, aki egyáltalán nem biztos, hogy ugyanennyire képben van a dolgokkal, és tudja, hogy amit írtál, az nem azt jelenti, ami szó szerint véve odaírtál. Ezt pontosítottam, nehogy tévedés legyen belőle. Meg is köszönte.

Akkor most mi is a baj, miért vagyok feketeseggű?

AndyA
mert ha elolvastad volna,akinek írtam,visszaigazolta a kövi hszben, hogy teljesen képben van, és érti mit írtam.És meg is csinálta.És meg is oldotta...
erre jössz a fingrostálással... Tongue
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77762 Dátum: 2023.10.27 péntek, 17:49:40 »

A szélvédő ragasztott, teljes körben, folyamatos ragasztócsíkkal. Ha ott folyik, akkor valami ott a ragasztással van, azt te nem tudod megcsinálni. Ha meg mellette lyukas már a kasztni, azt sem valószínű. :-)

Az "anyósülésnél folyik" amúgy tipikusan a pollenszűrő, aminek a fedelét amúgy kiveszik szélvédőcserekor. Lehet, megint ott lesz gond.

Az ajtó borítását le tudod szedni, pár csavar körben, plusz a fogantyú bélését kiszedve kettő, a nyitókar alatt és a tükörnél. Amikor leugrattad a helyéről, mögé kell nyúlni, és az ablakemelő csatlakozóját is leakasztani. Alatta van egy szigetelő fólia, amit körben egy fekete, ragacsos szutyok rögzít. Ezt óvatosan, sniccerrel vagdosva a ragasztóanyagot el tudod úgy választani, hogy utána esélyed legyen vissza is tenni. Magára a fóliára vigyázz, nagyon könnyen szakad. Alighanem ez a fólia az, ami valahol megadta magát, mert pont azért van ott, hogy az üveg mellett lecsorgó víz ne tudjon bejutni az utastérbe. Ha a borítást leszeded, látni fogod, mi a helyzet, és hogy mi kíván javítást.

AndyA

A kaszni biztos hogy nem lyukas, teljesen rozsdamentes az autó. Valamit ott megpiszkálhattak a lombrács alatt az elvezetőnél, egyszer már megcsináltam haverommal mert le volt törve a kis elvezető, és full befolyt a víz a lábtérhez. Megcsináltuk, utána tökéletes volt egészen most a szélvédőcseréig. Megnézzük mindenképp.
Ajtókat is szétkaptuk  már, a fóliát ismerjük, irdatlan nagy szopás volt leszedni meg felrakni. Valahova vissza se lett rakva. De nem amiatt folyik be, haveromnak sincsenek már fent a Mondeoján, ő ragasztott fel végig ilyen vízhatlan fóliát. Valahol itt az oldalon láttuk anno, hogy a csavarokat-csavarhelyeket kell beszilózni, vagy 4-5 ponton, és akkor elvileg nem szökik be a víz.
Naplózva
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #77763 Dátum: 2023.11.03 péntek, 14:30:54 »

Üdv az uraknak!

Nem tudom, hogy golyószórás jár-e autóhirdetésért, ha igen, akkor admin nyugodtan törölje a bejegyzésem:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-20029220#sid=6fe0d8b3-a50e-406a-84fb-ebe13155be04

Családi szekér vásárlás miatt eladó sorba került szeretett ST220-am. Ha véletlen valakinek pont ilyenre van vágyódása, akkor hajrá. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2023.11.03 péntek, 17:06:45 írta Nfsman » Naplózva

2002 Mondeo ST220
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77764 Dátum: 2023.11.05 vasárnap, 16:37:41 »

Üdv az uraknak!

Nem tudom, hogy golyószórás jár-e autóhirdetésért, ha igen, akkor admin nyugodtan törölje a bejegyzésem:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_3.0_st_220-20029220#sid=6fe0d8b3-a50e-406a-84fb-ebe13155be04

Családi szekér vásárlás miatt eladó sorba került szeretett ST220-am. Ha véletlen valakinek pont ilyenre van vágyódása, akkor hajrá. Smiley

Van adás-vétel fórumtéma, oda tedd be.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nfsman
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 32



E-mail
« Új hozzászólás #77765 Dátum: 2023.11.10 péntek, 11:14:20 »

Van adás-vétel fórumtéma, oda tedd be.

AndyA

Rendben, bocsi.
Naplózva

2002 Mondeo ST220
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77766 Dátum: 2023.11.23 csütörtök, 22:45:28 »

Üdv!

Tudna nekem valaki pontos izzó típusokat írni az alábbi izzókra?
-belső tető lámpa izzó (elöl-hátul, gondolom egyforma kell)
-lábtér izzó
-fényszóró kapcsoló panel (nem tudom hogyan, de két piktogram világítása elment)
-kilépőfényes vissz.tükör izzó
-rendszámtábla világítás

Szeretném mindegyiket kicserélni, elsősorban ledre, de meglátom majd hogy mit találok. Kéne pontosan mindegyiknek a típusa/neve.

Előre is köszi!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77767 Dátum: 2023.11.24 péntek, 08:35:39 »

Üdv!

Tudna nekem valaki pontos izzó típusokat írni az alábbi izzókra?
-belső tető lámpa izzó (elöl-hátul, gondolom egyforma kell)
-lábtér izzó
-fényszóró kapcsoló panel (nem tudom hogyan, de két piktogram világítása elment)
-kilépőfényes vissz.tükör izzó
-rendszámtábla világítás

Szeretném mindegyiket kicserélni, elsősorban ledre, de meglátom majd hogy mit találok. Kéne pontosan mindegyiknek a típusa/neve.

Előre is köszi!

A tetőlámpába szofita kell, 36 mm-esre emlékszem, de vedd ki és vigyél mintát a boltba, az a biztos. Én kicseréltem LED panelre, aminek állítható a csatlakozója, ami az eredeti izzó helyére kerül. :-) Ha van benne oldalt térképolvasó lámpa, oda bajonettes foglalatba való 5W-os izzó kell.

Lábtérbe T10 megy.

Fényszóró kapcsoló passz, olyat még nem szedtem szét.

A tükörbe kilépőfénynek is T10 való. Vigyázz, amikor kiszeded, mert az egyik oldalon egy köröm tartja, ott ne feszegesd. A tükörlap alatt tudsz benyúlni, hogy a másik végén a rugós rögzítést ki tudd piszkálni egy vékony csavarhúzóval, és egy negyed fordulattal kijön a helyéről.

Rendszámtábla megint szofita.

Amúgy meg keresd meg a az MK3 FAQtyában, van erről cikk, hogy melyikbe milyen LED helyettesítést tudsz tenni. Ha épp nem is veszel olyat, de az izzó típusát ott megtalálod.

MK3-hoz van amúgy komplett egybe szerelt LED-es rendszámtábla világítótest készen, Aliexpressen megtalálod.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 687


E-mail
« Új hozzászólás #77768 Dátum: 2023.11.24 péntek, 14:56:08 »

MK3-hoz van amúgy komplett egybe szerelt LED-es rendszámtábla világítótest készen, Aliexpressen megtalálod.

Nekem is ilyen van, viszont műszakin szóltak érte, visszatettem az eredetit a vizsga idejére, hogy mindenki boldog legyen.
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1606



« Új hozzászólás #77769 Dátum: 2023.11.26 vasárnap, 10:02:56 »

Itt összegyűjtöttem beázással kapcsolatos linkeket, érdemes megnézni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1181723#msg1181723
A kaszni biztos hogy nem lyukas, teljesen rozsdamentes az autó. Valamit ott megpiszkálhattak a lombrács alatt az elvezetőnél, egyszer már megcsináltam haverommal mert le volt törve a kis elvezető, és full befolyt a víz a lábtérhez. Megcsináltuk, utána tökéletes volt egészen most a szélvédőcseréig. Megnézzük mindenképp.
Ajtókat is szétkaptuk  már, a fóliát ismerjük, irdatlan nagy szopás volt leszedni meg felrakni. Valahova vissza se lett rakva. De nem amiatt folyik be, haveromnak sincsenek már fent a Mondeoján, ő ragasztott fel végig ilyen vízhatlan fóliát. Valahol itt az oldalon láttuk anno, hogy a csavarokat-csavarhelyeket kell beszilózni, vagy 4-5 ponton, és akkor elvileg nem szökik be a víz.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77770 Dátum: 2023.11.27 hétfő, 08:20:42 »

Nekem is ilyen van, viszont műszakin szóltak érte, visszatettem az eredetit a vizsga idejére, hogy mindenki boldog legyen.

Nekem a sokadik vizsgán megy át ezzel, sőt, a balos ráadásul tolatókamerával egybeépített.

Amúgy ha emlékeim nem csalnak, a rendszámtábla világításának nem is kötelező lennie/működnie.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77771 Dátum: 2023.11.28 kedd, 16:29:48 »

Itt összegyűjtöttem beázással kapcsolatos linkeket, érdemes megnézni:
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg1181723#msg1181723

Köszi átnyálazom majd. Az ajtókat sikerült megcsinálni, pollenszűrő még kérdéses, de egyelőre az is jónak tűnik.

Azt valaki nem tudja véletlenül, hogy melyik gumigyártó volt a az MK3 gyári beszállítója?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77772 Dátum: 2023.11.28 kedd, 17:46:06 »

Köszi átnyálazom majd. Az ajtókat sikerült megcsinálni, pollenszűrő még kérdéses, de egyelőre az is jónak tűnik.

Azt valaki nem tudja véletlenül, hogy melyik gumigyártó volt a az MK3 gyári beszállítója?
nincs ilyen.Több gyártó gumiait szerelték első szerelésra a gyárban.Sok Conti volt,de szereltek Jóévvel is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #77773 Dátum: 2023.11.29 szerda, 16:26:27 »

Sziasztok

Utastérből a középkonzol /szellőző felől sípoló nyoszorgo hang hallatszik, fűtés nincs bekapcsolva, esetleg így látatlanba tudtok segíteni?
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77774 Dátum: 2023.11.29 szerda, 17:13:35 »

Sziasztok

Utastérből a középkonzol /szellőző felől sípoló nyoszorgo hang hallatszik, fűtés nincs bekapcsolva, esetleg így látatlanba tudtok segíteni?
ha a jobb térded elől jönne a hang, az a klíma hőmérséklet érzékelő motorja lehet, a kis rácsozás mögött.
Kárpit le,megtisztít levegővel,picit olajozni is érdemes a tengelyét,és ha megszűnik,nyertél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Mondeo93TDCI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #77775 Dátum: 2023.12.01 péntek, 12:23:48 »

Sziasztok! Smiley

Egy teljesen általános kérdéssel kapcsolatosan lennék kíváncsi a véleményetekre ki mit ír. Ti milyen általatok optimálisnak betudható fordulatszám tartományokban közlekedtek a TDCI-vel? Mi az amit alsó határnak, és mi az amit felső határnak gondoltok? Ezen motornak (pl 2.0 duratorq) a legoptimálisabb tartományaira lennék kíváncsi ami az arany középút hosszútávon. Illetve időnként meghajtjátok-e? Ha igen akkor jellemzően milyen időtartamra, és milyen fordulatszámon? Köszi!  vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2023.12.01 péntek, 12:25:27 írta Mondeo93TDCI » Naplózva

2003 Mk3 2.0 TDCI Turnier 131PS
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77776 Dátum: 2023.12.09 szombat, 14:30:24 »

Hali!

Furcsa hang jön a motortérből, ha menetközben elveszem a gázt. Sípoló/fütyülő/porszívó/mintha sírna az autó. Cheesy
Van amikor állva, üresben is hallatszik, van amikor ugyanilyen állapotban semmi. Szívósor felől jön nagyjából. Gázadásnál megszűnik. Tipp vkinek?

senki nem tapasztalt még ilyet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77777 Dátum: 2023.12.11 hétfő, 09:01:04 »

Sziasztok! Smiley

Egy teljesen általános kérdéssel kapcsolatosan lennék kíváncsi a véleményetekre ki mit ír. Ti milyen általatok optimálisnak betudható fordulatszám tartományokban közlekedtek a TDCI-vel? Mi az amit alsó határnak, és mi az amit felső határnak gondoltok? Ezen motornak (pl 2.0 duratorq) a legoptimálisabb tartományaira lennék kíváncsi ami az arany középút hosszútávon. Illetve időnként meghajtjátok-e? Ha igen akkor jellemzően milyen időtartamra, és milyen fordulatszámon? Köszi!  vigyor3

Ha valami optimális, azaz az adott körülmények között a létező legjobb, akkor ahhoz képest mit nevezel a "legoptimálisabbnak"?  eplus2 taps taps taps taps taps

Több módon is vezetheted a dizlidet. Egy alapvetés, hogy 1500 alatt nem nagyon terheled, mert ott még nem stabilizálja elég jól a forgás pörgettyűhatása a főtengelyt, és erős terhelés esetén a csúszócsapágyakon megszakadhat az olajfilm, elkezdi kidarálni - a többit sejtheted. A turbonyomás 1700-1800 körül kezd érdemben jelentkezni, és kb. 2000-től áll teljes mértékben rendelkezésre. Onnan úgy 3000-ig van egy olyan tartomány, amikor a nyomaték folyamatosan magas, a névleges maximum legalább 95%-a a teljes tartományban megvan, és a fordulatszámmal arányosan növekszik a teljesítmény is. Utána tovább tudod vinni 4000-ig, kicsivel fölé is, de ott már nem lesz az igazi.

Ha a turbonyomás alsó határán jársz vele, 2000-2200 körül már elváltod, hogy 1700 körülre essen vissza a fordulat, és addig sem nyomod neki nagyon, akkor elég takarákosan el tudsz járni vele úgy, hogy közben mégsem villognak le az útról, hogy milyen lapostetű módjára közlekedsz. Vagy elhúzod 3000 környékére, és onnan váltasz tovább, hogy váltás után se essen 2000 alá a fordulat, és akkor megy, mint a veszedelem, de étvágya is lesz.

Az meg alapvetés, hogy ha hirtelen ki kell gyorsítani vagy pl. jön egy emelkedő, akkor visszaváltás, hogy 1700-1800-nál alacsonyabb ne legyen a fordulat, amikor erősebben rálépsz a gázra.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Mondeo93TDCI
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17



E-mail
« Új hozzászólás #77778 Dátum: 2023.12.16 szombat, 18:09:20 »

Köszi szépen a választ!  beka3 vigyor3

Akkor jó volt az elképzelés, jellemzően "érzésre" vezetek, én inkább a régi nagyköbcentis benzines autókhoz vagyok/voltam szokva, emiatt is kérdeztem mert nekem ez az első Mondeo és dízel is egyben ugye. Amiatt vásároltam mert a másikat renoválás alá helyeztem az aknám fölé, és az egy jó hosszú meló. Én minden autómat nagyon "szeretem", tehát a lehető legjobbat próbálom megadni nekik. 1500-as fordulatról csak finoman gyorsítok, 90-es tempónál a 6-os váltóval ha ugrani kell már dobok inkább egy ötöst. Így hogy le van dugózva az EGR kicsit fickósabb, de ahogy írod is 1700-nál már elég szépen jön az ereje. Elhúzatni kb 2500-ig szoktam de jellemzően elváltok 2000-2200 felé ha szokványosan közlekedem. Az átlag tempóm 100 kmph, így osztom a véleményed hogy elég jó fogyasztásokat lehet vele elérni. Vannak olyan időszakok mikor sietősebben, agresszívabban hajtom és úgy jobban is szereti a hasát de felüdülés vezetni egyébiránt ezt az autót ha rendben van. Dinamikus a motorja is, a futóműve meglepően jól fekszi az aszfaltot és 160+ tempónál sem inog, a váltó jó feszes, a leggyengébb láncszem talán az üa. rendszer...de ha ettől eltekintünk nagyon jó kis autó ez. Na jó, a motorvízhőfok mindig bántja a szemem...de már kicseréltem a termosztátot egy teljesen újra házzal együtt, az olajkörit is, és ugyanaz a téma csak ha megkergetem akkor áll be középre, aztán visszakonyul kicsit. Azóta sikerült szereznem egy szép állapotú rolót is ahelyett ami kiakadt, szétszedtem kíváncsiságból a régit de úgy is maradt.

Köszi szépen még egyszer hogy hozzászóltál! Smiley  

Ha valami optimális, azaz az adott körülmények között a létező legjobb, akkor ahhoz képest mit nevezel a "legoptimálisabbnak"?  eplus2 taps taps taps taps taps

Több módon is vezetheted a dizlidet. Egy alapvetés, hogy 1500 alatt nem nagyon terheled, mert ott még nem stabilizálja elég jól a forgás pörgettyűhatása a főtengelyt, és erős terhelés esetén a csúszócsapágyakon megszakadhat az olajfilm, elkezdi kidarálni - a többit sejtheted. A turbonyomás 1700-1800 körül kezd érdemben jelentkezni, és kb. 2000-től áll teljes mértékben rendelkezésre. Onnan úgy 3000-ig van egy olyan tartomány, amikor a nyomaték folyamatosan magas, a névleges maximum legalább 95%-a a teljes tartományban megvan, és a fordulatszámmal arányosan növekszik a teljesítmény is. Utána tovább tudod vinni 4000-ig, kicsivel fölé is, de ott már nem lesz az igazi.

Ha a turbonyomás alsó határán jársz vele, 2000-2200 körül már elváltod, hogy 1700 körülre essen vissza a fordulat, és addig sem nyomod neki nagyon, akkor elég takarákosan el tudsz járni vele úgy, hogy közben mégsem villognak le az útról, hogy milyen lapostetű módjára közlekedsz. Vagy elhúzod 3000 környékére, és onnan váltasz tovább, hogy váltás után se essen 2000 alá a fordulat, és akkor megy, mint a veszedelem, de étvágya is lesz.

Az meg alapvetés, hogy ha hirtelen ki kell gyorsítani vagy pl. jön egy emelkedő, akkor visszaváltás, hogy 1700-1800-nál alacsonyabb ne legyen a fordulat, amikor erősebben rálépsz a gázra.

AndyA

« Utoljára szerkesztve: 2023.12.17 vasárnap, 00:13:48 írta Mondeo93TDCI » Naplózva

2003 Mk3 2.0 TDCI Turnier 131PS
kalti57
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 384


E-mail
« Új hozzászólás #77779 Dátum: 2024.01.04 csütörtök, 23:28:04 »

Üdvözlöm az urakat!
MK3 by5 benzin 1.8 125 Le
A problémám:amikor ráadom a gyújtást kivillannak az ellenőrző lámpák, de az olajnyomást jelző piktogram  az aku mellett az nem.Olajszintet sűrűn ellenőrzöm, most is épp a max alatt van.Izzó hiba, vagy jeladó/gomba hiba lehet?Már több műszerfal izzó kiégett, ezért kezdjem az összes cseréjével, és ha úgy sem villan fel nézzem meg az olajnyomás jeladóját? Az merre tartózkodik a motortérben? Tudom sokan azt mondanák hogy nézessem meg szerelővel, de!De 2004 óta vagyok mondi tulaj, és vagyok itt a fórumon.És hála az itt lévő csodás közösségnek a tanácsainak, nem sűrűn kellett szerelőhöz folyamodnom a vizsgára való felkészítés kivételével.
Naplózva

kalti57
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77780 Dátum: 2024.01.05 péntek, 08:59:56 »

Üdvözlöm az urakat!
MK3 by5 benzin 1.8 125 Le
A problémám:amikor ráadom a gyújtást kivillannak az ellenőrző lámpák, de az olajnyomást jelző piktogram  az aku mellett az nem.Olajszintet sűrűn ellenőrzöm, most is épp a max alatt van.Izzó hiba, vagy jeladó/gomba hiba lehet?Már több műszerfal izzó kiégett, ezért kezdjem az összes cseréjével, és ha úgy sem villan fel nézzem meg az olajnyomás jeladóját? Az merre tartózkodik a motortérben? Tudom sokan azt mondanák hogy nézessem meg szerelővel, de!De 2004 óta vagyok mondi tulaj, és vagyok itt a fórumon.És hála az itt lévő csodás közösségnek a tanácsainak, nem sűrűn kellett szerelőhöz folyamodnom a vizsgára való felkészítés kivételével.
cseréld ki az izzókat.
http://mondeo.hu/index.php?topic=4900.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #77781 Dátum: 2024.01.06 szombat, 12:26:58 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a rükvercbe rakáskor a tolatólámpám nem világít.
Ha kézzel hátrébb húzom a váltókart, akkor ok. (2-3mm)
Láttam, hogy hátramenetbe kapcsolásnál valami fém rúd szerű csúszik a kapcsolóhoz, ami arra hivatott, hogy a kapcsoló alján levő "golyót" felfelé megnyomja, ezzel zárva az áramkört.
A kérdésem az lenne, hogy valahogy ezt a rudat lehet valahogy állítani? Csak 1-2mm-ről lenne szó.
Gondoltam rá, hogy a kapcsoló helyén valami kis fogóval benyúlok és megpróbálom feljebb húzni, vagy esetleg a bowdenen kellene állítani valamit?
Hátha találkozott már valaki ilyen gonddal... Nem merek vakon próbálkozni.
Még annyi, nem érzem hogy a váltókar lógna, és 3db kapcsolóm van, tehát 99%, hogy az a rudazat nem nyomja meg rendesen a kapcsolót alulról.
Előre is köszönöm!
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77782 Dátum: 2024.01.06 szombat, 14:47:57 »

Sziasztok!
Olyan gondom lenne, hogy a rükvercbe rakáskor a tolatólámpám nem világít.
Ha kézzel hátrébb húzom a váltókart, akkor ok. (2-3mm)
Láttam, hogy hátramenetbe kapcsolásnál valami fém rúd szerű csúszik a kapcsolóhoz, ami arra hivatott, hogy a kapcsoló alján levő "golyót" felfelé megnyomja, ezzel zárva az áramkört.
A kérdésem az lenne, hogy valahogy ezt a rudat lehet valahogy állítani? Csak 1-2mm-ről lenne szó.
Gondoltam rá, hogy a kapcsoló helyén valami kis fogóval benyúlok és megpróbálom feljebb húzni, vagy esetleg a bowdenen kellene állítani valamit?
Hátha találkozott már valaki ilyen gonddal... Nem merek vakon próbálkozni.
Még annyi, nem érzem hogy a váltókar lógna, és 3db kapcsolóm van, tehát 99%, hogy az a rudazat nem nyomja meg rendesen a kapcsolót alulról.
Előre is köszönöm!

szia.
A kar kopott meg,de nem hiszem,hogy azt tudod "hajlítani" feljebb húzni,az elég masszív.
Én anno azzal oldottam meg,hogy a kapcsoló menetének a tövéből el esztergáltattam kb 1mm-t,így lejjebb került a kapcsoló a karhoz közelebb.
A kapcsolási hiba megszűnt.

Amúgy nem csak az történik,hogy nem ég a tolató lámpád,hanem azt sem tudja az autó,hogy tolatsz,és nem emeli a forulatot sem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #77783 Dátum: 2024.01.07 vasárnap, 04:34:42 »

szia.
A kar kopott meg,de nem hiszem,hogy azt tudod "hajlítani" feljebb húzni,az elég masszív.
Én anno azzal oldottam meg,hogy a kapcsoló menetének a tövéből el esztergáltattam kb 1mm-t,így lejjebb került a kapcsoló a karhoz közelebb.
A kapcsolási hiba megszűnt.

Amúgy nem csak az történik,hogy nem ég a tolató lámpád,hanem azt sem tudja az autó,hogy tolatsz,és nem emeli a forulatot sem.

Köszönöm szépen a választ.
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű... rinya
Sajnos nincs esztergám és gondolom a fűrész/reszelő nem játszik.
Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23820


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #77784 Dátum: 2024.01.07 vasárnap, 14:49:06 »

Köszönöm szépen a választ.
Sejtettem, hogy nem lesz egyszerű... rinya
Sajnos nincs esztergám és gondolom a fűrész/reszelő nem játszik.
teszel egy új kapcsolót és megint jó 5-6 évig. 5-6 sebességes váltóban viszont más más kapcsoló van
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #77785 Dátum: 2024.01.08 hétfő, 10:23:38 »

teszel egy új kapcsolót és megint jó 5-6 évig. 5-6 sebességes váltóban viszont más más kapcsoló van

Köszi, de feljebb írtam hogy 3db kapcsolóm van. Ebből 1 vadi új, a másik pár hónapos.
Mindegyikkel ezt csinálja.
Amit alf® írt, az jó megoldás, csak én szerszám és tudás hányában nem tudom megoldani.

« Utoljára szerkesztve: 2024.01.08 hétfő, 10:25:57 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77786 Dátum: 2024.01.08 hétfő, 11:54:48 »

Köszi, de feljebb írtam hogy 3db kapcsolóm van. Ebből 1 vadi új, a másik pár hónapos.
Mindegyikkel ezt csinálja.
Amit alf® írt, az jó megoldás, csak én szerszám és tudás hányában nem tudom megoldani.



Menet reszelés és beljebb tekerés helyett esetleg meg lehetne valahogyan hosszabbítani azt, ami megnyomja a kapcsolót?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 232



E-mail
« Új hozzászólás #77787 Dátum: 2024.01.08 hétfő, 17:16:37 »

quote author=AndyA link=topic=2.msg1196435#msg1196435 date=1704711288]
Menet reszelés és beljebb tekerés helyett esetleg meg lehetne valahogyan hosszabbítani azt, ami megnyomja a kapcsolót?

AndyA
[/quote]

Sajnos váltón belül van, valami rúd szerűség, ami tolatásba kapcsoláskor odacsúszik a kapcsoló alján lévő golyohoz, amit megnyom(na).
Kivülről nem lehet hozzáféni. Én is csak a kis lukon láttam, amibe a kapcsoló menete van, hogy nagyjából mi történik.

https://webservice.tecalliance.services/pegasus-3-0/documents/22839/845520168294120/0
« Utoljára szerkesztve: 2024.01.08 hétfő, 17:19:16 írta ezso » Naplózva

Ford Mondeo Ghia, 2003.07, 2.0 16V, 145LE
jozsi252
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21


E-mail
« Új hozzászólás #77788 Dátum: 2024.01.28 vasárnap, 07:20:09 »

Sziasztok

Van egy MK3 Mondeo és azt csinálja tegnap óta hogy a vízhőfok mutató csak 1 csíkot megy fel. Termosztát vagy vízhőfokjeladó produkálhat ilyet? Ha a víz nem forr akkor 1-2 napig lehet szerintetek használni a kocsit?

Köszönöm szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48449



« Új hozzászólás #77789 Dátum: 2024.01.28 vasárnap, 22:52:39 »

Sziasztok

Van egy MK3 Mondeo és azt csinálja tegnap óta hogy a vízhőfok mutató csak 1 csíkot megy fel. Termosztát vagy vízhőfokjeladó produkálhat ilyet? Ha a víz nem forr akkor 1-2 napig lehet szerintetek használni a kocsit?

Köszönöm szépen!
termosztát....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77790 Dátum: 2024.01.31 szerda, 15:41:15 »

Sziasztok

Van egy MK3 Mondeo és azt csinálja tegnap óta hogy a vízhőfok mutató csak 1 csíkot megy fel. Termosztát vagy vízhőfokjeladó produkálhat ilyet? Ha a víz nem forr akkor 1-2 napig lehet szerintetek használni a kocsit?

Köszönöm szépen!

Ha erős menetben (autópálya) bemelegszik a motor és beáll középre a mutató, de akár pár száz méter üresben gurulás után is elkezd lekonyulni, az inkább a motorolaj hőcserélőnél lévő kis termosztát szokott lenni. De mind a kettőt érdemes megnézni.

Ha a nagyot kell cserélni a blokk oldalában, azt csak gyárira, az utángyártott eléggé lutri az álmoskönyv szerint.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77791 Dátum: 2024.02.01 csütörtök, 17:07:15 »

Hali!
Generátor fel lett újítva, fesz szabályzó gyári került bele, el is múlt a töltésellenőrzés illetve megjavult az első szélvédőfűtésem is. Szóval boldogság.
Viszont most meg az veszem néha észre, hogy indítás után még hideg motornál a fordulatszám mérő meg a vízhőfok mérő óracsoport gyengébben világít mint a km óra meg a üa szint mutató óracsoportok. Aztán eltelik kis idő és kivilágosodik ugyanolyan erősségre mint a többi. Rendszámtábla világításnál ugyanez: bal oldali sokkal gyengébb és haloványabb mint a jobb oldali, viszont világít. Kiégve nincs, csak gyengébb. Az egyébként led, óracsoport nem. Most erre tud valaki értelmes magyarázatot adni, hogy mitől lehet ez?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77792 Dátum: 2024.02.02 péntek, 09:12:22 »

Hali!
Generátor fel lett újítva, fesz szabályzó gyári került bele, el is múlt a töltésellenőrzés illetve megjavult az első szélvédőfűtésem is. Szóval boldogság.
Viszont most meg az veszem néha észre, hogy indítás után még hideg motornál a fordulatszám mérő meg a vízhőfok mérő óracsoport gyengébben világít mint a km óra meg a üa szint mutató óracsoportok. Aztán eltelik kis idő és kivilágosodik ugyanolyan erősségre mint a többi. Rendszámtábla világításnál ugyanez: bal oldali sokkal gyengébb és haloványabb mint a jobb oldali, viszont világít. Kiégve nincs, csak gyengébb. Az egyébként led, óracsoport nem. Most erre tud valaki értelmes magyarázatot adni, hogy mitől lehet ez?

Kezd dögleni a LED. Kicióccó kínaival előfordul...

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1434



« Új hozzászólás #77793 Dátum: 2024.02.04 vasárnap, 17:07:42 »

Üdv mindenkinek! Diagnózis felállításában kérek segítséget. 2003-as évj. TDCi Kombi, 5 seb.
Indítózáskor megrándul valami, mintha az önindító lenne, legalábbis időben akkor történik (természetesen nyomom közben a kuplungot)
De nincs hang leállításkor, sem terhelésváltáskor, ezért nem vagyok benne biztos, hogy a kettős tömegű lendkerék jelez.
(Az előző Mondeómban ha gyorsan leléptem a gázról, csattant a lendkerék a motorféküzem első pillanatában. Majd ha lassan adtam a gázt, akkor is, ott egyértelmű volt)
De ebben a mostani autóban a kuplung is tökélete. Csak a beindításkor van az a lökésszerű érzés. Egy hete még enyxhébb volt, most erősebbnek érzem, valami kezd szétesni.
Van némi remegés, rezgés a motortér felől, magasabb fordulatszám tartományt kivéve.
Sok mindent lehetne cserélni az autóban idővel, de ez zavar leginkább.
Hogyan tudom megállapítani, mi lehet a gond?
Az előző autónál kicseréltettek velem sok mindent, feleslegesen :-( ezen az se segített, hogy szerelőt cseréltem.
Sajnos csak találgatnak a szerelők is, ezért jobb oda menni konkrétumokkal.
Köszönöm a figyelmet!
 
« Utoljára szerkesztve: 2024.02.04 vasárnap, 17:10:46 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77794 Dátum: 2024.02.05 hétfő, 18:05:17 »

Kezd dögleni a LED. Kicióccó kínaival előfordul...

AndyA

de a műszerfal világítás az nem led, és Osram izzók kerültek bele, és mint írtam egy idő után kivilágosodik. Szóval ez szerintem valami elektromos probléma lesz megint.
Naplózva
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #77795 Dátum: 2024.02.05 hétfő, 20:39:54 »

Sziasztok

Valaki megtudja nekem mérni mekkora a face liftes mondin az első vontató szem takaró fedelének a mérete?

Köszönöm előre is.Smiley
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77796 Dátum: 2024.02.07 szerda, 13:10:48 »

de a műszerfal világítás az nem led, és Osram izzók kerültek bele, és mint írtam egy idő után kivilágosodik. Szóval ez szerintem valami elektromos probléma lesz megint.

Állítható a fényerő, szerintem akkor arrafelé, a potméter körül lehet a probléma.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77797 Dátum: 2024.03.01 péntek, 17:04:50 »

Üdv

Gyári hátsó parkradar nehéz átrakni gyárilag nem rendelkező modellbe? 2004-es, első faceliftelt modellről lenne szó.
Naplózva
Sierra2008
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 57


« Új hozzászólás #77798 Dátum: 2024.03.19 kedd, 09:49:16 »

Üdv

Gyári hátsó parkradar nehéz átrakni gyárilag nem rendelkező modellbe? 2004-es, első faceliftelt modellről lenne szó.

Senki nem csinált még ilyet?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26971


E-mail
« Új hozzászólás #77799 Dátum: 2024.03.19 kedd, 09:55:17 »

Senki nem csinált még ilyet?

Miért pont gyárit? Rengeteg utángyártott megoldás van, aminél egyértelmű, hogy mit és hová kell kötni, befaragni.

Tudunk neked kapcsrajzot nézni, de nem tudom, mennyit segít majd.

Andy
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1549 1550 1551 1552 1553 1554 1555 [1556] 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.075 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.