Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.09.21 szombat, 21:50:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 ... 1557   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21340881 alkalommal)
0 Felhasználó és 66 vendég van a témában
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #65350 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 12:53:02 »

Ma reggel 3 nap állás után, beindítottam a kocsit, hogy melegedjen fel mielött indulunk. Kb. 10 percet járattam, mikor kinyitottam az ajtót, tele volt füsttel az utastèr nem kipufogógázzal, hanem valami enyhèn műanyag szagú füsttel. Mi lehetett?
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65351 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 13:45:26 »

Ma reggel 3 nap állás után, beindítottam a kocsit, hogy melegedjen fel mielött indulunk. Kb. 10 percet járattam, mikor kinyitottam az ajtót, tele volt füsttel az utastèr nem kipufogógázzal, hanem valami enyhèn műanyag szagú füsttel. Mi lehetett?

Bazz ezt most komolyan nekunk kellene megmondani, hogy miert fustol a beltered  Huh?
Exem faxom megall  falbav

Valasz:
1. valami muanyag ami fustolt.
2. akarmi
3. nezd mar meg, hogy honnan jott a fust!
Naplózva

blah blah blah
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #65352 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 14:04:40 »

Megcsinaltad amit irtam ? biztiket ellenorizted ?

Szia!

Megoldósott a probléma, csak a biztosíték ment ki.

Köszi szépen!
Naplózva
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #65353 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 14:15:10 »

Sziasztok!

Elkezdett ereszteni a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályom. Egy hét alatt, és kb. 100 km megtétele alatt a MAX csíktól a MIN alá süllyedt egy fél centivel. Ez kb 1l folyadék.

Egy régebbi Mondeom-nál is volt hasonló problémám, ott repedt volt a tartály alja, s műanyag hegesztéssel javította egy barátom. Most viszont úgy látom, hogy a túl folyó résznél vizes alaposan. Tisztán látszik, h abból a lyukból ered a hiba.

Szerintetek hogy lehet, hogy ha MIN alatt van a folyadék szint, akkor is a túlfolyón szivárog a víz? Valami ott repedhetett el belül, vagy esetleg ilyen túlnyomás van valami más probléma miatt?

Találkoztatok hasonlóval?

Köszi előre is!

Sofi
Naplózva
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #65354 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 14:16:41 »

jesszus.Ez a bal lábad a kuplungpedálon belülről? laugh
ez a tűzfal teteje.Én a túzfal alját mondtam....

Nincs ott semmi, csak valami lemezkocka, amiben egy nagy csatlakozó van és a másik oldalról meg egy henger
de ide se fűtéscső se go cső nem jön

de reggel megint kipróbáltam 2C° volt, kb 1.5-2 percig járattam közbe ment a fűtés HI-n 2-s ventivel hideget fújt
ahogy elindultan kb 20 m-t mentem, már elkezdte a fűtést,100m után már 30-40 fokos levegőt fújt be

akárhonnan nézem az autót, semmi extra dolgot nem látok a fűtés rendszerbe


Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
zeix
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 318



E-mail
« Új hozzászólás #65355 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 15:02:02 »

Bazz ezt most komolyan nekunk kellene megmondani, hogy miert fustol a beltered  Huh?
Exem faxom megall  falbav

Valasz:
1. valami muanyag ami fustolt.
2. akarmi
3. nezd mar meg, hogy honnan jott a fust!
worship

Most jutott eszembe, hogy tegnap fagyállót meg olajat is töltöttem a gépre, persze mellé is ment mindkettőből. Szerintem az lehetett.
Naplózva

ST220, EBC BRAKES, BILSTEIN B8 futómű, 2004, B4Y, ESP, tempomat stb. Smiley
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65356 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 15:06:16 »

worship

Most jutott eszembe, hogy tegnap fagyállót meg olajat is töltöttem a gépre, persze mellé is ment mindkettőből. Szerintem az lehetett.

akkor az olaj lesz az !  wave
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65357 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 16:12:30 »

Sziasztok!

Elkezdett ereszteni a hűtőfolyadék kiegyenlítő tartályom. Egy hét alatt, és kb. 100 km megtétele alatt a MAX csíktól a MIN alá süllyedt egy fél centivel. Ez kb 1l folyadék.

Egy régebbi Mondeom-nál is volt hasonló problémám, ott repedt volt a tartály alja, s műanyag hegesztéssel javította egy barátom. Most viszont úgy látom, hogy a túl folyó résznél vizes alaposan. Tisztán látszik, h abból a lyukból ered a hiba.

Szerintetek hogy lehet, hogy ha MIN alatt van a folyadék szint, akkor is a túlfolyón szivárog a víz? Valami ott repedhetett el belül, vagy esetleg ilyen túlnyomás van valami más probléma miatt?

Találkoztatok hasonlóval?

Köszi előre is!

Sofi


Túlfolyó?  wow1
Kamrák vannak a tartályon belül. Nem érdemes sokat agyalni ezen. Ki kell cserélni a tartályt! Ennyi.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
multitool
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #65358 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 18:59:02 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)
Naplózva

2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #65359 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:03:37 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)


Mindenképpen ragaszd le a sérült részt, (maszkoló szalag) hogy ne menjen bele semmi kosz.  Vidd el egy szélvédő javítással foglalkozó helyre (nagyobb áruházak parkolójában is van) és ott megmondják mit lehet vele kezdeni.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65360 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:20:35 »



Mindenképpen ragaszd le a sérült részt, (maszkoló szalag) hogy ne menjen bele semmi kosz.  Vidd el egy szélvédő javítással foglalkozó helyre (nagyobb áruházak parkolójában is van) és ott megmondják mit lehet vele kezdeni.

Cserélni. Ehhez nem kell elmennie sehova. Főleg nem leragasztania.
~ 3 cm-es "csillag" már nem javítható és felesleges is lenne kiadni ~ 10e -t.

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65361 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:21:33 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)

Sajnos ennek a "javítása" a csere.
Kintről éri ütés/sérülés és a belső üveg törik?  wow1  Ilyet még nem is hallottam.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.01 vasárnap, 19:23:22 írta GSR » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65362 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:25:20 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)


Szia!

Ha mostanában nem adod el az autót,akkor szélvédőssel próbáld javíttatni.Ha mindenáron cserére beszélnek rá még mindig várhatsz amíg nem szalad fel látómezőbe a repedés.Vehetsz bontottat is, bár az szereléssel lesz 35ezer kb.Ez elég nagy szívás ha egyébként nem volt fűtőszál hibás.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65363 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:28:53 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)

Csere.
De milyen szélvédőre mondtak 45-öt? 80 alatt én még nem láttam fűtött szenzoros szélvédőt szereléssel  wow1
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65364 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:30:54 »

Csere.
De milyen szélvédőre mondtak 45-öt? 80 alatt én még nem láttam fűtött szenzoros szélvédőt szereléssel  wow1

Pedig van.  Wink
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #65365 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:32:44 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)
az enyémre 2014-ben szereléssel, alkatrészzel együtt kaptam 110eFt-os ajánlatot (szenzoros, fűthető). Ford márkaszerviz cascora 235eFtért cserélte végül. (casco-val 24eFt volt a ceh + 2 fokozat bónus)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65366 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:35:35 »

az enyémre 2014-ben szereléssel, alkatrészzel együtt kaptam 110eFt-os ajánlatot (szenzoros, fűthető). Ford márkaszerviz cascora 235eFtért cserélte végül. (casco-val 24eFt volt a ceh + 2 fokozat bónus)

235e?  wow1

Jó vastagon fogott a toll abban a Márkaszervizben.
kb. 115-120e a gyári szenzoros, fűthető első szélvédő. Legyen mondjuk 50e a csere minden "kacattal" együtt. Az még mindig "csak" 170e.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #65367 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:37:22 »

Pedig van.  Wink

Jó vastag kedvezménnyel, vagy valami kínai csoda?
Naplózva
Proconsul
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6157


Mens sana in corpore sano


« Új hozzászólás #65368 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:39:50 »

az enyémre 2014-ben szereléssel, alkatrészzel együtt kaptam 110eFt-os ajánlatot (szenzoros, fűthető). Ford márkaszerviz cascora 235eFtért cserélte végül. (casco-val 24eFt volt a ceh + 2 fokozat bónus)
A fővárosban csináltattad ?
Mert felénk Nyugat-Magyarországon a muzsai üveges barátibb árakon dolgozik gyári minőségben  Undecided
Naplózva

95-ös 1.8TD mondeo
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #65369 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:40:47 »

Csere.
De milyen szélvédőre mondtak 45-öt? 80 alatt én még nem láttam fűtött szenzoros szélvédőt szereléssel  wow1

Bizony van  smile Holnap megyek GSR kollegahoz cserere, oszt ha valakit erdekel majd beszamolok milyen az uj futott szelvedo  vigyor3
Naplózva

blah blah blah
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65370 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 19:42:07 »

az enyémre 2014-ben szereléssel, alkatrészzel együtt kaptam 110eFt-os ajánlatot (szenzoros, fűthető). Ford márkaszerviz cascora 235eFtért cserélte végül. (casco-val 24eFt volt a ceh + 2 fokozat bónus)

AH Casco, Graphisoft park, önrész nélkül cserélik, és nem ugrott a bónuszom sem érte. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48500



« Új hozzászólás #65371 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 21:00:33 »

Csere.
De milyen szélvédőre mondtak 45-öt? 80 alatt én még nem láttam fűtött szenzoros szélvédőt szereléssel  wow1
3éve az smaxon cserélték helyszíni kiszállással 50ért.fűtött,eső és fényérzékelős.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #65372 Dátum: 2015.11.01 vasárnap, 22:45:26 »

235e?  wow1

Jó vastagon fogott a toll abban a Márkaszervizben.
kb. 115-120e a gyári szenzoros, fűthető első szélvédő. Legyen mondjuk 50e a csere minden "kacattal" együtt. Az még mindig "csak" 170e.
Hát ja. Ezért kerül sokba a casco, Gfb. A gyárival azonos gyártó (asszem sekurit) 110e-t ajánlott.
Tavasszal lekoccoltam 45fokban egy zafira végét, lett 3 csík a lökös bal oldalán (+ elcsípődőtt a DLR vezetéke), a zafirA hátsó ajtaja minimálisan sérült, mert a műanyag lökhárító megnyomta. 166eFt-ot ítélt meg a biztosító a Gfb-mre.  wow1 rinya durva...
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Sofi
Vendég
« Új hozzászólás #65373 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 07:59:14 »


Túlfolyó?  wow1
Kamrák vannak a tartályon belül. Nem érdemes sokat agyalni ezen. Ki kell cserélni a tartályt! Ennyi.

Szia!

Természetesen nem probléma a tartály csere, szerencsére nem is olyan drága. Inkább azon agyalok, hogy egyáltalán azzal van e gond. Nem látom, hogy csak simán a túlfolyó függőleges csöve repedt, vagy tényleg a túlfolyón szökik a víz. Utóbbi esetben talán túlnyomás nyomja ki a vizet, esetleg levegőt szív valahol ahol nem kéne.

Mindenesetre köszi a kommentet!

Sofi
Naplózva
Bradly
Vendég
« Új hozzászólás #65374 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 11:26:39 »

Üdv .

Lenne egy kérdésem. Nem rég vettem egy 3-as mondeo-t és most tudtam először kipróbálni a szélvédő fűtést. Sajnos csak pár sávban fűt ( legalább szép szimmetrikus). Ez szerintetek mindenképp szélvédőcsere vagy javítható, hol csatlakozik be a vezeték a szélvédőhöz?

Köszönöm a válaszokat.


http://www.kephost.com/image/SPlr
Naplózva
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #65375 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 12:07:16 »

Srácok...van tippetek merre induljunk el?
Régebben írtam, hogy merül az akkumulátor...azóta elég sok idő eltelt...jelenlegi állapot.
MERÜL az akkumulátor...autóvillamossági szerelőtől - szerelőig hordom az autót...
Töltés jó, minden helyzetben jó...generátor tölt...tehát ilyen probléma nincs. minden egyes biztosíték ki lett húzva...minden olyan ami előidézhetné ezt a mértékű leszívást.
1 éjszaka alatt lemerül! ( csomagtartó is át lett nézve, vezetékek is...lámpák...)
leállítjuk az autót, 0,2 körül fogyaszt...ez tökéletes. majd fél óra után ez az érték is elmegy...majd 1 óra múlva valami bekapcsol ( hang nincs!! ) és 5 amperes fogyasztás...vagy 6-7...majd kikapcsol...majd ismét bekapcsol szintén ilyen mértékű fogyasztás! ( semmi kiegészítő dolog nincs beszerelve )!
már gondoltam az ajtózárra...az előidézhet ilyet? mert ilyen irányba még nem mentünk...a risztóra gondolok konkrétan.
Egyszerűen tanácstalan az autóvillamosságis ember is.
Vélemény? aki tud valami támpontot nyújtani kérem jelezze!
köszönöm szépen!!
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65376 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 12:14:00 »

Üdv .

Lenne egy kérdésem. Nem rég vettem egy 3-as mondeo-t és most tudtam először kipróbálni a szélvédő fűtést. Sajnos csak pár sávban fűt ( legalább szép szimmetrikus). Ez szerintetek mindenképp szélvédőcsere vagy javítható, hol csatlakozik be a vezeték a szélvédőhöz?

Köszönöm a válaszokat.


http://www.kephost.com/image/SPlr

Alsó sarkoknál. De ebben az esetben nincs mit nézni a csatlakozókon. Itt a fűtőszálak vannak elszakadva....

Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #65377 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:00:17 »

Srácok...van tippetek merre induljunk el?
Régebben írtam, hogy merül az akkumulátor...azóta elég sok idő eltelt...jelenlegi állapot.
MERÜL az akkumulátor...autóvillamossági szerelőtől - szerelőig hordom az autót...
Töltés jó, minden helyzetben jó...generátor tölt...tehát ilyen probléma nincs. minden egyes biztosíték ki lett húzva...minden olyan ami előidézhetné ezt a mértékű leszívást.
1 éjszaka alatt lemerül! ( csomagtartó is át lett nézve, vezetékek is...lámpák...)
leállítjuk az autót, 0,2 körül fogyaszt...ez tökéletes. majd fél óra után ez az érték is elmegy...majd 1 óra múlva valami bekapcsol ( hang nincs!! ) és 5 amperes fogyasztás...vagy 6-7...majd kikapcsol...majd ismét bekapcsol szintén ilyen mértékű fogyasztás! ( semmi kiegészítő dolog nincs beszerelve )!
már gondoltam az ajtózárra...az előidézhet ilyet? mert ilyen irányba még nem mentünk...a risztóra gondolok konkrétan.
Egyszerűen tanácstalan az autóvillamosságis ember is.
Vélemény? aki tud valami támpontot nyújtani kérem jelezze!
köszönöm szépen!!
Irtad, hogy a biztik is ki lettek húzkodva. Azért 5A fogyasztas jelentős. Ha egyik biztosítékra /motortér, utastér/ nem reagál akkor a generátort kellene lehúzni hátha.
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.02 hétfő, 13:02:26 írta Lacimanó » Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Bradly
Vendég
« Új hozzászólás #65378 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:05:50 »

Alsó sarkoknál. De ebben az esetben nincs mit nézni a csatlakozókon. Itt a fűtőszálak vannak elszakadva....



1 helyen látok egy kőfelverődést esetleg ott, de máshol mindenhol épnek látszik a fűtőszál, vagy ez szabad szemmel nem észrevehető szakadás?
A szélvédő alsó és felső peremén ahol már a fekete rész van ott lehet a hiba?
Naplózva
AirgunSniper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #65379 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:11:02 »

Sziasztok

Nem tudom, hogy jó topicba írok-e, ha nem, akkor elnézést kérek előre is.
Bajban vagyok és nem tudom, hogy hova, milyen irányba induljak. Van egy 2002.02.-es évjáratú mk3-as Mondim. A benzines ,két literes, 146 lóerős változat Ghia. Első autóm, és sajnos nem vagyok autó-szakértő, mondhatni laikus vagyok. A problémám a következő. Pár hete volt szervízben, mert valami szörnyű nyekergő, súrlódó hang jött a motortérből, a jobb oldalról. Először csak reggel hidegen, aztán már minden indításnál, és későb már le is fulladt az autó, ha kivettem üresbe.Látszott, hogy próbálná tartani az alapjáratot 900 körül, de valami mintha visszafogná a motort. Később már égett szag is társult a hanghoz, úgyhogy elvittem egy szervízbe, ahol bordásszíj-csere után biztosítottak, hogy most már jó. Nem lett az, megmaradt a zavaró jelenség, ezért visszavittem, majd kiderült hogy a klímakompresszorom tönkrement, cserélni kellene, és a klíma-kuplungom elkopott, besült. A klíma-kuplung cseréje történt csak meg, mivel a kompresszor cserére cakumpakk 180-200 ezret mondtak, így egyenlőre megúsztam 25 ezerből. DE.  Az akkumulátor töltésjelzőm világított már egy ideje, azt mondták, hogy feszültség szabályzó cserére lesz szükség, mert a generátorom jól tölt, az aksim nincs lemerülve, ezért valószínűleg a fesz-szabályzó lehet rossz. Persze lehet hogy nem tévesen jelez, már hetek óta, igazából nem törődtem vele. falbav Erre tegnap este menet közben, ( fűtés ment 23 fokon, meg zene ), minden előjel nélkül, elkezdett recsegni a zene, ez keltette fel a figyelmem, majd a tompított lámpa lekapcsolt helyzetjelzőre, a műszerfalon minden elment, feküdtek a mutatók és leállt a motor. Beindítottam, életre kelt, de akkor már világított az ABS lámpa sárgán, és ha felkapcsoltam helyzetjelzőről tompítottra, azonnal megint elment minden, motor leállt.  Kettes fokozatig fel tudtam váltani, de aztán leállt megint. Rángatva, 100x lefulladva, alig tudtam vele hazajönni, persze minden lámpa nélkül. Ma reggel megpróbáltam megint járatni kicsit, pár percig alapjáraton, lámpa fel, az is jó volt, de alig mentem pár métert, és megint ABS lámpa felvillan és leáll az autó. A fogyasztás-mérő alapjáraton a szemem láttára ment fel 9,4-ről 32,2-re!!!!! Utána meg már nem is indult, nem is erőltettem tovább. Még jó hogy nem forgalmas helyen történt. Letolttam a padkára, lezártam és otthagytam. Egyszer jártam már így az előző rossz aksival. Most ha indítózok, ugyanúgy mint akkor, csak kattog de nem indul. Hajnalban kivettem az aksit, felhoztam a lakásra, azóta töltőn van. Este visszateszem és megnézem mit mutat. Az aksi nincs egy éves. 71 amperórás, 670-es indítóárammal. Eurobat Silver Line. Még garis. Van esetleg valakinek valami ötlete, tanácsa a dologról? Remélem csak az aksi merült le és az tréfálja meg az autót.   help Köszi Sziasztok
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65380 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:11:38 »

1 helyen látok egy kőfelverődést esetleg ott, de máshol mindenhol épnek látszik a fűtőszál, vagy ez szabad szemmel nem észrevehető szakadás?
A szélvédő alsó és felső peremén ahol már a fekete rész van ott lehet a hiba?


Tulajdonképpen teljesen mindegy hol a hiba, mert sehol és sehogy nem javítható.  Undecided
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65381 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:20:21 »

Sziasztok

Nem tudom, hogy jó topicba írok-e, ha nem, akkor elnézést kérek előre is.
Bajban vagyok és nem tudom, hogy hova, milyen irányba induljak. Van egy 2002.02.-es évjáratú mk3-as Mondim. A benzines ,két literes, 146 lóerős változat Ghia. Első autóm, és sajnos nem vagyok autó-szakértő, mondhatni laikus vagyok. A problémám a következő. Pár hete volt szervízben, mert valami szörnyű nyekergő, súrlódó hang jött a motortérből, a jobb oldalról. Először csak reggel hidegen, aztán már minden indításnál, és későb már le is fulladt az autó, ha kivettem üresbe.Látszott, hogy próbálná tartani az alapjáratot 900 körül, de valami mintha visszafogná a motort. Később már égett szag is társult a hanghoz, úgyhogy elvittem egy szervízbe, ahol bordásszíj-csere után biztosítottak, hogy most már jó. Nem lett az, megmaradt a zavaró jelenség, ezért visszavittem, majd kiderült hogy a klímakompresszorom tönkrement, cserélni kellene, és a klíma-kuplungom elkopott, besült. A klíma-kuplung cseréje történt csak meg, mivel a kompresszor cserére cakumpakk 180-200 ezret mondtak, így egyenlőre megúsztam 25 ezerből. DE.  Az akkumulátor töltésjelzőm világított már egy ideje, azt mondták, hogy feszültség szabályzó cserére lesz szükség, mert a generátorom jól tölt, az aksim nincs lemerülve, ezért valószínűleg a fesz-szabályzó lehet rossz. Persze lehet hogy nem tévesen jelez, már hetek óta, igazából nem törődtem vele. falbav Erre tegnap este menet közben, ( fűtés ment 23 fokon, meg zene ), minden előjel nélkül, elkezdett recsegni a zene, ez keltette fel a figyelmem, majd a tompított lámpa lekapcsolt helyzetjelzőre, a műszerfalon minden elment, feküdtek a mutatók és leállt a motor. Beindítottam, életre kelt, de akkor már világított az ABS lámpa sárgán, és ha felkapcsoltam helyzetjelzőről tompítottra, azonnal megint elment minden, motor leállt.  Kettes fokozatig fel tudtam váltani, de aztán leállt megint. Rángatva, 100x lefulladva, alig tudtam vele hazajönni, persze minden lámpa nélkül. Ma reggel megpróbáltam megint járatni kicsit, pár percig alapjáraton, lámpa fel, az is jó volt, de alig mentem pár métert, és megint ABS lámpa felvillan és leáll az autó. A fogyasztás-mérő alapjáraton a szemem láttára ment fel 9,4-ről 32,2-re!!!!! Utána meg már nem is indult, nem is erőltettem tovább. Még jó hogy nem forgalmas helyen történt. Letolttam a padkára, lezártam és otthagytam. Egyszer jártam már így az előző rossz aksival. Most ha indítózok, ugyanúgy mint akkor, csak kattog de nem indul. Hajnalban kivettem az aksit, felhoztam a lakásra, azóta töltőn van. Este visszateszem és megnézem mit mutat. Az aksi nincs egy éves. 71 amperórás, 670-es indítóárammal. Eurobat Silver Line. Még garis. Van esetleg valakinek valami ötlete, tanácsa a dologról? Remélem csak az aksi merült le és az tréfálja meg az autót.   help Köszi Sziasztok

Ez nem csak akku lemerülés lesz. Generátor felújítás.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AirgunSniper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #65382 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:31:05 »

A generátor tippet már mástól is hallottam. A felújítás milyen költség lehet nagyjából? Csak a mihez-tartás végett kérdezem, mert olyan összegekkel riogatnak általában, hogy leáll a keringésem, mikor meghallom. Legutóbb 15-20 ezer körüli összeggel bíztattak. Az még nem olyan elrugaszkodott. Na mind1 majd este okosabb leszek. Köszi a választ.
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #65383 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:38:24 »

A generátor tippet már mástól is hallottam. A felújítás milyen költség lehet nagyjából? Csak a mihez-tartás végett kérdezem, mert olyan összegekkel riogatnak általában, hogy leáll a keringésem, mikor meghallom. Legutóbb 15-20 ezer körüli összeggel bíztattak. Az még nem olyan elrugaszkodott. Na mind1 majd este okosabb leszek. Köszi a választ.


34900FT,Kertész utca.Főoldal 2.lapon megtalálod.Dieselt ír, de a benzines is ugyan az kb.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65384 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:38:39 »

A generátor tippet már mástól is hallottam. A felújítás milyen költség lehet nagyjából? Csak a mihez-tartás végett kérdezem, mert olyan összegekkel riogatnak általában, hogy leáll a keringésem, mikor meghallom. Legutóbb 15-20 ezer körüli összeggel bíztattak. Az még nem olyan elrugaszkodott. Na mind1 majd este okosabb leszek. Köszi a választ.

Kertész utcában olyan 25 körül van a teljes felújítás. Ha tényleg ilyen 30V-os feszeket állít elő a generátorod, akkor én nem próbálkoznék indítgatni az autót.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AirgunSniper
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #65385 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 13:51:13 »

A fogyasztás-mérőt az üzemanyagra értettem, nem feszültségre. Gondolom arra írtad a 30V körüli dolgot. Azt csak úgy mellékes tünetként írtam, hogy ilyen horror adatot írt reggel, mikor beindítottam. Alapjáraton ment fel 2-3 perc alatt 32 literre. Én írtam félreérthetően. Bocsi
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27014


E-mail
« Új hozzászólás #65386 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:04:04 »

Kertész utcában olyan 25 körül van a teljes felújítás. Ha tényleg ilyen 30V-os feszeket állít elő a generátorod, akkor én nem próbálkoznék indítgatni az autót.

34900 Ft, standard ár.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #65387 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:22:52 »

34900 Ft, standard ár.

AndyA

Szkúúzi, rosszul emlékeztem  worship
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
adrian007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666


Emailt irj ha kérdésed van.


E-mail
« Új hozzászólás #65388 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:26:12 »

Sziasztok
Tegnap hogy jöttem ki, gondoltam le ellenőrzöm ezt a fogyi mérőt,  sokan írtatok nem pontos.  
Használtam a kocsit 2 napig a városban, kiindulási. 100 km után teletankoltam.  Pontosan annyit nyomtam bele amit mutatott.  Budapest osztrák közepe ismét tankolás,  és ismét annyira jött ki amit mutatott Smiley jó ez tetszik Smiley
Csak vezethetne már magától az auto  eplus2
Naplózva

2002 Ford mondeo turnier trend 2.0 tdci 130 LE  kombi
multitool
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19


E-mail
« Új hozzászólás #65389 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 19:57:01 »

Üdv mindenkinek!
Az történt, hogy első ablaktörlő lapátot cseréltem (és most ki lehet röhögni) vissza csapódott a kar.  falbav falbav Eredmény kb 3cm átmérőjű csillag alakú sérülés a szélvédő alján. Van vagy 6 lába. Utána olvastam, állítólag ha nincs 5 cm a szélvédő szélétől, akkor csere. Berszéltem egy szélvédőssel telefonon, látatlanban az elmondottak alapján azt mondta, hogy csere, mert ilyenkor a belső üveg törik. Belülről már a műszerfal takarja. Kérdés: Javítottak-e már valakinek ilyet, ha igen, akkor hol és mennyiért. Egyelőre csak a csere látszik járható útnak, ajánlatot kaptam (szenzoros, fűthető, nem gyári, de új, mukadíjal együtt 45 000 Ft)

Úgy döntöttem, hogy nem várom meg míg ketté hasad a szélvédő, ezért ma kicseréltettem.  Az ára 45 000 volt beszereléssel együtt, ahogy igérték. Nordglass üveg, szerintem szépen berakták. A szenzort és a fűtést még nem tudtam kipróbálni, de van rá garancia, 1 év, valamint a ragasztásra 10 év. A kocsiban hagytak egy kis koszt, de azt túlélem. Az biztos, hogy ezentúl 10 frottír törölközőt rakok a szélvédőre mielőtt lapátot cserélek.
Naplózva

2004. 09. Mk.III. 2000 benzin, Ghia kombi. Még nem mélyült el a szerelem...
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #65390 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 20:11:20 »

Úgy döntöttem, hogy nem várom meg míg ketté hasad a szélvédő, ezért ma kicseréltettem.  Az ára 45 000 volt beszereléssel együtt, ahogy igérték. Nordglass üveg, szerintem szépen berakták. A szenzort és a fűtést még nem tudtam kipróbálni, de van rá garancia, 1 év, valamint a ragasztásra 10 év. A kocsiban hagytak egy kis koszt, de azt túlélem. Az biztos, hogy ezentúl 10 frottír törölközőt rakok a szélvédőre mielőtt lapátot cserélek.

Hol cseréltetted?
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
Bradly
Vendég
« Új hozzászólás #65391 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 21:08:35 »

Úgy döntöttem, hogy nem várom meg míg ketté hasad a szélvédő, ezért ma kicseréltettem.  Az ára 45 000 volt beszereléssel együtt, ahogy igérték. Nordglass üveg, szerintem szépen berakták. A szenzort és a fűtést még nem tudtam kipróbálni, de van rá garancia, 1 év, valamint a ragasztásra 10 év. A kocsiban hagytak egy kis koszt, de azt túlélem. Az biztos, hogy ezentúl 10 frottír törölközőt rakok a szélvédőre mielőtt lapátot cserélek.

Nekem 61.500 ft árajánlatot adtak kiszállással együtt ( 100km-re tőlük), Saint Gobain Sekurit fűthető üvegre, az is van benne most. Azt írták , hogy a tetején nincs gumicsík, azt a gyár is elhagyta 2005-től, de tudnak rá rakni ha kell.
 Itt   www.autouvegek.hu

A 45000 jobban hangzik, ráadásul nekem esőérzékelő nincsen benne. Engem is érdekelne, hogy hol cseréltetted!
Naplózva
Pumukli23
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1689



E-mail
« Új hozzászólás #65392 Dátum: 2015.11.02 hétfő, 22:22:52 »

Srácok...van tippetek merre induljunk el?
Régebben írtam, hogy merül az akkumulátor...azóta elég sok idő eltelt...jelenlegi állapot.
MERÜL az akkumulátor...autóvillamossági szerelőtől - szerelőig hordom az autót...
Töltés jó, minden helyzetben jó...generátor tölt...tehát ilyen probléma nincs. minden egyes biztosíték ki lett húzva...minden olyan ami előidézhetné ezt a mértékű leszívást.
1 éjszaka alatt lemerül! ( csomagtartó is át lett nézve, vezetékek is...lámpák...)
leállítjuk az autót, 0,2 körül fogyaszt...ez tökéletes. majd fél óra után ez az érték is elmegy...majd 1 óra múlva valami bekapcsol ( hang nincs!! ) és 5 amperes fogyasztás...vagy 6-7...majd kikapcsol...majd ismét bekapcsol szintén ilyen mértékű fogyasztás! ( semmi kiegészítő dolog nincs beszerelve )!
már gondoltam az ajtózárra...az előidézhet ilyet? mert ilyen irányba még nem mentünk...a risztóra gondolok konkrétan.
Egyszerűen tanácstalan az autóvillamosságis ember is.
Vélemény? aki tud valami támpontot nyújtani kérem jelezze!
köszönöm szépen!!

Mk2-nél volt hasonló gondom, persze nem 5 Amperrel, hanem asszem 300mA körül.. de az folyamatosan szívta. Végül kiderült, hogy az utastérben lévő biztosítéktábla legbelső részén lévő relé adta meg magát. (Először nem is láttam, hogy vannak ott relék..) Az én esetemben ez a belső tér világítás reléje volt, kiszedtem a helyéről, azóta az időzített lekapcsolás nem működik a tükör feletti pilácsnál.. na bumm..
A kezelési útmutatóban nézd meg melyik bizti/relé mire való és ami nem létszükséglet, azt vedd ki (csak tudd, hogy melyik, milyen értékkel hova való).

Egyébként mindkét biztosítéktáblát megnéztétek? (Utastér + motortér).
Riasztó nincs a kocsiban? Beltéri mozgásfigyelő izé?
Naplózva

MkII '99 2.0 Zetec kombi
Ex: MkII '97 1.6 Zetec kombi
V.Tamás
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 170



« Új hozzászólás #65393 Dátum: 2015.11.03 kedd, 04:06:39 »

Úgy döntöttem, hogy nem várom meg míg ketté hasad a szélvédő, ezért ma kicseréltettem.  Az ára 45 000 volt beszereléssel együtt, ahogy igérték. Nordglass üveg, szerintem szépen berakták. A szenzort és a fűtést még nem tudtam kipróbálni, de van rá garancia, 1 év, valamint a ragasztásra 10 év. A kocsiban hagytak egy kis koszt, de azt túlélem. Az biztos, hogy ezentúl 10 frottír törölközőt rakok a szélvédőre mielőtt lapátot cserélek.

Szia!

Engem is érdekelne, mert a mai napon lett egy szép repedésem  szomoru1
Naplózva

2001/06 - 2,0 TDDi Ghia - 5 ajtós - 115LE (+ chip), fekete metál, vaj bőr belső, gyári xenon és tolatóradar, 2+2 ülésfűtés, Ervin féle iktató vitte a nő  rinya
2005 - VW Sharan Special, 1,9 PD TDI, gyári 150LE (kutyaszállító is)
fablaci
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 211


E-mail
« Új hozzászólás #65394 Dátum: 2015.11.03 kedd, 07:36:20 »

Jobb első kerékcsapágyat cserélnék mk3-as mondeon. Tudna segíteni valaki, hogy mennyi a jobb első féltengelyanya meghúzási nyomatéka?

Köszönöm előre is.

Üdv:
Laci
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #65395 Dátum: 2015.11.03 kedd, 07:41:16 »

Jobb első kerékcsapágyat cserélnék mk3-as mondeon. Tudna segíteni valaki, hogy mennyi a jobb első féltengelyanya meghúzási nyomatéka?

Köszönöm előre is.

Üdv:
Laci

290 Nm és legfeljebb 3-4 alkalommal használható fel az anya.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Paxi699
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4



E-mail
« Új hozzászólás #65396 Dátum: 2015.11.03 kedd, 08:57:59 »

Sziasztok. Valaki lenne szives megmondani nekem a pontos ET számát a gyári Alufelni méretnek. Mondeo Mk3 TDDI Turnier.  Azt tudom,hogy 5x108 a juk elosztás de az ET számról  fogalmam sincs,szeretnék Alu felnit vásárolni rá hamarosan és  tisztában akarok lenni az ET számmal is,hogy nyugodtan tudjak keresgélni. Válaszotokat köszönöm.
Naplózva

Mondeo Mk3. 2.0 Duratorq TDDI.  ;-)
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #65397 Dátum: 2015.11.03 kedd, 09:08:17 »

Sziasztok. Valaki lenne szives megmondani nekem a pontos ET számát a gyári Alufelni méretnek. Mondeo Mk3 TDDI Turnier.  Azt tudom,hogy 5x108 a juk elosztás de az ET számról  fogalmam sincs,szeretnék Alu felnit vásárolni rá hamarosan és  tisztában akarok lenni az ET számmal is,hogy nyugodtan tudjak keresgélni. Válaszotokat köszönöm.

Szia.
Itt mazsolázhatsz:  http://ford.gumi.hu/
Ford 16" alufelni, 5x108, ET 52.5, 6.5JX16H   (ha jól tudom)
« Utoljára szerkesztve: 2015.11.03 kedd, 09:24:20 írta vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Petike86
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 446


E-mail
« Új hozzászólás #65398 Dátum: 2015.11.03 kedd, 10:02:53 »

Mk2-nél volt hasonló gondom, persze nem 5 Amperrel, hanem asszem 300mA körül.. de az folyamatosan szívta. Végül kiderült, hogy az utastérben lévő biztosítéktábla legbelső részén lévő relé adta meg magát. (Először nem is láttam, hogy vannak ott relék..) Az én esetemben ez a belső tér világítás reléje volt, kiszedtem a helyéről, azóta az időzített lekapcsolás nem működik a tükör feletti pilácsnál.. na bumm..
A kezelési útmutatóban nézd meg melyik bizti/relé mire való és ami nem létszükséglet, azt vedd ki (csak tudd, hogy melyik, milyen értékkel hova való).

Egyébként mindkét biztosítéktáblát megnéztétek? (Utastér + motortér).
Riasztó nincs a kocsiban? Beltéri mozgásfigyelő izé?


Riasztó van a kocsiban, már én is gondoltam erre. Akár az is lehet.
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #65399 Dátum: 2015.11.03 kedd, 12:00:02 »

sziasztok, ma reggelre megadta magát (?) a szélvédő mosó szivattyúja - legalábbis nem kapcsol be.
Se az első, se a hátsó ablakot nem tudom permetezni.
Csupán az ablaktörlőt működteti ha rányomok. (természetesen van benne folyadék)
A biztosítékot hol találom? Mi lehet a gond?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Oldalak: 1 ... 1301 1302 1303 1304 1305 1306 1307 [1308] 1309 1310 1311 1312 1313 1314 1315 ... 1557   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.