Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 01:23:16 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 [1339] 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21856911 alkalommal)
0 Felhasználó és 235 vendég van a témában
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #66900 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:18:58 »

sőt,ellenőrizheti a kupufogót is. eplus2
hibakódot kell olvasni.

Holnap lesz,csak gondoltam,ti úgyis tudtok mindent,így megkérdezem Cheesy Amúgy nem szívtam semmit  eplus2 eplus2
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66901 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:23:26 »

Holnap lesz,csak gondoltam,ti úgyis tudtok mindent,így megkérdezem Cheesy Amúgy nem szívtam semmit  eplus2 eplus2
Rajtam köszörüli a nyelvét, ahelyett, hogy , á mindegy... hehe

Mindegy, nézd meg az ülés alatti csatikat, de azt is, hogy nem rázódott e ki az ülésen levő foglalatból valamelyik csati. Asszem 7es fejű csavar fogja.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66902 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 21:37:19 »

Holnap lesz,csak gondoltam,ti úgyis tudtok mindent,így megkérdezem Cheesy Amúgy nem szívtam semmit  eplus2 eplus2
tessék beszamolni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #66903 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:12:26 »

10SZER 3DB volt,nem 13 Cheesy Mint amit az előbb írtál alf Smiley

Vezető oldali övfeszítő hiba.3 kis szünet 3 és ezt ötször csinálja,aztán folyamatosra vált?Csati laza vagy vezetékszakadás vagy zárlat.  integet2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #66904 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:15:10 »

Rajtam köszörüli a nyelvét, ahelyett, hogy , á mindegy... hehe

Mindegy, nézd meg az ülés alatti csatikat, de azt is, hogy nem rázódott e ki az ülésen levő foglalatból valamelyik csati. Asszem 7es fejű csavar fogja.


Elvontattad a szemtelen kollegát?Mennybemenetel lezsírozva?  eplus2
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66905 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:18:46 »

Vezető oldali övfeszítő hiba.3 kis szünet 3 és ezt ötször csinálja,aztán folyamatosra vált?Csati laza vagy vezetékszakadás vagy zárlat.  integet2
eljen
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66906 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:19:17 »

Elvontattad a szemtelen kollegát?Mennybemenetel lezsírozva?  eplus2
Az ateisták nem jutnak a mennybe. Wink
Naplózva
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #66907 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:26:24 »

Az ateisták nem jutnak a mennybe. Wink


Akkor meg a valhallába nah. Wink
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66908 Dátum: 2016.01.25 hétfő, 22:34:43 »


Akkor meg a valhallába nah. Wink
Hát oda sem jutok. Fl előtti kellett volna neki, nekem meg csak faceliftes volt.
Naplózva
edk
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 692


E-mail
« Új hozzászólás #66909 Dátum: 2016.01.26 kedd, 07:32:20 »

én a rövid vonószemedre... eplus2

Olvasgatom itt a témát, de azért kibújt a szög a zsákból Cheesy. De ezt is megtudtuk, hogy alf vonószemnek nevezi és VZoliéra gondol.  eplus2
Naplózva

Mondeo 2003 Turnier 2.0 TDCI Ghia (FMBA)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66910 Dátum: 2016.01.26 kedd, 07:54:48 »

Olvasgatom itt a témát, de azért kibújt a szög a zsákból Cheesy. De ezt is megtudtuk, hogy alf vonószemnek nevezi és VZoliéra gondol.  eplus2
rossz az aki rosszra gondol. hehe
a vonószem az vonószem.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66911 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:00:16 »

rossz az aki rosszra gondol. hehe
a vonószem az vonószem.

Szemmel nem lehet vonni.
Vonóval lehet vonni. Szemmel nézni lehet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #66912 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:03:43 »

Vezető oldali övfeszítő hiba.3 kis szünet 3 és ezt ötször csinálja,aztán folyamatosra vált?Csati laza vagy vezetékszakadás vagy zárlat.  integet2

Köszi szépen!
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66913 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:28:37 »

Szemmel nem lehet vonni.
Vonóval lehet vonni. Szemmel nézni lehet.
Vonóval hegedülni szoktak. Szóval....
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66914 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:38:05 »

Vonóval hegedülni szoktak. Szóval....

És a rejtővonóval...? Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66915 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:44:37 »

És a rejtővonóval...? Smiley

AndyA

Gy.k.: https://www.youtube.com/watch?v=PT29zJXRNlU

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Sakic84
Vendég
« Új hozzászólás #66916 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:45:26 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni? Az ülésmagasság állításommal lett egy kis baj. Emelni emeli az ülést de le már nem engedi!
Ötlet valakinek?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66917 Dátum: 2016.01.26 kedd, 08:55:57 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni? Az ülésmagasság állításommal lett egy kis baj. Emelni emeli az ülést de le már nem engedi!
Ötlet valakinek?
a fogaskerék eltört a hajtóművében.Keresd HZsolt92-t,neki szokott lenni bronzból.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66918 Dátum: 2016.01.26 kedd, 09:38:01 »

a fogaskerék eltört a hajtóművében.Keresd HZsolt92-t,neki szokott lenni bronzból.

Törött fogaskerékkel hogyan emel, hogy utána le már nem engedi...?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66919 Dátum: 2016.01.26 kedd, 09:38:43 »

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni? Az ülésmagasság állításommal lett egy kis baj. Emelni emeli az ülést de le már nem engedi!
Ötlet valakinek?

Kapcsoló OK, vezetékek, csatlakozások? Amikor lefelé nyomod a gombot, morog a motor, vagy teljes a csend?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66920 Dátum: 2016.01.26 kedd, 10:20:54 »

Törött fogaskerékkel hogyan emel, hogy utána le már nem engedi...?

AndyA
pont úgy.a törött felé már nem hajt(nincs mibe kapaszkodjona másik kerék),csak arra,amerre van fog is.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66921 Dátum: 2016.01.26 kedd, 12:22:46 »

Vonóval hegedülni szoktak. Szóval....

A vonóval minden esetben vonnak és annak a következménye a hegedülés.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Diesel9185
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6



E-mail
« Új hozzászólás #66922 Dátum: 2016.01.26 kedd, 12:26:21 »

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget a vonószem ügyben de sajnos még nem sikerült dűlőre jutnom vele.

2002-es évjárat
Hatcback
2 literes benzines

A hosszú vonószem kell a lelkembe amit ha az ember eldob akkor nem ér földet mert v.ki megveszi! Cheesy

Mégegyszer köszönöm a segítséget és a tippeket,fel fogom hívni őket! Smiley
Naplózva
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #66923 Dátum: 2016.01.26 kedd, 17:04:29 »

pont úgy.a törött felé már nem hajt(nincs mibe kapaszkodjona másik kerék),csak arra,amerre van fog is.
He?
Naplózva
balkal
Vendég
« Új hozzászólás #66924 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:50:52 »

Csak érdekességképpen egy sztori:

Kb. másfél évvel ezelőtt vettem a vasat... Szeretem, minden rendben vele. Kereskedésből vettem, leinformálható volt, sőt még vezethettem is vásárlás előtt, a kereskedő abba is belement, hogy egy általam választott szervizbe, szerelőhöz is elvihetem. Átnézték, festék vastagság mérés is volt, minden rendben. Persze kellett rákölteni, mint minden ilyen idős autóra, de komolyabb baja nem volt soha... állandóan indult elsőre, erős..nem füstöl teszi a dolgát.

Nem titok 220 ezer km-el vettem ami egy akkor kb. 9-10 éves autóra még talán hihető is. Nem kevés kilómétert akartam venni, hanem állapotot. Nincsenek illúzióim a magyar használt autó piacot tekintve. Tudom, hogy él és virul a csalás.

Egyik hétköznap haver felhívott, hogy kíváncsiságból rendszám alapján lekérdezi az Ő autójára az eddig regisztrált km-eket a "kekkh" a rendszeréből, és hogy 2 autóra is ugyanannyi a díj, 600 akárhány Ft...lekérdezze e nekem is ? Mondtam persze miért is ne... (Amikor vettem az autót akkor még nem működött ez a rendszer..így nem tudtam ezt megtenni.) Tanácsként szolgál ez mindenkinek aki autó vásárlás előtt áll.. Előtte rendszám alapján a KEKKH rendszeréből párszáz ft-ért lekérhető a Magyarországon az autóba bármilyen eseménynél rögzített km-ek. Pl. műszaki vizsga, baleset ahol a biztosító fotózta a km-óra állást, stb.

Nekem 275-ezer km-ert dobott ki a vásárlás előtti hónapokra... utána érdekes módon lett 218 ezer amivel az autót megvettem. Mondanom sem kell rosszul esett az a +60 ezer km..
Lehetett volna rosszabb is mert sok horrort olvastam 400-700 ezer km-es csalásokról is...De azért ez mindig sziven üti az embert.

Na másfél év elteltével szépen felkerestem a kereskedést...ahol jött a magyarázkodás.. " nekünk ehhez semmi közünk" mi is így vettük stb..
Mondtam semmi baj... Irány a rendőrség az adásvételivel, illetve a km-ert igazoló papírral, mondtam majd ők kinyomozzák. (ugyanis ez ma már bűncselekmény...)

Délután jött a telefon, hogy próbáljunk megegyezni...jött az ajánlat is..6 számjegyű. Részleteket nem írok le.
Csak tanulság, hogy igenis oda kell csapni az asztalra... és el lehet menni feljelenteni az ilyen gané tekergetőket...  gun

Nyilván nem a 60 ezer km- futásteljesítmény volt ennyire "drága"...

Az autó köszöni jól megvan. A pénzt félretettem, ne adj' isten...adagoló vagy turbó bajra..  duhos2 Grin

A végére egy érdekesség, csak, hogy helyben maradjak: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/01/21/a_vonat_szakitotta_le_a_orrat_a_hirdetesben_azt_irjak_ujszeru/

« Utoljára szerkesztve: 2016.01.26 kedd, 20:54:20 írta balkal » Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66925 Dátum: 2016.01.26 kedd, 20:55:33 »

Csak érdekességképpen egy sztori:

Kb. másfél évvel ezelőtt vettem a vasat... Szeretem, minden rendben vele. Kereskedésből vettem, leinformálható volt, sőt még vezethettem is vásárlás előtt, a kereskedő abba is belement, hogy egy általam választott szervizbe, szerelőhöz is elvihetem. Átnézték, festék vastagság mérés is volt, minden rendben. Persze kellett rákölteni, mint minden ilyen idős autóra, de komolyabb baja nem volt soha... állandóan indult elsőre, erős..nem füstöl teszi a dolgát.

Nem titok 220 ezer km-el vettem ami egy akkor kb. 9-10 éves autóra még talán hihető is. Nem kevés kilómétert akartam venni, hanem állapotot. Nincsenek illúzióim a magyar használt autó piacot tekintve. Tudom, hogy él és virul a csalás.

Egyik hétköznap haver felhívott, hogy kíváncsiságból rendszám alapján lekérdezi az Ő autójára az eddig regisztrált km-eket a "kekkh" a rendszeréből, és hogy 2 autóra is ugyanannyi a díj, 600 akárhány Ft...lekérdezze e nekem is ? Mondtam persze miért is ne... (Amikor vettem az autót akkor még nem működött ez a rendszer..így nem tudtam ezt megtenni.) Tanácsként szolgál ez mindenkinek aki autó vásárlás előtt áll.. Előtte rendszám alapján a KEKKH rendszeréből párszáz ft-ért lekérhető a Magyarországon az autóba bármilyen eseménynél rögzített km-ek. Pl. műszaki vizsga, baleset ahol a biztosító fotózta a km-óra állást, stb.

Nekem 275-ezer km-ert dobott ki a vásárlás előtti hónapokra... utána érdekes módon lett 218 ezer amivel az autót megvettem. Mondanom sem kell rosszul esett az a +60 ezer km..
Lehetett volna rosszabb is mert sok horrort olvastam 400-700 ezer km-es csalásokról is...De azért ez mindig sziven üti az embert.

Na másfél év elteltével szépen felkerestem a kereskedést...ahol jött a magyarázkodás.. " nekünk ehhez semmi közünk" mi is így vettük stb..
Mondtam semmi baj... Irány a rendőrség az adásvételivel, illetve a km-ert igazoló papírral, mondtam majd ők kinyomozzák. (ugyanis ez ma már bűncselekmény...)

Délután jött a telefon, hogy próbáljunk megegyezni...jött az ajánlat is..6 számjegyű. Részleteket nem írok le.
Csak tanulság, hogy igenis oda kell csapni az asztalra... és el lehet menni feljelenteni az ilyen gané tekergetőket...  gun

Nyilván nem a 60 ezer km- futásteljesítmény volt ennyire "drága"...

Az autó köszöni jól megvan. A pénzt félretettem, ne adj' isten...adagoló vagy turbó bajra..  duhos2 Grin

A végére egy érdekesség, csak, hogy helyben maradjak: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/01/21/a_vonat_szakitotta_le_a_orrat_a_hirdetesben_azt_irjak_ujszeru/


eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66926 Dátum: 2016.01.26 kedd, 21:21:13 »

Csak érdekességképpen egy sztori:

Kb. másfél évvel ezelőtt vettem a vasat... Szeretem, minden rendben vele. Kereskedésből vettem, leinformálható volt, sőt még vezethettem is vásárlás előtt, a kereskedő abba is belement, hogy egy általam választott szervizbe, szerelőhöz is elvihetem. Átnézték, festék vastagság mérés is volt, minden rendben. Persze kellett rákölteni, mint minden ilyen idős autóra, de komolyabb baja nem volt soha... állandóan indult elsőre, erős..nem füstöl teszi a dolgát.

Nem titok 220 ezer km-el vettem ami egy akkor kb. 9-10 éves autóra még talán hihető is. Nem kevés kilómétert akartam venni, hanem állapotot. Nincsenek illúzióim a magyar használt autó piacot tekintve. Tudom, hogy él és virul a csalás.

Egyik hétköznap haver felhívott, hogy kíváncsiságból rendszám alapján lekérdezi az Ő autójára az eddig regisztrált km-eket a "kekkh" a rendszeréből, és hogy 2 autóra is ugyanannyi a díj, 600 akárhány Ft...lekérdezze e nekem is ? Mondtam persze miért is ne... (Amikor vettem az autót akkor még nem működött ez a rendszer..így nem tudtam ezt megtenni.) Tanácsként szolgál ez mindenkinek aki autó vásárlás előtt áll.. Előtte rendszám alapján a KEKKH rendszeréből párszáz ft-ért lekérhető a Magyarországon az autóba bármilyen eseménynél rögzített km-ek. Pl. műszaki vizsga, baleset ahol a biztosító fotózta a km-óra állást, stb.

Nekem 275-ezer km-ert dobott ki a vásárlás előtti hónapokra... utána érdekes módon lett 218 ezer amivel az autót megvettem. Mondanom sem kell rosszul esett az a +60 ezer km..
Lehetett volna rosszabb is mert sok horrort olvastam 400-700 ezer km-es csalásokról is...De azért ez mindig sziven üti az embert.

Na másfél év elteltével szépen felkerestem a kereskedést...ahol jött a magyarázkodás.. " nekünk ehhez semmi közünk" mi is így vettük stb..
Mondtam semmi baj... Irány a rendőrség az adásvételivel, illetve a km-ert igazoló papírral, mondtam majd ők kinyomozzák. (ugyanis ez ma már bűncselekmény...)

Délután jött a telefon, hogy próbáljunk megegyezni...jött az ajánlat is..6 számjegyű. Részleteket nem írok le.
Csak tanulság, hogy igenis oda kell csapni az asztalra... és el lehet menni feljelenteni az ilyen gané tekergetőket...  gun

Nyilván nem a 60 ezer km- futásteljesítmény volt ennyire "drága"...

Az autó köszöni jól megvan. A pénzt félretettem, ne adj' isten...adagoló vagy turbó bajra..  duhos2 Grin

A végére egy érdekesség, csak, hogy helyben maradjak: http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2016/01/21/a_vonat_szakitotta_le_a_orrat_a_hirdetesben_azt_irjak_ujszeru/


Nos én is lekértem,nekem szerencsém van,de csak 2010.évtől vannak a rendszerben adatok. vigyor3
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #66927 Dátum: 2016.01.27 szerda, 09:54:11 »

Nos én is lekértem,nekem szerencsém van,de csak 2010.évtől vannak a rendszerben adatok. vigyor3


 eljen
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
mrsherrey
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 353



« Új hozzászólás #66928 Dátum: 2016.01.27 szerda, 09:57:46 »

Nos én is lekértem,nekem szerencsém van,de csak 2010.évtől vannak a rendszerben adatok. vigyor3

Amikor megvettem, én is lekértem: látható visszatekerés a rögzítések óta nincs, előtte meg volt szervizkönyv. Ettől persze minden egyes alkalommal visszatekergethették az óraállások rögzítése előtt.
Naplózva

2003/07 DURATEC 1.8 125 LE (BWY) TREND - OCTANE BLUE
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66929 Dátum: 2016.01.27 szerda, 10:13:17 »

Amikor megvettem, én is lekértem: látható visszatekerés a rögzítések óta nincs, előtte meg volt szervizkönyv. Ettől persze minden egyes alkalommal visszatekergethették az óraállások rögzítése előtt.
Ez lehet igy is,de mivel 2.tulaj vagyok,céges főnököt cipeltek vele,ezért kisebb az esélye a tekergetésnek,de nem kizáró ok. eljen
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Fari
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115


farz@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #66930 Dátum: 2016.01.27 szerda, 12:59:57 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki, hogy milyen csapágy kell a klíma kompresszor szabadonfutójába?
Elég érdekes hangot hallat magából, ha nem megy a klíma.

Előre is köszönöm Smiley
Naplózva

Smiley MKIII 2001 TDDI  Smiley
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66931 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:31:30 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki, hogy milyen csapágy kell a klíma kompresszor szabadonfutójába?
Elég érdekes hangot hallat magából, ha nem megy a klíma.

Előre is köszönöm Smiley
biztosan kell azt tudnod?
Úgy értem,hiába cserélnéd ki otthon,hogyan fogod kicentírozni a kuplungját?
Úgy értem,hogy érdemes lenne klímaszerelő szakműhelyre bízni,és akkor tuti a siker. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66932 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:58:24 »

biztosan kell azt tudnod?
Úgy értem,hiába cserélnéd ki otthon,hogyan fogod kicentírozni a kuplungját?
Úgy értem,hogy érdemes lenne klímaszerelő szakműhelyre bízni,és akkor tuti a siker. vigyor3

De ha már nem is feltétlenül rájuk, akkor is minimum pl. GSR-re. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66933 Dátum: 2016.01.27 szerda, 13:59:57 »

De ha már nem is feltétlenül rájuk, akkor is minimum pl. GSR-re. Smiley

AndyA
WTF GSR? eplus2

...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #66934 Dátum: 2016.01.27 szerda, 14:59:02 »

WTF GSR? eplus2

...

Pontosan az!  eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Thanator
Vendég
« Új hozzászólás #66935 Dátum: 2016.01.27 szerda, 18:12:57 »

Sziasztok!

Ha rossz helyre írtam, elnézést.
Működik itt a fórumon adok-veszek rész?
(felni és téligumi érdekelne).
Köszönöm!  angel
Naplózva
Zoleex
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6653



E-mail
« Új hozzászólás #66936 Dátum: 2016.01.27 szerda, 18:18:48 »

Sziasztok!

Ha rossz helyre írtam, elnézést.
Működik itt a fórumon adok-veszek rész?
(felni és téligumi érdekelne).
Köszönöm!  angel


Működik. Keres-kínál a neve.
Naplózva

2001.06. MKIII 2.0 TDDI 115LE Turnier, Ghia
2008.04. MKIV 2.0 TDCI 140LE Turnier, Tit.X
yartam
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



E-mail
« Új hozzászólás #66937 Dátum: 2016.01.27 szerda, 18:19:11 »

Sziasztok!

Ha rossz helyre írtam, elnézést.
Működik itt a fórumon adok-veszek rész?
(felni és téligumi érdekelne).
Köszönöm!  angel

Szia!

Működik!     wow1     http://mondeo.hu/index.php?board=25.0

Naplózva

2008.01. C-max 2.0 16V Titanium 146 LE
ex: 2002.12. MK3 2.0 16V GHIA 146 LE [B4Y]
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #66938 Dátum: 2016.01.27 szerda, 18:42:08 »

Sziasztok!

Tudna nekem segíteni valaki, hogy milyen csapágy kell a klíma kompresszor szabadonfutójába?
Elég érdekes hangot hallat magából, ha nem megy a klíma.

Előre is köszönöm Smiley

Szerintem első körben szemrevételezéssel ellenőrizd, hogy van-e egyáltalán hézag a kuplungtárcsa és az ékszíjtárcsa között, kikapcsolt klímánál.
Ha szinte nincs, akkor az is adhat hangot a nem kívánt súrlódás miatt.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
pepe024
Vendég
« Új hozzászólás #66939 Dátum: 2016.01.29 péntek, 00:57:38 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ford Mondeo III 2.0 TDCI 2005 évjáratú autóm van. Egy kipufogó szelep repedt volt, hengerfej felszabályozva, új szelepszár szimeringek. Porlasztócsúcsok cserélve, új kódok. Összeszerelés után a motor nem indul, hibaüzenet nincs. Önindítózás közben az üzemanyag nyomás 500 bar körül van, a szerelő szerint 250-300 barnak kellene lennie. Lehetséges, hogy a magas nyomás miatt nem indul? Mikor a csatlakozókat lehúzta a porlasztókról, simán vitte az önindító, ha visszadugja erőlködve és akadozva forgatja. Én arra gondoltam, hogy összeszerelésnél kosz kerülhetett a rendszerbe és a porlasztók eltömődtek.

Ti mit gondoltok róla? Előre is köszönöm a segítségeteket!  worship
Naplózva
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #66940 Dátum: 2016.01.29 péntek, 10:21:00 »

Sziasztok!
2001-es mondeoban kell kézifékkart cserélnem. Az lenne a kérdésem, hogy milyet vegyek a bontóban, mert valhol úgy hallottam, van automata állításu és manuális?! Ha létezik ez a két féle, akkor melyik a jobb konstrukció?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #66941 Dátum: 2016.01.29 péntek, 10:25:52 »

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Ford Mondeo III 2.0 TDCI 2005 évjáratú autóm van. Egy kipufogó szelep repedt volt, hengerfej felszabályozva, új szelepszár szimeringek. Porlasztócsúcsok cserélve, új kódok. Összeszerelés után a motor nem indul, hibaüzenet nincs. Önindítózás közben az üzemanyag nyomás 500 bar körül van, a szerelő szerint 250-300 barnak kellene lennie. Lehetséges, hogy a magas nyomás miatt nem indul? Mikor a csatlakozókat lehúzta a porlasztókról, simán vitte az önindító, ha visszadugja erőlködve és akadozva forgatja. Én arra gondoltam, hogy összeszerelésnél kosz kerülhetett a rendszerbe és a porlasztók eltömődtek.

Ti mit gondoltok róla? Előre is köszönöm a segítségeteket!  worship
Hibákat töröltétek?Illetve olvastátok?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66942 Dátum: 2016.01.29 péntek, 10:39:52 »

Sziasztok!
2001-es mondeoban kell kézifékkart cserélnem. Az lenne a kérdésem, hogy milyet vegyek a bontóban, mert valhol úgy hallottam, van automata állításu és manuális?! Ha létezik ez a két féle, akkor melyik a jobb konstrukció?
Kézi állításút vegyél (tiéd autómata és azt sokan cserélték már manuálisra)
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #66943 Dátum: 2016.01.29 péntek, 12:38:03 »

Kézi állításút vegyél (tiéd autómata és azt sokan cserélték már manuálisra)
Köszi!
Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy honnan tudok szerezni? Mert az én forrásomban nincs!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3548



E-mail
« Új hozzászólás #66944 Dátum: 2016.01.29 péntek, 12:39:53 »

Köszi!
Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy honnan tudok szerezni? Mert az én forrásomban nincs!
Keres-kinál topikban,auto bontós topikban.
Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 Mondeo mk3 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #66945 Dátum: 2016.01.29 péntek, 12:43:22 »

Köszi!
Akkor már csak az lenne a kérdésem, hogy honnan tudok szerezni? Mert az én forrásomban nincs!

Arra figyelj, hogy a kb 20 centis menetes szárat is adják a karhoz a végén a himbával.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #66946 Dátum: 2016.01.29 péntek, 13:33:45 »

Arra figyelj, hogy a kb 20 centis menetes szárat is adják a karhoz a végén a himbával.
Valahol találok fényképet az automata és manuális kézifékkarról, hogy lássam a különbséget?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #66947 Dátum: 2016.01.29 péntek, 13:37:36 »

Valahol találok fényképet az automata és manuális kézifékkarról, hogy lássam a különbséget?

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_Variants

A jobb oldali az auto, a bal oldali a manuális. Így kell neked kompletten, ahogy a képen.
És vigyázz, jobb kormányosból nem jó, rossz felé kunkorodik a kar. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 péntek, 13:40:52 írta Bleky » Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #66948 Dátum: 2016.01.29 péntek, 13:59:11 »

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_Variants

A jobb oldali az auto, a bal oldali a manuális. Így kell neked kompletten, ahogy a képen.
És vigyázz, jobb kormányosból nem jó, rossz felé kunkorodik a kar. Smiley
Nagyon jó fej(ek) vagy(tok), köszönöm a segítséget!
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Mondolo
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #66949 Dátum: 2016.01.29 péntek, 14:11:51 »

http://www.fordwiki.co.uk/index.php?title=Handbrake_Variants

A jobb oldali az auto, a bal oldali a manuális. Így kell neked kompletten, ahogy a képen.
És vigyázz, jobb kormányosból nem jó, rossz felé kunkorodik a kar. Smiley
Még egy utolsó kérdés! A kézifékbowden kompatibilis egymással?
Naplózva

2001 MkIII 2.5 V6 Kombi
Oldalak: 1 ... 1332 1333 1334 1335 1336 1337 1338 [1339] 1340 1341 1342 1343 1344 1345 1346 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.11 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.