Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 00:54:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21854467 alkalommal)
0 Felhasználó és 274 vendég van a témában
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #69550 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 16:01:34 »

   Üdvözletem a uraknak.
Hétvégén a hűtőventilátor vezérlő modul cseréjével töltöttem az időm, mikor a ventilátor kiemeléséhez próbáltam helyet csinálni, enyhe sziszegésre lettem figyelmes. Az egr és a turbót vezérlő solenoid szelepeket összekötő gumielosztón a vákuum pumpához tartozó részén kb2-3mm repedést vettem észre. Kicserélve az alkatrészt, az autón azt a változást tapasztaltam, hogy 2000es fordulat környékén megszűnt az a enyhe bizonytalan sebesség tartás és erőteljes  gyorsításkor feltépő erőteljesebb teljesítmény ingadozás. Gondoltam leírom, hátha valakinek megoldást jelent ara az  érdekes jelenségre, ami 2000es fordulat környékén jelentkezik. A gyorsításkori probléma fel se tűnt, most olyan egyenletesen húz a gép nem is tudom mikor volt ilyen utoljára.               
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69551 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 17:46:59 »

   Üdvözletem a uraknak.
Hétvégén a hűtőventilátor vezérlő modul cseréjével töltöttem az időm, mikor a ventilátor kiemeléséhez próbáltam helyet csinálni, enyhe sziszegésre lettem figyelmes. Az egr és a turbót vezérlő solenoid szelepeket összekötő gumielosztón a vákuum pumpához tartozó részén kb2-3mm repedést vettem észre. Kicserélve az alkatrészt, az autón azt a változást tapasztaltam, hogy 2000es fordulat környékén megszűnt az a enyhe bizonytalan sebesség tartás és erőteljes  gyorsításkor feltépő erőteljesebb teljesítmény ingadozás. Gondoltam leírom, hátha valakinek megoldást jelent ara az  érdekes jelenségre, ami 2000es fordulat környékén jelentkezik. A gyorsításkori probléma fel se tűnt, most olyan egyenletesen húz a gép nem is tudom mikor volt ilyen utoljára.               

Illusztrálnád fényképpel? Az enyém is csinál néha ilyeneket, hátha.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Kacaj
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


« Új hozzászólás #69552 Dátum: 2016.09.05 hétfő, 19:23:46 »

Illusztrálnád fényképpel? Az enyém is csinál néha ilyeneket, hátha.

AndyA

AndyA ha kíváncsi vagy mutatok képet a hibáról és annak kiküszöböléséről.
Mivel nem volt kéznél csere alkatrész így ideiglenesen így oldottam meg.
http://kepfeltoltes.hu/160905/hiba_proba_jav_t_sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez a repedés az alkatrészen, sehogy se tudtam rendesen lefotózni.
http://kepfeltoltes.hu/160905/reped_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ezen szappanos vízzel levegőt fújtam bele, így látszik a bugyborékolás.
http://kepfeltoltes.hu/160905/szapanos_v_z_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2015.12.10. MkV 2.0 TDCI 150Le.
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #69553 Dátum: 2016.09.06 kedd, 08:03:26 »

Olyan kell, ami az alut nem bántja. De manapság kb. mind olyan, úgyhogy nagyon nem tudsz mellényúlni.

Az ajánlott keverés szerint belövöd, vagy megnézeted, hogy ami az autóban van, mit bír (benzinkútnál megmondják), és aszerint töltesz hozzá.

AndyA

Koszi   eljen
Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #69554 Dátum: 2016.09.06 kedd, 18:51:17 »

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!  wave
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
xrobe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1292



E-mail
« Új hozzászólás #69555 Dátum: 2016.09.06 kedd, 19:34:49 »

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!  wave
Akkucsere, vagy sarulevétel után az autó pár km-ig újratanul bizonyos értékeket. Ha most neked rossz, akkor szerintem tanítsd újra és jó lesz.
Itt van egy leírás a régebbi modellhez, de szerintem így jó lesz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
 wave
Naplózva

Mondeo MKIV Trend 2010 2.0 TDCI 140LE 5 ajtó
Mondeo MKIV Titanium 2008 2.0 TDCI 140LE (170LE - PowerFord) 5 ajtó
Mondeo MKIII Titanium-X 2004 2.2 ST TDCI Kispusi edition 5 ajtó
Ex: Mondeo MKI Ghia 1993 1.8i 115LE 5 ajtó
Bleky
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1640



« Új hozzászólás #69556 Dátum: 2016.09.06 kedd, 19:37:53 »

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!  wave

Első körben valahol máshol tankolj tele mint ahol szoktál és próbáld megint. Rossz minőségű benzin okozhat ilyet.
Egyébként meg sokminden lehet. Próbálj olvastatni kódot, hátha elmondja. Lehet tömődött benzinszűrő, lyukas vákuum cső de akár haldokló generátor is vagy dadogó ac pumpa. Kezd a tankolással.
Naplózva

2001.03.03 MK3 mondeo 2.0L benzin Duratec HE SEFI CJBA B4Y Ghia sedan panther black, 440e+km
tjani
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #69557 Dátum: 2016.09.06 kedd, 21:42:52 »

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!  wave
Alapjárati motor is lehet a problémája .
Naplózva

2000 Mondeo 1.8 LPG/Benzin 110LE
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #69558 Dátum: 2016.09.06 kedd, 22:15:56 »

Sziasztok
Találkozott valaki olyannal, hogy nagy melegbenm amikor az autó rendesen átmelegszik, akkor nehezebben gyorsul? 32 fokos külső hőmérséklet, elindulok, minden rendeben, húz rendesen. Óra szerint 130-140, távolság kb. 70 km már érezni, hogy mint ha nem olyan mint indulásnál. Még 70 km, tankolás (nincs menetszél motortér átmelegszik), indulás és mint ha a régi 1.4 focus-omban ülnék. Pár prec után javul a helyzet, gondolom a szél lehűt a motortérben valamit, de továbbra sem olyan mint induláskor. Az átlag fogyasztás is emelkedik 4-5 decivel kijelző szerint. Megállok 2-3 órára és akkor már sokkal jobb. Most 22 fokos külső hőmérsékletnél megy mint a villám. Mi lehet vele?
Benzin, 1.8, 217.000 km. Mindig MOL-nál tankolok, ugyan ott evo-neo benzint.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
Norbi29
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #69559 Dátum: 2016.09.06 kedd, 23:39:33 »

Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.
Naplózva

MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
                   MK2 1.8 TD 1998 kombi
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69560 Dátum: 2016.09.07 szerda, 07:34:07 »

Sziasztok
Találkozott valaki olyannal, hogy nagy melegbenm amikor az autó rendesen átmelegszik, akkor nehezebben gyorsul? 32 fokos külső hőmérséklet, elindulok, minden rendeben, húz rendesen. Óra szerint 130-140, távolság kb. 70 km már érezni, hogy mint ha nem olyan mint indulásnál. Még 70 km, tankolás (nincs menetszél motortér átmelegszik), indulás és mint ha a régi 1.4 focus-omban ülnék. Pár prec után javul a helyzet, gondolom a szél lehűt a motortérben valamit, de továbbra sem olyan mint induláskor. Az átlag fogyasztás is emelkedik 4-5 decivel kijelző szerint. Megállok 2-3 órára és akkor már sokkal jobb. Most 22 fokos külső hőmérsékletnél megy mint a villám. Mi lehet vele?
Benzin, 1.8, 217.000 km. Mindig MOL-nál tankolok, ugyan ott evo-neo benzint.

A hűtő ventilátor bekapcsol?
Naplózva

mondejó 2.5 V6
momcrew
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 145


E-mail
« Új hozzászólás #69561 Dátum: 2016.09.07 szerda, 07:56:19 »

A hűtő ventilátor bekapcsol?

Nagy tempónál nem hallani, de hallottam már zúgni, ilyen garázsból ki/be állásnál.
Naplózva

MK4, 2007, HUBA, 2.5t
MK3, 2004, CHBA, 1.8 Ghia
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69562 Dátum: 2016.09.07 szerda, 08:11:27 »

Sziasztok!
Pár hónapja vagyok tulajdonosa egy Mondeo MK3 2.0i-nek, problémám hál istennek eddig nem volt, de a fórumot azért már elkezdtem böngészgetni, hogy minél többet tanuljak az autóról.
Végül tegnap belefutottam egy problémába. Reggel mentem el autóval itthonról, akkor még minden rendben volt, kis idő elteltével, mikor már mentem pár km-t, egy kereszteződésnél leállt. Jó, beindítottam újra, ment is szépen, majd mikor egy lámpához értem kinyomtam a kuplungot, a fordulatszám leesett 400 körülire, majd leállt megint, következő ilyen kuplungolásnál szintén ez történt. Végül hazahoztam az autót és megoldottam máshogy a bejutást a suliba. Mikor hazajöttem neki is ültem keresgélni, mitől áll le az autó. Aztán rábukkantam egy Focus fórumon arra, hogy másnak is volt ilyen miután levette az akksit (nekem is le kellett vasárnap). Azt írta rá a tulaj, hogy neki menni kell néhány km-t és akkor megjavul. Kicsit lestem is, mert attól, hogy le lett véve az akksi, majd vissza, nem kellene ezt produkálnia, de mivel ugyan ezt kellett csinálnom nekem is, ezért ma elvittem egy hosszabb útra kocsit, hátha. Hidegen minden rendben van, a fordulatszám nem esik le, de mikor eléri az ideálisat hőmérsékletet, akkor kezdődnek a problémák. Mivel egy full egyenes úton mentem és alig jött arra valaki, így megpróbáltam megint a kuplung kinyomást ill. az üresbe tételt, hogy leáll-e és leállt. Próbálgattam még utána 2x-3x, de mindig leállt. Majd félreálltam, megnéztem, hogy ha helyben el kezdem túráztatni, akkor vajon mit csinál, de akkor nem állt le, igaz, kicsit lejjebb esett a keletnél a fordulatszám, de utána visszaállt rendesbe.
Mivel nem találtam ezen a fórumon ezzel kapcsolatban témázást, ezért feltenném a kérdést, hogy találkozott-e már valaki hasonló problémával és mi oldotta meg neki.
A válaszokat előre is köszönöm!  wave

Írd be az aláírásodba az autód lényegesebb adatait.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69563 Dátum: 2016.09.07 szerda, 08:13:00 »

Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.

Írd be te is az autód adatait az aláírásodba.

Villogó izzításjelző volt (ha dízel)? Amikor villog, motor leállítás nélkül kell hibakódot olvasni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Norbi29
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #69564 Dátum: 2016.09.07 szerda, 09:18:19 »

Írd be te is az autód adatait az aláírásodba.

Villogó izzításjelző volt (ha dízel)? Amikor villog, motor leállítás nélkül kell hibakódot olvasni.

AndyA

Nem, nem villogott az izzításjelző meg egyáltalán semmi hibaüzenet. Egyszerűen csak elment az erő. Lehet, hogy a turbó? Mondjuk akkor nem értem miért feküdt ki a mutató.
Naplózva

MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
                   MK2 1.8 TD 1998 kombi
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #69565 Dátum: 2016.09.07 szerda, 12:12:37 »

Nem, nem villogott az izzításjelző meg egyáltalán semmi hibaüzenet. Egyszerűen csak elment az erő. Lehet, hogy a turbó? Mondjuk akkor nem értem miért feküdt ki a mutató.
Hibakód nélkül inkább valami kontakt hiba.
Az autó szinte minden elektromos saruja rugós erősítésű, még ajtóátvezető kör terminálja is. Egy két helyen aranyozott érintkező, de az nem a motorvezérlés.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
akosm92
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 174


E-mail
« Új hozzászólás #69566 Dátum: 2016.09.07 szerda, 15:02:59 »

Üdv. Olyan problémám volna, hogy ma jöttem a 8-ason hazafele, normál 100 körüli tempón, egyszercsak a vízhőfok mutatóm kifeküdt a 0 állsba, az erő meg elveszett az autóból. A 130 lóból kb úgy éreztem mintha csak 30 lenne meg. Az emelkedőn alig akart felmenni. Aztán Várpalotán megálltam egy 5 percre és utána eltűnt a hiba. Minden jó lett. Mitől lehetett ez? Köszönöm a válaszokat.

Hengerfej hőmérséklet érzékelő. Ugyan ez volt nekem is.... és nem ír be hiba kódot, ha csak nem abban a pillanatban teszed rá a gépet + vízhőfokot olvasod. 2500ft és a cseréje se egy nagy mutatvány.

http://mondeo.hu/index.php?topic=22197.msg1030999#msg1030999

Á
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.07 szerda, 15:05:20 írta akosm92 » Naplózva

2003 Mondeo Ghia 2.0 Tdci PantherblackEGR off
2004 Mondeo Ghia Business 2.0 Tdci flPantherblack *INA  EGR off
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #69567 Dátum: 2016.09.07 szerda, 15:56:41 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mk3-ban hogyan kell a szervizesedékességi figyelmeztetést kitörölni?
Megköszönöm a válaszokat!
Szép napot!

Üdv
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69568 Dátum: 2016.09.07 szerda, 16:02:29 »

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mk3-ban hogyan kell a szervizesedékességi figyelmeztetést kitörölni?
Megköszönöm a válaszokat!
Szép napot!

Üdv
ilyen van? Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TuningWorld96
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 47


« Új hozzászólás #69569 Dátum: 2016.09.07 szerda, 16:33:48 »

Akkucsere, vagy sarulevétel után az autó pár km-ig újratanul bizonyos értékeket. Ha most neked rossz, akkor szerintem tanítsd újra és jó lesz.
Itt van egy leírás a régebbi modellhez, de szerintem így jó lesz:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Motorvez%C3%A9rl%C5%91_%C3%BAjratan%C3%ADt%C3%A1sa
 wave


Először is köszönöm a válaszokat! Smiley
Végül sikeresen megoldódott a jelenség. Az volt a baj, hogy vasárnap miután visszaraktam az akksit, utána alig 1 km-t mentem az autóval és nem volt ideje újratanulni. Levetettem újra, majd vissza és utána máris lett menve az autóval pár km. Ezalatt volt ideje mindent visszatanulni, így megszűnt a leállás kinyomott kuplungnál és üresben is.
Az 1 km-es út után le lett állítva, majd másnap hiába vittem el hosszabb útra, nem tanult tovább.

xrobe amit linkelt hasonlóképp volt csinálva, annyi kivétellel, hogy nem lett se gázfröccs, se padlógáz adva és a fordulat se volt tartva 1250-en. Szimplán hideg motor, kis bemelegedés és pár km megtétele.

Szép napot!
Naplózva

2011 Ford Mondeo MK4 Turnier 1.6 SCTI
Norbi29
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 11


E-mail
« Új hozzászólás #69570 Dátum: 2016.09.07 szerda, 16:44:00 »

Hengerfej hőmérséklet érzékelő. Ugyan ez volt nekem is.... és nem ír be hiba kódot, ha csak nem abban a pillanatban teszed rá a gépet + vízhőfokot olvasod. 2500ft és a cseréje se egy nagy mutatvány.

http://mondeo.hu/index.php?topic=22197.msg1030999#msg1030999

Á

Köszi a választ.
Naplózva

MK3 2.0 benzin/gáz 2002 Ghia
korábban: MK3 2.0 TDCi 2005 Ghia kombi
                   MK2 1.8 TD 1998 kombi
Tike
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 196



« Új hozzászólás #69571 Dátum: 2016.09.07 szerda, 20:23:40 »

ilyen van? Roll Eyes

Van! Tongue
Asszonykámnak van egy utolsó szériás 2006-os mk3 Mondeoja, bizony jelzi! Sad
Naplózva

2013.10 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 163 Le, Titanium Luxury
2011.12 hó, Mondeo MK IV 2.0 TDCi 140 Le, Titanium
2001.11 hó, Mondeo MK III 2.0 TDDi 115Le, Ghia, kombi
Robin
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 129


E-mail
« Új hozzászólás #69572 Dátum: 2016.09.07 szerda, 21:07:19 »

Valaki árulja el nekem, mi az értelme a kettős zárásnak? Azon kívül, hogy ha jól értem kettős zárás esetén belülről nem nyitható...
Ha csak egyszer zárom nem élesedik a riasztó, vagy mi?
Naplózva

2002.05.17 MK3 kombi Ghia 1.8 92kW LPG, 320e km
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69573 Dátum: 2016.09.07 szerda, 21:11:40 »

Van! Tongue
Asszonykámnak van egy utolsó szériás 2006-os mk3 Mondeoja, bizony jelzi! Sad
akkor az talán dpf-es is,és azért tudja csak.fék gáz gyujtáson 1xrre vagy fél percig.ha nem jön be,akkor diagcuccal 2másodperc alatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
farika84
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 442



E-mail
« Új hozzászólás #69574 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 10:54:29 »

Sziasztok!
Szelep fedél tömítés cserénél, ki kell venni a porlasztókat?
Vagy anélkül is elvégezhető?
Illetve olvastam valahol, hogy ilyenkor ildomos valamilyen réz alátéteket cserélni a porlasztók körül!
 szomoru1
Naplózva

2003'  Mondeo Trend MK3 2.0 TDCI Facelift 115LE
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #69575 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 11:18:27 »

Sziasztok!
Szelep fedél tömítés cserénél, ki kell venni a porlasztókat?
Vagy anélkül is elvégezhető?
Illetve olvastam valahol, hogy ilyenkor ildomos valamilyen réz alátéteket cserélni a porlasztók körül!
 szomoru1
nem kell kivenni őket
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #69576 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 20:52:07 »

Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Metatron13
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 972



E-mail
« Új hozzászólás #69577 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 21:04:12 »

Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?

A tartály és a szivattyú tudtommal a jobb első sárvédője mögött van, de lehet h valaki tutira megmondja!  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo MK3 2.0 16V (146 HP)B4Y wilting

Tel.: 06-30-331-4175
gggloria
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4


E-mail
« Új hozzászólás #69578 Dátum: 2016.09.08 csütörtök, 22:38:02 »

ÜDV.
tud vki eladó váltó 6gangos gombot eladót illetve felni érdekelne
mail.tulok.jozsef@t-online.hu
köszi gg
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69579 Dátum: 2016.09.09 péntek, 09:07:49 »

Üdv,olyan gondom lenne,hogy az ablakmosót/törlő biztije elszállt,csere után minden oké volt,de már a viz megint nem jön.Hol van a szivattyú?vagy mit csináljak?

Az első lököst le kell venni, ha hozzá akarsz férni.

Alul egyszerű kibontani, de két oldalt macerás. Gyárilag egy hatszög alakú lyukba préselt anyába tekerik a csavart, ami időven berohad, és amikor ki akarod tekerni, elnyírja a hatszöget a lemezben és annyi. Szóval ellene kell tartani. A fényszóró helyén ill. a kerékjárati burkolat leszedése után nőgyógyász módszekerrel megoldható, és dupla toldóval alulról fel lehet nyúlni a kulccsal a csavarig.

Utána már sima ügy. Az szokott a gond lenni, hogy szivárog a lé, egyenesen bele a motorba. Olyankor O-gyűrű csere (www.o-ring.hu) és a motor javítása vagy cseréje szokott segíteni. De ha szerencséd van, akkor csak a cső csúszott le. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
gabat
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 104



E-mail
« Új hozzászólás #69580 Dátum: 2016.09.09 péntek, 12:07:51 »

Az első lököst le kell venni, ha hozzá akarsz férni.

Alul egyszerű kibontani, de két oldalt macerás. Gyárilag egy hatszög alakú lyukba préselt anyába tekerik a csavart, ami időven berohad, és amikor ki akarod tekerni, elnyírja a hatszöget a lemezben és annyi. Szóval ellene kell tartani. A fényszóró helyén ill. a kerékjárati burkolat leszedése után nőgyógyász módszekerrel megoldható, és dupla toldóval alulról fel lehet nyúlni a kulccsal a csavarig.

Utána már sima ügy. Az szokott a gond lenni, hogy szivárog a lé, egyenesen bele a motorba. Olyankor O-gyűrű csere (www.o-ring.hu) és a motor javítása vagy cseréje szokott segíteni. De ha szerencséd van, akkor csak a cső csúszott le. Smiley

AndyA
  Nagyon köszönöm a részletes útmutatót:-)  Imádlak titeket,mindig kapok jó tippet itt tőletek a fórumon ha vmi gondom van:-)
Naplózva

2001 1.8 Trend 125LE
Atlasz
Vendég
« Új hozzászólás #69581 Dátum: 2016.09.09 péntek, 14:22:05 »

Sziasztok!

2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek! Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni, a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!

Köszönöm!

Naplózva
Atlasz
Vendég
« Új hozzászólás #69582 Dátum: 2016.09.09 péntek, 14:28:38 »

Vagy csak biztosíték hiba lenne?
Ja, meg az üzemanyagszint jelző is össze vissza ugrál, csipog!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69583 Dátum: 2016.09.09 péntek, 16:11:20 »

Vagy csak biztosíték hiba lenne?
Ja, meg az üzemanyagszint jelző is össze vissza ugrál, csipog!
akku halál,testkábel hiba,generátor...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #69584 Dátum: 2016.09.10 szombat, 08:22:06 »

Sziasztok!

2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek! Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni, a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!

Köszönöm!



Elkezd futeni a kilometerora ?  wow1  Grin
Naplózva

blah blah blah
Csabi77
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1146



E-mail
« Új hozzászólás #69585 Dátum: 2016.09.10 szombat, 11:20:38 »

Elkezd futeni a kilometerora ?  wow1  Grin

A műszercsoportnak köze van a fűtés elinduláshoz.Ha gyujtáson van a kocsi(a kedvedért:nem tűz/nyiltláng,stb.) és a műszercsoport nincs csatlakozva,akkor elkezd fűteni.Kontakt hiba a csatlakozó lábaknàl a gond.Szerintem.
Naplózva

2004 MK3 Hatchback Trend+ 1.8 125PS
Nyírimondi
Vendég
« Új hozzászólás #69586 Dátum: 2016.09.10 szombat, 13:37:18 »

Sziasztok! A minap Nyíregyházáról Debrecenbe tettünk egy kis kiruccanást és arra lettem figyelmes, hogy akárhányszor sebességet váltottam, mindig 2 alkalommal berángatott az autó és füst jött ki a kipufogóból. 5-ösben sem nagyon húzott a motor (mondjuk úgy, mintha erőtlen lett volna), ugyanúgy füstölt, ráadásul fehéret. Ma voltam az egyik Fordos ismerősömhöz, ma már nem tudták megnézni, így maradt a jövőhét. Azt mondta, így első hallásra porlasztócsúcs lehet. Ahogy visszaértünk Nyíregyházára, a városban már kevésbé lehetett ezt érezni és nem sűrűn csinálja, azt, amit csinált. Van valami tippetek?
Naplózva
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #69587 Dátum: 2016.09.10 szombat, 15:21:39 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, nem megy a hűtő ventilátorom, kiszereltem és van mellette egy hűtőbordás doboz ami elektronikát tartalmaz.
A bemenetnél megvan a 12v, és a ventilátornak ha közvetlenül adok 12v-ot működik.
Hogy tudom kiszűrni a hibát, az elektronika rossz vagy nem kap vezérlést?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69588 Dátum: 2016.09.10 szombat, 19:16:32 »

Sziasztok!
Kis segítséget szeretnék kérni, nem megy a hűtő ventilátorom, kiszereltem és van mellette egy hűtőbordás doboz ami elektronikát tartalmaz.
A bemenetnél megvan a 12v, és a ventilátornak ha közvetlenül adok 12v-ot működik.
Hogy tudom kiszűrni a hibát, az elektronika rossz vagy nem kap vezérlést?
Előre is köszönöm a segítséget.

Annó az én TDCi mondeomban /2005-ös 131 lovas volt/ az akku alatt húzódó vezeték volt megtörve. 5.000-ért megtudtam falbav

Nézd végig a vezetéket a hűtőventilátortól ameddig csak tudod, hátha neked is a vezeték van megtörve. wave
« Utoljára szerkesztve: 2016.09.10 szombat, 19:18:27 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
jancsoj
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 389



E-mail
« Új hozzászólás #69589 Dátum: 2016.09.10 szombat, 20:08:09 »

Annó az én TDCi mondeomban /2005-ös 131 lovas volt/ az akku alatt húzódó vezeték volt megtörve. 5.000-ért megtudtam falbav

Nézd végig a vezetéket a hűtőventilátortól ameddig csak tudod, hátha neked is a vezeték van megtörve. wave

Köszönöm de nekem a vezérlőig elmegy a 12v
Naplózva

2010. 2.0 TDCI 140 Le
EX:2005 TDCI Ghia 130Le
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #69590 Dátum: 2016.09.10 szombat, 20:15:35 »

Köszönöm de nekem a vezérlőig elmegy a 12v

Hát akkor már elég jól le van szűkítve. wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #69591 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 00:35:38 »

Valaki árulja el nekem, mi az értelme a kettős zárásnak? Azon kívül, hogy ha jól értem kettős zárás esetén belülről nem nyitható...
Ha csak egyszer zárom nem élesedik a riasztó, vagy mi?
pontosan az a lényege a kettős zárásnak.Ha egyre zárod akkor is élesedik csak nem villan fel az irányjelző.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #69592 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 06:25:09 »

pontosan az a lényege a kettős zárásnak.Ha egyre zárod akkor is élesedik csak nem villan fel az irányjelző.
Tisztelt Fórumtárs!
Ha emlékeim nem csalnak akkor a kettős zárás még egy + mechanikus reteszt is működtet, hogy nehezebb legyen a zárat feltörni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
wisky17
Vendég
« Új hozzászólás #69593 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 18:50:50 »

Üdv kérdésem az lenne hogy van egy 2001 mk3 fl előtti autóm, és lehetséges e hogy fl utáni középkonzolt szereljek bele? Köszönettel  worship
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #69594 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 19:58:47 »

Üdv kérdésem az lenne hogy van egy 2001 mk3 fl előtti autóm, és lehetséges e hogy fl utáni középkonzolt szereljek bele? Köszönettel  worship

Lehetséges, de a klíma panel csatlakozóiban teljesen át kell cserélgetni a vezetékeket, át kell cserélni az alsó középkonzolt is, meg az alsó oldalsó takaró elemeket is a lábténél. Meg még talán pár dolog, csináltak itt már páran ilyet, majd ők részletesebben leírják, de egyáltalán nem lehetetlen.
Fordwikin is van cikk róla, ha angol megy.
Naplózva
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #69595 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:15:08 »

A klímakompresszor cseréje óta fütyülve-sípolva fújja be a levegőt a szellőztetőrendszer. Mivel semmi összefüggést nem láttam, morogva bár, de sz.rtam rá, de igyekeztem nem használni ha nem muszáj.

Tegnap elfogyott a türelmem, ma nekiálltam körbenézni, és ezt találtam a pollenszűrő mögött:

http://www.kephost.com/image/c1NF

Azért kiakadtam rendesen. Azt nem tudom hogy mikor került oda, de elég újszerű a bevásárlószatyor, és kifejezetten klímajavítás után lett hangja. Most nem tudom hogy előre kitervelt szervizlátogatást találtak ki nekem, vagy ez hogy történhetett?

Kapcsolódó kérdés: a műanyag sínnek a szélvédőre kellene ragasztva lennie? Lejött egyben a fedéllel...

Nem kapcsolódó megjegyzés: telekomnál van némi dns probléma, az oldal elérése nehézkes.
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69596 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 20:34:10 »

A klímakompresszor cseréje óta fütyülve-sípolva fújja be a levegőt a szellőztetőrendszer. Mivel semmi összefüggést nem láttam, morogva bár, de sz.rtam rá, de igyekeztem nem használni ha nem muszáj.

Tegnap elfogyott a türelmem, ma nekiálltam körbenézni, és ezt találtam a pollenszűrő mögött:

http://www.kephost.com/image/c1NF

Azért kiakadtam rendesen. Azt nem tudom hogy mikor került oda, de elég újszerű a bevásárlószatyor, és kifejezetten klímajavítás után lett hangja. Most nem tudom hogy előre kitervelt szervizlátogatást találtak ki nekem, vagy ez hogy történhetett?

Kapcsolódó kérdés: a műanyag sínnek a szélvédőre kellene ragasztva lennie? Lejött egyben a fedéllel...

Nem kapcsolódó megjegyzés: telekomnál van némi dns probléma, az oldal elérése nehézkes.
igen,ragasztva volt a szélvédő ajára.így beázol a pollenszűrőnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #69597 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 21:03:15 »

Sziasztok!

2002-es diesel mk3 ford mondeo-m van, és olyan problémáim vannak, hogy menet közben a kilométer óra mutatója leesik nullára, a fordulatszámból szoktam tippelni, hogy mennyivel megyek! Van amikor lenullázza az összes kilométer adatot, magától elkezd fűteni, a kijelzőn hiába nincs bekapcsolva semmi!
Voltam autóvillamossági szerelőknél, azt mondják megcsinálták rajta a tesztet, nem mutat hibát, nem tudják mi a baja!
Találkozott már valaki ilyen problémával? Örülnék ha tudna valaki segíteni, mert már nem tudom hány helyen voltam, de mindegyik csak azt mondta nem tudom! Lehet hogy valami vezérlőegység elektronikai probléma?!

Köszönöm!

Ha szerencséd van, akkor csak kontakthiba a műszercsoport hátán, a csatlakozónál.

Ha nincs, akkor akku és/vagy generátor is lehet. A leeső mutató általában feszültségi problémákra szokott utalni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
kcs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 172


« Új hozzászólás #69598 Dátum: 2016.09.11 vasárnap, 22:38:39 »

igen,ragasztva volt a szélvédő ajára.így beázol a pollenszűrőnél.

Van tapasztalat hogy mivel érdemes ragasztani? Valami spéci cél-ragasztó?
Naplózva

MK3 - 1.8 Trend - 2006
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #69599 Dátum: 2016.09.12 hétfő, 07:41:11 »

Van tapasztalat hogy mivel érdemes ragasztani? Valami spéci cél-ragasztó?
szélvédő ragasztó.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 1385 1386 1387 1388 1389 1390 1391 [1392] 1393 1394 1395 1396 1397 1398 1399 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.