Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:47:20 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 [1454] 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21861625 alkalommal)
0 Felhasználó és 75 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72650 Dátum: 2017.07.07 péntek, 22:15:40 »

Üdv!

Újabban hidegindításnál rángat a motor. Utána gyorsan elmúlik. Alapjárat rángatás közben is ok. Ötletek? Trafó, gyertya, kábel vagy mind3 esetleg valamelyik cső? Illetve hibakódolvasásnál korábban dobott szegénykeverék hibakódot, de akkor még nem volt rángatás Cheesy
vákumcsöveket ellenőrizd le.a szegény keverék is lehetett attól.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
D
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1484



E-mail
« Új hozzászólás #72651 Dátum: 2017.07.08 szombat, 06:36:33 »

vákumcsöveket ellenőrizd le.a szegény keverék is lehetett attól.

 eljen vigyor3

A katalizátor sem 100-as már elvileg, annak a bajai okozhatnak ilyesmit?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.08 szombat, 06:39:13 írta D » Naplózva

Mk3-2002-2,5-V6 ---A4-es lapomat, hasonló paraméterekkel rendelkező Audira cserélném! Grin
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #72652 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 17:48:09 »

Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72653 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:28:05 »

Most akkor melyikkel van gond ?
" Mondi.2.0 benzin "
alól meg 1.8  ?

Gyakorlatilag mindegy, de kérdezhet más helyett is. Akinek a második (2.0) verziója van....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72654 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:30:11 »

Sziasztok!
Mondi 2.0 benzin.
Hűtőventi nem indul. Cseréltem termosztátot és hőgombát. Rendszer átmosva. Tünetek. A hömérséklet visszajelző közép állás felé nem megy de a víz forr és a kiegyenlítő tartályon keresztül leürül, venti meg sem moccan. Lehuzom a högombárol a csatit, müszer lefekszik venti folyamatosan megy viz nem forr. Kifogytam az ötletekből. Ha valaki tud valamit erről kérem segitsen.
Előre is köszi

Elég egy helyre beírni.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bleicher.zsolt
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #72655 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 18:47:00 »

Köszönöm.
Naplózva

Mk3 1.8 125 LE
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #72656 Dátum: 2017.07.10 hétfő, 19:28:43 »

Klíma öndiagnosztika. Találsz leírást róla.

AndyA


Köszönöm  a tippet. Megcsináltam a tesztet, de nem mutat semmit. A végén minden karakter világít. Ki majd bekapcsolás után hibakód kiíratásnál is szintén ezt csinálja. Ha lesz időm elviszem klímáshoz, hogy nézzen rá.
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
bandita84
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 17


E-mail
« Új hozzászólás #72657 Dátum: 2017.07.12 szerda, 01:15:43 »

Tudna segíteni valaki, az üzemanyagtartályt hogyan kell leszerelni? Igazából a betöltő csőnél lévő bajonett szerű fehér műanyag sz.rt nem tudom levenni. A TIS meg annyit ír mindössze, csatolja le a csövet. Se ábra se semmi. Na köszi. Levettem a kipufogó rendszert, a hővédő pajzsot a két pántot, a szellőző csövet illetve a betöltő csövet nem tudom hogyan. Na meg az üzemanyag csövek engednek annyit hogy le lehessen engedni? Aknáról megoldható a dolog vagy csápos emelő kell hozá? A tisztításra is irhatnátok módszert, ha van tuti tipp. Azt találtam ki benzinnel átöblítem, meg esetleg körbekergetek egy mágnest  benne. A tank zsákszűrőből még nem tudom hogyan szedjem ki a spéneket, talán sürített levegővel?
Minden segítsget köszönök, üdv András
Naplózva

ford mondeo mk3 tdci 2004 115le HJBB
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #72658 Dátum: 2017.07.12 szerda, 09:42:58 »

Sziasztok!

Ha kézin van a klíma(A/C benyomva), akkor a hőfokot szabályozza, mármint a befújt levegő annyi amit állítok? FL2
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72659 Dátum: 2017.07.12 szerda, 09:57:11 »

Sziasztok!

Ha kézin van a klíma(A/C benyomva), akkor a hőfokot szabályozza, mármint a befújt levegő annyi amit állítok? FL2

Nem a levegő hőmérsékletét állítod be, hanem, hogy hány fokot akarsz az utastérben.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Thomas8607
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 992


E-mail
« Új hozzászólás #72660 Dátum: 2017.07.12 szerda, 10:04:22 »

Nem a levegő hőmérsékletét állítod be, hanem, hogy hány fokot akarsz az utastérben.

Akkor amikor én állítom kéziben a ventilátor sebességét? Automata módban tudtam hogy a belső hőfokot nézi és úgy lassítja a ventilátort, meg zárja a zsalut? Kéziben pedig ugyanúgy a belső hőfokot figyeli, de a ventilator sebessege fix és csak a zsalut zárja?
Naplózva

Ford Mk4 2.0 Tdci 163Le 2013
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72661 Dátum: 2017.07.12 szerda, 11:20:24 »

Sziasztok!

Most hétvégén hozzuk el párommal az „új” családi autónkat. 1.8-as öt ajtós fekete Mondeo 2005-ből.
Viszonylag soknak tűnik amit a kilométer óra számlálója mutat: 320.000, de a KEKKH-tól lekérdezett adatok alátámasztják, hogy ennél több biztosan nincs az autóban.

Fényezve már volt a két első sárvédő, de elvileg csak kisebb parkolási problémák miatt.
Autószerelő a jelenlegi tulaj, illetve az autószerelő cége. Minden kopóalkatrész lelkiismeretesen cserélve volt, ahogy illik.

A próbaút alatt a kormány bal oldalánál lévő felső légbeömlő felől folyamatos „szél” hang hallatszott, illetve azt hittem, mert a fordulatszámot követte annak az intenzitása. Olyan, mintha átszűrődne valami hang a motortérből.
Tapasztaltatok ilyesmit? Nyilván szerelő is meg fogja nézni, csak furcsálltam a hangot…

Mire érdemes figyelni ezeknél a motoroknál? Elvileg 240.000 km-nél gyűrűzve lettek a hengerek, mert ette az olajt.

15.000 km enként volt cserélve az olaj.

Honnan tudom megállapítani, hogy Trend, vagy Ambiante a felszereltsége? Forgalmiban Ambiante, de Trend-nek volt hírdetve. Ködlámpa van, hátsó pohártartós kartámasz van, bőrkormány van… Le lehet ezt kérni alvázszám alapján?

Köszi a segítséget!
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72662 Dátum: 2017.07.12 szerda, 11:26:06 »

Sziasztok!

Most hétvégén hozzuk el párommal az „új” családi autónkat. 1.8-as öt ajtós fekete Mondeo 2005-ből.
Viszonylag soknak tűnik amit a kilométer óra számlálója mutat: 320.000, de a KEKKH-tól lekérdezett adatok alátámasztják, hogy ennél több biztosan nincs az autóban.

Fényezve már volt a két első sárvédő, de elvileg csak kisebb parkolási problémák miatt.
Autószerelő a jelenlegi tulaj, illetve az autószerelő cége. Minden kopóalkatrész lelkiismeretesen cserélve volt, ahogy illik.

A próbaút alatt a kormány bal oldalánál lévő felső légbeömlő felől folyamatos „szél” hang hallatszott, illetve azt hittem, mert a fordulatszámot követte annak az intenzitása. Olyan, mintha átszűrődne valami hang a motortérből.
Tapasztaltatok ilyesmit? Nyilván szerelő is meg fogja nézni, csak furcsálltam a hangot…

Mire érdemes figyelni ezeknél a motoroknál? Elvileg 240.000 km-nél gyűrűzve lettek a hengerek, mert ette az olajt.

15.000 km enként volt cserélve az olaj.

Honnan tudom megállapítani, hogy Trend, vagy Ambiante a felszereltsége? Forgalmiban Ambiante, de Trend-nek volt hírdetve. Ködlámpa van, hátsó pohártartós kartámasz van, bőrkormány van… Le lehet ezt kérni alvázszám alapján?

Köszi a segítséget!


etis.ford.com
Alvázszámot beírod és kiírja a pontos felszereltséget.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72663 Dátum: 2017.07.12 szerda, 11:26:30 »

Sziasztok!

Most hétvégén hozzuk el párommal az „új” családi autónkat. 1.8-as öt ajtós fekete Mondeo 2005-ből.
Viszonylag soknak tűnik amit a kilométer óra számlálója mutat: 320.000, de a KEKKH-tól lekérdezett adatok alátámasztják, hogy ennél több biztosan nincs az autóban.

Fényezve már volt a két első sárvédő, de elvileg csak kisebb parkolási problémák miatt.
Autószerelő a jelenlegi tulaj, illetve az autószerelő cége. Minden kopóalkatrész lelkiismeretesen cserélve volt, ahogy illik.

A próbaút alatt a kormány bal oldalánál lévő felső légbeömlő felől folyamatos „szél” hang hallatszott, illetve azt hittem, mert a fordulatszámot követte annak az intenzitása. Olyan, mintha átszűrődne valami hang a motortérből.
Tapasztaltatok ilyesmit? Nyilván szerelő is meg fogja nézni, csak furcsálltam a hangot…

Mire érdemes figyelni ezeknél a motoroknál? Elvileg 240.000 km-nél gyűrűzve lettek a hengerek, mert ette az olajt.

15.000 km enként volt cserélve az olaj.

Honnan tudom megállapítani, hogy Trend, vagy Ambiante a felszereltsége? Forgalmiban Ambiante, de Trend-nek volt hírdetve. Ködlámpa van, hátsó pohártartós kartámasz van, bőrkormány van… Le lehet ezt kérni alvázszám alapján?

Köszi a segítséget!


Valahol erre, ha jól emlékszem:

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72664 Dátum: 2017.07.12 szerda, 11:34:44 »

Valahol erre, ha jól emlékszem:

https://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do

AndyA


Szuper! meg is találtam.
A felszereltséget nem mutatja (Amibiante vs Trend), de azt igen, hogy mik vannak benne...

Köszi a gyors választ!
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72665 Dátum: 2017.07.12 szerda, 12:22:39 »

Akkor amikor én állítom kéziben a ventilátor sebességét? Automata módban tudtam hogy a belső hőfokot nézi és úgy lassítja a ventilátort, meg zárja a zsalut? Kéziben pedig ugyanúgy a belső hőfokot figyeli, de a ventilator sebessege fix és csak a zsalut zárja?

Az automata módban minden teljesen automatikus a beállított hőmérsékletre. A neve is ezt sugallja....
Manuálisan pedig minden kézzel egyénileg állítható és kell állítani.

Nincs félautomata mód.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72666 Dátum: 2017.07.12 szerda, 12:23:41 »


Szuper! meg is találtam.
A felszereltséget nem mutatja (Amibiante vs Trend), de azt igen, hogy mik vannak benne...

Köszi a gyors választ!

De mutatja.
Kóddal. 40-50-60....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72667 Dátum: 2017.07.12 szerda, 12:52:13 »

De mutatja.
Kóddal. 40-50-60....

Ezen a részen?


Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     15.09.2005
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     20-as sorozat
Motor:     1.8L Duratec HE SFI (110PS)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     3.82
Emisszió:     2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:     kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső szín:     Ebony Belső
Belső anyag:     Slate Blue Majestic
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72668 Dátum: 2017.07.12 szerda, 12:58:20 »

Ezen a részen?


Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:     15.09.2005
Gépkocsi típus:     Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:     5 ajtós limuzin
Változat:     20-as sorozat
Motor:     1.8L Duratec HE SFI (110PS)
Váltó:     5 fok kézi MTX75
Hajtás:     LHD FWD
Tengely áttétel:     3.82
Emisszió:     2000 EEC (EEC 7)
Légkondicionáló:     kézi vezérlésű légkondicionáló ber.
Terület:     (+)"HU"
Fényezés:     Panther Black (metál)
Belső szín:     Ebony Belső
Belső anyag:     Slate Blue Majestic

20-as sorozat.
Ez a legalja.
Vannak benne székek, utcára néző ablakok, kormány.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72669 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:10:34 »

20-as sorozat.
Ez a legalja.
Vannak benne székek, utcára néző ablakok, kormány.

Szuper!
Akkor irányítani már fogom tudni Smiley
Köszi az infókat!
Tehát ami extra benne az utólag lett bele kérve, rendeléskor?

Motoros billeno/csúszó napteto
Első ködlámpákkal

meg amit írtam, hátsó kartámasz, meg bőr kormány...
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72670 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:29:50 »

20-as sorozat.
Ez a legalja.
Vannak benne székek, utcára néző ablakok, kormány.

 nyes nyes taps taps
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72671 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:32:04 »

Szuper!
Akkor irányítani már fogom tudni Smiley
Köszi az infókat!
Tehát ami extra benne az utólag lett bele kérve, rendeléskor?

Motoros billeno/csúszó napteto
Első ködlámpákkal

meg amit írtam, hátsó kartámasz, meg bőr kormány...

Ne törődj azzal, hogy most ambientenek vagy trendnek mondják. Ha benne van az az extra, ami neked kell, akkor tökmindegy. Amilyen káoszosak ezek a felszereltségi mátrixok, szinte semmi értelme, hogy mi volt a kiinduló csomag.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72672 Dátum: 2017.07.12 szerda, 13:58:48 »

Ne törődj azzal, hogy most ambientenek vagy trendnek mondják. Ha benne van az az extra, ami neked kell, akkor tökmindegy. Amilyen káoszosak ezek a felszereltségi mátrixok, szinte semmi értelme, hogy mi volt a kiinduló csomag.

Persze, jogos.

Csak zavart, hogy a hirdetésben Trend volt, aztán a forgalmiban meg Ambiante fogadott. De nyilván fenntartjuk az elírás jogát Smiley

Mire érdemes figyelni ennél a motornál? 15000 -es olaj periódus megfelelő? Sajnos neten nem találtam sehol hogy mit mikor kell cserélni...

Van egy kis motorzaj a szellőző felől... valaki tapasztalt ilyesmit?
Illetve sajnos a jobb első ajtón fel van pattogva a lakk elég nagy felületen. Valakinek van megbízható és olcsó fényező tapasztalata Pesten?
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72673 Dátum: 2017.07.12 szerda, 14:02:55 »

20-as sorozat.
Ez a legalja.
Vannak benne székek, utcára néző ablakok, kormány.

A belülről állítható első kerék már feláras extra.  vigyor3

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gegsite
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 76



WWW E-mail
« Új hozzászólás #72674 Dátum: 2017.07.12 szerda, 14:10:23 »

Persze, jogos.

Csak zavart, hogy a hirdetésben Trend volt, aztán a forgalmiban meg Ambiante fogadott. De nyilván fenntartjuk az elírás jogát Smiley

Mire érdemes figyelni ennél a motornál? 15000 -es olaj periódus megfelelő? Sajnos neten nem találtam sehol hogy mit mikor kell cserélni...

Van egy kis motorzaj a szellőző felől... valaki tapasztalt ilyesmit?
Illetve sajnos a jobb első ajtón fel van pattogva a lakk elég nagy felületen. Valakinek van megbízható és olcsó fényező tapasztalata Pesten?


Én mindig 10.000 km-enként cseréltem olajat. Azt tudni kell, hogy főként városi használatkor lehet az még 8.000 km is... Olajcserén pont nem szabad spórolni.

Naplózva

Geri, EX: 2006 Mk3 2,5i , Most: 2007 Mk4 2,5T
Vodafone 247 65 84
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72675 Dátum: 2017.07.12 szerda, 14:31:55 »

Én mindig 10.000 km-enként cseréltem olajat. Azt tudni kell, hogy főként városi használatkor lehet az még 8.000 km is... Olajcserén pont nem szabad spórolni.



Mondjuk évente egyébként is cserélünk, és szerintem nem lesz meg az évi 10000. De észben tartom a javaslatodat!

(nem is reménykedtem, hogy ennyire aktív még ez a fórum  worship )
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #72676 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 11:39:27 »

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_16v_ghia_ghia-11690308 esetleg ezt az autót ismeri valaki? Vélemény? Nekem furcsa csak a müszerfal,és az ajtó kárpit eltérése? (Két szin -egy szín)
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
Préti
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 617



« Új hozzászólás #72677 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 12:18:18 »

Sziasztok,
digit klímás a kocsim.
Nyáron, ha nincs bekapcsolva a klíma (ECO módban van), akkor van értelme 19-20 fokot beállítani? Eben az esetben csak a kinti levegőt engedi be?
Azt is tapasztaltam, hogy indulás után 3-ik 4-ik percben elkezd meleget fújni, majd visszahűl. Ekkor Eco/19,5 fok van beállítva. Ez normális?

Klíma: hosszabb úton megy a klíma, minden OK, majd elkezd meleg levegőt befújni. Ilyenkor ki-bekapcs, ECO-AC mód váltás sem segít, hanem várni kell és újra elkezd hideget fújni. Annyit figyeltem még meg, hogy ilyenkor lassabb fordulaton megyek ~2e és ha emelek a fordulatszámom 2,5e fölé, akkor újra hűteni kezd. A klíma hideg levegője függ az autó fordulatszámától?
Köszi,
PZs 
Naplózva

02'11 Mondeo Kombi 2.0 TDDI, Ghia+  nyes
Múlt:
96'03 Mondeo kombi 1.6, CLX  rinya
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72678 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 12:20:10 »

Sziasztok,
digit klímás a kocsim.
Nyáron, ha nincs bekapcsolva a klíma (ECO módban van), akkor van értelme 19-20 fokot beállítani? Eben az esetben csak a kinti levegőt engedi be?
Azt is tapasztaltam, hogy indulás után 3-ik 4-ik percben elkezd meleget fújni, majd visszahűl. Ekkor Eco/19,5 fok van beállítva. Ez normális?

Klíma: hosszabb úton megy a klíma, minden OK, majd elkezd meleg levegőt befújni. Ilyenkor ki-bekapcs, ECO-AC mód váltás sem segít, hanem várni kell és újra elkezd hideget fújni. Annyit figyeltem még meg, hogy ilyenkor lassabb fordulaton megyek ~2e és ha emelek a fordulatszámom 2,5e fölé, akkor újra hűteni kezd. A klíma hideg levegője függ az autó fordulatszámától?
Köszi,
PZs 

Az enyém akkor csinált ilyet, amikor a klíma kuplung vacakolt. Be kellett állítani, azóta jó.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
kis zeller
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 120



E-mail
« Új hozzászólás #72679 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 12:51:51 »

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_16v_ghia_ghia-11690308 esetleg ezt az autót ismeri valaki? Vélemény? Nekem furcsa csak a müszerfal,és az ajtó kárpit eltérése? (Két szin -egy szín)
Vagy a müszerfalat cserélték vagy a belső kárpit és a bőr belsőt . Szerintem az bőr útolag van berakva. worship 
Naplózva

2002/5 MKIII 2.0 TDCivolt (2.0 tddi 116 le) GHIA Gyári xenon ,(FMBA) 131 ló,  5 ajtó, Automata váltó tiptronic,  ABS, EGR off,  tempomat ,225/45 R 17" gumival
Szabaka1
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9


E-mail
« Új hozzászólás #72680 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 13:24:33 »

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_2_0_16v_ghia_ghia-11690308 esetleg ezt az autót ismeri valaki? Vélemény? Nekem furcsa csak a müszerfal,és az ajtó kárpit eltérése? (Két szin -egy szín)

Puszta kíváncsiság: az óraállást lekérted már? Az lehet megmagyarázna a műszerfal eltérést Smiley
Én egy 220.000 Km-est néztem meg kereskedésben, és mikor beültem és indítottam, nem mozdult a fordulatszámmérő.
Aztán gázt adva a !másik! irányba kezdett elmozdulni.

A kereskedő azt mondta, hogy így hozták be, nem bontották meg, nehogy bele lehessen kötni.
Úgyhogy lekértem a km-t, és a 8 éven keresztül kb év 25eKm 2014 és 2017 között gyakorlatilag 100 km-re csökkent Smiley

Szóval abban legalább 300 volt... és 2003-as volt...
Naplózva

Mk3  1.8L Duratec HE SFI (110PS) Ambiante 5 ajtós 2005/09
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72681 Dátum: 2017.07.13 csütörtök, 14:42:36 »

Sziasztok,
digit klímás a kocsim.
Nyáron, ha nincs bekapcsolva a klíma (ECO módban van), akkor van értelme 19-20 fokot beállítani? Eben az esetben csak a kinti levegőt engedi be?
Azt is tapasztaltam, hogy indulás után 3-ik 4-ik percben elkezd meleget fújni, majd visszahűl. Ekkor Eco/19,5 fok van beállítva. Ez normális?

Klíma: hosszabb úton megy a klíma, minden OK, majd elkezd meleg levegőt befújni. Ilyenkor ki-bekapcs, ECO-AC mód váltás sem segít, hanem várni kell és újra elkezd hideget fújni. Annyit figyeltem még meg, hogy ilyenkor lassabb fordulaton megyek ~2e és ha emelek a fordulatszámom 2,5e fölé, akkor újra hűteni kezd. A klíma hideg levegője függ az autó fordulatszámától?
Köszi,
PZs 

Ha ECO módot használsz, akkor nem megy a klímakompresszor, csak a kinti levegővel hűt. Ilyenkor egy 30 fokos kánikulában egy esélye van: felsrófolja a ventilátor fokozatot.

Ha napon állt az autó, fel tud melegedni az egész annyira, hogy akár több percig is elég meleg-forró levegőt fúj be, majd amikor az össze légjárat és minden lehűlt, akkor jön csak meg a hűvösebb, kinti kevegő. Azt kevésbé tudom elképzelni, hogy előbb kinti hideg, majd pár perc múlva meleg, és újra hűvösebb.

Ha a klíma nem működik rendesen, annak sok oka lehet. Egyfelől klíma teszt, másfelől meg kell nézni, hogy van-e elég gáz (nem szivárog?). Lefejtés, mérés, újratöltés festékkel jelölve, UV-lámpás teszt két nap múlva stb. És végül a klíma kuplung is szórakoztathat, ahogyan más is írta már.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tibi1993
Vendég
« Új hozzászólás #72682 Dátum: 2017.07.14 péntek, 13:49:50 »

Sziasztok.

Katalizatort keresek MK3-as Mondeohoz.
92kw, 125 LE, 1.8 Benzin Ghia kombi, 2004-es evjarat.

Koszi.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72683 Dátum: 2017.07.14 péntek, 14:59:25 »

Sziasztok.

Katalizatort keresek MK3-as Mondeohoz.
92kw, 125 LE, 1.8 Benzin Ghia kombi, 2004-es evjarat.

Koszi.


http://mondeo.hu/index.php?board=24.0
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
molnare
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 28


E-mail
« Új hozzászólás #72684 Dátum: 2017.07.14 péntek, 23:43:07 »

Sziasztok.

Katalizatort keresek MK3-as Mondeohoz.
92kw, 125 LE, 1.8 Benzin Ghia kombi, 2004-es evjarat.

Koszi.
Én legutóbb a Bárdi autónál vettem klubos kedvezménnyel univerzális katalizátort (SGCS257) és két új tömítést. Az autószerelő pedig szépen behegesztette.
Naplózva

MONDEO 2.0I 16V GHIA (2003.07 146HP B5Y)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #72685 Dátum: 2017.07.15 szombat, 00:02:47 »

Sziasztok!

Volt kollégám keres MK3-as kombit és az alábbi két Mondit nézegeti:
Megköpködnétek egy kicsit az autókat a kedvemért? Amit én látok:

Fehér úti kereskedőnél vannak, úgyhogy a hirdetés ordít (végig nagybetűvel), a kocsik szépen ki vannak vikszolva, még a motortér is. Így ugye nem látni, hogy vannak-e szivárgások stb. Az egyik 116 a másik 131 lovas. Ami még gyanús a "Szervízpartnerünknél díjmentes átvizsgálást biztosítunk" mondat. Kíváncsi lennék, hogy engednék-e, hogy ne a szervízpartnernél vizsgáltasd át, vagy hogy a vevőjelölt is megpróbálhatna egy forscan diagot rajta. A másodiknak elég poros a klímakijelzője, ha ráközelítek, az óra meg olyan mintha párás lenne belülről... furcsán néz ki egy kitisztított autónál. Ezek is mind "8" wow1 légzsákosak. Szerintem a kereskedő még szerelt be kettőt pluszban a 6 mellé, biztos ami biztos  Wink Vagy az f2-esekbe tényleg szereltek oldallégzsákot hátulra. Emlékeim szerint nem.
A 116 lovasnak nincs meg a motortakarója...Mindkettőnél csak a vezetőoldali ülés motoros (le-fel). Ülésfűtés nincs egyikben sem.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_1_ev_garancia._friss_muszaki-11440227
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_friss_muszaki-11712367

Előre is kösz.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
rstwingo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1131


csak vagyok


E-mail
« Új hozzászólás #72686 Dátum: 2017.07.15 szombat, 07:51:57 »

Sziasztok!

Volt kollégám keres MK3-as kombit és az alábbi két Mondit nézegeti:
Megköpködnétek egy kicsit az autókat a kedvemért? Amit én látok:

Fehér úti kereskedőnél vannak, úgyhogy a hirdetés ordít (végig nagybetűvel), a kocsik szépen ki vannak vikszolva, még a motortér is. Így ugye nem látni, hogy vannak-e szivárgások stb. Az egyik 116 a másik 131 lovas. Ami még gyanús a "Szervízpartnerünknél díjmentes átvizsgálást biztosítunk" mondat. Kíváncsi lennék, hogy engednék-e, hogy ne a szervízpartnernél vizsgáltasd át, vagy hogy a vevőjelölt is megpróbálhatna egy forscan diagot rajta. A másodiknak elég poros a klímakijelzője, ha ráközelítek, az óra meg olyan mintha párás lenne belülről... furcsán néz ki egy kitisztított autónál. Ezek is mind "8" wow1 légzsákosak. Szerintem a kereskedő még szerelt be kettőt pluszban a 6 mellé, biztos ami biztos  Wink Vagy az f2-esekbe tényleg szereltek oldallégzsákot hátulra. Emlékeim szerint nem.
A 116 lovasnak nincs meg a motortakarója...Mindkettőnél csak a vezetőoldali ülés motoros (le-fel). Ülésfűtés nincs egyikben sem.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_1_ev_garancia._friss_muszaki-11440227
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_friss_muszaki-11712367

Előre is kösz.

Az első a 130 lovas vállalható , nagyobb felszereltség, erősebb motor, gyári felnin téli gumi az már alsó hangon 160 ezer megtakarítás, amit esetleg kisebb javításokra lehet fordítani
az a két esztétikai hiba meg javítható cserével, nem nagy összegért
Naplózva

2012-s MK4 2.0 TDCI Titanium Luxury  Lunar Sky kombi- Full extra - 190 paci - 4 memoriás ülés
2005/03/31-TDCI 2.0 TURNIER VIVA X - kombi-130 pacis-Mashine Silv
Freestyle
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 58



E-mail
« Új hozzászólás #72687 Dátum: 2017.07.15 szombat, 08:02:36 »

Sziasztok!
....



A második linken, a harmadik képnél a kilométerszámlálóra fókuszálj. Igaz a kormány takarja, de az tisztán látszik, hogy 3-assal kezdődik.A leírásba meg 289500...
Naplózva

2001.11 MK3 1.8B 125Le kombínó
254.000 km-nél sufni motorgenerál Cheesy
Jelenleg 280500 , köszöni jól van
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #72688 Dátum: 2017.07.15 szombat, 08:56:08 »

Sziasztok!

Volt kollégám keres MK3-as kombit és az alábbi két Mondit nézegeti:
Megköpködnétek egy kicsit az autókat a kedvemért? Amit én látok:

Fehér úti kereskedőnél vannak, úgyhogy a hirdetés ordít (végig nagybetűvel), a kocsik szépen ki vannak vikszolva, még a motortér is. Így ugye nem látni, hogy vannak-e szivárgások stb. Az egyik 116 a másik 131 lovas. Ami még gyanús a "Szervízpartnerünknél díjmentes átvizsgálást biztosítunk" mondat. Kíváncsi lennék, hogy engednék-e, hogy ne a szervízpartnernél vizsgáltasd át, vagy hogy a vevőjelölt is megpróbálhatna egy forscan diagot rajta. A másodiknak elég poros a klímakijelzője, ha ráközelítek, az óra meg olyan mintha párás lenne belülről... furcsán néz ki egy kitisztított autónál. Ezek is mind "8" wow1 légzsákosak. Szerintem a kereskedő még szerelt be kettőt pluszban a 6 mellé, biztos ami biztos  Wink Vagy az f2-esekbe tényleg szereltek oldallégzsákot hátulra. Emlékeim szerint nem.
A 116 lovasnak nincs meg a motortakarója...Mindkettőnél csak a vezetőoldali ülés motoros (le-fel). Ülésfűtés nincs egyikben sem.


https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_2.0_tdci_trend_1_ev_garancia._friss_muszaki-11440227
https://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/mondeo/ford_mondeo_turnier_2.0_tdci_trend_friss_muszaki-11712367

Előre is kösz.

A jól látom, hogy egyikben sincs légtömegmérő?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.15 szombat, 09:04:23 írta spyware » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #72689 Dátum: 2017.07.15 szombat, 09:49:24 »

Az első a 130 lovas vállalható , nagyobb felszereltség, erősebb motor, gyári felnin téli gumi az már alsó hangon 160 ezer megtakarítás, amit esetleg kisebb javításokra lehet fordítani
az a két esztétikai hiba meg javítható cserével, nem nagy összegért
az se 130lovas. 130-asokon változó geós turbó van légtömegmérővel. és szerintem az évjárattal is van gond mind2nél, az alapján fl2nek kéne legyenek, de nem azok
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Hanko77
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 372



E-mail
« Új hozzászólás #72690 Dátum: 2017.07.15 szombat, 12:05:52 »

Puszta kíváncsiság: az óraállást lekérted már? Az lehet megmagyarázna a műszerfal eltérést Smiley
Én egy 220.000 Km-est néztem meg kereskedésben, és mikor beültem és indítottam, nem mozdult a fordulatszámmérő.
Aztán gázt adva a !másik! irányba kezdett elmozdulni.

A kereskedő azt mondta, hogy így hozták be, nem bontották meg, nehogy bele lehessen kötni.
Úgyhogy lekértem a km-t, és a 8 éven keresztül kb év 25eKm 2014 és 2017 között gyakorlatilag 100 km-re csökkent Smiley

Szóval abban legalább 300 volt... és 2003-as volt...
Nem kértem óra állást,sajna nincs ügyfél kapum. Amúgy tetszik,mert 5 ajtós. De nem túl jók a képek sem, nem látom van-e ülés fütés,vagy sem. Meg a motorháztető ilyen nyomorultul áll,vagy törve volt,vagy nincs lecsukva...
Naplózva

Mondeo 1.6 16V CLX 1997/10
5ajtó,2lufi,Szervó,ABS.Elektromos ablak.Központ zár.Fűthető szélvédő,(ami sajna,már nem fűthető) és fűtött ablakmosófúvókák.Elektromos ülésmagasság állítás.Ködfényszóró.
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #72691 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 08:33:35 »

Üdv minden fordosnak. Szeretném megérdeklődni hogy találkozot e valaki olyan problémával mint amibe én futotam. Mondeo mk3 2.0 tdci 131le 2004.08. havi. Kettős tömegü csere után pár napra nem indult vilogot az izitás jel. Később indult. Pár napig jo. Utána nem indul egész nap másnap igen. Go szerviz. Kidobta hogy főtengej jelado. Csere megtörtént. Utána 4napig jo. És ugyan az a jelenség. Csak most már három napja nem idndul egyéltalán. Ha valaki tud segiten hálás lennék.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72692 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 08:37:09 »

Üdv minden fordosnak. Szeretném megérdeklődni hogy találkozot e valaki olyan problémával mint amibe én futotam. Mondeo mk3 2.0 tdci 131le 2004.08. havi. Kettős tömegü csere után pár napra nem indult vilogot az izitás jel. Később indult. Pár napig jo. Utána nem indul egész nap másnap igen. Go szerviz. Kidobta hogy főtengej jelado. Csere megtörtént. Utána 4napig jo. És ugyan az a jelenség. Csak most már három napja nem idndul egyéltalán. Ha valaki tud segiten hálás lennék.

Hibakód ugyanaz, amikor villog?

Mi van, ha nem a jeladó rossz, hanem mondjuk kontakthibás, szakadt a vezeték stb.?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #72693 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 08:46:49 »

Ugyan az kód. Csak mostmár be se indul. Az elektromos akor rá jött volna gondolom
Naplózva
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #72694 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:12:31 »

Ugyan az kód. Csak mostmár be se indul. Az elektromos akor rá jött volna gondolom. Azért kérnék segitséget hogy hol kezdjem a keresést. Hol keresem a főtengelyjeladot.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72695 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:42:59 »


Ugyan az kód. Csak mostmár be se indul. Az elektromos akor rá jött volna gondolom. Azért kérnék segitséget hogy hol kezdjem a keresést. Hol keresem a főtengelyjeladot.
Azt írtad kicseréltétek.  whatever

A váltóharang tetején lakik az egr hűtő cső alatt,egy csatit keress.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #72696 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:53:50 »

Igen kicserélték. Vagyis fizetem érte 29700 ftot csak nem szünt meg a probléma. Ès elenőrizni akarok a csatlakozót. Meg egyútal a jeladót. Valahonnan elkel indulnom. Hogy mért nem szünt meg a probléma.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72697 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 09:59:13 »

Igen kicserélték. Vagyis fizetem érte 29700 ftot csak nem szünt meg a probléma. Ès elenőrizni akarok a csatlakozót. Meg egyútal a jeladót. Valahonnan elkel indulnom. Hogy mért nem szünt meg a probléma.


Ha levették vagy elmozdították a CKP tartót a helyéről a DMF csere közben és mondjuk továbbra is laza, akkor okozhat ilyen hibát.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
jokerrr
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24


E-mail
« Új hozzászólás #72698 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 10:04:18 »

Vagyis nem megfelelő a sensor légrésem? Ez orvosolható külsőleg?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72699 Dátum: 2017.07.16 vasárnap, 10:10:32 »

Vagyis nem megfelelő a sensor légrésem? Ez orvosolható külsőleg?

A helyzetére gondoltam, nem csak a légrésre.

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.16 vasárnap, 10:12:08 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Oldalak: 1 ... 1447 1448 1449 1450 1451 1452 1453 [1454] 1455 1456 1457 1458 1459 1460 1461 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.