Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.22 péntek, 23:34:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 [1456] 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21851151 alkalommal)
0 Felhasználó és 60 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72750 Dátum: 2017.07.18 kedd, 22:37:52 »

Bla bla bla.....
Hát ez az, gyári cuccal neked a szélzaj, menetzaj jut csak!  wave

Kinek jutna eszébe? Elég sokan vannak.... Aki nem a szélzajt és a menetzajt akarja hallgatni, hanem ZENÉT és csak azt és azt jó minőségben!   Furcsa, hogy erre magadtól nem jössz rá!  eplus2


Ezek olyan indokok, amiket sorolgatsz......... mint ha azt mondanám, hogy azért nem veszek A8-at vagy 750-es BMW-t...... mert nem tetszik!  Roll Eyes

Be sem kapcsolom menet közben, hacsak nem forgalmi info kell valamelyik közlekedési csatornáról. Bár manapság a Waze azt is jobban tudja. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72751 Dátum: 2017.07.18 kedd, 23:02:57 »

Be sem kapcsolom menet közben, hacsak nem forgalmi info kell valamelyik közlekedési csatornáról. Bár manapság a Waze azt is jobban tudja. Smiley

AndyA

Az egészen más, hogy neked nincsenek igényeid és a gyárit úgyis elnyomja a traktor sound!  taps  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72752 Dátum: 2017.07.18 kedd, 23:26:51 »

Az egészen más, hogy neked nincsenek igényeid és a gyárit úgyis elnyomja a traktor sound!  taps  eplus2

A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".

Ez eleve értelmetlen dolog.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72753 Dátum: 2017.07.19 szerda, 06:58:36 »

A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".

Ez eleve értelmetlen dolog.

AndyA

Mi nem tesz jót, mi sustorog? Hm? (Ha nem hallod, akkor "nincs is".)
Értelmetlen....annak aki nem érti, nem igényli, nem igényli a jót.

Pedig te is nem keveset ülsz a kocsiban, pont értened kellene, hogy nem mindegy miként telik az idő.... wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 07:52:18 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
kokaikoko
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2747


SouthparKarcsi


« Új hozzászólás #72754 Dátum: 2017.07.19 szerda, 07:49:16 »

A tiédnek se tesz jót, akármi sustorog alá a "nagyonhifidnek".

Ez eleve értelmetlen dolog.

AndyA
Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj  wow1
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj Smiley
Naplózva

2005 2.2 TDCi Turnier Ghia - ezüst, no zene egyelőre...ebben már nem is lesz.  TA-Technix -30mm
R.I.P. 2005 2.0 TDCi Turnier Ghia - Piros és baró
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72755 Dátum: 2017.07.19 szerda, 07:51:04 »

Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj  wow1
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj Smiley

 eljen   wave   worship


ui: Nem egy esetben volt, hogy beültettem a bal 1-be az érdeklődőt. Kikapcsoltam a DSP-t és ilyenkor ugye ahány hangszóró annyi énekes/zene irány ..stb, majd visszakapcsoltam és ugye kialakul a színpad 1 énekessel, hangok elrendezésével....... majd semmi különbséget nem hallott az érdeklődőfejvakaras
Szóval vakoknak hiába beszél az ember a színekről....  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 07:59:00 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72756 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:07:16 »

Mi nem tesz jót, mi sustorog? Hm? (Ha nem hallod, akkor "nincs is".)
Értelmetlen....annak aki nem érti, nem igényli, nem igényli a jót.

Pedig te is nem keveset ülsz a kocsiban, pont értened kellene, hogy nem mindegy miként telik az idő.... wave

Az autó, pláne autópályatempónál, nem az a hely, ahol minőségi HiFi hanghatást lehet előállítani. Ennyi. Túl sok a zavaró tényező, a külső zaj, és ezen a hangerő sem segít, attól az a zaj még ott van, hiába próbálod elnyomni. Ezen lehet vitatkozni, de fölösleges. Hiába HiFi a hangzás, ami kijön a hangszóróból, az egész összesen akkor sem lesz az. Lásd még a régi mondást, miszerint ha egy kanál bort beleöntesz egy hordó szennyvízbe, egy hordó szennvizet kapsz. De ha egy kanál szennyvizet beleöntesz egy hordó borba, akkor is egy hordó szennyvizet kapsz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72757 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:08:48 »

Feltalálták az utólagosan beépíthető szigetelő anyagokat, és bizony ezek elég jó hatásfokkal csillapítják a kintről jövő alacsonyfrekis zajokat, amik igazán zavarnak a minőségi zenehallgatásban és a komfortos utazásban egyaránt.
Mindemellett:
a. - van az a hangerő amikor már nem hallatszik a külső zaj  wow1
b. - nem csodálom, hogy a gyárit nem hallgatod. Gyakorlatilag akkora xar, hogy élvezhetetlen és hosszú távon idegesítő, fárasztó a hangja. Akkor már tényleg inkább tényleg jobb választás a menetzaj Smiley

Körberagasztottam én is a fél autót (be is kellene fejezni, jó, hogy mondod Smiley). Tudom, miről beszélsz, de nem, akkor sem. Lehet az arányokat csökkenteni, de a zaj akkor is ott van, és a HiFi hangzásnak annyi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72758 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:30:09 »

Az autó, pláne autópályatempónál, nem az a hely, ahol minőségi HiFi hanghatást lehet előállítani. Ennyi. Túl sok a zavaró tényező, a külső zaj, és ezen a hangerő sem segít, attól az a zaj még ott van, hiába próbálod elnyomni. Ezen lehet vitatkozni, de fölösleges. Hiába HiFi a hangzás, ami kijön a hangszóróból, az egész összesen akkor sem lesz az. Lásd még a régi mondást, miszerint ha egy kanál bort beleöntesz egy hordó szennyvízbe, egy hordó szennvizet kapsz. De ha egy kanál szennyvizet beleöntesz egy hordó borba, akkor is egy hordó szennyvizet kapsz.

AndyA


Azért ez ennyire túlsarkítva hülyeség....

Pont az a lényege, hogy a sok zavaró tényező mellett is még/már jó hangzást érj el és el lehet! A gyári besemkapcsolomnál 1000x jobbat! Vagyis már be akarom kapcsolni, sőt...
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72759 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:36:10 »

Körberagasztottam én is a fél autót (be is kellene fejezni, jó, hogy mondod Smiley). Tudom, miről beszélsz, de nem, akkor sem. Lehet az arányokat csökkenteni, de a zaj akkor is ott van, és a HiFi hangzásnak annyi.

AndyA

Ragaszkodhatsz az elveidhez, az olyan mint a fing....az ember tartja, amíg bírja.
De még egy utolsó megjegyzés, hogy tévedsz!  wave


Egyszerű a képlet, mi a jobb?  (a környező zajokat mindkét esetben statikus dolognak vegyük, tehát kiesnek az egyenletből)
- Gyári szhart hallgatni vagy nem hallgatni....mert nem esik jól, bántó.
- Nem gyári nagyon sokkal jobb minőséget hallgatni, ami már jól esik és hozza mindazt, ami a zenehallgatás pozitívuma.


Egyszer mennél ki 6+ órán át a menetzaj után pl. a kedvenc előadóid zenéit hallgatva -és csak azt- a zajok helyett...... akkor tudnád a különbséget!
De te még akkor is -csakazértis- azt mondanád, hogy nem volt jó.  nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72760 Dátum: 2017.07.19 szerda, 08:49:57 »

Ragaszkodhatsz az elveidhez, az olyan mint a fing....az ember tartja, amíg bírja.
De még egy utolsó megjegyzés, hogy tévedsz!  wave


Egyszerű a képlet, mi a jobb?  (a környező zajokat mindkét esetben statikus dolognak vegyük, tehát kiesnek az egyenletből)
- Gyári szhart hallgatni vagy nem hallgatni....mert nem esik jól, bántó.
- Nem gyári nagyon sokkal jobb minőséget hallgatni, ami már jól esik és hozza mindazt, ami a zenehallgatás pozitívuma.


Egyszer mennél ki 6+ órán át a menetzaj után pl. a kedvenc előadóid zenéit hallgatva -és csak azt- a zajok helyett...... akkor tudnád a különbséget!
De te még akkor is -csakazértis- azt mondanád, hogy nem volt jó.  nyes

Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.

Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72761 Dátum: 2017.07.19 szerda, 09:16:08 »

Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.

Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.

AndyA
No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.  nyes
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
 worship
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #72762 Dátum: 2017.07.19 szerda, 09:37:11 »

A tiédről mit lehet tudni?

2004. augusztusi gyártás, magyar, Ford Szeleczky helyezte forgalomba, 3 évesen vettem, az elöző tulaj ismert volt, ugyan az a szerelő szereli 0km-es korától mai napig. Napfénytető, bőr, tolatóradaron kívül full extrás (amit itthon lehetett rendelni). Fehér, kombi, 2.0 benzin, Ghia, 245e km, valós, ellenőrizhető, törve nem volt, végig gyári Ford alkatrészekkel szervízelve, összes számla megvan, most lesz 10. éve, hogy nálam van. Az eladás oka is ennyi, hogy 10 közös év után újra váltanék. Szóval ha nem sűrgős, nekem jó lenne megvárni, hogy meglegyen az utód. Smiley Hírdetve még ezért is nincs sehol.
Nem fogok senkit átverni, a kuplung még gyári, ennek ellenére nem csúszik, de a jövőben számolni kell majd a cserével. Én azért is nem cseréltettem még, mert tökéletes működik. Ami ennek a motornak nagy kockázata a szívósor, 220e km-nél nekem ki lettek cserélve a lapátok, a tengely, így efelöl nyugodt lehetsz újra 200e km-ig. Smiley
Nem minden áron eladó, nagyon piaci ár alatt nem fogom eladni, akkor megmarad családban.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72763 Dátum: 2017.07.19 szerda, 10:04:50 »

Csúsztatsz már megint. Nem azt mondtam, hogy nem lenne jó.

Azt mondtam, hogy dacára a "márkás", "minőségi", "HiFi" cuccnak, ez nem lesz HiFi hangzás, mert nem tud az lenni. Innentől kezdve kb. értelmetlen erre extra pénzt költeni.

AndyA

A felesleges és a nincs értelme nagyjából ugyanazt jelenti.
Nem lesz hifi, akkor mi lesz?  Mondtam, hogy nem kell a megideologizált überhiperszupertutiűrtechnika és arra rákiáltott, hogy ez a tuti hifi hangzáshoz hasonlítani.
Tud az lenne....(sokszor nagyságrendekkel jobb, mint sokaknak az otthoni Hifi, ami tud csak az lenni szerinted) ezek szerint te még nem hallottál a gyárin kívül jó rendszert kocsiban!  Bocs..... ha a hal nem tud úszni...a többit tudod!  eplus2
Nálam is még csak a jobb egyből hallottál valami halk háttérzenét miközben beszélgettünk. Hidd el, nem csak annyi az!  wave

Az, hogy ki szerint mi értelmetlen, hát az elég szubjektív dolog ám!  Lehet okosan is jó rendszert építeni és lehet úgyis, hogy csináltatod...de akkor meg ugye azért sok, mert aki csinálja annak van rajta haszna. Ebből él.

« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 10:08:01 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72764 Dátum: 2017.07.19 szerda, 10:05:49 »

No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.  nyes
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
 worship

Dehogy.....

Csak én sem erőltetem, hogy azért nem veszek A8-ast vagy 750-es BMW-t, mert nem tetszik!  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72765 Dátum: 2017.07.19 szerda, 10:11:56 »

No, jól összekaptatok itt a zenén, szóval tereljük egy kicsit más irányba az energiákat.  nyes
Szóval ha MK3-at akarok venni, mire figyeljek a vásárlásnál, hol vannak a buktatók, mi az ami egyből lebuktatja a bontószökevényt?
Álmaimban persze az MK4 is ott dereng, csak ugye ennyi pénzért csak az alját kapom meg, és akkor ott vagyok ahol a part szakad, így inkább egy fiatalabb MK3-ban gondolkodhatok. Igaz nem félek a sok kilométertől, volt nekem 380.000-s Renault Megane kombim is, és szépen gurult még, szóval állapotot veszünk ezt tudjuk, tehát akár egy sokat futott, de karban tartott MK4, ami az olcsóbbak között van, is szóba jöhet nálam. Ott mire kell figyelni, melyik motor az ajánlott, stb.?
 worship

Amit linkeltem MK4 kombi, azzal nem érnének meglepetések.
Nem, nem kapok érte jutalékot és nem is ismerem az eladót! Egyszerűen jó a kocsi, ismert előélet és nem hinném a váratlan költségeket rá. Azt csak használni kellene...... de te tudod.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72766 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:30:14 »

2004. augusztusi gyártás, magyar, Ford Szeleczky helyezte forgalomba, 3 évesen vettem, az elöző tulaj ismert volt, ugyan az a szerelő szereli 0km-es korától mai napig. Napfénytető, bőr, tolatóradaron kívül full extrás (amit itthon lehetett rendelni). Fehér, kombi, 2.0 benzin, Ghia, 245e km, valós, ellenőrizhető, törve nem volt, végig gyári Ford alkatrészekkel szervízelve, összes számla megvan, most lesz 10. éve, hogy nálam van. Az eladás oka is ennyi, hogy 10 közös év után újra váltanék. Szóval ha nem sűrgős, nekem jó lenne megvárni, hogy meglegyen az utód. Smiley Hírdetve még ezért is nincs sehol.
Nem fogok senkit átverni, a kuplung még gyári, ennek ellenére nem csúszik, de a jövőben számolni kell majd a cserével. Én azért is nem cseréltettem még, mert tökéletes működik. Ami ennek a motornak nagy kockázata a szívósor, 220e km-nél nekem ki lettek cserélve a lapátok, a tengely, így efelöl nyugodt lehetsz újra 200e km-ig. Smiley
Nem minden áron eladó, nagyon piaci ár alatt nem fogom eladni, akkor megmarad családban.

Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába, de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.  eplus2 Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.  nyes
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72767 Dátum: 2017.07.19 szerda, 12:34:32 »

Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába, de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.  eplus2 Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.  nyes
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?


Most tényleg, mit vársz egy 10+ éves autótól? Ne rohadjon, ne legyen semmi baja?
Csak jelenlegi (és esetleg ismert előéletet) tudsz figyelembe venni, de a jövőbe nem lát senki!

2000 ccm nagy?  fejvakaras
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #72768 Dátum: 2017.07.19 szerda, 13:06:01 »

Most még csak az elő köröket futom, próbálom magam kiokosítani a témában, nehogy belefussak egy csúnyába, de eddig még nem igazán kaptam érdemi választ.  eplus2 Ezek szerint az MK3-nak semmi típushibája nincs. Nem rohad sehol, mindegyik motor szipiszuper, nincs rejtett bomba egyikben sem elrejtve.  nyes
Így még nem sürgős nekem se. Egyébként mennyire tartanád?
Ui.: Nem félek a nagy cm3-s benzinesektől, de azért érdekelne mennyi az átlagfogyasztása?

A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen. Smiley
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72769 Dátum: 2017.07.19 szerda, 13:32:02 »

A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen. Smiley
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.

Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72770 Dátum: 2017.07.19 szerda, 13:45:57 »

Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

 nyes nyes hehe hehe  Grin Grin
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72771 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:06:47 »

A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen. Smiley
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.

Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37285


www.mondeo.hu


WWW E-mail
« Új hozzászólás #72772 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:11:03 »

Idefigyu, Szkreccspeti! Fejtsd már ki, légy szíves, hogy milyen az a legideálisabb?  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Mindig ami nekem van!  eplus2 eplus2 eplus2
Naplózva

Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72773 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:24:10 »


Most tényleg, mit vársz egy 10+ éves autótól? Ne rohadjon, ne legyen semmi baja?
Csak jelenlegi (és esetleg ismert előéletet) tudsz figyelembe venni, de a jövőbe nem lát senki!

2000 ccm nagy?  fejvakaras

Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.  Wink

Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.

Jelenleg van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 14:29:07 írta bigzso » Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72774 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:31:53 »

A főoldalon vannak autó vásárlási tanácsok, a szervíz, adatok, Wiki oldalakat nézd át.
Sci motorosat én nem vennék, már TDDi-t sem, TDCi-t sokan szeretik, és sokan nem, én így 10 év felett már azt se vennék. Benzinből a 2.0 a legideálisabb, a 1.8-as kicsi, nem fogyaszt kevesebbet, cserébe gyengébb, a V6-ok nem lehetnek rosszak, nekem soha nem volt, de kajnálnak is szépen. Smiley
Az árról beszéljünk privátban.
Most nekem 8,2L a munkába járós fogyim, 11km oda, 11km vissza, klímával (20C-on), pályán 7,7-7,9 között eszik, a legtöbb télen, városban, itt volt 9,6, ez a max, ettől többet még nem láttam rajta 10 év alatt.
Köszi, ezek fontos infóknak tűnnek.  worship
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72775 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:34:24 »

Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.

Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz. Smiley
Maradjak akkor a benzinesnél?  nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72776 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:35:57 »

Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.  Wink

Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.

Jelenleg van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni. Smiley

FL2 előtt az ajtók alja rohadós. FL2-nél javítottak ezen. Egyébként ha nem volt törött-sérült, akkor nem annyira jellemző a rozsda.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #72777 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:41:33 »

Meg lehet venni a CI-ket is, csak 300 000-t el kell tenni a malaperselybe.
SCI-re vagy TDCI-re gondolsz?
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72778 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:54:15 »

Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz. Smiley
Maradjak akkor a benzinesnél?  nyes

Én a DI-t használom, apum a CI-t. DI-n pusztult már meg az adagoló, ~300 volt. Családban volt egy másik 2.2-es is, annak olyan 320-340 ezer km környékén kellett üzemanyag rendszert felújítani, 300-400 között volt. Az autót szerette nagyon a gazdája, egyszer se kellett trélerezni, vontatni (szinte új korától ő használta). Apum 2.2-ese is átlépte már a 350 ezer km-t, egyszer majd annak is eljön a pillanat. Amúgy apum is szereti, erős, nyomatékos, 7-8 liter között elvan (főleg német pálya vagy dugóban araszolás).
Én a dízel motor karakteriszikáját szeretem, ezért soha nem néztem benzinest.

Ha sokat mész, akkor pénzügyi alapon is megérheti a dízel, még úgy is, hogy egyszer bele kell lapátolni a pénzt. Benzines topikot olvasd át, azoknál sem garantált, hogy nem kell a motorra költeni. Dízelből nagyobb a választék, könnyebb jól felszereltet kifogni. Talán picivel olcsóbb is.

Én nem mondom, hogy dízelt vegyél, se azt, hogy benzint. A legfiatalabb MK3 is már 10 éves, ha belenyúlsz, mindkettőre gatyád rámehet.
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72779 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:55:05 »

SCI-re vagy TDCI-re gondolsz?

TDCI. SCI max az utcán ment el mellettem, annyi kapcsolatom volt vele  nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
G_B
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1162



« Új hozzászólás #72780 Dátum: 2017.07.19 szerda, 14:59:18 »

Látom neked van mindkettő (DI és CI). Gondolom tapasztalatból beszélsz. Smiley
Maradjak akkor a benzinesnél?  nyes
nézz szét előbb a benzines topikban is, ott is vannak "vicces" dolgok  Wink
Naplózva

üdv, B
S-Max '12 2.0 tdci
ex: S-Max '06 1.8 tdci
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72781 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:15:24 »

Na jó, legyen közepes. Azért a jónép (köztük én is jelenleg) azért 1.2 - 1.6, max 1.8 vonalon mozog, szóval azt nevezném átlagos ccm-nek, benzinesből mindenképp.  Wink

Egyébként nem várom azt, hogy patika legyen egy 10+ éves autó, voltak öreg autóim is (pl. a Megane is), és éppen ezért szándékozom némi pénzt tartalékolni a hirtelen felbukkanó hibák miatt, de azért az autó tipikus hibáit ki szeretném kerülni, tehát azt, amit ki is tudok kerülni, amit nem tudok, az úgy is jön majd idővel.

Jelenleg van egy majdnem 10 éves autóm, és az nem rohad sehol, és feltételezem 3 év múlva sem fog, tehát igen,azt azért elvárom egy autótól, hogy ne rohadjon még 10+ évesen se. De ha ez az autó típus rohadósabb fajta, akkor elfogadom, csak tudjam, hogy hol szokott leginkább, és azt a vásárlásnál meg tudjam vizsgálni. Smiley

Ja, ez így működik?  wilting
A korrózió nem feltételezés alapú dolog. Valamint belülről jön, tehát mire meglátom már évek óta korrodálódik.  Undecided
Elvárod egy autótól ne rohadjon 10+ évesen?
Hm.... érdekes igények. A gyártókkal egyeztettél ez ügyben?  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72782 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:48:19 »

Én a DI-t használom, apum a CI-t. DI-n pusztult már meg az adagoló, ~300 volt. Családban volt egy másik 2.2-es is, annak olyan 320-340 ezer km környékén kellett üzemanyag rendszert felújítani, 300-400 között volt. Az autót szerette nagyon a gazdája, egyszer se kellett trélerezni, vontatni (szinte új korától ő használta). Apum 2.2-ese is átlépte már a 350 ezer km-t, egyszer majd annak is eljön a pillanat. Amúgy apum is szereti, erős, nyomatékos, 7-8 liter között elvan (főleg német pálya vagy dugóban araszolás).
Én a dízel motor karakteriszikáját szeretem, ezért soha nem néztem benzinest.

Ha sokat mész, akkor pénzügyi alapon is megérheti a dízel, még úgy is, hogy egyszer bele kell lapátolni a pénzt. Benzines topikot olvasd át, azoknál sem garantált, hogy nem kell a motorra költeni. Dízelből nagyobb a választék, könnyebb jól felszereltet kifogni. Talán picivel olcsóbb is.

Én nem mondom, hogy dízelt vegyél, se azt, hogy benzint. A legfiatalabb MK3 is már 10 éves, ha belenyúlsz, mindkettőre gatyád rámehet.
Köszi az infókat. Nos, nem megyek sokat, évi max 15e km, így a dízel csupán emiatt nem megérős, főleg úgy, hogy ha ahhoz hozzá kell nyúlni, biztos drágább mint a benzineshez. De ha nem így van cáfoljatok. De ettől függetlenül nem zárom ki, főleg az általad írt okból (olcsóbb egy kicsit) a dízeles példányokat sem, főleg, hogy abból jóval nagyobb a választék.
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72783 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:49:36 »

nézz szét előbb a benzines topikban is, ott is vannak "vicces" dolgok  Wink
Igen, a szívósorról olvastam izgalmas dolgokat. Smiley
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72784 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:52:51 »

Igen, a szívósorról olvastam izgalmas dolgokat. Smiley

Már a nevében is benne van... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72785 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:54:29 »

Ja, ez így működik?  wilting
A korrózió nem feltételezés alapú dolog. Valamint belülről jön, tehát mire meglátom már évek óta korrodálódik.  Undecided
Elvárod egy autótól ne rohadjon 10+ évesen?
Hm.... érdekes igények. A gyártókkal egyeztettél ez ügyben?  vigyor3

Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.  nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72786 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:54:57 »

Már a nevében is benne van... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Nomen est omen.  nyes
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72787 Dátum: 2017.07.19 szerda, 15:57:30 »

Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.  nyes

Arról nem is beszélve, hogy elvileg 12 év az átrozsdásodás elleni garancia a Mondeón. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72788 Dátum: 2017.07.19 szerda, 16:23:48 »

Már a nevében is benne van... eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA


 Cheesy



(Van ám ilyen a dízelen is  eplus2.....csak ott fordítva. Ott egy sor szívás van!  hehe )
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72789 Dátum: 2017.07.19 szerda, 16:27:05 »

Arról nem is beszélve, hogy elvileg 12 év az átrozsdásodás elleni garancia a Mondeón. Smiley

AndyA

A korrózió, rozsdásodás egészen más, mint az átrozsdásodás! Valamint ha bármi sérülés éri, karc, kőfelverődés...stb. Máris dől a buli.
Vagyis egész nyugodt lehetsz, 12 év alatt egyik sem lesz lyukas!  vigyor3
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72790 Dátum: 2017.07.19 szerda, 16:29:10 »

Ha hiszed, ha nem, alá szoktam nézni a kocsimnak rendszeresen, nézegetem, vizsgálgatom, a szerelőmmel együtt, és az enyém nem rohad. Ennyi. Igaz átlag aluli km-t megyek vele, kisebb igénybevételnek van kitéve, de amióta újonnan megvettem csillaggarázsban van, és ismétlem, nem rohad. Ebből adódóan igenis elvárom egy 10 év körüli autótól, hogy ne (nagyon) rohadjon. A +-1, vagy 2 évekről ne beszéljünk. Egy 2006-os MK3 1,5 évvel idősebb az autómnál, tehát elvárás, hogy ne dughassam ki az lábujjam a küszöbön.  nyes

Oké, ha te mondod.....  Roll Eyes

A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72791 Dátum: 2017.07.19 szerda, 16:41:53 »

Oké, ha te mondod.....  Roll Eyes

A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.  wave

Küldjek fényképet?

Minek, te csináltad... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72792 Dátum: 2017.07.19 szerda, 18:23:29 »


 Cheesy



(Van ám ilyen a dízelen is  eplus2.....csak ott fordítva. Ott egy sor szívás van!  hehe )

 taps taps nyes nyes
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72793 Dátum: 2017.07.19 szerda, 19:05:46 »

Oké, ha te mondod.....  Roll Eyes

A karosszéria belülről kezd rozsdásodni, amit nagyon sokáig nem látni. Csak ha már kiért a felső felszínre.
De nem akarlak meggyőzni, viszont ami nem látszik az nem jelenti azt, hogy nincs is.  wave
A kerékjárati ívek (ahol leginkább rozsdásodnak a kocsik) alá rendszeresen benézetek a szerelőmmel. Jelenleg nincs rozsdásodás, így el kell fogadnod, hogy vannak autók, amik nem hajlamosak erre.  Wink
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72794 Dátum: 2017.07.19 szerda, 19:34:15 »

A kerékjárati ívek (ahol leginkább rozsdásodnak a kocsik) alá rendszeresen benézetek a szerelőmmel. Jelenleg nincs rozsdásodás, így el kell fogadnod, hogy vannak autók, amik nem hajlamosak erre.  Wink


Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére. wave
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!  Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72795 Dátum: 2017.07.19 szerda, 20:15:24 »


Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére. wave
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!  Cool

Azok is hajlamosak, csak nem kapnak esélyt rá! Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72796 Dátum: 2017.07.19 szerda, 20:42:45 »

Egy megoldásnak hitt átalakítás (inkább kendácsolásnak nevezném) eredménye:

http://kephost.com/image/0RjS
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.19 szerda, 20:45:48 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
bigzso
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 317


« Új hozzászólás #72797 Dátum: 2017.07.19 szerda, 23:13:32 »


Engem ne akarj erről meggyőzni, nem fog sikerülni. Van pár évtized (3+) rálátásom az autók minden részére. wave
Azok az autók nem hajlamosak, amik a Nevadai sivatagban járkálnak!  Cool

Hát jó. Te győztél.  hehe
Naplózva

2003.09. FL Mk3 1.8 benzin CHBB hatchback
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72798 Dátum: 2017.07.19 szerda, 23:15:13 »

Hát jó. Te győztél.  hehe

Nem erre ment ki a dolog....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #72799 Dátum: 2017.07.19 szerda, 23:24:27 »

Egy megoldásnak hitt átalakítás (inkább kendácsolásnak nevezném) eredménye:

http://kephost.com/image/0RjS

Stipi stop. Kopirájt Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 1449 1450 1451 1452 1453 1454 1455 [1456] 1457 1458 1459 1460 1461 1462 1463 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.108 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.