Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.26 kedd, 02:03:17 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21937756 alkalommal)
0 Felhasználó és 102 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72850 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 15:01:44 »

Ahogy látom te is magyarázod a bizonyítványt. Nem ismerlek, de biztosan szerelő vagy.
Jelen esetben egy feszítő 40 ezer a csere, innen indult  sallangok és egyéb kiegészítők nélkül.   Ez meg egy fórum ne csodálkozz ha kiakadnak az egyszerű fórumozók.  Bele lehet magyarázni a jövő évezredet is, de a komplett szíjcserére sem kevés a fentebb említett ár. Lehet hogy még a nagy faluban sem.
  

Továbbra sem magyarázok semmit. Emellett sokadszorra írom, hogy NEM TUDJUK a részleteket, ki mit érthetett félre és ki mire gondolt a párbeszédben. Látom, nehéz ezt feldolgozni!  eplus2
Egy mondatot írt be és te azon lovagolsz!
Lehetett így is a párbeszéd:

A: - Jó napot, milyen árban lenne egy feszítő csere?
B: - Üdvözlöm, kb. 40 ezer.

1. A kérdező "A" lehet csak simán az alkatrész kicserélését kérdezte, de nem így tette fel a kérdést.
2. Válaszként pedig "B" úgy értette, hogy a CSERE (logikusan) az alkatrészt is beleérve kérdezi, hiszen valamire ki kell cserélni.

Ha megkérdezel egy autókozmetikát, hogy mennyibe kerül egy varázs-garázs tisztítás, akkor nem csak a munkadíjat fogják megmondani a felhasznált vegyszerek/tisztítószerek nélkül, hanem az egésznek az árát!
Próbáld majd ki, hogy kérdezd meg külön a munkadíjat (így megkapod -kizárt, hogy megmondják- a felhasznált tisztítószerek árát) és meglátod, hogy ott sem a vegyszerek a nagy tétel.

Szóval amíg nem tisztázott, hogy konkrétan ki mire gondolt (ezt a szerelő sajnos most nem tudja megerősíteni, mert csak egy oldalt ismerünk....a kérdezőt és ha ő értett félre valamit vagy nem terjedt ki részletekre a kérdése, akkor nem pontos az információ) a párbeszédben.
Amíg ez nem tisztázott, addig rugózhatsz a értelmezésed szerint....felesleges.
Csak "szárazon" a csere valóban sok ennyiért, de mivel nem tudunk szinte semmit....kár erről tovább beszélni.  wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 15:07:59 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Vagol
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 227


« Új hozzászólás #72851 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 16:42:17 »

Sziasztok!

Olyan problémára lettem figyelmes, hogy a bal első keréknél minden álló helyzetből való elindulás esetén (ez rükverc esetén is igaz) 2-3 kattanó hang hallatszik, aztán ha már gurul az autó akkor nincs semmi hang. A dolgot egyenetlen/gödrös út nem befolyásolja, tehát egyedül gázadásra (terhelésre) és talán még amikor lelépek a gázpedálról kigyorsítás után hallani valami kattanó hangot a bal első kerék felől. A kormány eltekerés sem befolyásolja, egyenesben álló kerekek esetén (tehát hozzá sem nyúlok a kormányhoz) is adja a kattanást elindulásnál és nagyobb kigyorsításnál. Előre is köszönöm a tippeket!


Első körben ajánlatos a féltengely állapotát leellenőrizni.

Üdv: László
Naplózva

1998-as MK-2  2,5 V6, "RS" benzines, automata váltós
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #72852 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 16:51:46 »

Sziasztok!

Olyan gondlom lenne hogy a klima hidegen tök jol megy hütt mint egy fagyaszto szekrény, de olyan 20 km mulva kikapcsol és az istenért sem akar ujra indulni! Nem akarja a kuplungot behuzni!  Kibe kapcsolgatom semmi! Ma oda pöcintettem a kuplungnak és bent is maradt a klima ment! De mikor kikapcsoltam, majd ujra vissza már nem indult el! Tudna nekem valaki segiteni? Volt már ilyen valakinek?
Köszi
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #72853 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 19:02:53 »

http://www.***/view.php?filename=5183caaba8c8b3791fcc24df4.jpg

Ára : 100 PLN  / kb.7500 FT + postalköltség
Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72854 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 19:08:28 »

Sziasztok!

Olyan gondlom lenne hogy a klima hidegen tök jol megy hütt mint egy fagyaszto szekrény, de olyan 20 km mulva kikapcsol és az istenért sem akar ujra indulni! Nem akarja a kuplungot behuzni!  Kibe kapcsolgatom semmi! Ma oda pöcintettem a kuplungnak és bent is maradt a klima ment! De mikor kikapcsoltam, majd ujra vissza már nem indult el! Tudna nekem valaki segiteni? Volt már ilyen valakinek?
Köszi

Ellenőrizni kell a klíma kuplung menesztőtárcsa hézagot. Ha túl nagy, okozhat ilyet.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72855 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 19:13:55 »

http://www.***/view.php?filename=5183caaba8c8b3791fcc24df4.jpg

Ára : 100 PLN  / kb.7500 FT + postalköltség

Köszi, keresett valaki ilyet?  vigyor3

Ahogyan mondtam lehet találni csak feszítőt, de Mondeo-hoz nem hoz semmilyen katalógus. Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon elérhető üzletekben történő vásárlás, raktárról a kézzelfogható.
Minden máshol megtalálható (külföld, webshop) alkatrész "nem beszerelhető" állapotú.  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Peti06
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 220


« Új hozzászólás #72856 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 19:53:23 »

Sziasztok!

Olyan problémára lettem figyelmes, hogy a bal első keréknél minden álló helyzetből való elindulás esetén (ez rükverc esetén is igaz) 2-3 kattanó hang hallatszik, aztán ha már gurul az autó akkor nincs semmi hang. A dolgot egyenetlen/gödrös út nem befolyásolja, tehát egyedül gázadásra (terhelésre) és talán még amikor lelépek a gázpedálról kigyorsítás után hallani valami kattanó hangot a bal első kerék felől. A kormány eltekerés sem befolyásolja, egyenesben álló kerekek esetén (tehát hozzá sem nyúlok a kormányhoz) is adja a kattanást elindulásnál és nagyobb kigyorsításnál. Előre is köszönöm a tippeket!

Ha féltengelynél lenne a probléma, akkor valószínűleg a csuklót elég lenne cserélni? 190e Km-es (valós km) autónál lehet probléma féltengellyel? Nekem ez olyan "korainak" tűnik még, de lehet én vagyok naív. Erre az elindulásnál történő kattogásra ha leszedi az ember a féltengely csuklót, szemmel kellene látni a hibát rajta, ha ez okozza a problémát? Vagy esetleg csapágy az nem tud ilyen "kattogást/recsegést" produkálni? De gondolom az meg menet közben gurulásnál is folyamatos hangot adna...
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:02:29 írta Peti06 » Naplózva

Ford Mondeo MK3 2.0 Benzin (2004)
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #72857 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 19:57:07 »

Köszi, keresett valaki ilyet?  vigyor3

Ahogyan mondtam lehet találni csak feszítőt, de Mondeo-hoz nem hoz semmilyen katalógus. Arról nem is beszélve, hogy Magyarországon elérhető üzletekben történő vásárlás, raktárról a kézzelfogható.
Minden máshol megtalálható (külföld, webshop) alkatrész "nem beszerelhető" állapotú.  wave


A retorikai müsort mára befejezhetnéd már  Tibi , nem kéne mindenkivel  szarságokon kötekedni.... szerintem wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:01:32 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72858 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 20:02:17 »

A retorikai müsort mára befejezhetnéd már , nem kéne mindenkivel  szarságokon kötegetni.... szerintem wave
Szarság?
Akkor miért rakod ide?  taps
Miért kötekedés, ha megkérdeztem keresett-e valaki ilyet?   Ha neked egy egyszerű kérdés kötekedés, akkor nagy félelmeid lehetnek.  wave

Választ meg nem is tudsz adni rá.  eljen


ui: Semmi szónoklat nem volt a mai hozzászólásaimban. Csupán a függönyt szeretném elhúzni emberek előtt, akik azon keresztül nézik a világot!  Ez (neked) probléma?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:04:04 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #72859 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 20:10:24 »

Szarság?
Akkor miért rakod ide?  taps
Miért kötekedés, ha megkérdeztem keresett-e valaki ilyet?   Ha neked egy egyszerű kérdés kötekedés, akkor nagy félelmeid lehetnek.  wave

Választ meg nem is tudsz adni rá.  eljen
Szerintem nem konkrétan Neked volt cimezve, igen előzményekben pont erről volt szó... kapható külön és nem aranyárban.  
Nagyra értékelem - fantasztikus - szakmai tudásodat de ez az állandó felsőbbrendüség képzeted inkább Téged minősit bárkivel is szóba állsz ezen a fórumon
Üdv és további szép estét.

ui. Válts vissza a GSR névre , az Nálam jobban bejön mint a Bedőlt Pál   wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 20:36:15 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72860 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 20:41:12 »

Szerintem nem konkrétan Neked volt cimezve, igen előzményekben pont erről volt szó... kapható külön és nem aranyárban.  
Nagyra értékelem szakmai tudásodat de ez az állandó felsőbbrendüség képzeted inkább Téged minősit bárkivel is szóba állsz ezen a fórumon
Üdv és további szép estét.

ui. Válts vissza a GSR névre , az Nálam jobban bejön mint a Bedőlt Pál   wave

Ahogy érzed.....
Sajnálom, hogy felsőbbrendűségnek érzed azt, amikor megpróbálok segíteni, de nem hagyják és sokadszorra már másképp fogalmazom meg a mondanivalóm. Ez miért képzet és miért engem minősít?  fejvakaras
Azokat nem, akik varázsigét várnak el egy fórumba beírt kérdés után?  fejvakaras

Előzményekben is arról volt szó és én említettem elsőként, hogy Mondeo-hoz keresve nem kapható.

Egyáltalán nem vagyok felsőbbrendű, sőt .... de azt szerintem senki nem nézi jó szemmel (szerintem te sem a sajátodéban), ha a szakmáját leegyszerűsítik és egy lehúzásos szolgáltatásnak tekintik!  wave
Ki az a Bedőlt Pál?  eplus2
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
vomdeutsch
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 260


Gsd


E-mail
« Új hozzászólás #72861 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 21:07:42 »

Ahogy érzed.....
Sajnálom, hogy felsőbbrendűségnek érzed azt, amikor megpróbálok segíteni, de nem hagyják és sokadszorra már másképp fogalmazom meg a mondanivalóm. Ez miért képzet és miért engem minősít?  fejvakaras
Azokat nem, akik varázsigét várnak el egy fórumba beírt kérdés után?  fejvakaras

Előzményekben is arról volt szó és én említettem elsőként, hogy Mondeo-hoz keresve nem kapható.

Egyáltalán nem vagyok felsőbbrendű, sőt .... de azt szerintem senki nem nézi jó szemmel (szerintem te sem a sajátodéban), ha a szakmáját leegyszerűsítik és egy lehúzásos szolgáltatásnak tekintik!  wave
Ki az a Bedőlt Pál?  eplus2

Igen ez a fórum nem a Ford Assistance 0-24 szolgáltatás, a hülye kérdésre kézenfekvő lenne a hülye válasz is, de itt ez nem jellemző..
Szakmai kvalitások , kihivások és megoldások , árak, nyivánvalóan különbözőek lehetnek , de ebben igazad van amit a " lehuzásos szakmai szolgáltatásról " irsz, nem szabad általánositani csak az árból kindulni és aki az első telefonos érdeklődőnek mondott 10.000 Ft munkadijtól a következő mühely 1000 Ft-al többet mond, az ügyfél szerint mind a "lehuzós szakágban" ténykedik ...

Ki az a Bedőlt Pál?  ... Bekre Pál magyar hangja wave
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.23 vasárnap, 21:16:37 írta vomdeutsch » Naplózva

Ford Mondeo Turnier MK4 Facelift 2013.XI.hó 2.0 TDCi 163 LE.Champions Trend. Hungary
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72862 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 21:21:44 »

Igen ez a fórum nem a Ford Assistance 0-24 szolgáltatás, a hülye kérdésre kézenfekvő lenne a hülye válasz is, de itt ez nem jellemző..
Szakmai kvalitások , kihivások és megoldások , árak, nyivánvalóan különbözőek lehetnek , de ebben igazad van amit a " lehuzásos szakmai szolgáltatásról " irsz, nem szabad általánositani csak az árból kindulni és aki az első telefonos érdeklődőnek mondott 10.000 Ft munkadijtól a következő mühely 1000 Ft-al többet mond, az ügyfél szerint mind a "lehuzós szakágban" ténykedik ...

Ki az a Bedőlt Pál?  ... Bekre Pál magyar hangja wave

 nyes
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #72863 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 23:04:09 »

Továbbra sem magyarázok semmit. Emellett sokadszorra írom, hogy NEM TUDJUK a részleteket, ki mit érthetett félre és ki mire gondolt a párbeszédben. Látom, nehéz ezt feldolgozni!  eplus2
Egy mondatot írt be és te azon lovagolsz!
Lehetett így is a párbeszéd:

A: - Jó napot, milyen árban lenne egy feszítő csere?
B: - Üdvözlöm, kb. 40 ezer.

1. A kérdező "A" lehet csak simán az alkatrész kicserélését kérdezte, de nem így tette fel a kérdést.
2. Válaszként pedig "B" úgy értette, hogy a CSERE (logikusan) az alkatrészt is beleérve kérdezi, hiszen valamire ki kell cserélni.

Ha megkérdezel egy autókozmetikát, hogy mennyibe kerül egy varázs-garázs tisztítás, akkor nem csak a munkadíjat fogják megmondani a felhasznált vegyszerek/tisztítószerek nélkül, hanem az egésznek az árát!
Próbáld majd ki, hogy kérdezd meg külön a munkadíjat (így megkapod -kizárt, hogy megmondják- a felhasznált tisztítószerek árát) és meglátod, hogy ott sem a vegyszerek a nagy tétel.

Szóval amíg nem tisztázott, hogy konkrétan ki mire gondolt (ezt a szerelő sajnos most nem tudja megerősíteni, mert csak egy oldalt ismerünk....a kérdezőt és ha ő értett félre valamit vagy nem terjedt ki részletekre a kérdése, akkor nem pontos az információ) a párbeszédben.
Amíg ez nem tisztázott, addig rugózhatsz a értelmezésed szerint....felesleges.
Csak "szárazon" a csere valóban sok ennyiért, de mivel nem tudunk szinte semmit....kár erről tovább beszélni.  wave

Az utolsó mondatoddal teljesen egyetértek.  eljen   
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
szili00
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 323


E-mail
« Új hozzászólás #72864 Dátum: 2017.07.23 vasárnap, 23:16:24 »

Ellenőrizni kell a klíma kuplung menesztőtárcsa hézagot. Ha túl nagy, okozhat ilyet.

Gondolom ehez a mutatványhoz, gáz le kompresszor ki, beállit, komp. Vissza, gáz visszatölt a sorrend!
Naplózva

EX : 2002-es MKIII 2.0 benzines; Ghia
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72865 Dátum: 2017.07.24 hétfő, 12:27:54 »

Gondolom ehez a mutatványhoz, gáz le kompresszor ki, beállit, komp. Vissza, gáz visszatölt a sorrend!

Attól függ, hogy ki milyen ügyes (van-e nőgyógyász gyakorlata) és le jön-e a menesztőtárcsa könnyen úgy, hogy a helyén van a kompresszor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #72866 Dátum: 2017.07.26 szerda, 20:36:11 »

Sziasztok,

mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?

üdv,
Zoli
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
H Zsolt70
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 602



E-mail
« Új hozzászólás #72867 Dátum: 2017.07.26 szerda, 20:38:53 »

Sziasztok,

mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?

üdv,
Zoli
Aksi nélkül igen.
Naplózva

EX Mondeo 2.0 Tdci 2005   1 3 5  └-┼┼┤    2 4 6  340+
Kuga 2.0 Tdci 2011 163 hp
Focus 1.4b
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #72868 Dátum: 2017.07.26 szerda, 20:50:15 »

Aksi nélkül igen.

Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72869 Dátum: 2017.07.26 szerda, 20:52:44 »

Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?

Ha nincs akku az autóban, az elektromos alkatrészek hogyan működjenek?  vigyor3

Hogyan lehetne mechanikusan összekötni az összes ajtózárat, amik zsanérokon elmozdulnak?  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 20:55:48 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
wofer
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3727


Minden a mágnes körül forog,csak észre kell venni!


E-mail
« Új hozzászólás #72870 Dátum: 2017.07.26 szerda, 20:57:07 »

Miért, ha elfordítom a kulcsot, nem ad jelet a többi zárnak? Ez csak elektromosan működik?

Ha nincs akku,csak mechanikusan tudsz zárni..első ajtót.A többit kézzel kell nyomkodni.
De legközelebb nyitott vezetőajtónál bezárod távval vagy központival (4ajtót),akkut kiveszed,
majd kihúzott kilinccsel becsukod a vezető ajtót...
2 éve volt valami riasztó problémám,jól begyakoroltam  vigyor3
Naplózva

https://audioshop.hu/ Subwoofer guru + minden ami autóhifi!
Fordok,3 Capri,1Focus,3 Mondeo,S-MAX,Grand C-MAX, egyelőre OFF Skoda Octavia
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #72871 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:04:15 »

Jó, a lényeg, hogy ennek így kell működni. vigyor3

Kösz mindenkinek. worship

Az viszont mennyire normális, hogy lemerül az akku ha 600km csak városban teszek meg, legtöbbször az említett 2-2km-es szakaszokon?
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72872 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:09:15 »

Jó, a lényeg, hogy ennek így kell működni. vigyor3

Kösz mindenkinek. worship

Az viszont mennyire normális, hogy lemerül az akku ha 600km csak városban teszek meg, legtöbbször az említett 2-2km-es szakaszokon?

Világítással?
Klíma gondolom megy, hűtőventilátor elég nagy fogyasztó. Plusz még egyéb fogyasztók folyamatosan.
Töltésed mennyi?
Akku állapota? Lehet egyébként simán problémamentes -még- ha hosszabb úton használod, de ezt a rövidet nem viseli már jól.

2-2 km kocsival?
Bringázz, jobban jársz!  wave
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #72873 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:11:34 »

Világítással?
Klíma gondolom megy, hűtőventilátor elég nagy fogyasztó. Plusz még egyéb fogyasztók folyamatosan.
Töltésed mennyi?
Akku állapota? Lehet egyébként simán problémamentes -még- ha hosszabb úton használod, de ezt a rövidet nem viseli már jól.

2-2 km kocsival?
Bringázz, jobban jársz!  wave

Persze, megy minden, zene is.

Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül. vigyor3
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72874 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:13:26 »

Persze, megy minden, zene is.

Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül. vigyor3


Pontosabb egy multiméter, de a 400 forintos!

A spirálcellás akku nem indító akkumulátor! Más felhasználásra van kitalálva.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #72875 Dátum: 2017.07.26 szerda, 21:25:27 »


Pontosabb egy multiméter, de a 400 forintos!

A spirálcellás akku nem indító akkumulátor! Más felhasználásra van kitalálva.

Akkor a spirálcellás akku nem alkalmas személyautóba?
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.26 szerda, 21:30:56 írta Zolibácsi » Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72876 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 07:46:56 »

Sziasztok,

mostanság igen sokat rohangálok városban, 2km oda, 2km vissza. Gondolom emiatt kezd lemerülni az akksi, legalábbis néha indítás után égve marad az esp meg nem is tudom milyen piktogram. Most felhoztam feltölteni az akkut, de mikor be akartam zárni kulccsal az autót, csak a vezetőoldalit zárta be. Ez normális? Nem kellett volna bezárni az összeset? Kezd/meghalt valamelyik zár?

üdv,
Zoli

Ilyenkor előbb kell rácsukni az ajtót az autóra, és utána levenni auz akksisarut. Mechanikusan csak a bal egyet nyitja-csukja a kulcs, a többit elektronikusan vezérli a bal egy zárszerkezete.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72877 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 07:49:14 »

Akkor a spirálcellás akku nem alkalmas személyautóba?

De, ha olyan audio cucc van benne. Ahhoz kifejezetten jó!  vigyor3
Indítani meg egy arra kitalált (indító akku) akkumulátor.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72878 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 07:49:43 »

Persze, megy minden, zene is.

Töltést nézhetem a műszertesztben? Az megbízható?
Az akku egy spirálcellás Optima Red, 3-4 éves kb., az állapotáról nem tudok nyilatkozni, de arra tippelnék hogy nem túl jó, mivel lemerül. vigyor3

Abszolút nem. Nekem a műszerfal 13,4 V-ot mutatott akkor, amikor a kézi műszer rendes 14,2 körülit. Ahogy kapcsoltam fel a fogyasztókat, úgy ment le a műszerfal által mutatott érték, miközben a kézi műszeren nem változott, vagy mondjuk csak egy tizedet.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #72879 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 08:17:52 »

Abszolút nem. Nekem a műszerfal 13,4 V-ot mutatott akkor, amikor a kézi műszer rendes 14,2 körülit. Ahogy kapcsoltam fel a fogyasztókat, úgy ment le a műszerfal által mutatott érték, miközben a kézi műszeren nem változott, vagy mondjuk csak egy tizedet.

AndyA

Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72880 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 08:19:43 »

Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.
az aksin kell mérni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72881 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 08:25:55 »

Hová tetted a kéziműszert?
Az akksira?
Épp most volt egy nagy szopásom az önindító / akkumulátorral.
Ha a multimétert az akkura teszem, 13,8V-ot mutat.
A benti, műszerekre kötött "hobby" V-mérő 12,7V-ot.
Ahogy kapcsolom be a fogyasztókat, lemegy akár 12,1V-ra is.
Az akksin mért még akkor sem változik.
Gondolom az akksin a generátor töltőfeszt mutatja, a benti pedig a fogyasztók "után" van, így azok elveszik a feszt a benti mérőtől.

Persze.

A műszerfal nem tudom, honnan veszi. Az OK, hogy sok fogyasztó felkapcsolásakor 1-2 tizedet lemegy a fesz (alapjáraton), de az netto hülyeség, amit a műszercsoport mond, hogy 1V-nál többel esne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #72882 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 11:12:20 »

Persze.

A műszerfal nem tudom, honnan veszi. Az OK, hogy sok fogyasztó felkapcsolásakor 1-2 tizedet lemegy a fesz (alapjáraton), de az netto hülyeség, amit a műszercsoport mond, hogy 1V-nál többel esne.

AndyA

Ezt a típust nem ismerem annyira, de szerintem az 1V belefér. A műszerfali mérő csak tájékoztatás jelleggel kerül oda. Nem hinném, hogy a közvetlen töltőfeszt mutatná. (akkor baj is lenne)
Így meg a sok-sok fogyasztó, hűtőventilátor, klíma, világítások, rádió simán levehet 1 V-ot.
Kíváncsi lennék egy reprezentáns körmérésre.  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72883 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 13:59:52 »

Ezt a típust nem ismerem annyira, de szerintem az 1V belefér. A műszerfali mérő csak tájékoztatás jelleggel kerül oda. Nem hinném, hogy a közvetlen töltőfeszt mutatná. (akkor baj is lenne)
Így meg a sok-sok fogyasztó, hűtőventilátor, klíma, világítások, rádió simán levehet 1 V-ot.
Kíváncsi lennék egy reprezentáns körmérésre.  nyes

De nem vesz le. Ha normális műszerrel is méred ellenpróbából, a műszercsoport sokkal alacsonyabb feszt mutat, mint a kézi műszer az akksin. Amíg nincs terhelés, addig kb. ugyanazt, és ahogy nő a terhelés, azzal arányosan egyre kevesebbet a kézi műszerhez képest. Legalábbis az enyém ilyen, jól meg is copatott anno.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Caruso
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 907



E-mail
« Új hozzászólás #72884 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 14:50:52 »

De nem vesz le. Ha normális műszerrel is méred ellenpróbából, a műszercsoport sokkal alacsonyabb feszt mutat, mint a kézi műszer az akksin. Amíg nincs terhelés, addig kb. ugyanazt, és ahogy nő a terhelés, azzal arányosan egyre kevesebbet a kézi műszerhez képest. Legalábbis az enyém ilyen, jól meg is copatott anno.

AndyA

Hát dombon ülő ló legyek, ha nem próbálom ki a 7végén  nyes
Naplózva

Nekem: Ford Mondeo, Mark II. 1996, 1,8 Zetec, sedan
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72885 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 15:37:45 »

Hát dombon ülő ló legyek, ha nem próbálom ki a 7végén  nyes

Ne próbáld ki! Legyél dombon ülő ló...! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
sicerv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #72886 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 20:13:16 »

Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye... Smiley
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?

Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?
Naplózva

2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72887 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:11:09 »

Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye... Smiley
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?

Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?
1.vegyél egy turbóelektronikát vagy javíttasd meg.cikk az FAQ-ban.
2.cseréld le az olajat és a szűrőket minél hamarabb!
3.láncos a motor,így ezzel nem sok gondod lesz.
4.dugózd le az egr szelepet,és pucold ki a szívósort.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
sicerv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #72888 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:40:53 »

1.vegyél egy turbóelektronikát vagy javíttasd meg.cikk az FAQ-ban.
2.cseréld le az olajat és a szűrőket minél hamarabb!
3.láncos a motor,így ezzel nem sok gondod lesz.
4.dugózd le az egr szelepet,és pucold ki a szívósort.

Üdv!
Köszönöm a választ, a kettes sor tiszta sor, már megrendeltem a szerelőnél, de az egyes ponthoz egy linket vagy egy szakit ajánlhatnál, illetve a 4. sor mit takar pontosabban?

Illetve szerinted így mennyit közlekedhetek vele, mert amúgy egy élmény volna, meg néha szükséges is Cheesy !
Naplózva

2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72889 Dátum: 2017.07.27 csütörtök, 21:53:49 »

Üdv!
Köszönöm a választ, a kettes sor tiszta sor, már megrendeltem a szerelőnél, de az egyes ponthoz egy linket vagy egy szakit ajánlhatnál, illetve a 4. sor mit takar pontosabban?

Illetve szerinted így mennyit közlekedhetek vele, mert amúgy egy élmény volna, meg néha szükséges is Cheesy !
1. http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
4.közlekedhetsz,csak ezeket javasolt meglépni     http://mondeo.hu/wiki/index.php?title=EGR_dugózás_Mk3_dízelmotorokon
vidd el szerelőhöz,vagy csináld magad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72890 Dátum: 2017.07.28 péntek, 07:54:32 »

Üdv. mindenkinek!
Első hozzászólásom, pedig régi mondeós vagyok, volt egyes, kettes, hármas régebbi (90 ló,) meg most egy 2006 130 lovas dízel kombi. Az újabb külsőre olyan, mint a régi, csak kicsit brutálabb a motor teljesítménye... Smiley
Viszont már most az elején (bő egy hónapja van meg,) megtapasztalom az ezzel kapcsolatos nyűgöt is.
A napokban egy harcos menet után rövid vásárlási szünet következett, majd hajtottam volna tovább, de eltűnt a ménes, csak pár gebe maradt. Egyből, mert itt azért olvasgattam előtte ezt-azt, figyeltem a műszerfalat, és villogott is az izzitásvisszajelző. Leállítom, indítom, megint, újra megpróbálom pár másodperc várakozással, elmúlt. Irány Kapolcs, semmi gond nélkül.
Most kedden hasonló előzmények, de csak miután lehűlt "javult" meg. Kiolvastattam, a turbón lévő, (vagy azt szabályozó?) jeladó hibáját írja.
Vélemények, mit tegyek?

Amúgy 250 000 km-es, és még a vásárlás után nem cseréltettem szűrőket, olajat, nem ismert a szíjak egyebek állapota, csak "befogtam", illetve egy lukas turbócsövet cseréltettem azonnal rajt. Volt, van egy olyan hibája is, amit fentebb is olvastam, hogy az indulása nem olyan "határozott" mint a másik vagy az előző mondeóinké volt, hogy egy pöccentéssel stabilan jól megy, hanem 1- másfél másodpercet is rajthagyom az önindítón az áramot, és utána is kicsit alacsonyabb fordulatszámon indul, mjad 2-3 másodperc alatt rendesen beáll a normál fordulat. Onnan olyan mint a bivaly, de volt már, hogy sötétben első kigyorsításkor (munkahelyem az autópálya felhajtótól 2 km...) komolyabb füstpamacsot láttam a mögöttem jövő lámpafényében...
Mit mondotok, mit tennétek, nézetnétek cserélnétek (porlasztók?) illetve mi ez az alkatrész amit a kiolvasó kiírt, és hol, mennyi körül lenne a javítás.
Vagy másképp fogalmazva Győr 100 km-es körzetében egy jó szakit tudnátok-e ajánlani, akinek szívügye és érti az efféle gépek lelkét?

Alf válaszához: Ellenőrizd, hogy a turbo geometriállítása akadály nékül, rendesen működik-e, mert hiába javítod meg az elektronikát, újra el fog hasalni.

Ha nem az igazi, irány Súr, neked nincs messze, Ervin gyógyítja olyan 25 ezer Ft környékén.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
znk
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24



E-mail
« Új hozzászólás #72891 Dátum: 2017.07.28 péntek, 11:36:21 »

Szép napot!:)

Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?

Üdv.
Naplózva

Mondeo mkII 1.8 Turnier B+LPG
Zsolteey
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8152



E-mail
« Új hozzászólás #72892 Dátum: 2017.07.28 péntek, 11:53:55 »

Szép napot!:)

Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?

Üdv.

Ez MK3 topic...
Naplózva

"If it ain't broke, don't fix it."

MKIV 2011 2.2 TDCI 200 Le AWF21 Titanium-S kombi, alias Kismackó
MKIII 2006 2.2 TDCI 155 Le Ghia kombi, alias Moncsi

múlt:
MKIII 2001 2.0 TDDI 115 Le Ghia kombi, alias Jógi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72893 Dátum: 2017.07.28 péntek, 12:00:13 »

Szép napot!:)

Találtam neten egy táblázatot a csereperiódusokról, amely szerint 150 000 kilométerenként kell vezérlést cserélni benzines mk2-ben. Kérdésem, h ez mennyire valós szám? Ti mennyi után szoktatok cserélni?

Üdv.

Rossz táblázatot néztél vagy nem jó autóhoz.

120.000 km vagy 60 hónap a csereperiódus.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
sicerv
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


E-mail
« Új hozzászólás #72894 Dátum: 2017.07.28 péntek, 18:57:26 »

Alf válaszához: Ellenőrizd, hogy a turbo geometriállítása akadály nékül, rendesen működik-e, mert hiába javítod meg az elektronikát, újra el fog hasalni.

Ha nem az igazi, irány Súr, neked nincs messze, Ervin gyógyítja olyan 25 ezer Ft környékén.

AndyA


Köszönöm a tippet, azt hiszem kérek is időpontot, csak kérnék pontosabb elérhetőséget, mert sajnos így nem mond sokat, kit keressek.

 
Naplózva

2 Mk3 kombi egyik a leggyengébb, a másik a legerősebb motorral. (2002 és 2006 évj.)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #72895 Dátum: 2017.07.28 péntek, 21:30:10 »


Köszönöm a tippet, azt hiszem kérek is időpontot, csak kérnék pontosabb elérhetőséget, mert sajnos így nem mond sokat, kit keressek.

 
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3151
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
SzIstván
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


E-mail
« Új hozzászólás #72896 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 23:08:56 »

Sziasztok!

Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.

Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?

Köszi!!! 
Naplózva

2003 2.0 TDCI Ghia Kombi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #72897 Dátum: 2017.07.30 vasárnap, 23:23:53 »

Sziasztok!

Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.

Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?

Köszi!!!  

Fékezéskor ráz/remeg vagy fékezés nélkül is?
A kerékagy deformálódott.... a féktárcsa cserétől?  fejvakaras
Na és melyik kerékagy cseréjét javasolja ez a szerelő? Két elsőt vagy mind a 4-et?  Shocked
Én nem feltétlenül hinnék neki, ha féktárcsát sem tud úgy cserélni, hogy az jó legyen!  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2017.07.31 hétfő, 07:10:09 írta Bekre Pál » Naplózva

Imádom a dízeleket!    
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #72898 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 09:14:00 »

Sziasztok!

Megint egy kérdésem lenne hozzátok, mint tapasztalt Mondeo felhasználókhoz. Nemrégiben kapott az autó 4 új féktárcsát, hozzá fékbetéteket, valamint a bal hátsó féknyereg is ki lett cserélve. Nos az autó azóta ráz. Kb 110 és 140 között. Nem igazán tudom hogy az eleje vagy a hátulja, mert néha a kormány is rázkódik, de van olyan hogy az nem de az autó igen. Kerekek ki lettek centírozva. Szerelő azt mondja, hogy szerinte a kerékagy lehet deformálódva, cserét javasol. Mielőtt azért belevágnék, gondoltam megkérdezlek bennetek, hátha valaki hozzá tud szólni. Előre is köszi.

Ja még egy: Elektromos napfénytető beadta az unalmast. Jobban mondva működik, de csak ha a nyitó gombot előre fele nyomom. Több gombállára nem reagál. Központi zárral is működött eddig szépen, most már erre sem csinál semmit. Szerintetek ez csak kapcsoló hiba, vagy mélyebben gyökerező problémáról lehet szó (gondolok itt valami vezérlésre)?

Köszi!!! 

Valamelyik gumi nem szál szakadt? Centirnál nemigen tudja megmondani. Ha van téli gumi próbáld ki azzal egy körre. wave
Naplózva

mondejó 2.5 V6
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #72899 Dátum: 2017.07.31 hétfő, 09:40:41 »

Valamelyik gumi nem szál szakadt? Centirnál nemigen tudja megmondani. Ha van téli gumi próbáld ki azzal egy körre. wave

A féktárcsacserétől szakadt el...? Igen szerencsétlen véletlen egybeesés lenne.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 1451 1452 1453 1454 1455 1456 1457 [1458] 1459 1460 1461 1462 1463 1464 1465 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.069 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.