Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:37:23 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 [1474] 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21875408 alkalommal)
0 Felhasználó és 81 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73650 Dátum: 2017.12.13 szerda, 07:22:28 »

Szia,
akkor az normális, hogy 0-5 fokban 1500-2000 fordulaton 40-60 km/h között, kell kb. 12 km, hogy beálljon a vízhőfok mutató középre, valamint hogy ugyanilyen hőmérsékletben hosszabb lejtmenet után lejjebb megy a mutató?
Nyáron cseréltem mindkét termosztátot gyárira.
Köszi!

Dízelnél simán lehet, nagyon kevés a veszteséghője. Nekem otthonról 8 km a Margit-híd, közben van 70-es szakasz is, és mégis képes volt a piros lámpánál állva lekonyulni a mutató.

Szerelj be villanyos kieg. fűtést. Nem nagy ördöngősség, de pont az ilyen esetekre kiváló.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #73651 Dátum: 2017.12.13 szerda, 08:31:36 »

Tisztelt Fórumtárs!
A cikk rövidesen fent lesz a FAQ topikban. Addig is, a termosztát az 1999 Ford KA 36KW 49LE JJDL motorkódú gépjárműhöz való eredetileg és a nyitóhőmérséklet 92°C. A termosztát tányérját 54 mm-ről le kell köszörülni 52 mm átmérőre. Egyébként minden más méret megfelelő. Megjegyzem az általam leírtakhoz szükséges az olajköri termosztát megfelelő működése. Sok sikert a próbához. wave
Tisztelettel László! worship

Köszönöm!!

Az olajköri termosztátom vadi új, de át kell alakítanom mert új állapotban már átenged, de nagyon!!! Most ideglenesen egy csőszorítóval elszorítottam a olajhűtő és az olajköri termosztát közötti csövet, igy egészen jól melegedik a motor.


Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73652 Dátum: 2017.12.13 szerda, 10:18:07 »

Köszönöm!!

Az olajköri termosztátom vadi új, de át kell alakítanom mert új állapotban már átenged, de nagyon!!! Most ideglenesen egy csőszorítóval elszorítottam a olajhűtő és az olajköri termosztát közötti csövet, igy egészen jól melegedik a motor.



Tisztelt Fórumtárs!
Az olajköri termosztát nem véletlenül lett a rendszerbe tervezve. Nem tartom szerencsés megoldásnak az olajkör lezárását, mivel így az üzemi vízhőfok elérése után az olaj túl melegedhet. Viszont az olajtermosztát kiszerelve, szétszedve javítható. Még úgy is, hogy egy másik stabil jól záró helyzetbe lett visszaszerelve a mozgó rész. A termosztát javításáról találsz cikket a FAQ topikban. Az olajköri termosztát mindenképp gyári legyen. A kinai utánagyártott felejtős. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73653 Dátum: 2017.12.13 szerda, 10:32:07 »

Most vettem gyári kék-fehér dobozos termosztátot, 93fokos volt
Tisztelt Fórumtárs!
Kíváncsi vagyok arra, hogy milyen 93°C-os gyári termosztátot vettél a mondeohoz. Én eddig gyáriban csak 88°C-os termosztátot láttam. Ha ilyen létezik, ne habozz megosztani a cikkszámot a mélyen tisztelt publikummal és egy két fotó sem ártana róla. Nem véletlenül írtam cikket a termosztát 92°C-ra történő cseréjéről ami rövidesen fenn lesz a FAQ topikban. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73654 Dátum: 2017.12.13 szerda, 10:42:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Kíváncsi vagyok arra, hogy milyen 93°C-os gyári termosztátot vettél a mondeohoz. Én eddig gyáriban csak 88°C-os termosztátot láttam. Ha ilyen létezik, ne habozz megosztani a cikkszámot a mélyen tisztelt publikummal és egy két fotó sem ártana róla. Nem véletlenül írtam cikket a termosztát 92°C-ra történő cseréjéről ami rövidesen fenn lesz a FAQ topikban. wave
Tisztelettel László! worship

Hát kiszedni már biztos nem fogom Smiley de a dobozát még megtalálhatom.
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #73655 Dátum: 2017.12.13 szerda, 10:43:17 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az olajköri termosztát nem véletlenül lett a rendszerbe tervezve. Nem tartom szerencsés megoldásnak az olajkör lezárását, mivel így az üzemi vízhőfok elérése után az olaj túl melegedhet. Viszont az olajtermosztát kiszerelve, szétszedve javítható. Még úgy is, hogy egy másik stabil jól záró helyzetbe lett visszaszerelve a mozgó rész. A termosztát javításáról találsz cikket a FAQ topikban. Az olajköri termosztát mindenképp gyári legyen. A kinai utánagyártott felejtős. wave
Tisztelettel László! worship

Természetesen javítom az olajköri termot. Gyárit vettem és alapból nem zár!! Hihetetlen minőség.......sokan szenvednek vele vele.
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
Ferqo
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2813



E-mail
« Új hozzászólás #73656 Dátum: 2017.12.13 szerda, 11:37:50 »

Természetesen javítom az olajköri termot. Gyárit vettem és alapból nem zár!! Hihetetlen minőség.......sokan szenvednek vele vele.
Érdemes forgatni a helyén a belső, rugó által nyomott mozgó részt, előbb utóbb találsz olyan pozíciót, amiben zár.
Naplózva

MKIV 2.0 TDCi 2014
Ex:MkIII TDDI 2001  Lalahun Editon
Ex: MkII 2.0 Ghia Turnier 1998
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73657 Dátum: 2017.12.13 szerda, 13:45:59 »

Hát kiszedni már biztos nem fogom Smiley de a dobozát még megtalálhatom.
Tisztelt Fórumtárs!
Nem gondoltam, hogy bonts meg a fotó miatt a gépsárkányt. smile Viszont a márkát és a dobozt ill a cikkszámot azt megköszönöm. Én a beszerezhetőség minden adatát megadtam a cikkben. Ott a későbbiekben is megtalálható lesz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73658 Dátum: 2017.12.13 szerda, 21:24:03 »

Tisztelt Fórumtárs!
Nem gondoltam, hogy bonts meg a fotó miatt a gépsárkányt. smile Viszont a márkát és a dobozt ill a cikkszámot azt megköszönöm. Én a beszerezhetőség minden adatát megadtam a cikkben. Ott a későbbiekben is megtalálható lesz. wave
Tisztelettel László! worship

no megvan a doboz, meg a régi termó is. Arra 88-103 van írva, arra viszont ami a dobozban volt 93-103 volt. A finise ha minden igaz 1096283 ha nem az, akkor XS7Q8575AA.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73659 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 07:40:24 »

no megvan a doboz, meg a régi termó is. Arra 88-103 van írva, arra viszont ami a dobozban volt 93-103 volt. A finise ha minden igaz 1096283 ha nem az, akkor XS7Q8575AA.
Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a megadott a kódokat. Ezzel csak az a gondom, hogy ez az eredeti 88-102°C termosztát adatai. Megnéztem a mikro macskában és csak ez az egy finiskód szerepel benne. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
vzoli
Vendég
« Új hozzászólás #73660 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 08:08:54 »

Tisztelt Fórumtárs!
Köszönöm a megadott a kódokat. Ezzel csak az a gondom, hogy ez az eredeti 88-102°C termosztát adatai. Megnéztem a mikro macskában és csak ez az egy finiskód szerepel benne. wave
Tisztelettel László! worship

Lehetséges, hogy módosítottak rajta. Az is, hogy hibásan feliratozták.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73661 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 08:23:47 »

Lehetséges, hogy módosítottak rajta. Az is, hogy hibásan feliratozták.
...vagy csak simán átvertek mint xart a palánkon. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73662 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 16:21:05 »

Sziasztok.
Ma volt az autóm termosztátcserén, ami rendben is van, de miután elhoztam kigyulladt a müszerfalon a motorvezérlés lámpa. Összefügghet a cserével, vagy véletlen egybeesés, illetve ez milyen problémára utal?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73663 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 16:59:05 »

Sziasztok.
Ma volt az autóm termosztátcserén, ami rendben is van, de miután elhoztam kigyulladt a müszerfalon a motorvezérlés lámpa. Összefügghet a cserével, vagy véletlen egybeesés, illetve ez milyen problémára utal?
leginkább valami tök más problémára utalhat. Hibakód olvasás javasolt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73664 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 17:04:21 »

leginkább valami tök más problémára utalhat. Hibakód olvasás javasolt.

Ilyenkor lehet járni az autóval, vagy tréler? Mégis milyen gond szokott ez lenni?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73665 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 17:08:36 »

Ilyenkor lehet járni az autóval, vagy tréler? Mégis milyen gond szokott ez lenni?
talán csak egy nem visszarakott vagy kontakthibás elektromos csati.
Pl a Maf-ot talán lecsatlakoztatták a termo cserekor,vagy a MAP csatija nincs a helyén rendesen.Érdemes megnézni ezeket,megmozgatni.
Ha nem találsz valami triviális hibát,akkor hibakódolvasás.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73666 Dátum: 2017.12.14 csütörtök, 17:12:59 »

talán csak egy nem visszarakott vagy kontakthibás elektromos csati.
Pl a Maf-ot talán lecsatlakoztatták a termo cserekor,vagy a MAP csatija nincs a helyén rendesen.Érdemes megnézni ezeket,megmozgatni.
Ha nem találsz valami triviális hibát,akkor hibakódolvasás.

Köszi, remélem tényleg csak ennyi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73667 Dátum: 2017.12.15 péntek, 09:11:11 »

leginkább valami tök más problémára utalhat. Hibakód olvasás javasolt.

Megvolt a hibakód olvasás, de csak az EGR dugózás miatt volt benne hiba.
Törölve lett, most elaludt a lámpa.
Elképzelhető hogy ez miatt volt?
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #73668 Dátum: 2017.12.15 péntek, 14:54:40 »

Megvolt a hibakód olvasás, de csak az EGR dugózás miatt volt benne hiba.
Törölve lett, most elaludt a lámpa.
Elképzelhető hogy ez miatt volt?
mindig visszajön a dugó miatt! vegyél hibakód olvasót 1210ft az alin és akkor törölgetheted magadnak a okostelefonodról! vagy költsd a pénzt sörre és ne törődj a lámpával azért van hogy világítson  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73669 Dátum: 2017.12.15 péntek, 17:14:41 »

Megvolt a hibakód olvasás, de csak az EGR dugózás miatt volt benne hiba.
Törölve lett, most elaludt a lámpa.
Elképzelhető hogy ez miatt volt?
persze.Eu4.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #73670 Dátum: 2017.12.16 szombat, 07:38:46 »

Sziasztok!
Mk3 2000tdci-nél a gyári kieg.fűtésnél a 3db gyertya cseréjét nehéz kivitelezni és milyen gyertya való bele?
Köszi!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73671 Dátum: 2017.12.16 szombat, 08:57:39 »

Sziasztok!
Mk3 2000tdci-nél a gyári kieg.fűtésnél a 3db gyertya cseréjét nehéz kivitelezni és milyen gyertya való bele?
Köszi!
Tisztelt Fórumtárs!
A  gyertya cserét érdemes a komplett egység teljes kiszerelésével kezdeni a vízkörből, mivel a komplett egységből csak satuba fogva tudod a gyertyákat biztonságosan kihajtani. A csere előtt ajánlott a gyertya tövét alaposan WD-el meglocsolni és várni egy 10-15 percet. Megfelelő 6 lapú dugókulccsal óvatosan kivehetőek a gyertyák. A kiszerelt gyertyán megtalálható a típusjelölés. A gyertya típusáról is többször volt szó, a keresőben megtalálod. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
speti
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 99



« Új hozzászólás #73672 Dátum: 2017.12.16 szombat, 09:43:26 »

mindig visszajön a dugó miatt! vegyél hibakód olvasót 1210ft az alin és akkor törölgetheted magadnak a okostelefonodról! vagy költsd a pénzt sörre és ne törődj a lámpával azért van hogy világítson  vigyor3

Tudnál esetleg egy linket adni ahol megvehetem a hibakódolvasót, lehetőleg olyat ami tuti jó az autómhoz, és okostelefonnal működik, mert laptopom nincs.

Köszi.
Naplózva

MK3 2.0 TDCi GHIA Kombi 2006 130Le
gsziki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 440



E-mail
« Új hozzászólás #73673 Dátum: 2017.12.16 szombat, 10:24:53 »

Tisztelt Fórumtárs!
A  gyertya cserét érdemes a komplett egység teljes kiszerelésével kezdeni a vízkörből, mivel a komplett egységből csak satuba fogva tudod a gyertyákat biztonságosan kihajtani. A csere előtt ajánlott a gyertya tövét alaposan WD-el meglocsolni és várni egy 10-15 percet. Megfelelő 6 lapú dugókulccsal óvatosan kivehetőek a gyertyák. A kiszerelt gyertyán megtalálható a típusjelölés. A gyertya típusáról is többször volt szó, a keresőben megtalálod. wave
Tisztelettel László! worship
Kedves László!
Köszönöm szépen a segítséget!
Úgy érzem saját kezűleg nem fogok hozzákezdeni.
Időközben utána is keresetem!
Naplózva

2002 2L Tdci 131Ló ZetecS,Full bőr,automata,navi,gyári multimédia beépített VHS lejátszóval,gyári hifi,stb.
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #73674 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 07:49:50 »

Sziasztok!

Mi kell ahhoz, hogy az EGR-ről menő turbócsövet kicserélje az ember? Vmi speckó szerszám, bilincsek v miegymás? Úgy néz ki “elrepedtem”, de csak minimálisan. Addig egy vastag szigszalagos köpeny elég lehet, amíg ki nem cserélem? Smiley Mennyibe kerül kb. egy ilyen turbócső? Gondolom a "gyári minőség" a minimum amit érdemes berakni,az utángyártott szaroknak semmi értelme, igaz?
A válaszokat előre is köszi!

Nika

Ui.: És tudom, láttam, hogy van FAQ, de a képek nincsenek meg hozzá Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 10:24:52 írta Jalkin » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73675 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 11:09:47 »

Sziasztok!

Mi kell ahhoz, hogy az EGR-ről menő turbócsövet kicserélje az ember? Vmi speckó szerszám, bilincsek v miegymás? Úgy néz ki “elrepedtem”, de csak minimálisan. Addig egy vastag szigszalagos köpeny elég lehet, amíg ki nem cserélem? Smiley Mennyibe kerül kb. egy ilyen turbócső? Gondolom a "gyári minőség" a minimum amit érdemes berakni,az utángyártott szaroknak semmi értelme, igaz?
A válaszokat előre is köszi!

Nika

Ui.: És tudom, láttam, hogy van FAQ, de a képek nincsenek meg hozzá Smiley
Tisztelt Fórumtárs!
Az EGR szelepre menő függőleges turbócső elég gyakran megadja magát. A cserét mielőbb érdemes megcsinálni, mert a lyukas turbócsövet a turbó szenvedi meg legelőször. A cseréhez nem kell semmilyen különleges szerszám. Egy csavarhúzó vagy egy 6-7 dugókulcs. A profi megoldás egy szilikon turbócső lehet, de itthon nálunk is kapható már, megerősített kivitelű többszörös vászonréteggel készített turbócső elfogadható megfizethető áron. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #73676 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 11:57:22 »

Sziasztok!

Mi kell ahhoz, hogy az EGR-ről menő turbócsövet kicserélje az ember? Vmi speckó szerszám, bilincsek v miegymás? Úgy néz ki “elrepedtem”, de csak minimálisan. Addig egy vastag szigszalagos köpeny elég lehet, amíg ki nem cserélem? Smiley Mennyibe kerül kb. egy ilyen turbócső? Gondolom a "gyári minőség" a minimum amit érdemes berakni,az utángyártott szaroknak semmi értelme, igaz?
A válaszokat előre is köszi!

Nika

Ui.: És tudom, láttam, hogy van FAQ, de a képek nincsenek meg hozzá Smiley

Alulrór pár Tx30 a hűtővédőhöz, és kis dugókulcs a bilincsekhez.

A gyári pont a legbénább, nekünk volt ami kereken fél évet bírt. Most Nagyautónál kapható utángyártott van rajta, talán másfél éve, eddig jó (kopp-kopp).
A legjobb tényleg egy rendes szilikoncső lenne, pár nap alatt megjön Angliából.
Naplózva
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #73677 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 12:08:16 »

Tisztelt Fórumtárs!
Az EGR szelepre menő függőleges turbócső elég gyakran megadja magát. A cserét mielőbb érdemes megcsinálni, mert a lyukas turbócsövet a turbó szenvedi meg legelőször. A cseréhez nem kell semmilyen különleges szerszám. Egy csavarhúzó vagy egy 6-7 dugókulcs. A profi megoldás egy szilikon turbócső lehet, de itthon nálunk is kapható már, megerősített kivitelű többszörös vászonréteggel készített turbócső elfogadható megfizethető áron. wave
Tisztelettel László! worship

Alulrór pár Tx30 a hűtővédőhöz, és kis dugókulcs a bilincsekhez.

A gyári pont a legbénább, nekünk volt ami kereken fél évet bírt. Most Nagyautónál kapható utángyártott van rajta, talán másfél éve, eddig jó (kopp-kopp).
A legjobb tényleg egy rendes szilikoncső lenne, pár nap alatt megjön Angliából.

Köszönöm szépen a segítséget srácok! Smiley

És itthon hol lehet ilyen szuper szilikon cuccot kapni? Esetleg valaki tudna dobni egy linket? Smiley Vagy az e-bay-es útvesztőben elkalauzolna valaki?


http://www.turbocso.hu/fekete_szilikon_intercooler_cso_ford_mondeo_20_tdci_1222831_2S7Q6N696AA


Ez pl. jónak tűnik, érdemes lehet megvenni?
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 12:14:52 írta Jalkin » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73678 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 13:09:04 »

Köszönöm szépen a segítséget srácok! Smiley

És itthon hol lehet ilyen szuper szilikon cuccot kapni? Esetleg valaki tudna dobni egy linket? Smiley Vagy az e-bay-es útvesztőben elkalauzolna valaki?


http://www.turbocso.hu/fekete_szilikon_intercooler_cso_ford_mondeo_20_tdci_1222831_2S7Q6N696AA


Ez pl. jónak tűnik, érdemes lehet megvenni?
Tisztelt Fórumtárs!
A megadott linkben szereplő turbócső tökéletesen megfelel. Létezik utána gyártott megerősített kivitelű, többrétegű szöveterősítéses gumicső, is kb fele áron. A rögzítő bilincsek minimum 12 mm de inkább 18-22 mm szélesek legyenek. A csavaros rozsdamentes acél kivitel a legmegfelelőbb. Nem olcsó de örök élet meg egy nap, és soha nem fog lecsúszni vagy lelazulni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #73679 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 16:46:08 »

Tisztelt Fórumtárs!
A megadott linkben szereplő turbócső tökéletesen megfelel. Létezik utána gyártott megerősített kivitelű, többrétegű szöveterősítéses gumicső, is kb fele áron. A rögzítő bilincsek minimum 12 mm de inkább 18-22 mm szélesek legyenek. A csavaros rozsdamentes acél kivitel a legmegfelelőbb. Nem olcsó de örök élet meg egy nap, és soha nem fog lecsúszni vagy lelazulni. wave
Tisztelettel László! worship

Tisztelt László!

Esetleg erről a megerősített verzióról tudna nekem egy linket küldeni? Smiley
Ilyen téren a pénz annyira nem lényeg (pl. a bilincsnél),ha pár 100 ft-al több,de tartósabb, akkor az lesz Smiley Még sokáig bírnia kellene, hogy legyen időm összekaparni a pénzt a következőre. Most volt jobb első zár csere, a turbó is lassan megoldódik, előtte a bal első gömbcsukló...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #73680 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 16:49:51 »

Tisztelt László!

Esetleg erről a megerősített verzióról tudna nekem egy linket küldeni? Smiley
Ilyen téren a pénz annyira nem lényeg (pl. a bilincsnél),ha pár 100 ft-al több,de tartósabb, akkor az lesz Smiley Még sokáig bírnia kellene, hogy legyen időm összekaparni a pénzt a következőre. Most volt jobb első zár csere, a turbó is lassan megoldódik, előtte a bal első gömbcsukló...
nyes
a te linkedre mondta László, hogy tök jó-megfelel.

De van az ebay-en is kicsit emberibb áron.

https://www.ebay.com/itm/Intercooler-EGR-Hose-TDCi-Turbo-Boost-Pipe-for-Ford-Mondeo-MK3-1222831-6N696-AA/232061255598?hash=item3607edbfae:g:3P8AAOSwawpXv-bx&vxp=mtr
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #73681 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 17:02:43 »


Ja, hogy ja. Hát igen, ez tényleg olcsóbb Cheesy És ez is bőven fasza minőség? Pont így néz most ki az enyém is,ahogyan tettünk rá pár réteg szigszalagot... eplus2 eplus2
Majd óvatosan közlekedem és vigyázok rá,amíg megjön az új... Smiley
Naplózva
brughom
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 483



E-mail
« Új hozzászólás #73682 Dátum: 2017.12.17 vasárnap, 18:15:35 »

Ja, hogy ja. Hát igen, ez tényleg olcsóbb Cheesy És ez is bőven fasza minőség? Pont így néz most ki az enyém is,ahogyan tettünk rá pár réteg szigszalagot... eplus2 eplus2
Majd óvatosan közlekedem és vigyázok rá,amíg megjön az új... Smiley

Ha az ember sokszor utána nézne, hogy amit eredetnek mondanak honnan is van......... Huh? Huh? Huh?

Egy csomagolás, egy dobozolás csodákra képes  wave

Annó a blokkolóknál játszották el. Egy típusú blokkolót átdobozoltak, más nevet adtak neki és a nép "bingó" vette is mint a cukrot  nyes nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2017.12.17 vasárnap, 18:17:56 írta brughom » Naplózva

mondejó 2.5 V6
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #73683 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 00:39:25 »

Tudnál esetleg egy linket adni ahol megvehetem a hibakódolvasót, lehetőleg olyat ami tuti jó az autómhoz, és okostelefonnal működik, mert laptopom nincs.

Köszi.
https://www.aliexpress.com/item/2014-Top-Rated-Free-Shipping-Super-ELM327-Bluetooth-Car-Diagnostic-Scanner-Tool-Works-on-Android-Symbian/2021746958.html?spm=2114.search0104.3.10.aUKCnd&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_5000015_10151_10344_10068_10345_10342_10343_51102_10340_10341_5130015_10609_10541_10084_10083_10304_10307_10302_10610_5080015_10312_10059_10313_10314_10534_100031_10604_10603_10103_10605_10594_5060015_10142_10107-10343,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&algo_expid=6243dcd1-db26-4d81-8fa4-fc03f3cf7d6c-1&algo_pvid=6243dcd1-db26-4d81-8fa4-fc03f3cf7d6c&transAbTest=ae803_4&rmStoreLevelAB=0
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73684 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 07:41:59 »

Tudnál esetleg egy linket adni ahol megvehetem a hibakódolvasót, lehetőleg olyat ami tuti jó az autómhoz, és okostelefonnal működik, mert laptopom nincs.

Köszi.

Aliexpress-en keress VINT márkajelzésűt, és olyat, amin van kapcsoló. Nyilván Bluetooth-os kell neked.

Ezek nem a legolcsóbbak, de megbízhatóan teszik a dolgukat.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Jalkin
Vendég
« Új hozzászólás #73685 Dátum: 2017.12.18 hétfő, 17:12:34 »


Az a baj,h erre január-február van odafirkantva... Cheesy Jobb lenne még a héten beszerezni...
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #73686 Dátum: 2017.12.19 kedd, 09:35:50 »

Az a baj,h erre január-február van odafirkantva... Cheesy Jobb lenne még a héten beszerezni...
Tisztelt Fórumtárs!
Ha az interneten rá keresel az autóalkatrészeket forgalmazó cégeknél a turbócsőre, megtalálod az utána gyártott típusokat. Sajnos nem tudom pontosan idézni melyik linken olvastam, de 100% biztos, hogy megerősített kivitelű elfogadható 10 ezer Ft alatti áron hirdették a kérdéses függőleges EGR-re menő turbócsövet, a Mondeohoz. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #73687 Dátum: 2017.12.19 kedd, 10:20:16 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne felétek. Tegnap cseréltem izzót a jobb oldali lámpába és mikkor vettem ki láttam, hogy a lámpa hátsó részén lévő 2 műanyag tartó el van törve amiben az a hosszú "sínt" kell bele rakni.

Na akkor a kérdés lehet cserélni a lámpa hátsó részét vagy vennem kell új lámpát. Mert kicsit mozog és nem örülnék neki ,ha ki esne menet közben.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Márk
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #73688 Dátum: 2017.12.19 kedd, 10:48:12 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne felétek. Tegnap cseréltem izzót a jobb oldali lámpába és mikkor vettem ki láttam, hogy a lámpa hátsó részén lévő 2 műanyag tartó el van törve amiben az a hosszú "sínt" kell bele rakni.

Na akkor a kérdés lehet cserélni a lámpa hátsó részét vagy vennem kell új lámpát. Mert kicsit mozog és nem örülnék neki ,ha ki esne menet közben.

Válaszotokat előre is köszönöm!

üdv.: Márk

Rendesen nem esik ki, mert a menetszél a helyén tartja. Csak ne fékezz erőset! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

P.s.: Valamirevaló műanyagos kettő perc alatt hegeszt rá új fület. Nálam járt ilyen javított fényszóró, hibátlanul tette a dolgát a pótfül.
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #73689 Dátum: 2017.12.19 kedd, 11:39:11 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne felétek. Tegnap cseréltem izzót a jobb oldali lámpába és mikkor vettem ki láttam, hogy a lámpa hátsó részén lévő 2 műanyag tartó el van törve amiben az a hosszú "sínt" kell bele rakni.
Na akkor a kérdés lehet cserélni a lámpa hátsó részét vagy vennem kell új lámpát. Mert kicsit mozog és nem örülnék neki ,ha ki esne menet közben.
Válaszotokat előre is köszönöm!
üdv.: Márk

Annó az enyémben is szanaszét voltak törve a fülek, de semmi gondot nem okozott.
Szökőévente 1x zavart, amikor a LED-es helyzetjelzőt (fénykard) kellett cserélni, de nem maradt meg a kocsi, így nem csináltattam meg.
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #73690 Dátum: 2017.12.19 kedd, 11:55:27 »

Annó az enyémben is szanaszét voltak törve a fülek, de semmi gondot nem okozott.
Szökőévente 1x zavart, amikor a LED-es helyzetjelzőt (fénykard) kellett cserélni, de nem maradt meg a kocsi, így nem csináltattam meg.

Te szakmázol?  nyes vigyor3 hehe eplus2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #73691 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:10:06 »

Te szakmázol?  nyes vigyor3 hehe eplus2

Ez nem szakma, csak tapasztalat.  eljen
Te is tudod, hogy annyit értek a kocsikhoz mint tyúk az ABC-hez.  beka3
Csak leírtam, hogy lexartam a törött füleket...  hehe
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #73692 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:30:56 »

Sziasztok!

Utóbbi időben mint ha elfogyott volna az erő az autóból, pörög  de egyáltalán nem húz, ez mitől lehet? Turbó csövet megnéztem, nincs szakadás, esetleg mit nézzek át?

Köszi a választ előre.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Maarki
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 280



E-mail
« Új hozzászólás #73693 Dátum: 2017.12.19 kedd, 12:31:22 »

Rendesen nem esik ki, mert a menetszél a helyén tartja. Csak ne fékezz erőset! eplus2 taps taps taps taps taps

AndyA

P.s.: Valamirevaló műanyagos kettő perc alatt hegeszt rá új fület. Nálam járt ilyen javított fényszóró, hibátlanul tette a dolgát a pótfül.


Szia,

Köszi az ötletet akkor keresek valami szakit a környéken Smiley  worship
Naplózva

2001 Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, Kombi
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73694 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:01:49 »

Sziasztok!

Utóbbi időben mint ha elfogyott volna az erő az autóból, pörög  de egyáltalán nem húz, ez mitől lehet? Turbó csövet megnéztem, nincs szakadás, esetleg mit nézzek át?

Köszi a választ előre.

A többi turbocsövet. Esetleg egy turbonyomásmérést is eszközölhetsz. Nincs semmi hibakód? Nem világít, villog semmilyen kontroll lámpa?
Naplózva
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #73695 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:05:04 »

A többi turbocsövet. Esetleg egy turbonyomásmérést is eszközölhetsz. Nincs semmi hibakód? Nem világít, villog semmilyen kontroll lámpa?
Rendben át nézek akkor minden csövet Smiley nem, semmi sem.
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #73696 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:08:03 »

Rendben át nézek akkor minden csövet Smiley nem, semmi sem.

Nem biztos, hogy fogsz látni szakadást. Elég, ha csak egy pici lyuk van a csövön, már elmegy a nyomás (kb 1 bar körüli a turbonyomás). Olajsarat keress a csövön. A környékén lehet a lyuk. Vagy valamelyik bilincs nem "zár" rendesen.
Naplózva
Palermo
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


« Új hozzászólás #73697 Dátum: 2017.12.19 kedd, 13:23:32 »

Nem biztos, hogy fogsz látni szakadást. Elég, ha csak egy pici lyuk van a csövön, már elmegy a nyomás (kb 1 bar körüli a turbonyomás). Olajsarat keress a csövön. A környékén lehet a lyuk. Vagy valamelyik bilincs nem "zár" rendesen.
oh, rendben, köszönöm a gyors válaszod!
Naplózva

2001.12  2.0 TDDI 116 Le
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #73698 Dátum: 2017.12.19 kedd, 14:04:33 »


Csak leírtam, hogy lexartam a törött füleket...  hehe

Tibcsi füleit? Ráadásul törött?  eplus2 hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #73699 Dátum: 2017.12.19 kedd, 16:17:43 »

Tibcsi füleit? Ráadásul törött?  eplus2 hehe

Hogy jön ide Tibcsi? Beszívtál?  uglystupid2 idiot2
Nálatok már év végi buli van?  eplus2
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Oldalak: 1 ... 1467 1468 1469 1470 1471 1472 1473 [1474] 1475 1476 1477 1478 1479 1480 1481 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.061 másodperc alatt készült el 21 lekéréssel.