Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2018.11.19 hétfő, 14:48:07 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: BBM csatornánk: C00379371
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 [1491] 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 ... 1505   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 9996539 alkalommal)
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74500 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:41:50 »



Nekem is remeg, rezeg....
Én a hangerő gombbal tudom szabályozni.  Cool
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19422


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74501 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:53:17 »

Eporapid  nyes

koszi !  vigyor3 duhos2
Naplózva

blah blah blah
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43141



« Új hozzászólás #74502 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:53:55 »


Nekem is remeg, rezeg....
Én a hangerő gombbal tudom szabályozni.  Cool
és  jó neked,élvezed? vigyor3
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19422


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #74503 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 11:55:33 »

Nekem nem remeg, hanem rezeg. Ha állítok rajta megszűnik
en ha kezzel megmozgatom, akkor erezni, hogy kotyog  help
Naplózva

blah blah blah
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74504 Dátum: 2018.05.20 vasárnap, 12:08:53 »

en ha kezzel megmozgatom, akkor erezni, hogy kotyog  help

Így van ez, ha valami kitágult.....  hehe
Naplózva
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #74505 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 20:58:53 »

Sziasztok!

Az a probléma állt elő, hogy egyik napról a másikra nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Se kulcsra, se távirányítóra se semmire. Próbáltam a retesz bütyköt visszafeszíteni, hallatszik is, hogy mozdul, kattan valami, de nem lehet nyitni. Milyen ötletetek van erre, mit lehetne vele kezdeni?
Köszi előre is.  worship wave
Naplózva

Most: MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA

Korábban: MK3, Turnier, 2001, 2.0 TDDi, 115le
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74506 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 21:13:53 »

Sziasztok!

Az a probléma állt elő, hogy egyik napról a másikra nem nyílik a jobb hátsó ajtóm. Se kulcsra, se távirányítóra se semmire. Próbáltam a retesz bütyköt visszafeszíteni, hallatszik is, hogy mozdul, kattan valami, de nem lehet nyitni. Milyen ötletetek van erre, mit lehetne vele kezdeni?
Köszi előre is.  worship wave

Próbálgatni és reménykedni, hogy egyszer még véletlenül kinyit a (retesz) zárszerkezet és akkor nyitható lesz az ajtó.
Addigra beszerezni egy jobb hátsó ajtózárat és ha szerencséd van és kinyílik....azonnal kicserélni egy jó zárra!

Ha sokáig nem nyit még véletlenül sem ki, akkor roncsolásos megoldással lesz csak nyitható az ajtó, belülről. A zár abban az esetben is kell!
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.21 hétfő, 21:36:13 írta Meg Győző » Naplózva
Tompeter
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 69


E-mail
« Új hozzászólás #74507 Dátum: 2018.05.21 hétfő, 22:18:36 »

Próbálgatni és reménykedni, hogy egyszer még véletlenül kinyit a (retesz) zárszerkezet és akkor nyitható lesz az ajtó.
Addigra beszerezni egy jobb hátsó ajtózárat és ha szerencséd van és kinyílik....azonnal kicserélni egy jó zárra!

Ha sokáig nem nyit még véletlenül sem ki, akkor roncsolásos megoldással lesz csak nyitható az ajtó, belülről. A zár abban az esetben is kell!

Köszönöm. Igen azóta is rendszeresen próbálgatom, hátha. Majd meglátjuk mi lesz belőle.  wave
Naplózva

Most: MK3 B5Y 2006 2.0 TDCi N7BA

Korábban: MK3, Turnier, 2001, 2.0 TDDi, 115le
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74508 Dátum: 2018.05.22 kedd, 09:27:03 »

Sziasztok!

Sógor adna ajándékba 2 dines rádiót vagy 1 dinest amelyik 7"kijelzővel rendelkezik.Melyiket válasszam?Az 1 dines félek belelóg a klímába a 2 dineshez meg faragni kell.Esetleg szájba rágos leírás van a 2dineshez?Esetleg valakinek kép hogyan nézne ki az 1 dines az autóban?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74509 Dátum: 2018.05.22 kedd, 09:33:07 »

Sziasztok!

Sógor adna ajándékba 2 dines rádiót vagy 1 dinest amelyik 7"kijelzővel rendelkezik.Melyiket válasszam?Az 1 dines félek belelóg a klímába a 2 dineshez meg faragni kell.Esetleg szájba rágos leírás van a 2dineshez?Esetleg valakinek kép hogyan nézne ki az 1 dines az autóban?

Ha jól emlékszem, a pre-FL középkonzolban 1,5 DIN hely van, a 2 magashoz igencsak nagyon faragni kell.

Vagy csere FL-es konzolra, de az a klímavezérlő átdrótozása miatt nem triviális művelet. Abba simán belemegy egy átalakító kerettel a 2 DIN-es.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74510 Dátum: 2018.05.22 kedd, 09:51:58 »

Ha jól emlékszem, a pre-FL középkonzolban 1,5 DIN hely van, a 2 magashoz igencsak nagyon faragni kell.

Vagy csere FL-es konzolra, de az a klímavezérlő átdrótozása miatt nem triviális művelet. Abba simán belemegy egy átalakító kerettel a 2 DIN-es.

AndyA

Van a youtobon faragós videó de nekem nem elég szájbarágós.Az 1 din jobb lenne nekem csak nem tudom mennyire lóg bele a klímába.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Vagyokabajnok
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3360



E-mail
« Új hozzászólás #74511 Dátum: 2018.05.22 kedd, 11:28:12 »

Van a youtobon faragós videó de nekem nem elég szájbarágós.Az 1 din jobb lenne nekem csak nem tudom mennyire lóg bele a klímába.

Inkább faragj a 2 din-es hifihez,persze,ha van hozzá kedved és időd. eplus2 Annyi szépséghibája van,hogy ha nincs a hifihez egy külső takaró keret,akkkor van kis hézag.(képen talán látszik,mivel befelé szűkül a hely.)
Én egy kicsit átalakítottam(van pár fotóm):

http://www.kepfeltolto.eu/images/2018/05/22/20170607_113407.md.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.22 kedd, 11:35:03 írta Vagyokabajnok » Naplózva

2011.12  1.6 Panther Black BA7
Ex:
2013. Focus 1.6 Tdci trend+
2001 2.0   GHIA   145 LE   (B5Y)  esp. tempomat. fűthető-hűthető fekete bőr.   300+
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74512 Dátum: 2018.05.23 szerda, 08:40:56 »

Inkább faragj a 2 din-es hifihez,persze,ha van hozzá kedved és időd. eplus2 Annyi szépséghibája van,hogy ha nincs a hifihez egy külső takaró keret,akkkor van kis hézag.(képen talán látszik,mivel befelé szűkül a hely.)
Én egy kicsit átalakítottam(van pár fotóm):

http://www.kepfeltolto.eu/images/2018/05/22/20170607_113407.md.jpg

Hát ez jó lett nagyon.Mindenképp ki kell venni a konzolt?Nem elég ha dekopirral korbe vagom?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74513 Dátum: 2018.05.23 szerda, 08:48:22 »

Hát ez jó lett nagyon.Mindenképp ki kell venni a konzolt?Nem elég ha dekopirral korbe vagom?

A helyén nem tudsz olyan pontosan dolgozni, ill. ki tudja, mi van alatta, amit viszont nem kellene kivágni. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Fjod22
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 12


E-mail
« Új hozzászólás #74514 Dátum: 2018.05.23 szerda, 09:23:36 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy foglalkozik-e valaki TDDI 115Le Motor chip/motoroptimalizálás-sal illetve hogy van-e valaki közöttünk akinek eme folyamat már megtörtént és elmondaná a tapasztalatait.

Köszönöm.

Üdv.: Norbi
Naplózva

2001 MK3 Mondeo Kombi 2.0 TDDI 85KW Trend

D6BA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43141



« Új hozzászólás #74515 Dátum: 2018.05.23 szerda, 12:28:26 »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy foglalkozik-e valaki TDDI 115Le Motor chip/motoroptimalizálás-sal illetve hogy van-e valaki közöttünk akinek eme folyamat már megtörtént és elmondaná a tapasztalatait.

Köszönöm.

Üdv.: Norbi
Szabó Robi Sásd. Google,szaboauto.
Naplózva

ticking 2.2 TDCI Űrhajó Grin Titanium-S Smax 18"
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74516 Dátum: 2018.05.24 csütörtök, 10:58:48 »

Sziasztok!

Ezt esetleg látta, megszakértette már valaki közülünk? https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/ford/mondeo/ford_mondeo_turn_2_0_tdci_titanium-x_automata_bor_navi_ulesfutes_hutes-12523138
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
bari012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


E-mail
« Új hozzászólás #74517 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:17:23 »

Sziasztok!
Amióta felraktam a korábban még általam nem használt alufelnit, teljesen újonnan általam vásárolt gumikkal, azt tapasztaltam, hogy 100-110 feletti tempónál folyamatosan remeg a kormány. Három különböző helyen centríroztattam, valamint pár napja görgőzték is a felniket. A 100-110 feletti folyamatos kormányrezgés megszűnt, időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt valami.
Mi okozhatja ezt?
Köszönöm  worship
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74518 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:24:23 »

Sziasztok!
Amióta felraktam a korábban még általam nem használt alufelnit, teljesen újonnan általam vásárolt gumikkal, azt tapasztaltam, hogy 100-110 feletti tempónál folyamatosan remeg a kormány. Három különböző helyen centríroztattam, valamint pár napja görgőzték is a felniket. A 100-110 feletti folyamatos kormányrezgés megszűnt, időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt.
Mi okozhatja ezt?
Köszönöm  worship

Milyen felni? Méretek, adatok?
A gumi nem volt sokáig tárolva...rosszul?

A felnik+gumik előtt egyáltalán nem volt ez "időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt"
Naplózva
bari012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


E-mail
« Új hozzászólás #74519 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:35:03 »

Milyen felni? Méretek, adatok?
A gumi nem volt sokáig tárolva...rosszul?

A felnik+gumik előtt egyáltalán nem volt ez "időnként azonban ilyen tempónál, gyorsításkor, illetve fékezéskor még mindig rázza a kormányt"
Gyári Ford, 7 küllős 18x7.5 52.5
Gumik 2017-es Michelin Primacy 4 225/40r18
Télivel április elejéig nem volt ilyen baj, ezért gyanakodtam egyből a felnikre, de azokat a héten görgőzték, azt mondták, hogy szépen futnak.
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74520 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:38:51 »

Gyári Ford, 7 küllős 18x7.5 52.5
Gumik 2017-es Michelin Primacy 4 225/40r18
Télivel április elejéig nem volt ilyen baj, ezért gyanakodtam egyből a felnikre, de azokat a héten görgőzték, elsőket hátra rakták.


Nem volt javítva a felni?
A görgőzés egy dolog, nem fog ütni utána, de csak ennyi.
A centrírozás pedig csak statikus kiegyensúlyozás.
Naplózva
bari012
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98


E-mail
« Új hozzászólás #74521 Dátum: 2018.05.25 péntek, 19:58:09 »


Nem volt javítva a felni?
A görgőzés egy dolog, nem fog ütni utána, de csak ennyi.
A centrírozás pedig csak statikus kiegyensúlyozás.
Nem.
Lehet, hogy visszarakom a télit, és kipróbálom úgy is.
Mi tud még rossz lenni a felniben?
Vagy ha netán mégsem a felni a gond, akkor mi okozhat még ilyet?
Naplózva

2006 Mondeo GHIA (B5Y) 2.2 TDCI (QJBB) 114 kW - Remapped: 183 LE, 454 Nm
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74522 Dátum: 2018.05.25 péntek, 20:30:02 »

Nem.
Lehet, hogy visszarakom a télit, és kipróbálom úgy is.
Mi tud még rossz lenni a felniben?
Vagy ha netán mégsem a felni a gond, akkor mi okozhat még ilyet?


Gumi.
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #74523 Dátum: 2018.05.26 szombat, 15:04:03 »

Üdv ! Ellenőriztem a folyadék szinteket, és észrevettem hogy a szervóolaj minimum alatt van. Gondolom nem túl baráti így az autónak. De milyet öntsek bele nem tudom mivel lett feltöltve ?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74524 Dátum: 2018.05.26 szombat, 15:08:31 »

Üdv ! Ellenőriztem a folyadék szinteket, és észrevettem hogy a szervóolaj minimum alatt van. Gondolom nem túl baráti így az autónak. De milyet öntsek bele nem tudom mivel lett feltöltve ?

Hideg olajnál vagy meleg olajnál ellenőrizted?
Járó vagy álló motornál?
Az autódról elárulsz néhány adatot, akkor nagyobb eséllyel meg lehet tudni mondani milyen szervó olaj való bele!  wave
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #74525 Dátum: 2018.05.26 szombat, 15:21:45 »

Hideg olajnál vagy meleg olajnál ellenőrizted?
Járó vagy álló motornál?
Az autódról elárulsz néhány adatot, akkor nagyobb eséllyel meg lehet tudni mondani milyen szervó olaj való bele!  wave

Persze. Az auto 90lovas TDDI, 4ajtos 2001. Es hideg motornal, allo motornal neztem mindent. A tobbi szint jo volt csak a szervoolaj minimum alatt van boven, kb 1 centivel.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74526 Dátum: 2018.05.26 szombat, 15:37:05 »

Persze. Az auto 90lovas TDDI, 4ajtos 2001. Es hideg motornal, allo motornal neztem mindent. A tobbi szint jo volt csak a szervoolaj minimum alatt van boven, kb 1 centivel.


Szivárgást is látsz valahol?
Önindító környéke, szervó szivattyú.....itt a legjellemzőbb.
Ez az olaj nem fogy, csak elszivárog.

Gyári specifikáció: WSA-M2C195-A

Helyettesíthető: Motul Multi ATF
                       Febi 29449

De valójában Dextron II -től felfelé megfelelő az automata váltó olaj is.
Naplózva
bence1885
Kezdő
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 44


E-mail
« Új hozzászólás #74527 Dátum: 2018.05.26 szombat, 16:01:11 »

Koszi ! Hat igen, gondolom elszivarog valahol. Megnezem hol latszik valami szivargas fele. Utoljara mikor ellenoriztem akkor meg eppen hogy minimum felett volt kb fel eve, nem tudom azota hova lett, lehet e ekorra szivargas beazonositani hogy honnan jon.

Kozben, megnezegettem a szervocsoveket, szivattyu korul de porszaraznak tunnek. Szerintem kormanymu lehet a ludas, de hogy egy 17 eves auton biztos nem cserelek kormanymuvet az is biztos. Inkabb toltogetek fel evenkent egy keveset.
« Utoljára szerkesztve: 2018.05.26 szombat, 16:15:14 írta bence1885 » Naplózva
sqs
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


E-mail
« Új hozzászólás #74528 Dátum: 2018.05.26 szombat, 16:19:56 »

Koszi ! Hat igen, gondolom elszivarog valahol. Megnezem hol latszik valami szivargas fele. Utoljara mikor ellenoriztem akkor meg eppen hogy minimum felett volt kb fel eve, nem tudom azota hova lett, lehet e ekorra szivargas beazonositani hogy honnan jon.

Kozben, megnezegettem a szervocsoveket, szivattyu korul de porszaraznak tunnek. Szerintem kormanymu lehet a ludas, de hogy egy 17 eves auton biztos nem cserelek kormanymuvet az is biztos. Inkabb toltogetek fel evenkent egy keveset.
Ha más baja nincs, nem biztos, hogy elvetendő ötlet. FB csoportban lőttem egy bontott kormányművet 12-ért, teljesen rendben van. A munkadíj az viszont már nem baráti, ha nem tudod magad vagy ismerőssel megoldani... Sad
Naplózva

2005.12.07. F2 TDCI Aut. Turnier Titanium X, Ink blue
ex: 2005.01.13. F1 TDDI (bizony) Turnier Trend, Deep navy
exII: 1996.03.15 mk1 TD
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


E-mail
« Új hozzászólás #74529 Dátum: 2018.06.05 kedd, 09:48:32 »

Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74530 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:15:28 »

Üdv kedves tagtársak!!
Olyan kérdésem lenne,hogy valaki csinált-e már olyat, MK3-as mondeonál hogy olyan hosszbordás szíjat tett fel a kocsira ami kihagyja a klímakompresszort a körből??
Magyarul csak a főtengely a generátor és a feszítő görgő van a körben.
Ha volt ilyen akkor leírná nekem az illető a szíj hosszát.
előre is köszi.
Üdv: István


Tegnap beszéltük át és adtam mérési ötletet.  nemtudom
Szerintem te lusta vagy!  Cool

Ha naponta megkérdezed, attól fog változni valami?  fejvakaras
Naplózva
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


E-mail
« Új hozzászólás #74531 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:24:06 »


Tegnap beszéltük át és adtam mérési ötletet.  nemtudom
Szerintem te lusta vagy!  Cool

Ha naponta megkérdezed, attól fog változni valami?  fejvakaras
szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74532 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:39:12 »

szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István

Talán van FAQ a szíj cseréről. (meg egy rakás yt videó)
Egyébként meg annyival lesz más, hogy a főtengelyről nem megy a klíma kompresszorra, hanem egyből fel a feszítő felső vezetőgörgőre.


Én inkább még mindig megcsinálnám/megcsináltatnám a klíma ékszíjtárcsa csapágyat!  wave
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.05 kedd, 12:45:25 írta Meg Győző » Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74533 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:40:36 »

szia!!
Igen adtál tanácsot tegnap,amit jó ökleltnek is tartok,csak az a baj hogy nincs nálam az autó így nem tudom lemérni.
abban még tudsz segíteni,vagy valami rajzot küldeni hogy hogyan kell a szíjat befűzni??
üdv: István

http://www.talkford.com/community/topic/127282-tdci-aux-belt-tensioner-how-to/page-16

Két oldallal lejjebb van a rajz.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


E-mail
« Új hozzászólás #74534 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:53:12 »

Talán van FAQ a szíj cseréről. (meg egy rakás yt videó)
Egyébként meg annyival lesz más, hogy a főtengelyről nem megy a klíma kompresszorra, hanem egyből fel a feszítő felső vezetőgörgőre.


Én inkább még mindig megcsinálnám/megcsináltatnám a klíma ékszíjtárcsa csapágyat!  wave
Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74535 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:55:52 »

Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.

Hol a kocsi, hol a szerelő?
Ha nincs túl messze, akkor vágd le a szíjat (így legalább új esz rajta) és már mehetsz is. Amíg az akkuban (töltsd fel előtte) van power, addig mehetsz!
Simán 50-100 km -et is el kéne tudni mennie a jó akkuval.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74536 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:57:46 »

Szia!!
Ez csak egy ideiglenes megoldás lesz,meg csináltatom majd a kompresszort.
De kell egy kisebb szíj,hogy el tudjam vinni egy szerelőhöz a kocsit aki bevállalja és meg is csinálja.

Töltsd fel az akksit, és utána villanytakarékos módban simán elmész akár 50-100 km-re is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74537 Dátum: 2018.06.05 kedd, 12:59:43 »

Töltsd fel az akksit, és utána villanytakarékos módban simán elmész akár 50-100 km-re is.

AndyA


Elkéstél.....  hehe

Én azért javasoltam a szíj levágását is!  Cool
Beállt csapágyas ékszíjtárcsával csak problémát generálna, ha úgy próbálna közlekedni.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74538 Dátum: 2018.06.05 kedd, 13:01:15 »


Elkéstél.....  hehe

Én azért javasoltam a szíj levágását is!  Cool
Beállt csapágyas ékszíjtárcsával csak problémát generálna, ha úgy próbálna közlekedni.

Nyilván szíj nélkül. Nem felgyújtani akarja az autót... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
pere
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 131


E-mail
« Új hozzászólás #74539 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:35:49 »

Hol a kocsi, hol a szerelő?
Ha nincs túl messze, akkor vágd le a szíjat (így legalább új esz rajta) és már mehetsz is. Amíg az akkuban (töltsd fel előtte) van power, addig mehetsz!
Simán 50-100 km -et is el kéne tudni mennie a jó akkuval.
Szia!!
A kocsit tegnap bent hagytam a cégnél,de ma elhoztam haza.
A szíjat levágtuk róla tegnap.
Az a baj,hogy a környéken aki jól szerel és reális áron az nem ér rá,szóval így még nincs szerelő akihez vigyem.Azért kutatom már második napja a rövidebb szíjat a kocsira,hogy tudjak vele menni,de sajna még nem tudom milyen kell rá.
De már rajta vagyok a mérésen csak még nem jött össze.
Az eddigi segítségeket és jó tanácsokat nagyon szépen köszönöm.
Naplózva

2000 \ 4ajtós \ Ford Mondeo 2.0 Tddi
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74540 Dátum: 2018.06.05 kedd, 20:41:32 »

Nyilván szíj nélkül. Nem felgyújtani akarja az autót... falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA

Nyilván.... De akinek valami nem nyilván (most nem ez, hanem akármi bármi más), akkor ott lesz nemulass!
Látod, Kálmánnak sem "nyilván" sok minden, mert mindig visszakérdez!  hehe
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74541 Dátum: 2018.06.06 szerda, 14:31:56 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 23304


E-mail
« Új hozzászólás #74542 Dátum: 2018.06.06 szerda, 14:37:44 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.

Benzinmotoros fórumtémában inkább.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  Mk3 2.2/150LE TDCi Ghia kombi 2005/08
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74543 Dátum: 2018.06.06 szerda, 14:42:46 »

Sziasztok!

Egyáltalán nincs alapjáratom mi okozhatja?Alapjárati motort ki cserélték de a jelenség maradt.A kartergazcsőbe befujt a szerelő de semmi reakció.Ezenkivűl milyen hibák lehetnek még.

Fojtószelepház tisztítás volt már?
Ugyanis az alap alapjárat (üzem melegen) a szabályzó szelep nélkül "működik".
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74544 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:35:56 »

Fojtószelepház tisztítás volt már?
Ugyanis az alap alapjárat (üzem melegen) a szabályzó szelep nélkül "működik".

Régen takaritottam kb.3eve de most közel nem olyan piszkos mint akkor volt és akkor nem volt ilyen probléma.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74545 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:48:21 »


Régen takaritottam kb.3eve de most közel nem olyan piszkos mint akkor volt és akkor nem volt ilyen probléma.

Tehát akkor -szerinted- kizárható?
Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74546 Dátum: 2018.06.06 szerda, 15:56:40 »

Holnap kitakarítom de én kizárnám.Esetleg valami más még csinálhat ilyet?
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74547 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:05:46 »

Holnap kitakarítom de én kizárnám.Esetleg valami más még csinálhat ilyet?

Csak lépésről lépésre.....
Ha a széken ülve ki tudod zárni, hogy mi jó és mi nem. Akkor ezzel a képességgel igazán könnyen kéne látnod tudnod a hibát is!  vigyor3


Ha nincs szívóoldali tömítetlenség (bár általában ilyenkor inkább magas az alapjárat és nem nincs), akkor a motorba a levegő csak a fojtószelepen és az alapjárati szabályzó szelep megkerülő csatornáján a szelepen keresztül jut a motorba. (Célszerű kapásból szívótér nyomást ellenőrizni, sokat elárul.....)
(Az EGR szelepen és a PCV szelepen az a kis mennyiség most nem mérvadó és az ugye nem is "levegő".)

Amiért leáll az túl sok vagy túl kevés levegő lehet.
Esetleg valamelyik érzékelő/jeladó hibás értéke miatt a motorvezérlő eltolhat olyan mértékben levegő/benzin keverési arány beállítást....ami ugye nem az aktuális üzemállapotban megfelelő.
Ne szaladjunk ennyire előre.

Kár volt egyből ISCV-t vásárolni.
Üzem meleg motornál a szelepet leszerelve a két lyukat letömítve is kell normál alapjáraton járnia a motornak. Ha ezt nem teszi, akkor bizony nagy valószínűséggel nem jut elég levegő a motorba, zárt fojtószelep mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2018.06.06 szerda, 20:07:21 írta Meg Győző » Naplózva
jani vagyok
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 358


« Új hozzászólás #74548 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:20:49 »

Csak lépésről lépésre.....
Ha a széken ülve ki tudod zárni, hogy mi jó és mi nem. Akkor ezzel a képességgel igazán könnyen kéne látnod tudnod a hibát is!  vigyor3


Ha nincs szívóoldali tömítetlenség (bár általában ilyenkor inkább magas az alapjárat és nem nincs), akkor a motorba a levegő csak a fojtószelepen és az alapjárati szabályzó szelep megkerülő csatornáján a szelepen keresztül jut a motorba. (Célszerű kapásból szívótér nyomást ellenőrizni, sokat elárul.....)
(Az EGR szelepen és a PCV szelepen az a kis mennyiség most nem mérvadó és az ugye nem is "levegő".)

Amiért leáll az túl sok vagy túl kevés levegő lehet.
Esetleg valamelyik érzékelő/jeladó hibás értéke miatt a motorvezérlő eltolhat olyan mértékben levegő/benzin keverési arány beállítást....ami ugye nem az aktuális üzemállapotban megfelelő.
Ne szaladjunk ennyire előre.

Kár volt egyből ISCV-t vásárolni.
Üzem meleg motornál a szelepet leszerelve a két lyukat letömítve is kell normál alapjáraton járnia a motornak. Ha ezt nem teszi, akkor bizony nagy valószínűséggel nem jut elég levegő a motorba, zárt fojtószelep mellett.

A szerelő is azt mondta,hogy a fojtószelep szerinte nem koszos.A alapjárati motort bontóba vettem és vissza is vittem.Lehetséges,hogy a bontott is rossz volt de akkor most már tudom hogyan lehet kizárni biztosra az alapjárati motort.Koszonom holnap megpróbálom.
Naplózva

2.0 16v 145le 2001 ghia, 185000km, lépcsőshátú ,kék
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 21099


« Új hozzászólás #74549 Dátum: 2018.06.06 szerda, 20:27:14 »

A szerelő is azt mondta,hogy a fojtószelep szerinte nem koszos.A alapjárati motort bontóba vettem és vissza is vittem.Lehetséges,hogy a bontott is rossz volt de akkor most már tudom hogyan lehet kizárni biztosra az alapjárati motort.Koszonom holnap megpróbálom.

Ilyen alkatrészt nem szabad bontottat venni......legfeljebb úgy, hogy ha előtte láttad működni motoron. Pl. ilyen van nekem is eladó, gyári.  Cool
A szerelő mi alapján mondta? Tippelte vagy ellenőrizte? Ja, szerinte.....   ez nem a tippelős játék!  nyes
Nem a fojtószelep felületének a tisztasága a lényeg amúgy, hanem a széle és a ház közötti rés!


Hogyan kezdődött a probléma?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 1484 1485 1486 1487 1488 1489 1490 [1491] 1492 1493 1494 1495 1496 1497 1498 ... 1505   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.09 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.