Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.24 vasárnap, 19:34:00 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 1558   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: MK3 Általános kérdések  (Megtekintve 21926329 alkalommal)
0 Felhasználó és 74 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7150 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 19:11:00 »

Lehet, hogy valamennyivel több van benne, de max 80e lehet benne...  
Ismerősömé. 1,5 évesen vette 35e km-el. És akkor be volt pecsételve már a 10e-es, meg a 30e-es szervíz. Túl sokat nem csalhattak, mert még az eredeti fékek vannak rajta, és az orrán is látszik, hogy közel nincs annyi kőfelverődés, mint pl az enyémen (125e km).
Szóval maximum 80e lehet benne...
A III-as mondeónál 20e km a szervízperiódus, tehát 10 és 30 ezres nincs is. A 2003/9-es az már 2,75 éves, én 80-100ezerre saccolom, de akár 150 is lehet benne. A dízelnél ritka a kevés km.
Miért gondolod, hogy az eredeti fékek vannak benne? Mert motorcraft? Akkor nálam végig az eredeti lesz. Egyébként én ugyan kicseréltem 50-nél (mert olcsó volt), de szvsz 100-at simán lement volna az első, a hátsó még az eredeti.
A 2003/9 ez a gyártás időpontja, vagy a forgalombahelyezésé? Mert ha a gyártás, akkor jogos, onnantól vannak az új csúcsok. Ha a forrgalombahelyezés... hát az sokat nem jelent.
Az enyémben 54 van, és 0 kőfelverődés.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7151 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 20:53:00 »

A III-as mondeónál 20e km a szervízperiódus, tehát 10 és 30 ezres nincs is. A 2003/9-es az már 2,75 éves, én 80-100ezerre saccolom, de akár 150 is lehet benne. A dízelnél ritka a kevés km.
Miért gondolod, hogy az eredeti fékek vannak benne? Mert motorcraft? Akkor nálam végig az eredeti lesz. Egyébként én ugyan kicseréltem 50-nél (mert olcsó volt), de szvsz 100-at simán lement volna az első, a hátsó még az eredeti.
A 2003/9 ez a gyártás időpontja, vagy a forgalombahelyezésé? Mert ha a gyártás, akkor jogos, onnantól vannak az új csúcsok. Ha a forrgalombahelyezés... hát az sokat nem jelent.
Az enyémben 54 van, és 0 kőfelverődés.
Nem akarok vitatkozni, de az én kocsim Belgiumból való és 15e-ként volt szervízben, így is van vezetve a szervízkönyve is.
Lehet, hogy ott más az intervallum, vagy csak lelkiismeretes a tulaj?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7152 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 20:54:00 »

Rebel,
 
naja, csak a leiras azt mondja, hogy 4C fok alatt a klima nem bekapcsolhato. Namost akkor mivan ?
Zacci!
 
küldtem mailt tempomat ügyben
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7153 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:21:00 »

Szóval akkor mindegy, hogy TDDI vagy TDCI a porlasztócsúcs-csere bejátszhat bármikor?
Ven valami erre utaló jel? Vételkor mire figyeljek? Bár egy állapotfelmérésre el kell vinni mindenképpen. Ott észreveszik, ha gond van?
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7154 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:22:00 »

Ja és nem lehet, hogy csak ha valami rossz minőségű naftát töltenek bele akkor nyiffan ki?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7155 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:26:00 »

mleslie,
 
Hat ez nem bizonyitott. de az sem, hogy szeria hiba lenne a porlasztocsucs. Az viszont teny, hogy a TDCI mociknal joval gyakoribb az ilyesfajta meghibasodas, mint a TDDI-nel.
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7156 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:28:00 »

mlesile,
 
azert az mindenkeppen problema, hogy ennyire kenyes az uzemanyagra. Vagy csak ecceruen erre fogjak a szervizek. Jobb hijjan...
100bol 1x tuti beleesik mindenki egy xar tankolasba es akkor ugrott a csucs.
Nekem benyas verdam van, es eddig OMVnel taknyoltam. Aztan eccer...Nah, abbol lett egy szep kis tankpucolas...
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7157 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:29:00 »

mleslie,
 
Ennyit a markas OMV kutakrol...
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7158 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:47:00 »

Hát én ugyanoda járok már 1,5 éve, azóta nem volt gondom a benyával, igaz hogy "csak" egy benzines Escort kombim van most! Azért az jóval igénytelenebb az üzemanyagra! De ez itt off, szóval befejeztem!
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7159 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 21:51:00 »

mleslie,
 
nekem sem votl gondom kb. 1.5 evig... De lehet, hogy eza taknyolas volt az uccso csepp a poharban szegeny mondikamnak
Naplózva

blah blah blah
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #7160 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:02:00 »

Nem akarok vitatkozni, de az én kocsim Belgiumból való és 15e-ként volt szervízben, így is van vezetve a szervízkönyve is.
Lehet, hogy ott más az intervallum, vagy csak lelkiismeretes a tulaj?
Ha a nem-faceliftes, abban 15e volt. A faceliftben 20e. De amit ő írt, az faceliftes lenne.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Vendég
« Új hozzászólás #7161 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:33:00 »

Ha a nem-faceliftes, abban 15e volt. A faceliftben 20e. De amit ő írt, az faceliftes lenne.
Az enyém facelift előtti, de ennek is 20e az intervalluma
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7162 Dátum: 2006.05.15 hétfő, 22:39:00 »

Állítólag vissza szoktak rá!
Logikus is lenne, ha jól belegondolunk. Épp szerdán beszélgettem róla Zoli haverommal. Fix turbósnak kisebb (valamelyik) károsanyag kibocsájtása, mert nem tud olyan hirtelen felpörögni... Gondolom, amit mechanikus butítással elérhetnek, azt nem bonyolítják elektronikával!?
Asszem, Petya mondta, hogy visszatértek a fix geometriás turbóhoz.
Csak a TDDi-nél tértek vissza a fix geo-s turbóra, egyébként minden 130 Le-s TDCi-n változó geometriás van.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7163 Dátum: 2006.05.16 kedd, 08:28:00 »

Srácok, mennyi az a futott km, ami még elfogadható és nem számít soknak egy 2001-es kombitól?
 
Illetve lenne még 1 kérdésem. A 2.0 benzines mennyire jó alternatíva a dizelekkel szemben? Itt ugye nem játszhat be a porlasztócsúcs-csere!  Smiley
A nyomatéka sehol sincs a TDDI-TDCI párosétól, vagy azért remekül elmegy ez a hatalmas kaszni vele?
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7164 Dátum: 2006.05.16 kedd, 08:45:00 »

mleslie,
 
Haat, nyomatekban tenyleg jobb a TDDI-TDCI. A talin ment egy kort egy TDCI-s srac, es neki teccett a paripam, szal nem olyan rossz Cool
Egyebkent enis kiprobaltam az o TDCI gepsarkanyat es nagyon meggyozo volt. Igazabol mind2 jo valasztas. De alapvetoen 1 nagy kulonbseg van a 2 moci karakterisztikajaban, ha a fogyit nem vesszuk figyelembe. A benyas mocik joval kiegyensulyozottabban huznak, mint a turbinas dieselek. A benyas alulrol is mar jol huz, mig a TDCI igazabol 1800-2000 korul kel eletre, addig tul keppen nem beszelhetunk szamottevo erorol. Aztan ez kb. 4-4.5e-ig tart, aztan kifullad. Mind2 mocit total maskent kell vezetni, de nyilvan ez megszokas kerdese. Ami nekem teccett a TDCI-ben, aza seggberugas effekt, amitol olyan vicces vele kozlekedni. Viszont kritikus helyzetben nagyon oda kell figyelni, hogy eppen hol jar a fordulatszam, mert erhet meglepetes. Amennyire jol huz 2-4.5-ig, annyira nem megy alatta, illetve 4e felett, de ez total termeszetes dolog egy turbos mocitol. De minden megszokas kerdese. En egyedul a porlaszto csucsok miatt nem gondolkozom meg TDCI-ben. A benyas moci, tortenetesen a 2.0i szerintem nagyon eltalalt darab. Jol huz, ha kell porog is, es nagyon megbizhato. Igaz nincs aza fajta kitorese, mint a tdcinek, de cserebe kiegyensulyozott. Nehez eldonteni, hogy mellik a jobb valasztas. Szerintem mind2. Ha tehetnem nekem lenne ezis-azis
Naplózva

blah blah blah
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7165 Dátum: 2006.05.16 kedd, 08:52:00 »

mleslie,
 
Szerintem 2001es modellnel a 150e normalis futasteljesitmeny. En 150nel vettem es tokeletesen uzemel a moci. Dieselnel is csak esetleg porlaszto csucs gond lehet, de mas nemigen. Szijfeszito az ami meg ilyenkor cserere szorulhat, de az mind2 moci fajtanal jellemzo lehet. Illetve hallotam meg ilyen lendkerek dologrol, de azt szinten nem foghato ra konkretan 1ik moci tipusra sem (diesel-benya). Viszont amit itt a forumbol kimazsolaztam, azaz, hogy valakinek mar 100e alatt cserelni kellett a lendkereket. Nekem meg jo. Szal lehet voltak ebbol a lendkerekbol kevesbe strapabiro darabok. Egyebkent azt se tom mijaza lendkerek, hol van es mitol mehet tonkre
Mas moci problemarol nem tudok. Jah, meg esetleg termosztat. De ugye a termo es a szijfeszito kvazi kopoalkatresznek szamit
Hogy a lendkerek hova sorolhato az kizart dolog mert nemtudom
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7166 Dátum: 2006.05.16 kedd, 08:55:00 »

Srácok, mennyi az a futott km, ami még elfogadható és nem számít soknak egy 2001-es kombitól?
 
Illetve lenne még 1 kérdésem. A 2.0 benzines mennyire jó alternatíva a dizelekkel szemben? Itt ugye nem játszhat be a porlasztócsúcs-csere!  Smiley
A nyomatéka sehol sincs a TDDI-TDCI párosétól, vagy azért remekül elmegy ez a hatalmas kaszni vele?
Mleslie! A 2.0ás benyás is nagyon jó, az egyedül a TDCI vel szállhat versenybe, TDDI-t simán lenyomja.A 2.0i ugyanannyi alatt van 100on mint a TDCi,tehát a 145LE bőven elég egy ekkora kasztniba emiatt ne aggódj.Itt egyedül a fogyasztás ami döntő lehet..
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7167 Dátum: 2006.05.16 kedd, 08:59:00 »

mleslie,
 
Amit tanacsolni tudok, hogy 1.8ast lehetoleg ne vegyel. Nem feltetlenul kisebb a fogyija, mint a 2.0as, cserebe viszont gyengebb. Es ehhez a meretu kasztnihoz azert nem art a nagy moci.
Ha relative keveset mesz a verdaval, akkor mindenkeppen benyasat valassz. Ha sokat, akkor mindenkeppen dieselt a kedvezobb fogyasztas miatt. Egyebkent a talis napon nalam 8 alatt maradt az atlag fogyim, ami szerintem jonak szamit. jah, meg valami! Ha csak kicsi tavokat mesz, pl. napi 5 km, akkor ne vegyel tdci-t, mert ez alatt az ido alatt keptelen uzemmeleg alapotba kerulni es akkor a fogyi felszokik akar 10re is. Nem beszelve arrol, hogy ebben az esetben gyorsabban kopik a motor. A talin beszelgettem egy sraccal es o "panaszkodott", hogy naponta csak par km-t gurul es kb. 10 littyot zabal a tdci gepsarkanya. Palyan, vagy hosszabb utakon mar joval kevesebbet, de azt meg ritkabban teszi.
Naplózva

blah blah blah
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7168 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:01:00 »

Srácok, mennyi az a futott km, ami még elfogadható és nem számít soknak egy 2001-es kombitól?
 
Illetve lenne még 1 kérdésem. A 2.0 benzines mennyire jó alternatíva a dizelekkel szemben? Itt ugye nem játszhat be a porlasztócsúcs-csere!  Smiley
A nyomatéka sehol sincs a TDDI-TDCI párosétól, vagy azért remekül elmegy ez a hatalmas kaszni vele?
Én 2001/7 gépet vettem 162 ezer km-vel, és semmi gond vele.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7169 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:02:00 »

razsa,
 
jah, gyorsulason is azt tapasztaltam, hogy REF100 igaz elorebb volt, de nem tudott elhuzni. Vegig a seggeben voltam es a 2onk kozti tavolsag ha jol emlexem nem igen valtozott. Gabo az mar mas teszta. Az szepen ott hagyott minket
Nem hiaba, a 2.2 az 2.2
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7170 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:02:00 »

mleslie,
 
Szerintem 2001es modellnel a 150e normalis futasteljesitmeny. En 150nel vettem es tokeletesen uzemel a moci. Dieselnel is csak esetleg porlaszto csucs gond lehet, de mas nemigen. Szijfeszito az ami meg ilyenkor cserere szorulhat, de az mind2 moci fajtanal jellemzo lehet. Illetve hallotam meg ilyen lendkerek dologrol, de azt szinten nem foghato ra konkretan 1ik moci tipusra sem (diesel-benya). Viszont amit itt a forumbol kimazsolaztam, azaz, hogy valakinek mar 100e alatt cserelni kellett a lendkereket. Nekem meg jo. Szal lehet voltak ebbol a lendkerekbol kevesbe strapabiro darabok. Egyebkent azt se tom mijaza lendkerek, hol van es mitol mehet tonkre
Mas moci problemarol nem tudok. Jah, meg esetleg termosztat. De ugye a termo es a szijfeszito kvazi kopoalkatresznek szamit
Hogy a lendkerek hova sorolhato az kizart dolog mert nemtudom
Azért ezzel én nem teljesen értek egyet.Tényleg nagy különbség van a motorkarakterisztikában DE.A TDCI alulról azaz 1800tól sokkal jobban húz mint egy benyás 2 literes.Hogy miért? Meert nem onnan kezd el húzni,hanem ott már megvan a max nyomaték azaz a 330NM!Benyás meg legalábbi 3-4000ig fel kell pörgetni,h igazán meginduljon a visszaváltásokról nem is beszélve.A fordulatszámmal meg pont ez az,h TDCI nél nem ér meglepetés.Menet közben a fordulta norm. használat mellett nemigen esik 1500 alá, így majdnem a nyomaték MAx közelében jár a motor.Egy példa.Mondjuk mész 4esben ,a fordulat  1800on van.Előzni akarsz.Mit csinálsz? Rálépsz a gázra és mey mint a barom.Ez a TDCI.Benzin? ott 4esben nemigen fogsz előzni mert 3000alatt alig megy,min egyett vissza kell váltani.
Igen,a 2001es 2002es évjáratból még én sem vennék TDCI-t egyrészt mert az még csak 5 sebességes és nem olyan kiforrott mnint faceliftben.De ha mleslie sztem egy faceliftes TDCI-t kipróbálna..olyat akarna:D
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7171 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:03:00 »

Én 2001/7 gépet vettem 162 ezer km-vel, és semmi gond vele.
Erről már volt szavazás, és az eredménynél vmi olyasmire emléxem,h a porlasztócsúcs hibás mondik száma elenyésző lett a nem porlasztóhibásokkal szemben.Jóval több embernek jó a mondija mint rossz.Faceliftnél meg asszem 1  embernek volt gondja.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7172 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:04:00 »

razsa,
 
jah, gyorsulason is azt tapasztaltam, hogy REF100 igaz elorebb volt, de nem tudott elhuzni. Vegig a seggeben voltam es a 2onk kozti tavolsag ha jol emlexem nem igen valtozott. Gabo az mar mas teszta. Az szepen ott hagyott minket
Nem hiaba, a 2.2 az 2.2
Sztem Angel-el próbálj egyet gyorsulni...Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7173 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:05:00 »

Én 2001/7 gépet vettem 162 ezer km-vel, és semmi gond vele.
Az én gépem is 2001/8 és 72.000 volt az órájában....SOHA nem fogom megtudni mi is a valóság de nem is érdekel, mert tökéletesen üzemel! :-)
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7174 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:07:00 »

Az én gépem is 2001/8 és 72.000 volt az órájában....SOHA nem fogom megtudni mi is a valóság de nem is érdekel, mert tökéletesen üzemel! :-)
Erről beszélek Smiley
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7175 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:07:00 »

mleslie,
 
Szerintem 2001es modellnel a 150e normalis futasteljesitmeny. En 150nel vettem es tokeletesen uzemel a moci. Dieselnel is csak esetleg porlaszto csucs gond lehet, de mas nemigen. Szijfeszito az ami meg ilyenkor cserere szorulhat, de az mind2 moci fajtanal jellemzo lehet. Illetve hallotam meg ilyen lendkerek dologrol, de azt szinten nem foghato ra konkretan 1ik moci tipusra sem (diesel-benya). Viszont amit itt a forumbol kimazsolaztam, azaz, hogy valakinek mar 100e alatt cserelni kellett a lendkereket. Nekem meg jo. Szal lehet voltak ebbol a lendkerekbol kevesbe strapabiro darabok. Egyebkent azt se tom mijaza lendkerek, hol van es mitol mehet tonkre
Mas moci problemarol nem tudok. Jah, meg esetleg termosztat. De ugye a termo es a szijfeszito kvazi kopoalkatresznek szamit
Hogy a lendkerek hova sorolhato az kizart dolog mert nemtudom
Ja és még vmi.a Faceliftes TDCIben már nem ennyire "seggberugósdi" az érzés,mert ott sokkal egyenletesebb a nyomatékleadás,persze ott is húz mint a barom,de ott úgyérzed,h szinte mindenhol húz mint állat,turbólyuk mintha nem lenne.
Naplózva
wyctor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8174


+36309351663

benedek88@hotmail.com
E-mail
« Új hozzászólás #7176 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:09:00 »

razsa,
 
jah, gyorsulason is azt tapasztaltam, hogy REF100 igaz elorebb volt, de nem tudott elhuzni. Vegig a seggeben voltam es a 2onk kozti tavolsag ha jol emlexem nem igen valtozott. Gabo az mar mas teszta. Az szepen ott hagyott minket
Nem hiaba, a 2.2 az 2.2
REF 100 Hatalmas malomkerekei is befolyásolják a gyorsulást, nem feltétlen előnyére. Nekem több lett a fogyim mióta ezek a nagy gumák vannak fent.
Naplózva

2008. MKIV 2.0 TDCi Kombi Titanium-X
Vendég
« Új hozzászólás #7177 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:09:00 »

wandor,
 
de ha ennyi erő kell, akkor inkább miért nem 2.5 V6? Ott nem kell szórakozni chip meg ilyesmi dolgokkal.
Scratch,
 
hat lehet, hogy ezert mar en is odaadnam a tddi-t.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7178 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:10:00 »

A III-as mondeónál 20e km a szervízperiódus, tehát 10 és 30 ezres nincs is. A 2003/9-es az már 2,75 éves, én 80-100ezerre saccolom, de akár 150 is lehet benne. A dízelnél ritka a kevés km.
Miért gondolod, hogy az eredeti fékek vannak benne? Mert motorcraft? Akkor nálam végig az eredeti lesz. Egyébként én ugyan kicseréltem 50-nél (mert olcsó volt), de szvsz 100-at simán lement volna az első, a hátsó még az eredeti.
A 2003/9 ez a gyártás időpontja, vagy a forgalombahelyezésé? Mert ha a gyártás, akkor jogos, onnantól vannak az új csúcsok. Ha a forrgalombahelyezés... hát az sokat nem jelent.
Az enyémben 54 van, és 0 kőfelverődés.
Angel, ne akarj már rábeszélni, hogy van benne 150e km Cheesy
Szóval most 2.5 éves. 1 év alatt a mostani tulajdonos beletett 35e km-t. Ez biztos!
Tehát 1.5 év alatt szerinted mennyit lehet beletenni egy normál használatú autóra?! 100e-et? Cheesy
Ne vicceljünk már Cheesy
Az előző tulaj azt mondja, hogy azért vitte el 10e-es szervízbe, mert neki azt mondták, hogy az első olajcserét érdemes korábban megcsinálni... A második olajcsere már nyilván a 10e-es miatt 30-ra kellett tenni...
Gyanítom, hogy a 10e-es 20e-nél, illetve a 30e-es 40e-nél volt.
De még akkoris azt mondom, hogy reális...
 
Nah, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy igazából akár 60-70e km-nél is megadhatja magát a porlasztócsúcs...
 
Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7179 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:12:00 »

razsa,
 
ok, de 1800nal indul a turbo. Tehat pont az van amirol beszeltem, hogy hirtelen jon meg az ereje, ami tok jo, mert ettol olyan elvezetes vezetni, de mivel 1800 alatt meg nincs turbi, addig meg igen gyengecske. Arrol nemis beszelve, hogy a TDCI kevesbe porgos allat, mint a benyas moci. Ez meg azt jelenti, hogy szerintem lasabban eri el 0-rol az 1800-as hatart. Persze onnantol megy mint a barom. Igazabol az a furcsa benne, hogy aranytalanul nagy a kulonbseg eroben 1800 alatt es a felett. Es igazan akkor erhet meglepetes (persze csak az elejen), ha hozza szokik a user a nagy nyomatekhoz, es ne figyel oda a fordulatszamra. Ugye ezt hijjak turbo lyuknak, ami nem eppen kellemes dolog egy turbos verdanal. De pl. olyan esetekben mikor ki kell ugrani 0rol, hogy becsatlakozz a frgalomba, az kevesbe oldhato meg egy tdci-vel, mint egy benyassal. Szerintem. De az teny, hogy TDCI rulez !
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7180 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:13:00 »

2001/6. hó... 125e km van benne...
 
De nyugodtan számolhatsz úgy, hogy 25e km-t mindenképpen megtesz egy tulajdonos egy gázolajos autóval évente! (hiszen ha kevesebbet fut, akkor mi a faszért vett diselt? Cheesy)
 
Tehát egy 5 éves autóba a 125e km nem sok. Ennél csak több lehet szerintem... Benzinesnél nyilván más... Ott nagyobb a spektrum Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7181 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:15:00 »

Angel, ne akarj már rábeszélni, hogy van benne 150e km Cheesy
Szóval most 2.5 éves. 1 év alatt a mostani tulajdonos beletett 35e km-t. Ez biztos!
Tehát 1.5 év alatt szerinted mennyit lehet beletenni egy normál használatú autóra?! 100e-et? Cheesy
Ne vicceljünk már Cheesy
Az előző tulaj azt mondja, hogy azért vitte el 10e-es szervízbe, mert neki azt mondták, hogy az első olajcserét érdemes korábban megcsinálni... A második olajcsere már nyilván a 10e-es miatt 30-ra kellett tenni...
Gyanítom, hogy a 10e-es 20e-nél, illetve a 30e-es 40e-nél volt.
De még akkoris azt mondom, hogy reális...
 
Nah, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy igazából akár 60-70e km-nél is megadhatja magát a porlasztócsúcs...
 
Jah, és a faszi folyamatosan a schell-nél tankol! Tehát még csak nem is pancsol a gázolajjal...
Persze ez olyan dolog,h 60-70ekm-nél  TDDI adagoljóa is megadhatja magát Cheesy
Jó mondjuk 1,5 év alatt belerak 50-60e km-t.És mi van a másik 1 évvel??
Nézd még wyctort neki már 162ezer van benen és semmi gondja.És itt jönnek a többiek akiknek semmi gondja nincs TDCI vel csak élvezik a nyomatékot.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7182 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:16:00 »

razsa,
 
talin faceliftessel mentem, mert 6gangos volt a valtoja. Ott is ereztem a turbo lyukat, de nemtom mennyivel kiegyensulyozottabb, mint a nem faceliftes, mivel azt meg nem allt modomban vezetni.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7183 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:17:00 »

razsa,
 
ok, de 1800nal indul a turbo. Tehat pont az van amirol beszeltem, hogy hirtelen jon meg az ereje, ami tok jo, mert ettol olyan elvezetes vezetni, de mivel 1800 alatt meg nincs turbi, addig meg igen gyengecske. Arrol nemis beszelve, hogy a TDCI kevesbe porgos allat, mint a benyas moci. Ez meg azt jelenti, hogy szerintem lasabban eri el 0-rol az 1800-as hatart. Persze onnantol megy mint a barom. Igazabol az a furcsa benne, hogy aranytalanul nagy a kulonbseg eroben 1800 alatt es a felett. Es igazan akkor erhet meglepetes (persze csak az elejen), ha hozza szokik a user a nagy nyomatekhoz, es ne figyel oda a fordulatszamra. Ugye ezt hijjak turbo lyuknak, ami nem eppen kellemes dolog egy turbos verdanal. De pl. olyan esetekben mikor ki kell ugrani 0rol, hogy becsatlakozz a frgalomba, az kevesbe oldhato meg egy tdci-vel, mint egy benyassal. Szerintem. De az teny, hogy TDCI rulez !
Zacci, én az egyetlen negatívumot a reakcióidőben látom...
Tehát ha megyek mondjuk 2e-es fordulaton a kocsival és mondjuk előznöm kell, rálépek a gázra, akkor kell kb. 1 mp, míg (nemtom mit csinál, gondolom a turbónyomást növeli?!) megindul a verda.  
Persze már megszoktam, de néha azért rossz tud lenni...
Pl 5-ben előzök egy autót, de látom, hogy necces lesz, visszakapcsolok 4-be, de kell kb 1 mp, míg megérzem, hogy tényleg gyorsulok is Cheesy
Szóval vannak ilyen apróságok, amiket meg kell szokni egy gázolajos/turbós kocsiban...
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7184 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:19:00 »

kisber,
 
jaja, dieselnel mindenkeppen sok km-rel kell szamolni, mert tenyleg az vezs elsosorban dieselt, aki sokat utazik es szamit az alacsony fogyi. Szerintem ezek vannak tobbsegben. Benyasnal mar fene tudja. Ott tenyleg nem mondhato egyertelmuen, hogy pl. egy 2001-es gepben mindenkeppen 100e felett van az ora. Foleg a csavargatjak
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7185 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:19:00 »

Persze ez olyan dolog,h 60-70ekm-nél  TDDI adagoljóa is megadhatja magát Cheesy
Jó mondjuk 1,5 év alatt belerak 50-60e km-t.És mi van a másik 1 évvel??
Nézd még wyctort neki már 162ezer van benen és semmi gondja.És itt jönnek a többiek akiknek semmi gondja nincs TDCI vel csak élvezik a nyomatékot.
Razsa, persze, nem azt mondom, hogy minden TDCI-nek 80e-nél behal a porlasztója, hanem azt, hogy sajnos van rá példa.
 
Amúgy milyen másik 1 évvel?
Csak az első 1.5 év az érdekes, az utáni 1 év biztosan 35e km...
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7186 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:20:00 »

razsa,
 
ok, de 1800nal indul a turbo. Tehat pont az van amirol beszeltem, hogy hirtelen jon meg az ereje, ami tok jo, mert ettol olyan elvezetes vezetni, de mivel 1800 alatt meg nincs turbi, addig meg igen gyengecske. Arrol nemis beszelve, hogy a TDCI kevesbe porgos allat, mint a benyas moci. Ez meg azt jelenti, hogy szerintem lasabban eri el 0-rol az 1800-as hatart. Persze onnantol megy mint a barom. Igazabol az a furcsa benne, hogy aranytalanul nagy a kulonbseg eroben 1800 alatt es a felett. Es igazan akkor erhet meglepetes (persze csak az elejen), ha hozza szokik a user a nagy nyomatekhoz, es ne figyel oda a fordulatszamra. Ugye ezt hijjak turbo lyuknak, ami nem eppen kellemes dolog egy turbos verdanal. De pl. olyan esetekben mikor ki kell ugrani 0rol, hogy becsatlakozz a frgalomba, az kevesbe oldhato meg egy tdci-vel, mint egy benyassal. Szerintem. De az teny, hogy TDCI rulez !
Na erre mondom én,h próbálj ki egy faceliftes TDCi-t.Az hihetetlen könnyedséggel veszi fel a fordulatot, nagyon könnyen felpörög ,könnyebben mint egy benyás.A fordulatszámmérő csak úgy táncol szinte:)Ebben már 1500tól indul a turbó. És ott már nem fogod érezni ezt a turbólyuk érzést az tuti.0-1800ra? Hát igen,míg benídítod aztán elindulsz vele..tényles sok.Na de az 0-1800ig valójában 1000-900 ról 1800ig mert alapjárat is van Smiley És az meg sztem kevesebb mint 0,5 mp  mire 800at ugrik a fordulat padlógáznál:D
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7187 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:21:00 »

Kisber,
 
igen talan ez a legmegfelelobb megfogalmazas. Reakcioido. De ez tenyleg csak megszokas kerdese, es szerintem 1ut lehet vele elni, foleg ha az egy Mondejo
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7188 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:23:00 »

Sztem TDCi ben nem éreznéll ilyet,mert ott ha 2 e felett van a fordulat a legkisebb gázadásra  is megindul..
Mármint azonnal!
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7189 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:23:00 »

Zacci, én az egyetlen negatívumot a reakcióidőben látom...
Tehát ha megyek mondjuk 2e-es fordulaton a kocsival és mondjuk előznöm kell, rálépek a gázra, akkor kell kb. 1 mp, míg (nemtom mit csinál, gondolom a turbónyomást növeli?!) megindul a verda.  
Persze már megszoktam, de néha azért rossz tud lenni...
Pl 5-ben előzök egy autót, de látom, hogy necces lesz, visszakapcsolok 4-be, de kell kb 1 mp, míg megérzem, hogy tényleg gyorsulok is Cheesy
Szóval vannak ilyen apróságok, amiket meg kell szokni egy gázolajos/turbós kocsiban...
Sztem TDCi ben nem éreznéll ilyet,mert ott ha 2 e felett van a fordulat a legkisebb gázadásra  is megindul..
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7190 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:23:00 »

kisber,
 
jaja, dieselnel mindenkeppen sok km-rel kell szamolni, mert tenyleg az vezs elsosorban dieselt, aki sokat utazik es szamit az alacsony fogyi. Szerintem ezek vannak tobbsegben. Benyasnal mar fene tudja. Ott tenyleg nem mondhato egyertelmuen, hogy pl. egy 2001-es gepben mindenkeppen 100e felett van az ora. Foleg a csavargatjak
Pl anyám off megane-jában 90e km van, és 10 éves Cheesy
Ebből mondjuk én tettem bele amíg nem volt meg a mondeóm 25e-et Cheesy
Szóval ha úgy vesszük, ő saját használatra 10 év alatt beletett 75e-et.
 
Tehát ilyeneket is ki lehet fogni Cheesy
(persze ezek a francia szutykok, úgy szarok, ahogy vannak Cheesy)
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7191 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:23:00 »

razsa,
 
Mondom, faceliftes 6 gangossal mentem Cool
Igazad van, az alapjaratrol megfeledkeztem
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7192 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:24:00 »

razsa,
 
Mondom, faceliftes 6 gangossal mentem Cool
Igazad van, az alapjaratrol megfeledkeztem
Bár ha úgy veszed, hogy még be is kell indítani a verdát Cheesy
És egyből padlógáz... Akkor 1800-at kell ugrania, míg beindul a turbó Cheesy
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7193 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:25:00 »

Pl anyám off megane-jában 90e km van, és 10 éves Cheesy
Ebből mondjuk én tettem bele amíg nem volt meg a mondeóm 25e-et Cheesy
Szóval ha úgy vesszük, ő saját használatra 10 év alatt beletett 75e-et.
 
Tehát ilyeneket is ki lehet fogni Cheesy
(persze ezek a francia szutykok, úgy szarok, ahogy vannak Cheesy)
Én nyugodt szívvel megvenném ZK autóját is, ha eladná.Smiley)) Az évi 5-8 ezer km igazán nem sok:)))
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7194 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:25:00 »

razsa,
 
ha konyebben porog a tdci, mint egy benyas akkor az kulonosen gaz a szuk turbo tartomany miatt. Szerintem.
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7195 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:26:00 »

razsa,
 
Mondom, faceliftes 6 gangossal mentem Cool
Igazad van, az alapjaratrol megfeledkeztem
Ja bocsi! Jó persze egy dízel sosem lesz olyan mint egy benyás, de sztem egy dízel még 1800alatt is nyomatékosabb mint egy benyás.CSak a benyásnál nem érzed ezt, mert ott egyenletesen jön meg az erő nem hirtelen.TDCInél meg úgy érzed,h 330hoz képest 1800 alatt csak mondjuk max 180-200Nm van ami a 330hoz képest tényleg nem sok.De benyásnál 1800 alatt sztem van vagy 80-100Nm.
Naplózva
zacci
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 19486


norbert.nagy@4ce.hu
E-mail
« Új hozzászólás #7196 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:27:00 »

Kisber,
 
Nah, off megane-t on mar ne is emlegessuk
annak mar a 90e is sok
Nemetorszagobl jottunk haza megane-al 3 hengerrel, mert gondolt 1et az 1ik gyujto trafo es kiszalt a bulibol
Naplózva

blah blah blah
Vendég
« Új hozzászólás #7197 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:30:00 »

razsa,
 
ha konyebben porog a tdci, mint egy benyas akkor az kulonosen gaz a szuk turbo tartomany miatt. Szerintem.
Nem olyan gáz az,h 1800 és 3500 között felszedi az aszfaltot..Cheesy Igen az 1,es és 2es igen rövid, de utána a 3-6ig elég hosszú a fokozat. Ja amúgy 0-180 ra a TDCI hipp-hopp fentt van,szinte erőlködés nélkül,olyan mintha 180 Le lenne benne legalább,nem 130. Ja és bocsi a TDCI nem 9.9 hanem 9,8 alatt van 100on.Most ezeket hiába mondom neked.Figyeld meg hogyha megszoknál egyszer egy TDCi-t többet nem akarnál 2.0 benyát Cheesy ez tuti.De meg kell szokni.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7198 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:32:00 »

razsa,
 
ha konyebben porog a tdci, mint egy benyas akkor az kulonosen gaz a szuk turbo tartomany miatt. Szerintem.
De ha ezt veszük akkor egy benzines meg 3500-6000 ig megy csak igazán jól..Alatta nemigen.
Naplózva
Vendég
« Új hozzászólás #7199 Dátum: 2006.05.16 kedd, 09:33:00 »

De ha ezt veszük akkor egy benzines meg 3500-6000 ig megy csak igazán jól..Alatta nemigen.
Na mind1,nem akarlak meggyőzni, naon jó moci az a 2.0 benya,ismerem én azzal mentem 225 öt anno Cheesy És a hangja is jobban tetszik mint a TDCi nek:)
Naplózva
Oldalak: 1 ... 137 138 139 140 141 142 143 [144] 145 146 147 148 149 150 151 ... 1558   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.091 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.